Usuaris oficina Troballes 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment UNIVERS Usuaris del servei oficina Troballes. GRANDÀRIA DE LA MOSTRA 100 entrevistes (25% a l’entrada i 75% a la sortida). METODOLOGIA Entrevista personal a la porta de l’oficina realitzada amb suport informàtic (CAPI). PROCEDIMENT DE MOSTREIG Mostreig aleatori estratificat per mesos. La representativitat dels entrevistats es garanteix a partir de la distri- bució de les enquestes al llarg de tot el peŕıode, abastant dies i horaris diferents del servei. AFIXACIÓ 16 entrevistes primer semestre i 84 entrevistes segon semestre. PONDERACIÓ No és procedent. ERROR MOSTRAL Per a un nivell de confiança del 95,5% (2σ), i P = Q, l’error és de ±9,99% per al conjunt de la mostra. DATA DE REALITZACIÓ Del 21 d’abril al 1 de desembre de 2021. EMPRESA TREBALL DE CAMP Instituto DYM, S.A. i-LabSo SCCL C. Casp 43, bxs 08010 Barcelona Tlf. 931 190 222 Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment A1. IDIOMA DE L’ENTREVISTA MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) CATALÀ/INDIFERENT 26 40 21,3 CASTELLÀ 74 60 78,7 A2. MES DE L’ENTREVISTA MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) ABRIL 9 12 8 MAIG 0 0 0 JUNY 0 0 0 JULIOL 0 0 0 AGOST 0 0 0 SETEMBRE 11 8 12 OCTUBRE 31 24 33,3 NOVEMBRE 39 52 34,7 DESEMBRE 10 4 12 F1. VE/SURT VOSTÈ DE REALITZAR ALGUNA GESTIÓ A L’OFICINA DE TROBALLES? MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) SÍ 100 100 100 IS1 (RESUM). NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LES SEGÜENTS QÜESTIONS RELACIONADES AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: —– (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA SISTEMA DE CITA PRÈVIA Mitjana 9,1 8,3 9,4 Des.Est. 1,5 2,1 1,2 (n) (86) (20) (66) UBICACIÓ I COMUNICACIÓ DE L’OFICINA Mitjana 8,2 7,5 8,4 Des.Est. 2,4 3 2,1 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 1 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment (continued) (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA (n) (99) (25) (74) ADAPTACIÓ DE L’ESPAI PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT Mitjana 9,1 8,4 9,3 Des.Est. 1,4 1,6 1,3 (n) (96) (21) (75) INSTAL·LACIONS ON ESTÀ L’OFICINA DE TROBALLES Mitjana 8,8 8,1 9,1 Des.Est. 1,5 1,4 1,5 (n) (99) (25) (74) SENYALITZACIÓ I ORGANITZACIÓ DE L’ESPAI D’OFICINA Mitjana 8,7 7,1 9,2 Des.Est. 1,8 2,2 1,2 (n) (100) (25) (75) NETEDAT DE L’OFICINA Mitjana 9,3 8,6 9,5 Des.Est. 1,1 1,4 0,9 (n) (100) (25) (75) COMODITAT DE LA SALA D’ESPERA Mitjana 8,7 7,9 9 Des.Est. 1,6 1,8 1,4 (n) (100) (25) (75) HORARI D’ATENCIÓ DE L’OFICINA Mitjana 8,1 6,7 8,5 Des.Est. 2,5 2,9 2,3 (n) (94) (23) (71) TEMPS D’ESPERA PER SER ATÈS/A Mitjana 9 7,6 9,5 Des.Est. 1,8 2,7 1,2 (n) (97) (22) (75) RAPIDESA AMB QUÈ ET DONEN LA RESPOSTA Mitjana 9 8 9,4 Des.Est. 1,9 2,3 1,7 (n) (95) (21) (74) TEMPS DEDICAT AL SEU CAS Mitjana 9,1 7,8 9,5 Des.Est. 1,5 1,6 1,2 (n) (98) (24) (74) INFORMACIÓ I ORIENTACIÓ DONADES Mitjana 9 8 9,3 Des.Est. 1,6 2,1 1,3 (n) (99) (24) (75) AMABILITAT DELS INFORMADORS Mitjana 9,2 8 9,5 Des.Est. 1,6 2,3 1,1 (n) (100) (25) (75) INTERÈS QUE MOSTREN ELS INFORMADORS PER A RESOLDRE LES CONSULTES Mitjana 8,9 7,6 9,3 Des.Est. 1,9 2,6 1,3 (n) (97) (23) (74) NIVELL DE CONEIXEMENT DELS INFORMADORS Mitjana 9,2 8,5 9,4 Des.Est. 1,3 1,5 1,2 (n) (93) (21) (72) CLAREDAT DE LES EXPLICACIONS DELS INFORMADORS Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 2 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment (continued) (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA Mitjana 9,1 8,2 9,4 Des.Est. 1,5 1,8 1,2 (n) (96) (22) (74) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 3 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 1. SISTEMA DE CITA PRÈVIA —– (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (86) (20) (66) 0 0 0 0 1 0 0 0 2 1,2 5 0 3 0 0 0 4 0 0 0 5 3,5 5 3 6 0 0 0 7 9,3 15 7,6 8 10,5 25 6,1 9 12,8 10 13,6 10 62,8 40 69,7 NO HO SAP 0 0 0 NO CONTESTA 0 0 0 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 4 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 2. UBICACIÓ I COMUNICACIÓ DE L’OFICINA —– (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) 0 2 4 1,3 1 1 4 0 2 1 0 1,3 3 1 0 1,3 4 4 12 1,3 5 5 8 4 6 4 0 5,3 7 10 4 12 8 15 16 14,7 9 12 20 9,3 10 44 32 48 NO HO SAP 1 0 1,3 NO CONTESTA 0 0 0 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 3. ADAPTACIÓ DE L’ESPAI PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT —– (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) 0 0 0 0 1 0 0 0 2 0 0 0 3 0 0 0 4 0 0 0 5 4 8 2,7 6 4 4 4 7 2 0 2,7 8 14 32 8 9 13 12 13,3 10 59 28 69,3 NO HO SAP 2 8 0 NO CONTESTA 2 8 0 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 4. INSTAL·ACIONS ON ESTÀ L’OFICINA DE TROBALLES —– Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 5 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) 0 0 0 0 1 1 0 1,3 2 0 0 0 3 0 0 0 4 0 0 0 5 3 4 2,7 6 3 12 0 7 7 8 6,7 8 22 44 14,7 9 15 8 17,3 10 48 24 56 NO HO SAP 1 0 1,3 NO CONTESTA 0 0 0 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 5. LA SENYALITZACIÓ I ORGANITZACIÓ DE L’ESPAI D’OFICINA —– (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) 0 1 4 0 1 0 0 0 2 0 0 0 3 1 4 0 4 0 0 0 5 4 8 2,7 6 3 12 0 7 11 24 6,7 8 17 20 16 9 16 20 14,7 10 47 8 60 NO HO SAP 0 0 0 NO CONTESTA 0 0 0 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 6. LA NETEDAT DE L’OFICINA —– (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 6 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) 0 0 0 0 1 0 0 0 2 0 0 0 3 0 0 0 4 0 0 0 5 1 4 0 6 2 4 1,3 7 6 16 2,7 8 12 16 10,7 9 18 24 16 10 61 36 69,3 NO HO SAP 0 0 0 NO CONTESTA 0 0 0 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 7. LA COMODITAT DE LA SALA D’ESPERA —– (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) 0 0 0 0 1 0 0 0 2 0 0 0 3 0 0 0 4 0 0 0 5 4 12 1,3 6 8 16 5,3 7 12 16 10,7 8 15 8 17,3 9 12 24 8 10 49 24 57,3 NO HO SAP 0 0 0 NO CONTESTA 0 0 0 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 8. L’HORARI D’ATENCIÓ DE L’OFICINA —– (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 7 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) 0 2 4 1,3 1 1 4 0 2 1 0 1,3 3 2 4 1,3 4 2 8 0 5 8 8 8 6 9 12 8 7 4 4 4 8 9 16 6,7 9 12 16 10,7 10 44 16 53,3 NO HO SAP 4 4 4 NO CONTESTA 2 4 1,3 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 9. EL TEMPS D’ESPERA PER SER ATÈS/A —– (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) 0 2 8 0 1 0 0 0 2 0 0 0 3 1 0 1,3 4 0 0 0 5 1 0 1,3 6 1 4 0 7 6 16 2,7 8 9 20 5,3 9 21 24 20 10 56 16 69,3 NO HO SAP 2 8 0 NO CONTESTA 1 4 0 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 10. LA RAPIDESA AMB QUÈ ET DONEN LA RESPOSTA —– (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 8 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) 0 2 4 1,3 1 0 0 0 2 0 0 0 3 1 0 1,3 4 1 0 1,3 5 1 4 0 6 1 4 0 7 5 16 1,3 8 11 16 9,3 9 12 16 10,7 10 61 24 73,3 NO HO SAP 3 12 0 NO CONTESTA 2 4 1,3 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 11. EL TEMPS DEDICAT AL SEU CAS —– (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) 0 0 0 0 1 0 0 0 2 0 0 0 3 0 0 0 4 2 0 2,7 5 3 12 0 6 3 12 0 7 5 12 2,7 8 13 32 6,7 9 13 8 14,7 10 59 20 72 NO HO SAP 2 4 1,3 NO CONTESTA 0 0 0 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 12. LA INFORMACIÓ I ORIENTACIÓ DONADES —– (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 9 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) 0 0 0 0 1 0 0 0 2 0 0 0 3 0 0 0 4 1 4 0 5 8 20 4 6 2 0 2,7 7 4 8 2,7 8 11 16 9,3 9 14 8 16 10 59 40 65,3 NO HO SAP 1 4 0 NO CONTESTA 0 0 0 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 13. L’AMABILITAT DELS INFORMADORS —– (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) 0 0 0 0 1 1 4 0 2 1 4 0 3 0 0 0 4 0 0 0 5 2 0 2,7 6 2 8 0 7 6 12 4 8 7 16 4 9 16 28 12 10 65 28 77,3 NO HO SAP 0 0 0 NO CONTESTA 0 0 0 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 14. L’INTERÈS QUE MOSTREN ELS INFORMADORS PER A RESOLDRE LES CONSULTES —– (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 10 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) 0 0 0 0 1 2 8 0 2 0 0 0 3 0 0 0 4 1 0 1,3 5 5 8 4 6 2 4 1,3 7 4 16 0 8 11 16 9,3 9 15 16 14,7 10 57 24 68 NO HO SAP 2 4 1,3 NO CONTESTA 1 4 0 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 15. EL NIVELL DE CONEIXEMENT DELS INFORMADORS —– (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) 0 0 0 0 1 0 0 0 2 0 0 0 3 0 0 0 4 0 0 0 5 3 4 2,7 6 2 4 1,3 7 7 16 4 8 9 12 8 9 14 20 12 10 58 28 68 NO HO SAP 3 8 1,3 NO CONTESTA 4 8 2,7 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 16. LA CLAREDAT DE LES EXPLICACIONS DELS INFORMADORS —– (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 11 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) 0 0 0 0 1 0 0 0 2 0 0 0 3 0 0 0 4 1 4 0 5 3 0 4 6 5 16 1,3 7 4 8 2,7 8 9 16 6,7 9 13 16 12 10 61 28 72 NO HO SAP 1 4 0 NO CONTESTA 3 8 1,3 P1. PER QUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TRO- BALLES: 1. SISTEMA DE CITA PRÈVIA —– (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL SORTIDA TOTAL (0) (0) P1. PER QUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TRO- BALLES: 2. UBICACIÓ I COMUNICACIÓ DE L’OFICINA —– (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL SORTIDA TOTAL (4) (4) ESTÀ LLUNY DE L’OFICINA 25 25 ELS ACCESSOS A L’OFICINA NO ESTAN 75 75 BEN SENYALITZATS P1. PER QUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TRO- BALLES: Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 12 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment 4. INSTAL·ACIONS ON ESTÀ L’OFICINA DE TROBALLES —– (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL SORTIDA TOTAL (1) (1) ALTRES 100 100 P1. PER QUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TRO- BALLES: 5. LA SENYALITZACIÓ I ORGANITZACIÓ DE L’ESPAI D’OFICINA —– (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL SORTIDA TOTAL (0) (0) MANCA DE SENYALITZACIÓ A NaN NaN L’OFICINA NO HI HA NINGÚ A LA PORTA NaN NaN LA DISTRIBUCIÓ DE L’OFICINA ÉS NaN NaN CONFUSA LES INSTAL.LACIONS SÓN NaN NaN ANTIQUADES OFICINA MOLT PETITA I ESTRETA NaN NaN SISTEMA DE CUES NaN NaN ALTRES NaN NaN CAP MOTIU EN CONCRET NaN NaN NO HO SAP NaN NaN NO CONTESTA NaN NaN P1. PER QUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TRO- BALLES: 8. L’HORARI D’ATENCIÓ DE L’OFICINA —– (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 13 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL SORTIDA TOTAL (3) (3) L’OFICINA HAURIA D’OBRIR A LES 100 100 TARDES P1. PER QUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TRO- BALLES: 9. EL TEMPS D’ESPERA PER SER ATÈS/A —– (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL SORTIDA TOTAL (1) (1) FALTA PERSONAL 100 100 P1. PER QUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TRO- BALLES: 10. LA RAPIDESA AMB QUÈ ET DONEN LA RESPOSTA —– (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL SORTIDA TOTAL (3) (3) LA TRAMITACIÓ ÉS MOLT LENTA 66,7 66,7 NO HO SAP 33,3 33,3 P1. PER QUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TRO- BALLES: 11. EL TEMPS DEDICAT AL SEU CAS —– (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 14 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL SORTIDA TOTAL (2) (2) CAP MOTIU EN CONCRET 100 100 P1. PER QUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TRO- BALLES: 14. L’INTERÈS QUE MOSTREN ELS INFORMADORS PER A RESOLDRE LES CONSULTES —– (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL SORTIDA TOTAL (1) (1) L’INFORMADOR/A NO MOSTRA 100 100 INTERÉS IS2 (RESUM). QUINA VALORACIÓ GLOBAL FARIA VOSTÈ D’AQUEST SERVEI? —– (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MOLT DONELTA; 10 = MOLT BONA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA Mitjana 8,8 8,2 9 Des.Est. 1,4 1,8 1,2 (n) (100) (25) (75) IS2. QUINA VALORACIÓ GLOBAL FARIA VOSTÈ D’AQUEST SERVEI? —– (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MOLT DONELTA; 10 = MOLT BONA) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 15 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) 0 0 0 0 1 0 0 0 2 0 0 0 3 1 4 0 4 0 0 0 5 4 8 2,7 6 2 4 1,3 7 6 4 6,7 8 24 32 21,3 9 19 20 18,7 10 44 28 49,3 NO HO SAP 0 0 0 NO CONTESTA 0 0 0 IS2 (RESUM). QUINA VALORACIÓ GLOBAL FARIA VOSTÈ D’AQUEST SERVEI? —– (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) MOLT/BASTANT DOLENTA (0 A 4) 1 4 0 BONA (5 A 6) 6 12 4 BASTANT BONA (7 A 8) 30 36 28 MOLT BONA (9 A 10) 63 48 68 NS/NC 0 0 0 P2. HA VINGUT ANTERIORMENT ALGUNA VEGADA A L’OFICINA DE TROBALLES? MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) SÍ 17 16 17,3 NO 83 84 82,7 P3. I, QUIN ÉS EL PRINCIPAL MOTIU QUE EL PORTA AVUI FINS AQUEST SERVEI? —– (ESPONTÀNIA) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 16 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) HE PERDUT UN(S) OBJECTE(S) 43 48 41,3 ALGUN FAMILIAR/AMIC/... HA 6 8 5,3 PERDUT UN OBJECTE VINC A DEIXAR UN(S) OBJECTE(S) 3 8 1,3 QUE M’HE TROBAT M’HAN ENVIAT UNA CARTA PERQUE 39 36 40 VINGUI A RECOLLIR UN OBJECTE QUE HAVÍA PERDUT M’HAN PRES/ROBAT UN(S) 8 0 10,7 OBJECTE(S) ALTRES 1 0 1,3 P6. HI HA HAGUT ALGUNA INCIDÈNCIA DURANT L’ATENCIÓ? —– (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL SORTIDA TOTAL (75) (75) SÍ 2,7 2,7 NO 97,3 97,3 P7. DE QUINES INCIDÈNCIES ES TRACTA? —– (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE HAN TINGUT IN- CIDÈNCIES) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL SORTIDA TOTAL (2) (2) PROBLEMES INFORMÀTICS 50 50 (LENTITUD I/O MALFUNCIONAMENT DEL SISTEMA INFORMÀTIC) FALTA D’AMABILITAT DELS 50 50 INFORMADORS P8. HI HA ALGUNA COSA QUE NO HAGI VIST A L’OFICINA I QUE LI AGRADARIA TROBAR? —– (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 17 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL SORTIDA TOTAL (75) (75) ELEMENTS DECORATIUS 1,3 1,3 MÉS EQUIPAMENTS I SERVEIS 2,7 2,7 RES 96 96 P9. CONSIDERA QUE LI HAN SOLUCIONAT EL QUE HA VINGUT A FER? —– (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES) (ESPONTÀNIA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL SORTIDA TOTAL (75) (75) SÍ, TOTALMENT 89,3 89,3 NOMÉS PARCIALMENT 1,3 1,3 NO M’HO HAN SOLUCIONAT 9,3 9,3 P10. PER QUIN MOTIU CONSIDERA QUE NO LI HAN SOLUCIONAT EL QUE HA VINGUT A FER? —– (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES A QUI NO LI HAN SOLUCI- ONAT EL QUE HA VINGUT A FER) (ESPONTÀNIA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL SORTIDA TOTAL (8) (8) DERIVACIÓ A UN ALTRE SERVEI / 25 25 OFICINA FALTA ESPERAR LA RESOLUCIÓ 12,5 12,5 NO HA REBUT RESPOSTA 12,5 12,5 DESCONTENT AMB LA RESPOSTA 12,5 12,5 REBUDA CALIA CITA PRÈVIA 25 25 ALTRES 12,5 12,5 P11.1. QUINS ALTRES SERVEIS MUNICIPALS CONEIX PER FER GESTIONS? —– (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 18 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) TELÈFON 010 15,4 15,4 15,4 WEB MUNICIPAL (BCN.CAT) 3,3 7,7 1,5 ALTRES 27,5 38,5 23,1 CAP 42,9 30,8 47,7 NO HO SAP 11 7,7 12,3 P11.2. QUINS ALTRES SERVEIS MUNICIPALS CONEIX PER FER GESTIONS? —– (ESPONTÀNIA I SUGGERIDA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) TELÈFON 010 33,7 32,9 34 WEB MUNICIPAL (BCN.CAT) 16,8 17,8 16,5 ALTRES 9 13,7 7,3 CAP 14 11 15 NO HO SAP 3,6 2,7 3,9 TELÈFON DEL CIVISME 4,7 5,5 4,4 QUIOSC (CAIXER AUTOSERVEI DE 7,5 6,8 7,8 TRÀMITS) OFICINES D‘ATENCIÓ AL CIUTADA 10,8 9,6 11,2 (OAC) P11.3 HA UTILITZAT EL SEGÜENT SERVEI MUNICIPAL PER DEMANAR INFORMACIÓ I REALIT- ZAR TRÀMITS: 1. TELÈFON 010 —– (BASE: CONEIXEN EL SERVEI) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (94) (24) (70) SÍ 88,3 87,5 88,6 NO 11,7 12,5 11,4 P11.3 HA UTILITZAT EL SEGÜENT SERVEI MUNICIPAL PER DEMANAR INFORMACIÓ I REALIT- ZAR TRÀMITS: 2. TELÈFON DEL CIVISME —– (BASE: CONEIXEN EL SERVEI) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 19 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (13) (4) (9) SÍ 46,2 25 55,6 NO 53,8 75 44,4 P11.3 HA UTILITZAT EL SEGÜENT SERVEI MUNICIPAL PER DEMANAR INFORMACIÓ I REALIT- ZAR TRÀMITS: 3. WEB MUNICIPAL (BCN.CAT) —– (BASE: CONEIXEN EL SERVEI) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (47) (13) (34) SÍ 68,1 69,2 67,6 NO 31,9 30,8 32,4 P11.3 HA UTILITZAT EL SEGÜENT SERVEI MUNICIPAL PER DEMANAR INFORMACIÓ I REALIT- ZAR TRÀMITS: 4. QUIOSC (CAIXER AUTOSERVEI DE TRÀMITS) —– (BASE: CONEIXEN EL SERVEI) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (21) (5) (16) SÍ 57,1 60 56,2 NO 42,9 40 43,8 P11.3 HA UTILITZAT EL SEGÜENT SERVEI MUNICIPAL PER DEMANAR INFORMACIÓ I REALIT- ZAR TRÀMITS: 5. OFICINES D’ATENCIÓ AL CIUTADÀ (OAC) —– (BASE: CONEIXEN EL SERVEI) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (42) (13) (29) SÍ 73,8 76,9 72,4 NO 26,2 23,1 27,6 P12. PER QUÈ NO FA SERVIR ....: 1. EL TELÈFON 010 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 20 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment —– (BASE: CONEIXEN PERÒ NO UTILITZEN EL SERVEI DEL TELÈFON 010) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (11) (3) (8) DESCONEIXEMENT DEL SERVEI O DEL 18,2 0 25 SEU FUNCIONAMENT NO L’HA NECESSITAT / NO LI FA FALTA 72,7 100 62,5 UTILITZA ALTRES SERVEIS 9,1 0 12,5 P12. PER QUÈ NO FA SERVIR ....: 2. TELÈFON DEL CIVISME —– (BASE: CONEIXEN PERÒ NO UTILITZEN EL SERVEI DEL TELÈFON DEL CIVISME) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (7) (3) (4) DESCONEIXEMENT DEL SERVEI O DEL 14,3 0 25 SEU FUNCIONAMENT NO L’HA NECESSITAT / NO LI FA FALTA 85,7 100 75 P12. PER QUÈ NO FA SERVIR ....: 3. LA WEB MUNICIPAL (BCN.CAT) —– (BASE: CONEIXEN PERÒ NO UTILITZEN EL SERVEI DE LA WEB MUNICIPAL (BCN.CAT) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (15) (4) (11) NO ÉS PRÀCTIC 6,7 0 9,1 EL TRÀMIT / INFORMACIÓ NO ES POT 6,7 0 9,1 FER A TRAVÉS D’AQUEST SERVEI NO L’HA NECESSITAT / NO LI FA FALTA 80 100 72,7 ALTRES 6,7 0 9,1 P12. PER QUÈ NO FA SERVIR ....: 4. QUIOSC (CAIXER AUTOSERVEI DE TRÀMITS) —– (BASE: CONEIXEN PERÒ NO UTILITZEN EL SERVEI DEL QUIOSC (CAIXER AUTOSERVEI DE TRÀMITS) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 21 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (9) (2) (7) MANCA DE CONEIXEMENTS PER 11,1 0 14,3 UTILITZAR-LO NO L’HA NECESSITAT / NO LI FA FALTA 88,9 100 85,7 P12. PER QUÈ NO FA SERVIR ....: 5. LES OFICINES D’ATENCIÓ AL CIUTADÀ (OAC) —– (BASE: CONEIXEN PERÒ NO UTILITZEN EL SERVEI DE LES OFICINES D’ATENCIÓ AL CIUTADÀ (OAC)) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (11) (3) (8) DESCONEIXEMENT DEL SERVEI O DEL 9,1 0 12,5 SEU FUNCIONAMENT NO L’HA NECESSITAT / NO LI FA FALTA 72,7 100 62,5 UTILITZA ALTRES SERVEIS 9,1 0 12,5 ALTRES 9,1 0 12,5 Z1. SEXE MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) HOME 56 52 57,3 DONA 44 48 42,7 Z2. (RESUM) QUINA EDAT TÉ VOSTÈ? —– (BASE: RESPONEN LA PREGUNTA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA Mitjana 43 44,3 42,6 Des.Est. 19,8 21,5 19,3 (n) (100) (25) (75) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 22 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment Z2. (RESUM) QUINA EDAT TÉ VOSTÈ? MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) MENYS DE 18 ANYS 4 8 2,7 DE 18 A 24 ANYS 20 20 20 DE 25 A 34 ANYS 14 12 14,7 DE 35 A 44 ANYS 19 8 22,7 DE 45 A 54 ANYS 17 20 16 DE 55 A 64 ANYS 7 12 5,3 DE 65 A 74 ANYS 12 8 13,3 75 ANYS I MÉS 6 12 4 NO CONTESTA 1 0 1,3 Z3 (RESUM). QUINA ÉS LA SEVA NACIONALITAT? —– (ESPONTÀNIA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) ESPANYOLA 68 80 64 ALTRES UNIÓ EUROPEA 9 4 10,7 RESTA PAÏSOS 23 16 25,3 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 23 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment Z3. QUINA ÉS LA SEVA NACIONALITAT? —– (ESPONTÀNIA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) ARGENTINA 2 0 2,7 BOLÍVIA 3 8 1,3 COLÒMBIA 1 0 1,3 CUBA 1 0 1,3 REPÚBLICA DOMINICANA 1 0 1,3 EQUADOR 2 0 2,7 SALVADOR, EL 1 0 1,3 FRANÇA 1 0 1,3 HONDURES 3 0 4 ÍNDIA 1 0 1,3 ITÀLIA 5 4 5,3 MARROC 1 0 1,3 PAÏSOS BAIXOS 1 0 1,3 NICARAGUA 1 4 0 PAKISTAN 1 4 0 PERÚ 1 0 1,3 ROMANIA 2 0 2,7 ESPANYA 68 80 64 ESTATS UNITS D’AMÈRICA 1 0 1,3 VENEÇUELA 2 0 2,7 NO CONSTA 1 0 1,3 Z4. QUINA ÉS LA SEVA LLENGUA HABITUAL? —– (ESPONTÀNIA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) CATALÀ 26 36 22,7 CASTELLÀ 67 64 68 ALTRES 7 0 9,3 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 24 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment Z5. QUIN ÉS EL SEU NIVELL D’ESTUDIS ACABATS? MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) NO HA ACABAT ELS ESTUDIS 3 4 2,7 OBLIGATORIS OBLIGATORIS (PRIMÀRIA, EGB, ESO) 21 20 21,3 SECUNDARIS GENERALS 20 20 20 (BATXILLERAT, PREU, BUP, COU) SECUNDARIS PROFESSIONALS 18 20 17,3 (COMERÇ, FP1, FP2, MÒDULS, GRAU MITJÀ/SUPERIOR) UNIVERSITARIS (GRAU, 25 28 24 DIPLOMATURA, LLICENCIATURA) POST UNIVERSITARIS (MÀSTER, 12 8 13,3 POSTGRAU, DOCTORAT QUE REQUEREIXIN TITULACIÓ UNIVERSITÀRIA) (NO LLEGIU) NO CONTESTA 1 0 1,3 Z6. ACTUALMENT, QUINA ÉS LA SEVA SITUACIÓ LABORAL? MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) TREBALLA PER COMPTE PROPI 10 12 9,3 (EMPRESARI, AUTÒNOM) TREBALLA PER COMPTE D’ALTRI 37 32 38,7 (ASSALARIAT/ADA) JUBILAT/ADA / PENSIONISTA 20 16 21,3 (INCAPACITAT/ADA LABORAL) ATURAT/ADA / BUSCA FEINA 19 24 17,3 TASQUES DE LA LLAR (NO 1 4 0 REMUNERADES) ESTUDIANT 12 12 12 (NO LLEGIU) NO CONTESTA 1 0 1,3 Z7 (RESUM). A QUINA POBLACIÓ VIU HABITUALMENT? MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) BARCELONA CIUTAT 83 92 80 RESTA D’ESPANYA 15 8 17,3 ESTRANGER 2 0 2,7 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 25 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment Z8. DISTRICTE MUNICIPAL MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (83) (23) (60) CIUTAT VELLA 9,6 17,4 6,7 EIXAMPLE 8,4 4,3 10 SANTS-MONTJUÏC 12 17,4 10 LES CORTS 6 8,7 5 SARRIÀ-SANT GERVASI 7,2 13 5 GRÀCIA 2,4 0 3,3 HORTA-GUINARDÓ 12 13 11,7 NOU BARRIS 15,7 0 21,7 SANT ANDREU 12 13 11,7 SANT MARTÍ 13,3 13 13,3 NO HO SÉ 1,2 0 1,7 VOL AFEGIR ALGUN COMENTARI O FER ALGUN SUGGERIMENT SOBRE EL SERVEI TELEFÒNIC DEL 010? MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (100) (25) (75) SÍ 26 32 24 NO 74 68 76 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 26 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris oficina Troballes - 2n Semestre 2021 Encreuaments: Moment COMENTARI O SUGGERIMENT SOBRE EL SERVEI TELEFÒNIC DEL 010: —– (BASE: HAN FET ALGUN COMENTARI O SUGGERIMENT) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT ENTREVISTA (Recompte) %Columna TOTAL ENTRADA SORTIDA TOTAL (12) (2) (10) SATISFACCIÓ GENERAL AMB EL 66,7 50 70 SERVEI INSATISFACCIÓ AMB L’ATENCIÓ 8,3 0 10 TELEFÒNICA L’ACCÉS A L’OFICINA NO ESTÀ BEN 8,3 50 0 SENYALITZAT ALTRES 16,7 0 20 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 27 http://ajuntament.barcelona.cat