GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2022 CSV: 4315-cb60-7153-52b0 Convenis – Conveni CONVENI de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Federació d'Associacions de Mercats de Barcelona (FEMM) per al "Pla d'Accions de Dinamització dels Mercats Municipals de Barcelona 2022-2023". INTERVENEN: D'una part, Jaume Collboni i Cuadrado , Primer Tinent d'Alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona, expressament facultat per Acord de la Comissió de Govern de data 21 de juliol de 2022, assistit en aquest acte per Mª Eugenia Riera Paino, Secretaria Delegada, en exercici de funcions d'assessorament i fe pública. De l'altra part, Eduard Escofet i Martí, en la seva condició de President de la FEDERACIÓ d'ASSOCIACIONS DE MERCATS DE BARCELONA, amb domicili al Mercat de Sant Antoni, carrer Urgell núm. 1 (Barcelona) i amb NIF G02631513 MANIFESTEN: Primer. La FEDERACIÓ d'ASSOCIACIONS DE MERCATS DE BARCELONA (en endavant FEMM) és una entitat constituïda el 16 de setembre de 2020 que agrupa les associacions administratives de concessionaris dels mercats municipals de la ciutat de Barcelona. Té com a objectiu principal la defensa i representació dels interessos de les Associacions dels Mercats de Barcelona i per això te com a representació a la Junta de Govern formada per els Presidents i Presidentes de totes les Associacions de Venedors de Mercats Municipals associades. Així mateix, ofereix servei d'assessorament jurídic als seus associats i realitza les tasques d'organització i desenvolupament de la nova organització on s'executen estratègies per garantir un bon futur a les Associacions de Mercats Municipals. D'altra banda, s'ocupa de representar als mercats en el Consell Rector de l'IMMB, en el Consell Assessor de la Presidència de l'IMMB, a Pimec Comerç, en la Cambra de Comerç de Barcelona i a Barcelona Comerç entre d'altres. Finalment, la FEMM estableix convenis amb altres entitats per facilitar serveis als seus associats i millores en les condicions de contractació de serveis com poden ser energia, assegurances, promocions i dinamització comercial entre d'altres. Segon. La FEMM, amb l'objectiu de dur a terme una dinamització comercial dels mercats de Barcelona, desenvolupa tot tipus d'activitats de promoció al llarg de l'any, amb especial èmfasi en la campanya nadalenca, per exemple. Per a l'any 2022 i 2023 i perseguint el mateix objectiu i amb la voluntat de promocionar el producte de temporada, la FEMM ha desenvolupat el "Pla d'accions de dinamització dels Mercats Municipals de Barcelona 2022- 2023". 1 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2022 CSV: 4315-cb60-7153-52b0 El pla preveu dos àmbits principals d'actuació. En primer lloc un conjunt d'activitats destinats a la promoció del producte de proximitat i de temporada articulades a través del Cicle anomenat "Tasta'm, Gastronomia i Música als Mercats", i, en segon lloc, un grup d'accions enfocades a la vertebració sociocultural de ciutat a partir de la celebració de festes de caràcter popular i tradicional del calendari vinculades a l'alimentació. Aquestes activitats seran executades per les diferents associacions de venedors de la xarxa de mercats de Barcelona que formen part de la FEMM. Pel que fa al cicle "Tasta'm, Gastronomia i Música als Mercats", aquesta iniciativa consisteix en un conjunt de 5 accions de "street marketing" basades en l'organització d'un esdeveniment gastronòmic i cultural que promocioni un producte de temporada i doni visibilitat als mercats com a prescriptors alimentaris, de proximitat, qualitat i sostenibilitat del producte. El projecte proposa desenvolupar l'acció a mercats municipals de districtes diferents. En relació amb les tradicions populars festives del llarg de l'any, el projecte contempla la realització de tot un conjunt d'activitats de petit format als diferents mercats municipals de la ciutat vinculats a les 4 estacions. Així, a la primavera es celebra el Sant Joan, a l'estiu les festes majors (i la de la Mercè com a cloenda), a la tardor la castanyada i a l'hivern el Nadal i el Carnaval. Dins d'aquest conjunt d'accions hi trobem, per exemple, activitats esportives i culturals, espectacles, degustacions gastronòmiques, concursos, ambientació d'establiments, etc. A més, entre aquestes activitats cal destacar que hi és present la col·laboració amb entitats arrelades al territori (de l'àmbit cultural, esportiu, benèfic, comercial, etc.). El projecte té una durada de 13 mesos, i es tracta d'un projecte bianual. S'inicia l'1 de juny de 2022 i finalitza el 30 de juny de 2023. Tercer. L'Ajuntament de Barcelona, d'acord amb l'article 58.3 de la Llei 22/1998 que aprova la Carta Municipal de Barcelona, pot promoure tota classe d'activitats i prestar tots els serveis públics que afectin l'interès general dels ciutadans i les ciutadanes així com portar a terme activitats complementàries a les d'altres Administracions Públiques. Quart. En aquest marc, l'Ajuntament de Barcelona considera d'interès per a la ciutat donar suport i col·laborar en el "Pla d'accions de dinamització dels Mercats Municipals de Barcelona 2022-2023", per raó de l'interès públic, social i econòmic a les diferents necessitats de les persones en el seu territori. Es vol donar suport a aquelles iniciatives que contribueixen a la dinamització de l'economia local i a atreure activitat que generi prosperitat econòmica: - Desenvolupant un programa de suport al sector comercial de la ciutat que contribueixi a la dinamització d'altres sectors econòmics de la ciutat. - Contribuint a la difusió i promoció de la ciutat mitjançant activitats que ofereixen una experiència atractiva, tant per barcelonins com per visitants i turistes. - Realitzant activitats de caràcter transversal que fomenten la dinamització i promoció d'altres sectors econòmics, com ara el sector cultural o el de la restauració de la ciutat. Cinquè. L'Ajuntament de Barcelona té regulada la utilització de convenis administratius com a mitjà per articular la cooperació amb institucions i entitats a través de la "Normativa 2 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2022 CSV: 4315-cb60-7153-52b0 reguladora dels expedients d'autorització de l'atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions", aprovada per Decret d'Alcaldia de data 27 d'abril de 2011 i del Decret d'Alcaldia regulador del registre de convenis de data 28 de desembre del 2015 (BOPB de 5 de gener de 2016). En virtut del què s'ha exposat, ambdues parts, reconeixent-se recíprocament capacitat legal necessària per a obligar-se en representació de les respectives entitats, acorden subscriure el present conveni de col·laboració que es regirà pels següents PACTES: Primer. OBJECTE L'objecte d'aquest conveni és establir i regular la col·laboració i foment, mitjançant l'atorgament de subvenció, de l'Ajuntament de Barcelona a la FEMM per al desenvolupament del "Pla d'accions de dinamització dels Mercats Municipals de Barcelona 2022-2023" dirigit a la dinamització i promoció econòmica dels mercats a partir de la suma de sinèrgies entre l'àmbit cultural, social, gastronòmic i econòmic, oferint tot un seguit d'activitats i productes adreçats a la ciutadania. En atenció a aquest objecte, al present conveni no li és d'aplicació la regulació de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic, en virtut de l'exclusió prevista en el seu article 6. Segon. REGULACIÓ JURÍDICA El present conveni està regulat per les seves clàusules, per la Llei 22/1998 que aprova la Carta Municipal de Barcelona, per la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic (els articles 47 a 53 com a legislació bàsica), per la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de Règim Jurídic i de Procediment de les Administracions Públiques de Catalunya, per la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, pel Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, que aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya, aprovat per Decret Legislatiu 2/2003, per la Normativa Reguladora dels Expedients d'Autorització de l'Atorgament de Convenis Administratius aprovat per Decret d'Alcaldia de 27 d'abril de 2011, per la Normativa General Reguladora de Subvencions de l'Ajuntament de Barcelona aprovada pel Consell Municipal en data 17 de desembre de 2010, per la Llei 38/2003 General de Subvencions, pel Reglament aprovat pel Reial Decret 887/2006, pel Reglament d'Obres, Activitats i Serveis dels Ens Locals (ROAS) i per la resta de normativa legal vigent aplicable. En cas, que encara així, es plantegi algun dubte o llacuna s'acudirà als principis rectors de la Llei de Contractes del Sector Públic. Tercer. COMPROMISOS I APORTACIONS DE LA FEMM - Realitzar el projecte presentat per l'entitat i que és objecte del present conveni d'acord amb les condicions acceptades per les parts segons el document "Pla d'accions de dinamització dels Mercats Municipals de Barcelona 2022-2023" que consta a l'expedient i que s'annexa al conveni de col·laboració. 3 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2022 CSV: 4315-cb60-7153-52b0 - Introduir, en tot moment, la perspectiva de gènere sense reproduir els estereotips i rols sexistes en la contractació de serveis i persones així com en l'exercici de les seves activitats. - Fer ús d'un llenguatge no sexista i inclusiu en tota la documentació, publicació i materials necessaris i vetllar perquè el material publicitari no incideixi en estereotips de gènere degradants i/o nocius per la salut. Les activitats es portaran a ter tenint en compte el que s'estableix al "Reglament per a l'equitat de Gènere a l'Ajuntament de Barcelona". - Incorporar en el desenvolupament del Projecte, tant en els continguts com en la metodologia, elements que vetllin per a la igualtat d'oportunitats i de resultats entre homes i dones i la no discriminació de gènere. - Facilitar a l'Ajuntament de Barcelona tota la informació que requereixi del Projecteaixí com de les seves activitats. - Participar en aquells projectes, comissions, trobades i grups de treball que, en matèria relacionada amb l'objecte del present conveni, li sol·liciti l'Ajuntament de Barcelona. - Fer difusió de les actuacions que porta a terme l'Ajuntament de Barcelona i fer-lo partícip en aquells actes públics d'especial rellevància en matèries relacionades amb l'objecte del conveni. - Fer constar en tot aquell material divulgatiu, publicitat gràfica i visual que s'elabori per les accions recollides en aquest conveni la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona com a "partner" de l'esdeveniment i el logotip municipal, d'acord amb la normativa municipal d'imatge corporativa, que haurà de lliurar juntament amb la justificació dels fons rebuts. Quart. COMPROMISOS I APORTACIONS DE L'AJUNTAMENT DE BARCELONA L'Ajuntament de Barcelona aportarà a la FEMM la quantitat de 130.902,75 € en concepte de subvenció directa per donar suport i recolzar el projecte objecte del present conveni, 98.727,75€ corresponen al pressupost del 2022 i 32.175,00€ seran del pressupost del 2023. La partida econòmica del Pressupost que autoritza la despesa és la 0700/45390/43336, sempre condicionat a l'existència de crèdit suficient i adequat. L'import total de la subvenció per la quantitat de 130.902,75 € equival a un percentatge del 49,5% de l'import total del Projecte per valor de 264.450,00 €. L'import de la subvenció per al 2022 és de 98.727,75€ que equival a un percentatge del 49,5% de l'import del Projecte de la FEMM per al 2022 per valor de 199.450,00€ L'import de la subvenció per al 2023 és de 32.175,00€ que equival a un percentatge del 49,5% de l'import del Projecte de la FEMM per al 2023 per valor de 65.000,00€ L'import de la subvenció s'abonarà com a lliurament de fons amb caràcter previ a la justificació, com a pagament a compte o anticipat, per a dur a terme les actuacions inherents al Projecte. 4 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2022 CSV: 4315-cb60-7153-52b0 Atesa l'absència de risc, l'Ajuntament de Barcelona no considera necessària la constitució de garantia respecte al pagament anticipat. El Projecte subvencionat integra totes les accions i actuacions previstes en el Pressupost presentat i, per tant, la subvenció atorgada haurà de destinar-se únicament a cobrir totes les despeses del mateix. La quantia de la subvenció atorgada, en concurrència amb la d'altres entitats que donin suport mitjançant subvencions al Projecte, no podrà ser en cap cas d'un import superior al cost total del mateix. Cinquè. JUSTIFICACIÓ Per tal de justificar que s'ha realitzat l'activitat que fonamenta la subvenció, la beneficiària haurà de presentar el compte justificatiu amb aportació d'informe d'auditoria, que constarà de Memòria d'actuació i Memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades, d'acord amb allò previst a l'article 10.3 de la Normativa General reguladora de les Subvencions de l'Ajuntament de Barcelona. L'informe d'auditoria se sotmetrà, en tots els casos, a l'Ordre EHA 1434/2007 que aprova la Norma d'actuació dels auditors/es de comptes en la revisió de comptes justificatius de subvencions. L'auditoria ha de ser realitzada per un/a auditor/a de comptes amb inscripció vigent en el Registre Oficial d'Auditors de Comptes (ROAC) depenent de l'Institut de Comptabilitat i Auditoria de Comptes i adscrit al Ministeri corresponent de l'Administració de l'Estat. La presentació de l'auditoria com a forma justificativa de la despesa no eximeix a la beneficiària del manteniment del suport documental d'acord amb els terminis establerts per la llei. L'Ajuntament de Barcelona podrà sol·licitar la documentació suport de l'auditoria d'acord amb el que s'estableix a la Normativa esmentada i, a més, té la facultat de comprovar en qualsevol moment i pels mitjans que estimi oportuns, la realització efectiva de totes les accions i actuacions del Projecte així com l'execució del pressupost i el destí de les quantitats atorgades en relació a la seva finalitat i, per aquesta raó, l'Ajuntament tindrà en tot moment accés lliure a la comptabilitat de la beneficiària i aquesta haurà d'aportar tota la documentació que li sigui requerida. El termini de presentació d'aquesta justificació és d'un màxim de tres mesos a comptar des de la data de finalització del Projecte subvencionat. La despesa dels serveis d'auditoria derivada de la revisió del compte justificatiu serà considerada despesa subvencionable, fins a un màxim de 3.000 euros. Caldrà, en tot cas, donar compliment a l'article 10 de la Normativa general reguladora de les subvencions municipals en relació a la forma i estructura de la justificació. La justificació es refereix a les despeses relatives a la globalitat del Projecte. D'acord amb l'article 11.2 de la Normativa general reguladora de les subvencions municipals, quan l'import de la despesa subvencionable excedeixi la quantitat de 30.000€ en el supòsit de 5 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2022 CSV: 4315-cb60-7153-52b0 cost per execució d'obra o de 12.000€ en el supòsit de subministrament de béns o prestació de serveis per empreses de consultoria o assistència tècnica, la beneficiària haurà de sol·licitar com a mínim tres ofertes de diferents proveïdors amb caràcter previ a la contractació del compromís per a la prestació del servei o l'entrega del bé, llevat que per les especials característiques de les despeses subvencionables no existeixin en el mercat suficient nombre d'entitats que ho subministren o prestin o quan la despesa s'hagi realitzat amb anterioritat a la sol·licitud de la subvenció. L'elecció entre les ofertes presentades, que hauran d'aportar-se en la justificació, es realitzarà conforme a criteris d'eficiència i economia, havent- se de justificar expressament en una memòria l'elecció quan no recaigui en la proposta econòmica més avantatjosa. En general quan per a l'execució de les accions subvencionades l'entitat hagi de recórrer a la contractació, s'haurà d'adjudicar el contracte a l'oferta econòmica que presenti la millor relació entre qualitat i preu, en compliment dels principis de transparència, igualtat de tracte als possibles contractistes i procurant que no existeixi conflicte d'interessos. I, concretament, en relació al procediment contractual, la entitat haurà de donar compliment a allò que estableix l'article 11.2 de la NGRS en relació a l'article 31.3 de la Llei General de Subvencions, documentació que haurà d'aportar-se en la justificació. S'acceptaran justificants de despeses realitzades per a l'execució del Projecte encara que siguin anteriors a l'atorgament de la subvenció, des del dia 4 de gener de 2022 i sempre dintre de l'exercici pressupostari corresponent. En el cas de tiquets, no podran superar el 10% de l'import atorgat i amb el límit de 3.000€ per l'exercici. Sisè. SEGUIMENT Amb la finalitat de fer seguiment dels acords, analitzar el desenvolupament de la relació de col·laboració, decidir, si s'escau, sobre les noves iniciatives a impulsar, resoldre les incidències que puguin produir-se i realitzar les funcions de seguiment previstes en l'article 10.6 de la Normativa general reguladora de les Subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, les parts constituiran una Comissió de Seguiment integrada per dos representants de cada part. Es reunirà amb la periodicitat que decideixin les parts i s'aixecarà acta de cadascuna de les seves reunions, que s'acompanyarà a la justificació de la subvenció. Amb independència de la constitució de la Comissió de Seguiment, la beneficiària presentarà regularment a l'Ajuntament de Barcelona els informes de seguiment suficients per poder valorar el desenvolupament de cada una de les accions, que hauran d'incloure, si és el cas, dades de participació i valoració de les accions. En el cas que les noves iniciatives comportessin una alteració dels termes de la subvenció atorgada, aquesta caldria que fos aprovada, oportunament i formal, per part de l'òrgan competent. En qualsevol cas, l'Ajuntament tindrà les potestats de control previstes en l'article 10 de la Normativa General Reguladora de les Subvencions municipals. 6 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2022 CSV: 4315-cb60-7153-52b0 Setè. VIGÈNCIA Aquest conveni tindrà vigència des de la data de la seva signatura fins el 30 de juny de 2023 i abastarà en el seu àmbit tota la col·laboració entre les parts des de l'inici del Projecte, a efectes de despeses imputables en els termes indicats al pacte cinquè. Vuitè. TRACTAMENT DE LES DADES DE CARÀCTER PERSONAL Ambdues parts es comprometen al compliment de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i Garantia dels Drets Digitals i normativa de desenvolupament així com al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. Si es preveu que el compliment del conveni pot comportar en algun moment un tractament de dades de caràcter personal incloses en un fitxer de titularitat municipal, la beneficiària es compromet a fer aquell tractament d'acord amb les instruccions específiques de l'Ajuntament i s'obliga a no aplicar-les ni utilitzar-les amb una finalitat diferent de la prevista en el propi conveni, ni comunicar-les a altres persones, ni tan sols per conservar-les. Una vegada complerta l'activitat, les dades de caràcter personal que hagin estat tractades per compte de l'Ajuntament hauran de ser destruïdes o retornades a aquest, d'acord amb les instruccions de les persones tècniques municipals. En cas d'incompliment d'aquestes obligacions, la beneficiària en serà responsable, d'acord amb el que preveu la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i Garantia dels Drets Digitals. Les parts s'obliguen a respectar la confidencialitat de les dades de caràcter personal i dels coneixements professionals o industrials que estiguin relacionats amb l'objecte del conveni, excepte en els supòsits derivats per aplicació de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de Transparència, Accés a la Informació Pública i Bon Govern i del compliment per part de l'Ajuntament o de la beneficiària del deure de facilitar informació als organismes públics de control i fiscalització previstes per la legislació i d'acord amb la corresponent normativa aplicable. Novè. ADDENDES Qualsevol modificació que alteri les obligacions establertes en aquest conveni s'haurà de fer amb el consentiment d'ambdues parts i per escrit, mitjançant el corresponent annex o addenda de modificació. L'aprovació de les modificacions haurà de seguir el mateix procediment seguit per a l'aprovació del conveni. Desè. CAUSES D'EXTINCIÓ I EFECTES DE L'INCOMPLIMENT Aquest conveni s'extingirà si es produeix alguna de les causes següents: - Compliment del seu objectiu, si aquest fet es produeix amb anterioritat a la data en que finalitza la seva vigència. - Transcurs del termini de vigència. 7 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2022 CSV: 4315-cb60-7153-52b0 - Acord unànime de les parts signants. - Resolució judicial que en declari la nul·litat. - Incompliment de la normativa reguladora de les subvencions. - Qualsevol altra causa prevista a la normativa. En cas d'incompliment per alguna de les parts de les obligacions i els compromisos assumits, l'altra part podrà requerir perquè els compleixi en un termini determinat, que no podrà superar la data de vigència del conveni. Si transcorregut el termini atorgat persistís l'incompliment, s'entendrà resolt el conveni amb la notificació d'aquestes circumstàncies a l'altra part i es podrà requerir a la part incomplidora el pagament d'indemnitzacions per danys i perjudicis causats, d'acord amb allò que preveu l'article 51.2.c) de la Llei 40/2015. La beneficiària coneix i accepta que la no realització de les activitats objecte d'aquest conveni dins del seu termini de vigència o la modificació no autoritzada del mateix, l'obliguen al reintegrament de les subvencions rebudes més els corresponents interessos, independentment de les sancions que corresponguin d'acord amb allò previst a l'article 13è. de la Normativa Reguladora de les Subvencions Municipals, l'article 36 de la Llei 38/2003, General de Subvencions i l'article 21 i següents del seu Reglament. L'extinció del conveni comportarà les conseqüències que per a cada cas concret prevegi la normativa vigent d'aplicació. Onzè. LLEI DE TRANSPARÈNCIA. INFORMACIÓ DE PUBLICACIÓ L'Ajuntament de Barcelona informa a la beneficiària, que es dona per informada, que, en compliment d'allò establert a la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de Transparència, Accés a la Informació Pública i Bon Govern, les dades relatives al present conveni seran publicades en el web municipal. La beneficiària es compromet a donar compliment a la declaració de transparència prevista en l'article 15.2 de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de Transparència, Accés a la Informació Pública i Bon Govern relativa a les retribucions de llurs òrgans de direcció o administració en els termes de la informació facilitada amb anterioritat a l'aprovació de l'atorgament de la subvenció. Dotzè. JURISDICCIÓ COMPETENT L'Ajuntament de Barcelona tindrà la facultat de resoldre les diferències que puguin sorgir en l'execució i la interpretació d'aquest conveni, amb caràcter previ a la seva submissió, si s'escau, a la via judicial. En el seu cas, les qüestions litigioses que puguin sorgir de la interpretació, compliment i efectes del present conveni hauran de tractar de solucionar-se en el si de la Comissió de Seguiment i, en cas contrari, seran competents els Tribunals de la Jurisdicció contenciosa administrativa de la ciutat de Barcelona. I, en prova de conformitat, les parts signen el present document per triplicat i a un únic efecte, al lloc i data de la seva formalització. 8 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2022 CSV: 4315-cb60-7153-52b0 Segueixen les signatures de les persones intervinents, la darrera de les quals és de data 28 de juliol de 2022. Jaume Collboni i Cuadrado, primer tinent d'alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona. Eduard Escofet i Martí, president de FEMM. Mª Eugènia Riera i Paino, secretària delegada de la Gerència de l'Àrea d'Economia, Recursos i Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Barcelona. 9 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007