GASETA MUNICIPAL 2 de febrer del 2023 CSV: 624d-eb6a-2fee-c5c8 Convenis – Conveni CONVENI entre l'Ajuntament de Barcelona i el Consorci d'Educació de Barcelona per dur a terme accions de desplegament del projecte Pilot "Amunt!" per a la inclusió social de persones beneficiàries de l'ingrés mínim vital de la ciutat de Barcelona finançat amb fons del pla de recuperació, transformació i resiliència del govern d'Espanya. Ref. CEB: N-CV2022-076 Ref. Ajt. Barcelona: 22S08428 REUNITS D'una part, la Sra. Laia Claverol Torres, Gerenta de l'Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGBTI, en ús de les facultats delegades pel Decret de l'Alcaldia de data 15 de juny de 2019, assistida en aquest acte per la senyora María Victoria Moreno Ortiz, per delegació del secretari general de l'Ajuntament de Barcelona de data 9 de novembre de 2018, en funcions d'assessorament segons disposa l'apartat f) de l'article 3.3 del Reial Decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula del Règim Jurídic dels Funcionaris d'Administració Local amb habilitació de caràcter nacional, i en l'exercici de les seves funcions de fedatari i d'assessorament legal de la Corporació, segons l'article 92 bis de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, que certifico. I de l'altra, Mercè Massa Rincón, amb DNI XXXXXXXXX, gerent del Consorci d'Educació de Barcelona, amb seu a la Plaça Urquinaona núm. 6, 08010 Barcelona, NIF Q0801205F, actuant en nom i representació d'aquesta institució, d'acord amb el nomenament de data 30 d'octubre de 2015 i per les bases d'execució del pressupost, aprovades pel Consell de Direcció de 9 de febrer de 2021. Ambdues parts es reconeixen mútuament la capacitat legal necessària per formalitzar aquest conveni, i MANIFESTEN I. Des de l'Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGBTI de l'Ajuntament de Barcelona s'impulsen diferents projectes i accions innovadores que tenen com a prioritat combatre amb la major eficàcia i eficiència la desigualtat social i promoure la inclusió sociolaboral dels col·lectius vulnerables en la ciutat de Barcelona. II. En el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència del govern d'Espanya es contempla la política palanca "Nova economia de les cures i polítiques d'ocupació", dins d'aquesta política palanca trobem el component 23 "Noves polítiques públiques per a un mercat de treball dinàmic, resilient i inclusiu". Així mateix, entre les reformes i inversions propostes en aquest component s'inclou la inversió C23.I7 "Foment del creixement inclusió mitjançant la vinculació de les polítiques d'inclusió sociolaboral a l'Ingrés Mínim Vital", el qual promou la implantació 1 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 de febrer del 2023 CSV: 624d-eb6a-2fee-c5c8 d'un nou model d'inclusió social que redueixi la desigualtat de la renda i les taxes de pobresa extrema i moderada. III. Que el Reial Decret 938/2021, de 26 d'octubre, pel qual es regula la concessió directa de subvencions del Ministeri d'Inclusió, Seguretat Social i Migracions dins de l'àmbit de la inclusió social, concreta aquesta línia d'inversió C23.I7 que es durà a terme mitjançant la realització de projectes pilot innovadors per al desenvolupament d'itineraris d'inclusió social i la seva avaluació, amb la finalitat de contribuir a la promoció de la igualtat, la inclusió social i la lluita contra la pobresa en les seves distintes formes millorant la taxa d'accés a l'Ingrés Mínim Vital (en endavant, IMV) i incrementant l'efectivitat de l'IMV a través de les polítiques d'inclusió. IV. En data 29 d'octubre de 2021, l'Ajuntament de Barcelona va formalitzar la seva participació mitjançant la presentació de la sol·licitud juntament amb el projecte i el pressupost del mateix. Posteriorment, en data 26 de novembre de 2021, es publicava la resolució de la Secretaria General d'Objectius i Polítiques d'Inclusió i Previsió Social per la qual es concedeix una subvenció directa per import de 9.319.398,05 euros a l'Àrea De Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI de l'Ajuntament de Barcelona. Així mateix, el 28 de desembre de 2021, es va formalitzar el conveni entre l'Administració General de l'Estat i l'Ajuntament de Barcelona per a la realització d'aquest projecte per a la inclusió social dins del marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència. V. El projecte consistirà en provar un model d'inserció sociolaboral destinat a 1.000 persones beneficiàries de l'Ingrés Mínim Vital (IMV) residents en la ciutat de Barcelona i la seva avaluació de l'impacte mitjançant una metodologia d'assaig controlat aleatoritzat. VI. Que el període d'execució del projecte pactat en el conveni signat amb l'AGE és de 18 mesos. La data d'inici del projecte és l'1 de gener de 2022 i l'execució del mateix no podrà anar més enllà del 30 de setembre de 2023. L'avaluació del projecte començarà en el moment de la finalització del període d'execució i no s'estendrà més enllà del 31 de març de 2024. VII. Que el Consorci d'Educació de Barcelona té com a missió impulsar els canvis que es troben a l'horitzó de les polítiques educatives del Departament d'Educació i avançar cap a una gestió integrada de l'educació de la ciutat, sota els principis de proximitat i eficàcia, per millorar-ne els nivells d'excel·lència i d'equitat. VIII. Que dins de les activitats que du a terme i en relació directa amb el propòsit del present conveni, el Consorci d'Educació de Barcelona té com una de les seves competències, la gestió dels programes de garantia social, de la formació professional específica, dels centres d'ensenyament de règim especial i de l'educació de persones adultes. Les seves formacions estan dirigides a la formació bàsica d'idiomes, formació ocupacional i professional, entre altres. IX. El present conveni de col·laboració es regeix pel què disposa el Capítol VI de la Llei 40/2015 d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic (LRJSP), i l'article 7 del Reial Decret Llei 36/2020, de 30 de desembre, pel qual s'aproven mesures urgents per a la modernització de l'Administració Pública i per a l'execució del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència. La Comissió de Govern en us de les facultats delegades per Decret d'Alcaldia de 2 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 de febrer del 2023 CSV: 624d-eb6a-2fee-c5c8 data 15/06/2019, va aprovar el present conveni de col·laboració a data del 29 de desembre de 2022. Així doncs, atesa la confluència d'objectius i interessos entre ambdues parts, aquestes acorden la formalització del present conveni que es regirà per les següents: CLÀUSULES Primera.- Objecte L'objecte del present conveni és regular la col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i el Consorci d'Educació de Barcelona per la realització de diverses accions dirigides a la formació bàsica i sociolaboral de persones derivades del projecte pilot "amunt!" per a la inclusió social de persones beneficiàries de l'IMV de la ciutat de Barcelona. Segona.- Actuacions a realitzar El Consorci d'Educació de Barcelona portarà a terme en coordinació amb l'Ajuntament de Barcelona les actuacions previstes al projecte pilot "amunt!". Les activitats previstes són: - Donar suport en l'entrada dels participants en el Pilot i el seu acompanyament. - Garantir la formació en idiomes, certificacions digital, formació ocupacional i altres programes de reskilling. - Proporcionar formació orientada a sectors laborals que millorin l'ocupabilitat de les persones participants. - Realitzar la prova PIACC (Programme for the International Assessment of Adult Competencies) de competències bàsiques per adults de la OCDE a tots els participants del projecte. Les activitats i accions a realitzar es detallen a l'Annex 1 acompanyades de la seva corresponent dotació pressupostària. Tercera.- Fites i objectius S'estableixen les següents fites a assolir: - Fita 1 Signatura del present conveni. - Fita 2: Finalització de l'entrada en el pilot i acompanyament inicial dels participants. - Fita 3: Finalització d'assignació d'acció formativa d'acord amb l'itinerari fixat. 3 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 de febrer del 2023 CSV: 624d-eb6a-2fee-c5c8 - El objectius que es volen complir durant l'execució del projecte són: Núm. Objectiu Termini pel seu acompliment 1 Avaluació de la trajectòria, estudi competències Febrer 2023 i proves PIACC del 100% dels participants 2 Assignació del 100% de les propostes Febre/març 2023 formatives incloses en els itineraris d'inclusió a alguna de les activitats previstes en el present conveni 3 Certificar el 100% de les accions formatives Juny/Juliol 2023 finalitzades Quarta.- Marc jurídic El marc jurídic regulador d'aquest conveni, d'acord amb la normativa de desplegament del PRTR, és el següent: - Reglament (UE) 2021/241, del Parlament i del Consell, de 12 de febrer de 2021, pel qual s'estableix el Mecanisme de Recuperació i Resiliència. - Reglament (UE, Euratom) 1046/2018 del Parlament Europeu i del Consell, de 18 de juliol de 2018, sobre les normes financeres aplicables al pressupost general de la Unió, pel qual es modifiquen els Reglaments (UE) núm. 1296/2013, (UE) núm. 1301/2013, (UE) núm. 1303/2013, (UE), núm. 1304/2013, (UE) núm. 1309/2013, (UE) núm. 1316/2013, (UE) núm. 223/2014 i (UE) núm. 283/2014 i la Decisió núm. 541/2014/UE i pel qual es deroga el Reglament (UE, Euratom) núm. 966/2012. - Reial decret llei 36/2020, de 30 de desembre, pel qual s'aproven mesures urgents per a la modernització de l'Administració pública i per a l'execució del Pla de recuperació, transformació i resiliència. - Decret llei 5/2021, de 2 de febrer, pel qual s'aproven mesures urgents per a la implementació i gestió dels fons procedents del Mecanisme de Recuperació i Resiliència i del fons REACT-EU per a l'Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic. - Ordre HFP/1030/2021, de 29 de setembre, per la qual es configura el sistema de gestió del Pla de recuperació, transformació i resiliència. - Ordre HFP/1031/2021, de 29 de setembre, per la qual s'estableix el procediment i el format de la informació que han de proporcionar les entitats del sector públic 2 estatal, autonòmic i local per al seguiment del compliment de les fites i objectius i d'execució pressupostària i comptable de les mesures dels components del Pla de recuperació, transformació i resiliència. - Resolució 1/2022, de 12 d'abril, de la Secretaria General de Fons Europeus, per la qual s'estableixen instruccions per aclarir la condició d'entitat executora, la designació 4 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 de febrer del 2023 CSV: 624d-eb6a-2fee-c5c8 d'òrgans responsables de mesures i òrgans gestors de projectes i subprojectes, en el marc del sistema de gestió del Pla de recuperació, transformació i resiliència. - La resta de normativa europea, estatal i catalana desenvolupada al respecte. Cinquena.- Obligacions del Consorci d'Educació de Barcelona en relació a les disposicions del Mecanisme de Recuperació i Resiliència 1. Realitzar, amb càrrec al finançament dels fons procedents del Mecanisme de Recuperació i Resiliència (MRR), les activitats i accions que l'Ajuntament de Barcelona li assigna i que tenen per objectiu desenvolupar les mesures que conté el PRTR amb el compromís estricte de complir les fites i objectius assignats, d'acord amb els indicadors de seguiment, en la forma i els terminis previstos, i sota les directrius de l'Ajuntament de Barcelona. 2. Facilitar tota la informació de seguiment que sigui necessària, en particular, tota la informació del sistema d'informació de gestió i seguiment que preveu l'Ordre HFP/1031/2021, de 29 de setembre, i el Manual d'usuari Coffee-MRR o l'eina informàtica de seguiment del PRTR. 3. Donar compliment als principis transversals del MRR en totes les fases del procediment d'acord amb el Reglament (UE) 2021/241, del Parlament i del Consell, de 12 de febrer de 2021, pel qual s'estableix el Mecanisme de Recuperació i Resiliència, i als principis de gestió específics del PRTR de l'article 2 de l'Ordre HFP/1030/2021, de 29 de setembre, amb el mateix nivell d'exigència que es demana a l'Ajuntament de Barcelona, mitjançant la corresponent definició i autoavaluació. En concret: a) Aplicar el Pla de mesures antifrau en l'execució d'actuacions finançades pels fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència de l'Ajuntament de Barcelona aprovat per acord de la Comissió de Govern en sessió de 3 de febrer de 2022 i comunicat al Consell Municipal de l'Ajuntament de Barcelona, en sessió de 25 de febrer de 2022; o en el seu cas, haver-se adherit al Pla de mesures antifrau de l'Ajuntament de Barcelona o tenir el seu propi Pla de mesures antifrau. En aquest darrer extrem el Pla de mesures antifrau de l'Ajuntament de Barcelona s'aplicaria de forma supletòria. Complir la metodologia que preveu el Pla per implementar l'avaluació de riscos de frau, formalitzar les declaracions responsables d'absència de conflicte d'interessos de les persones intervinents en els diferents procediments d'assignació dels fons, i disposar d'un procediment per abordar conflictes d'interessos ajustat a l'organització. b) Complir les obligacions assumides en matèria d'etiquetatge verd i digital i establir els mecanismes per al seu control, complir les obligacions assumides respecte al principi de no causar un dany significatiu als sis objectius mediambientals, d'acord amb l'article 17 del Reglament (UE) 2020/852, del Parlament i del Consell, de 18 de juny, relatiu a l'establiment d'un marc per facilitar les inversions sostenibles i pel qual es modifica el Reglament (UE) 2019/2088, i informar de les conseqüències en cas d'incompliment durant l'execució, per tal que es tinguin en compte en els processos de licitació i d'execució de les actuacions objecte del conveni. c) Complir amb les obligacions d'informació. En les actuacions de licitació i lliurament dels serveis/productes complir amb les obligacions d'informació, comunicació i publicitat de la normativa europea i amb el que preveuen les guies de la Unió Europea, 5 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 de febrer del 2023 CSV: 624d-eb6a-2fee-c5c8 així com amb les indicacions de l'Estat i les de la Generalitat de Catalunya. Així mateix, en les comunicacions i la documentació relativa al subprojecte i les actuacions objecte del conveni, s'ha d'exhibir de forma correcta i destacada l'emblema de la UE, amb una declaració de finançament adequada que digui: "Finançat per la UE - Next Generation EU", juntament amb el logotip oficial del Pla de recuperació, transformació i resiliència. Així mateix, s'ha d'incorporar el logotip oficial del Next Generation Ajuntament de Barcelona d'acord amb les seves pautes gràfiques. També cal comunicar les obligacions d'informació previstes a l'article 8.2 de l'Ordre HFP/1030/2021, de 29 de setembre. Concretament, cal comunicar la identificació (NIF, nom o raó social i domicili fiscal) dels tercers a qui es contracti i subcontracti per a l'execució de prestacions parcials, si s'escau, una vegada formalitzat el contracte i el subcontracte, per tal de poder incorporar aquesta identificació a l'eina informàtica de seguiment del PRTR. d) Formalitzar i conservar a l'expedient les cinc declaracions responsables (dues relatives a absència de conflictes d'interès -personal intern i personal extern-, cessió i tractament de dades, compromís de compliment de principis transversals i sobre el compliment del principi de no causar perjudici significatiu als sis objectius mediambientals) dels annexos dels models de plecs de clàusules administratives dels contractes finançats amb fons Next Generation EU, elaborats per la Direcció de Coordinació de Contractació Administrativa de la Gerència de Recursos de l'Ajuntament de Barcelona (annexes de l'I al V del present conveni). 4. Sotmetre's als controls de la Comissió Europea, l'Oficina de Lluita Antifrau, el Tribunal de Comptes Europeu i la Fiscalia Europea, i al dret d'aquests òrgans a l'accés a la informació sobre el conveni. Així mateix, sotmetre's a les normes sobre conservació de la documentació, d'acord amb l'article 132 del Reglament financer, juntament amb els controls i auditoria interns de les autoritats competents estatals, de la Generalitat de Catalunya i de l'Ajuntament de Barcelona. 5. Utilitzar els models esmentats de plecs de clàusules administratives dels contractes finançats amb fons Next Generation EU per a les contractacions que es derivin d'aquest conveni. 6. Presentar en el termini determinat en la resolució i un cop finalitzades les activitats i accions del subprojecte, la liquidació i justificació pertinent; i en cas de no poder-se presentar o que aquesta no fos conforme procedir al reintegrament de part o de la totalitat dels recursos econòmics transferits. Sisena.- Compromisos de les parts El Consorci d'Educació de Barcelona es compromet a: • Aportar els recursos necessaris per portar a terme les activitats previstes. • Complir allò acordat en aquest conveni. • Facilitar a l'Ajuntament de Barcelona tota la informació que requereixi sobre les activitats previstes en el present conveni. 6 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 de febrer del 2023 CSV: 624d-eb6a-2fee-c5c8 • Participar en les reunions, grups de treball i/o activitats que es convoquin des de l'Ajuntament de Barcelona. • Les dades de contacte a on s'hauran de trametre les notificacions i comunicacions és la següent: o Adreça postal: Plaça Urquinaona, número 6, 08018 Barcelona. o Adreça electrònica: gverdes.ceb@gencat.cat L'Ajuntament de Barcelona es compromet a: • Assumir el finançament de les activitats previstes al pacte segon i les tasques de direcció i coordinació del projecte. • Vetllar per l'acompliment d'allò acordat en aquest conveni. • Lliurar al Consorci d'Educació de Barcelona tota aquella informació que pugui facilitar el desenvolupament de les seves activitats. • Les dades de contacte a on s'hauran de trametre les notificacions i comunicacions és la següent. o Adreça postal: C/ València, 344 o Adreça electrònica: etorres@bcn.cat Les parts es comprometen a: • Impulsar les accions necessàries per l'assoliment de les actuacions a realitzar. • Col·laborar mitjançant una persona responsable de cadascuna de les Administracions que participaran activament en la Comissió de Seguiment del present conveni per dur a terme les actuacions previstes en el present conveni. Setena.- Finançament L'Ajuntament de Barcelona aportarà la quantitat total de 1.561.200,00 euros, amb càrrec a la partida 0200-41041-23151 dels pressupostos de 2022 de l'Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGBTI. La quantitat total s'abonarà al Consorci d'Educació de Barcelona a la formalització del conveni. Vuitena. Tractament de dades de caràcter personal S'estableix l'obligació de complir i respectar la legislació vigent en matèria de protecció de dades de les 1.000 persones participants. El Consorci d'Educació de Barcelona es considera encarregat del tractament en els termes establerts per la vigent normativa de protecció de dades personals. 7 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 de febrer del 2023 CSV: 624d-eb6a-2fee-c5c8 El Consorci d'Educació de Barcelona s'obliga a tractar les dades de caràcter personal a les quals tingui accés en virtut de l'execució de la present encàrrec de gestió, d'acord amb les instruccions dictades per Direcció d'Estratègia i Avaluació de l'Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGBTI. El Consorci d'Educació de Barcelona no podrà aplicar ni utilitzar les dades de caràcter personal a les quals tingui accés amb finalitats diferents a les de l'objecte de l'encàrrec de gestió i necessàries per a la seva execució. Tampoc podrà comunicar-les a tercers, ni tan sols per a la seva conservació. En aquest sentit garantirà que les persones que intervinguin en l'execució de les actuacions derivades d'aquest conveni s'abstindran de fer cap mena de tractament de les dades personals de què disposi com a conseqüència de l'aplicació de l'acord, més enllà del que sigui necessari per a la consecució de les finalitats d'aquest. De la mateixa manera, es comprometen a no manipular, transformar ni cedir a tercers les dades esmentades o els arxius que les contenen, fora de l'estricte objecte de la relació subscrita per les parts, així com a guardar-ne estricta confidencialitat, d'acord amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, amb la normativa que la desenvolupi i amb les previsions del Reglament general de protecció de dades (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016.) La finalitat del tractament és la número 70 recollida en el Registre d'activitats de tractament de l'Ajuntament de Barcelona que inclou la promoció i gestió dels Serveis Socials Bàsics del sistema públic de serveis socials (recursos, prestacions, activitats, programes, projectes i equipaments destinats a l'atenció social de la població). Les dades tractades s'integren dins la tipologia següent: Altres dades (nivell baix) • Identificatives: DNI/NIF/NIE/Passaport, núm. Seg. Social/mútua, nom i cognoms, adreça, e-mail, telèfon, signatura/empremta, imatge/veu, marques físiques, núm. reg. personal, signatura electrònica. • Personals: estat civil, dades familiars, data naixement, lloc naixement, edat, sexe, nacionalitat, llengua materna, llengua vehicular preferent, característiques físiques o antropomètriques. • Socials: allotjament o habitatge, situació militar, propietats, possessions, aficions, estils de vida, clubs/associacions, llicències, permisos i autoritzacions. • Professionals: formació, titulació, historial estudiantil, experiència, pertany a col·legis/associacions professionals. • Treball: cos/escala, categoria/grau, lloc de treball, dades no econòmiques de la nòmina, historial laboral, altres. 8 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 de febrer del 2023 CSV: 624d-eb6a-2fee-c5c8 L'incompliment directe o indirecte d'aquesta clàusula per alguna de les parts podrà comportar l'exigència de les responsabilitats que se'n pugui derivar en compliment de la normativa vigent en matèria de protecció de dades personals i d'aquella altre que resulti d'aplicació. Novena.- Comissió de seguiment Es crearà una Comissió de Seguiment, amb els següents components: • Per part de l'Ajuntament de Barcelona: o Eladi Torres Gonzàlez, Director d'Estratègia i Avaluació de l'Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGBTI o persona en qui delegui. • Per part del Consorci d'Educació de Barcelona: o Gemma Verdés Prieto, Directora d'Ensenyaments postobligatòries i de règim especial o persona en qui delegui. Aquesta Comissió, que es reunirà com a mínim un cop durant la vigència del present conveni i celebrarà les reunions extraordinàries que es creguin convenients a sol·licitud de qualsevol de les parts, i tindrà com a principals funcions: - Fer el seguiment i l'avaluació dels acords del present conveni. - Valorar el desenvolupament de l'objecte del conveni. - Interpretar els termes del conveni i resoldre en qualsevol controvèrsia que pugui sorgir en el compliment de conveni prèvia a la via jurisdiccional. Les parts, mitjançant acord unànime, poden convidar altres persones representatives a participar de la Comissió de Seguiment quan ho considerin necessari. Desena.- Vigència Aquest conveni tindrà una vigència des del moment de la data de la seva signatura i fins el 30 de setembre de 2023. Onzena.- Modificació Qualsevol modificació que alteri les obligacions establertes en aquest conveni s'haurà de fer amb el consentiment d'ambdues parts i per escrit, mitjançant el corresponent annex o addenda de modificació, la qual s'haurà d'ajustar al que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic. Dotzena.- Extinció El present conveni s'extingirà per alguna de les causes següents: • Transcurs del termini previst o execució de l'objecte. • Per mutu acord de les parts manifestat per escrit. 9 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 de febrer del 2023 CSV: 624d-eb6a-2fee-c5c8 • Per l' incompliment de les obligacions i compromisos assumits per alguna de les parts signats del conveni seguint allò establert a l'article 51.2 c) de la llei LRJSP. • Per modificació unilateral dels termes o condicions que van donar lloc a la signatura del present conveni. • Per la denúncia d'una de les parts feta amb un mínim de tres mesos d'antelació, sense perjudici de finalitzar els encàrrecs iniciats. • Per decisió judicial declaratòria de la nul·litat del conveni. • Per les causes generals establertes en la legislació vigent. En el cas d'extinció anticipada, les actuacions en curs s'hauran de dur a terme fins a la seva completa execució. Es fixarà per la Comissió de Seguiment la forma de finalitzar les actuacions i compromisos en curs i, si escau, s'establirà per aquesta Comissió un termini improrrogable per a la seva consecució. Tretzena.- Resolució de conflictes Si sorgeixen dubtes quant a la interpretació del contingut d'aquest conveni, es resoldran en el si de la Comissió tècnica de seguiment del conveni. En cas que es plantegin qüestions litigioses arran de la seva execució i no es puguin resoldre per acord de les parts, ja que aquest conveni té naturalesa administrativa, se sotmetran al coneixement de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, d'acord amb el que disposa l'article 10.1.g) de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa Catorzena.-Transparència i accés a la informació pública El conveni subscrit podrà ser posat a disposició dels ciutadans en el corresponent Portal de Transparència en aplicació del que disposa la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de Transparència, Accés i Bon Govern i la resta de normativa de desenvolupament de la mateixa. I es farà públic de conformitat amb els articles 110.3 i 112 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, amb la seva publicació en els Diaris o Butlletins Oficials i webs que corresponguin. I, en prova de conformitat, les parts signen el present document mitjançant signatura digital, considerant-se la data d'aquest conveni la de la darrera signatura. Segueixen les signatures de les persones intervinents, la darrera de les quals és de data 24 de gener de 2023 Laia Claverol Torres, gerenta de l'Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGBTI de l’Ajuntament de Barcelona. 10 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 de febrer del 2023 CSV: 624d-eb6a-2fee-c5c8 Mercè Massa Rincón, gerenta del Consorci d'Educació de Barcelona Sra. Maria Victoria Moreno Ortiz, secretària delegada de l'Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGBTI de l’Ajuntament de Barcelona. 11 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007