Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN Sessió ordinària de 23 de febrer de 2023 ACTA A la nova Sala de Govern de la Casa de la Ciutat, el 23 de febrer de 2023, s’hi reuneix la COMISSIÓ DE GOVERN, en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excma. Sra. Ada Colau Ballano. Hi assisteixen les Imes. Sres. regidores i els Ims. Srs. regidors: Janet Sanz Cid, Laia Bonet Rull, Laura Pèrez Castaño, Albert Batlle Bastardas, Jordi Martí Grau, Lucía Martín González, Eloi Badia Casas, Jordi Rabassa Massons, Marc Serra Solé, Gemma Tarafa Orpinell, Pau Gonzàlez Val, Montserrat Ballarín Espuña, David Escudé Rodríguez, Francesc Xavier Marcé Carol, Maria Rosa Alarcón Montañés i Núria Carmona Cardoso, assistits pel Secretari General, el Sr. Jordi Cases Pallarès, que certifica. Excusen la seva absència l’Im. Sr. regidor Joan Ramon Riera Alemany i la Gerent Municipal, Sra. Sara Berbel Sánchez. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les 09.00 h. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió ordinària celebrada el 16 de febrer de 2023, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment del Decret d'Alcaldia, de 15 de juny de 2019, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 1. – (22000179L02) La Gerenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, el 2/12/2022, va resoldre ADJUDICAR el lot 2 del contracte que té per objecte la gestió del servei d’habitatges d’Inclusió amb suport socioeducatiu, dividit en 3 lots, amb mesures de contractació pública sostenible, amb una durada de 24 mesos comptats a partir del dia 1 de gener del 2023 o del dia que es fixi en la formalització del contracte, a ATRA ASSOCIACIÓ, amb NIF G58219874, per un import màxim de 466.206,84 euros, IVA exempt. 2. – (22000182L01) Resolució de la Presidència de l'Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona en data 16.12.2022: ADJUDICAR el contracte núm. 22000182 Lot 1 que té 1/25 CG 8/23 per objecte la gestió dels centres residencials d'atencions bàsiques Meridiana i Horta ubicats a l'Avinguda Meridiana, 197 i al Camí de l'Església 1-3 de Barcelona, respectivament, dividit en 2 lots, amb mesures de contractació pública sostenible, amb una durada de 24 mesos comptats a partir del dia 1 de gener del 2023 o del dia que es fixi en la formalització del contracte, a l'empresa ACCENT SOCIAL SLU, amb NIF B66808213, per un import màxim de 4.357.876,78 euros, IVA inclòs (del 10 %), havent constituït l'adjudicatari la garantia definitiva per la quantitat total de 198.085,31 euros mitjançant dos avals bancaris. DISPOSAR la despesa del contracte per un import de 4.357.876,78 euros, IVA inclòs del tipus del 10%, a favor de ACCENT SOCIAL SLU, amb NIF B66808213, i amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0100 22732 23141 dels exercicis 2023 a 2024 amb el desglossament següent: - Exercici pressupost 2023, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient: 2.173.443,75 euros, IVA inclòs, amb el següent desglossament: 1.975.857,95 euros d'import net i 197.585,80 euros en concepte d'impost sobre el valor afegit al tipus del 10% - Exercici pressupost 2024, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient: 2.184.433,03 euros, IVA inclòs, amb el següent desglossament: 1.985.848,21 euros d'import net i 198.584,82 euros en concepte d'impost sobre el valor afegit al tipus del 10% FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals, a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte la Sra. Susana Bonet Casal, Cap del Departament de serveis diürns i residencials col·lectius per a persones sense llar de la Direcció de Serveis al sensellarisme de l'IMSS. NOTIFICAR la present resolució a les empreses licitadores i PUBLICAR-LA al perfil de contractant i al DOUE. DONAR COMPTE d'aquesta resolució a la Comissió de Govern. 3. – (22000238) Resolució de la Presidència de l'Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona en data 1.2.2023: ADJUDICAR el contracte de serveis 22000238 que té per objecte la contractació per procediment negociat sense publicitat de 116 places d'acolliment residencial temporal per a persones en situació de sense llar al centre residencial d'inclusió Hort de la Vila, amb mesures de contractació pública sostenible, per un període de 24 mesos, comptadors des del dia 1 gener de 2023 o el dia que es fixi en la formalització del contracte, a l'entitat SANT JOAN DE DÉU SERVEIS SOCIALS, amb NIF R5800637J, per un import màxim de 5.952.950,64 euros, exempt d'IVA, integrat per les quantitats següents: 4.753.935,20 euros, exempt d'IVA, corresponent a la part del preu global del contracte i 1.199.015,44 euros, exempt d'IVA, corresponent al pressupost de licitació destinat al servei de manutenció i higiene pel preu unitari de 14,14 euros/usuari/dia, exempt d'IVA. DISPOSAR la despesa del contracte per un import de 5.952.950,64 euros, exempt d'IVA, a favor de SANT JOAN DE DÉU SERVEIS SOCIALS, amb NIF R5800637J i amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0103 23161 22732 dels exercicis 2023 a 2024 amb el desglossament següent: - Exercici pressupost 2023: 2.975.655,20 euros, exempt d'IVA. - Exercici pressupost 2024, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient: 2.977.295,44 euros, exempt d'IVA. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 297.647,53 euros, i RETENIR l'esmentada garantia del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini 2/25 CG 8/23 màxim de 5 dies naturals, a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte la Sra. Susana Bonet Casals, Cap del Departament de Serveis Diürns i Residencials Col·lectius per a Persones Sense Llar de l'IMSS. NOTIFICAR la present resolució a l'entitat adjudicatària i PUBLICAR-LA al perfil de contractant i al DOUE. DONAR COMPTE a la Comissió de Govern. 4. – (20160103) La Presidenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, el 28/12/2022, amb efectes des de l’1/01/2023, va resoldre AIXECAR el reparament suspensiu efectuat per intervenció, el 27/12/2022, i APROVAR la continuïtat del contracte de gestió del servei de teleassistència, adreçat a les persones grans o persones amb dependència i/o discapacitat, que viuen a la ciutat de Barcelona, i el subministrament de l’equipament tècnic domiciliari, des de l’1 de gener de 2023 fins a l’inici de l’execució del nou contracte i, en tot cas, per un període màxim de 9 mesos, en les mateixes condicions previstes en els plecs, a favor de Televida Servicios Sociosanitarios, SLU, amb NIF B80925977, per un import total de 6.400.000 euros, IVA inclòs. 5. – (20170209LOT1) La Presidenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, el 13/09/2022, amb efectes des de l’1/07/2022, va resoldre AIXECAR el reparament suspensiu efectuat per intervenció, el 7/09/2022, i APROVAR la continuïtat del contracte de serveis que té com objecte la gestió de la residència municipal Francesc Layret (lot 1) incorporant mesures d’eficiència social a favor dels drets ciutadans i socials de les persones que executen els contractes o de les persones que en son destinatàries o usuàries, adjudicat a la mercantil SAR RESIDENCIAL y ASSISTENCIAL SAU, durant el temps indispensable fins a l’inici de l’execució del contracte i, en tot cas, per un període no superior a 9 mesos a partir de l’1 de juliol de 2022 en les mateixes condicions previstes en els plecs que regulen aquest contracte, per un import total de 1.165.217,33 euros (IVA Inclòs al tipus del 4%), dels quals 1.120.401,28 euros corresponen al pressupost net i 44.816,05 euros en concepte d’IVA. 6. – (20170209LOT2) La Presidenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, el 4/07/2022, amb efectes des de l’1/07/2022, va resoldre AIXECAR el reparament suspensiu efectuat per intervenció, el 28/06/2022, i APROVAR la continuïtat del contracte de serveis que té com objecte la gestió de la residència municipal Parc del Guinardó (Lot 2) incorporant mesures d’eficiència social a favor dels drets ciutadans i socials de les persones que executen els contractes o de les persones que en son destinatàries o usuàries, adjudicat a la mercantil RESIDÈNCIA TERCERA EDAT L’ONADA SL durant el temps indispensable fins a l’inici de l’execució del contracte i, en tot cas, per un període no superior a 2 mesos a partir de l’1 de juliol de 2022 en les mateixes condicions previstes en els plecs que regulen aquest contracte, per l’import de 194.908,93 euros (IVA Inclòs al tipus impositiu del 4%) dels quals 187.412,43 euros corresponen al pressupost net i 7.496,50 euros d’IVA. 3/25 CG 8/23 7. – (20170209LOT3) La Presidenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, el 13/09/2022, amb efectes des de l’1/07/2022, va resoldre AIXECAR el reparament suspensiu efectuat per intervenció, el 7/09/2022, i APROVAR la continuïtat dels serveis del contracte que té per objecte la gestió i administració de la residència municipal Josep Miracle (Lot 3) incorporant mesures d’eficiència social a favor dels drets ciutadans i socials de les persones que executen els contractes o de les persones que en són destinatàries o usuàries, durant els anys 2018 i 2019, adjudicat a ACCENT SOCIAL, SL, per al període comprès entre l’1 de juliol del 2022 i el 31 de març de 2023, condicionat a l’entrada en vigor del contracte resultant de la nova licitació per un import total de 977.203,71 euros IVA inclòs (tipus del 4%). 8. – (20170281) La Presidenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, el 28/12/2022, amb efectes des de l’1/01/2023, va resoldre AIXECAR el reparament suspensiu efectuat per intervenció, el 27/12/2022, i APROVAR la continuïtat dels serveis del contracte que té per objecte la gestió de l’Equipament integral Horta per a persones sense llar: servei d’acollida diürn i servei d’acolliment residencial nocturn d’atencions bàsiques, amb mesures d’eficiència social, adjudicat a CREU ROJA ESPANYOLA, per al període comprès des de l’1 de gener de 2023 fins a l’inici de l’execució del nou contracte i, en tot cas, per un període màxim 4 mesos en les mateixes condicions previstes en els plecs, per un import total de 400.227,28 euros, exempts d’IVA. 9. – (22XI0004) Resolució de la Presidència de l'Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona en data 14.11.2022: RESOLDRE l'omissió de la funció interventora, CONTINUAR el procediment i CONVALIDAR l'omissió de la funció interventora per considerar que no procedeix la revisió d'ofici per resultar aplicables els límits previstos en l'article 110 LPACAP. APROVAR el reconeixement de crèdit a favor de Residència Tercera Edat l'Onada, SL per un import total de 165.165,00 euros (23.595,00 euros/mes, IVA inclòs), IVA inclòs, en concepte d'import de la renda del subarrendament parcial dels espais situats a la Residència Vila Clavellina, ubicada al carrer Rafael de Casanova, núm. 3 de Premià de Mar (Barcelona), per al període del l'1 de febrer fins al 31 d'agost de 2022, atesa la necessitat de regularitzar les despeses realitzades i no reconegudes en aquest exercici. AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR a favor de Residència Tercera Edat l'Onada, SL, amb NIF núm. B43514504, l'import total de 165.165,00 euros, IVA inclòs, corresponents a 136.500,00 euros d'import net i 28.665 euros a l'impost sobre el valor afegit al tipus del 21%, amb càrrec a l'aplicació 0100-20200-23151 del pressupost de l'IMSS de 2022, al pagament de la renda del subarrendament parcial de la Residència Vila Clavellina durant el període de l'1 de febrer fins al 31 d'agost de 2022. NOTIFICAR aquesta resolució a l'interessat. DONAR COMPTE a la Comissió de Govern. 10. – (22XI0005) Resolució de la Presidència de l'Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona en data 7.12.2022: RESOLDRE l'omissió de la funció interventora, CONTINUAR el procediment i CONVALIDAR l'omissió de la funció interventora per considerar que no procedeix la revisió d'ofici per resultar aplicables els límits previstos en l'article 110 LPACAP. APROVAR el reconeixement de crèdit per un import total de 4/25 CG 8/23 187.860,21 euros, exempt d'IVA, amb el detall que es conté en la relació comptable d'inici de l'expedient per als serveis prestats durant el període de 25 de juliol a 30 de setembre de 2022, atesa la necessitat de regularitzar les despeses realitzades i no reconegudes en aquest exercici. AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR l'import total de 187.860,21 euros, exempt d'IVA, amb càrrec a l'aplicació 0100 22738 23171 del pressupost de l'IMSS de 2022, per la despesa corresponent, i segons els desglossament que consta en aquest expedient, dels serveis d'acolliment d'urgència, llarga estada i fase d'autonomia per a dones víctimes de violència masclista i llurs fills i filles, en el període corresponent del 25 de juliol fins al 30 de setembre de 2022. NOTIFICAR aquesta resolució als interessats. DONAR COMPTE a la Comissió de Govern. 11. – (22XI0006) Resolució de la Presidència de l'Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona en data 16.12.2022: RESOLDRE l'omissió de la funció interventora, CONTINUAR el procediment i CONVALIDAR l'omissió de la funció interventora per considerar que es tracta d'un acte anul·lable i no nul, i per tant no procedeix la revisió d'ofici. APROVAR el reconeixement de crèdit per un import total de 109.035,42 euros per les despeses corresponents a contractes verbals d'emergència de l'any 2020, atesa la necessitat de regularitzar les despeses realitzades i no reconegudes en aquest exercici, amb el següent desglossament: SAR RESIDENCIAL Y ASIST.,SAU d'import 35.937,09 euros, partida 0100/22699/23151 GIRBAU, SA, d'import 13.245,87 euros, partida 0100/22699/23151 SANT JOAN DE DÉU SER. SOCIALS d'import 47.825,24 euros, partida 0100/22699/23151 EULEN SERVICIOS SOCIOSANITARIOS, SA, d'import 12.027,22 euros, partida 0100/22732/23132. AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR l'import total de 109.035,42 euros, amb el desglossament i amb càrrec al pressupost i l'aplicació indicada en aquest mateix document, per la despesa corresponent en cada cas. DONAR COMPTE a la Comissió de Govern. NOTIFICAR aquesta resolució als interessats. 12. – (22XI0007) Resolució de la Presidència de l'Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona en data 27.12.2022: RESOLDRE l'omissió de la funció interventora, CONTINUAR el procediment i CONVALIDAR l'omissió de la funció interventora per considerar que no procedeix la revisió d'ofici per resultar aplicables els límits previstos en l'article 110 LPACAP. APROVAR el reconeixement extrajudicial de crèdit per un import total de 5.400.695,42 euros, IVA inclòs, amb el detall que es conté en la següent relació annexa, pels serveis prestats i facturats durant el mesos de juliol a novembre de l'any 2022, atesa la necessitat de regularitzar les despeses realitzades i no reconegudes en aquest exercici: Data Factura Import (IVA inclòs) Concepte 28/7/2022 10.792,32 ALLOTJAMENTS CUESB-2 JUNY 28/7/2022 163.526,74 ALLOTJAMENTS EIXAMPLE JUNY 28/7/2022 199.361,88 ALLOTJAMENTS SISFAM/SASSEP/SDI JUNY 28/7/2022 383.034,60 ALLOTJAMENTS CIUTAT VELLA JUNY 28/7/2022 476.374,47 ALLOTJAMENTS SIS-TRACTAMENT JUNY 2/8/2022 24.407,33 ALLOTJAMENTS GRÀCIA 1-24 JULIOL 2/8/2022 35.499,84 ALLOTJAMENTS LES CORTS 1- 24 JULIOL 2/8/2022 156.777,17 ALLOTJAMENTS NOU BARRIS 1-24 JULIOL 2/8/2022 133.620,75 ALLOTJAMENTS HORTA-GUINARDÓ 1-24 JULIOL 2/8/2022 316.926,54 ALLOTJAMENTS CIUTAT VELLA 1-24 JULIOL 2/8/2022 138.126,97 ALLOTJAMENTS EIXAMPLE 1-24 JULIOL 3/8/2022 12.590,84 ALLOTJAMENTS SARRIÀ-ST GERVASI 1-24 5/25 CG 8/23 JULIOL 3/8/2022 216.311,45 ALLOTJAMENTS SANTS-MONTJUIC 1-24 JULIOL 3/8/2022 64.777,05 ALLOTJAMENTS SANT ANDREU 1-24 JULIOL 3/8/2022 211.706,51 ALLOTJAMENTS SANT MARTI 1-24 JULIOL 4/8/2022 9.612,47 ALLOTJAMENTS CUESB 1- 24 JULIOL 28/9/2022 154.576,56 ALLOTJAMENTS SISFAM/SASSEP/SDI 1-24 JULIOL 10/11/2022 85.788,97 ALLOTJAMENTS SANT ANDREU SETEMBRE 10/11/2022 27.655,81 ALLOTJAMENTS GRÀCIA SETEMBRE 10/11/2022 8.938,28 ALLOTJAMENTS CUESB-2 SETEMBRE 10/11/2022 272.408,97 ALLOTJAMENTS SANTS-MONTJUÏC SETEMBRE 10/11/2022 380.942,33 ALLOTJAMENTS CIUTAT VELLA SETEMBRE 10/11/2022 273.627,72 ALLOTJAMENTS SANT MARTI SETEMBRE 10/11/2022 12.085,47 ALLOTJAMENTS SARRIÀ-ST GERVASI SETEMBRE 10/11/2022 173.356,26 ALLOTJAMENTS EIXAMPLE SETEMBRE 10/11/2022 175.319,59 ALLOTJAMENTS HORTA- GUINARDÓ SETEMBRE 10/11/2022 210.911,60 ALLOTJAMENTS NOU BARRIS SETEMBRE 11/11/2022 188.774,46 ALLOTJAMENTS SISFAM/SASSEP/SDI SETEMBRE 15/11/2022 465.803,94 ALLOTJAMENTS SIS-TRACTAMENT SETEMBRE 16/11/2022 391.582,59 ALLOTJAMENTS SIS-TRACTAMENT 1-24 JULIOL 28/11/2022 25.475,94 ALLOTJAMENT OCTUBRE Sants TOTAL 5.400.695,42 € AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR a favor d'Ávoris Retail Division, S.L. amb NIF B07012107, la despesa per un import total de 5.400.695,42 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'aplicació 0100-22615- 23142 del pressupost de l'IMSS de l'any 2022. NOTIFICAR aquesta resolució als interessats DONAR COMPTE a la Comissió de Govern. 13. – (22XI0008) Resolució de la Presidència de l'Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona en data 30.12.2022: RESOLDRE l'omissió de la funció interventora, CONTINUAR el procediment i CONVALIDAR l'omissió de la funció interventora per considerar que no procedeix la revisió d'ofici per resultar aplicables els límits previstos en l'article 110 LPACAP. APROVAR el reconeixement de crèdit a favor de la Residència Tercera Edat l'Onada, SL per un import total de 146.316,34 euros, IVA inclòs, dels quals 140.688,79 euros corresponent al pressupost net i 5.627,55 euros a l'IVA al tipus del 4%, en concepte d'import de la gestió del servei i de la renda del subarrendament parcial dels espais situats a la Residència Vila Clavellina, ubicada al carrer Rafael de Casanova, núm. 3 de Premià de Mar (Barcelona), per al període del mes de setembre de l'any 2022, atesa la necessitat de regularitzar les despeses realitzades i no reconegudes en aquest exercici. AUTORITZAR, DISPOSAR i OBLIGAR a favor de la Residència Tercera Edat l'Onada, SL, amb NIF núm. B43514504, l'import total de 146.316,34 euros, IVA inclòs, dels quals 140.688,79 euros corresponent al pressupost net i 5.627,55 euros a l'IVA al tipus del 4%, amb càrrec a l'aplicació 0100-22732-23132 del pressupost de l'IMSS de 2022, al pagament de la gestió del servei i de la renda del subarrendament parcial de la Residència Vila Clavellina durant el període relatiu al mes de setembre de l'any 2022. NOTIFICAR aquesta resolució a l'interessat/da. DONAR COMPTE a la Comissió de Govern. 14. – (20220142) La Gerenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, el 25/07/2022, va resoldre APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona (IMSS) i l'Associació per la Vida Independent (AVI), amb NIF núm. G64570617, per impulsar el programa d'adaptació funcional de la llar per a persones grans, durant l'any 2022, que instrumenta l'atorgament de la subvenció amb la modalitat de concessió directa i nominativa, per un import de 6/25 CG 8/23 480.000 euros. 15. – (20220146) La Gerenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, el 28/06/2022, va resoldre APROVAR l'acord de serveis entre l'Ajuntament de Barcelona, Gerència d'Àrea Agenda 2030, Transició Digital i Esports mitjançant la Direcció de Serveis d'Informació i Atenció Ciutadana i l'Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona per a l'any 2022 per a la prestació dels serveis d'atenció telefònica dels Centres de Serveis Socials i SARA de Barcelona, incloent la informació a la ciutadania sobre les prestacions de la cartera acordada i la gestió de les cites de la xarxa centres de serveis socials, per un import de 604.359,59 euros. 16. – (20220186) La Gerenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, el 17/06/2022, va resoldre APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, la Gerència de l'Àrea Agenda 2030, transició digital i esports i el Col·legi de Veterinaris de Barcelona, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció per a l'assistència d'animals de companyia que conviuen amb persones en situació de sensellar a la ciutat de Barcelona amb una durada de 2 anys, per un import de 22.000 euros l'any 2022 i 22.000 euros l'any 2023. 17. – (20220257) La Gerenta de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona, el 4/08/2022, va resoldre APROVAR el Conveni marc de col·laboració entre l'Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona (IMSS) i les Entitats Catalanes d'Acció Social (ECAS), amb CIF núm. G63228720, la Federació d'Empreses d'Inserció de Catalunya (FEICAT) amb CIF núm. G64923188 i CREU ROJA ESPANYOLA A BARCELONA (CREU ROJA), amb CIF núm. Q2866001G, per dur a terme la coordinació de l'acció de les esmentades institucions amb l'IMSS, per a la gestió d'un mercat laboral de treball reservat per a persones procedents de col·lectius vulnerables a la ciutat de Barcelona, en el marc del programa LÀBORA durant l'any 2022, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció de concessió directa prevista nominativament en el pressupost de l'any 2022 de l'IMSS, per un import de 3.166.000 euros. b) Informes C) Part Decisòria 1.- a) Declaracions en expedients de contractació b) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 2. – (286/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Jose Luis Álvarez López (mat. 71079) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, amb la categoria professional de Sergent de la Guàrdia Urbana de Barcelona (codi de lloc de treball: 20FC1CICD01), amb destinació a la Sala Conjunta de Comandament de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat privada per compte d’altri com a 7/25 CG 8/23 formador pel curs d’accés a oposicions de policia en modalitat online a l’ACADEMIA GANESHA OPOSICIONES. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. El Sr. Álvarez en l’exercici d’aquesta segona activitat no podrà comprometre la seva imparcialitat o independència com a Sergent de la Guàrdia Urbana i mentre estigui vigent aquesta autorització de compatibilitat deixarà de percebre el factor d’incompatibilitat del complement específic. El Sr. Álvarez no podrà formar part ni intervenir o assessorar en els tribunals de selecció de processos d’oferta pública, ni en cap altre tribunal de processos selectius o de mobilitat vertical o horitzontal de funcionaris públics, vinculats a l’àmbit de la Guàrdia Urbana, en els termes que disposa la normativa. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (237/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Herminio Pauner Gómez (mat. 22553) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPCPEIS, desenvolupant el lloc de treball de Caporal submarinista (codi de lloc: 18FC1CCCD01), i adscrit al Parc de Bombers de la Zona Franca de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2022, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (294/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Hilario Pérez Estellés (mat. 75156) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber SPCPEIS, desenvolupant el lloc de treball de Bomber C2 8/25 CG 8/23 SPCPEIS (16FC2BIBA04), i adscrit al Parc de Bombers de Montjuïc de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2022, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (295/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Àlex Espiga Kun (mat. 26451) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber SPCPEIS (codi lloc: 16FC1BIBA03), i adscrit al Parc de Bombers de Sant Andreu de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2022, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (314/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Gerard Bosch Garcia (mat. 25524) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPCPEIS (codi lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers 9/25 CG 8/23 de l'Eixample de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2022, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (317/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Daniel Martínez Lamela (mat. 72664) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber SPCPEIS, desenvolupant el lloc de treball de Bomber C2 SPCPEIS (codi de lloc: 16FC1BIBA04), i adscrit al Parc de Bombers de l'Eixample de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2022, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (2/2023 IMPU) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Alejandro Mateos Alonso (mat. 12025209) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Tècnic Superior en Dret, desenvolupant el lloc de 10/25 CG 8/23 treball de Secretari Delegat (26FA1SLJU04) de l’institut Municipal del Paisatge Urbà i la Qualitat de Vida, i l’activitat pública com a professor formador a l’Escola de Policia de Catalunya de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l’any 2023, establertes en l’article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 14 d’abril de 2016, que declara d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l’activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9. – (31/2023) CONVOCAR 5 places d’Inspector/a de la Guàrdia Urbana de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició, en torn de promoció interna especial, corresponent al grup A, subgrup A2, escala d’administració especial, sots escala de serveis especials i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la Intranet de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 10. – (32/2023) CONVOCAR 5 places d’Intendent/a de la Guàrdia Urbana de l´Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició, en torn de promoció interna especial, corresponent al grup A, subgrup A1, escala d’administració especial, sots escala de serveis especials i règim funcionarial. APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la Intranet de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 11. – (32/2022) MODIFICAR l’apartat II.2.3, sobre criteris d’adjudicació del contracte, de l‘article 3.2.c, relatiu a les especificitats del procediment, de la Instrucció municipal de regulació de la contractació reservada, aprovada per acord de la Comissió de govern de 10 de novembre de 2022, en el sentit que s’indica en el document annex que consta a l'expedient. PUBLICAR aquesta modificació a la Gaseta Municipal i al web municipal i INSCRIURE-LA al Registre Municipal d’Instruccions i Circulars. 11/25 CG 8/23 12. – (22003134L01) ADJUDICAR el LOT 1 (Eixample), contracte núm. 22003134L01 que té per objecte el subministrament de material d'infraestructures (estructures no permanents desmuntables, mobiliari, elements addicionals i material de so i il·luminació) pel desenvolupament d'actes dels 3 districtes de Barcelona (Eixample, Sant Andreu i Sant Martí) a LA LLAUNA, SCCL, amb NIF F58184201, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 588.186,79 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 486.104,78 euros corresponen al preu net i 102.082,01 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent:- un import (IVA inclòs) de 306.880,12 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/20500/33811; 0602 - un import (IVA inclòs) de 281.306,67 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/20500/33811; 0602. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 24.305,24 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. NOTIFICAR la present resolució als licitadors; PUBLICAR la resolució l'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Núria González Martin. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 13. – (22003134L02) ADJUDICAR el LOT 2 (Sant Andreu) del contracte núm. 22003134L02, que té per objecte el subministrament de material d'infraestructures (estructures no permanents desmuntables, mobiliari, elements addicionals i material de so i il·luminació) pel desenvolupament d'actes dels 3 districtes de Barcelona (Eixample, Sant Andreu i Sant Martí) a LA LLAUNA, SCCL, amb NIF F58184201, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 474.269,18 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 391.958,00 euros corresponen al preu net i 82.311,18 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent:- un import (IVA inclòs) de 247.445,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/20500/33811; 0609 - un import (IVA inclòs) de 226.824,18 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/20500/33811; 0609. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 19.597,90 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils 12/25 CG 8/23 des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. NOTIFICAR la present resolució als licitadors; PUBLICAR la resolució l'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE. DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. Lucas Martínez Chito. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 14. – (22003134L03) ADJUDICAR el LOT 3 (Sant Martí) del contracte núm. 22003134L03, que té per objecte el subministrament de material d'infraestructures (estructures no permanents desmuntables, mobiliari, elements addicionals i material de so i il·luminació) pel desenvolupament d'actes dels 3 districtes de Barcelona (Eixample, Sant Andreu i Sant Martí) a INICIATIVES EVENTS SL, amb NIF B64709363, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 600.712,01 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats, dels quals 496.456,20 euros corresponen al preu net i 104.255,81 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent:- un import (IVA inclòs) de 304.988,37 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/20500/33811; 0610 - un import (IVA inclòs) de 295.723,64 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/20500/33811; 0610. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 24.822,81 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. NOTIFICAR la present resolució als licitadors; PUBLICAR la resolució l'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Virgínia Aira Castro. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 15. – (20002868-003) PRORROGAR per un període comprès des del 18.03.2023 fins al 17.03.2024, el contracte 20002868-003 que té per objecte la contractació dels serveis mèdics de suport i seguiment en els processos de baixa per malaltia i realització d'informes de valoració de situacions de malaltia, que puguin afectar al personal que presta serveis, tant a l'Ajuntament de Barcelona com als instituts municipals i altres organismes adherits, adjudicat a l'empresa TEBEX SA, amb NIF A58066705, per un import total 205.458,00 euros IVA inclòs, que es desglossa en: 199.650,00 euros, IVA inclòs, corresponent al servei de suport i seguiment de baixes pel malaltia, i en 5.808,00 euros, IVA inclòs, corresponent a la realització d'informes de valoració de situacions de malaltia; dels quals corresponen a l'Ajuntament de Barcelona 125.514,81 IVA inclòs, que es desglossa respectivament en: 119.706,81 euros IVA inclòs (servei de suport i seguiment de baixes pel malaltia) i 5.808,00 euros IVA inclòs (informes de 13/25 CG 8/23 valoració de situacions de malaltia), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 26.970,42 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 22.289,60 euros i import IVA de 4.680,82 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/92211 0707, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2024. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 98.544,39 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 81.441,64 euros i import IVA de 17.102,75 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/92211 0707. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 16. – (INV) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 23 de febrer de 2023. 17. – (2022-09-DPEF) RECTIFICAR, a l'empara de l'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, els errors de transcripció en la regulació dels preus públics de prestacions de les instal·lacions esportives municipals i els equipaments de districte, aprovats per la Comissió de Govern de data 22 de desembre de 2022 i publicats al Butlletí Oficial de la Província el 27 de desembre de 2022, que s’indiquen en el document incorporat a l’expedient. 18. – (EM 2023-02/03) AUTORITZAR a l’empresa Barcelona d’Aparcaments Municipals, SA (BAMSA) l’increment de tarifes segons sol·licitud presentada el 26 de gener de 2023 i de conformitat amb el que disposa la clàusula 42.3 del Plec de Bases del Concurs, amb la salvetat que la quantificació i valoració dels elements que composen la fórmula polinòmica per la revisió seran els que determina l’informe tècnic elaborat per la Sotsdirecció General Econòmic-Financera, Assessoria Jurídica i Serveis Corporatius de Barcelona de Serveis Municipals, SA (BSM), i en conseqüència que, a partir de l’1 de març de 2023, la tarifa màxima dels aparcaments que gestiona l’empresa BAMSA quedi establerta en 0,054581 euros per minut, abans d’IVA. 19. – (23XC0031) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona, la Generalitat de Catalunya, Aeroports Públics de Catalunya SLU, la Cambra Oficial de Comerç, Industria, Serveis i Navegació de Barcelona i AENA SME, SA, per tal d'articular la col·laboració i la participació de les parts en desenvolupament de les rutes aèries de Barcelona a través del Comitè de Desenvolupament de Rutes Aèries de Barcelona (CDRA). FACULTAR l'Il·lma. Sra. Laia Bonet Rull, Tinenta d'Alcaldia de l'Àrea d'Economia, Treball, Competitivitat i Hisenda, per a la signatura del conveni. DONAR- NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 20. – (23XF0157) AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de 538.590,00 euros, amb càrrec al pressupost i partida indicats en aquest document, a favor de l'empresa Aigües de Barcelona, Empresa Metropolitana de Gestió del Cicle Integral de l'Aigua, SA (NIF A66098435), per l'aplicació del conveni formalitzat en data 30 de juny de 2020, per la 14/25 CG 8/23 gestió de la Taxa pel Servei de Recollida de Residus Municipals de l'any 2023. 21. – (SD-012-2023) SOL·LICITAR, a l’empara de l’Ordre ACC/274/2022, de 14 de desembre, per la qual s’aproven les bases reguladores i de la Resolució ACC/4021/2022, de 20 de desembre, per la qual s’aprova la convocatòria de la línia d’ajuts de mínims sotmesos al Reglament 1407/2013, que tenen per objecte el foment de la transformació del sistema agroalimentari i pesquer català alineats amb el Pla estratègic de l’alimentació de Catalunya 2021-2026, en nom de l’Ajuntament de Barcelona, la concessió de la subvenció relativa a l’apartat 1.2. “Línia d’ajuts per a la creació i millora dels obradors agroalimentaris compartits (línia d’ajut 2)”, de la convocatòria esmentada, per un import de 60.000,00 euros. FACULTAR el Gerent d’Economia, Recursos i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Barcelona, per tal que, en nom i representació de la Corporació Municipal, pugui formular la pertinent sol·licitud dins el termini establert en la convocatòria, així com per formalitzar la resta de tràmits que siguin requerits i necessaris per obtenir la concessió de la subvenció, fins a la seva resolució. 22. – (DP-2021-28018) DEIXAR SENSE EFECTE el procediment d’alienació, mitjançant subhasta pública, de la participació indivisa del 14,6076 per cent, de propietat municipal, de la finca resultant FR-04 del Projecte de Reparcel.lació del PAU 1 del PMU del Sector Entorn Sagrera en Barcelona, situada al carrer Berenguer de Palou núm. 60- 62, aprovat inicialment per acord de la Comissió de Govern en sessió de 25 de març de 2021, i resoltes les al·legacions presentades al Plec regulador de la subhasta, per acord de la mateixa Comissió de Govern en sessió de 22 de juliol de 2021, per haver estat transmesa l’esmentada participació a títol de permuta per edificació futura a la societat Premier España SA, en virtut d’acord de la Comissió de Govern en sessió de 22 de desembre de 2022 i formalitzada en escriptura pública davant la Notària senyora Ana María Vázquez Vázquez, en data 8 de febrer de 2023, sota el núm. 438 del seu protocol. 23. – (3-019/2023) APROVAR l’expedient núm. 3-019/2023 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2023, d’import 5.247.802,30 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 23021091; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 24. – (3-020/2023) APROVAR l’expedient núm. 3-020/2023 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2023, d’import 5.409.350,27 euros, per finançar projectes municipals en matèria de turisme, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 23021191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 25. – (3-021/2023) APROVAR l’expedient núm. 3-021/2023 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2023, d’acord amb el reconeixement d’Ingrés de l’empresa CEL URBÀ SL, segons Conveni signat amb data 30 de novembre de 2018, 15/25 CG 8/23 per atendre despeses del mecenatge d’activitats culturals de l’equipament casal de barri “El Poblet” Ateneu Sagrada Família, ubicat al carrer Nàpols 268-270 de Barcelona, per un import de 35.995,00 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 23021395; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 26. – (20230002D) ADJUDICAR el contracte núm. 001_22002137, que té per objecte Servei per la modernització per components de quatre escales mecàniques situades a l'espai públic de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible a TK ELEVADORES ESPAÑA SL, amb NIF B46001897, amb una baixa sobre el preu de sortida del 3,80% de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu d'1.047.787,16 euros IVA inclòs, dels quals 865.939,80 euros corresponen al preu net i 181.847,36 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 997.410,72 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària 0504 D/63324/15131, un import (IVA inclòs) de 50.376,44 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0504 D/63324/15131. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 43.296,99 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quant hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. NOTIFICAR la present resolució als licitadors; PUBLICAR la resolució l'adjudicació del contracte i la seva formalització en els butlletins oficials corresponents i en el Perfil de Contractant de l'Ajuntament de Barcelona. DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. ORIOL SUCH BASIANA. ALLIBERAR la quantitat de 41.388,68 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 41.388,68 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària 0504 D/63324/15131. DONAR COMPTE d'aquesta resolució a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Ciutat Vella 27. – (23PL16973) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Integral per a la regulació de l'equipament sanitari-assistencial a la Capella de la Casa de la Misericòrdia, al districte de Ciutat Vella, d’iniciativa pública promogut per Cat Salut. EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes. SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 16/25 CG 8/23 Districte de l'Eixample 28. – (22pl16954) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic i de Millora Urbana per a la regulació de l'illa de La Model, delimitada pels carrers de Provença, Nicaragua, Rosselló i Entença, d’iniciativa pública promogut per l’Ajuntament de Barcelona. EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes. SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Sants-Montjuïc 29. – (23SD0011P) APROVAR el “Projecte executiu d'una instal·lació fotovoltaica per autoconsum de 430 kW al Sant Jordi Club, a l'Anella Olímpica”, d’iniciativa municipal, promogut per Barcelona de Serveis Municipals SA, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte (CTP amb qualificació “B”, favorable amb condicions) de data 18 de gener de 2023 i amb l’informe d’auditoria de novembre de 2022 que consten incorporats a l’expedient administratiu i que es donen per reproduïts, amb un pressupost per a coneixement de l’Administració de 616.017,90 euros, el 21% de l’Impost del Valor Afegit (IVA) inclòs, de conformitat amb l'article 37.6 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals i d’acord amb allò que preveu l’article 235.1 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya. PUBLICAR el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i al tauler d’edictes municipal. COMUNICAR el present acord a les direccions o àrees implicades. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de les Corts 30. – (22PL16956) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació puntual 2 del Pla especial d'ordenació de l'equipament del Campus sud Pedralbes a l'àmbit de l'Illa I, delimitada pels carrers Baldiri Reixac, Josep Samitier i l'Avinguda Doctor Gregorio Marañon, del municipi de Barcelona, al districte de Les Corts, d’iniciativa pública, promogut per la Universitat de Barcelona. EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes. SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 31. – (4BD2016/114) RESOLDRE les al·legacions presentades, d'acord i en el sentit que s'estableix a l'informe Resposta d'Al·legacions que s'inclou dins l'expedient administratiu i que es dóna per reproduït als efectes de la motivació d’aquest acte; APROVAR definitivament el Projecte executiu per a l’ampliació i remunta del Pavelló Poliesportiu L’Illa situat al carrer Numància 142, al barri de Les Corts, al districte de Les Corts a Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb la Confirmació Tècnica del Projecte (CTP) de data 16 de novembre de 2022 amb classificació B (Favorable, amb observacions o condicions d'execució d'obra) que figura a l’expedient administratiu i 17/25 CG 8/23 que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’11.983.875,23 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); NOTIFICAR-HO als interessats en aquest procediment; APROVAR les bases del conveni de cessió d'ús de les instal·lacions d'energia elèctrica i de constitució de la servitud de pas aeri/subterrani de les línies de Baixa Tensió i d’Estació Transformadora a favor d’Endesa Distribución Eléctrica, SL que inclou el projecte executiu; FACULTAR la Gerent del Districte de Les Corts per aprovar i formalitzar els convenis específics que apliquin a les circumstancies concretes les bases esmentades, d'acord amb l'article 16.k de la Carta municipal de Barcelona i la Llei 24/2013, de 26 de desembre, del sector elèctric; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. 32. – (4BD2022/078) RESOLDRE les al·legacions presentades, d'acord i en el sentit que s'estableix a l'informe resposta d'al·legacions que s'inclou dins l'expedient administratiu i que es dóna per reproduït als efectes de la motivació d’aquest acte; APROVAR definitivament el Projecte de la reurbanització de l’espai lliure situat al creuament entre el carrer de John Maynard Keynes i el passatge de Trias i Giró, al barri de Pedralbes, al districte de Les Corts a Barcelona, d’iniciativa municipal, en virtut d’allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC) i d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (ITP) de data 19 d’octubre de 2022 amb classificació B (Favorable, amb observacions o condicions d'execució d'obra) que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.054.643,18 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, import resultant de sumar l’import addicional de 5.290,42 euros (IVA inclòs) al Pressupost per al Coneixement de l’Administració (PCA) aprovat inicialment per acord de la Comissió de Govern en sessió de 27 d'octubre de 2022 per import d’1.049.352,76 euros (IVA inclòs), representant aquesta actualització un 0,50% d’increment com a conseqüència del resultat de l’informe resposta d’al·legacions esmentat; NOTIFICAR- HO als interessats en aquest procediment; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. 33. – (4BD2022/151) RESOLDRE les al·legacions presentades, d'acord i en el sentit que s'estableix a l'informe Resposta d'al·legacions que s'inclou dins l'expedient administratiu i que es dóna per reproduït als efectes de la motivació d’aquest acte; APROVAR definitivament el Projecte executiu de reurbanització dels jardins de Clara Campoamor, al districte de Les Corts a Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (ITP) de data 29 de novembre de 2022 amb classificació B (Favorable, amb observacions o condicions d'execució d'obra) que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.356.565,38 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); APROVAR 18/25 CG 8/23 les bases del conveni de cessió d'ús de les instal·lacions d'energia elèctrica i de constitució de la servitud de pas aeri/subterrani de les línies de Baixa Tensió a favor d’Endesa Distribución Eléctrica, SL que inclou el projecte executiu; FACULTAR la Gerent del Districte de Les Corts per aprovar i formalitzar els convenis específics que apliquin a les circumstàncies concretes les bases esmentades, d'acord amb l'article 16.k de la Carta municipal de Barcelona i la Llei 24/2013, de 26 de desembre, del sector elèctric; NOTIFICAR-HO als interessats en aquest procediment; COMUNICAR-HO a les dependències municipals interessades en aquest procediment; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 34. – (23g29) APROVAR inicialment, a l’empara de l’article 118.1 en relació als articles 119.1.a) i d) i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, el Projecte de delimitació del Polígon d’actuació urbanística per a completar o acabar la urbanització del carrer de Montclar al Districte de Sarrià-Sant Gervasi, i la determinació del sistema d’actuació de reparcel·lació en la modalitat de cooperació, que inclou part d’aquest carrer i 24 parcel·les amb aprofitament lucratiu privat, i que té per objecte l’execució pel sistema de reparcel·lació econòmica de les obres d’urbanització en els termes que es preveuran en el Projecte d’urbanització del mateix àmbit que a l’efecte es redacti, per les raons justificades que consten en l’informe de 24 de gener de 2023 de la Direcció de serveis de gestió urbanística de l’Institut Municipal d’Urbanisme, obrant a l’expedient i que es dona per reproduït. SOTMETRE’L a informació pública pel termini d’un mes, per al·legacions, mitjançant inserció d’anuncis al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, a un dels diaris de més circulació de la província i al tauler d’edictes de la Corporació, i a audiència, pel mateix termini, a les persones interessades amb citació personal. 35. – (21PL16850) MANTENIR la suspensió de l’aprovació inicial, de conformitat amb l’article 89.2 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme (Decret Legislatiu 1/2010 de 3 d’agost), del Pla de millora urbana per la regulació de la parcel·la situada a l’Avinguda Vallvidrera, 21 de Barcelona, promogut per TEKERON, SL, TOLIARY, SL i Victor Setoain, atesa l’existència de motius determinants, fonamentats a l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament i de la Direcció de Serveis d’Actuació Urbanística, que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord; ADVERTIR als promotors del Pla, de conformitat amb l’article 95.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, que disposen d’un termini de tres mesos, a comptar des del dia següent al de la notificació d’aquest acord, per instar la tramitació del planejament de referència; en cas que no ho facin, es declararà la caducitat d’aquest procediment i es procedirà a l’arxiu de les actuacions; i NOTIFICAR el present acord als promotors del Pla. 19/25 CG 8/23 Districte de Sant Andreu 36. – (23SD0014PU (exp ref 11P0013) ) APROVAR inicialment, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, la modificació puntual del “Projecte constructiu de la urbanització viària de l’àmbit de Sant Andreu” que fou aprovat definitivament per acord de la Comissió de Govern en sessió de data 19 de gener de 2012 (publicat al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona en data 20/02/2012 i al diari La Vanguardia en data 13/02/2012), promogut per Barcelona Sagrera Alta Velocitat, SA, amb un pressupost de 17.538.931,02 euros, el 18% de l’impost del valor afegit inclòs, de conformitat amb els informes tècnic i jurídic emesos en data 14 de febrer de 2023 per Barcelona Sagrera Alta Velocitat, SA, que figuren a l’expedient administratiu i que, a aquests efectes, es donen per reproduïts, la qual té objecte la correcció de l’errada detectada en les cotes de façana en el nou carrer que transcorrerà davant de l’antiga estació de Sant Andreu Comtal, entre els carrers Sant Adrià i Joan Torras per a que l’àmbit que en resulta afectat tingui les característiques adequades des del punt de vista de l’ús de l’espai públic, compleixi la normativa vigent i s’adapti de forma correcta a les edificacions existents, de conformitat amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya. SOTMETRE’L al tràmit d'informació pública durant el termini d’un mes durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents, mitjançant la inserció de l‘acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris de més circulació de la província. NOTIFICAR el present acord a les parts implicades i COMUNICAR-LO a les dependències municipals interessades. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Sant Martí 37. – (21SD0249PU Peça 3) APROVAR inicialment, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el “Projecte executiu de construcció d’un pas soterrat entre el Campus de la Ciutadella (UPF) i el primer soterrani de la futura Ciutadella del Coneixement ubicada a l’antic Mercat del Peix”, àmbit inclòs en el Pla Especial Urbanístic i de Millora Urbana per a la regulació dels equipaments en l’àmbit discontinu de les parcel·les 3.1 i 8.1 (antic Mercat del Peix) que fou aprovat definitivament per acord del Plenari del Consell Municipal en sessió del 26 de març de 2021 (publicat als efectes de la seva executivitat al BOPB del 21/04/2021), promogut per la Universitat Pompeu Fabra, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B, favorable amb observacions o condicions d’execució d’obra) de data 9 de febrer de 2023 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un pressupost per coneixement de l’administració de 713.495,86 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. SOTMETRE’L al tràmit d'informació pública durant el termini d’un mes durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents, mitjançant la inserció de l‘acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris dels de més circulació de la província. NOTIFICAR el present acord a les parts implicades i COMUNICAR-LO a les 20/25 CG 8/23 dependències municipals interessades. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 38. – (23obo24) APROVAR inicialment el “Projecte d’urbanització de la UA1 del Pla Especial de reforma Interior del Sector del Parc Central de la MPGM per a la renovació de les àrees industrials del Poble Nou (Can Ricart)”, Districte 22@, al Districte de Sant Martí, a Barcelona, d’iniciativa pública - quin Pla Especial d'infraestructures, Districte d'activitats 22@bcn del Poblenou fou aprovat definitivament el 27 d’octubre de 2000 - d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte de 23 de gener de 2023, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un import de 12.838.480,82 inclòs el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) (finançament privat, conveni i quotes PEI22@); d’acord amb allò que preveu l’art. 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’urbanisme; i SOTMETRE a informació pública dit projecte, durant un termini d’un mes, a partir del dia següent de la publicació de l’anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP), i en un dels diaris dels de més circulació de la província, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi al·legacions pertinents. 39. – (22obo538) APROVAR inicialment el “Projecte d’urbanització del carrer Zamora, entre els carrers Almogàvers i Sancho d’Àvila”, al Districte de Sant Martí, a Barcelona, d’iniciativa municipal - quin Pla Especial d'infraestructures, Districte d'activitats 22@bcn del Poblenou fou aprovat definitivament el 27 d’octubre de 2000 - d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte de 25 de gener de 2023, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un import d'1.307.873,71 euros, inclòs el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) (finançament públic/privat); d’acord amb allò que preveu l’art. 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’urbanisme; i SOTMETRE a informació pública dit projecte, durant un termini d’un mes, a partir del dia següent de la publicació de l’anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP), i en un dels diaris dels de més circulació de la província, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi al·legacions pertinents. 40. – (10BC 2022/233) APROVAR inicialment el Projecte executiu de la Fase 2 d'ampliació del vestíbul de metro Glòries (L1). Nou accés Museu Disseny, al districte de Sant Martí a Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic del Projecte (ITP) de data 26 de gener de 2023 amb classificació B (Favorable, amb observacions o condicions d'execució d'obra) que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 2.868.460,22 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); SOTMETRE'L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents; COMUNICAR el present acord a la Generalitat de Catalunya (Departament de Territori) als efectes de la seva gestió. 21/25 CG 8/23 41. – (10BD2018/124) APROVAR definitivament el Projecte de construcció d’un nou equipament públic al carrer Alfons el Magnànim, 59, al Districte de Sant Martí, de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte (CTP) de data 25 d’octubre de 2022 amb classificació B (Favorable, amb condicions a aplicar durant la fase d’execució de l’obra o de posada en funcionament de l’activitat) que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 12.516.308,07 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); NOTIFICAR als interessats en aquest procediment; APROVAR les bases del conveni de cessió d'ús de les instal·lacions d'energia elèctrica i de constitució de la servitud de pas aeri/subterrani de les línies de Baixa Tensió, Centre de Transformació, Mitja Tensió Centre de Transformació MT/BT a favor d’Endesa Distribución Eléctrica, SL que inclou el projecte executiu; FACULTAR el Gerent del Districte de Sant Martí per aprovar i formalitzar els convenis específics que apliquin a les circumstàncies concretes les bases esmentades, d'acord amb l'article 16.k de la Carta municipal de Barcelona i la Llei 24/2013, de 26 de desembre, del sector elèctric; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. 42. – (10BD2022/153) APROVAR inicialment el Projecte executiu per l’actuació de reurbanització del carrer Taulat, entre els carrers de Bilbao i Llacuna, al Districte de Sant Martí a Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (ITP) de data 17 de gener de 2023 amb classificació B (Favorable, amb observacions o condicions d'execució d'obra) que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 5.943.836,66 euros el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA 43. – (22002872) ADJUDICAR el contracte núm. 22002872, que té per objecte el servei d'acollida dels gossos desplaçats del Centre d'Acollida d'Animals de Companyia de Barcelona (CAACB) a HELP GUAU SL, amb NIF B62788021, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 582.978,00 euros IVA inclòs, dels quals 481.800,00 euros corresponen al preu net i 101.178,00 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: - un import (IVA inclòs) de 79.349,97 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22610/16911; 22/25 CG 8/23 0300 - un import (IVA inclòs) de 291.489,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22610/16911; 0300 - un import (IVA inclòs) de 212.139,03 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22610/16911; 0300. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 24.090,00 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. NOTIFICAR la present resolució als licitadors; PUBLICAR la resolució d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE. DESIGNAR com a responsable del contracte la Sra. Anna Maria Ortonoves Gil. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 44. – (23XC0057) APROVAR el Memoràndum d'entesa entre la ciutat de Lió i la ciutat de Barcelona que té com a objectiu reforçar el diàleg entre ambdues ciutats i entre els seus ciutadans com a pas fonamental per facilitar el desenvolupament i la promoció de les relacions econòmiques, acadèmiques i culturals entre elles. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 45. – (23XC0064) APROVAR el memoràndum d'entesa entre l'Ajuntament de Barcelona i Fraunhofer-Gesellschaft zur Förderung der Angewandten Forschung e.v. per a la creació de Fraunhofer (Espanya) NewCo i el seu centre de recerca Fraunhofer a Barcelona. FACULTAR la Tercera Tinent d'Alcaldia, Sra. Laia Bonet Rull, per a la signatura d'aquest acord i la resta de documents que se'n derivin. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 46. – (22XC0433) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Oficina Antifrau de Catalunya que té per objecte establir un marc estable de comunicació entre l'Ajuntament, a través de la seva Direcció de Serveis d'Anàlisi (en virtut de les previsions contingudes en els articles 2, 25 i 26 de les normes reguladores de la Bústia Ètica i de Bon Govern, aprovades en data 6 d'octubre de 2016, BOP de 16 de gener de 2017), i l'Oficina Antifrau de Catalunya, que coadjuvi a millorar l'eficàcia en el compliment dels objectius respectius, l'eficiència en la utilització dels recursos públics i la millora del servei que es presta a la ciutadania. FACULTAR la Tercera Tinent d'Alcaldia, Sra. Laia Bonet Rull, per a la signatura de l'esmentat conveni i la resta de documents que se'n derivin. PUBLICAR el conveni a la Gaseta Municipal. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 47. – (18004522-008) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.03.2023 fins al 9.06.2023, el contracte 18004522-008 que té per objecte "pròrroga sales d'estudi", 23/25 CG 8/23 adjudicat a l'empresa FUNDACIÓ PERE TARRÉS, amb NIF R5800395E, per un import total de 97.193,39 euros (IVA exempt), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 97.193,39 euros, IVA exempt, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 97.193,39 euros ( IVA exempt ) a l'aplicació pressupostària D/22731/23222 0200. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Andreu 48. – (20002958-002) PRORROGAR per un període comprès des del 5.03.2023 fins el 4.03.2024, el contracte 20002958-002 que té per objecte "Serveis de lleure infantil de la Franja del Besòs 2021 ("Casal infantil de Baró de Viver", "Casal infantil del Bon Pastor i ciberaula" i "Casal infantil de Trinitat Vella") a l'Ajuntament de Barcelona, Districte de Sant Andreu", adjudicat a l'empresa RELLEU CULTURAL SL, amb NIF B66987769, per un import total de 188.705,10 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte a favor de RELLEU CULTURAL SL, amb NIF B66987769, per un import de 33.479,94 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 30.436,31 euros i import IVA de 3.043,63 amb tipus impositiu 10% a l'aplicació pressupostària D/22719/23212 0609, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2024. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte a favor de RELLEU CULTURAL SL, amb NIF B66987769, per un import de 155.225,16 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 141.113,78 euros i import IVA de 14.111,38 amb tipus impositiu 10% a l'aplicació pressupostària D/22719/23212 0609. DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE PREVENCIÓ I SEGURETAT 49. – (20224321_001_22002756) ADJUDICAR el contracte núm. 001_22002756, que té per objecte Serveis de gestió, actualització i millora de l'equipament de l'Espai Bombers- Parc de la Prevenció, d'acord amb el plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible de l'Ajuntament de Barcelona, Gerència d'Àrea de Seguretat i Prevenció a MAGMACULTURA SL, amb NIF B61949764, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 387.880,03 IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats; DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 96.365,01 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/22719/13612, un import (IVA inclòs) de 193.940,01 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/22719/13612, un import (IVA inclòs) de 97.575,01 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/22719/13612. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os 24/25 CG 8/23 posterior/s a l'actual; FIXAR en 19.394,00 euros l'import de la garantia definitiva. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quant hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; NOTIFICAR la present resolució als licitadors; PUBLICAR la resolució l'adjudicació del contracte i la seva formalització en el DOUE i en el Perfil de Contractant; DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. MONTSERRAT MUÑOZ PEICASAT; DONAR COMPTE d'aquesta resolució a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. c) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les 10.30 h. 25/25 CG 8/23