GASETA MUNICIPAL 23 de maig del 2022 CSV: 0484-5678-010c-d8b9 Altres anuncis – Personal ANUNCI de modificació de la relació de llocs de treball 2022 del Consorci de Biblioteques de Barcelona. Montserrat Oriol i Bellot, secretaria delegada del Consorci de Biblioteques de Barcelona. Certifico: Que el Consell General del Consorci de Biblioteques de Barcelona, en sessió ordinària el dia 5 de maig de 2022, ha adoptat el següent acord: Primer. Crear el lloc de treball d'ajudant de Serveis Auxiliars, per prestar serveis a les biblioteques Jaume Fuster, Sagrada Família - Josep M. Ainaud de Lasarte i Ignasi Iglesias-Can Fabra, amb una dotació de 3 efectius i amb els atributs que consten el document ANNEX II i incorporar-lo en la relació de llocs de treball del Consorci de Biblioteques de Barcelona. Segon. Crear el lloc de treball de tècnic/a mig gestor/a d'administració general, depenent de la Direcció d'Administració i Recursos, amb una dotació d'1 efectiu i amb els atributs que consten el document ANNEX III, incorporar-lo en la relació de llocs de treball del Consorci de Biblioteques de Barcelona i amortitzar 1 lloc de treball de Tècnic Auxiliar de Biblioteca. Tercer. Aprovar la refosa de la relació de llocs de treball per a l'exercici 2022, d'acord amb el document annexat, així com la repercussió en el número d'efectius derivats de l'aplicació dels punts anteriors i la corresponent modificació de la plantilla per a l'any 2022. I perquè així consti als efectes oportuns, expedeixo aquest certificat a Barcelona, 1 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 23 de maig del 2022 CSV: 0484-5678-010c-d8b9 Annex 2 FITXA DESCRIPTIVA DE LLOC DE TREBALL A.- IDENTIFICACIÓ DENOMINACIÓ DEL LLOC: AJUDANT DE SERVEIS AUXILIARS TIPOLOGIA: Lloc base B.- FUNCIONS GENÈRIQUES DEL LLOC Donar suport operatiu bàsic a la biblioteca, amb l’objectiu OBJECTIU FONAMENTAL d’aconseguir un correcte funcionament dels serveis seguint DEL LLOC O MISSIÓ: les instruccions de la persona referent assignada. – Realitzar tasques de suport per a la classificació i distribució de correspondència, documentació i/o material d’oficina. – Realitzar tasques de suport en la logística i manteniment bàsics de les instal·lacions. FUNCIONS BÀSIQUES – Realitzar tasques de suport bàsic a la gestió administrativa i documental. – Realitzar tasques de suport d’atenció i orientació de les persones visitants i/o usuàries – Col·laborar amb les bones pràctiques ambientals: reciclatge d'envasos, destrucció de paper i punt verd. C.- PROVISIÓ DEL LLOC / REQUISITS Grup de classificació E. TITULACIÓ/CATEGORIA: Titulacions corresponents al Grup de classificació E CONEIXEMENTS CATALÀ: Nivell intermedi (nivell B) COMPLEMENT DE DESTÍ: 12 RÈGIM DE DEDICACIÓ Ordinària HORÀRIA: RELACIÓ LABORAL: Funcionari/ària o contractat/ada laboral SISTEMA DE PROVISIÓ: Adscripció inicial D.- PROVISIÓ DEL LLOC / MÈRITS RELLEVANTS En l’àmbit de: FORMACIÓ BÀSICA: Atenció a l’usuari. Informàtica: nivell 1 (bàsic) de competències ACTIC. FORMACIÓ Logística a nivell basic COMPLEMENTÀRIA: EXPERIÈNCIA: 2 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 23 de maig del 2022 CSV: 0484-5678-010c-d8b9 Annex 3 FITXA DESCRIPTIVA DE LLOC DE TREBALL A.- IDENTIFICACIÓ TÈCNIC/A MIG GESTOR/A D’ADMINISTRACIÓ DENOMINACIÓ DEL LLOC: GENERAL ÀREA: Direcció d’Administració i Recursos TIPOLOGIA: Lloc base Gestionar la contractació administrativa i els convenis de OBJECTIU FONAMENTAL cooperació, d’acord amb els procediments establerts, la DEL LLOC O MISSIÓ: legislació vigent i les indicacions del superior jeràrquic. B.- FUNCIONS - Donar suport tècnic en matèria de contractació administrativa. - Donar suport tècnic en matèria de convenis de col·laboració. - Elaboració dels Plecs de clàusules administratives particulars, i tramitació dels procediments de licitació i adjudicació dels contractes a les plataformes corporatives. - Elaborar informe dins del seu àmbit d’actuació, fent si s’escau el control i seguiment dels indicadors. - Portar la interlocució amb diferents agents i serveis dins del seu àmbit d’actuació. - Donar suport als altres tècnics del departament en matèries de comptabilitat, redacció informes etc. - Pel que fa al tractament de dades de caràcter personal, adoptar les mesures tècniques i organitzatives necessàries per donar compliment a la normativa vigent en la matèria, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat. C.- PROVISIÓ DEL LLOC / REQUISITS Grup de classificació: A2 TITULACIÓ/CATEGORIA: Grau universitari o titulació equivalent (preferentment en l’àmbit econòmic) CONEIXEMENTS CATALÀ: Nivell de suficiència (nivell C) NIVELL DEL LLOC/ 20 COMPLEMENT DE DESTÍ: RESPONSABILITAT: -- Règim de dedicació Ordinària horària: Relació laboral: Funcionari/ària o contractat/ada laboral SISTEMA DE PROVISIÓ: Concurs D.- PROVISIÓ DEL LLOC / MÈRITS RELLEVANTS En l'àmbit de: - Gestió i procediment administratiu FORMACIÓ BÀSICA: - Contractació administrativa - Gestió pressupostària - Tècniques d’arxiu i classificació FORMACIÓ - Informàtica a nivell d'usuari: processador de textos, COMPLEMENTÀRIA: base de dades, full de càlcul en general. En l'àmbit de la contractació administrativa i EXPERIÈNCIA: comptabilitat pública. 3 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007