Usuaris i usuàries IRIS 2n Semestre 2021 Encreuaments: mes UNIVERS Usuaris i usuàries IRIS GRANDÀRIA DE LA MOSTRA 1.287 entrevistes. METODOLOGIA Entrevistes personals assistides en suport informàtic (CATI). PROCEDIMENT DE MOSTREIG Mostreig aleatori estratificat. Els estrats es formen pels mesos de l’any i les persones a entrevistar s’escullen aleatòriament entre els usuaris/es del servei. AFIXACIÓ Mı́nim de 250 entrevistes per mes, entre els mesos de Juliol i Novembre. PONDERACIÓ En funció del nombre de tràmits mensuals reals durant el peŕıode d’estudi per tal d’obtenir els resultats del conjunt d’usuaris del servei. ERROR MOSTRAL Per a un nivell de confiança del 95,5% (2σ), i P = Q, l’error és de ±2,8% per al conjunt de la mostra. DATA DE REALITZACIÓ Del 9 de setembre al 10 de desembre de 2021. EMPRESA TREBALL DE CAMP Instituto DYM, S.A. i-LabSo SCCL C. Casp 43, bxs 08010 Barcelona Tlf. 931 190 222 Usuaris i usuàries IRIS - 2n Semestre 2021 Encreuaments: mes A1. IDIOMA DE L’ENTREVISTA MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) CATALÀ (PER DEFECTE / 72,9 72,4 74,2 70,1 73,2 74,9 INDIFERENT) CASTELLÀ 27,1 27,6 25,8 29,9 26,8 25,1 A2. MES DE L’ENTREVISTA MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) JULIOL 22,3 100 0 0 0 0 AGOST 15,7 0 100 0 0 0 SETEMBRE 21,4 0 0 100 0 0 OCTUBRE 21 0 0 0 100 0 NOVEMBRE 19,6 0 0 0 0 100 F1. VOSTÈ SAP SI DURANT EL MES DE ALGUNA PERSONA DEL SEU DOMICILI S’HA POSAT EN CONTACTE AMB L’AJUNTAMENT DE BARCELONA PER COMUNICAR ALGUNA INCIDÈNCIA, QUEIXA, SUGGERIMENT O CONSULTA? MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) SÍ, JO 99,6 100 98,4 100 99,6 99,6 SÍ, ALTRES PERSONES 0,4 0 1,6 0 0,4 0,4 NO, NINGÚ 0 0 0 0 0 0 NO HO SAP / NO HO RECORDA 0 0 0 0 0 0 NO CONTESTA 0 0 0 0 0 0 F2. PODRIA PARLAR AMB VOSTÈ / AMB UNA D’AQUESTES PERSONES? MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) SÍ, ARA 100 100 100 100 100 100 SÍ, MÉS TARD 0 0 0 0 0 0 NO 0 0 0 0 0 0 NO HO SAP 0 0 0 0 0 0 NO CONTESTA 0 0 0 0 0 0 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 1 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries IRIS - 2n Semestre 2021 Encreuaments: mes 1. LA SEVA COMUNICACIÓ VA SER PER...: MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) AVISAR SOBRE UNA INCIDÈNCIA 17,7 14,6 16,4 18,8 18 20,8 (SEMÀFORS, CONTENIDORS, DESPERFECTES AL CARRER...) PRESENTAR UNA QUEIXA 32,4 36,6 32 30,7 33 29,4 DEMANAR UN SERVEI 14,4 15,4 14,8 10,3 16,9 14,9 (RECOLLIDA MOBLES, ROBA, PODA ARBRES) FER UN SUGGERIMENT (PER 3,9 2,4 5,9 5,4 2,3 4,3 CANVIAR O MILLORAR) FER UNA CONSULTA 28,3 27,6 29,3 31 26,4 27,5 AGRAIR UN SERVEI O ATENCIÓ 0,1 0 0 0 0,4 0 ALTRES 2,7 1,6 1,6 3,8 3,1 3,1 NO HO SAP 0,4 2 0 0 0 0 NO CONTESTA 0 0 0 0 0 0 2. PODRIA EXPLICAR-ME, A GRANS TRETS, QUIN VA SER EL CONTINGUT D’AQUESTA DARRERA COMUNICACIÓ? MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) ACTIVITAT ECONÒMICA I 0,2 0 0,8 0,4 0 0 EMPRESES ACTIVITATS CULTURALS I 1,1 2 0 2,3 0,4 0,4 LÚDIQUES HISENDA MUNICIPAL 3,9 2,8 3,1 5,4 5 3,1 MULTES 3,1 2,4 3,5 4,2 3,1 2,4 POBLACIÓ 3,9 5,1 4,3 4,2 2,7 3,1 TRANSPORT PÚBLIC 2 0,8 3,9 1,9 1,1 2,7 TARGETA ROSA 0,3 0,4 0 0,4 0,8 0 SERVEIS TÈCNICS / URBANISME 14,6 12,6 10,5 16,1 16,5 16,5 VIA PÚBLICA 7,2 8,3 7,8 6,1 8 5,9 MANTENIMENT I SERVEIS 0 0 0 0 0 0 SERVEIS SOCIALS 2,4 2 2,7 3,1 2,7 1,6 VIATGES PER GENT GRAN 0 0 0 0 0 0 QUEIXES I SUGGERIMENTS AL 0 0 0 0 0 0 SERVEI REGISTRE DE DOCUMENTS 2,4 4,7 2 2,3 1,9 0,8 ALTRES AJUNTAMENT DE 6,8 4,3 5,5 5,7 9,2 9 BARCELONA Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 2 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries IRIS - 2n Semestre 2021 Encreuaments: mes (continued) (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. CONSULTES ALTRES 1 1,2 0,4 0,4 2,3 0,8 ADMINISTRACIONS ASSOCIACIONS, ENTITATS, 0,1 0 0 0 0,4 0 ORGANITZACIONS PRIVADES ALTRES 2,4 1,6 3,5 2,7 0,8 3,9 CAP 0 0 0 0 0 0 NO HO SAP / NO HO RECORDA 0,1 0,4 0 0 0 0 NO CONTESTA 0,1 0 0 0 0 0,4 ENLLUMENAT PÚBLIC 3 2 4,7 1,5 3,4 3,9 NETEJA DE LA CUITAT 9,7 10,6 9 11,5 7,3 9,8 DESPERFECTES AL CARRER 6,5 6,3 4,7 6,5 3,8 11 RECOLLIDA DE MOBLES O 2 3,1 2 2,7 0,8 1,2 TRANSOTS VELLS INFORMACIÓ DE PUNTS DE 0,1 0 0,4 0 0 0 VENTA O DEIXALLERIA PODA DELS ARBRES 2,2 2 3,9 1,1 2,3 2,4 INCOMPLIMENTS NORMATIVES 2,2 0 2,3 2,3 3,1 3,5 DE BARS, TERRASSES, LOCALS I RESTAURANTS RATES, AVELLES, VESPES, 3,6 3,9 4,3 1,1 6,1 2,7 PLAGUES ANIMALS ALTRES MANTENIMENT VIA 2,5 3,5 2 4,6 0,4 1,6 PÚBLICA SOROLLS AL CARRER 4,5 7,1 5,1 5 2,7 2,7 PROBLEMES AMB ELS VEÏNS 3,2 3,9 4,7 1,9 3,4 2,4 ACTES INCÍVICS AL CARRER / 5,4 5,5 5,1 3,4 8 4,7 BOTELLON / INSEGURETAT INCIDÈNCIES AMB GOSSOS 0,6 0 0,8 0,4 1,1 0,8 ALTRES QUEIXES I 3 3,5 3,1 2,7 2,7 2,7 SUGGERIMENTS 3. AL FINAL DE LA SEVA COMUNICACIÓ SE LI VA DONAR UN CODI FITXA, ÉS A DIR, UN NÚMERO QUE IDENTIFICAVA LA SEVA PETICIÓ? MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) SÍ 79,1 77,6 76,6 76,6 77,8 87,1 NO 12 11,4 10,9 14,9 13,8 8,2 NO HO SAP 8,8 10,6 12,1 8,4 8,4 4,7 NO CONTESTA 0,1 0,4 0,4 0 0 0 4. SAP VOSTÈ QUE AMB AQUEST NÚMERO D’IDENTIFICACIÓ O CODI FITXA, POT CONSULTAR EN QUIN ESTAT ES TROBA LA SEVA PETICIÓ MENTRE DURA TOT EL PROCÉS DE RESOLUCIÓ Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 3 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries IRIS - 2n Semestre 2021 Encreuaments: mes DEL SEU CAS? MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1018) (223) (155) (212) (210) (220) SÍ 87,1 87,3 86,2 91 84,7 86 NO 10,9 9,6 10,7 8,5 13,8 11,7 NO HO SAP 1,5 2,5 1,5 0,5 1 1,8 NO CONTESTA 0,5 0,5 1,5 0 0,5 0,5 5. L’HA CONSULTADA? MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (886) (194) (133) (192) (178) (189) SÍ 40,2 47,7 36,7 39,6 39,5 36,1 NO 59 51,2 61,5 59,9 59,9 63,4 NO HO SAP 0,7 1,2 1,2 0 0,6 0,5 NO CONTESTA 0,2 0 0,6 0,5 0 0 6. VA FER LA CONSULTA PER TELÈFON O PER INTERNET? MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (356) (93) (49) (76) (70) (68) TELÈFON 26,4 18,3 37,1 31,9 27,9 21,7 INTERNET 70,2 76,8 59,7 62,5 70,6 76,8 DE LES DUES FORMES (TELÈFON 2,6 3,7 3,2 4,2 0 1,4 I INTERNET) ALTRES 0,6 1,2 0 0 1,5 0 NO HO SAP 0,3 0 0 1,4 0 0 NO CONTESTA 0 0 0 0 0 0 7. LA SEVA PETICIÓ S’HA RESOLT? MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) SÍ 50,4 53,1 48,4 54,8 49,8 44,7 NO 45,7 43,7 48,4 42,5 45,6 49,4 NO HO SAP 3,5 2,4 2,7 2,3 4,6 5,5 NO CONTESTA 0,4 0,8 0,4 0,4 0 0,4 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 4 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries IRIS - 2n Semestre 2021 Encreuaments: mes 8. COM VALORARIA LA SEVA SATISFACCIÓ AMB LA RESOLUCIÓ DEL SEU PROBLEMA, EN UNA ESCALA DE 0 A 10, ESSENT 0 MOLT DOLENT I 10 MOLT BO? —– (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MOLT DONELTA; 10 = MOLT BONA) MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. Mitjana 7,5 7,1 8,1 7,3 7,6 7,5 Des.Est. 2,8 3 2,3 3,1 2,6 2,7 (n) (632) (149) (95) (147) (133) (108) 8. COM VALORARIA LA SEVA SATISFACCIÓ AMB LA RESOLUCIÓ DEL SEU PROBLEMA, EN UNA ESCALA DE 0 A 10, ESSENT 0 MOLT DOLENT I 10 MOLT BO? —– (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MOLT DONELTA; 10 = MOLT BONA) MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (649) (153) (98) (151) (134) (113) 0 5,8 8,9 1,6 8,4 3,1 5,3 1 0,9 0,7 0,8 1,4 1,5 0 2 1,4 0,7 1,6 0,7 2,3 1,8 3 2,1 1,5 2,4 2,1 2,3 2,6 4 2,7 5,2 1,6 2,8 2,3 0,9 5 7,2 8,1 5,6 8,4 6,2 7 6 4,8 2,2 3,2 4,2 6,9 7,9 7 9,4 11,1 6,5 8,4 10 10,5 8 18,9 17 24,2 17,5 20,8 16,7 9 15 20 10,5 10,5 16,2 16,7 10 29 22,2 38,7 32,9 27,7 26,3 NO HO SAP 1,5 1,5 1,6 2,1 0 2,6 NO CONTESTA 1 0,7 1,6 0,7 0,8 1,8 8. COM VALORARIA LA SEVA SATISFACCIÓ AMB LA RESOLUCIÓ DEL SEU PROBLEMA, EN UNA ESCALA DE 0 A 10, ESSENT 0 MOLT DOLENT I 10 MOLT BO? —– (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 5 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries IRIS - 2n Semestre 2021 Encreuaments: mes MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (649) (153) (98) (151) (134) (113) MOLT/BASTANT DOLENTA (0 A 13 17 8,1 15,4 11,5 10,5 4) BONA (5 A 6) 12 10,4 8,9 12,6 13,1 14,9 BASTANT BONA (7 A 8) 28,4 28,1 30,6 25,9 30,8 27,2 MOLT BONA (9 A 10) 44 42,2 49,2 43,4 43,8 43 NS/NC 2,6 2,2 3,2 2,8 0,8 4,4 9. PER QUÈ NO ESTÀ SATISFET/A? MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (84) (26) (8) (23) (15) (12) NO S’HA RESOLT 27 26,1 20 18,2 46,7 25 NO S’HA COMPLERT EL TERMINI 1,2 0 0 0 0 8,3 QUE EM VAN DONAR S’HA TARDAT MOLT A 37,8 43,5 50 45,5 26,7 16,7 RESOLDRE-LA S’HA RESOLT PARCIALMENT 7,2 4,3 10 9,1 6,7 8,3 S’HA RESOLT MALAMENT 19,3 13 20 22,7 13,3 33,3 ALTRES 7,7 13 0 4,5 6,7 8,3 NO HO SAP 0 0 0 0 0 0 NO CONTESTA 0 0 0 0 0 0 10. VA DEMANAR QUE LI ENVIESSIN RESPOSTA? MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) SÍ 51,4 54,3 48 47,9 49 56,9 NO 42,6 39,4 46,5 45,6 46 36,5 NO HO SAP 4,8 3,5 4,3 6,5 3,8 5,9 NO CONTESTA 1,2 2,8 1,2 0 1,1 0,8 11. LI VAN OFERIR REBRE RESPOSTA? Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 6 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries IRIS - 2n Semestre 2021 Encreuaments: mes MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (626) (131) (105) (144) (137) (109) SÍ 39 42,2 39,1 34,6 41,4 38,2 NO 43,3 41,4 43,6 46,3 42,1 42,7 NO HO SAP 16,8 13,8 17,3 19,1 15,8 18,2 NO CONTESTA 0,9 2,6 0 0 0,8 0,9 12. QUINS D’AQUESTS MITJANS VA TRIAR VOSTÈ PER REBRE RESPOSTA? MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (905) (211) (138) (182) (189) (185) CORREU ELECTRÒNIC 76,5 78,6 76 75,6 72,7 79,1 MISSATGE SMS 6,5 5,9 5,7 7 8,2 5,3 CORREU ORDINARI (POSTAL) 3,2 3,2 2,9 1,7 3,8 4,3 PER TELÈFON 5,8 4,8 3,4 4,7 7,7 8 NO VA ESCOLLIR, LI VAN DIR 0,6 0,5 2,3 0 0,5 0 DIRECTAMENT QUE LI DIRIEN PER TELÈFON CAP, VA DIR QUE NO VOLIA 2,6 2,1 2,3 4,1 2,7 1,6 REBRE RESPOSTA APP DE L’AJUNTAMENT 0,4 0,5 0 1,2 0 0 ALTRES 1,1 1,1 1,1 2,3 1,1 0 NO HO SAP 2,9 2,7 5,1 3,5 2,2 1,6 NO CONTESTA 0,5 0,5 1,1 0 1,1 0 13. HA REBUT RESPOSTA A TRAVÉS D’AQUEST CANAL? MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (905) (211) (138) (182) (189) (185) SÍ 69,5 75,4 61,1 67,4 69,4 71,1 NO, L’HE REBUT A TRAVÉS D’UN 5,2 3,2 8 5,2 7,1 3,2 ALTRE CANAL NO HE REBUT CAP RESPOSTA 23,8 20,9 28,6 25,6 21,3 24,6 NO HO SAP 1,5 0,5 2,3 1,7 2,2 1,1 14. VALORI LA SEVA SATISFACCIÓ AMB LA RESPOSTA ESCRITA REBUDA EN UNA ESCALA DE 0 A 10, ESSENT 0 MOLT DOLENT I 10 MOLT BO. —– (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MOLT DONELTA; 10 = MOLT BONA) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 7 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries IRIS - 2n Semestre 2021 Encreuaments: mes MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. Mitjana 5,9 5,8 6 5,9 5,8 5,9 Des.Est. 3,7 3,8 3,7 3,8 3,6 3,5 (n) (665) (162) (95) (132) (144) (133) 14. VALORI LA SEVA SATISFACCIÓ AMB LA RESPOSTA ESCRITA REBUDA EN UNA ESCALA DE 0 A 10, ESSENT 0 MOLT DOLENT I 10 MOLT BO. —– (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MOLT DONELTA; 10 = MOLT BONA) MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (690) (167) (99) (135) (149) (140) 0 17,6 19,6 16,8 20,3 16 14,9 1 2,9 2,7 2,4 2,3 4,2 2,8 2 4,2 3,4 4,8 4,7 4,2 4,3 3 2,6 2 2,4 0,8 4,2 3,5 4 3,7 4,1 3,2 3,9 4,2 2,8 5 8,6 8,8 9,6 8,6 6,9 9,2 6 5,6 6,1 1,6 4,7 7,6 6,4 7 6,1 5,4 8 2,3 5,6 9,9 8 14,2 10,1 16 17,2 16 12,8 9 9,6 12,2 7,2 7,8 11,1 8,5 10 21,4 22,3 24 25 16,7 19,9 NO HO SAP 1,5 1,4 0,8 1,6 2,1 1,4 NO CONTESTA 2,1 2 3,2 0,8 1,4 3,5 14. VALORI LA SEVA SATISFACCIÓ AMB LA RESPOSTA ESCRITA REBUDA EN UNA ESCALA DE 0 A 10, ESSENT 0 MOLT DOLENT I 10 MOLT BO. —– (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (690) (167) (99) (135) (149) (140) MOLT/BASTANT DOLENTA (0 A 31 31,8 29,6 32 32,6 28,4 4) BONA (5 A 6) 14,1 14,9 11,2 13,3 14,6 15,6 BASTANT BONA (7 A 8) 20,3 15,5 24 19,5 21,5 22,7 MOLT BONA (9 A 10) 31 34,5 31,2 32,8 27,8 28,4 NS/NC 3,6 3,4 4 2,3 3,5 5 15. PER QUÈ NO ESTÀ SATISFET? Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 8 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries IRIS - 2n Semestre 2021 Encreuaments: mes MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (214) (53) (29) (43) (49) (40) LA RESPOSTA NO S’ADEQUA A 17,9 25,5 21,6 9,8 17 15 LA SEVA PETICIÓ (LI CONTESTEN UNA COSA QUE NO TÉ RES A VEURE AMB LA SEVA PETICIÓ) DISCONFORMITAT AMB EL 22,8 14,9 13,5 26,8 27,7 30 SENTIT DE LA RESPOSTA ERRADES ORTOGRÀFIQUES 0 0 0 0 0 0 NO S’ENTÉN EL CONTINGUT DE 1 2,1 0 0 2,1 0 LA RESPOSTA LA RESPOSTA ÉS ESTÀNDARD O 25,5 25,5 24,3 19,5 29,8 27,5 GENÈRICA LA RESPOSTA NO ES 25,5 23,4 37,8 36,6 19,1 15 CORRESPON AMB EL RESULTAT DE LA PETICIÓ (LI RESPONEN QUE LA PETICIÓ S’HA RESOLT QUAN NO ÉS AIXÍ) TEMPS MASSA LLARG DE 6,4 6,4 0 7,3 4,3 12,5 RESOLUCIÓ / FORA DE TEMPS ALTRES 0,9 2,1 2,7 0 0 0 NO HO SAP 0 0 0 0 0 0 NO CONTESTA 0 0 0 0 0 0 IS1. QUINA VALORACIÓ GLOBAL FARIA VOSTÈ ARA D’AQUEST SERVEI, EN UNA ESCALA DEL 0 AL 10, ESSENT 0 MOLT DOLENT I 10 MOLT BO? —– (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MOLT DONELTA; 10 = MOLT BONA) MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. Mitjana 5,9 5,9 5,8 6,1 6 5,9 Des.Est. 3,3 3,5 3,5 3,4 3,2 3,2 (n) (1257) (279) (196) (272) (266) (244) IS1. QUINA VALORACIÓ GLOBAL FARIA VOSTÈ ARA D’AQUEST SERVEI, EN UNA ESCALA DEL 0 AL 10, ESSENT 0 MOLT DOLENT I 10 MOLT BO? —– (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MOLT DONELTA; 10 = MOLT BONA) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 9 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries IRIS - 2n Semestre 2021 Encreuaments: mes MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) 0 13,3 15,7 15,2 12,3 12,3 11 1 2,6 2,8 2,7 3,1 1,5 3,1 2 3,8 1,2 5,1 3,4 5,4 4,3 3 4,3 5,1 2 5,4 3,4 5,1 4 5,2 5,5 5,1 4,6 4,6 6,3 5 10,8 10,2 10,2 11,1 12,3 10,2 6 6,9 5,1 6,2 5 9,6 8,6 7 9,8 11 10,2 8,4 8,4 11 8 14,6 13 16 16,1 14,2 14,1 9 10,4 10,2 7,8 11,1 12,6 9,4 10 16 17,3 16,8 18 14,2 13,7 NO HO SAP 1,1 0,8 0,8 1,1 0,8 2 NO CONTESTA 1,2 2 2 0,4 0,8 1,2 IS1. QUINA VALORACIÓ GLOBAL FARIA VOSTÈ ARA D’AQUEST SERVEI, EN UNA ESCALA DEL 0 AL 10, ESSENT 0 MOLT DOLENT I 10 MOLT BO? —– (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) MOLT/BASTANT DOLENTA (0 A 29,2 30,3 30,1 28,7 27,2 29,8 4) BONA (5 A 6) 17,7 15,4 16,4 16,1 21,8 18,8 BASTANT BONA (7 A 8) 24,4 24 26,2 24,5 22,6 25,1 MOLT BONA (9 A 10) 26,4 27,6 24,6 29,1 26,8 23,1 NS/NC 2,3 2,8 2,7 1,5 1,5 3,1 IS1A. CREU QUE EL SERVEI HA ESTAT MILLOR O PITJOR DEL QUE PENSAVA ABANS DE LA SEVA COMUNICACIÓ? MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) MILLOR 31 32,3 28,9 32,2 29,5 31,8 IGUAL 35,5 33,1 37,1 34,9 37,5 35,7 PITJOR 33,4 34,6 34 33 33 32,5 IS1B. VALORACIÓ ABANS DE FER LA GESTIÓ —– (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 10 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries IRIS - 2n Semestre 2021 Encreuaments: mes (0 = MOLT DONELTA; 10 = MOLT BONA) MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. Mitjana 6,4 6,4 6,4 6,6 6,5 6,2 Des.Est. 2,6 2,6 2,6 2,5 2,5 2,6 (n) (1153) (258) (183) (247) (243) (222) IS1B. VALORACIÓ ABANS DE FER LA GESTIÓ —– (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MOLT DONELTA; 10 = MOLT BONA) MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) 0 4,8 5,1 5,1 3,4 4,2 6,3 1 0,9 2,4 0,4 0,8 0,8 0 2 2 0,8 2,7 2,3 3,1 1,2 3 2,9 3,1 1,6 2,7 2,3 4,3 4 4,9 3,5 6,6 6,1 3,1 5,5 5 14,5 12,2 16 15,3 14,9 14,5 6 11,6 9,1 11,3 10,7 15,7 11,4 7 14,8 22,4 14,5 11,9 11,1 13,7 8 14,3 15 11,3 14,9 15,7 13,7 9 8,5 7,5 8,2 8,8 8,8 9,4 10 10,4 8,7 12,9 12,6 10,3 7,8 NO CONTESTA 10,4 10,2 9,4 10,3 10 12,2 IS1B. VALORACIÓ ABANS DE FER LA GESTIÓ —– (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) MOLT/BASTANT DOLENTA (0 A 15,4 15 16,4 15,3 13,4 17,3 4) BONA (5 A 6) 26,1 21,3 27,3 26,1 30,7 25,9 BASTANT BONA (7 A 8) 29,1 37,4 25,8 26,8 26,8 27,5 MOLT BONA (9 A 10) 18,9 16,1 21,1 21,5 19,2 17,3 NS/NC 10,4 10,2 9,4 10,3 10 12,2 Z1. SEXE Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 11 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries IRIS - 2n Semestre 2021 Encreuaments: mes MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) HOME 46,8 50 43,8 48,3 45,6 45,5 DONA 53,2 50 56,2 51,7 54,4 54,5 Z2. (RESUM) QUINA EDAT TÉ VOSTÈ? —– (BASE: RESPONEN LA PREGUNTA) MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. Mitjana 50,1 49,1 50,3 49,2 50,5 51,5 Des.Est. 13,2 12,6 13,6 13,3 13,6 13,3 (n) (1287) (287) (202) (276) (270) (252) Z2. (RESUM) QUINA EDAT TÉ VOSTÈ? MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) DE 18 A 24 ANYS 1,2 1,6 1,2 1,9 0,8 0,4 DE 25 A 34 ANYS 11,6 10,2 12,1 11,5 13,4 11 DE 35 A 44 ANYS 23,8 28,7 22,3 24,9 21,8 20,4 DE 45 A 54 ANYS 26,1 23,2 25,4 27,2 26,1 28,6 DE 55 A 64 ANYS 22,3 24 23,8 20,3 20,7 23,1 DE 65 A 74 ANYS 11,7 9,8 10,9 11,5 13,4 12,9 DE 75 ANYS I MÉS 3 2,4 4,3 2,3 3,4 2,7 NO CONTESTA 0,3 0 0 0,4 0,4 0,8 Z3 (RESUM). QUINA ÉS LA SEVA NACIONALITAT? —– (ESPONTÀNIA) MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) ESPANYOLA 91,4 89,4 92,6 92,3 92,7 90,2 ALTRES UNIÓ EUROPEA 4,1 6,3 2,7 3,8 3,1 4,3 RESTA PAÏSOS 4,5 4,3 4,7 3,8 4,2 5,5 Z3. QUINA ÉS LA SEVA NACIONALITAT? —– (ESPONTÀNIA) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 12 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries IRIS - 2n Semestre 2021 Encreuaments: mes MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) ARGENTINA 0,4 0,8 0,4 0 0,4 0,4 ÀUSTRIA 0,1 0,4 0 0 0 0 BÈLGICA 0,1 0,4 0 0 0 0 BRASIL 0,1 0,4 0 0 0 0 XILE 0,1 0 0,4 0,4 0 0 XINA 0,1 0 0 0,4 0 0 COLÒMBIA 0,1 0 0,4 0 0 0 CROÀCIA 0,1 0,4 0 0 0 0 CUBA 0,1 0 0,4 0 0,4 0 REPÚBLICA DOMINICANA 0,4 0,4 0,4 0,4 0 0,8 EQUADOR 0,1 0 0,4 0 0 0 SALVADOR, EL 0,1 0,4 0,4 0 0 0 FRANÇA 0,7 1,2 0 1,1 0,4 0,8 HONDURES 0,2 0 0 0,4 0,4 0,4 IRLANDA 0,1 0 0 0 0 0,4 ITÀLIA 2,8 3,9 2,3 2,7 2,3 2,4 LITUÀNIA 0,1 0 0 0 0 0,4 MÈXIC 0,5 0,4 0,4 0 0,4 1,6 MARROC 0,5 0,4 0,4 0,4 1,1 0 NIGÈRIA 0,1 0,4 0 0 0 0 PAKISTAN 0,1 0 0 0 0,4 0 PARAGUAI 0,1 0 0 0,4 0 0 PERÚ 0,2 0,4 0 0,4 0 0 PORTUGAL 0,1 0,4 0 0 0 0 ROMANIA 0,1 0 0 0 0 0,4 RÚSSIA 0,2 0 0,4 0 0 0,8 SENEGAL 0,1 0 0 0 0 0,4 ESPANYA 91,4 89,4 92,6 92,3 92,7 90,2 SUÏSSA 0,1 0 0 0,4 0 0 TURQUIA 0,1 0 0 0 0,4 0 UCRAÏNA 0,2 0 0 0 0,4 0,4 GRAN BRETANYA 0,1 0 0,4 0 0,4 0 ESTATS UNITS D’AMÈRICA 0,2 0 0 0,4 0,4 0 VENEÇUELA 0,4 0,4 0,8 0,4 0 0,4 NO CONSTA 0,1 0 0 0 0 0,4 Z4. QUINA ÉS LA SEVA LLENGUA HABITUAL? —– (ESPONTÀNIA) Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 13 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries IRIS - 2n Semestre 2021 Encreuaments: mes MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) CATALÀ 51,1 52,4 47,3 49 52,1 53,7 CASTELLÀ 45,7 43,3 51,6 47,9 44,8 42,4 ALTRES 3,1 3,9 1,2 3,1 3,1 3,5 NO CONTESTA 0,2 0,4 0 0 0 0,4 Z5. QUIN ÉS EL SEU NIVELL D’ESTUDIS ACABATS? MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) NO HA ACABAT ELS ESTUDIS 0,6 0 1,2 0,8 1,1 0 OBLIGATORIS OBLIGATORIS (PRIMÀRIA, EGB, 7,2 5,9 8,2 7,7 7,7 6,7 ESO) SECUNDARIS GENERALS 12 13,4 14,5 10,3 10 12,5 (BATXILLERAT, PREU, BUP, COU) SECUNDARIS PROFESSIONALS 16,4 17,3 19,5 14,6 17,2 13,7 (COMERÇ, FP1, FP2, MÒDULS, GRAU MITJÀ/SUPERIOR) UNIVERSITARIS (GRAU, 41,2 39,8 38,3 44,8 41 41,6 DIPLOMATURA, LLICENCIATURA) POST UNIVERSITARIS (MÀSTER, 22,3 23,2 18,4 21,1 23 25,1 POSTGRAU, DOCTORAT QUE REQUEREIXIN TITULACIÓ UNIVERSITÀRIA) NO HO SAP 0,1 0 0 0,4 0 0 NO CONTESTA 0,2 0,4 0 0,4 0 0,4 Z6. ACTUALMENT, QUINA ÉS LA SEVA SITUACIÓ LABORAL? Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 14 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries IRIS - 2n Semestre 2021 Encreuaments: mes MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) TREBALLA PER COMPTE PROPI 26,1 24,4 23,8 25,3 29,9 26,7 (EMPRESARI, AUTÒNOM) TREBALLA PER COMPTE 47 52,4 47,7 45,6 42,5 46,7 D’ALTRI (ASSALARIAT/ADA) (INCLOU PERSONES QUE ACTUALMENT ESTIGUIN AFECTADES PER ERTO) JUBILAT/ADA / PENSIONISTA 17 14,6 18,7 17,6 17,2 17,6 (INCAPACITAT/ADA LABORAL) ATURAT/ADA / BUSCA 7,3 7,9 7 8 7,7 5,9 FEINA (INCLOU PERSONES AFECTADES PER UN ERO TOTAL) TASQUES DE LA LLAR (NO 1,8 0,4 2 2,7 1,9 2,4 REMUNERADES) ESTUDIANT 0,1 0 0,4 0,4 0 0 NO CONTESTA 0,5 0,4 0,4 0,4 0,8 0,8 Z7 (RESUM). A QUINA POBLACIÓ VIU HABITUALMENT? MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) BARCELONA 81,4 84,3 84 81,2 82 75,7 RESTA DE CATALUNYA 15,9 14,2 13,3 14,9 16,9 20 RESTA D’ESPANYA 2,3 1,6 2,3 3,1 1,1 3,5 NO CONTESTA 0,4 0 0,4 0,8 0 0,8 Z8. DISTRICTE MUNICIPAL Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 15 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries IRIS - 2n Semestre 2021 Encreuaments: mes MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1048) (242) (170) (224) (221) (191) CIUTAT VELLA 6,3 7,9 10,7 7,1 3,3 3,1 EIXAMPLE 14,7 14 13,5 17 14,5 14 SANTS-MONTJUÏC 10,4 10,7 9,3 9,4 11,7 10,4 LES CORTS 5,6 4,2 5,1 5,7 8,4 4,7 SARRIÀ-SANT GERVASI 8,2 7,9 4,7 11,3 7,5 8,8 GRÀCIA 10,9 12,6 9,8 9,9 9,8 11,9 HORTA-GUINARDÓ 10,9 10,7 7 9,9 13,1 13 NOU BARRIS 9,3 10,3 12,1 6,6 9,3 8,8 SANT ANDREU 7,9 4,2 8,4 9 10,7 7,8 SANT MARTÍ 15,5 16,4 19,5 14,2 11,7 17,1 NO CONTESTA 0,3 0,9 0 0 0 0,5 Z9. PERTINENÇA TELÈFON /TELÈFON MÒBIL MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) DOMICILI/MÒBIL PROPI 90,5 90,6 90,6 92 90,4 89 DOMICILI/MÒBIL D’UNA ALTRA 1,5 2 1,6 0,8 2,3 0,8 PERSONA FIX/MÒBIL D’EMPRESA 7,4 7,1 7 6,5 6,9 9,4 NO CONTESTA 0,6 0,4 0,8 0,8 0,4 0,8 Z10. FINALMENT, PODRA DIR-ME AMB QUINA FREQÜÈNCIA ES CONNECTA VOSTÈ A INTERNET? MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1287) (287) (202) (276) (270) (252) DIÀRIAMENT 91,8 92,5 94,5 92,3 91,2 89 QUATRE / CINC DIES PER 2 2,8 0,4 1,5 2,3 2,7 SETMANA DOS / TRES DIES SETMANA 2,4 2,8 2 1,9 2,7 2,7 ALGUN COP AL MES 1 0,8 0,4 0,8 1,5 1,2 MENYS D’UN COP AL MES 0,1 0,4 0,4 0 0 0 EN TÉ, PERÒ NO ES CONNECTA 0,6 0 0,8 0,8 0 1,6 MAI NO TÉ INTERNET 0,9 0 0,8 0,8 1,5 1,6 NO HO SAP 0,4 0 0,8 0,4 0 0,8 NO CONTESTA 0,7 0,8 0 1,5 0,8 0,4 Z11. I QUIN DISPOSITIU ACOSTUMA VOSTÈ A FER SERVIR PER CONNECTAR-SE A INTERNET? Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 16 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries IRIS - 2n Semestre 2021 Encreuaments: mes —– (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1253) (285) (197) (267) (263) (241) L’ORDINADOR DE SOBRETAULA 20,1 19,2 20,7 21 19,6 20,3 L’ORDINADOR PORTÀTIL 26,2 27,1 25,5 26,1 25,4 26,7 EL TELÈFON MÒBIL 39,4 38,6 39,3 40 41,4 37,4 LA TABLETA / IPAD 12,9 13,2 13,2 12,4 12,2 13,8 SMART TV /TELEISIÓ 0,8 0,7 0,7 0,5 1 1 SMART WATCH / RELLOTGE 0,2 0,7 0 0 0 0,2 ALTRES 0,2 0,3 0,5 0 0 0,3 NO CONTESTA 0,2 0,2 0,2 0 0,3 0,3 VOL AFEGIR ALGUN COMENTARI O FER ALGUN SUGGERIMENT SOBRE L’OFICINA D’ATENCIÓ AL CIUTADÀ? —– (BASE: HAN FET ALGUN COMENTARI O SUGGERIMENT) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MES (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. TOTAL (1253) (285) (197) (267) (263) (241) SATISFACCIÓ GENERAL AMB EL 8,1 10,5 8,9 7,1 7,3 6,6 SERVEI SATISFACCIÓ AMB L’ENQUESTA 0,3 0 0,4 0 0 1,1 CALDRIA QUE L’ENQUESTA 0,1 0 0 0 0,4 0,4 SERVEIXI PER MILLORAR EL SERVEI CALDRIA FER MÉS 0,2 0,4 0 0 0,4 0 DIFUSIÓ/PUBLICITAT DELS SERVEIS OFERTS INSATISFACCIÓ GENERAL AMB 2,3 3 1,8 2,6 1,5 2,2 EL SERVEI ES TRIGA MOLT PER 0,5 0 0 0,7 1,1 0,7 CONTACTAR MILLORAR EL TEMPS D’ESPERA 0,7 1,1 0 0,7 1,1 0,4 DIFICULTATS PER COMUNICAR 0,9 1,5 0,4 0,4 1,5 0,7 AMB EL SERVEI NO DERIVAR D’UN LLOC A UN 0,7 0,4 0,4 1,1 1,1 0,4 ALTRE MOLT COMPLEXE EL CANAL DE 3,7 3 2,2 3 4 5,9 COMUNICACIÓ-RESOLUCIÓ L’HAN ATÈS AMB EFICÀCIA 0,8 0,8 1,8 0,7 0,4 0,7 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 17 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries IRIS - 2n Semestre 2021 Encreuaments: mes (continued) (Recompte) %Columna TOTAL Jul. Ago. Set. Oct. Nov. CALDRIA SER MÉS EFICAÇ / 15,1 16,5 15,9 16 13,5 13,6 MÉS RÀPID CALDRIA ACTUALITZAR LA 0,9 0,8 0 1,1 1,5 1,1 INFORMACIÓ NO ESTA D’ACORD AMB LA 2,3 0,8 2,2 3 2,9 2,9 RESPOSTA/RESOLUCIÓ INFORMAR DE LES NOVETATS/I 3,4 4,1 3,7 2,2 2,9 4 TEMPS DE RESOLUCIONS HAN DONAT INFORMACIÓ 0,2 0,4 0 0 0,7 0 INCORRECTA CALDRIA DONAR TOT TIPUS 0,3 0,4 0,7 0 0 0,4 D’INFORMACIÓ FER MÉS TRÀMITS 0,1 0 0,4 0 0,4 0 AMPLIAR HORARI (EN 0,1 0 0 0 0,4 0 GENERAL) L’HAN ATÈS 1,8 2,3 2,6 1,1 0,7 2,6 CORRECTAMENT/AMABLEMENT ”ELS INFORMADORS HAURIEN 0,8 0,4 1,8 0,7 1,5 0 D’ESTAR MÉS QUALIFICATS, TENIR MÉS FORMACIÓ/PREPARACIÓ, MÉS INFORMACIÓ /CONEIXEMENTS” ELS INFORMADORS HAURIEN DE 1,2 1,9 0,7 1,1 1,1 1,1 MILLORAR EL TRACTE/TENIR MÉS DISPOSICIÓ/SER MÉS AMABLES ELS INFORMADORS HAURIEN DE 0,3 0,4 0,4 0 0,4 0,4 PARLAR CASTELLÀ REALATIU A LA PAGINA WEB DE 2 3,4 2,2 1,5 1,1 1,8 L’AJUNTAMENT/SERVEI OFERIR SERVEIS 1 1,5 2,6 0,7 0 0,7 COMPLEMENTARIS O ALTERNATIUS 98 0,1 0 0,4 0 0 0 ALTRES 1,5 0,8 1,5 2,2 2,5 0,7 CAP COMENTARI 50,4 45,9 48,7 53,9 52 51,6 95 0,1 0 0,4 0 0 0 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 18 http://ajuntament.barcelona.cat