ENQUESTA A PERSONES USUÀRIES DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Encreuaments: Sexe i Edat (% columna) Any 2022 Registre Públic d'Enquestes i Estudis d'Opinió r22033 Oficina Municipal de Dades Departament d’Estudis d’Opinió Persones usuàries del Servei de Teleassistència – Any 2022 Encreuaments 01 Fitxa Tècnica Departament d’Estudis d’Opinió 2 OFICINA MUNICIPAL DE DADES Persones usuàries del Servei de Teleassistència – Any 2022 Encreuaments FITXA TÈCNICA ÀMBIT ASSIGNACIÓ Municipi de Barcelona. Proporcional a la població segons dades facilitades pel Servei de Teleassistència. UNIVERS Persones usuàries del Servei de PONDERACIÓ Teleassistència. En funció de la població real en cadascun dels estrats definits a la mostra per tal d’ajustar la mostra obtinguda a la mostra GRANDÀRIA DE LA MOSTRA teòrica inicial i obtenir els resultats del 819 entrevistes. conjunt del servei. METODOLOGIA ERROR MOSTRAL Entrevista personal realitzada amb suport Per a un nivell de confiança del 95,5% informàtic (CAPI) a la llar. sota el supòsit de màxima indeterminació (P=50% i Q=50%), l’error és de: ±3,5% per al conjunt de la mostra. PROCEDIMENT DE MOSTREIG Mostreig aleatori estratificat. Els estrats s’han format per l’encreuament dels deu DATA DE REALITZACIÓ districtes municipals amb el sexe i l’edat 17 d’octubre al 8 de novembre de 2022 de les persones usuàries del servei (l’edat es divideix en quatre categories: de 16 a 74, de 75 a 79, de 80 a 84 i de 85 EMPRESA TREBALL DE CAMP anys i més). S’han aplicat quotes per a Institut DYM cadascun dels estrats. Departament d’Estudis d’Opinió 3 OFICINA MUNICIPAL DE DADES Persones usuàries del Servei de Teleassistència – Any 2022 Encreuaments 02 Exemple de lectura dels encreuaments Departament d’Estudis d’Opinió 4 OFICINA MUNICIPAL DE DADES Persones usuàries del Servei de Teleassistència – Any 2022 Encreuaments EXEMPLE DE LECTURA DE TAULES Base Formulació de la pregunta Variables seleccionades segons el qüestionari. per analitzar tots els Descripció dels enquestats/ades resultats de l’enquesta. als que se’ls ha formulat la pregunta. En aquest exemple, a la pregunta P 47.- D ES D ’ ON ES C ON N EC T A A IN T ER N ET H A B IT UA LM EN T ? “Des d’on es connecta a Internet - - - - - habitualment?” només responen els (B A SE; ES C ON N EC T EN A IN T ER N ET ) que es connecten a Internet alguna (ESP ON T À N IA ) vegada. (M ULT IR ESP OST A ) (Recompte) GÈNERE EDAT TOTAL % Columna Home Dona 16-24 25-34 35-44 45-54 55-64 +64 Si no s’especifica la base, es sobreentén que responen tots els TOTAL (1210) (635) (575) (175) (338) (303) (204) (127) (63) enquestats/ades. A CASA SEVA 91,7 92,0 91,3 92,5 91,5 89,1 92,2 93,8 96,9 A CASA D'ALGÚ ALTRE (AM ICS, FAM ILIARS) 3,6 2,8 4,4 6,4 4,7 3,6 1,9 ,8 ,0 Espontània versus Suggerida A LA FEINA 30,8 30,8 30,8 8,0 37,5 37,2 35,8 35,9 ,0 A L'ESCOLA / UNIVERSITAT 5,2 6,8 3,5 27,0 3,5 1,0 ,5 ,0 ,0 Especificació del tipus de pregunta A LA BIBLIOTECA O EQUIPAM ENT PÚBLIC 3,7 3,5 4,0 8,1 4,7 3,0 1,0 3,2 ,0 segons el grau de llibertat en les LOCUTORI / CIBERCAFÈ 4,5 5,0 4,0 5,7 5,3 6,0 2,5 1,6 3,1 respostes. ESPAIS PÚBLICS (CARRER, PLATJA, PARC...) 1,4 1,3 1,5 1,7 3,5 ,3 ,0 ,8 ,0 En les preguntes espontànies no es llegeixen o mostren (segons la metodologia emprada) les opcions de resposta. (Recompte) Altrament les preguntes són Nombre d’enquestats/ades als que se’ls ha formulat la suggerides i es llegeixen o mostren pregunta. En aquest exemple hi ha 1.210 enquestats/ades totes les possibilitats. que es connecten a Internet als que se’ls pregunta pel lloc de connexió habitual, dels quals 635 són homes, 575 són dones. Multiresposta versus Només una resposta % Columna Especificació del tipus de pregunta Definició de la informació continguda en la taula. Nombre segons el nombre de possibles d’enquestats/ades que han contestat cada opció dividit entre el respostes. nombre total d’enquestats/ades als que s’ha formulat la pregunta. Per exemple, el 91,7% dels internautes es En les preguntes multirespostes els connecten a Internet des de casa seva, entre els homes el enquestats/ades poden donar una o percentatge és del 92,0%. més opcions de resposta. En algunes ocasions es fixa un nombre màxim de respostes i s’especifica en aquest apartat. En les multirespostes la suma dels percentatges d’una columna pot superar el 100%. En l’exemple el sumatori de la columna referent al total dóna 140,9%. Altrament les preguntes són de resposta única i s’obliga als enquestats/ades a decantar-se per una opció, sumant aleshores 100%. Departament d’Estudis d’Opinió 5 OFICINA MUNICIPAL DE DADES Persones usuàries del Servei de Teleassistència – Any 2022 Encreuaments 03 Encreuaments: Sexe i Edat Departament d’Estudis d’Opinió 6 OFICINA MUNICIPAL DE DADES USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica  realitzada amb  suport  informàtic   (CATI) F1/F2/F3. PERSONA QUE VALORA EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA DE L'AJUNTAMENT DE BARCELONA: (Recompte) Total Sexe Edat % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Usuari/ària 80,7 82,5 75,4 86,6 91,9 88,5 71,2 Parella 4,4 1,5 13,3 5,5 5,4 5,5 3,2 Fill/a 8,5 9,2 6,4 2,0 ,6 3,9 15,4 Gendre / Nora ,2 ,3 ,0 ,0 ,0 ,0 ,5 Nebot / Neboda ,1 ,0 ,5 ,0 ,0 ,0 ,3 Cuidador/a 4,9 5,3 3,5 2,6 2,1 1,6 8,1 Germà/ana ,6 ,7 ,5 3,3 ,0 ,0 ,5 Net / Neta ,2 ,2 ,5 ,0 ,0 ,0 ,5 Altres ,2 ,3 ,0 ,0 ,0 ,5 ,2 SEXE DE L'USUARI/ÀRIA (Recompte) Sexe Edat % Columna Total Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Dona 75,1 100,0 ,0 69,4 75,1 75,0 76,6 Home 24,9 ,0 100,0 30,6 24,9 25,0 23,4 Q1. EDAT DE L'USUARI/ÀRIA (Recompte) % Columna Total Sexe Edat Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) De 16 a 74 anys 11,8 10,9 14,5 100,0 ,0 ,0 ,0 De 75 a 79 anys 17,7 17,7 17,7 ,0 100,0 ,0 ,0 De 80 a 84 anys 23,5 23,5 23,6 ,0 ,0 100,0 ,0 De 85 anys i més 46,9 47,8 44,2 ,0 ,0 ,0 100,0 Total Sexe Edat Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (Recompte) (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Mitjana 82,7 82,9 82,3 66,1 77,4 82,0 89,3 Des.Est. 8,6 8,5 9,0 9,0 1,3 1,3 3,5 DISTRICTE MUNICIPAL DE RESIDÈNCIA DE L'USUARI/ÀRIA (Recompte) Sexe Edat % Columna Total Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Ciutat Vella 3,9 3,8 4,2 6,0 3,8 3,7 3,6 Eixample 15,5 15,8 14,6 13,2 14,8 14,5 16,9 Sants - Montjuïc 10,6 10,6 10,8 11,1 10,6 10,3 10,6 Les Corts 5,3 5,4 5,2 4,1 5,8 5,5 5,4 Sarrià - Sant Gervasi 7,2 7,5 6,2 4,3 6,3 7,1 8,3 Gràcia 7,1 7,4 6,2 6,0 6,6 7,2 7,5 Horta - Guinardó 12,0 12,0 12,1 11,6 12,3 12,7 11,7 Nou Barris 13,5 13,3 14,1 15,2 14,2 14,1 12,5 Sant Andreu 9,8 9,5 10,5 11,6 9,9 9,8 9,2 Sant Martí 15,1 14,7 16,2 17,0 15,6 15,2 14,4 AMB QUI VIU L'USUARI/ÀRIA (Recompte) Total Sexe Edat % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Viu sol/a 53,9 60,7 33,2 46,4 54,8 51,9 56,4 Viu amb una persona més 37,2 31,6 54,1 38,8 43,3 41,6 32,3 Viu amb més d'una persona 8,9 7,7 12,7 14,8 1,9 6,5 11,3 L'USUARI/ÀRIA DÓNEN LES CLAUS AL SERVEI (Recompte) Total Sexe Edat % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Sí 48,4 52,4 36,5 46,8 34,3 40,9 57,9 No 51,6 47,6 63,5 53,2 65,7 59,1 42,1 - 1 - Departament  d'Estudis  d'Opinió  - Ajuntament de Barcelona Treball  de camp: Del 17 d'octubre  al 8 de novembre  de 2022 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica  realitzada amb  suport  informàtic   (CATI) P1. QUINA VALORACIÓ GLOBAL FARIA VOSTÈ DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA? ----- (0 = Mínima ; 10 = Màxima) (Recompte) Sexe Edat % Columna Total Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) 0 = Mínima ,1 ,2 ,0 ,0 ,0 ,0 ,3 1 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 2 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 3 ,1 ,0 ,5 ,0 ,0 ,5 ,0 4 ,2 ,3 ,0 ,0 ,6 ,5 ,0 5 1,2 1,2 1,0 ,0 1,9 1,5 1,0 6 1,5 1,3 2,0 2,2 ,7 2,1 1,3 7 4,1 3,9 4,6 4,2 1,5 3,7 5,3 8 15,7 14,9 18,1 16,6 15,7 15,9 15,4 9 22,1 21,9 22,7 21,6 26,1 23,7 19,9 10 = Màxima 53,3 54,7 49,1 53,2 52,1 51,2 54,9 No ho sap 1,3 1,2 1,6 1,0 1,4 1,1 1,4 No contesta ,4 ,3 ,6 1,2 ,0 ,0 ,5 Suspès (0 a 4) ,5 ,5 ,5 ,0 ,6 1,0 ,3 Aprovat (5 a 6) 2,7 2,6 3,0 2,2 2,6 3,5 2,4 Resum Notable (7 a 8) 19,8 18,8 22,6 20,8 17,2 19,5 20,6 Excel·lent (9 a 10) 75,4 76,6 71,8 74,7 78,2 74,9 74,8 Ns / Nc 1,7 1,5 2,1 2,2 1,4 1,1 1,9 (Base: Responen la pregunta) Total Sexe Edat Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (Recompte) (806) (607) (199) (94) (147) (192) (373) Mitjana 9,2 9,2 9,1 9,2 9,2 9,1 9,2 Des.Est. 1,2 1,2 1,2 1,0 1,1 1,2 1,2 P2. QUAN EL/LA TRUQUEN DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA, COM VALORA VOSTÉ L’AMABILITAT DE LES PERSONES AMB QUI PARLA: MOLT BÉ, BÉ, MALAMENT O MOLT MALAMENT? (Recompte) % Columna Total Sexe Edat Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Molt bé 83,2 83,3 82,9 80,5 88,5 83,4 81,8 Bé 16,7 16,5 17,1 19,5 10,8 16,6 18,2 Malament ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 Molt malament ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 No ho sap ,1 ,2 ,0 ,0 ,7 ,0 ,0 No contesta ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 Molt bé / Be 99,9 99,8 100,0 100,0 99,3 100,0 100,0 Resum Molt malament / Malament ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 Ns / Nc ,1 ,2 ,0 ,0 ,7 ,0 ,0 P3. I A VOSTÉ LI SEMBLA QUE LA FREQÜÈNCIA D’AQUESTES TRUCADES ESTÀ: MOLT BÉ, BÉ, MALAMENT O MOLT MALAMENT? (Recompte) Total Sexe Edat % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Molt bé 35,8 36,6 33,3 47,5 31,5 37,6 33,5 Bé 61,6 60,1 66,2 51,3 65,9 60,8 63,0 Malament 1,0 1,3 ,0 ,0 1,3 ,0 1,6 Molt malament ,1 ,1 ,0 ,0 ,6 ,0 ,0 No ho sap 1,0 1,2 ,5 ,0 ,7 1,1 1,3 No contesta ,5 ,7 ,0 1,1 ,0 ,5 ,5 Molt bé / Bé 97,4 96,7 99,5 98,9 97,4 98,4 96,5 Resum Molt malament / Malament 1,1 1,5 ,0 ,0 1,9 ,0 1,6 Ns / Nc 1,5 1,8 ,5 1,1 ,7 1,6 1,8 P4. COM VALORA LA INFORMACIÓ QUE LI PROPORCIONEN RESPECTE AL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA: MOLT BÉ, BÉ, MALAMENT O MOLT MALAMENT? (Recompte) % Columna Total Sexe Edat Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Molt bé 47,4 46,2 51,1 52,6 51,8 45,2 45,6 Bé 48,6 50,6 42,5 44,9 45,2 51,8 49,2 Malament 1,0 1,0 1,1 1,4 ,6 ,0 1,6 Molt malament ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 No ho sap 2,3 1,7 3,8 ,0 1,2 2,5 3,1 No contesta ,7 ,5 1,4 1,1 1,2 ,5 ,5 Molt bé / Bé 96,0 96,8 93,6 97,5 97,0 97,0 94,8 Resum Molt malament / Malament 1,0 1,0 1,1 1,4 ,6 ,0 1,6 Ns / Nc 3,0 2,2 5,2 1,1 2,4 3,0 3,7 - 2 - Departament  d'Estudis  d'Opinió  - Ajuntament de Barcelona Treball  de camp: Del 17 d'octubre  al 8 de novembre  de 2022 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica  realitzada amb  suport  informàtic   (CATI) P5. PEL QUE FA AL PENJOLL, EL PORTA POSAT ARA MATEIX? (Recompte) Total Sexe Edat % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Sí 53,1 55,7 45,3 53,0 43,9 48,7 58,8 No 46,9 44,3 54,7 47,0 56,1 51,3 41,2 P6. PER QUIN MOTIU NO EL PORTA POSAT? ----- (Base: No porten posat el penjoll) (Espontània) (Multiresposta) (Recompte) % Columna Total Sexe Edat Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (386) (274) (112) (46) (83) (100) (157) S'ha oblidat 4,9 6,3 1,6 9,1 4,9 2,8 5,0 Li molesta 7,6 6,9 9,3 4,6 5,6 8,5 8,9 Acaba d'arribar a casa / Anava a sortir de casa 19,1 23,5 8,6 17,8 32,4 17,9 13,5 El té a prop / El té a mà 18,8 16,5 24,3 18,5 17,0 16,8 21,0 Està avariat / No funciona ,3 ,4 ,0 ,0 1,3 ,0 ,0 Està acompanyat/ada / No està sol/a 25,8 24,9 27,7 26,8 13,8 26,2 31,3 Està fora de casa / Ingressada / En un centre 3,7 4,1 2,7 2,4 2,4 2,0 5,8 Es troba bé 6,7 3,7 14,0 2,3 14,3 8,0 3,2 Surto de la dutxa / M'anava a dutxar 7,2 8,3 4,4 8,5 5,9 7,9 7,0 Iincapacitat / Demència 2,0 1,8 2,6 2,1 1,1 2,0 2,5 S'ha canviat de roba 1,6 1,8 ,9 ,0 ,0 2,0 2,5 Se'l posa només per dutxar-se ,5 ,7 ,0 ,0 2,4 ,0 ,0 Altres 2,9 2,5 3,8 3,5 1,2 3,6 3,1 Res 1,8 1,4 2,7 2,2 1,1 2,0 1,9 No ho sap ,8 1,1 ,0 2,0 ,0 1,0 ,7 No contesta ,6 ,4 ,9 2,4 ,0 1,0 ,0 P7. SI EL PENJOLL FOS UN RELLOTGE, EL PORTARIA POSAT? (Recompte) Sexe Edat % Columna Total Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Sí 55,8 55,5 56,6 62,5 52,7 52,4 56,9 No 30,7 30,6 31,2 27,3 38,3 32,6 27,8 No ho sap 12,9 13,3 11,8 9,1 9,1 14,5 14,5 No contesta ,6 ,7 ,4 1,1 ,0 ,5 ,8 P8 (RESUM). NORMALMENT VOSTÈ: ----- (MULTIRESPOSTA) Total Sexe Edat % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 Porta el penjoll quan es dutxa o es banya 41,7 45,8 29,5 44,4 37,6 42,0 42,5 Porta el penjoll a la cuina 65,4 70,4 50,5 70,4 62,1 65,1 65,7 Porta el penjoll quan dorm 40,3 41,7 36,1 39,7 35,9 37,9 43,3 P8. NORMALMENT VOSTÈ: +++++ 1. PORTA EL PENJOLL QUAN ES DUTXA O ES BANYA (Recompte) % Columna Total Sexe Edat Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Sí 41,7 45,8 29,5 44,4 37,6 42,0 42,5 No 57,9 53,9 69,9 54,4 61,8 58,0 57,2 No ho sap ,3 ,2 ,5 1,1 ,0 ,0 ,3 No contesta ,1 ,1 ,0 ,0 ,6 ,0 ,0 P8. NORMALMENT VOSTÈ: +++++ 2. PORTA EL PENJOLL A LA CUINA (Recompte) Total Sexe Edat % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Sí 65,4 70,4 50,5 70,4 62,1 65,1 65,7 No 33,0 28,3 47,2 27,6 37,2 31,9 33,3 No ho sap 1,0 ,8 1,5 2,0 ,7 2,1 ,3 No contesta ,6 ,5 ,9 ,0 ,0 ,9 ,8 - 3 - Departament  d'Estudis  d'Opinió  - Ajuntament de Barcelona Treball  de camp: Del 17 d'octubre  al 8 de novembre  de 2022 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica  realitzada amb  suport  informàtic   (CATI) P8. NORMALMENT VOSTÈ: +++++ 3. PORTA EL PENJOLL QUAN DORM (Recompte) % Columna Total Sexe Edat Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Sí 40,3 41,7 36,1 39,7 35,9 37,9 43,3 No 59,6 58,3 63,4 59,2 64,1 62,1 56,7 No ho sap ,1 ,0 ,5 1,1 ,0 ,0 ,0 P9. HA CEDIT LES CLAUS AL SERVEI DE TELEASSITÈNCIA? (Recompte) % Columna Total Sexe Edat Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Sí 46,6 49,7 37,2 53,2 35,8 42,4 51,0 No 46,6 43,6 55,7 43,7 56,5 52,5 40,7 No ho sap 6,7 6,6 7,1 3,1 7,7 5,0 8,1 No contesta ,1 ,2 ,0 ,0 ,0 ,0 ,3 P10. PER QUIN MOTIU NO HA CEDIT LES CLAUS AL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA? ----- (Base: Usuaris/àries que no cedeixen les claus) (Espontània) (Multiresposta) (Recompte) % Columna Total Sexe Edat Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (384) (271) (113) (43) (84) (103) (154) No les tenia preparades el dia que van fer l’alta, tinc previst facilitar-les 7,3 7,1 8,0 9,4 9,3 5,0 7,2 No em dona seguretat que les tingui el servei 8,7 9,2 7,3 8,5 4,5 14,3 7,2 Visc amb més persones 32,3 28,6 41,1 31,9 35,4 33,6 29,9 Tinc familiars/amics/veïns que disposen de les claus 65,8 67,6 61,6 51,6 66,5 75,8 62,8 No ho considero necessari 30,9 31,7 28,9 34,8 30,7 34,0 27,9 Vol conèixer millor el servei i s’ho pensarà 4,0 3,3 5,8 1,3 2,1 4,9 5,2 No li han demanat 5,9 4,6 9,1 14,9 7,5 4,1 3,9 No coneixia aquesta possibilitat 1,3 1,2 1,8 ,0 1,3 1,0 2,0 Altres 3,4 4,4 ,9 2,5 1,3 4,7 3,9 No ho sap 1,9 1,9 2,0 5,1 ,0 ,0 3,4 No contesta ,5 ,0 1,8 ,0 ,0 1,0 ,6 P11. HA TINGUT ALGUNA AVARIA L’APARELL DE TELEASSISTÈNCIA? (Recompte) % Columna Total Sexe Edat Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Sí 12,6 14,1 8,3 18,7 13,9 9,4 12,3 No 86,6 85,1 91,2 81,3 85,4 90,1 86,7 No ho sap ,7 ,8 ,5 ,0 ,7 ,5 1,0 P12. QUINA/ES AVARIES HA TINGUT L'APARELL DE TELEASSISTÈNCIA? ----- (Base: Han tingut alguna avaria) (Espontània) (Multiresposta) (Recompte) Sexe Edat % Columna Total Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (104) (87) (17) (18) (21) (18) (47) Problemes tècnics a casa (llum, telefonia…) 5,4 4,4 10,5 4,6 9,0 ,0 6,3 No funcionava 29,5 25,9 47,9 28,6 27,5 37,7 27,6 No el sentia / Es tallava / Es sentien sorolls 7,8 9,3 ,0 5,6 ,0 16,1 8,7 El pilot parpellejava / Es quedava encès / No s'apagava 12,5 11,5 17,2 21,9 29,4 5,8 4,2 No estava ben connectat / Estava despenjat 3,9 3,5 5,8 ,0 ,0 5,7 6,3 Es disparava sol 10,5 11,3 6,7 16,3 9,1 11,5 8,5 Se li va acabar la bateria 6,7 5,8 11,5 ,0 19,4 ,0 6,4 No tenia línia 4,0 3,5 6,7 17,1 ,0 5,9 ,0 Se li va trencar el botó / el penjoll 4,7 4,5 5,7 5,5 3,9 11,2 2,3 Se li va caure 1,0 1,2 ,0 ,0 ,0 ,0 2,2 El va perdre 1,9 2,3 ,0 ,0 ,0 ,0 4,3 Altres 5,8 6,9 ,0 5,5 ,0 5,5 8,4 No ho sap 13,0 13,2 11,9 11,8 6,3 5,7 19,1 No contesta 1,0 1,2 ,0 ,0 5,1 ,0 ,0 - 4 - Departament  d'Estudis  d'Opinió  - Ajuntament de Barcelona Treball  de camp: Del 17 d'octubre  al 8 de novembre  de 2022 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica  realitzada amb  suport  informàtic   (CATI) P13. COM VALORARIA EL SEGÜENT ASPECTE: 1. EL TEMPS QUE HA TRIGAT A SOLUCIONAR-SE LA DARRERA AVARIA ----- (Base: Han tingut alguna avaria) (Recompte) Sexe Edat % Columna Total Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (104) (87) (17) (18) (21) (18) (47) Molt bé 43,9 41,1 58,2 43,5 22,4 38,2 55,4 Bé 44,2 45,8 36,0 39,0 42,0 56,1 42,5 Malament 1,0 1,2 ,0 5,6 ,0 ,0 ,0 Molt malament ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 No ho sap 8,9 9,5 5,8 ,0 35,6 5,7 2,1 No contesta 2,1 2,5 ,0 11,9 ,0 ,0 ,0 Molt bé / Bé 88,1 86,8 94,2 82,5 64,4 94,3 97,9 Resum Molt malament / Malament 1,0 1,2 ,0 5,6 ,0 ,0 ,0 Ns / Nc 11,0 12,0 5,8 11,9 35,6 5,7 2,1 P13. COM VALORARIA EL SEGÜENT ASPECTE: 2. L’AMABILITAT DEL TÈCNIC/A ----- (Base: Han tingut alguna avaria) (Recompte) % Columna Total Sexe Edat Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (104) (87) (17) (18) (21) (18) (47) Molt bé 55,9 55,5 57,9 48,2 44,6 55,2 64,0 Bé 36,4 36,4 36,3 40,2 31,2 39,1 36,0 Malament ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 Molt malament 1,0 1,2 ,0 5,6 ,0 ,0 ,0 No ho sap 5,7 5,7 5,8 ,0 24,2 5,7 ,0 No contesta 1,0 1,2 ,0 5,9 ,0 ,0 ,0 Molt bé / Bé 92,3 91,9 94,2 88,5 75,8 94,3 100,0 Resum Molt malament / Malament 1,0 1,2 ,0 5,6 ,0 ,0 ,0 Ns / Nc 6,7 6,9 5,8 5,9 24,2 5,7 ,0 P14. DURANT ELS ÚLTIMS 12 MESOS HA/HAN HAGUT DE PRÉMER EL BOTÓ D’EMERGÈNCIA DEL SEU APARELL DE TELEASSISTÈNCIA? (Recompte) Sexe Edat % Columna Total Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Sí 30,3 30,4 29,9 39,8 22,4 24,8 33,5 No 68,5 68,5 68,5 59,0 77,6 74,1 64,6 No ho sap 1,3 1,2 1,6 1,1 ,0 1,1 1,9 P15. PER QUIN MOTIU VA/VAN PRÉMER EL BOTÓ? ----- (Base: Va/Van prémer el botó d'emergència) (Espontània) (Recompte) % Columna Total Sexe Edat Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (247) (186) (61) (38) (34) (48) (127) Problemes mèdics 87,1 85,8 91,1 87,0 83,8 86,5 88,1 Per avisar que marxava 4,0 3,8 4,5 4,9 9,5 3,7 2,4 Per dir que estava bé ,3 ,0 1,2 ,0 ,0 1,6 ,0 Per parlar amb el servei 1,6 2,1 ,0 2,7 2,8 1,8 ,8 Tenia problems tècnics amb l'aparell 1,2 1,7 ,0 ,0 ,0 2,2 1,6 Per fum 2,4 2,7 1,7 ,0 ,0 4,2 3,2 Altres 1,7 2,3 ,0 ,0 3,9 ,0 2,4 No ho sap 1,2 1,1 1,6 2,5 ,0 ,0 1,6 No contesta ,4 ,6 ,0 2,9 ,0 ,0 ,0 P16. COM VALORA EL TEMPS QUE VAN TARDAR EN ATENDRE LA TRUCADA TELEFÒNICA O ATENDRE’L/-LA A TRAVÉS DEL TERMINAL? ----- (Base: Va/Van prémer el botó d'emergència) (Recompte) % Columna Total Sexe Edat Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (247) (186) (61) (38) (34) (48) (127) La resposta va ser molt ràpida 64,7 64,7 64,7 45,1 73,2 69,2 66,8 El temps de resposta va ser l’adequat 26,2 26,0 27,0 35,0 15,8 24,3 27,0 El temps de resposta va ser massa llarg 3,3 2,7 5,1 5,6 2,8 4,4 2,3 Vaig resoldre l’emergència per una altra via, ja que el temps de resposta va ser massa llarg 3,8 4,0 3,2 11,5 3,2 2,1 2,3 No ho sap 1,2 1,6 ,0 2,9 2,5 ,0 ,8 No contesta ,7 1,0 ,0 ,0 2,4 ,0 ,8 - 5 - Departament  d'Estudis  d'Opinió  - Ajuntament de Barcelona Treball  de camp: Del 17 d'octubre  al 8 de novembre  de 2022 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica  realitzada amb  suport  informàtic   (CATI) P17. VA VENIR AL DOMICILI UNA UNITAT MÒBIL DEL SERVEI DE TELEASSITÈNCIA? ----- (Base: Va/Van prémer el botó d'emergència) (Recompte) Total Sexe Edat % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (247) (186) (61) (38) (34) (48) (127) Sí 29,4 28,8 31,1 22,4 27,3 33,1 30,7 No 51,1 53,3 44,3 52,3 57,8 45,2 51,2 No ho sap 19,5 17,9 24,6 25,3 14,9 21,8 18,1 P18. PEL QUE FA LA UNITAT MÒBIL DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA, COM VALORARIA EL SEGÜENT ASPECTE: MOLT BÉ, BÉ, MALAMENT O MOLT MALAMENT 1. EL TEMPS QUE VA TRIGAR EN ARRIBAR A CASA SEVA ----- (Base: Va anar una unitat mòbil del servei de teleassitència) (Recompte) Sexe Edat % Columna Total Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (72) (53) (19) (8) (9) (16) (39) Molt bé 49,7 50,6 47,0 47,4 58,9 67,8 40,8 Bé 39,9 39,2 41,8 11,0 41,1 25,6 51,6 Malament 6,2 6,4 5,6 29,4 ,0 6,6 2,4 Molt malament 1,4 ,0 5,6 12,2 ,0 ,0 ,0 No ho sap 2,8 3,8 ,0 ,0 ,0 ,0 5,2 No contesta ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 Molt bé / Bé 89,5 89,8 88,8 58,4 100,0 93,4 92,4 Resum Molt malament / Malament 7,7 6,4 11,2 41,6 ,0 6,6 2,4 Ns / Nc 2,8 3,8 ,0 ,0 ,0 ,0 5,2 P18. PEL QUE FA LA UNITAT MÒBIL DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA, COM VALORARIA EL SEGÜENT ASPECTE: MOLT BÉ, BÉ, MALAMENT O MOLT MALAMENT 2. L’AMABILITAT DEL TÈCNIC/A ----- (Base: Va anar una unitat mòbil del servei de teleassitència) (Recompte) Sexe Edat % Columna Total Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (72) (53) (19) (8) (9) (16) (39) Molt bé 68,8 67,3 73,3 58,7 79,4 74,0 66,6 Bé 31,2 32,7 26,7 41,3 20,6 26,0 33,4 Malament ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 Molt malament ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 No ho sap ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 No contesta ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 Molt bé / Bé 100,0 100,0 100,0 100,0 100,0 100,0 100,0 Resum Molt malament / Malament ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 Ns / Nc ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 P18. PEL QUE FA LA UNITAT MÒBIL DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA, COM VALORARIA EL SEGÜENT ASPECTE: MOLT BÉ, BÉ, MALAMENT O MOLT MALAMENT 3. EL TRACTE QUE VA REBRE ----- (Base: Va anar una unitat mòbil del servei de teleassitència) (Recompte) Total Sexe Edat % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (72) (53) (19) (8) (9) (16) (39) Molt bé 70,4 71,1 68,3 59,7 79,4 74,0 69,3 Bé 28,2 28,9 26,2 28,1 20,6 26,0 30,7 Malament ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 Molt malament 1,4 ,0 5,6 12,2 ,0 ,0 ,0 No ho sap ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 No contesta ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 Molt bé / Bé 98,6 100,0 94,4 87,8 100,0 100,0 100,0 Resum Molt malament / Malament 1,4 ,0 5,6 12,2 ,0 ,0 ,0 Ns / Nc ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 P19. A CONSEQÜÈNCIA DE L’EMERGÈNCIA, EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA VA TRUCAR A ALGUN CONTACTE SEU? ----- (Base: Va/Van prémer el botó d'emergència) (Recompte) % Columna Total Sexe Edat Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (247) (186) (61) (38) (34) (48) (127) Sí 29,6 31,2 24,4 25,1 27,1 16,2 36,5 No 63,9 62,5 68,0 67,6 61,8 79,9 57,3 No ho sap 6,6 6,2 7,6 7,2 11,1 4,0 6,2 - 6 - Departament  d'Estudis  d'Opinió  - Ajuntament de Barcelona Treball  de camp: Del 17 d'octubre  al 8 de novembre  de 2022 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica  realitzada amb  suport  informàtic   (CATI) P20. QUINA CREU QUE ÉS LA SATISFACCIÓ DE LES PERSONES DE CONTACTE AMB: ----- (Base: Responen la pregunta) (0 = Mínima ; 10 = Màxima) Total Sexe Edat Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (Recompte) (69) (55) (14) (9) (9) (8) (43) L’atenció rebuda Mitjana 9,3 9,4 9,1 9,2 9,2 9,0 9,4 Des.Est. ,9 ,9 ,9 ,8 1,1 ,7 1,0 (Recompte) (63) (49) (14) (8) (8) (7) (40) El temps que va trigar en atendre l’emergència Mitjana 9,0 9,1 8,6 9,0 9,3 8,0 9,1 Des.Est. 1,2 1,1 1,4 1,4 ,8 1,6 1,1 P20. QUINA CREU QUE ÉS LA SATISFACCIÓ DE LES PERSONES DE CONTACTE AMB: 1. L’ATENCIÓ REBUDA ----- (Base: Servei de teleassistència va trucar a algun contacte de l'usuari/ària a conseqüència de l’emergència) (0 = Mínima ; 10 = Màxima) (Recompte) Total Sexe Edat % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (72) (57) (15) (9) (9) (8) (46) 0 = Mínima ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 1 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 2 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 3 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 4 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 5 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 6 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 7 5,4 6,8 ,0 ,0 10,3 ,0 6,5 8 13,8 8,8 33,4 20,0 14,4 25,1 10,6 9 20,2 21,7 14,4 38,4 22,2 51,9 10,8 10 56,4 59,1 45,7 41,6 53,0 23,0 65,6 No ho sap ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 No contesta 4,2 3,5 6,6 ,0 ,0 ,0 6,5 Notable (7 a 8) 19,2 15,6 33,4 20,0 24,8 25,1 17,1 Resum Excel·lent (9 a 10) 76,6 80,8 60,1 80,0 75,2 74,9 76,4 Ns / Nc 4,2 3,5 6,6 ,0 ,0 ,0 6,5 P20. QUINA CREU QUE ÉS LA SATISFACCIÓ DE LES PERSONES DE CONTACTE AMB: 2. EL TEMPS QUE VA TRIGAR EN ATENDRE L’EMERGÈNCIA ----- (Base: Servei de teleassistència va trucar a algun contacte de l'usuari/ària a conseqüència de l’emergència) (0 = Mínima ; 10 = Màxima) (Recompte) Sexe Edat % Columna Total Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (72) (57) (15) (9) (9) (8) (46) 0 = Mínima ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 1 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 2 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 3 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 4 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 5 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 6 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 7 5,4 6,8 ,0 ,0 10,3 ,0 6,5 8 13,8 8,8 33,4 20,0 14,4 25,1 10,6 9 20,2 21,7 14,4 38,4 22,2 51,9 10,8 10 56,4 59,1 45,7 41,6 53,0 23,0 65,6 No ho sap ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 ,0 No contesta 4,2 3,5 6,6 ,0 ,0 ,0 6,5 Notable (7 a 8) 19,2 15,6 33,4 20,0 24,8 25,1 17,1 Resum Excel·lent (9 a 10) 76,6 80,8 60,1 80,0 75,2 74,9 76,4 Ns / Nc 4,2 3,5 6,6 ,0 ,0 ,0 6,5 P21. VOSTÈ CREU QUE LES PERSONES DE CONTACTE ES VAN SENTIR PRESSIONADES PER HAVER D’ ACUDIR A L’EMERGÈNCIA? ----- (Base: Servei de teleassistència va trucar a algun contacte de l'usuari/ària a conseqüència de l’emergència) (Recompte) % Columna Total Sexe Edat Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (72) (57) (15) (9) (9) (8) (46) Sí 10,3 11,2 6,8 15,2 10,3 ,0 11,0 No 82,7 83,7 79,0 73,0 79,4 86,6 84,7 No van acudir 1,3 ,0 6,6 ,0 ,0 ,0 2,1 No ho sap 5,6 5,1 7,7 11,8 10,3 13,4 2,2 - 7 - Departament  d'Estudis  d'Opinió  - Ajuntament de Barcelona Treball  de camp: Del 17 d'octubre  al 8 de novembre  de 2022 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica  realitzada amb  suport  informàtic   (CATI) P22 (RESUM). DIGUI'M SI PER VOSTÈ ELS SEGÜENTS ASPECTES SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA SÓN MOLT/BASTANT IMPORTANTS: ----- (Multiresposta) Total Sexe Edat % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 Sentir-se més acompanyat/da, menys sol/a 89,1 90,0 86,5 90,8 88,6 91,4 87,7 Que tinguin les claus de casa seva per poder entrar en cas d’emergència 62,0 64,0 55,9 65,4 58,1 60,7 63,2 Poder seguir vivint a casa seva de forma independent 93,9 93,8 94,1 94,5 96,5 94,8 92,2 Sentir-se més segur/a en el cas de tenir alguna emergència 95,1 95,1 94,9 92,5 97,2 96,6 94,2 Més tranquil·litat per a vostè i la seva família (fills/es...) 96,5 96,6 96,4 97,3 98,9 97,4 95,0 P22. DIGUI'M SI PER VOSTÈ EL SEGÜENT ASPECTE SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA ÉS MOLT, BASTANT, POC O GENS IMPORTANT? +++++ 1. SENTIR-SE MÉS ACOMPANYAT/DA, MENYS SOL/A (Recompte) Sexe Edat % Columna Total Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Molt important 61,7 63,4 56,5 55,4 55,1 66,9 63,1 Bastant important 27,4 26,5 30,0 35,4 33,4 24,5 24,6 Poc important 2,9 2,8 3,4 2,9 2,9 2,9 2,9 Gens important 2,0 1,7 2,9 3,1 4,0 1,0 1,5 No ho sap 3,4 2,8 5,3 ,0 3,4 2,6 4,7 No contesta 2,5 2,7 1,9 3,1 1,2 2,0 3,2 P22. DIGUI'M SI PER VOSTÈ EL SEGÜENT ASPECTE SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA ÉS MOLT, BASTANT, POC O GENS IMPORTANT? +++++ 2. SENTIR-SE MÉS SEGUR/A EN EL CAS DE TENIR ALGUNA EMERGÈNCIA (Recompte) Total Sexe Edat % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Molt important 72,9 71,6 77,1 72,9 75,1 70,8 73,2 Bastant important 22,1 23,6 17,8 19,6 22,0 25,8 21,0 Poc important 1,5 1,6 1,2 3,2 1,5 ,9 1,3 Gens important ,2 ,3 ,0 1,0 ,0 ,5 ,0 No ho sap 1,2 1,5 ,5 ,0 1,3 ,0 2,1 No contesta 2,0 1,5 3,3 3,3 ,0 2,0 2,4 P22. DIGUI'M SI PER VOSTÈ EL SEGÜENT ASPECTE SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA ÉS MOLT, BASTANT, POC O GENS IMPORTANT? +++++ 3. MÉS TRANQUIL·LITAT PER A VOSTÈ I LA SEVA FAMÍLIA (FILLS/ES...) (Recompte) Total Sexe Edat % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Molt important 73,7 72,6 77,1 72,8 78,6 74,0 71,9 Bastant important 22,8 24,0 19,3 24,5 20,3 23,4 23,1 Poc important ,8 ,6 1,2 1,6 ,5 ,5 ,8 Gens important ,5 ,5 ,5 ,0 ,0 ,5 ,8 No ho sap 1,1 1,3 ,5 ,0 ,6 ,5 1,9 No contesta 1,1 1,0 1,5 1,1 ,0 1,0 1,6 P22. DIGUI'M SI PER VOSTÈ EL SEGÜENT ASPECTE SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA ÉS MOLT, BASTANT, POC O GENS IMPORTANT? +++++ 4. PODER SEGUIR VIVINT A CASA SEVA DE FORMA INDEPENDENT (Recompte) Sexe Edat % Columna Total Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Molt important 73,6 73,3 74,4 71,6 82,8 73,4 70,7 Bastant important 20,2 20,4 19,7 22,9 13,7 21,4 21,5 Poc important 2,0 2,0 2,0 3,3 2,2 1,5 1,8 Gens important 1,1 1,4 ,0 ,0 ,6 ,4 1,8 No ho sap 1,6 1,5 2,0 ,0 ,7 1,6 2,3 No contesta 1,5 1,3 2,0 2,1 ,0 1,6 1,8 - 8 - Departament  d'Estudis  d'Opinió  - Ajuntament de Barcelona Treball  de camp: Del 17 d'octubre  al 8 de novembre  de 2022 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica  realitzada amb  suport  informàtic   (CATI) P22. DIGUI'M SI PER VOSTÈ EL SEGÜENT ASPECTE SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA ÉS MOLT, BASTANT, POC O GENS IMPORTANT? +++++ 5. QUE TINGUIN LES CLAUS DE CASA SEVA PER PODER ENTRAR EN CAS D’EMERGÈNCIA (Recompte) Sexe Edat % Columna Total Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Molt important 41,7 43,6 35,9 39,7 39,3 42,0 42,9 Bastant important 20,3 20,4 20,0 25,7 18,7 18,7 20,3 Poc important 9,1 9,0 9,2 13,5 10,3 6,5 8,8 Gens important 10,9 11,0 10,8 11,3 13,3 13,4 8,7 No ho sap 6,7 5,8 9,2 5,2 3,9 5,4 8,7 No contesta 11,4 10,2 14,9 4,6 14,4 14,0 10,6 P23. QUÈ MILLORARIA VOSTÈ DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA? ----- (Espontània) (Multiresposta) (Recompte) % Columna Total Sexe Edat Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Més freqüència de les trucades 2,8 3,2 1,5 2,2 1,2 1,5 4,2 Més rapidesa en l'atenció 3,5 3,5 3,3 9,5 1,2 4,2 2,4 Que vingui el metge en lloc de trucar als familiars ,9 1,0 ,5 1,1 ,0 1,1 1,1 Més cobertura de l'equip / Cobertura fora de casa / Més prestacions del servei 3,1 3,1 3,3 1,0 6,1 1,9 3,1 Més informació del servei 1,0 ,6 2,0 ,0 ,6 ,0 1,9 Que els acompanyin al metge ,1 ,2 ,0 ,0 ,0 ,0 ,3 Que anéssin a fer-li companyia ,8 ,7 1,1 ,0 1,6 ,5 ,8 Canviar el disseny del penjoll 1,4 1,0 2,6 2,1 1,3 1,1 1,3 El soroll que fa l'aparell ,3 ,1 ,9 ,9 ,0 ,4 ,3 Les funcionalitats de l'aparell ,9 ,7 1,5 3,4 ,0 ,0 1,1 L'atenció del personal 2,1 1,8 2,9 5,3 1,2 1,1 2,0 Que els ajudin amb la neteja/compres ,3 ,2 ,5 ,0 ,7 ,0 ,3 Que arribi a més població ,1 ,2 ,0 1,0 ,0 ,0 ,0 Accés amb les claus ,2 ,1 ,5 ,0 ,6 ,0 ,3 Funcionament de l'aparell si marxa la llum 1,4 1,3 1,6 2,1 2,8 1,7 ,5 Altres 1,3 ,9 2,5 3,7 1,4 ,0 1,3 Res 64,6 66,0 60,4 55,0 62,3 73,5 63,5 No ho sap 16,4 16,6 15,8 16,6 19,0 13,5 16,8 No contesta ,3 ,2 ,5 ,0 ,0 ,0 ,5 P24. COM VALORA LA INFORMACIÓ QUE DES DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA SE LI OFEREIX SOBRE TEMES RELATIUS A PARTICIPACIÓ, SALUT, SEGURETAT I CONSUM: MOLT BÉ, BÉ, MALAMENT O MOLT MALAMENT? (Recompte) Total Sexe Edat % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Molt bé 38,9 38,9 39,0 41,3 34,2 44,1 37,5 Bé 40,8 40,2 42,7 38,6 42,5 36,1 43,2 Malament ,6 ,8 ,0 ,0 ,6 1,6 ,3 Molt malament ,2 ,3 ,0 ,0 ,6 ,0 ,3 No he rebut informació 15,5 16,7 11,9 17,1 19,3 15,0 13,9 No ho sap 2,0 1,6 3,4 3,0 ,0 2,0 2,6 No contesta 1,9 1,5 3,0 ,0 2,8 1,1 2,4 Molt bé / Bé 79,7 79,1 81,7 79,9 76,7 80,3 80,6 Resum Molt malament / Malament ,8 1,1 ,0 ,0 1,2 1,6 ,5 No he rebut informació 15,5 16,7 11,9 17,1 19,3 15,0 13,9 Ns / Nc 3,9 3,1 6,4 3,0 2,8 3,1 5,0 P25. LI HAN INSTAL·LAT DISPOSITIUS DE SEGURETAT COM A DETECTORS DE FUM, GAS, CAIGUDES, ETCÈTERA ? (Recompte) % Columna Total Sexe Edat Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Sí 37,6 37,8 37,0 46,3 35,0 36,9 36,7 No 59,0 58,1 61,7 51,0 65,0 61,5 57,4 No ho sap 3,4 4,1 1,3 2,6 ,0 1,6 5,8 - 9 - Departament  d'Estudis  d'Opinió  - Ajuntament de Barcelona Treball  de camp: Del 17 d'octubre  al 8 de novembre  de 2022 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica  realitzada amb  suport  informàtic   (CATI) P26. AQUESTS DISPOSITIUS ELS CONSIDERA MOLT, BASTANT, POC O GENS IMPORTANTS PER LA SEVA SEGURETAT? ----- (Base: Els han instal·lat els dispositius de seguretat) (Recompte) Sexe Edat % Columna Total Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (308) (233) (75) (44) (53) (72) (139) Molt important 73,8 76,7 64,8 71,1 79,3 69,6 74,8 Bastant important 22,3 19,9 29,7 24,0 13,2 26,1 23,1 Poc important 3,0 2,6 4,0 2,3 4,1 4,3 2,2 Gens important ,4 ,0 1,5 2,5 ,0 ,0 ,0 No ho sap ,3 ,4 ,0 ,0 1,6 ,0 ,0 No contesta ,3 ,4 ,0 ,0 1,8 ,0 ,0 Molt/Bastant importants 96,1 96,6 94,4 95,2 92,4 95,7 97,8 Resum Poc/Gens importants 3,4 2,6 5,6 4,8 4,1 4,3 2,2 Ns / Nc ,6 ,7 ,0 ,0 3,4 ,0 ,0 Z1. QUINA EDAT TÉ, VOSTÈ? ----- (Base: L'entrevistat no és l'usuari/ària del servei de teleassistència) (Recompte) Total Sexe Edat % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (157) (107) (50) (12) (12) (23) (110) De 16 a 74 anys 76,1 85,3 56,3 91,9 59,6 52,4 80,7 De 75 a 79 anys 7,5 2,5 18,2 8,1 24,0 17,8 3,6 De 80 a 84 anys 7,9 4,7 14,8 ,0 16,4 25,0 4,5 De 85 anys i més 3,4 2,9 4,3 ,0 ,0 4,8 3,8 No contesta 5,1 4,6 6,3 ,0 ,0 ,0 7,3 (Base: L'entrevistat no és l'usuari/ària del servei de teleassistència) Total Sexe Edat Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (Recompte) (149) (102) (47) (12) (12) (23) (102) Mitjana 61,4 58,5 67,5 58,5 62,3 66,7 60,4 Des.Est. 13,9 13,1 13,6 12,7 20,0 15,4 12,7 Z2.A. QUIN ÉS EL SEU NIVELL D'ESTUDIS ACABATS? ----- (Base: L'entrevistat és l'usuari/ària del servei de teleassistència) (Recompte) Sexe Edat % Columna Total Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (662) (509) (153) (84) (137) (171) (270) Obligatoris no finalitzats 16,7 17,6 13,7 8,4 11,1 15,0 23,0 Obligatoris 38,1 40,9 28,6 31,0 31,7 44,7 39,2 Secundaris generals 13,3 12,7 15,2 18,8 18,2 11,6 10,4 Secundaris professionals 16,1 15,6 17,7 21,4 19,2 14,2 14,1 Universitaris 11,7 9,8 17,9 18,0 15,6 10,7 8,5 Post universitaris 2,2 ,7 6,9 1,3 4,4 1,4 1,9 No ho sap 1,7 2,2 ,0 1,2 ,0 1,8 2,6 No contesta ,3 ,4 ,0 ,0 ,0 ,6 ,4 Z2.B. QUIN ÉS EL SEU NIVELL D'ESTUDIS ACABATS? ----- (Base: L'entrevistat no és l'usuari/ària del servei de teleassistència) (Recompte) Sexe Edat % Columna Total Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (157) (107) (50) (12) (12) (23) (110) Obligatoris no finalitzats 6,4 6,6 6,0 8,5 9,0 13,0 4,5 Obligatoris 28,5 22,3 41,9 24,7 34,0 38,5 26,4 Secundaris generals 22,0 23,7 18,3 35,5 18,4 17,3 21,7 Secundaris professionals 19,1 18,5 20,3 ,0 23,4 8,4 23,0 Universitaris 16,4 20,4 7,7 31,2 15,3 13,4 15,4 Post universitaris 5,8 5,7 5,9 ,0 ,0 9,3 6,4 No ho sap 1,2 1,8 ,0 ,0 ,0 ,0 1,8 No contesta ,6 ,9 ,0 ,0 ,0 ,0 ,9 VOL AFEGIR ALGUN COMENTARI O FER ALGUN SUGGERIMENT SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA? (Recompte) Total Sexe Edat % Columna Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (819) (616) (203) (96) (149) (194) (380) Sí 40,4 42,8 33,2 47,4 41,3 37,9 39,5 Tot be 23,6 21,3 30,5 16,3 21,1 24,0 26,1 No 35,7 35,4 36,3 35,2 37,6 37,5 34,1 No ho sap ,4 ,5 ,0 1,1 ,0 ,5 ,3 - 10 - Departament  d'Estudis  d'Opinió  - Ajuntament de Barcelona Treball  de camp: Del 17 d'octubre  al 8 de novembre  de 2022 USUARIS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA Entrevista telefònica  realitzada amb  suport  informàtic   (CATI) COMENTARI O SUGGERIMENT SOBRE EL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA: ----- (Base: Han fet algun comentari o suggeriment) (Espontània) (Multiresposta) (Recompte) % Columna Total Sexe Edat Dona Home 16-74 75-79 80-84 +84 (331) (265) (66) (45) (63) (73) (150) Està molt content/a 41,1 44,3 28,4 37,3 31,5 48,3 42,5 Que segueixi igual / Que no canviï 5,2 3,4 12,3 2,0 3,7 4,2 7,3 Agraeix/felicita el servei 13,1 11,3 20,3 8,8 21,1 16,1 9,9 El personal és molt amable 9,5 10,7 4,7 9,9 4,4 10,9 10,7 Recomana el servei 1,1 1,4 ,0 2,0 2,8 ,0 ,7 És un servei necessari 2,6 2,2 4,3 ,0 2,8 4,0 2,7 És perfecte per a les persones que viuen soles 4,1 5,2 ,0 4,3 7,5 2,8 3,3 És molt ràpid ,8 ,6 1,7 3,2 ,0 ,0 ,7 Li dóna seguretat/tanquil·litat 6,7 6,9 5,9 6,5 8,3 9,6 4,7 Més informació del servei 3,0 3,3 1,5 6,5 2,9 ,0 3,3 Més freqüència de les trucades 1,7 2,1 ,0 4,5 4,2 ,0 ,7 Que anéssin a fer-li companyia ,3 ,4 ,0 ,0 ,0 ,0 ,7 Problemes tècnics amb l'aparell 4,5 4,5 4,5 11,0 4,6 2,8 3,3 Que es pogués portar també al carrer 3,3 3,0 4,5 ,0 7,7 2,9 2,7 No ha hagut d'utilitzar mai el servei 4,2 4,1 4,5 2,0 6,2 3,9 4,1 El servei no té les seves claus ,6 ,7 ,0 ,0 1,5 1,4 ,0 Més rapidesa del servei 2,2 1,9 3,1 2,4 1,5 4,3 1,3 Demana un altre servei addiconal (detector de fums, neteja,...) 3,0 2,6 4,4 2,3 4,9 4,0 1,9 Comentarias en relació al penjoll-aparell 3,6 4,6 ,0 6,9 3,0 5,5 2,0 Altres 7,0 6,5 8,8 11,1 1,5 1,4 10,6 - 11 - Departament  d'Estudis  d'Opinió  - Ajuntament de Barcelona Treball  de camp: Del 17 d'octubre  al 8 de novembre  de 2022