Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN Sessió ordinària de 6 d'octubre de 2022 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 29 de setembre de 2022 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 1. – (178/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Jordi Alcaine Pérez (mat. 25313) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPCPEIS (codi lloc: 18FC1CCCD01), i adscrit al Parc de la Zona Franca de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2022, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2. – (188/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Jesús Datsira Badillo (mat. 25294) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber SPCPEIS (codi lloc: 16FC1BIBA03), i adscrit al Parc de Sant Andreu de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2022, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les 1/16 CG 33/22 Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (189/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Rubén Díaz Ostos (mat. 75132) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber SPCPEIS (codi lloc: 16FC2BIBA04), i adscrit al Parc de Bombers de Montjuïc de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2022, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (190/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Enrique Martín Salmerón (mat. 24589) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber SPCPEIS (codi lloc: 16FC1BIBA03), i adscrit al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència d'Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l'any 2022, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i 2/16 CG 33/22 següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (182/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Daniel Ferreira Martínez (mat. 79119) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí estructural amb la categoria professional de Tècnic Mitjà en Arquitectura, amb destinació al Servei de Projectes i Obres del Departament de Manteniment i Obres de la Gerència de Recursos, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Mitjà en Arquitectura (20FA2BIBA04), i una activitat privada per compte propi com a arquitecte tècnic. Per tal d’evitar possibles coincidències entre l’activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’arquitecte tècnic, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (384/2022 IMU) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Aurora López Corduente (mat. 7022375) entre la seva activitat municipal com a contractada laboral subrogada, amb la categoria professional de tècnic/a Superior d’Arquitectura, amb destinació a la Direcció de Serveis de Coordinació de Projectes de l’Institut Municipal d’Urbanisme, on ocupa el lloc de treball de Coordinadora de Projectes d’Arquitectura, i l’activitat pública com a professora associada a temps parcial de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), per al curs acadèmic 2022-2023 des de l’1/9/2022 fins al 31/8/2023. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de 3/16 CG 33/22 l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (22XC0206) APROVAR el Conveni Marc de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Fundació Universitat i Tecnologia La Salle (FUNITEC), per acollir persones estudiants universitàries en pràctiques d'aquesta universitat, amb efectes a partir del 18 d'octubre de 2022 i per una durada de quatre anys, prorrogables expressament per un període addicional de quatre anys. FACULTAR l'lm. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, primer Tinent d'Alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura d'aquest Conveni Marc de col·laboració, així com la de tots els documents que se'n derivin. DONAR COMPTE d'aquest Acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (22XC0281) APROVAR la primera pròrroga del conveni marc de col·laboració educativa signat entre l'Ajuntament de Barcelona i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), el dia 12 de gener de 2021 que té per objecte l'acolliment de persones estudiants en pràctiques, per un any natural i amb efectes a partir del dia 26 de novembre de 2022 i fins al 25 de novembre de 2023, mantenint el contingut de les clàusules que integren aquell conveni. FACULTAR l'Im. Sr. Jaume Collboni Cuadrado, primer Tinent d'Alcaldia, per a la signatura de la pròrroga d'aquest conveni marc de col·laboració, així com la de tots els documents que se'n derivin. DONAR COMPTE d'aquest Acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9. – (22XF0858 (22XP0068)) ENCARREGAR a Barcelona Regional, Agència de Desenvolupament Urbà, SA, la realització de les tasques de la Direcció de Projectes Estratègics, adscrita a la Gerència Municipal, pels anys 2022 i 2023, de conformitat amb les prescripcions que s'estableixen en l'Encàrrec de l'Ajuntament de Barcelona a Barcelona Regional, Agència de Desenvolupament Urbà, SA que consta a l'expedient. APROVAR les tarifes que hauran de servir per establir la compensació tarifària de les activitats objecte de l'encàrrec a mitjà propi, de conformitat amb el document Proposta de tarifes que consta a l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import total de 500.000,00 euros, a raó de 250.000,00 euros per any, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0100/22610/92011 del pressupost 2022 i 2023, respectivament, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els exercicis posteriors a l'actual, a favor de Barcelona Regional, Agència de Desenvolupament Urbà, amb NIF A60453271, per fer front a les despeses derivades d'aquest encàrrec a mitjà propi. FACULTAR la Sra. Sara Berbel Sánchez, Gerent Municipal de l'Ajuntament de Barcelona, per la formalització de l'encàrrec a mitjà propi i els actes que se'n derivin. PUBLICAR l'encàrrec a mitjà propi a la Plataforma de Contractació. 10. – (22XC0278) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Universitat de Barcelona per la coedició i publicació del llibre "Parlen els Menuts" (títol provisional), amb la finalitat de commemorar el centenari de l'Escola del Mar. FACULTAR el Sr. Agustí Abelaria Dapena, Gerent de Recursos de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura del present conveni i la resta de documents que se'n 4/16 CG 33/22 derivin. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 11. – (22XC0186) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Universitat de Barcelona per la coedició i publicació del llibre "Més Sabater Pi" (títol provisional), amb finalitat de divulgar i explicar la figura de Jordi Sabater Pi i la seva obra científica des del punt de vista de la relació que va tenir amb la ciutat de Barcelona. FACULTAR el Sr. Agustí Abelaria Dapena, Gerent de Recursos de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura del present conveni i la resta de documents que se'n derivin. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 12. – (INV) Informar favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 6 d'octubre de 2022. 13. – (22000671L09) DECLARAR deserta la licitació del contracte núm. 22000671L09, que té per objecte els serveis d'adaptació, disseny, lloguer, transport, instal·lació, manteniment i desmuntatge de la decoració lumínica nadalenca (2022-2023) a determinades vies de la ciutat de Barcelona; LOT 9: Decoració Els Estels de Nadal, per no haver-se presentat cap oferta. ANUL·LAR l'autorització de despesa per un import de 15.000,00 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 5.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22610/43141, un import (IVA inclòs) de 10.000,00 euros i a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22610/43141. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. 14. – (CO2022-10/14) APROVAR la proposta del Conveni entre el Ministerio de Cultura y Deporte, el Ministerio de Hacienda y Función Pública, l’Ajuntament de Barcelona, la Fundació per la Promoció de Barcelona i l’Associació del Passeig de Gràcia, per a la creació de la Comissió Interadministrativa de l’esdeveniment d’excepcional interès públic “200 Aniversari del Passeig de Gràcia”. FACULTAR l’Im. Sr. Francesc Xavier Marcé Carol, Regidor de Turisme i Indústries Creatives, per a la signatura de l’esmentat Conveni. 15. – (22XC0109) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona, la Diputació de Barcelona i el Consorci de Turisme de Barcelona per la realització del Projecte Destinació Barcelona Sostenible i Responsable i la gestió de l'Observatori del Turisme a Barcelona: Ciutat i Regió 2022 dirigit a planificar i coordinar la promoció turística, per afavorir el seu posicionament internacional. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 144.130,00 euros, amb càrrec a la partida 0700/48903/43211 del Pressupost de l'any 2022 a favor del Consorci de Turisme de Barcelona, amb CIF P5890003F, com a contribució de l'Ajuntament de Barcelona a un dels projectes municipals en matèria de turisme, finançats pel Fons de Foment de Turisme provinent de l'Impost d'Estades en Establiments Turístics (IEET) aprovat per la Comissió de Govern el 18 de novembre del 2021. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització de l'activitat 5/16 CG 33/22 realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el previst al pacte quart del conveni. FACULTAR l'lm. Sr. Francesc Xavier Marcé i Carol, Regidor de Turisme i Indústries Creatives, per a la signatura del conveni. 16. – (3/125-2022) APROVAR l’expedient núm. 3-125/2022 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2022, d’import 475.227,06 euros, per atendre aportació a l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat per fer front a despeses derivades de l’augment del cost del combustible en la prestació del servei de transport especial, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient referència comptable núm. 22092291; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Economia i Hisenda. 17. – (3/126-2022) APROVAR l’expedient núm. 3-126/2022 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2022, d’import 1.035.699,51 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 22092391; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 18. – (3/127-2022) APROVAR l’expedient núm. 3-127/2022 de modificacions de crèdit, consistent en transferència de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2022, d’import 2.100.611,00 euros, per atendre despeses derivades de l’increment del cost d’energia elèctrica en els centres d’ensenyament públics i altres edificis i instal·lacions del Consorci d’Educació de Barcelona, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 22092791; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 19. – (22SD0093O) APROVAR el projecte normatiu de l’Ordenança per la qual es fixen els criteris d’accés, circulació i estacionament de vehicles en la Zona de Baixes Emissions de Barcelona i es promou una mobilitat sense emissions i DONAR-LI el tràmit previst als articles 108 i següents del Reglament Orgànic Municipal, i els articles 16.a.Primer i 27 de la Carta de Barcelona. 20. – (21004225 D) ADJUDICAR el contracte núm. 21004225, que té per objecte el "Subministrament i servei d'ampliació del sistema per a la monitorització i el control d'infraccions des del punt de vista mediambiental dels vehicles que circulin per l'interior de la zona qualificada com de baixes emissions a la ciutat de Barcelona (2022- 2023), amb mesures de contractació pública sostenible" a Alumbrados Viarios, SA, amb NIF A08523094, amb una baixa sobre el preu de sortida del 24,42%, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu d'1.445.720,83 euros IVA inclòs, dels quals 1.194.810,60 euros corresponen al preu net i 250.910,23 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el 6/16 CG 33/22 desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 637.562,89 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/60715/17211 0504; un import (IVA inclòs) de 808.157,94 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/60715/17211 0504. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 59.740,53 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. Felix Campos Les, tècnic del departament de Gestió de la Mobilitat. ALLIBERAR la quantitat de 480.879,42 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 212.173,82 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/60715/17211 0504; un import (IVA inclòs) de 268.705,60 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/60715/17211 0504. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 21. – (22S08144) APROVAR el conveni a subscriure entre l'Associació Cultural 48 hores Open House Barcelona i l'Ajuntament de Barcelona per la col·laboració en la celebració del Festival d'arquitectura de Barcelona 48 hores Open House Barcelona 2022, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció directa, prevista nominativament al pressupost municipal per l'any 2022, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 50.000,00 euros. Aquest import representa aproximadament el 37,6% del cost total previst del projecte; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública, per raons d'interès públic justificades a l'informe que consta a l'expedient; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 50.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/0505/48809/15221 del pressupost 2022 de la Gerència de l'Arquitecte en Cap, a favor de l'Associació Cultural 48h Open House Barcelona, amb NIF G65391815; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti el compte justificatiu dels fons rebuts de conformitat amb el pacte setè del conveni i d'acord amb la normativa vigent; FACULTAR la Ima. Sra. Janet Sanz Cid, segona Tinenta d'Alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona, per la seva signatura i la formalització de tots aquells actes que siguin necessaris per l'execució del present conveni. Districte de Sants-Montjuïc 22. – (21g408) APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, el Projecte de reparcel·lació, modalitat compensació bàsica, del Polígon d’actuació urbanística delimitat pel Pla de millora urbana del sector 2 de la Modificació puntual del Pla General Metropolità per a l’ajust del Pla de la Marina del Prat Vermell, presentat pel senyor Josep Lluís Sisternas Suris i la senyora Carolina Mirapeix Martínez, actuant com 7/16 CG 33/22 equip redactor del Projecte de Reparcel·lació esmentat, promogut per les entitats mercantils Calagran, SA -societat unipersonal- i Acciona Inmobiliaria, SLU, propietàries en règim de proindivís de les finques incloses en l’àmbit, amb introducció, en forma de text refós de les prescripcions assenyalades en l’informe de la Direcció de serveis de gestió urbanística de 24 de febrer de 2022. DETERMINAR, de conformitat amb l’article 153 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, que la fermesa en via administrativa de l’acord d’aprovació definitiva del text refós del Projecte de reparcel·lació, produirà essencialment els efectes econòmics i jurídics continguts a l’article 127 Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme. PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província i en un dels diaris de més circulació de la província i, NOTIFICAR-LO individualment a cadascun dels interessats. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 23. – (3BD2022/072) APROVAR definitivament el projecte executiu per a la creació dels nous horts urbans de la Font Trobada als entorns de la muntanya de Montjuïc, al Districte de Sants-Montjuïc, a Barcelona d’iniciativa municipal, d’acord amb l’informe Tècnic del Projecte que el qualifica amb una B (favorable amb observacions o condicions d’execució d’obres) que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 863.249,89 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament. Districte de Sant Andreu 24. – (09-CONV-644/2022) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona –districte de Sant Andreu- i la comunitat de propietaris del carrer gran de Sant Andreu, 202 per a la constitució de servitud forçosa d'accés a xarxa general, així com de pas públic permanent, en l’espai existent entre l’esmentada parcel·la i la confrontant corresponent al número 200 del mateix carrer, a favor de l'Ajuntament de Barcelona; AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de 6.000,00 euros amb càrrec a la partida 22611.92011.0609 a favor de CDAD. DE PROP. DE LA CL. GRAN DE SANT ANDREU 202 DE BARCELONA amb NIF H62376454 del Pressupost general de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2022. FACULTAR la gerent del Districte de Sant Andreu per a la signatura de l’esmentat conveni, així com la de tots aquells documents se’n derivin. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Sant Martí 25. – (22obo275) RESOLDRE les al·legacions presentades el 2 d’agost de 2022 pel Sr. Borja Tejada Rendon-Luna, en nom i representació de Metrovacesa Promoción y Arrendamiento, SA, durant el període d’exposició pública al “Projecte d’urbanització i infraestructures del carrer Bolívia (entre Josep Pla i Maresme), la zona verda confrontant amb el carrer Pere IV, interior d’illa subsector 4 del PERI Perú-Pere IV, i el 8/16 CG 33/22 carrer Marroc entre Puigcerdà i Maresme”, al Districte de Sant Martí, a Barcelona; en el sentit i pels motius que justificadament i raonada figuren als informes de la Direcció de Serveis de Projectes i Obres de l’Institut Municipal d’Urbanisme, de 22 de setembre de 2022, i de la Direcció de Serveis Jurídics de l’Institut Municipal d’Urbanisme, de 23 de setembre de 2022, que obren a l’expedient administratiu, i que a efectes de motivació s’incorporen a aquest acord; APROVAR definitivament el Projecte d’urbanització i infraestructures abans esmentat, que és d’iniciativa pública i privada, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte, de 19 de maig de 2022, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un import de 10.354.764,47 euros, inclòs el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) (finançament públic i privat), a executar en set fases, la determinació i abast de les quals figuren al projecte; quedant supeditada l’executivitat del citat Projecte d’urbanització i infraestructures a l’aprovació definitiva i publicació del Pla Especial Urbanístic del Sistema dels eixos verds ambientals del 22@, clau 5b/6@ - que inclou el projecte d’urbanització - com es determina a l’art.10 de les Normes urbanístiques de la Modificació puntual del Pla General Metropolità per un 22@ més inclusiu i sostenible, tal i com s’indica a l’informe tècnic de la Direcció de Serveis de Projectes i Obres de l’Institut Municipal d’Urbanisme, de 22 de setembre de 2022; d’acord amb allò que preveu l’art. 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’urbanisme; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP), en un dels diaris de més circulació de la província, a la Gaseta Municipal, i al Tauler d’anuncis de l’Ajuntament; i NOTIFICAR-HO als interessats en aquest procediment. 26. – (22obo276) APROVAR definitivament el “Projecte d’urbanització del carrer Selva de Mar (entre el carrer Perú i Marroc), Marroc (entre Selva de Mar i Fluvià) i Pere IV (entre Selva de Mar i Bac de Roda)", al Districte de Sant Martí, a Barcelona, d’iniciativa pública, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte de 2 de juny de 2022, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un import de 9.938.169,97 euros, inclòs el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) (finançament públic); d’acord amb allò que preveu l’art. 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’urbanisme; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP), en un dels diaris de més circulació de la província, a la Gaseta Municipal, i al Tauler d’anuncis de l’Ajuntament; i NOTIFICAR-HO als interessats en aquest procediment. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 27. – (22XC0311) APROVAR el conveni marc entre l'Ajuntament de Barcelona, l'Institut Municipal de Serveis Socials (IMSS) i Creu Roja a Barcelona en matèria d'acció social, comunitària i sociosanitària, vigent des del dia següent a la seva formalització fins al 31 de desembre de 2024. FACULTAR la lma. Sra. Laura Pérez Castaño, Tinenta d'Alcaldia de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI de l'Ajuntament de Barcelona, la signatura de l'esmentat conveni, així com la de tots els documents que se'n derivin. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 9/16 CG 33/22 Districte de Sants-Montjuïc 28. – (22000606) DESISTIR, d'acord amb allò al respecte previst a l'article 152.4 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, del procediment relatiu a la licitació del contracte núm. 22000606 que té per objecte la prestació del Servei de prevenció i convivència del Districte de Sants-Montjuïc amb mesures d'eficiència social, en haver-se observat en el termini de presentació d'ofertes al mateix la concurrència d'una infracció de caire no subsanable en les normes reguladores de la seva adjudicació pel que fa als requisits en l'adscripció de mitjans personals establerts a la solvència tècnica i professional que s'exigeix als participants en aquesta licitació. ANUL·LAR l'autorització de la despesa del contracte núm. 22000606 amb pressupost base de licitació de 672.068,50 euros (IVA inclòs); i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 336.034,25 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92414 0603, un import (IVA inclòs) de 336.034,25 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92414 0603. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Andreu 29. – (22000366) ADJUDICAR el contracte núm. 22000366, que té per objecte el "Servei de dinamització juvenil de la franja del Besòs, del barri de Sant Andreu i de coordinació de projectes pedagògics del Districte de Sant Andreu, amb mesures de contractació pública sostenible" a Fundació Pere Tarrés, amb NIF R5800395E, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 609.635,87 euros. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent; un import de 260.556,70 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23221 0609; un import de 304.817,94 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23221 0609; un import de 44.261,23 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23221 0609. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 30.481,79 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte la senyora Mònica Cano Baselga, adscrita a la Direcció de Serveis a les Persones i al Territori del Districte de Sant Andreu. ALLIBERAR la quantitat de 158.759,34 euros, en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import d'11.526,37 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23221 0609; un import de 67.853,31 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23221 0609; un import de 79.379,66 euros a l'exercici 10/16 CG 33/22 pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23221 0609. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT 30. – (20224321_22002756) INICIAR l'expedient per a la contractació dels Serveis de gestió, actualització i millora de l’equipament de l’Espai Bombers-Parc de la Prevenció, d’acord amb el plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible de l’Ajuntament de Barcelona, Gerència d'Àrea de Seguretat i Prevenció, amb núm. de contracte 001_22002756, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 387.880,03 euros (IVA inclòs), determinat en funció de preus unitaris i un valor estimat de 718.948,80 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada despesa, amb pressupost net de 320.562,00 euros i import de l'IVA de 67.318,03 euros; i amb càrrec a les partides i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 97.575,01 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/22719/13612, un import (IVA inclòs) de 193.940,01 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/22719/13612, un import (IVA inclòs) de 96.365,01 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/22719/13612, sotmès a la condició suspensiva d’existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització; DONAR COMPTE d'aquesta resolució a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT Districte de Sarrià-Sant Gervasi 31. – (22S08120) MODIFICAR la base onzena de les Bases particulars del procediment de pública concurrència per adjudicar la gestió cívica del Centre Cívic Casa Orlandai, aprovades per la Comissió de Govern en sessió de 14 de juliol de 2022, en haver-se detectat una errada material, de conformitat amb l'establert a l'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el sentit de rectificar la composició de dos membres de la Comissió de Valoració i on diu "2 Representants de la Direcció de Centres de proximitat de la Direcció d'Acció Comunitària", ha de dir "2 Representants de la Direcció de Cultura i Educació als Barris, de l'Institut de Cultura de Barcelona". DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte d'Horta-Guinardó 32. – (18C00001) RESTABLIR l'equilibri econòmic de la concessió 18C00001, que té per objecte la gestió i explotació del Complex esportiu municipal Mundet, a favor de la concessionària l'Associació Esportiva Tarr de Barcelona, amb NIF G08915431, en la 11/16 CG 33/22 quantia de 4.696,56 euros, a l'empara de l'article 282.4 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, atès el desequilibri econòmic-financer de la concessió causat per l'aplicació de la Tarifa Zero en el mes d'octubre de 2020. AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR la despesa en l'esmentada quantia a favor de l'Associació Esportiva Tarr de Barcelona, amb NIF G08915431, amb càrrec de la partida D/48999/34211 de l'exercici 2022. NOTIFICAR el present acord al contractista. Districte de Sant Andreu 33. – (22000090L01) ADJUDICAR el contracte núm. 22000090L01, que té per objecte el "Servei de gestió dels centres cívics del Districte: Lot 1 Centre Cívic del Bon Pastor" a Calaix de Cultura, SL, amb NIF B63033740, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 496.108,57 euros IVA inclòs, dels quals 410.007,08 euros corresponen al preu net i 86.101,49 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 192.642,18 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609; un import (IVA inclòs) de 246.917,32 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609; un import (IVA inclòs) de 56.549,07 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 20.500,35 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte la senyora Joana Bonaterra Roura, gestora de projectes adscrita a la Direcció de Serveis a les Persones del Districte de Sant Andreu. ALLIBERAR la quantitat de 10.115,67 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 5.034,66 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609; un import (IVA inclòs) de 1.153,03 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609; un import (IVA inclòs) de 3.927,98 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 34. – (22000090L02) ADJUDICAR el contracte núm. 22000090L02, que té per objecte el "Servei de gestió dels centres cívics del Districte: Lot 2 Centre Cívic del Baró de Viver" a Puça Espectacles, SL, amb NIF B63715767, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 563.520,44 euros IVA inclòs, dels quals 465.719,38 euros corresponen al preu net i 97.801,06 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un 12/16 CG 33/22 import (IVA inclòs) de 218.601,29 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609; un import (IVA inclòs) de 280.613,72 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609; un import (IVA inclòs) de 64.305,43 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 23.285,97 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte la senyora Joana Bonaterra Roura, gestora de projectes adscrita a la Direcció de Serveis a les Persones del Districte de Sant Andreu. ALLIBERAR la quantitat de 18.027,99 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 6.993,43 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609; un import (IVA inclòs) de 8.977,32 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609; un import (IVA inclòs) de 2.057,24 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 35. – (22000090L03) ADJUDICAR el contracte núm. 22000090L03, que té per objecte el "Servei de gestió dels centres cívics del Districte: Lot 3 Centre Cívic Trinitat Vella" a Calaix de Cultura, SL, amb NIF B63033740, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 632.733,50 euros IVA inclòs, dels quals 522.920,25 euros corresponen al preu net i 109.813,25 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 245.606,33 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609; un import (IVA inclòs) de 314.975,50 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609; un import (IVA inclòs) de 72.151,67 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 26.146,01 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte la senyora Joana Bonaterra Roura, gestora de projectes adscrita a la Direcció de Serveis a les Persones del Districte de Sant Andreu. ALLIBERAR la quantitat de 12.917,53 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions 13/16 CG 33/22 pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 5.014,16 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609; un import (IVA inclòs) de 6.430,36 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609; un import (IVA inclòs) de 1.473,01 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 36. – (22000090L04) ADJUDICAR el contracte núm. 22000090L04, que té per objecte el "Servei de gestió dels centres cívics del Districte: Lot 4 Centre Cívic la Sagrera" a Club Lleuresport de Barcelona, amb NIF G60320132, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 567.163,29 euros IVA inclòs, dels quals 468.729,99 euros corresponen al preu net i 98.433,30 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 223.105,98 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609; un import (IVA inclòs) de 279.900,75 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609; un import (IVA inclòs) de 64.156,56 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 23.436,50 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte la senyora Joana Bonaterra Roura, gestora de projectes adscrita a la Direcció de Serveis a les Persones del Districte de Sant Andreu. ALLIBERAR la quantitat de 8.637,00 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 3.397,55 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609; un import (IVA inclòs) de 4.262,45 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609; un import (IVA inclòs) de 977,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2022 i a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió Drets Socials, Cultura I Esports. 37. – (18003066L01-005) PRORROGAR per un període comprès des del 9.10.2022 fins al 8.11.2022, el contracte 18003066L01-005 que té per objecte els "Serveis de gestió del Centre Cívic Bon Pastor", adjudicat a l'empresa Calaix de Cultura, SL, amb NIF B63033740, per un import total de 19.290,99 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 19.290,99 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 15.942,97 euros i import IVA de 3.348,02 14/16 CG 33/22 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609. DONAR COMPTE d'aquesta resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 38. – (18003066L02-005) PRORROGAR per un període comprès des del 9.10.2022 fins al 8.11.2022, el contracte 18003066L02-005 que té per objecte els "Serveis de gestió del Centre Cívic Baró de Viver i Espai de la gent gran", adjudicat a l'empresa Puça Espectacles SL, amb NIF B63715767, per un import total de 21.943,97 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 21.943,97 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 18.135,51 euros i import IVA de 3.808,46 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609. DONAR COMPTE d'aquesta resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 39. – (18003066L03-005) PRORROGAR per un període comprès des del 9.10.2022 fins al 8.11.2022, el contracte 18003066L03-005 que té per objecte els "Serveis de gestió del Centre Cívic Trinitat Vella", adjudicat a l'empresa Iniciatives i Programes, SL, amb NIF B59545913, per un import total de 24.748,12 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 24.748,12 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 20.452,99 euros i import IVA de 4.295,13 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609. DONAR COMPTE d'aquesta resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 40. – (18003066L04-005) PRORROGAR per un període comprès des del 9.10.2022 fins al 8.11.2022, el contracte 18003066L04-005 que té per objecte els "Serveis de gestió del Centre Cívic La Sagrera", adjudicat a l'empresa Club Lleuresport de Barcelona, amb NIF G60320132, per un import total de 22.199,91 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 22.199,91 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 18.347,03 euros i import IVA de 3.852,88 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0609. DONAR COMPTE d'aquesta resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 41. – (18003066L05-005) PRORROGAR per un període comprès des del 9.10.2022 fins al 8.11.2022, el contracte 18003066L05-005 que té per objecte els "Serveis de gestió dels centres cívics lot 5: Navas, amb mesures de contractació pública sostenible", adjudicat a l'empresa Club Lleuresport de Barcelona, amb NIF G60320132, per un import total de 34.994,81 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 34.994,81 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2022 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 28.921,33 euros i import IVA de 6.073,48 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació 15/16 CG 33/22 pressupostària D/22719/33711 0609. DONAR COMPTE d'aquesta resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. EL SECRETARI GENERAL 16/16 CG 33/22