Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN SESSIÓ ORDINÀRIA DE 28 D'ABRIL DE 2022 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 21 d'abril de 2022 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (2022/0062) APROVAR l’expedient núm. 2022/0062 de modificacions de crèdit, corresponent a la relació MC – 0045, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2022, d’import 10.353.371,31 euros dins del Capítol I, derivades de regularització de despeses de mobilitat de personal, canvis d’organigrama i altres variacions, que recullen les modificacions d’altes i baixes des del dia 26 de gener de 2022 fins el dia 30 de març de 2022 als crèdits inicials assignats, sense que això representi una esmena a la quantitat total pressupostada. PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 2. – (INV) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 28 d'abril de 2022. 3. – (22S04929) APROVAR de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de las subvencions, la concessió, mitjançant concessió directa i amb caràcter nominatiu a l'Associació Clúster Audiovisual de Catalunya, d'una subvenció de 35.000,00 euros per a la realització del projecte "Pitching Audiovisual Universitat - Indústria i Pacte del Talent 2022", fruit d'un pacte entre les principals universitats catalanes i la indústria audiovisual i multimèdia, amb la finalitat de donar resposta a diferents necessitats del sector, amb un cost total d'execució de 118.310,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'informe que consta a l'expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació de la despesa per import de 35.000,00 euros, a càrrec de la partida 0700/48543/43335 de l'any 2022, del pressupost de la Gerència d'Economia, Recursos i Promoció Econòmica, equivalent a un 29,58% de l'import total del Projecte de 118.310,00 euros, a favor de l' Associació Clúster Audiovisual de Catalunya, amb NIF G-66079575. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts. Aquest haurà de contenir memòria d'actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts i memòria econòmica simplificada que inclourà una relació classificada de les despeses i inversions de l'activitat, i relació d'altres ingressos i subvencions que hagin finançat l'activitat subvencionada. CG 15/22 1/13 4. – (SD-022/2022) APROVAR inicialment les Bases de les subvencions i la convocatòria 2022 de l’Ajuntament de Barcelona per a Empreses en el marc del programa Crea Feina-Barcelona per tal que ampliïn les seves plantilles amb la incorporació de persones en situació d’atur. ORDENAR la publicació de les esmentades Bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província i en el Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament, així com la inserció d’una referència d’aquest anunci en la Gaseta Municipal. SOTMETRE les Bases a informació pública per un termini de 20 dies hàbils a partir de la seva publicació del Butlletí Oficial de la Província, de conformitat amb els articles 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’Obres, Activitats i Serveis dels ens locals, 83 i 33 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i 52 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i procediment de les administracions públiques de Catalunya. APROVAR definitivament aquestes Bases i la Convocatòria sempre i quan no s’hagin presentat al·legacions durant el període d’informació pública que facin necessària la seva modificació. OBRIR, el termini per la presentació de sol·licituds, des de l’endemà de l’aprovació definitiva de les bases, fins el dia 25 de novembre de 2022 (aquest inclòs). DESIGNAR BARCELONA ACTIVA SAU SPM entitat col·laboradora, d’acord amb el previst en l’article 12 i següents de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i l’article 18 i següents del RD 887/2006, de 21 de juliol, que aprova el Reglament de la Llei, que actuarà en nom i per compte de l’Ajuntament de Barcelona a tots els efectes relacionats amb la subvenció, lliurarà i distribuirà els fons públics als beneficiaris, col·laborarà en la gestió de la subvenció i farà les anotacions pertinents 5. – (111/2022) APROVAR la Convocatòria per a l’atorgament de Subvencions per a la Transformació del Comerç i la Restauració de la ciutat de Barcelona any 2022, a l'empara de les bases generals reguladores per a l'atorgament de subvencions de subvencions per a la transformació digital del comerç i la restauració de la ciutat de Barcelona, publicades al BOPB del dia 15 de febrer de 2022. CONVOCAR el procediment en règim de concurrència no competitiva, relatiu a les subvencions adreçades a donar suport a la transformació digital del comerç i la restauració de la ciutat de Barcelona any 2022. OBRIR el termini de presentació de sol·licituds que serà de 20 dies hàbils, els quals començaran a comptar a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. AUTORITZAR la despesa per un import de 750.000,00 euros per aquesta convocatòria de subvencions per a la Transformació Digital del Comerç i la Restauració de la ciutat de Barcelona amb càrrec a la partida pressupostària 0700 48901 43141 del Pressupost municipal de l’exercici 2022. ORDENAR la publicació de l’esmentada convocatòria al Butlletí Oficial de la Província i en el tauler d’edictes electrònics de l’Ajuntament, i al web de l’Ajuntament, així com la inserció d’una referència d’aquest anunci a la Gaseta Municipal. 6. – (3/052-2022) APROVAR l’expedient núm. 3-052/2022 de modificacions de crèdit, consistent en la modificació parcial de la incorporació de Romanent de Crèdit al Pressupost per a l’exercici 2022, relatiu als Projectes S.20000.006 (Coneixement i Innovació Turística) i S.21000.024 (Projectes Turístics Territorials), per un import d'1.261.790,44 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució CG 15/22 2/13 d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 22040295; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 7. – (3/054-2022) APROVAR l’expedient núm. 3-054/2022 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2022, d’import 867.771,92 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 22040891; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 8. – (3/055-2022) APROVAR l’expedient núm. 3-055/2022 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2022, d’acord amb reconeixements d’Ingrés de la Unió Europea, per destinar als projectes C-Mobile i INMAB - Estudi Rondes, per un import de 38.884,88 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 22041995; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 9. – (20220017M) RETROTREURE les actuacions de l'expedient 20220017 relatiu a la licitació del contracte 21004225, que té per objecte el "Subministrament i servei d'ampliació del sistema per a la monitorització i el control d'infraccions des del punt de vista mediambiental dels vehicles que circulin per l'interior de la zona qualificada com de baixes emissions a la ciutat de Barcelona (2022-2023), amb mesures de contractació pública sostenible" d'acord amb els articles 122.1 i 124 de la Llei 9/2017 de contractes del sector públic i APROVAR la modificació de les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte aprovats per la Comissió de Govern el 17 de març de 2022, d'acord amb l'assenyalat per l'informe tècnic de 20 d'abril de 2022 que s'incorpora a l'expedient. AMPLIAR l'autorització de despesa de l'esmentat contracte, per un import de 14.275,61 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 14.275,61 euros a l'aplicació pressupostària D/60715/17211 0504. ATORGAR un nou termini de presentació d'ofertes de 30 dies naturals, a comptar des de la publicació dels documents modificats a la Plataforma de Contractació. PUBLICAR aquesta modificació al DOUE i a la Plataforma electrònica de contractes de la Generalitat de Catalunya. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 10. – (20220017A1N) ALLIBERAR l'autorització de la despesa del contracte 21004225 que té per objecte el "Subministrament i servei d'ampliació del sistema per a la monitorització i el control d'infraccions des del punt de vista mediambiental dels vehicles que circulin per l'interior de la zona qualificada com de baixes emissions a la ciutat de Barcelona (2022-2023), amb mesures de contractació pública sostenible", per un import de CG 15/22 3/13 333,64 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 333,64 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/60715/17211 0504. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat 11. – (20220019D) ADJUDICAR el contracte núm. 21004227, que té per objecte "Serveis de lloguer de material d'infraestructures així com d'equips d'audiovisuals i il·luminació per actes organitzats per la Direcció de Comunicació i Participació de la Gerència d'Àrea d'Ecologia Urbana, Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible" a INICIATIVES EVENTS SL amb NIF B64709363 de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, amb una baixa del 21% sobre el quadre de preus unitaris, per un import màxim de 448.898,99 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 370.990,90 euros corresponen al preu net i 77.908,09 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 74.068,34 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22610/15016 0500; un import (IVA inclòs) de 224.449,49 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22610/15016 0500; un import (IVA inclòs) de 150.381,16 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22610/15016 0500. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 18.549,54 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Ester López Rodriguez. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 12. – (BC2022/050) AUTORITZAR, d’acord amb el previst a l’article 2 dels seus estatuts, Barcelona d’infraestructures Municipals, SA a l'extensió del seu àmbit d'actuació territorial fora dels límits municipals als efectes de la gestió de l’actuació relativa al Projecte executiu del nou Centre d’Acollida d’Animals de Companyia de Barcelona (CAACB) i Projecte Executiu de Millora de la Carretera del Cementiri a l’entorn del CAAB al terme municipal de Montcada i Reixac, d’iniciativa municipal, d’acord amb els informes que figuren a l’expedient administratiu i que als efectes de fonamentació es donen per reproduïts i atès que l’actuació s’ajusta al seu l’objecte social; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. CG 15/22 4/13 Districte de Ciutat Vella 13. – (22SD0042P) APROVAR definitivament el “Projecte constructiu de la infraestructura de l’estació de recàrrega elèctrica per a autobusos (EREA), de la línia V15, a la parada del Passeig Joan de Borbó número 101”, promogut per Transports Metropolitans de Barcelona, per un import d’1.162.192,40 euros, el 21% de l’Impost sobre el Valor Afegit (IVA) inclòs, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (ITP) de data 19 de gener de 2022 amb classificació B, i amb l’informe d’auditoria de 10 de febrer de 2022 que consten a l’expedient i que es donen per reproduïts, de conformitat amb l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya. PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en el Tauler d’Edictes Municipal. NOTIFICAR el present acord a la part interessada i COMUNICAR-LO a les direccions o àrees implicades. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de l'Eixample 14. – (21g243) ESTIMAR parcialment el recurs de reposició interposat pel Sr. Francisco Marfà Badaroux en data 21 de gener de 2022, en nom de Bienes Arrendados Urbanos, SL, i ESTIMAR el recurs de reposició interposat pel Sr. Ramon Estebe Blanch el 20 de gener de 2022, contra l’acord de la Comissió de Govern de 9 de desembre de 2021, pel qual s’aprova definitivament la relació de béns i drets afectats per l’expropiació parcial de les finques números 8 i 10 del passeig de Sant Joan, al barri de Fort Pienc, al Districte de l’Eixample, qualificades de parcs i jardins de nova creació de caràcter local (clau 6b) per la Modificació del Pla General Metropolità en l’illa compresa per l’avinguda Vilanova, els carrers de Roger de Flor i d’Ali Bei i el passeig de Sant Joan aprovada definitivament el 5 de maig de 2003 per la Subcomissió d’Urbanisme de Barcelona, en el sentit i pels motius exposats a l’informe jurídic emès el 7 d’abril de 2022 per la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme, i NOTIFICAR-HO a les persones interessades. Districte de Sants-Montjuïc 15. – (22SD0038PU) APROVAR definitivament, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el “Projecte d’urbanització dels sòls de cessió amb qualificació 6b inclosos al Sector 2 de la MPGM per la transformació urbanística de la Marina del Prat Vermell” al Districte de Sants-Montjuïc, inclòs dins l’àmbit del Pla de millora urbana del Sector 2 delimitat a la MpPGM de la Marina del Prat Vermell, que fou aprovat definitivament per acord del Plenari del Consell Municipal en sessió de data 26 de març de 2021 (publicat als efectes de la seva executivitat al BOPB de 06/04/2021), promogut per la Junta de Compensació del Sector 2 de la Marina de la Zona Franca, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B) de 24/01/2022 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un pressupost d'1.036.130,70 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. PUBLICAR el present CG 15/22 5/13 acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de la província. NOTIFICAR el present acord a les parts implicades i COMUNICAR-LO a les dependències municipals interessades. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 16. – (22SD0056PO) APROVAR el Projecte de rehabilitació estructural dels edificis de nínxols situats a les agrupacions 2a, 3a, 5a, 6a, 9a i 10a del cementiri de Montjuïc de Barcelona, fase 10 del pla director 2019, d’iniciativa municipal, promogut per CEMENTIRIS DE BARCELONA, SA, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte (CTP amb qualificació favorable amb condicions) de 10 de març de 2022 i amb l’informe d’auditoria de 31 de desembre de 2021 que figuren a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es donen per reproduïts, amb un pressupost de 2.076.215,89 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, de conformitat amb l'article 37.6 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals i d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya. PUBLICAR la present resolució en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en el tauler d’edictes municipal. COMUNICAR el present acord a les direccions o àrees implicades. Districte de les Corts 17. – (04-2020LL06529) CONCEDIR la llicència d’obres majors a FUTBOL CLUB BARCELONA per a l’execució d’obres majors a l’emplaçament Arístides Maillol 6 -18 per a Reforma i ampliació de conjunt d’edificació destinat a equipament esportiu, consistent en: cos d’edificació principal, l’estadi del Futbol Club Barcelona “Camp Nou”, de 8 nivells sobre rasant, ubicats sota graderies, més element de coberta, incloent us esportiu i usos complementaris; diversos volums per a usos compatibles, botiga i museu, d’un nivell; i 2 plantes sota rasant; amb un sostre d’edificació computable materialitzat sobre rasant de 148.772,10m2, i una superfície construïda total de 202.806,89m2. Amb les següents CONDICIONS ESPECÍFIQUES DE LA LLICÈNCIA: Abans d'iniciar les obres caldrà comunicar-ne l'inici a l'ajuntament i: -Comunicar l'inici de les obres també a Barcelona Cicle de l'Aigua (BCASA). -Aportar document d'acceptació signat per gestor de residus autoritzat, garantint la correcta destinació dels residus d'obra separats per tipus, i fent constar el codi de gestor, el domicili de l'obra, i l'import rebut en concepte de dipòsit per a la posterior gestió, segons allò establert a la disposició final primera del Reial Decret 210/2018, de 6 d'abril. -Aportar a l'Agència de Residus de Catalunya, la documentació especificada a l'informe de data 07/04/2021, quant a descontaminacions del sòl, i comunicar-los l'inici de les tasques de moviment de terres, amb una antelació de 15 dies. -Aportar justificacions, documents i correccions al projecte d'instal·lació de captació d'energia solar a l'Agència de l’Energia de Barcelona, indicats a informe de data 24/03/2021. -Haver efectuat els pagaments de la Norma Granada, quant a arbrat afectat, valorats en 229.778,16€, segons informe de Parcs i Jardins de data 31/05/2021. -Haver desistit de la llicència en tràmit per a una 1a fase de moviment de terres, número d'expedient 04-2020LL08318, donat que la present llicència inclou l'execució de totes les obres. Durant l'execució de les obres caldrà tenir en compte que: -Quant a tasques d'excavació i moviment de terres, cal CG 15/22 6/13 seguir les prescripcions indicades a l'informe l'Agència de Residus de Catalunya, de data 07/04/2021, i presentar la documentació que s'hi especifica, en un termini màxim de 90 dies un cop finalitzades. -En cas que l'edificació o alguna de les seves parts, hagi d'entrar en funcionament, caldrà garantir la seguretat i salut dels usuaris envers les obres, evitant-ne la intrusió, aportant pla d'autoprotecció, el qual haurà de ser validat per SPEIS en cada cas, i on es reflectirà la seguretat en cas d'incendi de la part provisionalment en ús; els recorreguts d'evacuació hauran d'estar senyalitzats i il·luminats correctament; caldrà garantir alhora la presència de personal com a recurs preventiu, per tal de facilitar informació i la correcta evacuació en cas d'emergència. - Cal seguir les prescripcions de BCASA quant a eventuals esgotaments de freàtic, així com quant a l'execució del nous claveguerons. En cas de trobar restes de mines o refugis caldrà posar-se en contacte amb el Servei d'Arqueologia de Barcelona. -La urbanització de l'espai lliure d'edificació ha d'integrar-se i presentar continuïtat amb el projecte d'urbanització de l'espai públic inclòs a la Modificació del Pla General Metropolità en l'àmbit dels terrenys del Futbol Club Barcelona (MPGM-FCB), aprovat en data 19/12/2019. -La llicència no inclou la instal·lació d'elements identificadors de l'activitat, ni publicitaris o de reclam; caldrà redactar el corresponent Pla Director per a la regulació de la instal·lació d'aquests elements, juntament amb elements de senyalística i wayfinding que puguin impactar al paisatge. -La llicència no inclou la col·locació la de tanques de precaució o altres elements o mitjans auxiliars, ni ocupacions de via pública o guals, que requereixin permisos especials, els quals se sol·licitaran a districte. Un cop finalitzada l'obra, i per tal de poder comunicar la primera ocupació, caldrà informar-ne a l'Ajuntament, i: -Justificar el compliment de totes les condicions de la llicència. -Haver estat urbanitzat i recepcionat l'espai públic inclòs a l'MPGM-FCB, segons projecte d'urbanització aprovat en data 19/12/2019. - Lliurar comprovant de transport i abocament de residus a gestor autoritzat. -Lliurar final d'obra visat i la documentació de l'obra executada, amb plànols que incloguin la justificació de la normativa referent a instal·lacions de seguretat en front el risc d'incendi. -Haver inclòs en la inscripció d'obra nova, les superfícies destinades a usos complementaris de botiga i museu. -Haver aprovat el Pla Director per part de Paisatge Urbà, de regulació de la instal·lació d'elements identificadors, publicitaris o de reclam, i il·luminacions, tant en dies de partit com en dies sense partit. -Comunicar el final d'obres a BCASA i obtenir-ne informe favorable quant a l'execució de nous claveguerons. -Obtenir informe favorable a l'execució de la instal·lació de captadors d'energia solar fotovoltaica, per part de l'Agència de l'Energia. -Lliurar el control inicial de l'activitat, segons llicència amb número d'expedient 00-2020-0002. -Obtenir la llicència dels corresponents guals. -Incloure a l'escriptura i a la inscripció del Registre de la Propietat, la superfície d'usos complementaris de 4.778,96m2 en dies sense partit, deixant un romanent de 2.221,04m2 d’usos complementaris per a la resta de l'àmbit de l'MPGM-FCB. -Justificar l’habilitació de les places d’aparcament previst a l’estudi de mobilitat, i que l'MPGM-FCB preveu en altres subàmbits. CONDICIONS GENERALS DE LA LLICÈNCIA Les assenyalades al full que s’annexa.Termini d'inici de les obres: 12 mesos. Termini d'execució de les obres: 60 mesos. 18. – (22PL16895) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic del Pavelló Poliesportiu l’Illa al barri de Les Corts; d’iniciativa municipal; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; CG 15/22 7/13 SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 19. – (21PL16864) SUSPENDRE l’aprovació inicial, de conformitat amb l’article 89.2 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme (Decret Legislatiu 1/2010 de 3 d’agost), del Pla Especial Integral de “La Rotonda”, Avinguda del Tibidabo 2-4, passeig de Sant Gervasi 51-53 i carrer Lleó XIII 1-3, Districte de Sarrià Sant Gervasi; promogut per JOSEL SLU, atesa l’existència de motius determinants, fonamentats a l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament i de la Direcció de Serveis d’Actuació Urbanística, que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord; ADVERTIR als promotors del Pla, de conformitat amb l’article 95.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, que disposen d’un termini de tres mesos, a comptar des del dia següent al de la notificació d’aquest acord, per instar la tramitació del planejament de referència; en cas que no ho facin, es declararà la caducitat d’aquest procediment i es procedirà a l’arxiu de les actuacions; i NOTIFICAR el present acord als promotors del Pla. Districte de Gràcia 20. – (22PL16898) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic per a la regulació de l’equipament del mercat de l’Abaceria, situat a la Travessera de Gràcia 186, al Districte de Gràcia; d’iniciativa municipal; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte d'Horta-Guinardó 21. – (21PL16885) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic i de Millora Urbana per a la regulació del subsòl per a l’aparcament i dipòsit municipal soterrat al carrer de Thous; d’iniciativa municipal; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Sant Martí 22. – (06PC1278-22@R1-) APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual es va aprovar el Text Refós de la Llei d’Urbanisme de Catalunya, i l’article 125.2 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, la modificació dels estatuts de la Junta de Compensació del subsector 11 del Pla de Millora Urbana per a la reforma interior del sector Llull Pujades Ponent, corresponent al canvi de domicili social, aprovada en data 2 de juny de 2021, en Assemblea General Ordinària. COMUNICAR la modificació dels Estatuts al Registre d'Entitats Urbanístiques Col·laboradores, CG 15/22 8/13 dependent de la Direcció General d'Ordenació del Territori i Urbanisme de la Generalitat de Catalunya. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província, en el Tauler d'Edictes de la Corporació, a la Gaseta Municipal i en un dels diaris de més difusió de la província; NOTIFICAR-LO aquest acord individualment a tots els interessats, i DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 23. – (22SD0053PU) APROVAR inicialment, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el Projecte d’urbanització de l’àmbit qualificat com a 6b (Parcs i jardins urbans de nova creació) conformat per l’illa Pere IV, Maresme, Paraguai i Puigcerdà (Districte d’activitats 22@bcn), inclòs dins l’àmbit del Pla de Millora Urbana del Subsector 2 del Pla de Millora Urbana per a la reforma interior del Sector Perú-Pere IV, que fou aprovat definitivament per acord del Plenari del Consell Municipal en sessió de 29 de març de 2019 (publicat als efectes de la seva executivitat al BOPB de data 15/05/2019), d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B) de 29 d’octubre de 2021 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, promogut per la Junta de Compensació de l’àmbit referit, amb un pressupost de 612.608,87 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. SOTMETRE’L al tràmit d'informació pública durant el termini d’un mes durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents, mitjançant la inserció de l‘acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris de més circulació de la província. NOTIFICAR el present acord als interessants i COMUNICAR-LO a les dependències municipals interessades. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 24. – (20PL16771) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Integral i de Millora Urbana per a la rehabilitació i ampliació de l’edifici industrial “La Favorita”, situat al carrer Roc Boronat 47-53 i carrer Llull 143; promogut pel Sr. Joan Ignasi Casanovas-Permanyer Planadecursach; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 25. – (22Pl16896) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic per a la regulació del CAP Besòs, situat al carrer Alfons el Magnànim 57 i 59-59 B, al Districte de Sant Martí; d’iniciativa municipal; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA 26. – (18004278-005) PRORROGAR per un període comprès des del 14.05.2022 fins al 13.05.2023, el contracte 18004278-005 que té per objecte els serveis de suport a la CG 15/22 9/13 implantació de la nova llei de procediment administratiu als Canals d'Atenció Ciutadana adjudicat a l'empresa SEIDOR CONSULTING SL, amb NIF B62076740, per un import total de 200.422,28 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 73.811,44 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 61.001,19 euros i import IVA de 12.810,25 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/92511 0300, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 126.610,84 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 104.637,06 euros i import IVA de 21.973,78 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/92511 0300. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 27. – (20220124-IMHAB) APROVAR el Conveni específic per regular les condicions del cohabitatge sènior a desenvolupar en els solars de la Via Augusta, núm. 383-387 i núm. 375-381 amb l’entitat assignatària del dret de superfície, Sostre Cívic, en execució del Conveni marc, de data 27 de novembre de 2020 i amb formalització de la seva modificació el 9 de novembre de 2021, subscrit per l’Ajuntament de Barcelona i l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona (IMHAB) amb les entitats associatives representatives del sectors de cooperatives i de fundacions d’habitatge i dels gestors de polítiques socials d’habitatge de Catalunya, la Federació de Cooperatives d’Habitatge de Catalunya, la Coordinadora de Fundacions d’habitatge de Catalunya, l’Associació Xarxa d’Economia Solidària de Catalunya (Sectorial d’Habitatge Cooperatiu), així com l’Associació de Gestors de Polítiques Socials d’Habitatge de Catalunya (GHS), per a la cessió de sòl i finques per a la construcció de nou habitatge i rehabilitació d’edificis públics d’habitatges a la ciutat de Barcelona per al seu destí a protecció oficial i a polítiques socials, en règim de lloguer social i dret d’ús (cohabitatge). FACULTAR expressament i àmpliament la Regidora d'Habitatge i Rehabilitació de l'Ajuntament de Barcelona, en representació de l’Ajuntament de Barcelona i també com a Presidenta de l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona, per a la signatura del Conveni específic del cohabitatge sènior, així com l’adopció i formalització d’altres actes o acords específics per a l’execució del Conveni que se’n derivin. PROCEDIR a la inscripció del Conveni en el Registre de Convenis de conformitat amb l'article 14 de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació i bon govern i el Decret de l'Alcaldia de 28 de desembre de 2015. 28. – (20220125-IMHAB) APROVAR el Conveni específic per regular les condicions del cohabitatge per persones amb discapacitat intel·lectual a desenvolupar en els solars de la Via Augusta, núm. 389-393 amb l’entitat assignatària del dret de superfície, Vida Cooperativa SCCL, en execució del Conveni marc, de 27 de novembre de 2020 i amb formalització de la seva modificació el 9 de novembre de 2021, subscrit per l’Ajuntament de Barcelona i l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de CG 15/22 10/13 Barcelona (IMHAB) amb les entitats associatives representatives del sectors de cooperatives i de fundacions d’habitatge i dels gestors de polítiques socials d’habitatge de Catalunya, la Federació de Cooperatives d’Habitatge de Catalunya, la Coordinadora de Fundacions d’habitatge de Catalunya, l’Associació Xarxa d’Economia Solidària de Catalunya (Sectorial d’Habitatge Cooperatiu), així com l’Associació de Gestors de Polítiques Socials d’Habitatge de Catalunya (GHS), per a la cessió de sòl i finques per a la construcció de nou habitatge i rehabilitació d’edificis públics d’habitatges a la ciutat de Barcelona per al seu destí a protecció oficial i a polítiques socials, en règim de lloguer social i dret d’ús (cohabitatge). FACULTAR expressament i àmpliament la Regidora d'Habitatge i Rehabilitació de l'Ajuntament de Barcelona, en representació de l’Ajuntament de Barcelona i també com a Presidenta de l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona, per a la signatura del Conveni específic del cohabitatge per persones amb discapacitat intel·lectual, així com l’adopció i formalització d’altres actes o acords específics per a l’execució del Conveni que se’n derivin. PROCEDIR a la inscripció del Conveni en el Registre de Convenis de conformitat amb l'article 14 de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació i bon govern i el Decret de l'Alcaldia de 28 de desembre de 2015. Districte de Sants-Montjuïc 29. – (20229203) INICIAR l'expedient per a la contractació de "Gestió dels serveis d'infància- ludoteques del Districte de Sants- Montjuïc amb objectius d'eficiència social", amb núm. de contracte 22000555, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació d'1.498.388,00 euros (IVA inclòs) i un valor estimat d'1.840.921,10 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 1.362.170,91 euros i import de l'IVA de 136.217,09 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 317.282,84 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23212 0603, un import (IVA inclòs) de 526.625,22 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23212 0603, un import (IVA inclòs) de 526.625,22 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23212 0603, un import (IVA inclòs) de 127.854,72 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23212 0603; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Andreu 30. – (18000516-004) PRORROGAR per un període comprès des del 01.05.2022 fins el 31.05.2022, el contracte 18000516-004 que té per objecte "Gestió serveis joves i adolescents Espai Jove Garcilaso, amb mesures de contractació responsable", adjudicat a l'empresa INICIATIVES I PROGRAMES,S.L., amb NIF B59545913, per un import total de 30.716,07 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en CG 15/22 11/13 l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 30.716,07 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 27.923,70 euros i import IVA de 2.792,37 amb tipus impositiu 10% a l'aplicació pressupostària D/22719/23222 0609. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 31. – (2022-0032) APROVAR el conveni marc entre l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat de Barcelona per regular la col·laboració d’ambdues institucions en projectes que promoguin la relació entre la comunitat universitària i de recerca i la ciutat, amb una durada de quatre anys a comptar des del 16 de maig de 2022 i prorrogable per un nou període de la mateixa durada. FACULTAR el Tinent d’Alcaldia de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat de l'Ajuntament de Barcelona, l’Im. Sr. Jordi Martí Grau, per a la signatura de l'esmentat conveni marc, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Andreu 32. – (09-CONV-526.1/2022) APROVAR l’addenda al conveni de col·laboració entre la Societat Cultural i Esportiva La Lira de Sant Andreu de Palomar i l’Ajuntament de Barcelona –Districte de Sant Andreu- per a la formalització de la donació d’una orla datada en 1899; ACCEPTAR la donació realitzada per la Societat Cultural i Esportiva La Lira de Sant Andreu de Palomar; i FACULTAR a la regidora del Districte de Sant Andreu per a la signatura de l’esmentada addenda al conveni, així com la de tots aquells documents se’n derivin. 33. – (09-CONV-608.2/2022) APROVAR l’addenda del Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona –Districte de Sant Andreu- i la Societat Cultural i Esportiva la Lira, per a la gestió corresponsable de l’edifici del carrer Coroleu, núm. 15 i la planta baixa del carrer Abad Odó, núm. 22, segons el programa d’activitats presentat, per a l’anualitat 2022, que instrumenta l’atorgament d’una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional per un import de 52.776,75 euros, equivalent al 48,87% del cost del projecte, que té un cost total d’execució de 117.618,58 euros, d’acord amb l’establert als articles 22.2.c) i 28, ambdós de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i l'art. 6.2 de la normativa general de subvencions de l’Ajuntament. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de 52.776,75 euros, amb càrrec a l’aplicació pressupostària 48903/33411 de l’any 2022 a favor de la Societat Cultural i Esportiva la Lira, amb NIF G58301466, per subvencionar l'execució del projecte de cogestió. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, abans del 31 de març de 2023, presenti la justificació dels fons rebuts, en la forma establerta en el conveni, d’acord amb el què estableix l’article 10è de la Normativa general de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona. FACULTAR la gerent del Districte de Sant Andreu per a la signatura de l’esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. CG 15/22 12/13 Mocions ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (DP-2021-28123) ESTIMAR la petició presentada en data 27 d’abril de 2022 pel Sr. Josep Oriol Jornet Aguareles, en nom i representació de Quesoni serveis integrals per a l’espectacle, SCCL, i de la UTE formada per Quesoni, serveis integrals per a l’espectacle SCCL, l’Afluent SCCL i Amamusic2015 SL, i, en conseqüència, AMPLIAR pel període de 8 dies hàbils el termini de constitució de garantia definitiva prèvia a la formalització de la concessió d’ús privatiu de la sala d’espectacles situada a l’av. Paral·lel 62 / Abat Safont núm. 1-3, de Barcelona, a l’empara de l’article 32 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, i d’acord amb l’informe jurídic de 27 d’abril de 2022, que s’incorpora a efectes de motivació. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 2. – (20220164) APROVAR el Protocol entre l’Administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant el Departament de Salut, l’Ajuntament de Barcelona, la Diputació de Barcelona, la Universitat de Barcelona i el Consorci Hospital Clínic de Barcelona per definir el marc institucional i de treball per avaluar la viabilitat del futur emplaçament de l’Hospital Clínic de Barcelona amb una durada de un any des de la data de la seva signatura, podent-se prorrogar, previ acord exprés de les parts, per un any a comptar des de l’endemà de la data de finalització del termini inicial. EL SECRETARI GENERAL CG 15/22 13/13