Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN Sessió ordinària de 26 de maig de 2022 ACTA A la nova Sala de Govern de la Casa de la Ciutat, el 26 de maig de 2022, s’hi reuneix la COMISSIÓ DE GOVERN, en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excma. Sra. Ada Colau Ballano. Hi assisteixen les Imes. Sres. regidores i els Ims. Srs. regidors: Jaume Collboni Cuadrado, Janet Sanz Cid, Laia Bonet Rull, Laura Pèrez Castaño, Albert Batlle Bastardas, Jordi Martí Grau, Eloi Badia Casas, Jordi Rabassa Massons, Marc Serra Solé, Gemma Tarafa Orpinell, Pau Gonzàlez Val, Montserrat Ballarín Espuña, Francesc Xavier Marcé Carol i Joan Ramon Riera Alemany, assistits pel Secretari General, el Sr. Jordi Cases Pallarès, que certifica. Excusen la seva absència les Imes. Sres. regidores i l’Im. Sr. regidor: Lucía Martín González, David Escudé Rodríguez i Maria Rosa Alarcón Montañés. També hi és present la Gerent Municipal, Sra. Sara Berbel Sánchez. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les 09.00 h. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió ordinària celebrada el 19 de maig de 2022, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment del Decret d'Alcaldia, de 15 de juny de 2019, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (BA 23/21) Resolució del President i del Director General de Barcelona Activa SAU SPM, de 12 de novembre de 2021, que ADJUDICA els serveis de neteja dels equipaments: Lot 1 Seu Central, Porta22 i Incubadora Glòries a SACYR FACILITIES SA, per l’import màxim de 757.872,72 euros IVA inclòs; Lot 2 Incubadora Almogàvers, Oficina d’Atenció a l’Empresa (OAE), Cibernàrium i Incubadora Mediatic a SACYR FACILITIES SA, per l’import màxim de 486.718,37 euros IVA inclòs; Lot 3 Parc Tecnològic, Convent de Sant Agustí I i Punt d’Atenció Laboral per a Joves a LD EMPRESA DE LIMPIEZA Y DESINFECCIÓN SAU, per l’import màxim de 610.113,46 euros IVA inclòs, per un període de dos anys prorrogable per tres anualitats addicionals, per 1/27 CG 19/22 haver presentat les ofertes admeses més avantatjoses en termes de qualitat-preu i que donen compliment a la totalitat dels requeriments previstos en els plecs reguladors. 2. – (BA 26/21) RESOLUCIÓ del Director General de Barcelona Activa SAU SPM, de 28 d’octubre de 2021, que adjudica el contracte dels serveis de desenvolupament i execució del programa de suport i assessorament a les empreses dels Polígons de l’Eix Besòs a Lot 1 Economia circular: INEDIT INNOVACIÓ SL per l’import màxim de 32.670,00 euros IVA inclòs; Lot 2 Mobilitat sostenible: ALEJANDRO ALBERTO MARTÍN BARRAZA per l’import màxim de 13.490,59 euros IVA inclòs; Lot 3 Indústria 4.0: TOBALINA CONSULTING GROUP SL per l’import màxim de 33.746,90 euros IVA inclòs; Lot 4 Màrqueting digital: GALACTINET SL per l’import màxim de 38.100,48 euros IVA inclòs; per un període de sis mesos prorrogable per vint-i-quatre mesos addicionals, per haver presentat les ofertes admeses més avantatjoses en termes de qualitat-preu i que donen compliment a la totalitat dels requeriments previstos en els plecs reguladors. 3. – (BA 27/21) Resolució del Director General de Barcelona Activa SAU SPM, de 26 d’octubre de 2021, que ADJUDICA els serveis d’atenció inicial i altres tasques de suport als serveis de l’Oficina d’Atenció a les Empreses (OAE) de Barcelona Activa, Lot 1 Servei d’atenció inicial i suport a la gestió de l’Espai Barcelona a CAMBRA OFICIAL DE COMERÇ INDÚSTRIA, SERVEIS I NAVEGACIÓ DE BARCELONA per l’import de 339.417,25 euros IVA inclòs i el Lot 2 Suport al Servei de Constitució a CAMBRA OFICIAL DE COMERÇ INDÚSTRIA, SERVEIS I NAVEGACIÓ DE BARCELONA per l’import de 151.380,28 euros IVA inclòs, per un període de dotze mesos prorrogable per quatre anualitats addicionals, per haver presentat les ofertes admeses més avantatjoses en termes de qualitat-preu i que donen compliment a la totalitat dels requeriments previstos en els plecs reguladors. 4. – (BA 29/21) Resolució del Director General de Barcelona Activa SAU SPM, de 29 d’octubre de 2021, que ADJUDICA el contracte de serveis de monitoratge digital de la marca Barcelona, on recollir de forma permanent les principals idees i temes que es comparteixen sobre Barcelona a les xarxes socials de caràcter públic i les consultes que es realitzen a través dels cercadors, en relació amb l’actualitat de la ciutat, prioritàriament econòmica, turística i social, per identificar informació de valor estratègic per al posicionament i la reputació de la marca Barcelona a NETHOLODOGY SL per l’import màxim de 96.195,00 euros IVA inclòs, per un període de dotze mesos prorrogable per quatre anualitats addicionals, per haver presentat l’oferta econòmica admesa més avantatjosa i que dona compliment a la totalitat dels requeriments dels plecs reguladors. 5. – (BA 32/21) Resolució del Director General de Barcelona Activa SAU SPM, de 26 de novembre de 2021, que ADJUDICA el contracte del Lot 1 Acompanyament i assistència tècnica en l’àmbit de la transmissió d’activitats empresarials a FUNDACIÓ CECOT INNOVACIÓ per l’import màxim de 62.209,12 euros IVA inclòs i el contracte del Lot 2 Acompanyament i assistència tècnica en l’àmbit de la millora de les activitats empresarials a I4SME PROJECTS SL per l’import màxim de 34.606,00 euros IVA inclòs, 2/27 CG 19/22 per un període de dotze mesos prorrogable per quatre anualitats addicionals, per haver presentat les ofertes admeses més avantatjoses en termes de qualitat-preu i que donen compliment a la totalitat dels requeriments previstos en els plecs reguladors. 6. – (BA 42/21) Resolució del Director General de Barcelona Activa SAU SPM, de 14 de desembre de 2021, que ADJUDICA el Lot 1 Serveis de dinamització del Punt d’Acollida i Orientació en Innovació Socioeconòmica a BARABARA EDUCACIÓ SCCL per l’import màxim de 58.533,45 euros IVA inclòs i el Lot 2 Serveis de programació i difusió d’activitats vinculades amb l’Economia Social i Solidària i la Innovació Socioeconòmica del contracte de serveis per la dinamització d’InnoBA amb la gestió del punt d’acollida i orientació en innovació socioeconòmica (PAO), del catàleg d’activitats InnoBA i la coagenda de l’Economia Social i Solidària a TANDEM SOCIAL SCCL per l’import màxim de 87.907,90 euros IVA inclòs, per un període de dotze mesos prorrogable per quatre a anualitats addicionals, per haver presentat les ofertes admeses més avantatjoses en termes de qualitat-preu i que donen compliment a la totalitat dels requeriments previstos en els plecs reguladors. 7. – (BA 45/21) Resolució del President i del Director General de Barcelona Activa SAU SPM, de 12 d’abril de 2022, que ADJUDICA els serveis de manteniment global de les instal·lacions i equipaments de Barcelona Activa, Lot 1 Seu Central, Incubadora Glòries, OAE, altell, Cibernàrium, Incubadora Mediatic i Can Jaumandreu per l’import de 498.108,60 euros IVA inclòs i el Lot 2 Parc Tecnològic, Incubadora Almogàvers, Ca n’Andalet, Convent de Sant Agustí, Punt Jove de Sant Andreu i Nou Barris Activa per l’import de 440.043,69 euros IVA inclòs, per un període de dos anys prorrogable per tres anualitats addicionals, per haver presentat les ofertes admeses més avantatjoses en termes de qualitat-preu i que donen compliment a la totalitat dels requeriments previstos en els plecs reguladors. 8. – (BA 48/21) Resolució del President i del Director General de Barcelona Activa SAU SPM, de data 13 de maig de 2022, que ADJUDICA els lots del contracte de serveis de disseny, creació i impartició de les accions formatives de determinades especialitats de l’oferta formativa estable de Barcelona Activa: Lot 1 CMS (gestors de continguts) i creació web a AUBAY SPAIN SA, per un import màxim de 49.392,20 euros IVA inclòs; Lot 2 Disseny i creació i autoria de continguts: text, imatge i multimèdia a MAGMA3INTERACTIVA WEB AGENCY SL, per un import màxim de 37.837,00 € IVA exempt; Lot 3 Programació i desenvolupament informàtic a ESQUEMES INFORMÀTICS SL, per un import màxim de 54.532,38 € IVA exempt; Lot 4 Big Data i intel·ligència artificial (IA) a SLASHMOBILITY SL, per un import màxim de 22.796,40 € IVA inclòs; Lot 6 Vendes a UTE FORMACIÓ MARTA I RICARD: JOSEP RICARD BURGUES JOFRE, MARTA AGÜERA SEPULVEDA, per un import màxim de 18.513,00 € IVA inclòs; Lot 7 Màrqueting a FACTO COOPERATIVA SCCLP, per un import màxim de 36.646,06 € IVA inclòs; Lot 8 Formes Jurídiques, fiscalitat i tràmits administratius per a persones autònomes a MIREIA CASALS ISART, per un import màxim de 11.910,94 € IVA inclòs; Lot 9 Formes Jurídiques, fiscalitat i tràmits administratius per a societats mercantils a OLGA FERRER RUBIO, per un import màxim de 9.869,06 € IVA inclòs; Lot 11 Estratègia i eines comunicatives en el marc de l’Economia Social i Solidària a LA CLARA 3/27 CG 19/22 COMUNICACIÓ SCCL, per un import màxim de 10.076,28 € IVA inclòs; Lot 13 Gestió econòmica i financera i viabilitat en les organitzacions de l’Economia Social i Solidària a TANDEM SOCIAL SCCL, per un import màxim de 19.928,70 € IVA inclòs; Lot 14 Apropar-se a l’Economia Social i Solidària a BARABARA EDUCACIÓ SCCL, per un import màxim de 8.712,00 € IVA inclòs; Lot 15 Visió i planificació estratègica en les organitzacions de l’Economia Social i Solidària a TANDEM SOCIAL SCCL, per un import màxim de 9.555,98 € IVA inclòs; Lot 17 Promoció de la igualtat i eines per incloure la perspectiva feminista en les organitzacions de l’Economia Social i Solidària a BARABARA EDUCACIÓ SCCL, per un import màxim de 6.534,00 € IVA inclòs; Lot 18 Escola de Competències: comunicació a UTE MAKE THINGS HAPPEN: ROSER MONTARDIT CALATAYUD, FRANCESC GELIDA LATORRE, per un import màxim de 18.156,00 € IVA exempt; Lot 19 Escola de Competències: lideratge a DISI TALENT BCN SL, per un import màxim de 22.937,97 € IVA inclòs; Lot 20 Metacompetència: negociació i orientació a la clientela a GRUPO MONTANER Y ASOCIADOS SAU, per un import màxim de 20.999,55 € IVA inclòs; Lot 21 Escola de Competències: networking a ROSAURA ALASTRUEY GARCIA, per un import màxim de 17.688,00 € IVA exempt; Lot 22 Metacompetència: productivitat en l’àmbit laboral a BEUPFLOW SL, per un import màxim de 10.600,00 € IVA exempt; Lot 23 Sessions informatives al territori a IMPENTO SL, per un import màxim de 41.686,92 € IVA inclòs; Lot 24 Coaching laboral sènior a LEE HECHT HARRISON SL, per un import màxim de 85.711,56 € IVA inclòs; Lot 25 Coaching laboral per a dones a LEE HECHT HARRISON SL, per un import màxim de 61.998,03 € IVA inclòs; Lot 28 Autoconeixement i objectiu professional a UTE MEGA COACHING: CAROLA MORATÓ DALMAU, LAURA CESPEDOSA CAÑADA, IVO GÜELL TORNÉ, per un import màxim de 40.920,00 € IVA exempt; Lot 29 Plataforma Empresa- Ocupació i Intermediació a IMPENTO SL, per un import màxim de 31.496,78 € IVA inclòs; Lot 31 Pla d’acció i eines bàsiques per la Recerca de feina: carta i currículum a PSICOTEC CATALUNYA SL, per un import màxim de 38.455,01 € IVA inclòs; Lot 32 Procés de selecció i entrevista de feina a PSICOTEC CATALUNYA SL, per un import màxim de 42.127,36 € IVA inclòs; Lot 33 Canals de recerca de feina i marca personal a UTE DON PEDRO LUIS ROJAS AGUADO, ARIADNA VIGUERAS BOHIGAS, per un import màxim de 32.823,00 € IVA exempt; per un període de dotze mesos prorrogable per quatre anualitats addicionals, per haver presentat les ofertes admeses més avantatjoses en termes de qualitat-preu i que donen compliment a la totalitat dels requeriments previstos en els plecs reguladors; i DECLARA DESERT el Lot 5: Ciberseguretat, el Lot 10: Entorn legal, el Lot 16: Economia col·laborativa i de plataforma del procomú i el Lot 27: Plataforma Empresa-Ocupació Júnior, per manca d’ofertes presentades; i el Lot 12: Eines per a promoure els valors de l’Economia Social i Solidària en la dimensió organitzativa, el Lot 26: Coaching laboral per joves i el Lot 30: Mercat de treball i sectors econòmics, per manca d’ofertes adequades. 9. – (BA 49/21) Resolució del Director General de Barcelona Activa SAU SPM, de 23 de març de 2022, que ADJUDICA el contracte de serveis de prevenció aliè en la disciplina de vigilància de la salut per al personal de Barcelona Activa a EXCELENCIA Y GARANTIA PARA LA SALUD EN EL TRABAJO SLU per un import màxim de 117.916,00 euros IVA inclòs, per un període de dos anys prorrogable per tres anualitats addicionals, per haver presentat l’oferta més avantatjosa en termes de qualitat-preu i que dona compliment a la totalitat dels requeriments previstos en els plecs reguladors. 4/27 CG 19/22 10. – (BA 53/21) Resolució del Director General de Barcelona Activa SAU SPM, de 25 de febrer de 2022, que ADJUDICA el contracte de serveis d'assistència tècnica per a la gestió de les accions de l'Estratègia "Amunt Persianes": Lot 1 Assistència tècnica en la informació i assessorament sobre recursos Estratègia Amunt Persianes i gestió de la borsa de lloguer del contracte de serveis d'assistència tècnica per a la gestió de les accions de l'Estratègia "Amunt Persianes" a BRICKBRO GLOBAL INVESTMENTS, per l’import màxim de 273.460,00 euros IVA inclòs per un període de vigència fins al 31 de desembre de 2023, prorrogable fins a cinc anys, per haver presentat l’oferta admesa més avantatjosa en termes de qualitat-preu i que dona compliment a la totalitat dels requeriments previstos en els plecs reguladors; i DECLARA DESERT el Lot 2 Assistència tècnica en la gestió de les crides de projectes i seguiment de la seva evoluci,ó per no haver estat presentada cap proposició. 11. – (BA 04/22) Resolució del President i del Director General de Barcelona Activa SAU SPM, de 2 de febrer de 2022, que INICIA l’expedient per a la licitació de l’acord marc de selecció d’empreses per a l’assistència tècnica per al disseny, conceptualització i execució de projectes de Barcelona Activa, sense divisió en lots i termini d’execució de dotze mesos amb possibilitat de pròrroga per quatre anualitats addicionals; APROVA el plec de clàusules per un pressupost de licitació de 991.735,54 euros IVA exclòs i un valor estimat de 2.380.165,28 euros i CONVOCA la licitació per procediment obert subjecte a regulació harmonitzada i tramitació ordinària. 12. – (BA 05/22) Resolució del Director General de Barcelona Activa SAU SPM, de 25 de març de 2022, que INICIA l’expedient licitació del contracte de concessió de serveis d’explotació del bar restaurant de l’equipament del Parc Tecnològic, sense divisió en lots i termini de concessió de cinc anys amb possibilitat de pròrroga per cinc anys més; APROVA el plec de clàusules per un valor estimat de 2.231.770,65 euros i CONVOCA la licitació per procediment obert subjecte a regulació harmonitzada i tramitació ordinària. 13. – (BA 08/22) Resolució del Director General de Barcelona Activa SAU SPM, de 21 d’abril de 2022, que INICIA l’expedient de contractació dels serveis d’assistència tècnica per a la implementació i desplegament del Servei Integral d’Ocupació de Barcelona (SIOB), sense divisió en lots i termini d’execució de setze mesos amb possibilitat de pròrroga per quaranta quatre mesos addicionals; APROVA el plec de clàusules per un pressupost de licitació de 480.000,00 euros IVA exclòs i un valor estimat de 2.160.000,00 euros i CONVOCA la licitació per procediment obert subjecte a regulació harmonitzada i tramitació ordinària. 14. – (BA 14/22) Resolució del Director General de Barcelona Activa SAU SPM, de 30 de març de 2022, que INICIA l’expedient de contractació dels serveis de suport psicològic i atenció al malestar psicològic, en modalitat preferentment presencial, de les persones usuàries de serveis, accions i programes d’ocupació de Barcelona Activa, sense divisió en lots i termini d’execució de setze mesos amb possibilitat de pròrroga per quaranta quatre mesos addicionals; APROVA el plec de clàusules per un pressupost de licitació de 305.216,10 euros IVA exclòs i un valor estimat 5/27 CG 19/22 d'1.373.477,22 euros i CONVOCA la licitació per procediment obert subjecte a regulació harmonitzada i tramitació ordinària. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT Districte d'Horta-Guinardó 15. – (607.2022.046 ) El Conseller delegat de BIMSA, el 12 de maig de 2022, ha resolt INICIAR la licitació per a la contractació de les Obres de consolidació estructural i constructiva del Palau del Marquès d'Alfarràs, al Passeig dels Castanyers s/n, al Districte d'Horta-Guinardó de Barcelona, amb un pressupost de licitació de 3.553.198,08 euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat de 4.299.369,68 euros i un valor estimat de 4.263.837,70 euros, IVA exclòs i una durada de 16 mesos. Districte de Nou Barris 16. – (608.2022.037 ) El Conseller delegat de BIMSA, el 3 de maig de 2022, ha resolt INICIAR la licitació per a la contractació de les Obres relatives a l'adaptació del projecte executiu de la reurbanització provisional dels entorns de l'església de Sant Rafael, al Districte de Nou Barris de Barcelona, amb un pressupost de licitació d'1.519.481,49 euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat d'1.838.572,60 euros i un valor estimat d'1.823.377,79 euros, IVA exclòs i una durada de 6 mesos. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 17. – (3290/2022-D) Resolució de la Gerència de l'ICUB, de 22 d'abril de 2022, per la qual acorda ADJUDICAR el contracte núm. 21002832, que té per objecte els “Serveis de muntatge i desmuntatge d’esdeveniments culturals organitzats per l'Institut de Cultura de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible” i durada d’un any, de conformitat amb les propostes de valoració i classificació contingudes en l'expedient i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l’oferta més avantatjosa a PENNY WISE, SL, amb NIF B61122263, per un import de 221.710,01 (IVA inclòs). b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (64/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Xavier Martínez Cugota (mat. 27336) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la 6/27 CG 19/22 categoria professional de Bomber SPCPEIS (codi lloc: 16FC1BIBA03), i adscrit a la Unitat de Procediments i Formació de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2022, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (68/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Borja García Cabrera (mat. 78139) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber SPCPEIS, desenvolupant el lloc de treball de Bomber C2 SPCPEIS (16FC2BIBA03), i adscrit al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2022, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (69/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Marc Andrés Robres (mat. 7/27 CG 19/22 25315) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPCPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de l'Eixample de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2022, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (113/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Ignacio Ballano Aleña (mat. 25412) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPCPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de Sant Andreu de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2022, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8/27 CG 19/22 5. – (114/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Iván Casanovas Ferrández (mat. 25500) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Sergent SPCPEIS (codi lloc: 20FC1CICD02), i adscrit al Parc de Bombers de Sant Andreu de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2022, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (120/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Carlos De Francisco Sans (mat. 25307) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Sergent SPCPEIS (codi lloc: 20FC1CICD02), i adscrit al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2022, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9/27 CG 19/22 7. – (81/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Míriam Oriol Pascua (mat. 78375) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per vacant amb la categoria professional de Tècnica Superior en Dret, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics-Secretaria del Districte de l’Eixample, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior en Dret (22FA1BIBA15), i l’activitat privada per compte propi com a advocada. No podrà ostentar, per sí mateixa o mitjançant substitut, la representació i defensa d'interessos contraris als de la Corporació Municipal ni tampoc podrà assessorar, informar o desenvolupar les activitats pròpies de la professió en aquells assumptes o procediments en els que l'Ajuntament o els seus Organismes hi tinguin relació. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (129/2022) MODIFICAR l’oferta pública d'estabilització de l'ocupació temporal de l’Ajuntament aprovada per acord de la Comissió de Govern de 30 de desembre de 2021 (DOGC de 10 de gener de 2022) d’acord amb la Llei 20/2021, de 28 de desembre de 2021, de mesures urgents per la reducció de la temporalitat a l’ocupació pública, tal i com es detalla als annexos que consten a l’expedient. MODIFICAR l’oferta pública de taxa de reposició aprovada per acord de la Comissió de Govern de 30 de desembre de 2021 (DOGC de 10 de gener de 2022), per a l’adaptació de determinades categories que han estat modificades per l’acord del Plenari del Consell Municipal de 29 d’abril de 2022 pel qual s’aprova l’Acord de condicions de treball dels empleats públics de l’Ajuntament 2021-2024, tal i com es detalla als annexos que consten a l’expedient. ANUL·LAR l’Oferta Pública extraordinària d’ocupació de 40 places de Parcs i Jardins de Barcelona, Institut Municipal, aprovada en data 22 de desembre de 2021 d’acord amb el RDL 14/2021 de 6 de juliol, de mesures urgents per la reducció de la temporalitat a l’ocupació pública, i APROVAR l'Oferta Pública extraordinària d'ocupació de 51 places de Parcs i Jardins de Barcelona, Institut Municipal, d’acord amb la Llei 20/2021, de 28 de desembre de 2021, de mesures urgents per la reducció de la temporalitat a l’ocupació pública, tal i com es detalla en els annexos que consten a l’expedient. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i COMUNICAR-HO a la Direcció General d'Administració Local de la Generalitat de Catalunya i al Ministeri d’Hisenda i Administracions públiques. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9. – (20002320-003) MODIFICAR, a l'empara dels articles 203 i 204 de la LCSP, el contracte 20002320-003 que té per objecte la contractació del servei d'elaboració, subministrament de material i correcció de les proves psicotècniques i de 10/27 CG 19/22 coneixements, adjudicat a l'empresa Hogrefe Tea Ediciones SAU, amb NIF A28079069, per un import màxim de 77.595,85 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 77.595,85 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 64.128,80 euros i import IVA de 13.467,05 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22607/92216 0707. FIXAR en 3.206,44 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 10. – (INV) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 26 de maig 2022. 11. – (06 PPB2022) APROVAR la modificació dels preus públics per a l’any 2022 i successius dels cursos del Centre de Formació del Laberint, d’acord amb la documentació que consta a l’expedient. PUBLICAR aquest acord i el text íntegre d’aquesta modificació dels preus públics dels cursos del Centre de Formació del Laberint al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i a la Gaseta Municipal. 12. – (PPUB EDU- 01) MODIFICAR els articles 3.1.2 lletres f) i p), article 5 i incorporar una nova disposició transitòria única al text refós de la regulació dels preus públics pels serveis d’educació per al curs 2022-2023 i següents, per a les escoles bressol municipals, les escoles municipals de música, el Conservatori Municipal de Música i el Planetari Municipal, d'acord amb la documentació que consta a l'expedient. FACULTAR el/la Regidor/a d’Educació per aprovar l’aplicació de la mesura de gratuïtat prevista a la disposició transitòria única als infants que es matriculin al tercer curs del primer cicle d’educació infantil, I2 (grup d’infants de 2-3 anys) durant els cursos escolars 2023-2024, 2024-2025 i 2025-2026. PUBLICAR al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i a la Gaseta Municipal els esmentats documents de forma refosa amb la regulació vigent. 13. – (19004269L01-001) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.10.2022 fins el 30.09.2024, el LOT 1 de l'Acord Marc, amb número de contracte 19004269L01 i número d'expedient 2019/620, que té per objecte el cobrament dels rebuts domiciliats i no domiciliats, adjudicat a les empreses Banc de Sabadell, SA, amb NIF A08000143; Banco de Santander, SA, amb NIF A39000013; BBVA Banco Bilbao Vizcaya Argentaria, amb NIF A48265169; Caixabank, SA, amb NIF A08663619, d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. 11/27 CG 19/22 14. – (19004269L02-001) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.10.2022 fins el 30.09.2024, el LOT 2 de l'Acord Marc, amb número de contracte 19004269L02 i número d'expedient 2019/620, que té per objecte el cobrament amb targeta bancària al web municipal i als terminals d'informació de l'Ajuntament de Barcelona, adjudicat a l'empresa BBVA Banco Bilbao Vizcaya Argentaria , amb NIF A48265169, d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. 15. – (19004269L03-001) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.10.2022 fins al 30.09.2024, el LOT 3 de l'Acord Marc, amb número de contracte 19004269L03 i número d'expedient 2019/620, que té per objecte el cobrament amb targeta bancària al servei telefònic d'atenció al contribuent (Sistema IVR) i als terminals mòbils de la Guàrdia Urbana, adjudicat a l'empresa BBVA Banco Bilbao Vizcaya Argentaria, amb NIF A48265169, d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. 16. – (SP-027-2022) APROVAR la convocatòria 2022 del Premi FUTURISME, programa de suport a la creació d'empreses innovadores i responsables dins l'àmbit del turisme, d’acord amb les bases reguladores del premi, aprovades per la Comissió de Govern en sessió de 4 de novembre del 2021. CONVOCAR l’atorgament del premis FUTURISME 2022, en les modalitats de “Premi a l'idea més innovadora”, “Premi a l'assoliment dels ODS – Agenda 2030” i “Premi a la contribució de la recuperació de l'activitat turística post Covid”. ESTABLIR que el termini de presentació del pla d’empresa per part de les candidates s’iniciarà l’endemà de la publicació de la convocatòria al BOPB i finalitzarà el dia 4 de desembre de 2022, a les 23:59 hores. PUBLICAR la convocatòria al BOPB i a la Gaseta Municipal. ENCARREGAR a Barcelona Activa SAU SPM com a ens executor de les polítiques d’emprenedoria, empresa i ocupació de l’Ajuntament de Barcelona, d’acord amb allò que preveu l’apartat sisè de les bases reguladores del premi, la gestió del procediment -excepte la seva resolució- i el pagament del Premi FUTURISME. 17. – (SD-028-2022) APROVAR la convocatòria 2022 del Premi CONSTRUÏM EN FEMENI, programa de suport a iniciatives emprenedores transformadores impulsades per dones, que tinguin potencialitat per constituir-se com a projecte empresarial en el camp de l’Economia Social i Solidària i que permetin a les dones emprenedores crear i consolidar la seva organització en bones condicions tècniques i econòmiques, d’acord amb les bases reguladores del premi, aprovades per la Comissió de Govern en sessió de 4 de novembre del 2021. CONVOCAR l’atorgament del premis CONSTRUÏM EN FEMENI 2022. ESTABLIR que el termini de presentació del pla de sostenibilitat i de la fitxa resum per part de les candidates s’iniciarà l’endemà de la publicació de la convocatòria al BOPB i finalitzarà el dia 6 de juny de 2022, a les 21:00 hores. PUBLICAR la convocatòria al BOPB i a la Gaseta Municipal; ENCARREGAR a BARCELONA ACTIVA SAU SPM com a ens executor de les polítiques d’emprenedoria, empresa i ocupació de l’Ajuntament de Barcelona, d’acord amb allò que preveu l’apartat vuitè de les bases reguladores del premi, la gestió del procediment -excepte la seva resolució- i el pagament del Premi CONSTRUÏM EN FEMENI 2022. 12/27 CG 19/22 18. – (SD-029-2022) APROVAR la convocatòria de la tercera edició dels PREMIS BARCELONA RESTAURACIÓ, d’acord amb les bases reguladores del premi, aprovades per la Comissió de Govern en sessió de 20 de gener del 2022. CONVOCAR l’atorgament dels Premis Barcelona Restauració. ESTABLIR un termini de 15 dies hàbils per a la presentació de candidatures des de l’endemà de la publicació de la convocatòria al BOPB. PUBLICAR la convocatòria al BOPB i a la Gaseta Municipal. 19. – (163/2022) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona - Districte d’Horta-Guinardó, i l’Associació de Comerciants Carmel Comerç, per facilitar les infraestructures per a les activitats de dinamització i de promoció del comerç de proximitat, de conformitat amb la normativa reguladora dels expedients d’autorització de l’atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d’Alcaldia el 27 d’abril de 2011; i FACULTAR la Regidora del Districte d’Horta-Guinardó per a la signatura del Conveni. 20. – (164/2022) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona - Districte d’Horta-Guinardó, i la Federació de Comerç Cor d’Horta, per facilitar les infraestructures per a les activitats de dinamització i de promoció del comerç de proximitat, de conformitat amb la normativa reguladora dels expedients d’autorització de l’atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d’Alcaldia el 27 d’abril de 2011; i FACULTAR la Regidora del Districte d’Horta-Guinardó per a la signatura del Conveni. 21. – (165/2022) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona - Districte d’Horta-Guinardó i l’Associació de Comerciants de l'avinguda Mare de Déu de Montserrat i Entorns, per facilitar les infraestructures per a les activitats de dinamització i de promoció del comerç de proximitat, de conformitat amb la normativa reguladora dels expedients d’autorització de l’atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d’Alcaldia el 27 d’abril de 2011; i FACULTAR a la Regidora del Districte d’Horta- Guinardó per a la signatura del Conveni. 22. – (166/2022) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona - Districte d’Horta-Guinardó, i l’Eix Maragall Associació de Botiguers i Professionals, per facilitar les infraestructures per a les activitats de dinamització i de promoció del comerç de proximitat, de conformitat amb la normativa reguladora dels expedients d’autorització de l’atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d’Alcaldia el 27 d’abril de 2011; i FACULTAR la Regidora del Districte d’Horta-Guinardó per a la signatura del Conveni. 23. – (167/2022) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona - Districte d’Horta-Guinardó i l’Associació de Comerciants Sant Genís dels Agudells, per facilitar les infraestructures per a les activitats de dinamització i de promoció del comerç de proximitat, de conformitat amb la normativa reguladora dels expedients d’autorització de l’atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d’Alcaldia el 27 d’abril de 2011; i FACULTAR la Regidora del Districte d’Horta-Guinardó per a la signatura del Conveni. 13/27 CG 19/22 24. – (3-066/2022) APROVAR l’expedient núm. 3-066/2022 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2022, d’import 803.260,17 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 22051291; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 25. – (22SD0033NT) APROVAR el projecte normatiu de la modificació de l’Ordenança reguladora dels Procediments d’Intervenció Municipal en les Obres (ORPIMO) aprovada per acord del Plenari del Consell Municipal, en sessió celebrada el 25 de febrer de 2011, modificada per acord del 29 de juny de 2018 i pel Decret de l’Alcaldia de 25 de maig de 2018 en relació amb la modificació dels seus annexes i DONAR-LI el tràmit previst als articles 108 i següents del Reglament Orgànic Municipal, i els articles 16.a.Primer i 27 de la Carta Municipal de Barcelona. 26. – (20210059ML03) MODIFICAR, a l'empara dels articles 204 i 205 de la LCSP, el contracte 21000372L03-001 que té per objecte "Serveis de conservació i manteniment dels Edificis, Parcs i Monuments Històric Artístics de l'Ajuntament de Barcelona (2021- 2025), amb mesures de contractació pública sostenible - Lot 3 - Edificis", adjudicat a l'empresa Eurocatalana Obres i Serveis, SL, amb NIF B62554035, per un import màxim de 300.000,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 300.000,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 247.933,88 euros i import IVA de 52.066,12 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22723/15221 0505. FIXAR en 12.396,69 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències d'Administració d'Ecologia Urbana per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 27. – (22XC0110) APROVAR el Conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i l’Àrea Metropolitana de Barcelona, per al manteniment i gestió del mobiliari de les platges del municipi de Barcelona. FACULTAR el gerent de Medi Ambient i Serveis Urbans, el senyor Frederic Ximeno Roca, per a la signatura del Conveni, així com per a la formalització de tots els actes que se’n derivin d’aquest. Districte de Ciutat Vella 28. – (22PL16897) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic Integral per a la regulació de l'equipament situat a la plaça Verònica 2 i Modificació dels elements número 166, antic Borsí o Casino Mercantil i el número 592 Casa Manuel de Compte del Pla Especial del Patrimoni Arquitectònic Històric Artístic de la ciutat de Barcelona, al 14/27 CG 19/22 Districte de Ciutat Vella; d’iniciativa municipal a proposta del Consorci de Biblioteques de Barcelona; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 29. – (22PL16912) SUSPENDRE en l’àmbit del districte de Ciutat Vella, llevat de la zona ZE-5B “Zona Rambla”, de conformitat amb l’article 73.1 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme aprovat per Decret Legislatiu 1/2010 de 3 d’agost, i d’acord amb les determinacions de l’informe de la Direcció d’Actuació Urbanística, que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord, l’atorgament de llicències, la presentació de comunicats i declaracions responsables, i la tramitació de qualsevol altra habilitació municipal connexa establerta per la legislació sectorial per a la instal·lació o l’ampliació de les activitats següents: a) Activitats regulades en els epígrafs del Pla especial urbanístic d’ordenació de les activitats de pública concurrència, comerços alimentaris, serveis turístics i altres activitats al Districte de Ciutat Vella (Pla d’Usos de Ciutat Vella): Epígraf EC1.1.1 Establiments especialistes generalistes amb impacte nocturn, amb excepció de les botigues de plats preparats; epígraf EC1.1.2 Altres especialistes alimentaris; epígraf EC1.1.3 Especialistes vinculats a un consum de proximitat; epígraf EC1.2 Establiments alimentaris en règim d’autoservei; b) Activitats regulades en els epígrafs de l’Ordenança municipal de les activitats i d’intervenció integral de l’administració ambiental (OMAIIA) i l’Ordenança d’establiments alimentaris: Epígraf 13/3.9g Oficina de canvi i/o transferència de moneda; epígraf 12.11/b1 Aliments, venda a l'engròs amb magatzem no frigorífic de conservació; epígraf 12.11/1b1 Aliments, venda a l'engròs amb magatzem frigorífic de conservació; SUSPENDRE, també, l’atorgament de llicències d’obres i l’admissió de les comunicacions prèvies d’obres destinades a la instal·lació d’aquestes activitats, ampliació o reforma de local; EXCLOURE de la suspensió les sol·licituds d’atorgament de llicències o comunicacions prèvies a l’exercici d’activitats presentades abans de l’executivitat de l’acord de suspensió, i les sol·licituds d’atorgament de llicències, la presentació de comunicats i declaracions responsables, i la tramitació de qualsevol altra habilitació municipal connexa, per a l’exercici de les activitats sotmeses al règim de comunicació amb certificació d’Entitat Ambiental de Control (EAC), si la sol·licitud de certificació s’ha realitzat abans de la data d’executivitat de l’acord de suspensió; EXCLOURE també de la suspensió les sol·licituds d’atorgament de llicències, la presentació de comunicats i declaracions responsables i la tramitació de qualsevol altra habilitació, per obrir, instal·lar o iniciar una activitat que amb anterioritat a l’executivitat del present acord disposés de l’habilitació municipal preceptiva per executar les obres de condicionament a l’activitat projectada, en els termes exposats en els articles 77 del Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals, aprovat pel Decret 179/1995; PRECISAR que aquesta suspensió es fa amb la finalitat de procedir als estudis previs a la tramitació els ajustos necessaris del planejament urbanístic vigent per a les activitats esmentades al districte de Ciutat Vella; DETERMINAR que l’àmbit de suspensió és el del districte de Ciutat Vella, llevat de la zona ZE-5B “Zona Rambla”, delimitat i grafiat en el plànol de suspensió que figura en l’expedient, elaborat de conformitat amb el punt 3 de l’esmentat article 73 del TRLU; DETERMINAR, també, a l’empara de l’article 74.1 de l’esmentat text legal, que el termini de suspensió serà, com a màxim, d’un any, a comptar des de la publicació al 15/27 CG 19/22 BOPB d’aquest acord; i PUBLICAR el present acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. Districte de l'Eixample 30. – (22PL16890) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic Integral per a la regulació dels edificis 12, 20, 21 i 25 del Recinte de l'Escola Industrial; promogut per la Diputació de Barcelona; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 31. – (22PL16908) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació del Pla Especial Urbanístic i de Millora Urbana d’ordenació i assignació de tipus pel futur equipament a ubicar a l’interior de l’illa de Nàpols, Provença, Sicília i Mallorca; d’iniciativa municipal; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 32. – (2BC2022/017) RESOLDRE les al·legacions presentades, d'acord i en el sentit que s'estableix a l'informe resposta d'al·legacions que s'inclou dins l'expedient administratiu i que es dóna per reproduït als efectes de la motivació d’aquest acte; APROVAR definitivament els Projectes executius de reurbanització de l'àmbit a l'entorn de la nova plaça situada al creuament dels nous eixos verds Consell de Cent i Rocafort. Programa Superilla Barcelona, al Districte de l'Eixample, que inclou els següents trams: (i) Consell de Cent entre el carrer Vilamarí i el carrer Calàbria, per un import de 3.596.014,51 euros el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, (ii) Rocafort entre l'avinguda Roma i el carrer Aragó per un import de 2.832.142,87 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, (iii) Rocafort entre el carrer Aragó i el carrer Diputació, per un import de 3.278.127,35 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, (iv) Rocafort entre el carrer Diputació i la Gran Via per un import 1.804.987,04 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, (v) nova plaça situada al creuament Consell de Cent i Rocafort, per un import de 983.738,32 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, tots ells d'iniciativa municipal, els quals ascendeixen a un import total de 12.495.010,09 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb els Informes Tècnics dels Projectes (ITP), que qualifiquen els projectes amb una B (favorable amb observacions o condicions d’execució d’obres), que figuren a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es donen per reproduïts a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); APROVAR els convenis específics de cessió d’instal·lacions i servitud de pas sobre terrenys a favor d’Edistribución Redes Digitales, SL de línies de Baixa Tensió i de Mitja Tensió i FACULTAR la Gerent d’Ecologia Urbana per a formalitzar els convenis; NOTIFICAR-HO als interessats en aquest procediment; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta municipal i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament. 16/27 CG 19/22 33. – (2BC2022/018) RESOLDRE les al·legacions presentades, d'acord i en el sentit que s'estableix a l'informe resposta d'al·legacions que s'inclou dins l'expedient administratiu i que es dóna per reproduït als efectes de la motivació d’aquest acte; APROVAR definitivament els Projectes executius de reurbanització de l’àmbit a l’entorn de la nova plaça situada al creuament dels nous Eixos Verds Consell de Cent i Comte Borrell. Programa Superilla Barcelona, al districte de l’Eixample, que inclou els següents trams: (i) Comte Borrell entre l'avinguda Roma i el carrer Aragó, per un import d’1.330.332,58 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs; (ii) Comte Borrell entre el carrer Aragó i el carrer Diputació, per un import de 2.324.918,64 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, (iii) Comte Borrell entre el carrer Diputació i la Gran Via, per un import d’1.479.412,30 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs; (iv) Consell de Cent entre el carrer Calàbria i el carrer Comte d'Urgell, per un import de 3.648.784,41 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs; (v) Consell de Cent entre el carrer Comte d'Urgell i el carrer Casanova, per un import de 2.866.362,24 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs i (vi) nova plaça situada al creuament dels Eixos Verds Consell de Cent – Comte Borrell, per un import d’1.200.377,81 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs; tots ells d’iniciativa municipal, els quals ascendeixen a un import total de 12.850.187,98 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb els Informes Tècnics dels Projectes (ITP), que qualifiquen els projectes amb una B, (favorable amb observacions o condicions d’execució d’obres), que figuren a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es donen per reproduïts, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); APROVAR les bases del conveni de cessió d'ús de les instal·lacions d'energia elèctrica i de constitució de la servitud de pas aeri/subterrani de les línies de Baixa Tensió i Mitja Tensió a favor d'Edistribucion Redes Digitales SL que inclou el projecte executiu; FACULTAR la Gerent d’Ecologia Urbana per aprovar i formalitzar el conveni específic que apliqui a les circumstancies concretes les bases esmentades, d'acord amb l'article 16.k de la Carta municipal de Barcelona i la Llei 24/2013, de 26 de desembre, del sector elèctric; NOTIFICAR-HO als interessats en aquest procediment; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. 34. – (2BC2022/019) RESOLDRE les al·legacions presentades, d'acord i en el sentit que s'estableix a l'informe resposta d'al·legacions que s'inclou dins l'expedient administratiu i que es dóna per reproduït als efectes de la motivació d’aquest acte; APROVAR definitivament els Projectes executius de reurbanització de l’àmbit a l’entorn de la nova plaça situada al creuament dels nous Eixos Verds Consell de Cent i Enric Granados. Programa Superilla Barcelona, al districte de l’Eixample de Barcelona, que inclou els seguents trams: (i) Consell de Cent entre el carrer Casanova i el carrer Aribau, per un import de 2.956.083,80 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs; (ii) Consell de Cent entre el carrer Aribau i la Rambla Catalunya, per un import de 4.039.486,38 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs; (iii) Consell de Cent entre la Rambla Catalunya i el carrer Bruc, per un import de 5.341.868,46 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs; (iv) nova plaça situada al creuament 17/27 CG 19/22 dels Eixos Verds Consell de Cent – Enric Granados, per un import d’1.253.982,80 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs; tots ells d’iniciativa municipal, els quals ascendeixen a un import total de 13.591.421,44 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb els Informes Tècnics dels Projectes (ITP), que qualifiquen els projectes amb una B, (favorable amb observacions o condicions d’execució d’obres), que figuren a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es donen per reproduïts, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); APROVAR les bases del conveni de cessió d'ús de les instal·lacions d'energia elèctrica i de constitució de la servitud de pas aeri/subterrani de les línies de Baixa Tensió i Mitja Tensió a favor d'Edistribucion Redes Digitales SL que inclou el projecte executiu; FACULTAR la Gerent d’Ecologia Urbana per aprovar i formalitzar el conveni específic que apliqui a les circumstancies concretes les bases esmentades, d'acord amb l'article 16.k de la Carta municipal de Barcelona i la Llei 24/2013, de 26 de desembre, del sector elèctric; NOTIFICAR-HO als interessats en aquest procediment; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. Punt 35.- A la sessió de la Comissió de Govern es substitueix la proposta d’acord que consta a l’ordre del dia per la que es transcriu a continuació, que s’aprova per unanimitat. 35. – (2BC2022/020) RESOLDRE les al·legacions presentades, d'acord i en el sentit que s'estableix a l'informe Resposta d'Al·legacions que s'inclou dins l'expedient administratiu i que es dóna per reproduït als efectes de la motivació d’aquest acte; APROVAR definitivament els Projectes executius de reurbanització de l'àmbit a l'entorn de la nova plaça situada al creuament dels nous eixos verds Consell de Cent i Girona. Programa Superilla Barcelona, al Districte de l'Eixample, que inclou els següents trams: (i) Consell de Cent entre el carrer Bruc i el Passeig de Sant Joan, per un import de 3.294.746,16 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, (ii) Girona entre l'avinguda Diagonal i el carrer Aragó, per un import de 4.906.161,58 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, (iii) Girona entre el carrer Aragó i el carrer Diputació, per un import de 2.651.715,79 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, (iv) Girona entre el carrer Diputació i la Gran Via, per un import d'1.870.255,42 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, (v) nova plaça situada al creuament Consell de Cent i Girona, per un import de 1.044.691,93 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, tots ells d'iniciativa municipal, els quals ascendeixen a un import total de 13.767.570,88 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb els Informes Tècnics dels Projectes (ITP), que qualifiquen els projectes amb una B (favorable amb observacions o condicions d’execució d’obres), que figuren a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es donen per reproduïts a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); APROVAR els convenis específics de cessió d’instal·lacions i servitud de pas sobre terrenys a favor d’Edistribución Redes Digitales, SL de línies de Baixa Tensió i de Mitja Tensió i FACULTAR la Gerent d’Ecologia Urbana per a 18/27 CG 19/22 formalitzar els convenis; NOTIFICAR-HO als interessats en aquest procediment; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta municipal i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament. Districte de Sants-Montjuïc 36. – (2022/008) APROVAR el conveni entre la Fundació Bancària Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona, “la Caixa”, la Fira de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona, que té per objecte establir un marc de col·laboració en relació amb el projecte de construcció, mitjançant un sistema autoportant, d’un jardí vertical d’aproximadament 500 metres quadrats a l’avinguda Francesc Ferrer i Guàrdia núm. 2-4 de Barcelona i la restauració de la mitgera posterior al jardí vertical, amb motiu de la celebració del 20è aniversari del centre CaixaForum de Barcelona, de Fundació “la Caixa”; FACULTAR la Segona Tinenta d'Alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona i Presidenta de l’Institut Municipal del Paisatge Urbà i la Qualitat de Vida, Ima. Sra. Janet Sanz Cid, per a la signatura del present conveni i dels actes que se'n derivin i DONAR-NE COMPTE a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 37. – (21PL16854) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla de Millora Urbana del sector 6 de la modificació puntual del PGM de la Marina del Prat Vermell, a la Zona Franca; promogut per ICE VL 1609 SLU i ICE MRNL BARCELONA SLU; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 38. – (3BD 2022/027) APROVAR definitivament el Projecte executiu per a la reurbanització del carrer de Piquer, al Districte de Sants-Montjuïc, a Barcelona d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 2.047.164,49 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; APROVAR els convenis específics de cessió d’instal·lacions i servitud de pas sobre terrenys a favor d’Edistribución Redes Digitales, SL de línies de Baixa Tensió, de Mitja Tensió i FACULTAR la Gerent del Districte de Sants-Montjuïc per a formalitzar els convenis; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un diari dels de més circulació de Catalunya, a la Gaseta municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament. Districte de Gràcia 39. – (6BD2022/040) APROVAR inicialment el Projecte Executiu de la reurbanització de la plaça del Poble Gitano F2, al Districte de Gràcia de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (ITP) de 4 de Maig de 2022 amb classificació B (favorable, amb observacions o condicions d'execució d'obra) que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 509.944,52 euros el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, 19/27 CG 19/22 d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); APROVAR les bases del conveni de cessió d'ús de les instal·lacions d'energia elèctrica i de constitució de la servitud de pas aeri/subterrani de les línies de Baixa Tensió i Mitja Tensió a favor d'Edistribucion Redes Digitales SL que inclou el projecte executiu; FACULTAR el Gerent del Districte de Gràcia per aprovar i formalitzar el conveni específic que apliqui a les circumstàncies concretes les bases esmentades, d'acord amb l'article 16.k de la Carta municipal de Barcelona i la Llei 24/2013, de 26 de desembre, del sector elèctric; NOTIFICAR als interessats en aquest procediment; SOTMETRE'L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents; TENIR-LO per aprovat definitivament, sempre i quan no s'hagin formulat al·legacions en el termini d'informació pública, i no s'hagin rebut informes que facin palesa la necessitat d'introduir modificacions en el projecte. Districte d'Horta-Guinardó 40. – (22g115) APROVAR definitivament, la relació de béns i drets afectats per l’expropiació de la finca núm. 56-58 del carrer Santuari, qualificada de parcs i jardins actuals de caràcter local (clau 6a) i equipaments actuals (clau 7a) per la Modificació del Pla General Metropolità en l’àmbit del Tres Turons aprovada definitivament el 15 de novembre de 2010 que va ser publicada al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya en data 23 de febrer de 2011 a efectes d’executivitat i qualificada de Xarxa Viària Bàsica (clau 5) pel Pla General Metropolità, aprovat definitivament el 14 de juliol de 1976 que va ser publicat al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya en data 19 de juliol de 1976 a efectes d’executivitat, sense que s’hagin presentat al·legacions durant el termini d’informació pública de l’aprovació inicial de la relació de béns i drets afectats, tal i com s’exposa en l’informe emès per la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme de Barcelona, de 9 de maig de 2022, que consta a l’expedient i que es dona per íntegrament reproduït; INICIAR l’expedient d’expropiació; FIXAR en tràmit d’avinença, d’acord amb l’establert a l’article 24 de la Llei d’Expropiació Forçosa, la quantitat de 821.898,00 euros, com a preu just per tots els conceptes, per l’expropiació de la finca núm. 56-58 del Carrer Santuari, d’acord amb l’esmentat informe; APLICAR l’esmentada quantitat amb càrrec al projecte núm. P.07.6822.01 del pressupost de l’Institut Municipal d’Urbanisme de Barcelona per l’any 2022; PAGAR l’esmentada quantitat als propietaris de la finca, el senyor Secundino Badia Rosich, el senyor Jorge Badia Rosich, i el senyor Xavier Badia Rosich, d’acord amb el seu percentatge de participació un cop acreditin el domini i llibertat de càrregues de la finca objecte d’expropiació, o, altrament, DIPOSITAR-LA a la Tresoreria Municipal; PUBLICAR aquest acord mitjançant la inserció dels corresponents anuncis al Butlletí Oficial de la Província, i a un diari dels de més circulació de la província, amb publicació íntegra de la relació de béns i drets aprovada definitivament. 41. – (7BD 2021/012) APROVAR el Projecte executiu d’estabilització i millora de diversos talussos del Districte d’Horta-Guinardó, a Barcelona, d’iniciativa municipal, d'acord amb els informes tècnics municipals emesos pels Responsables de l’Espai Públic 20/27 CG 19/22 afectats que qualifiquen l’actuació amb una B (Favorable amb observacions o condicions d'execució d'obra) que figuren a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es donen per reproduïts, amb un pressupost d’1.081.799,13 euros el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. Districte de Nou Barris 42. – (22PL16907) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic i de Millora Urbana per a la regulació dels equipaments situats a la Masia de Can Carreras i el seu entorn, al Parc Central de Nou Barris; d’iniciativa municipal a proposta de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona (IMEB); EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 43. – (8BD2022/036) APROVAR el Projecte executiu actualitzat 2 de la reurbanització de les escales de Matagalls, al Districte de Nou Barris, a Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que qualifica el projecte amb una B, favorable amb observacions o condicions d’execució d’obres, que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.784.706,75 euros, el 21% d’IVA inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; APROVAR els convenis específics de cessió d’instal·lacions i servitud de pas sobre terrenys a favor d’Edistribución Redes Digitales, SL de línies de Baixa Tensió i de Mitja Tensió i FACULTAR el Gerent del Districte per a formalitzar els convenis; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província Districte de Sant Andreu 44. – (22SD0076CO-20XC014) FACULTAR la Gerent d'Urbanisme, Sra. Laia Grau Balagueró per a la signatura del conveni a subscriure entre l’Ajuntament de Barcelona, l’Ajuntament de Sant Adrià del Besòs i les entitats mercantils Acciona Inmobiliaria, SLU i Amazon Road Transport Spain, SL, per la implementació de millores de mobilitat generada per la implantació de l’activitat logística de l’empresa Amazon en el barri del Bon Pastor de Barcelona que fou aprovat per acord de la Comissió de Govern en sessió de 12 de maig de 2022 així com, per la formalització de tots els actes que se’n derivin d’aquest. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 45. – (22PL16909) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic i de Millora Urbana per a la regulació de l’equipament situat al carrer Bonaventura Gispert 37-47, al Districte de Sant Andreu; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell 21/27 CG 19/22 Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 46. – (9BD 2022/045) APROVAR inicialment el Projecte executiu de reurbanització del carrer Cortit, al barri de la Sagrera, al districte de Sant Andreu, a Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que qualifica el projecte amb una B favorable amb observacions o condicions d’execució d’obres que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 762.192,64 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; APROVAR els convenis específics de cessió d’instal·lacions i servitud de pas sobre terrenys a favor d’Edistribución Redes Digitales, SL de línies de Baixa Tensió i de Mitja Tensió i FACULTAR la Gerent del Districte per a formalitzar els convenis; SOTMETRE’L a informació pública, durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents i TENIR-LO per aprovat definitivament, sempre i quan no s'hagin formulat al·legacions en el termini d'informació pública, i no s'hagin rebut informes que facin palesa la necessitat d'introduir modificacions en el projecte. 47. – (9BD 2022/046) APROVAR el Projecte executiu de substitució de la gespa artificial del Camp Municipal de Futbol Narcís Sala, al Districte de Sant Andreu de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del projecte que qualifica el projecte amb una B favorable amb observacions o condicions en execució d’obra, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, per un import de 554.662,86 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; NOTIFICAR als interessats en aquest procediment i PUBLICAR aquesta resolució al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament Districte de Sant Martí 48. – (10BC2022/058) APROVAR el Projecte executiu de l’adequació temporal de l’espai central de la Gran Via de les Corts Catalanes entre el carrer Badajoz i la Rambla del Poblenou i de l’espai públic a l’entorn de l’equipament de la Farinera del Clot, al districte de Sant Martí de Barcelona, d'iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (ITP) de 18 de maig de 2022 amb classificació B (Favorable, amb observacions o condicions d'execució d'obra) que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, per un import de 599.913,44 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, a l'empara de l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de 22/27 CG 19/22 l’Ajuntament de Barcelona. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA 49. – (12/2022) APROVAR el projecte normatiu de la modificació de l’Ordenança de Protecció, Tinença i Venda d’Animals, de conformitat amb l’establert a l’article 108 i següents del Reglament Orgànic Municipal. Districte de Sants-Montjuïc 50. – (20209202) PRORROGAR per un període comprès des de l'1 de setembre de 2022 al 31 d'agost de 2023 la concessió núm. 20C00010, que té per objecte "Concessió camps de futbol Districte Sants-Montjuïc", adjudicat a l'empresa Associació Esportiva Escolar IES Montserrat, amb NIF G64353485, per un import total de 85.000,00 euros, d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentada concessió a l'empresa adjudicatària amb el desglossament següent: un import de 28.333,33 euros amb càrrec a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/48999/34112 0603; un import de 56.666,67 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/48999/34112 0603, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. Josep Cuadras Barruera. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Andreu 51. – (22C00003) DESISTIR del procediment de licitació del contracte núm. 22C00003 que té per objecte el contracte de concessió de serveis per a la gestió, direcció, dinamització, coordinació i explotació dels serveis, en la modalitat de concessió, del Camp de Futbol de Trinitat Vella, amb mesures de contractació pública sostenible, d'acord amb l'informe jurídic que consta a l'expedient i que es té per reproduït a efectes de motivació. PUBLICAR aquesta resolució en el perfil del contractant. DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Martí 52. – (22000561) INICIAR l'expedient per a la contractació de les Obres per l'execució de noves pistes esportives a l'Espai Besòs al Districte de Sant Martí, Barcelona amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 22000561, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert simplificat, amb un pressupost base de licitació d'1.097.364,14 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 906.912,51 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte i el projecte executiu; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació i condicionar-la a l'aprovació definitiva del projecte d'obres; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 906.912,51 euros i import de l'IVA de 190.451,63 euros; i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el 23/27 CG 19/22 desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 700.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/611/15344/0610 i un import (IVA inclòs) de 397.364,14 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/61171/15344/0610; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització; i DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 53. – (17004756-004) APROVAR, de conformitat amb l'article 29.4 LCSP, la continuïtat del contracte 17004756-004 que té per objecte el Servei de traducció i mediació intercultural), atès que s'està tramitant la licitació mitjançant procediment obert harmonitzat del nou contracte (22001411), pel temps indispensable fins a l'adjudicació del següent contracte i, en tot cas, per un període no superior a 9 mesos, comprès des del 30 de maig de 2022 fins el 29 de febrer de 2023, per un import total de 392.197,96 euros, (IVA exempt), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 313.758,37 euros, IVA exempt, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 313.758,37 euros (IVA exempt) a l'aplicació pressupostària D/22731/23171 0200. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 78.439,59 euros, IVA exempt, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 78.439,59 euros (IVA exempt) a l'aplicació pressupostària D/22731/23171 0200, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. RETIRADA ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT 54. – (20204143_20000413L03) PRORROGAR per un període comprès des del 26.08.2022 fins al 30.04.2024, el contracte 20000413L03-002 que té per objecte "manteniment preventiu i correctiu de la flota de vehicles del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament, d'acord amb el plec de prescripcions tècniques, amb mesures de contractació sostenible i desglossat en 7 lots (LOT 3- Manteniment vehicles especials autoescala = o <20m)", adjudicat a l'empresa ROSENBAUER ESPAÑOLA, SA, amb NIF A28859833, per un import total de 83.388,36 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 12.956,51 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 10.707,86 euros i import IVA de 2.248,65 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21400/13612 0400; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 28.737,67 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 24/27 CG 19/22 23.750,14 euros i import IVA de 4.987,53 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21400/13612 0400, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2024; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 41.694,18 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 34.458,00 euros i import IVA de 7.236,18 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21400/13612 0400, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023; DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 55. – (20204143_20000413L01) MODIFICAR, a l'empara dels articles 203 i 204 de la LCSP, el contracte 20000413L01-003 que té per objecte "Manteniment preventiu i correctiu de la flota de vehicles del Servei de Protecció Civil, Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament (SPCPEIS) (Lot 1: Manteniment general de carrosseria i xassís dels vehicles de l'SPCPEIS)", adjudicat a l'empresa Auto Distribución, SL, amb NIF B08215378, per un import màxim de 163.952,52 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient; AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 163.952,52 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 135.497,95 euros i import IVA de 28.454,57 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21400/13612 0400; FIXAR en 6.774,90 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia; REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 56. – (20204157_20001196) MODIFICAR, a l'empara dels articles 203 i 204 de la LCSP, el contracte 20001196-001 que té per objecte "serveis de formació del personal del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament i de la Guàrdia Urbana de Barcelona, en matèria de seguretat, emergències i protecció civil", adjudicat a l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, amb NIF Q0801494F, d'acord amb els informes i la documentació que consta a l'expedient; ALLIBERAR de la l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte un import de 56.478,67 euros, exempt d'IVA, amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import de 56.478,67 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/16200/13613 0400; REQUERIR a l'adjudicatari per tal que comparegui per a la seva FORMALITZACIÓ en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació d'aquest acord. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 57. – (22XF0584) INCOAR l’expedient per al contracte d’arrendament de l’entitat número 1, integrada en planta baixa i principal de la finca situada al carrer d’Avinyò, núm. 52, de Barcelona; CONCERTAR l’esmentat contracte amb la propietària de l’entitat, la 25/27 CG 19/22 senyora Mercedes Andreu Alberto, per un termini de quatre anys, amb efectes 4 de juny de 2022; AUTORITZAR i DISPOSAR a favor de la propietària, amb efectes de 4 de juny de 2022, l’import total de 201.057,61 euros (renda, serveis i repercussions), IVA inclòs, per l’exercici 2022; 373.122,68 euros, IVA inclòs, per l’exercici 2023; 391.778,81 euros, IVA inclòs, per l’exercici 2024; 411.367,75 euros, IVA inclòs, per l’exercici 2025 i 179.973,39 euros, IVA inclòs, per l’exercici 2026; ABONAR trimestralment la renda acordada mitjançant la presentació de la factura electrònica d’acord amb el que preveu la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic; APROVAR el contracte d’arrendament d’acord amb la redacció que consta a l’expedient i FORMALITZAR-LO; DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de l'Eixample 58. – (22xf0434) PRORROGAR per un període comprès des de l'1/07/2022 fins el 31/12/2022, la concessió 19C00025 que té per objecte la gestió i explotació del centre cívic de Cotxeres Borrell del Districte de l'Eixample, adjudicat a l'empresa Transit Projectes, SL, amb NIF B-59489351, per un import total de 112.856,03 euros, d'acord amb els informes i documentació que consta a l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 112.856,03 euros, exempt IVA, per a l'exercici 2022 amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48998/33711/0602. REQUERIR l'adjudicatari per tal que formalitzi el contracte en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sants-Montjuïc 59. – (22000054) ADJUDICAR el contracte núm. 22000054, que té per objecte "Dinamització del l'equipament i prestació de serveis socioculturals al Centre Cívic El Sortidor amb objectius d'eficiència social" a Calaix de Cultura, SL, amb NIF B63033740, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 671.355,07 euros IVA inclòs, dels quals 554.838,90 euros corresponen al preu net i 116.516,17 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 294.513,17 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0603; un import (IVA inclòs) de 294.513,17 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0603; un import (IVA inclòs) de 82.328,73 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0603. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 27.741,95 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no 26/27 CG 19/22 s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. ESTABLIR la durada del contracte a partir del 20 de setembre de 2022, o a partir del dia següent a la data de formalització del contracte, si fos posterior, i fins al 31 de desembre de 2024. DESIGNAR com a responsable del contracte la Sra. Montserrat Corrales Babiano. ALLIBERAR la quantitat de 31.685,66 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 13.541,90 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0603; un import (IVA inclòs) de 13.541,90 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0603; un import (IVA inclòs) de 4.601,86 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0603. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió Drets Socials, Cultura i Esports. b) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les 10,30 h. 27/27 CG 19/22