Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 10 DE MARÇ DE 2022 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 3 de març de 2022 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 2. – (246/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Júlia Miralles de Imperial Pujol (mat. 78343) entre la seva activitat municipal com a personal eventual amb destinació a la Sisena Tinència d'Alcaldia, on ocupa el lloc de treball d’Assessora 3 (codi de lloc: 26EEESNEV01), i l’activitat pública com a professora associada a temps parcial i de durada determinada de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) pel curs acadèmic 2021-2022, des de l’01/09/2021 fins al 31/08/2022. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La dedicació professional total entre ambdues activitats, la que es proposa autoritzar de professora associada a temps parcial de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) pel curs acadèmic 2021-2022, i la que es va autoritzar per la Comissió de Govern de 19/03/2020, de l’exercici de l’activitat privada per compte propi de col·laboració en publicacions i articles d'opinió (expedient 140/2020), no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública atès l’article 13 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (408/2021) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Natalia Costa Blanquer (mat. 79300) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per substitució amb la categoria professional de Tècnica Superior d'Informació, amb destinació a la Direcció Tècnica de Premsa, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior d'Informació (22FA1BIBA12), i l’activitat privada per compte propi de periodista i col·laboració en articles de divulgació en matèria gastronòmica i tendències. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral CG 9/22 INF 1/14 setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (23/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Laura Mateo Beneyto (mat. 79215) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per acumulació de tasques amb la categoria professional d’Auxiliar Administrativa, amb destinació al Departament de Selecció de la Gerència de Persones i Desenvolupament Organitzatiu, on ocupa el lloc de treball d’Auxiliar Administrativa (14FC2BIBA01), i l’activitat privada per compte propi com a administradora de l'empresa Serlaplan, SL, bugaderia industrial que té per objecte social el rentat, secat i planxat de qualsevol tipus de tèxtil. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (38/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Alicia Santos Vives (mat. 79657) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per acumulació de tasques amb la categoria professional de Gestora d'Administració General, amb destinació a la Direcció de Serveis a les Persones i al Territori del Districte d'Horta- Guinardó, on ocupa el lloc de treball de Gestora d'Administració General (20FA2BIBA01), i l’activitat privada per compte d'altri d’activitats de recerca en l'àmbit de les malalties rares endocrines a l’Institut Recerca de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, fins al 31/03/2022. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 9/22 INF 2/14 6. – (42/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Meritxell Sàez Sellarès (mat. 50857) entre la seva activitat municipal com funcionària de carrera amb la categoria professional de Tècnica Mitjana en Educació Social, amb destinació al Departament de Promoció Drets Dones i LGTBI de la Gerència d’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, on ocupa el lloc de treball de Gestora de projectes de serveis a les persones (codi de lloc: 24FAXSCSP01), i l’exercici de l’activitat docent com a professora col·laboradora de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) pel curs 2021-2022, des del 16/02/2022 fins al 15/07/2022. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (43/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sra. Maria Victòria Rom Rodríguez (mat. 79134) entre la seva activitat municipal com funcionària interina per acumulació de tasques amb la categoria professional de Tècnica Superior en Dret, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics - Secretaria del Districte de Gràcia, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior en Dret (codi de lloc: 22FA1BIBA15), i l’exercici de l’activitat docent com a professora col·laboradora de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) pel curs 2021-2022, des del 16/02/2022 fins al 15/07/2022. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (19001367L01-002) PRORROGAR amb caràcter excepcional i acordar la continuïtat del servei en virtut de l’article 29.4 de la LCSP, l’acord marc Lot 1 amb núm. de contracte 19001367L01-002 i núm. d'expedient 402/2019, que té per objecte les campanyes de publicitat institucional i actuacions de comunicació que es difonguin en tots o en alguns dels mitjans de comunicació següents: televisió, premsa, revistes, ràdio, exteriors i mitjans digitals, excepte aquelles campanyes o accions de comunicació que es difonguin exclusivament per mitjans digitals, que seran objecte del Lot 2, a favor de les empreses Carat España, SA, NIF A28343358, Wavemaker Publicidad Spain, SL, NIF B81173171 i la UTE Infinity Media Comunications, SL, NIF U67535302, per un termini màxim de 9 mesos des del dia 23 de març de 2022, o bé fins a la formalització del nou acord marc amb núm. de contracte 21001302L01, que té per objecte les campanyes de publicitat institucional i actuacions de comunicació que es difonguin en tots o en alguns CG 9/22 INF 3/14 dels mitjans de comunicació següents: televisió, premsa, revistes, ràdio, exteriors i mitjans digitals, excepte aquelles campanyes o accions de comunicació que es difonguin exclusivament per mitjans digitals, d’acord amb els informes incorporats a l’expedient. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9. – (20002868-002) PRORROGAR per un període comprès des del 18.03.2022 fins el 17.03.2023, el contracte 20002868-002 que té per objecte la contractació dels serveis mèdics de suport i seguiment en els processos de baixa per malaltia i realització d’informes de valoració de situacions de malaltia, que puguin afectar al personal que presta serveis tant a l’Ajuntament de Barcelona com als instituts municipals i altres organismes adherits, adjudicat a l'empresa Tebex, SA, amb NIF A58066705, per un import màxim de 205.458,00 euros IVA inclòs, que es desglossa en: 199.650,00 euros, IVA inclòs, corresponent al servei de suport i seguiment de baixes per malaltia, i en 5.808,00 euros, IVA inclòs, en funció de preus unitaris, corresponent a la realització d’informes de valoració de situacions de malaltia; dels quals corresponen a l’Ajuntament de Barcelona 119.706,81 euros i 5.808,00 euros respectivament, d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 26.970,42 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 22.289,60 euros i import IVA de 4.680,82 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/92211 0707, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 98.544,39 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 81.441,64 euros i import IVA de 17.102,75 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/92211 0707. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 10. – (18002353L03-003) MODIFICAR, a l'empara dels articles 203 i 205 de la LCSP, el lot 3 del contracte 18002353 que té per objecte l’adquisició de serveis de sistemes informàtics per a realitzar contractació pública electrònica (Servei de l'Oficina Tècnica), adjudicat a l'empresa Altran Innovación SLU, amb NIF B80428972, per un import màxim de 49.570,38 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 49.570,38 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 40.967,26 euros i import IVA de 8.603,12 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/49112 0705. FIXAR en 2.048,36 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que reajusti la garantia i comparegui a les dependències de la Gerència de Recursos per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. CG 9/22 INF 4/14 11. – (INV) Informar favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 10 de març de 2022. 12. – (22XF0297) APROVAR la convocatòria 2022 per a la concessió de subvencions en el marc del Programa de Subvencions per a l’Impuls socioeconòmic del territori (IMPULSEM), que té per objectiu generar riquesa als barris i/o districtes de la ciutat a través de l’apoderament dels actors que hi desenvolupen la seva activitat socioeconòmica, promoure l’ús dels recursos endògens dels territoris per desenvolupar activitat socioeconòmica d’una forma sostenible en el temps, fent la ciutat més resilient a les fluctuacions econòmiques, que compta amb les modalitats següents: Modalitat 1: Amunt Persianes, per Impulsar l’aixecament de persianes (instal·lació de nova activitat econòmica a locals en planta baixa que es lloguin o comprin) i donar suport a negocis ja existents en els barris més desafavorits (inclosos al Pla de Barris: El Carmel i Can Baró, El Poble-sec, Les Roquetes i Verdum, La Prosperitat, El Turó de la Peira i Can Peguera, El Besòs i el Maresme, El Raval, La Trinitat Nova, La Trinitat Vella, Zona Nord, El Bon Pastor i Baró de Viver, El Gòtic Sud, La Marina, La Verneda i la Pau, Sant Genís dels Agudells i La Teixonera); Modalitat 2: Innovació Socioeconòmica i Ess en Sectors Estratègics i en Clau Territorial, per fomentar la innovació socioeconòmica i l’economia social i solidària vinculada al territori i amb dimensió comunitària, a través de l’impuls de projectes en sectors estratègics i l’articulació territorial; Modalitat 3: Foment de l'Ocupació de Qualitat al Territori, per crear projectes, iniciatives o accions innovadores adreçades a col·lectius especialment vulnerables a l’atur, així com la promoció de l’ocupació de qualitat; Modalitat 4: Turisme Responsable i Sostenible al Territori, per desenvolupar projectes, iniciatives o actuacions en l’àmbit turístic adreçades a l’impuls de l’activitat econòmica, el foment de l’emprenedoria i l’empresa responsable, la creació i promoció de l’ocupació de qualitat, la generació de nova activitat i l’arrelament del turisme en els territoris, vinculant-se a la consecució dels objectius de desenvolupament sostenible i l’agenda 2030; Modalitat 5: Alimentació Sostenible i Consum Responsable, per desenvolupar projectes o iniciatives socials i/o empresarials (compromeses amb els drets laborals, l’economia local, la sostenibilitat i el clima) que contribueixin a avançar cap un canvi de model de consum més responsable i en especial garantir una alimentació sana, justa i sostenible a la ciutat; Modalitat 6: Centres de Distribució Urbana de Mercaderies d'Última Milla, per millorar l’eficiència i reduir l’impacte del repartiment urbà de mercaderies mitjançant el desplegament d’iniciatives de repartiment d’última milla en vehicles de zero emissions; CONVOCAR l'atorgament de subvencions per concurrència competitiva; PUBLICAR la convocatòria al BOPB i a la Gaseta Municipal; AUTORITZAR la despesa de 2.930.000,00 euros, dels quals, 2.450.000,00 euros amb càrrec a la partida 0700-48901-43311 (corresponents a les modalitats 2, 3, 4, 5, 6 i part de la modalitat 1) i 480.000,00 euros amb càrrec a la partida 0700/48901/15361 (part de la modalitat 1), del Pressupost 2022; ESTABLIR el termini de presentació de sol·licituds del 15 de març al 22 d’abril de 2022, ambdós inclosos. 13. – (DP-2022-28435) MODIFICAR la permuta aprovada per la Comissió de Govern en data 10 d’abril de 2019 i formalitzada en escriptura pública de 30 d’abril de 2019 entre Corpedificacions, SL i l’Ajuntament de Barcelona, pel que fa a la contraprestació a percebre per l’Ajuntament de Barcelona i el termini de lliurament de la mateixa, en el CG 9/22 INF 5/14 sentit d’establir el número d’habitatges a lliurar per l’esmentada societat a l’Ajuntament en 64 habitatges, més dos espais, un destinat a treball comunitari i un altre destinat a magatzem de bicicletes, ubicats en la mateixa promoció, enlloc dels 67 habitatges previstos inicialment; i en el sentit d’ampliar el termini de lliurament dels habitatges i els espais compromesos fins el 15 de maig de 2022 i, com a conseqüència; REGULARITZAR el valor de la contraprestació a rebre per part de Corpedificacions, SL en l’import de 9.045.923,59 euros, el que suposa una diferència de valor a favor de l'Ajuntament de Barcelona per import de 54.076,41 euros, que serà abonat en el moment de la formalització de la modificació de la permuta; AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l’obligació per import de 3.222,03 euros, en concepte d’IVA, a favor de Corpedificacions, SL, NIF B64928369, com a resultat de l’esmentada regularització de valors, amb càrrec a la partida 0701 62296 15211 del Pressupost municipal de l’any 2022, abonant aquesta quantitat a Corpedificacions, SL en el moment de formalització de la modificació; FORMALITZAR la modificació de la permuta en escriptura pública; i ENCARREGAR la gestió i administració dels habitatges i dels espais esmentats a l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona per a destinar-los a lloguer assequible. 14. – (03-029-2022) APROVAR l’expedient núm. 3-029/2022 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2022, d’import 9.319.398,05 euros, per atendre despeses del Conveni per la creació d’un programa pilot per al “Fomento del crecimiento inclusivo mediante la vinculación de las políticas de inclusión social al Ingreso Mínimo Vital”, signat el 28/12/2021 amb la Administración General del Estado, a través de la Secretaria General de objetivos y políticas de inclusión y previsión social, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 22022591; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 15. – (3-030-2022) APROVAR l’expedient núm. 3-030/2022 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2022, d’import 840.269,43 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 22022891; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 16. – (3-031-2022) APROVAR l’expedient núm. 3-031/2022 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2022, d’import 3.035.020,00 euros, per atendre despeses de diversos expedients de la Direcció de Patrimoni, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 22030191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Economia i Hisenda. 17. – (3-032-2022) APROVAR l’expedient núm. 3-032/2022 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2022, d’acord amb el reconeixement d’ingrés CG 9/22 INF 6/14 de la Sra. Concepción Chueca Gili en concepte d’herència per a destinar al Centre d’Acollida d’Animals de companyia de l’Ajuntament de Barcelona per la cura i atenció dels animals, per un import de 37.385,25 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 22022895; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 18. – (GMI202200070) APROVAR la revisió de les tarifes i cànons aplicables als aparcaments de concessió municipal i als de gestió directa a partir de l'1 de març de 2022 en base a la variació del període (juny 2021 - desembre 2021) de l'IPC de Catalunya que ha estat del 3,7 %, d'acord amb l'informe del tècnic del Departament Estratègic de la Mobilitat de 7 de febrer de 2022 que s'incorpora a l'expedient, i en compliment del que disposa l'Acord de 12 de juliol de 2007 de la Comissió de Seguretat i Mobilitat. 19. – (001_19004145-001) PRORROGAR per un període comprès des del 23.03.2022 fins el 22.03.2023, el contracte 19004145-001 que té per objecte "Prestació del servei d'assistència tècnica al Departament de Gestió de la Mobilitat (GM) de la Direcció de Serveis de Mobilitat i al Departament d'Espai Urbà (EU) de la Direcció de Serveis d'Infraestructures de l'Ajuntament de Barcelona en la direcció facultativa i la coordinació de seguretat i salut de diferents contractes de serveis i en altres tasques relacionades, amb mesures de contractació pública sostenible", adjudicat a l'empresa UTE TPF IM3 2021, amb NIF U42869057, per un import total de 414.604,08 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 345.503,40 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 285.540,00 euros i import IVA de 59.963,40 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/13412 0504. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 69.100,68 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 57.108,00 euros i import IVA de 11.992,68 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/13412 0504, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 20. – (21PL16835) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1.a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla especial d’usos d’activitats vinculades al repartiment a domicili, d’acord amb les determinacions de l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament i la Direcció d’Actuació Urbanística que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord; d’iniciativa municipal; EXPOSAR-LO al públic pel termini de dos mesos; PRORROGAR l’acord de suspensió acordat per la Comissió de Govern en sessió de 25 de març de 2021 (BOPB de 26 de març de 2021), de conformitat amb l’article 73.2 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme, aprovat pel Decret Legislatiu 1/2010 de 3 d’agost (en endavant TRLU), pel que fa a l’atorgament de CG 9/22 INF 7/14 llicències i/o comunicats i altres autoritzacions municipals connexes establerts per la legislació sectorial per a la instal·lació o l’ampliació de les activitats regulades en els epígrafs següents de l’Ordenança municipal de les activitats i d’intervenció integral de l’administració ambiental (OMAIIA) i l’Ordenança d’establiments alimentaris: Epígraf 12.51/6: Activitat amb incidència ambiental: Establiment amb obrador i/o cuina industrial per a l'elaboració de plats preparats sense venda al públic ni degustació (càtering); i EC 1.1.6. Especialistes alimentaris. Plats preparats, quan disposin d’obrador; PRORROGAR l’acord de suspensió acordat per la Comissió de Govern en sessió d’11 de març de 2021 (BOPB de 12 de març de 2021) i ampliat per acord de la Comissió de Govern en sessió de 29 d’abril de 2021 (BOPB de 30 d’abril de 2021) pel que fa a l’epígraf EC 1.1.6. Especialistes alimentaris. Plats preparats; PRORROGAR, també, la suspensió de l’atorgament de llicències d’obres i l’admissió de les comunicacions prèvies d’obres destinades a la instal·lació d’aquestes activitats, ampliació o reforma de local; SUSPENDRE a la resta de l’àmbit del present pla les activitats anteriorment esmentades, així com l’atorgament de llicències d’obres i l’admissió de les comunicacions prèvies d’obres destinades a la instal·lació d’aquestes activitats, ampliació o reforma de local. SUSPENDRE en l’àmbit del present pla l’atorgament de llicències i/o comunicats i altres autoritzacions municipals connexes establerts per la legislació sectorial, per a la instal·lació o l’ampliació de les activitats regulades en els epígrafs següents de l’Ordenança municipal d'activitats i d'intervenció integral de l'administració ambiental de Barcelona (OMAIIAA), sempre que facin repartiment a domicili: 12.11/a1 Magatzem no frigorífic d’aliments; 12.11/1a1 Magatzem frigorífic de conservació d’aliments; 12.11/a Magatzem no frigorífic de mercaderies no perilloses, i 12.11/1a Magatzem frigorífic de mercaderies no perilloses; SUSPENDRE, així mateix, 12.11/3 Agència de petita paqueteria (missatgeria) amb magatzem de recepció i/o lliurament que utilitzi solament vehicles lleugers i EC 1.1.6. Especialistes alimentaris. Plats preparats, quan no disposin d’obrador; SUSPENDRE, també, l’atorgament de llicències d’obres i l’admissió de les comunicacions prèvies d’obres destinades a la instal·lació d’aquestes activitats, ampliació o reforma de local. EXCLOURE de la suspensió l’activitat de càtering que sigui complementària d’una altra activitat principal considerada essencial, tot i desenvolupar-se en discontinuïtat física; EXCLOURE, també, aquells àmbits que es trobin inclosos en la previsió de l’article 74.2 TRLU. DETERMINAR que els àmbits de suspensió són els delimitats i grafiats en els plànols de suspensió que figuren a l’expedient, elaborats de conformitat amb el punt 3 de l’esmentat article 73 del TRLU; DETERMINAR, també, a l’empara de l’article 74.1 del TRLU, que el termini de la suspensió serà, com a màxim, de dos anys a comptar des de les respectives publicacions al BOPB dels acords de suspensió potestativa prèvia i del present acord; PRECISAR, de conformitat amb l’article 102.4 del Reglament de la Llei d’Urbanisme que es podran tramitar instruments o atorgar llicències fonamentades en el règim vigent que siguin compatibles amb les determinacions del nou planejament que s’aprova inicialment; SOTMETRE’Lal Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. CG 9/22 INF 8/14 Districte de Sants-Montjuïc 21. – (22g114) APROVAR a l’empara de l’article 119.4 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, la constitució de la Junta de compensació del Sector 14 de la Marina del Prat Vermell, formalitzada mitjançant escriptura pública atorgada el 15 de febrer de 2022, davant la Notaria de l’Il·lustre Col·legi de Catalunya, Sra. Elena Romeo García, amb núm. 155 del seu protocol. DONAR TRASLLAT a la Direcció General d’Urbanisme de la Generalitat de Catalunya, de la documentació relacionada a l’article 192 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, als efectes de la inscripció, en el Registre d’Entitats Urbanístiques Col·laboradores, de la Junta de Compensació. PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província i en un dels diaris de més circulació de la província, i NOTIFICAR-LO individualment a cadascun dels interessats en l’expedient. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 22. – (3BC2021/166) APROVAR inicialment l'adaptació i actualització del projecte executiu del carrer Tarragona 173 per adequar-lo a les necessitats programàtiques per un SAIER (Servei d'atenció a immigrants, emigrats i refugiats) al Districte de Sants-Montjuïc de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 3.118.560,01 euros, IVA del 21% inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE'L a informació pública, durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular -hi les al·legacions pertinents; i NOTIFICAR als interessats en aquest procediment. Districte de Gràcia 23. – (22g86) DESESTIMAR la petició d’acumulació amb el procediment 21g346 –advertiment del propòsit d’iniciar expedient d’expropiació per ministeri de la Llei de la finca núm. 42 del passeig Turull formulada per una part dels propietaris de la finca, ja resolt i DECLARAR improcedent, d’acord amb l’establert a l’apartat 4art lletra d) de l’article 114 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme de Catalunya, aprovat pel Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, modificat per la Llei 3/2012, de 22 de febrer, l’advertiment del propòsit d’iniciar expedient d’expropiació per ministeri de la llei formulat pel Sr. Rafel Garrido Oliete, en representació de Federico Capellas Serra el 30 de desembre de 2021 davant el registre de l’Institut Municipal d’Urbanisme, en relació a la finca número 42 del passeig Turull – número 95 de l’avinguda Coll del Portell qualificada de Parcs i jardins actuals de caràcter local (clau 6a) per la Modificació del Pla General Metropolità en l'àmbit dels Tres Turons, aprovada definitivament el 15 de novembre de 2010 i publicada al DOGC 23 de febrer de 2011 i Xarxa Viària pel Pla General Metropolità, aprovat definitivament el 14 de juliol de 1976 i publicat al DOGC el 19 de juliol de 1976, pels motius que figuren a l’informe del Departament d’Expropiacions de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 16 CG 9/22 INF 9/14 de febrer de 2022, que a efectes de motivació s’acompanya al present i es té per íntegrament reproduït. Districte de Sant Martí 24. – (02PC981-22@R10) APROVAR, a l’empara de l’article 119 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual es va aprovar el Text Refós de la Llei d’Urbanisme de Catalunya, i l’article 125.2 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, la modificació de l'article 7 dels estatuts de l'Associació administrativa de Cooperació del subsector 10 del Pla de Millora Urbana per a la reforma interior del sector Llull-Pujades (Ponent), corresponent al canvi de domicili social, que es trasllada al carrer Muntaner, 499, ent-3a 08022 Barcelona, aprovada en Assemblea de 3 de novembre de 2021. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província i en un dels diaris de major circulació de la província; NOTIFICAR-LO personalment als interessats, SOL.LICITAR al Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, a l’empara de l’article 205.1. e) del Decret305/ 2006 de 18 de juliol, pel qual s’aprova el reglament de la Llei d’Urbanisme, la inscripció de la modificació de l’article 7 dels estatuts de l‘esmentada associació administrativa de cooperació en el Registre d’entitats urbanístiques col·laboradores i DONAR-NE compte a la Comissió d´Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 25. – (09gu30) APROVAR, a l'empara de l'article 119 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, i de l’article 192.5 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’Urbanisme, i de conformitat amb l’acord adoptat per l’Assemblea general extraordinària celebrada el 23 de desembre de 2020, la modificació de l’article tercer del Estatuts de la Junta de compensació del Polígon d’actuació urbanística núm. 2 de la Modificació de Pla General Metropolità en l’àmbit de la plaça de les Glòries-Meridiana Sud, amb el següent redactat: “Article 3. Domicili: El domicili de la Junta s’estableix a 08008- Barcelona, avinguda Diagonal, núm. 618, planta 6a. El domicili es pot traslladar a un altre lloc per acord de l’Assemblea General, i s’ha de comunicar a l’Ajuntament de Barcelona, perquè en sol·liciti la inscripció en el Registre d’entitats urbanístiques col·laboradores”. PUBLICAR aquest acord al Butlletí oficial de la província de Barcelona. SOL·LICITAR al Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, a l'empara de l'article 205.1 e) del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, la inscripció de la modificació de l’article tercer dels estatuts de l’esmentada Junta en el Registre d’entitats urbanístiques col·laboradores. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 26. – (21obo396) APROVAR definitivament el “Projecte d’urbanització del carrer Almogàvers, entre els carrers Badajoz i Roc Boronat”, al Districte de Sant Martí, a Barcelona, d’iniciativa pública, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte de 8 de setembre de 2021, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un import de 3.729.791,68 euros, inclòs el 21% de l’impost del valor afegit (IVA); d’acord amb allò que preveu l’article 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’urbanisme; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP), en un dels diaris de més CG 9/22 INF 10/14 circulació de la província, a la Gaseta Municipal, i al Tauler d’anuncis de l’Ajuntament; i NOTIFICAR-HO als interessats en aquest procediment. 27. – (10BC2021/143) APROVAR definitivament el projecte executiu de l'adequació dels locals del moll de mestral del Port Olímpic, de la pèrgola davant dels locals i de la reposició del paviment a cota ciutat, al Districte de Sant Martí de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic del Projecte, que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, per un import de 10.476.931,90 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. 28. – (10BC2022/021) APROVAR el Projecte executiu de condicionament provisional de l'entorn del futur parc de la Canòpia: av. Meridiana davant del Mercat dels Encants, Gran Via entre Castillejos i Rbla. Poblenou, i av. Diagonal entre Castillejos i Cartagena. Districte de Sant Martí a Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb els informes tècnics municipals rebuts, que figuren a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es donen per reproduït, per un import d’1.164.272,03 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 29. – (20210127Lot02) EXCLOURE de la licitació del contracte núm. 21002002L02, que té per objecte la contractació de les -Obres d'arranjaments als equipaments dels Districtes de: (3) Sants- Montjuïc, (4) Les Corts, (5) Sarrià-Sant Gervasi, (6) Gràcia, (7) Horta- Guinardó, (2) seu DS de carrer València- a l’empresa SERVICIOS E INSTALACIONES ALDAGO, SL amb NIF B61563169, per no haver justificat en temps i forma els valors anormals en què incorre l’oferta que va presentar. ADJUDICAR el contracte esmentat a l’empresa IFL GESTION, SL amb NIF B60480233 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació, d'acord amb la proposició que ha presentat, amb una baixa de 18,98% dels preus unitaris, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim d'1.495.622,44 euros IVA inclòs, dels quals 1.236.051,60 euros corresponen al preu net i 259.570,84 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 498.540,82 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/63871/15131 0200; un import (IVA inclòs) de 498.540,81 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/63871/15131 0200; un import (IVA inclòs) de 498.540,81 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/63871/15131 0200. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 61.802,58 euros. FORMALITZAR el contracte en el CG 9/22 INF 11/14 termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. Oscar Marin Fraile. ALLIBERAR la quantitat de 0,01 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 0,01 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/63871/15131 0200. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 30. – (20210127Lot03) EXCLOURE de la licitació del contracte núm. 21002002L03, que té per objecte la contractació de les -Obres d'arranjaments als equipaments dels Districtes de: (8) Nou Barris, (9) Sant Andreu, (10) Sant Martí, (12) Altres (Can Puig i Can Girona)- a l’empresa Servicios e Instalaciones Aldago, SL amb NIF B61563169, per no haver justificat en temps i forma els valors anormals en què incorre l’oferta que va presentar. ADJUDICAR el contracte esmentat a l’empresa Maenju Empresa Constructora, SL, amb NIF B43582311, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació, d'acord amb la proposició que ha presentat, amb una baixa de 15,38% dels preus unitaris, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim d'1.556.773,05 euros IVA inclòs, dels quals 1.286.589,30 euros corresponen al preu net i 270.183,75 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 518.924,35 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/63871/15131 0200; un import (IVA inclòs) de 518.924,35 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/63871/15131 0200; un import (IVA inclòs) de 518.924,35 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/63871/15131 0200. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 64.329,46 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Oscar Marin Fraile. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 31. – (20210190) APROVAR, de conformitat amb l'article 29.4 LCSP, la continuïtat del contracte 21001813-002 que té per objecte el serveis per la gestió de l’allotjament temporal i manutenció de persones i famílies en hostals, pensions i pisos d’estada temporal a Barcelona i part de la seva àrea metropolitana, de l’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, adjudicat a l'empresa Avoris Retail Division, SL, amb NIF B07012107, per un període 4 mesos o fins la formalització del contracte suspès per la interposició del recurs especial en matèria de contractació un cop dictada la corresponent resolució per part del Tribunal de Contractes Català, per un CG 9/22 INF 12/14 import total d'1.359.771,53 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris oferts, i amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import total de 1.359.771,53 euros, i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) d'1.170.333,38 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22615/23161 0200, un import (IVA inclòs) de 168.416,60 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22615/23164 0200, un import (IVA inclòs) de 21.021,55 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22615/23171 0200. NOTIFICAR aquest acord a l’empresa adjudicatària. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 32. – (20220018) APROVAR el conveni de col·laboració entre L'Ajuntament de Barcelona, Mercabarna, SA, amb NIF núm. A08210403, Fundació Banc dels Aliments, amb NIF núm. G58443771, Formació i Treball Empresa d'Inserció SLU, amb NIF núm. B64044837, Càritas Diocesana de Barcelona, amb NIF núm. R0800314G, Creu Roja Catalunya, amb NIF núm. Q2866001G i Associació de Concessionaris de Mercabarna, ASSOCOME, amb NIF núm. G62044458, que té per objecte col·laborar en l’àmbit del malbaratament alimentari, amb la finalitat de gestionar EL FOODBACK; Centre d’Aprofitament Alimentari de Mercabarna. FACULTAR la. Sra. Laia Claverol Torres, gerenta de l'Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, per a la signatura de l'esmentat conveni, així com la de tots els documents que se'n derivin. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT Districte de Sants-Montjuïc 33. – (2022005) APROVAR inicialment les bases particulars de la convocatòria per al 2022 de la 26a edició del Concurs de Cartells de la Festa Major de Sants en el Districte de Sants- Montjuïc. SOTMETRE a informació pública les esmentades bases particulars, per un termini de vint dies hàbils a comptar des de l’endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en el Tauler d'Edictes de l'Ajuntament i una referència en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, d’acord amb l’article 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals, per tal que els interessats puguin examinar l'expedient i hi puguin formular, si s’escau, les al·legacions que creguin adients. TENIR PER APROVADES definitivament les bases particulars en cas que transcorri l’esmentat termini sense que es presentin al·legacions i, en aquest cas, CONVOCAR el premi mitjançant la publicació d’anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. AUTORITZAR la despesa de 1.177,00 euros, que anirà a càrrec a la posició pressupostària D/48101/33811/0603 de l’exercici de 2022, per a fer front a la disposició i lliurament d'aquest premi. 34. – (2022006) APROVAR inicialment les bases particulars de la convocatòria per al 2022 de la 10a edició del Concurs de Cartells de la Festa Major de la Marina en el Districte de Sants-Montjuïc. SOTMETRE a informació pública les esmentades bases particulars, per un termini de vint dies hàbils a comptar des de l’endemà de la seva publicació en el CG 9/22 INF 13/14 Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en el Tauler d'Edictes de l'Ajuntament i una referència en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, d’acord amb l’article 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals, per tal que els interessats puguin examinar l’expedient i hi puguin formular, si s’escau, les al·legacions que creguin adients. TENIR PER APROVADES definitivament les bases particulars en cas que transcorri l’esmentat termini sense que es presentin al·legacions i, en aquest cas, CONVOCAR el premi mitjançant la publicació d’anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. AUTORITZAR la despesa de 677,00 euros, que anirà a càrrec a la posició pressupostària D/48101/33811/0603 de l’exercici de 2022, per a fer front a la disposició i lliurament d'aquest premi. 35. – (2022007) APROVAR inicialment les bases particulars de la convocatòria per al 2022 de la 24a edició del Concurs de Cartells de la Festa Major del Poble-sec en el Districte de Sants-Montjuïc. SOTMETRE a informació pública les esmentades bases particulars, per un termini de vint dies hàbils a comptar des de l’endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en el Tauler d'Edictes de l'Ajuntament i una referència en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, d’acord amb l’article 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals, per tal que els interessats puguin examinar l’expedient i hi puguin formular, si s’escau, les al·legacions que creguin adients. TENIR PER APROVADES definitivament les bases particulars en cas que transcorri l’esmentat termini sense que es presentin al·legacions i, en aquest cas, CONVOCAR el premi mitjançant la publicació d’anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. AUTORITZAR la despesa de 677,00 euros, que anirà a càrrec a la posició pressupostària D/48101/33811/0603 de l’exercici de 2022, per a fer front a la disposició i lliurament d'aquest premi. EL SECRETARI GENERAL CG 9/22 INF 14/14