Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN Sessió ordinària de 16 de juny de 2022 ACTA A la nova Sala de Govern de la Casa de la Ciutat, el 16 de juny de 2022, s’hi reuneix la COMISSIÓ DE GOVERN, en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excma. Sra. Ada Colau Ballano. Hi assisteixen les Imes. Sres. regidores i els Ims. Srs. regidors: Jaume Collboni Cuadrado, Janet Sanz Cid, Laia Bonet Rull, Laura Pèrez Castaño, Albert Batlle Bastardas, Jordi Martí Grau, Eloi Badia Casas, Jordi Rabassa Massons, Marc Serra Solé, Gemma Tarafa Orpinell, Pau Gonzàlez Val, Montserrat Ballarín Espuña, Francesc Xavier Marcé Carol i Joan Ramon Riera Alemany, assistits pel Secretari General, el Sr. Jordi Cases Pallarès, que certifica. Excusen la seva absència les Imes. Sres. regidores Lucía Martín González i Maria Rosa Alarcón Montañés i l’Im. Sr. regidor David Escudé Rodríguez. També hi és present la Gerent Municipal, Sra. Sara Berbel Sánchez. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les 10.00 h. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió ordinària celebrada el 9 de juny de 2022, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment del Decret d'Alcaldia, de 15 de juny de 2019, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 1. – (611.2022.050) El Conseller delegat de BIMSA, el 31 de maig de 2022, ha resolt INICIAR la licitació per a la contractació de les Obres relatives al projecte de millora de la senyalització vertical a la ciutat de Barcelona 2022-2023. Lot 1: Districtes de Ciutat Vella, Eixample, Sants-Montjuïc, Les Corts i Sarrià-Sant Gervasi i Lot 2: Districtes de Gràcia, Horta-Guinardó, Nou Barris, Sant Andreu i Sant Martí, amb un pressupost de licitació de 825.775,81 euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat de 999.188,73 euros i un valor estimat de 990.930,98 euros, IVA exclòs i una durada de 6 mesos. 1/22 CG 22/22 Districte de Ciutat Vella 2. – (601.2022.055) El Conseller delegat de BIMSA, el 2 de juny de 2022, ha resolt INICIAR la licitació per a la contractació de les Obres de rehabilitació integral de l'edifici situat a la Plaça de la Llana 23 per ubicar-hi serveis d'acolliment residencial (servei de pisos amb suport), al districte de Ciutat Vella de Barcelona, amb un pressupost de licitació d'1.428.051,96 euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat d'1.727.942,87 euros i un valor estimat d'1.786.790,80 euros, IVA exclòs i una durada de 20 mesos. Districte de Sants-Montjuïc 3. – (114.2022.007) El Conseller delegat de BIMSA, el 2 de juny de 2022, ha resolt INICIAR la licitació per a la contractació de les Obres relatives al projecte tècnic per a la connectivitat de la xarxa de F.O. de L'IMI fins al Castell de Montjuïc de Barcelona, amb un pressupost de licitació de 587.885,89 euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat de 711.341,92 euros i un valor estimat de 705.463,07 euros, IVA exclòs i una durada de 4 mesos. Districte de Nou Barris 4. – (608.2022.045) El Conseller delegat de BIMSA, el 2 de juny de 2022, ha resolt INICIAR la licitació per a la contractació de les Obres relatives al projecte executiu actualitzat 2 de la reurbanització de les Escales de Matagalls, al districte de Nou Barris, a Barcelona, amb un pressupost de licitació d'1.440.713,94 euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat d'1.743.263,86 euros i un valor estimat d'1.728.856,73 euros, IVA exclòs i una durada de 8 mesos. Districte de Sant Martí 5. – (610.2022.075) El Conseller delegat de BIMSA, el 31 de maig de 2022, ha resolt INICIAR la licitació per a la contractació de les Obres relatives al projecte executiu de carril bici al carrer de Badajoz entre el passeig Marítim del Bogatell i l'Avinguda Diagonal i al carrer de la Independència entre l'Avinguda Meridiana i el carrer de Sant Antoni Maria Claret, al Districte de Sant Martí de Barcelona. ÀMBIT 1: Sant Antoni Maria Claret a l'avinguda Meridiana, amb un pressupost de licitació de 869.197,04 euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat d'1.051.728,42 euros i un valor estimat d'1.043.036,44 euros, IVA exclòs i una durada de 4 mesos i 15 dies. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 6. – (20160206-lot 1-IMSS) La Presidenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, el 8 d'abril de 2022, amb efectes des del 19 de març de 2022, va resoldre AIXECAR el reparament suspensiu efectuat per intervenció, el 4 d'abril de 2022, i APROVAR la continuïtat parcial del contracte que té per objecte el servei de detecció i reducció de la pobresa energètica i la millora de l’eficiència energètica de les llars de 2/22 CG 22/22 persones vulnerables dels Serveis Socials Bàsics de l’Ajuntament de Barcelona (lot 1: Coordinació), adjudicat a la UTE ABD-FABD-ECOSERVEIS, durant el temps indispensable fins a l’inici de l’execució del nou contracte i, en tot cas, per un període no superior a 6 mesos a partir del 19 de març de 2022, en les mateixes condicions previstes en els plecs que regulen aquest contracte, per un import total de 224.038,43 euros, IVA exempt. 7. – (20160206-lot2-IMSS) La Presidenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, el 8 d'abril de 2022, amb efectes des del 19 de març de 2022, va resoldre AIXECAR el reparament suspensiu efectuat per intervenció, el 4 d'abril de 2022, i APROVAR la continuïtat parcial del contracte que té per objecte el servei de detecció i reducció de la pobresa energètica i la millora de l’eficiència energètica de les llars de persones vulnerables dels Serveis Socials Bàsics de l’Ajuntament de Barcelona (lot 1: Coordinació), adjudicat a la UTE ABD-FABD-ECOSERVEIS, durant el temps indispensable fins a l’inici de l’execució del nou contracte i, en tot cas, per un període no superior a 6 mesos a partir del 19 de març de 2022, en les mateixes condicions previstes en els plecs que regulen aquest contracte, per un import total de 224.038,43 euros, IVA exempt. 8. – (20160206-lot3-IMSS) La Presidenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, el 8 d'abril de 2022, amb efectes des del 19 de març de 2022, va resoldre AIXECAR el reparament suspensiu efectuat per intervenció, el 4 d'abril de 2022, i APROVAR la continuïtat del contracte que té per objecte el servei de detecció i reducció de la pobresa energètica i la millora de l’eficiència energètica de les llars de persones vulnerables dels Serveis Socials Bàsics de l’Ajuntament de Barcelona (lot 3: Territorial Sant Andreu-Sant Martí), adjudicat a l’entitat SUARA SERVEIS SCCL durant el temps indispensable fins a l’inici de l’execució del nou contracte i, en tot cas, per un període no superior a 6 mesos, a partir del 19 de març de 2022 en les mateixes condicions previstes en els plecs que regulen aquest contracte, per un import total de 101.261,96 euros, IVA exempt. 9. – (20160206-lot4-IMSS) La Presidenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, el 8 d'abril de 2022, amb efectes des del 19 de març de 2022, va resoldre AIXECAR el reparament suspensiu efectuat per intervenció, el 4 d'abril de 2022, i APROVAR la continuïtat del contracte que té per objecte el servei de detecció i reducció de la pobresa energètica i la millora de l’eficiència energètica de les llars de persones vulnerables dels Serveis Socials Bàsics de l’Ajuntament de Barcelona (lot 4: Territorial Ciutat Vella, Eixample), adjudicat a l’entitat SURT FUNDACIÓ DE DONES, FUNDACIÓ PRIVADA, durant el temps indispensable fins a l’inici de l’execució del nou contracte i, en tot cas, per un període no superior a 6 mesos a partir del 19 de març de 2022 en les mateixes condicions previstes en els plecs que regulen aquest contracte, per un import total de 101.130,75 euros, IVA exempt. 10. – (20160206-lot5-IMSS) La Presidenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, el 8 d'abril de 2022, amb efectes des del 19 de març de 2022, va resoldre AIXECAR el reparament suspensiu efectuat per intervenció, el 4 d'abril de 2022, i APROVAR la continuïtat del contracte que té per objecte el servei de detecció i 3/22 CG 22/22 reducció de la pobresa energètica i la millora de l’eficiència energètica de les llars de persones vulnerables dels Serveis Socials Bàsics de l’Ajuntament de Barcelona (lot 5: Territorial Sarrià-Sant Gervasi, Les Corts i Sants Montjuïc), adjudicat a l’entitat CIUTAT I VALORS FUNDACIÓ PRIVADA DE SERVEIS I INICIATIVES DE LA CIUTAT DE BARCELONA, durant el temps indispensable fins a l’inici de l’execució del nou contracte i, en tot cas, per un període no superior a 6 mesos, a partir del 19 de març de 2022 en les mateixes condicions previstes en els plecs que regulen aquest contracte, per un import total de 103.500,00 euros, IVA exempt. 11. – (20160206-lot6-IMSS) La Presidenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, el 8 d'abril de 2022, amb efectes des del 19 de març de 2022, va resoldre AIXECAR el reparament suspensiu efectuat per intervenció, el 4 d'abril de 2022, i APROVAR la continuïtat del contracte que té per objecte el servei de detecció i reducció de la pobresa energètica i la millora de l’eficiència energètica de les llars de persones vulnerables dels Serveis Socials Bàsics de l’Ajuntament de Barcelona (lot 6: Territorial Gràcia i Horta Guinardó), adjudicat a l’entitat FUNDACIÓ SALUT I COMUNITAT, durant el temps indispensable fins a l’inici de l’execució del nou contracte i, en tot cas, per un període no superior a 6 mesos, a partir del 19 de març de 2022, en les mateixes condicions previstes en els plecs que regulen aquest contracte, per un import total de 100.178,14 euros, IVA exempt. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 12. – (0928/2022) Resolució de la Gerència de l'ICUB, de 30 de maig de 2022, que INICIA la tramitació del corresponent expedient de contractació que té per objecte el subministrament de climatització de l’edifici del Disseny Hub Barcelona pel període 2022-2024, amb número de contracte 22000815, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment negociat i amb un pressupost base de licitació de 869.999,85 euros, IVA inclòs. AUTORITZA la indicada quantitat amb càrrec a les partides i pressupost que s’indiquen en el mateix document amb el desglossament de 719.008,14 euros de pressupost net i 150.991,71 d'IVA al tipus del 21%, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. ADJUDICA el contracte, de conformitat amb la proposta continguda en l'expedient, a DISTRICLIMA, SA, amb NIF A63032601, per un import de 869.999,85 euros (IVA inclòs). 13. – (2788-21 LOT 1-D) Resolució de la Gerència de l'ICUB, de 30 de maig de 2022, per la qual acorda ADJUDICAR el contracte núm. 21002389L01, que té per objecte la prestació del servei de suport tècnic per la convocatòria de subvencions (LOT 1), i durada de dos anys, de conformitat amb les propostes de valoració i classificació contingudes en l'expedient i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l’oferta més avantatjosa a Genera Innovació, SCCL amb NIF F55586218, per un import de 256.278,00 (IVA inclòs). 14. – (2788/21-D LOT 2) Resolució de la Gerència de l'ICUB, de 27 de maig de 2022, per la qual acorda ADJUDICAR el contracte núm. 21002389L02, que té per objecte la prestació del servei de suport administratiu en la tramitació de les diferents convocatòries de subvencions (LOT 2), i durada de dos anys, de conformitat amb les 4/22 CG 22/22 propostes de valoració i classificació contingudes en l'expedient i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l’oferta més avantatjosa a Genera Innovació, SCCL amb NIF F55586218, per un import de 236.060,42 (IVA inclòs). b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (019/2022/DSSG) INFORMAR, en el marc de l’acord de 7 de juny de 2013, sobre participació de l’Ajuntament de Barcelona en les iniciatives normatives de la Generalitat de Catalunya que incideixen en el règim especial establert a la Carta Municipal de Barcelona, en desenvolupament de l’article 3 c) del Reglament de la Comissió Mixta Generalitat de Catalunya – Ajuntament de Barcelona per a la revisió i desplegament de la Carta Municipal de Barcelona, el posicionament de l’Ajuntament de Barcelona en relació amb la iniciativa normativa següent: Memòria preliminar de l’avantprojecte de llei de governs locals de Catalunya, en els termes de l’informe elaborat pels serveis jurídics municipals que consta a l’expedient i que constitueix la seva motivació. NOTIFICAR a la Secretaria de la Comissió Mixta Generalitat de Catalunya – Ajuntament de Barcelona per a la revisió i desplegament de la Carta Municipal de Barcelona el present acord, així com l’informe esmentat, relatiu al posicionament municipal sobre aquesta iniciativa normativa. 2. – (6/2022) APROVAR la modificació de l'organigrama de la Gerència de Persones i Desenvolupament Organitzatiu, de la Gerència de Recursos, de la Gerència d’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, de la Direcció de l’Alcaldia i de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, tal i com es detalla als annexos que consten a l’expedient. PUBLICAR aquest acord en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 3. – (21001302L01) REBUTJAR l'oferta i EXCLOURE de la licitació de l'Acord Marc amb número de contracte 21001302L01, que té per objecte la fixació de condicions, amb mesures de contractació pública sostenible, per a la contractació dels serveis d'assessorament estratègic, planificació, negociació, contractació i gestió d'espais publicitaris en tots els mitjans i suports, i secundàriament, els serveis d'ideació, creativitat, disseny, producció i implementació d'accions especials de comunicació vinculades a les campanyes de publicitat i de designació de les empreses per a la utilització comuna i contractació centralitzada per part de l'Ajuntament de Barcelona, els seus organismes autònoms, les seves entitats públiques empresarials, les seves societats privades amb capital íntegrament municipal i les societats amb participació municipal majoritària de l'Ajuntament de Barcelona, amb les quals es podran 5/22 CG 22/22 contractar aquests serveis a mesura que apareguin les necessitats, Lot 1: campanyes multimèdia per un import de 17.270.055,57 euros IVA inclòs, l'empresa ZENITH MEDIA SLU amb NIF B81864894 per presentar proposició amb infracció de la clàusula 9 del PCAP, a l'haver consignat preus per sobre del preu base de licitació. DESIGNAR com a proveïdors de l'Acord Marc les empreses UTE MEDIALOG-INFINITY MEDIA COMUNIC amb NIF U09847633, CARAT ESPAÑA,SA amb NIF A28343358 i ITAN MEDIA-GESMEDIA CONSULTING SAU UNION TEMPORAL DE EMPRESAS amb NIF U09864174, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació, en ser considerades les ofertes més avantatjoses d'entre les ofertes acceptades, en haver obtingut la millor puntuació un cop aplicats els criteris d'adjudicació previstos al plec de clàusules administratives. CONDICIONAR la contractació basada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 713.638,66 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. M. Assumpta Bisbal Adorna, Directora de Serveis Publicitaris. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (21001302L02) DESIGNAR com a proveïdors de l'Acord Marc, amb número de contracte 21001302L02, que té per objecte la fixació de condicions, amb mesures de contractació pública sostenible, per a la contractació dels serveis d'assessorament estratègic, planificació, negociació, contractació i gestió d'espais publicitaris en tots els mitjans i suports, i secundàriament, els serveis d'ideació, creativitat, disseny, producció i implementació d'accions especials de comunicació vinculades a les campanyes de publicitat i de designació de les empreses per a la utilització comuna i contractació centralitzada per part de l'Ajuntament de Barcelona, els seus organismes autònoms, les seves entitats públiques empresarials, les seves societats privades amb capital íntegrament municipal i les societats amb participació municipal majoritària de l'Ajuntament de Barcelona, amb les quals es podran contractar aquests serveis a mesura que apareguin les necessitat, Lot 2: Campanyes digitals per un import de 905.555,57 euros IVA inclòs, les empreses YMEDIA WINK IPROSPECT, SAU amb NIF A84909498, NOTHINGAD COMUNICACIÓ SL amb NIF B64673130 i ADSPLANNING, SL amb número de NIF B66842980, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació, en ser considerades les ofertes més avantatjoses d'entre les presentades, en haver obtingut la millor puntuació, un cop aplicats els criteris d'adjudicació previstos al plec de clàusules administratives. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 37.419,65 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. M. Assumpta Bisbal i Adorna, Directora de Serveis Publicitaris. DONAR compte 6/22 CG 22/22 d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (21001615) EXCLOURE de la licitació del contracte núm. 21001615 que té per objecte la contractació del servei d'avaluacions de riscos laborals i plans d'emergència als equipaments municipals, suport en l'activitat preventiva en l'àmbit competencial del servei de prevenció de riscos laborals de l'Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible a l'empresa Quirón Prevención SLU, amb NIF B64076482, en considerar-se que no ha quedat justificada degudament la viabilitat de la seva oferta, incursa en presumpció de ser anormalment baixa, atenent els criteris que establien els plecs, segons les indicacions dels informes tècnics que s'incorporen a l'expedient. ADJUDICAR el present contracte a l'empresa Excelencia y Garantía para la Salud en el Trabajo, SLU (EGARSAT PREVENCIÓ), amb NIF B64734528, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 549.400,50 euros IVA inclòs, dels quals 454.050,00 euros corresponen al preu net i 95.350,50 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària la part corresponent a l'Ajuntament de Barcelona de l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 14.017,85 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13011 0400; un import (IVA inclòs) de 3.678,40 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/93312 0500; un import (IVA inclòs) de 768,35 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0800; un import (IVA inclòs) de 768,35 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0300; un import (IVA inclòs) de 4.973,10 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/93312 0200; un import (IVA inclòs) de 7.877,10 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22610/43011 0700; un import (IVA inclòs) de 17.254,60 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0610; un import (IVA inclòs) de 8.851,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0609; un import (IVA inclòs) de 20.158,60 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0608; un import (IVA inclòs) de 12.402,50 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0607; un import (IVA inclòs) de 6.582,40 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0606; un import (IVA inclòs) de 7.877,10 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0605; un import (IVA inclòs) de 6.582,40 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0604; un import (IVA inclòs) de 13.697,20 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0603; un import (IVA inclòs) de 10.787,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0602; un import (IVA inclòs) de 13.697,20 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0601; un import (IVA inclòs) de 2.875,77 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0610; un import (IVA inclòs) de 1.312,85 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a 7/22 CG 22/22 l'aplicació pressupostària D/22610/43011 0700; un import (IVA inclòs) de 128,06 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0300; un import (IVA inclòs) de 1.097,07 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0604; un import (IVA inclòs) de 128,06 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0800; un import (IVA inclòs) de 613,07 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/93312 0500; un import (IVA inclòs) de 2.336,31 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13011 0400; un import (IVA inclòs) de 828,85 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/93312 0200; un import (IVA inclòs) de 1.475,19 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0609; un import (IVA inclòs) de 3.359,77 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0608; un import (IVA inclòs) de 2.067,08 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0607; un import (IVA inclòs) de 1.097,07 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0606; un import (IVA inclòs) de 1.312,85 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0605; un import (IVA inclòs) de 2.282,87 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0603; un import (IVA inclòs) de 1.797,86 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0602; un import (IVA inclòs) de 2.282,87 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0601; un import (IVA inclòs) de 14.017,85 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13011 0400; un import (IVA inclòs) de 6.582,40 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0604; un import (IVA inclòs) de 13.697,20 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0601; un import (IVA inclòs) de 11.681,54 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13011 0400; un import (IVA inclòs) de 3.678,40 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/93312 0500; un import (IVA inclòs) de 3.065,33 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/93312 0500; un import (IVA inclòs) de 17.254,60 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0610; un import (IVA inclòs) de 14.378,83 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0610; un import (IVA inclòs) de 768,35 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0800; un import (IVA inclòs) de 8.851,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0609; un import (IVA inclòs) de 640,29 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0800; un import (IVA inclòs) de 7.375,96 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0609; un import (IVA inclòs) de 16.798,83 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0608; un import (IVA inclòs) de 12.402,50 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0607; un 8/22 CG 22/22 import (IVA inclòs) de 10.335,42 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0607; un import (IVA inclòs) de 7.877,10 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0605; un import (IVA inclòs) de 6.564,25 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0605; un import (IVA inclòs) de 5.485,33 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0604; un import (IVA inclòs) de 768,35 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0300; un import (IVA inclòs) de 4.973,10 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/93312 0200; un import (IVA inclòs) de 7.877,10 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22610/43011 0700; un import (IVA inclòs) de 20.158,60 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0608; un import (IVA inclòs) de 6.582,40 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0606; un import (IVA inclòs) de 13.697,20 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0603; un import (IVA inclòs) de 10.787,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0602; un import (IVA inclòs) de 640,29 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0300; un import (IVA inclòs) de 4.144,25 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/93312 0200; un import (IVA inclòs) de 6.564,25 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22610/43011 0700; un import (IVA inclòs) de 5.485,33 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0606; un import (IVA inclòs) de 11.414,33 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0603; un import (IVA inclòs) de 8.989,29 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0602; un import (IVA inclòs) de 11.414,33 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0601. Per la resta de pressupost, els òrgans competents dels ens que participen en la present licitació hauran d'aprovar els documents comptables relatius a la present adjudicació. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 22.702,50 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. Pere Luque Moreno, Cap del Departament de Prevenció de Riscos Laborals. ALLIBERAR la quantitat de 223.681,41 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 1.429,38 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0610; un import (IVA inclòs) de 63,09 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0800; un import (IVA inclòs) de 652,96 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a 9/22 CG 22/22 l'aplicació pressupostària D/22610/43011 0700; un import (IVA inclòs) de 304,08 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/93312 0500; un import (IVA inclòs) de 1.162,16 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13011 0400; un import (IVA inclòs) de 63,09 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0300; un import (IVA inclòs) de 410,94 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/93312 0200; un import (IVA inclòs) de 732,62 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0609; un import (IVA inclòs) de 1.671,38 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0608; un import (IVA inclòs) de 1.028,01 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0607; un import (IVA inclòs) de 546,08 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0606; un import (IVA inclòs) de 652,96 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0605; un import (IVA inclòs) de 546,08 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0604; un import (IVA inclòs) de 1.134,94 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0603; un import (IVA inclòs) de 893,95 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0602; un import (IVA inclòs) de 1.134,94 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0601; un import (IVA inclòs) de 6.973,02 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13011 0400; un import (IVA inclòs) de 6.973,02 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13011 0400; un import (IVA inclòs) de 5.810,86 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/13011 0400; un import (IVA inclòs) de 1.824,47 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/93312 0500; un import (IVA inclòs) de 1.824,47 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/93312 0500; un import (IVA inclòs) de 1.520,39 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/93312 0500; un import (IVA inclòs) de 378,52 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0800; un import (IVA inclòs) de 378,52 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0800; un import (IVA inclòs) de 315,43 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0800; un import (IVA inclòs) de 378,52 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0300; un import (IVA inclòs) de 378,52 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0300; un import (IVA inclòs) de 315,43 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0300; un import (IVA inclòs) de 2.465,77 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/93312 0200; un import (IVA inclòs) de 2.465,77 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/93312 0200; un import (IVA inclòs) de 2.054,83 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/93312 0200; un import (IVA inclòs) de 3.917,77 euros a l'exercici 10/22 CG 22/22 pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22610/43011 0700; un import (IVA inclòs) de 3.917,77 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22610/43011 0700; un import (IVA inclòs) de 3.264,81 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22610/43011 0700; un import (IVA inclòs) de 8.576,27 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0610; un import (IVA inclòs) de 8.576,27 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0610; un import (IVA inclòs) de 7.146,89 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0610; un import (IVA inclòs) de 4.395,72 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0609; un import (IVA inclòs) de 4.395,72 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0609; un import (IVA inclòs) de 3.663,10 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0609; un import (IVA inclòs) de 10.028,27 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0608; un import (IVA inclòs) de 10.028,27 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0608; un import (IVA inclòs) de 8.356,89 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0608; un import (IVA inclòs) de 6.168,37 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0607; un import (IVA inclòs) de 6.168,37 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0607; un import (IVA inclòs) de 5.140,36 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0607; un import (IVA inclòs) de 3.276,47 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0606; un import (IVA inclòs) de 3.276,47 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0606; un import (IVA inclòs) de 2.730,39 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0606; un import (IVA inclòs) de 3.917,77 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0605; un import (IVA inclòs) de 3.917,77 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0605; un import (IVA inclòs) de 3.264,81 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0605; un import (IVA inclòs) de 3.276,47 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0604; un import (IVA inclòs) de 3.276,47 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0604; un import (IVA inclòs) de 2.730,39 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0604; un import (IVA inclòs) de 6.809,67 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0603; un import (IVA inclòs) de 6.809,67 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0603; un import (IVA inclòs) de 5.674,73 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0603; un import (IVA inclòs) de 5.363,72 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0602; un import (IVA inclòs) de 5.363,72 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a 11/22 CG 22/22 l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0602; un import (IVA inclòs) de 4.469,77 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0602; un import (IVA inclòs) de 6.809,67 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0601; un import (IVA inclòs) de 6.809,67 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0601; un import (IVA inclòs) de 5.674,73 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0601. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Seguretat i Prevenció. 6. – (22000121) ADJUDICAR el contracte núm. 22000121, que té per objecte "Servei de suport grupal i individual amb dones en situació de precarietat a 5 barris de Barcelona. Projecte "Dones Amunt 2" a ETIC HABITAT, SCCL amb NIF F66437831 de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 129.360,00 euros DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import de 64.680,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23173 0100; un import de 64.680,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23173 0100. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte Sonia Ruiz García. ALLIBERAR la quantitat de 30.360,00 euros, en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import de 15.180,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23173 0100; un import de 15.180,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23173 0100. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació Seguretat i Prevenció. 7. – (INV) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 16 de juny de 2022. 8. – (SD-030/2022) APROVAR la convocatòria 2022 del Premi EMPRENEDORIA SOCIAL, programa que té per objectius promoure la creació d’empreses innovadores i amb un alt impacte social, d’acord amb les bases reguladores del premi, aprovades per la Comissió de Govern en sessió de 22 de desembre del 2021. CONVOCAR l’atorgament del premis EMPRENEDORIA SOCIAL 2022; ESTABLIR que el termini de presentació del pla d’empresa per part de les candidates s’iniciarà l’endemà de la publicació de la convocatòria al BOPB i finalitzarà el dia 4 de juliol, a les 23:59 hores. PUBLICAR la convocatòria al BOPB i a la Gaseta Municipal; ENCARREGAR a BARCELONA ACTIVA SAU SPM com a ens executor de les polítiques d’emprenedoria, empresa i ocupació 12/22 CG 22/22 de l’Ajuntament de Barcelona, d’acord amb allò que preveu l’apartat setè de les bases reguladores del premi, la gestió del procediment -excepte la seva resolució- i el pagament del Premi EMPRENEDORIA SOCIAL 2022. 9. – (22S06531) ATORGAR una subvenció nominativa mitjançant concessió directa, per a l'any 2022, a favor de la FUNDACIO INTERNACIONAL OLOF PALME, amb CIF G59135723, per l'execució dels projectes anomenats "XXVII TROBADA D'ECONOMIA DE S'AGARO" i "SEMINARI SOBRE GEOPOLITICA", per un import de 30.000,00 euros, equivalent el 50% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 60.000,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2022, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1a i 6.3 de la normativa general reguladora de las subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR a favor de FUNDACIO INTERNACIONAL OLOF PALME, amb CIF G59135723, la despesa total de 30.000,00 euros, a càrrec a l'aplicació pressupostària 0700/48764/43336 del pressupost de l'any 2022. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts. 10. – (22XC0086) APROVAR Acord de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona, Districte de Ciutat Vella i l'Associació Mercats de Segona Mà per la celebració de la Fira Mercat Flea Market. FACULTAR el Regidor del Districte de Ciutat Vella, l'Im. Sr. Jordi Rabassa i Massons, per a la signatura d'aquest conveni. 11. – (SD-032/2022) APROVAR el projecte municipal de “Lloguer de cabines sanitàries al Districte de Ciutat Vella”, per un import del projecte de 53.146,83 euros (d’acord amb la fitxa incorporada a l’expedient), finançats i distribuïts del Fons de Foment de Turisme, en funció de la recaptació corresponent al període d’abril a setembre del 2021, que han ingressat el 17 de març de 2022 a l’Ajuntament de Barcelona, un import total de 3.369.061,90 euros. 12. – (3/078-2022) APROVAR l’expedient núm. 3-078/2022 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2022, d’import 541.647,23 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 22060291; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 13. – (21S07225-001) APROVAR el Protocol general d'actuació entre el Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana i l'Ajuntament de Barcelona, relatiu a la participació de l'Ajuntament en el Concurs Internacional de Joves Arquitectes EUROPAN 16, d'acord amb allò establert a l'estipulació sisena del Conveni de cooperació entre l'Ajuntament de Barcelona i el Consejo Superior de los Colegios de Arquitectos de España per la realització del concurs Europan 16, aprovat per la 13/22 CG 22/22 Comissió de Govern en sessió de data 22 de juliol de 2021 i signat en data 30 de juliol de 2021. FACULTAR la Il·lma. Sra. Janet Sanz Cid, Segona Tinenta d'Alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat protocol i la formalització de tots aquells actes que siguin necessaris per la seva execució. NOTIFICAR la seva aprovació a les parts interessades. 14. – (BC2022/059) INICIAR l’expedient BC 2022/059 relatiu al Projecte de reurbanització dels entorns de les escoles incloses al programa "Protegim les escoles" (actuacions 2022) als Districtes de Ciutat Vella i Eixample de Barcelona, d'iniciativa municipal; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades; APROVAR inicialment el Projecte de reurbanització dels entorns de les escoles incloses al programa "Protegim les escoles" (actuacions 2022) als Districtes de Ciutat Vella i Eixample de Barcelona, d'iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (ITP) de 19 de maig de 2022 amb classificació B (Favorable, amb observacions o condicions d'execució d'obra), que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.140.024,99 euros, IVA del 21% inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE'L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. 15. – (BC2022/060) INICIAR l’expedient BC 2022/060 relatiu a Projecte de reurbanització dels entorns de les escoles incloses al programa "Protegim les escoles" (actuacions 2022) als Districtes de Sants-Montjuïc, Gràcia i Horta-Guinardó de Barcelona, d'iniciativa municipal; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades; APROVAR inicialment el Projecte de reurbanització dels entorns de les escoles incloses al programa "Protegim les escoles" (actuacions 2022) als districte de Sants- Montjuïc, Gràcia i Horta-Guinardó de Barcelona, d'iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (ITP) de data 23 de maig de 2022 amb classificació B (Favorable, amb observacions o condicions d'execució d'obra), que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.218.934,62 euros, IVA del 21% inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE'L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. 16. – (BC2022/061) INICIAR l’expedient BC 2022/061 relatiu a Projecte de reurbanització dels entorns de les escoles incloses al programa "Protegim les escoles" (actuacions 2022) als districtes de les Corts i Sant Andreu de Barcelona, d'iniciativa municipal; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades; APROVAR inicialment el Projecte de reurbanització dels entorns de les escoles incloses al programa "Protegim les escoles" (actuacions 2022) als districtes de les Corts i Sant Andreu de Barcelona, d'iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (ITP) de data 19 de maig de 2022 amb classificació B (Favorable, amb observacions o condicions 14/22 CG 22/22 d'execució d'obra), que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.539.292,28 euros, IVA del 21% inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE'L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. 17. – (BC2022/062) INICIAR l’expedient BC 2022/062 relatiu a el Projecte de reurbanització dels entorns de les escoles incloses al programa "Protegim les escoles" (actuacions 2022) als districtes de Sarrià-Sant Gervasi i Nou Barris de Barcelona, d'iniciativa municipal; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades; APROVAR inicialment el Projecte de reurbanització dels entorns de les escoles incloses al programa "Protegim les escoles" (actuacions 2022) als districte Sarrià- Sant Gervasi i Nou Barris de Barcelona, d'iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (ITP) de 19 de maig de 2022 amb classificació B (Favorable, amb observacions o condicions d'execució d'obra), que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.115.234,00 euros, IVA del 21% inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE'L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. 18. – (10BC2022/063) INICIAR l’expedient BC 2022/063 relatiu al Projecte de reurbanització dels entorns de les escoles incloses al programa "Protegim les escoles" (actuacions 2022) al districte de Sant Martí de Barcelona, d'iniciativa municipal; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades; APROVAR inicialment el Projecte de reurbanització dels entorns de les escoles incloses al programa "Protegim les escoles" (actuacions 2022) al districte de Sant Martí de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l’Informe Tècnic del Projecte de data 19 de maig de 2022 amb classificació B (Favorable, amb observacions o condicions d'execució d'obra) que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 841.643,40 euros, IVA del 21% inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE'L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte de l'Eixample 19. – (02-2020LL53586) CONCEDIR la llicència d’obres majors a MERSAN ASSETS MANAGEMENT, SLU, representada per ALBERT BLANCH SEGARRA, per a l’execució d’obres majors a l’emplaçament Av. Diagonal 471-473, per a reforma d’un edifici 15/22 CG 22/22 comercial de S4+S3+S2+S1+PB+5PP+P.Tècnica per a canvi de l’ús principal a oficines, assolint 7 locals en PB, 2 d’ells dúplex amb espai a la planta S1, oficines a les plantes P1ª a P5ª i instal·lacions a P5ª i Pl. Tècnica. S’assoleixen 44 places de moto, 236 de bicicleta, armaris per a 60 patinets elèctrics i 3 places de càrrega i descàrrega, a la planta S2, que també es destina a ús logístic. Les plantes S4 i S3, que no son objecte de la llicència, disposen de 215 places de cotxe i 26 places de moto, fent que l’edifici disposi d’un total de 215 places de cotxe, 70 de moto, 236 de bicicleta, armaris per a 60 patinets elèctrics i 3 places de càrrega i descàrrega. La superfície construïda total de l’edifici és de 29.734,65m2. CONDICIONS ESPECÍFIQUES DE LA LLICÈNCIA: -Vist el contingut del projecte presentat i una vegada revisada la documentació de la que s'obtenen les dades que generen la informació econòmica de l'expedient s'informa que s'ha detectat una incoherència en el resultat del càlcul efectuat de la taxa per serveis urbanístics, que comporta la generació d'una nova autoliquidació complementària, que s'adjunta. En la sol·licitud de la llicencia s'establia una superfície d'intervenció total de 28.935 m2, meritant una taxa per import de 143.517,60 euros. De la documentació aportada i, d'acord amb la tramitació de la llicència, s'estableix una superfície final d'intervenció de 29.734,65 m2, meritant una taxa total de 147.483,86 euros. Per tant, l'autoliquidació complementària que es genera és per l'import que resta i ascendeix a un total de 3.966,26 euros. Abans d'iniciar les obres caldrà comunicar-ne l'inici a l'ajuntament i: -Caldrà contactar amb la Comissió d'Arquitectura i donar compliment a que estableix el seu informe de data 11/10/21. - Caldrà contactar amb suficient antelació amb el Departament de Projectes Urbans (Av. Diagonal, 240, 3ª Pl. Barcelona) per tal de seguir les seves indicacions pel que fa a la urbanització dels espais lliures a que fa referència l'Art. 10 de la "MPGM a l'Eixample per a la transformació de terrenys edificables en dotacions públiques i l'ampliació de l'edifici de "El Corte Inglés" (Diagonal - Francesc Macià)". -Caldrà contactar amb l'Agència d'Energia de Barcelona que haurà d'emetre l'informe favorable a la proposta definitiva i caldrà donar compliment als requeriments establerts al seu informe de data 19/10/21. Per a consultes solar.aeb@bcn.cat. -Caldrà comunicar l'inici de les obres a Barcelona Cicle de l'Aigua SA (BCASA - C/Acer 16. Barcelona) i donar compliment a les condicions establertes al seu informe de data 13/07/21. -Caldrà haver contactat amb el Departament de Protecció del verd i haver acomplert les directrius del seu informe de data 28/04/21, així com seguir les indicacions en cas d'afectacions de l'arbrat públic (viari o no viari). Durant l'execució de les obres caldrà tenir en compte que: -Caldrà que els conductes per a l'evacuació de fums, gasos, bafs i olors, s'ajustin al que es disposa al Títol 2 de l'Ordenança del Medi Ambient de Barcelona. -Caldrà que l'element sortint que vola per davant del cos sortint tancat de la façana del C/ Buenos Aires sigui de material translúcid. -Caldrà donar compliment al que estableix la Disposició addicional primera del Reial Decret 1053/2014 i l'Art. 300.14 de la "MPGM que regula l'aparcament a Barcelona". En el tràmit de primera ocupació: -Caldrà que l'edifici s’hagi executat segons les prescripcions de l'informe del Departament de Llicències d'Activitats de la DSLL de data 21/10/21. En cas de que s'haguessin fet modificacions, caldrà haver obtingut l'informe complementari favorable. -Caldrà donar compliment a les condicions que estableixen els informes d'SPEIS de dates 14/03/22 i 28/01/22, entre les que, caldrà que en el tràmit de primera ocupació, del control inicial o acte de comprovació o del comunicat corresponent a l'activitat, s'ha aportar la documentació requerida en l'article 6 de 16/22 CG 22/22 l'ORCPI/08 i, si correspon, el Pla d'Autoprotecció. -Caldrà haver executat la urbanització dels espais lliures a que fa referència l'Art. 10 de la "MPGM a l'Eixample per a la transformació de terrenys edificables en dotacions públiques i l'ampliació de l'edifici de "El Corte Inglés" (Diagonal - Francesc Macià)". -Caldrà disposar de l’informe favorable a l'execució del clavegueró de la finca, per part de BCASA. -Caldrà haver contactat amb el Departament de Protecció del verd i haver obtingut l'informe favorable de tancament de l'expedient d’obres. -Caldrà donar compliment a les observacions de l'informe de l'Agència de l'Energia de Barcelona de data 19/10/21 i obtenir el seu informe favorable a l'execució de la instal·lació del sistema de producció d'ACS i/o de la instal·lació de plaques fotovoltaiques, segons escaigui, en compliment del títol 8 sobre Energia Solar de l'Ordenança de Medi Ambient de Barcelona. -Caldrà aportat totes les certificacions exigides per les reglamentacions tècniques en matèria de seguretat industrial per a les diferents instal·lacions (Baixa Tensió, Gas, Aparells Elevadors, Climatització, Calefacció i ACS, etc). -Caldrà que les places d'aparcament de bicicleta tinguin tots els ferratges necessaris instal·lats. Altres: -Aquesta llicència d'obres no inclou la legalització d'activitats i d’instal·lacions, ni les bastides d'obra, ni tanques de precaució o altres elements auxiliars, ni l'ocupació de la via publica, ni guals, les quals s'hauran de sol·licitar a Districte i tramitar d'acord amb la normativa vigent. -Les condicions generals assenyalades al full que s'annexa. Termini d'inici de les obres: 12 mesos. Termini d'execució de les obres: 18 mesos. Districte de Sant Martí 20. – (22g270) APROVAR la constitució de la Junta de Compensació provisional del subsector 1 del Pla de Millora Urbana per a la reforma interior del sector Llull-Pujades (Ponent) formalitzada per les societats mercantils ZA61 Innovation, SL, Euroibc, SL, Comercial Vasco Catalana del combustible, SA, el Sr. Salvador Bohigas Janoher, els Srs. Dolores i Juan Bonavía Lagarda i els Srs. Vicente i Joaquin Galera Torres; propietaris de finques, la superfície de les quals representa amb escreix més del 25 % de la superfície total del Polígon d’actuació urbanística requerit per l'article 196.2 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, mitjançant escriptura pública atorgada davant de la notaria de Barcelona senyora María Ana Querejeta Roca, en data 10 de febrer de 2022, amb el número 272 del seu Protocol. TRASLLADAR a la Direcció General d’Ordenació del Territori i Urbanisme la documentació que prescriu l’article 192 del Reglament de la Llei d'urbanisme als efectes de la inscripció de la Junta de Compensació provisional en el Registre d’Entitats Urbanístiques Col·laboradores. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província i en un dels diaris de més circulació de la província, i NOTIFICAR-LO individualment a les persones propietàries. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA 21. – (22XC0111) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, l'Ajuntament de Barcelona mitjançant la Gerència de l'Àrea Agenda 2030, Transició Digital i Esports i el Col·legi de Veterinaris de Barcelona que té 17/22 CG 22/22 per objecte la realització del projecte d'assistència als animals de companyia que conviuen amb persones en situació de sensellarisme; FACULTAR el Gerent de l'Àrea d'Agenda 2030, Transició Digital i Esport, Sr. Xavier Patón Morales, per la signatura del present conveni i de la resta d'actes que se'n derivin. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 22. – (21/2022) DEROGAR les Bases del “Premis als Reptes Urbans” de l’Ajuntament de Barcelona, aprovades definitivament per acord de la Comissió de govern de 31 de gener de 2019; APROVAR inicialment les Bases reguladores de subvencions o premis per a projectes d’innovació urbana que responguin a reptes urbans de l’Ajuntament de Barcelona i els seus organismes dependents; ORDENAR-NE la publicació al Butlletí Oficial de la Província; SOTMETRE-LES a informació pública per un termini de 20 dies hàbils a partir del dia següent al de l’esmentada publicació; TENIR-LES per aprovades definitivament, sempre i quan no s’hagin formulat al·legacions durant el període d’informació pública que facin necessària la seva modificació. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 23. – (20004386-002) AMPLIAR el termini d'execució del contracte 20004386 que té per objecte les Obres de construcció del Centre d'Atenció Nocturna i Diürna d'Emergències, situat al carrer Ramon Turró, 161-167 de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible, fins al 20 de juliol de 2022, de conformitat amb les motivacions que consten a l'informe emès pel Cap del Departament d'Infraestructures i Equipaments de la Gerència de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI de data 10 de juny de 2022 que consta a l'expedient, atès que d'acord amb l'establert a l'article 195.2 LCSP, s'ha produït un retard per motius no imputables al contractista. NOTIFICAR al contractista la present resolució. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 24. – (22XC0061) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i la Federació Plataforma Entitats LGTBI de Catalunya, amb NIF G66527730, per a l'execució del projecte "Gestió cívica del Centre LGTBI de Barcelona" amb la finalitat de promoure el dret efectiu a la diversitat sexual i de gènere del conjunt de la ciutadania, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa amb caràcter excepcional, per un import de 2.339.720,00 euros, amb una durada fins al 31 de desembre de 2025, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 2.339.720,00 euros, dels quals 663.410,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48903/23254 del pressupost de l'any 2025, 663.410,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48903/23254 del pressupost de l'any 2024, 663.410,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48903/23254 del pressupost de l'any 2023 i 349.490,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48903/23254 del pressupost de l'any 2022, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. REQUERIR l'entitat 18/22 CG 22/22 beneficiària per tal que en el trimestre següent a la finalització de cada exercici, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula cinquena del conveni. FACULTAR la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, Quarta Tinenta d'Alcaldia de l'Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin del mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 25. – (22S03330) APROVAR, el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i l'entitat 9 Barris Acull, per a l'execució del projecte "Xarxa 9 Barris Acull", amb la finalitat de treballar de forma coordinada per afavorir la convivència del veïnat en la diversitat que caracteritza als barris del districte, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa prevista nominativament al pressupost municipal per a l'any 2022, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 90.057,00 euros, equivalent al 75,14% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 119.852,10 euros i amb una durada fins al 31/12/2022. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic i social justificades en l'informe que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l'entitat 9 Barris Acull, amb NIF núm. G16889610, la despesa total de 90.057,00 euros a càrrec de la partida 0200 48536 23261, del pressupost de l'any 2022. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2022, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT 26. – (223/22 DSAJ) APROVAR la creació d’una Comissió deontològica al Servei de Protecció Civil, Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPCPEIS) amb el règim i extensió proposats en la documentació que consta a l’expedient 27. – (20000413L02-002) PRORROGAR per un període comprès des del 26.08.2022 fins el 30.04.2024, al contracte 20000413L02-002 que té per objecte "manteniment preventiu i correctiu de la flota de vehicles del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament, d’acord amb el plec de prescripcions tècniques, amb mesures de contractació sostenible i desglossat en 7 lots (LOT 2- Manteniment vehicles especials autoescala a 20m)", adjudicat a l'empresa TALLERES SERCOIN SL, amb NIF B80218092, per un import total de 138.908,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 26.567,21 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 21.956,37 euros i import IVA de 4.610,84 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21400/13612 0400; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 42.886,79 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 35.443,63 euros i import IVA de 7.443,16 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació 19/22 CG 22/22 pressupostària D/21400/13612 0400, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2024; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 69.454,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 57.400,00 euros i import IVA de 12.054,00 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21400/13612 0400, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023; DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció 28. – (20000413L05-002) PRORROGAR per un període comprès des del 26.08.2022 fins al 30.04.2024, el contracte 20000413L05-002 que té per objecte "manteniment preventiu i correctiu de la flota de vehicles del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament, d’acord amb el plec de prescripcions tècniques, amb mesures de contractació sostenible i desglossat en 7 lots (LOT 5- Manteniment sistema injecció escuma CAF autobombes)", adjudicat a l'empresa FLOMEYCA, amb NIF A80515810, per un import total de 77.543,23 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 15.171,72 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 12.538,61 euros i import IVA de 2.633,11 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21400/13612 0400; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 15.000,01 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 12.396,70 euros i import IVA de 2.603,31 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21400/13612 0400, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2024; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 47.371,50 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 39.150,00 euros i import IVA de 8.221,50 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21400/13612 0400, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 29. – (20000413L07-002) PRORROGAR per un període comprès des del 20.10.2022 fins al 30.04.2024, el contracte 20000413L07-002 que té per objecte "Manteniment preventiu i correctiu de la flota de vehicles del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament, d’acord amb el plec de prescripcions tècniques, amb mesures de contractació sostenible i desglossat en 7 lots [Lot 7: Manteniment embarcacions SPEIS]", adjudicat a l'empresa ALEJANDRO SALINAS GABRIEL, amb NIF 38881339T, per un import total de 38.236,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 14.194,46 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 11.730,96 euros i import IVA de 2.463,50 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21400/13612 0400; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 20/22 CG 22/22 4.923,54 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 4.069,04 euros i import IVA de 854,50 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21400/13612 0400, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2024; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 19.118,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 15.800,00 euros i import IVA de 3.318,00 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21400/13612 0400, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023; DONAR- NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció 30. – (20001196-003) PRORROGAR per un període comprès des del 23.06.2022 fins al 31.12.2023, el contracte 20001196-003 que té per objecte els serveis de formació del personal del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament i de la Guàrdia Urbana de Barcelona, en matèria de seguretat, emergències i protecció civil, adjudicat a l’INSTITUT DE SEGURETAT PÚBLICA DE CATALUNYA, amb NIF Q0801494F, per un import total d'1.141.198,00 euros (exempt d’IVA), d'acord amb els informes i documentació que consten en l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 293.930,00 euros, exempt d’IVA, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import de 212.096,00 euros a l'aplicació pressupostària D/16200/13613 0400; un import de 81.834,00 euros a l'aplicació pressupostària D/16200/13213 0400; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 847.268,00 euros, exempt d’IVA, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import de 808.508,00 euros a l'aplicació pressupostària D/16200/13613 0400; un import de 38.760,00 euros a l'aplicació pressupostària D/16200/13213 0400, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2023; DONAR COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT 31. – (01SD/22-) RATIFICAR la resolució del Regidor d’educació, d'11 de març de 2022, per la qual es va aprovar la reducció de la capacitat màxima dels grups de 2 a 3 anys de les escoles bressol municipals de 20 a 19 infants, amb efectes a partir del curs 2022-2023. MANTENIR les 2,5 hores setmanals per grup classe previstes en l’actual contracte del servei de suport educatiu tot i l’esmentada reducció de la capacitat màxima dels grups de 2 a 3 anys de les escoles bressol municipals. APROVAR una ampliació addicional del servei de suport educatiu en dues hores i mitja setmanals per grup classe, més dues hores i mitja setmanals per a l’atenció individualitzada als infants amb necessitats educatives especials tipus A de les escoles bressol municipals. DETERMINAR la necessitat de que s’iniciïn de manera immediata els tràmits per tal de realitzar la dotació pressupostària necessària per valor de 2.155.529,31 euros als pressupostos de l’IMEB (335.332,42 euros al exercici 2022, 1.079.958,77 euros per al exercici 2023 i 740.238,13 al exercici 2024), i que s’iniciïn els tràmits per tal de dur a terme la 21/22 CG 22/22 modificació del contracte de servei de suport educatiu per a la implementació d’aquesta mesura per als cursos curs 2022-2023 i 2023-2024. b) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les 11.30 h. 22/22 CG 22/22