GASETA MUNICIPAL 7 de setembre del 2018 CSV: 79ab-2535-67ea-6c4d Cartipàs – Organigrama municipal DECRET D'ALCALDIA S1/D/2018-01862 de 26 de juliol, de nomenament membres de la Comissió Assessora dels processos participatius. Decret. En virtut del que disposen els articles 33 i 34 del Reglament de participació ciutadana, i en ús de les atribucions conferides a aquesta Alcaldia per l'article 13 de la Carta Municipal de Barcelona i l’article 22 del Reglament Orgànic Municipal, Disposo, Primer. Nomenar membres de la Comissió Assessora dels processos participatius les persones següents: A) A proposta del Consell de Ciutat: - Sra. Núria Font Revilla - Sr. Ramon Nicolau i Nos B) A proposta de la Comissió de Govern: - Sra. Carol Galais González - Sra. Maria Mateu González C) A proposta ciutadana: - Sra. Patricia Victoria Martínez Álvarez - Sra. Yaiza Blanch Górriz La durada del nomenament de les persones membres de la Comissió Assessora serà de sis anys, amb possibilitat de renovació. Segon. Assignar-li les funcions següents: 1. Emetre informes i fer recomanacions i suggeriments sobre les metodologies més adients perquè cada procés participatiu concret assoleixi les finalitats que es proposa i garanteixi l’accessibilitat i la igualtat de sexes. 2. Emetre informes i fer recomanacions i suggeriments sobre les eines i els mitjans necessaris per aconseguir la màxima pluralitat i diversitat en els processos participatius. 3. Emetre informes a sol·licitud de la Comissió de Seguiment dels processos participatius, regulada als articles 35 i següents, quan aquesta hagi de pronunciar-se davant alguna discrepància que es presenti durant el procés participatiu amb caràcter previ a la presentació d’una queixa a la Comissió d’Empara. 1 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 7 de setembre del 2018 CSV: 79ab-2535-67ea-6c4d Tercer. Establir el següent règim de funcionament: 1. La Comissió es reunirà, com a mínim, un cop al trimestre. 2. En la primera sessió, la Comissió escollirà entre els seus membres, el president o presidenta, per majoria simple dels vots. 3. El president/a convocarà les sessions de la Comissió amb una antelació mínima de set dies naturals. 4. Per a la constitució vàlida de la Comissió, cal la presència del president/a, o persona que el/la substitueixi i, de com a mínim, la meitat de la resta dels membres de la Comissió. 5. Els acords de la Comissió s'adopten per majoria simple dels vots dels membres assistents a la sessió. En cas d’empat, el president/a tindrà vot de qualitat. 6. Les actes i informes de la Comissió es publicaran a la plataforma digital de l’Ajuntament de Barcelona. 7. Anualment, el president/a de la Comissió compareixerà davant del Consell de Ciutat per presentar l’informe valoratiu dels processos participatius que s’hagin celebrat durant l’ any. Barcelona, 26 juliol de 2018, L’alcaldessa, Ada Colau Ballano. 2 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007