Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN Sessió ordinària de 16 de març de 2023 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 9 de març de 2023 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'ECONOMIA, TREBALL, COMPETITIVITAT I HISENDA 2. – (224/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Joan Maestre Besonías (TIP. 27332), entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPCPEIS, on ocupa el lloc de treball de Caporal SPCPEIS (codi de lloc: 18FC1CICD04), amb destinació al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència d’Àrea de Seguretat i Prevenció, i l’activitat privada per compte propi d’arquitectura tècnica i enginyeria civil. La dedicació professional no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. El Sr. Maestre, haurà de respectar la seva jornada i horari de treball municipal i els termes contemplats a l’annex 3 de les condicions específiques de treball de l’SPCPEIS, de l’Acord regulador vigent de les condicions de treball dels empleats públics de l’Ajuntament de Barcelona. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3. – (225/2022) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Alicia Santos Vives (mat. 79657) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per acumulació de tasques amb la categoria professional de Tècnica Superior de Gestió, amb destinació al Departament de Selecció de la Gerència de Persones i Desenvolupament Organitzatiu, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Superior de Gestió (codi de lloc: 22FA1BIBA07), i l’exercici de dues activitats privades: l’exercici de l’activitat privada per compte d'altri d’activitats de recerca en l'àmbit de les malalties rares endocrines a l’Institut Recerca de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau; i l’exercici de l’activitat privada per compte propi de psicòloga, realitzant xerrades en matèria sanitària i de psicologia. La dedicació professional privada entre ambdues activitats no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i 1/16 CG 11/23 INF. haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La Sra. Santos podrà realitzar l’activitat sol·licitada sempre que no es relacioni amb la preparació d’aspirants o assessorament per a la realització de proves de processos de selecció i provisió de l’Ajuntament de Barcelona. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demès previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4. – (9/2023) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Laura Mateo Beneyto (mat. 79215) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina per vacant amb la categoria professional d’Auxiliar Administrativa, amb destinació al Departament de Selecció de la Gerència de Persones i Desenvolupament Organitzatiu, on ocupa el lloc de treball d’Auxiliar Administrativa (codi de lloc: 14FC2BIBA01), i l’activitat privada per compte propi com a administradora de l'empresa SERLAPLAN SL, bugaderia industrial que té per objecte social el rentat, secat i planxat de qualsevol tipus de tèxtil. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5. – (30/2023) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Ignacio Álvarez Velasco (mat. 75851) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Tècnic Mitjà en Enginyeria, amb destinació al Departament d'Obres i Manteniment del districte de Ciutat Vella, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Mitjà en Enginyeria (codi de lloc: 20FA2BIBA09), i una activitat privada per compte propi com a enginyer. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’enginyeria, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les 2/16 CG 11/23 INF. circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6. – (4/2023 IMH) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Antoni Fernández Pérez (mat. 5100080) entre la seva activitat municipal com a personal d’alta direcció en el càrrec de Gerent de l’Institut Municipal d’Hisenda d'aquest Ajuntament, amb el codi de lloc 30CA1CNCD13, i l’activitat pública com a professor associat a temps parcial de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, per al curs acadèmic 2022-2023 des del 15/09/2022 fins al 14/09/2023. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7. – (19/2023 IMHAB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Francesc Xavier Ventura Cabús (mat. 80259) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per acumulació de tasques amb la categoria professional de Tècnic Superior d'Organització, amb destinació a la Direcció de Serveis d'Administració Electrònica de la Gerència d'Innovació i Transició Digital de la Gerència d'Àrea d'Agenda 2030, Transició Digital i Esports, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior d'Organització (codi de lloc: 22FA1BIBA13), i l’activitat privada per compte propi com a administrador de l'empresa Ventura Cabaní SL, de la qual és soci, i que té per objecte social la construcció, promoció i explotació d'immobles i edificis. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8. – (23XC0044) APROVAR l'acord de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Escola Superior de Conservació i Restauració de Béns Culturals de Catalunya, amb la finalitat d'oferir la col·laboració en pràctiques no remunerades a l'estudiant Ingrid Carrillo Igual a l'Arxiu Municipal Contemporani de Barcelona (AMCB). FACULTAR el Sr. Agustí Abelaira Dapena, Gerent de Recursos, per la signatura de l'esmentat acord i qualsevol altre document que se'n derivi. 3/16 CG 11/23 INF. 9. – (22004222) INICIAR l'expedient per a la contractació dels serveis d'assistència tècnica d'auditors inscrits com exercents en el Registre Oficial d'Auditoria de Comptes (ROAC) per a la col·laboració amb la intervenció general de l'Ajuntament de Barcelona en la realització de treballs: de control intern en la modalitat de control financer; control de subvencions i ajudes públiques i altres treballs de col·laboració inclosos als plans anuals de control financer de la intervenció exclosa l'auditoria de comptes, amb núm. de contracte 22004222, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 686.273,28 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 567.168,00 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 567.168,00 euros i import de l'IVA de 119.105,28 euros; i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 686.273,28 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92011 0705; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 10. – (23XC0050) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona, Foment de Ciutat, Institut de Cultura de Barcelona i el Consorci Museu d'Art Contemporani de Barcelona per impulsar un projecte fotogràfic en el marc del Pla de Barris 2021-2024. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 328.272,08 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/01.00/444.31/15361 del pressupost de l'any 2023, a favor del Consorci Museu d'Art Contemporani de Barcelona, NIF Q5856181B, pel projecte fotogràfic en el marc del Pla de Barris 2021-2024. FACULTAR la Sra. Sara Berbel Sánchez, Gerent Municipal de l'Ajuntament de Barcelona, per la signatura de l'esmentat conveni. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 11. – (23XC0071) ACCEPTAR la donació i cessió de drets de propietat intel·lectual a favor de l'Ajuntament de Barcelona, en les modalitats de reproducció, distribució i comunicació pública, del fons documental de la Sra. Núria Feliu i Mestres, de conformitat amb les estipulacions de l'acord de donació que consta a l'expedient. FACULTAR el Sr. Agustí Abelaira Dapena, Gerent de recursos, per a la signatura d'aquest acord i de la resta d'actes que se'n derivin. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 12. – (INV) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 16 de març de 2023. 13. – (SD-017-2023) APROVAR els següents projectes municipals, en matèria de turisme, per ser finançats amb càrrec a l’Impost d’Estades en Establiments Turístics, per la quantitat de 5.454.997,95 euros, amb l’objectiu de contribuir a la reactivació econòmica, la promoció i la gestió turística: La Rambla, nou model de turisme urbà (75.000,00 euros); BCN Eurovision Party (35.000,00 euros); Aparadors artístics 2023 (65.000,00 euros); Activitats en el marc del Bicentenari del passeig de Gràcia (230.000,00 euros); Activitats de promoció turística del Consorci de Turisme de Barcelona (1.220.000,00 euros); 4/16 CG 11/23 INF. Activitats de Sostenibilitat i participació. Consorci de Turisme de Barcelona (286.280,00 euros); Increment de la dotació i renovació dels lavabos de platja (130.400,95 euros); Concert a la platja amb motiu del Dia Internacional de la Música (241.000,00 euros); Dissenyem Comerç (225.000,00 euros); Concurs nacional de pinxos i tapes (50.000,00 euros); Opera al Comerç (50.000,00 euros); Cap d’Any 2023 (300.000,00 euros); BCN Llum 2023 (300.000,00 euros); Festival Grec 2023 (300.000,00 euros); Festival de la Mercè 2023 (300.000,00 euros); Millora de la qualitat dels públics amb demanada turística. Cabina Rambla (80.000,00 euros); Fomentar la xarxa entre els hotels del districte de Ciutat Vella, entitats socials, comerç de proximitat i equipaments culturals pel foment del turisme sostenible dins del PDE (100.000,00 euros); Servei de visites guiades de la Model (71.784,00 euros); Promoció i dinamització de la Fira de Sant Tomàs i Reis a la Gran Via (65.800,00 euros); Promoció i dinamització de la Fira de Nadal a pl. Sagrada Família (44.800,00 euros); Milla Sagrada Família (18.000,00 euros); Viu- el teu -Montjuïc, el Parc de la Cultura 2023 (200.000,00 euros); Impulsant la sostenibilitat en l’ecosistema turístic del districte de Sants-Montjuïc”/pla de treball 2023 de la secretaria tècnica taula del sector turístic del districte (15.000,00 euros); Catàleg de proveïdors de proximitat per a Hotels de Sants-Montjuïc (15.000,00 euros); New Icons 2023 a les Corts (8.000,00 euros); Rutes inclusives per descobrir Les Corts (15.000,00 euros); Audiovisuals promocionals del districte i dels seus barris amb els punts d'interès de les Corts (18.000,00 euros); Edició de 20.000 plànols turístics, comercials i de serveis de les Corts, i actualització de la web-app del plànol turístic de les Corts (10.500,00 euros); Senyalització d'espais emblemàtics del Districte amb faristols informatius (25.000,00 euros); Exposició sobre el monument als repatriats d'ultramar (8.000,00 euros); Visites guiades de la Ruta modernista a l’Avinguda Tibidabo per a persones amb discapacitat (8.676,00 euros); Constel·lació Collserola (49.252,00 euros); Pla de Places 2023 (Celebració del centenari del Viaducte de Vallcarca. Activació de les visites a Refugi de plaça Revolució. Promoció de la Rumba Catalana com a patrimoni cultural immaterial de la UNESCO) (250.000,00 euros); Projecte extraordinari del Centre de Natura Can Soler: creació d´una Xarxa d´Itineraris i Activitats de dinamització, als espais verds i naturals dels Barris de muntanya (7.683,00 euros); Gestió i millora de l’espai de les Bateries Antiaèries del Turó de la Rovira (69.357,00 euros); Festa Major de Nou Barris: aglutina el Bus Panoràmic, Estàtues Humanes, Festa infantil al Parc Central de Nou Barris, Dinamització comercial (48.315,00 euros); Actes culturals a Nou Barris: aglutina el Festival Desvario-Flamenco de Nou Barris’23, Suport gestió Laboratori Art Urbà; Festival d’Estiu al Pati (139.150,00 euros); Cultura a l’espai públic, barri del Besòs i el Maresme (250.000,00 euros); Projecte i obra de consolidació estructural de la Capella dels Segadors i estudis previs rehabilitació definitiva (130.000,00 euros). 14. – (SD-019-2023) APROVAR inicialment les bases del Premi en Dret del Consum de l’Ajuntament de Barcelona. ORDENAR la publicació de les esmentades Bases al Butlletí Oficial de la Província, així com la inserció d’una referència d’aquest anunci en la Gaseta Municipal. SOTMETRE-LES a informació pública per un termini de 20 dies hàbils a partir del dia següent al de l’esmentada publicació. APROVAR definitivament les bases, sempre i quan no s’hagin formulat al·legacions durant el període d’informació pública que facin necessària la seva modificació. 5/16 CG 11/23 INF. 15. – (DP-2023-28863) TRANSMETRE, a títol de permuta de béns actuals, a la societat Serveis Funeraris de Barcelona SA (NIF A-61317442), la finca de propietat municipal situada en el carrer Sense nom núm. 9, a l’illa delimitada pel passeig de Potosí, carrer de la Ciutat d’Asunción i carrers sense nom, grafiada en el plànol incorporat a l’expedient, valorada en 2.360.000,00 euros, més l’IVA corresponent per l’import de 495.600,00 euros, destinada a equipament sanitari assistencial (tanatori de proximitat); i ADQUIRIR, pel mateix títol i com a contraprestació, la finca propietat de l’esmentada societat situada al passeig de Santa Coloma núm. 22-24 (finca D1), valorada en 3.100.000,00 euros, més l’IVA corresponent per l’import de 651.000,00 euros, destinada a equipaments per a la gent gran; tot en compliment del Conveni urbanístic per a la implantació d’equipaments a la ciutat de Barcelona en els àmbits de Casernes i la Maquinista del districte de Sant Andreu de Barcelona, aprovat per acord de la Comissió de Govern de 22 de juny de 2022 i formalitzat el dia 23 de juny de 2022, que s’incorpora al Pla Especial Urbanístic i de Millora Urbana per a la regulació dels equipaments situats a l’illa delimitada pels carrers de la Ciutat d’Asunción, passeig de Potosí i carrers de nova creació, al districte de Sant Andreu, aprovat definitivament pel Plenari del Consell Municipal en sessió de 23 de desembre de 2022; OBLIGAR la despesa per un import d'1.391.000,00 euros a favor de la societat Serveis Funeraris de Barcelona SA (NIF A- 61317442), amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0500 62249 93311 (Actuació P.09.6220.01) del pressupost per a l’any 2023, en concepte de diferència de valors i d’IVA; ABONAR l'import de 895.400,00 euros a l'esmentada societat en el moment de formalització de l'escriptura pública de permuta; COMPENSAR l'import de 495.600,00 euros en concepte de desequilibri d'IVA de l'operació; FORMALITZAR la permuta, prèvia cancel.lació d’aquells gravàmens el manteniment dels quals suposin una càrrega econòmica per a la Corporació municipal; INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat; i INCORPORAR aquest bé a l’epígraf de béns immobles de l’Inventari Municipal com a bé de domini públic. 16. – (DP-2023-28881) CEDIR a l'Associació de Comerciants i Professionals Cor Eixample l’ús del local baixos i altell del carrer Aragó núm. 317, per un termini de dos anys prorrogable i amb caràcter onerós, amb la finalitat de destinar-lo a la dinamització del barri i foment de l’associacionisme en el barri de la Dreta de l’Eixample, donant cabuda a diferents projectes, d’acord amb les condicions que consten a l’expedient i que s’aproven; SOTMETRE l'expedient a informació pública durant un termini de vint dies i, si no s'hi formulen reclamacions o al·legacions, procedir a la cessió de l’ús; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. 17. – (3-030/2023) APROVAR l’expedient núm. 3-030/2023 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2023, d’import 5.568.582,15 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 23030391; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 18. – (3-031/2023) APROVAR l’expedient núm. 3-031/2023 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2023, d’import 9.314.841,93 euros, per atendre diverses 6/16 CG 11/23 INF. necessitats: despeses derivades de la Convocatòria del 2023 del Fons d’Infància, fons extraordinari per a l'atorgament de prestacions econòmiques d'urgència social a les famílies amb infants i/o adolescents menors de 16 anys en situació de vulnerabilitat i despeses de la pròrroga del contracte de neteja d’edificis municipals, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient referència comptable núm. 23030691; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Economia i Hisenda. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME, INFRAESTRUCTURES I MOBILITAT 19. – (20S07995-002) APROVAR l'addenda al Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Diputació de Barcelona, pel desenvolupament dels plans de desplaçaments d'empresa en els centres de treball municipals i en les empreses municipals, i el suport a la implantació dels plans d'empresa a entitats col·laboradores de l'Ajuntament de Barcelona en aquest àmbit, que fou aprovat per la Comissió de Govern el 5 de novembre de 2020 i signat per les parts el 22 de març de 2021, que té per objecte prorrogar l'esmentat conveni pel termini d'un any, de conformitat amb el previst en el pacte vuitè i modificar el pacte quart relatiu al finançament. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 18.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/0504/46101/13412 del pressupost de l'exercici 2023, a favor de la Diputació de Barcelona, NIF P0800000B, per fer front a les despeses derivades d'aquesta addenda. FACULTAR la Ima. Sra. Laia Bonet Rull, Tinenta d'Alcaldia d'Agenda 2030, Transició Digital, Esports i Coordinació Territorial i Metropolitana, per a la signatura de l'addenda i pròrroga del conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. 20. – (22PL16946) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació Puntual dels Plans especials de protecció del patrimoni arquitectònic, històric i artístic de la ciutat de Barcelona, d’iniciativa pública. EXPOSAR-LA al públic pel termini d’un mes. SUSPENDRE, de conformitat amb l’article 73 del Text refós de la Llei d’Urbanisme aprovat pel Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost (TRLU), i d’acord amb les determinacions de l’informe conjunt de la Direcció de Serveis de Planejament i de la Direcció de Serveis d’Actuació Urbanística que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora al present acord, la tramitació de plans urbanístics derivats concrets, així com l’atorgament de llicències i/o comunicats i/o assabentats en els termes que es detallen en el quadre “Abast de la suspensió de les llicències i/o comunicats per a la tramitació i aprovació de la Modificació Puntual dels Plans especials de protecció del patrimoni arquitectònic, històric i artístic de la ciutat de Barcelona”. EXCLOURE d’aquesta suspensió l’atorgament de llicències d’obres sol·licitades, i els comunicats i assabentats presentats amb anterioritat a l’entrada en vigor d’aquest acord. DETERMINAR que els àmbits de suspensió són els delimitats i grafiats en el plànol de suspensió que figura a l’expedient, elaborat de conformitat amb el punt 3 de l’esmentat article 73 TRLU. PRECISAR que, a l’empara de l’article 74 TRLUC, el termini de suspensió serà com a màxim de dos anys a comptar des de la publicació d’aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona; PRECISAR, de conformitat amb l’article 102.4 del Reglament de la Llei d’Urbanisme que, no obstant 7/16 CG 11/23 INF. això, es podran tramitar instruments o atorgar llicències fonamentades en el règim vigent que siguin compatibles amb les determinacions del nou planejament que s’aprova inicialment. PUBLICAR el present acord en el BOPB. SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Ciutat Vella 21. – (22PL16948) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla especial integral i de millora urbana per a la regulació de l‘equipament de la seu històrica de Correus a Barcelona, al districte de Ciutat Vella, d’iniciativa pública, promogut pel Consorci de la Zona Franca de Barcelona (CZF), condicionat a la presentació per part del promotor de l’acreditació suficient de la viabilitat per a l’execució del pla en el termini màxim de tres mesos des de la present aprovació. EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes. SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de Sants-Montjuïc 22. – (23g18) APROVAR INICIALMENT, a l'empara dels apartats 1 i 2 de l'article 119 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual es va aprovar el Text Refós de la Llei d'Urbanisme de Catalunya, de l'article 129 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, per mitjà del qual es va aprovar el Reglament de la Llei d'Urbanisme de Catalunya; la Modificació del projecte de reparcel·lació, en la modalitat de cooperació, de la Modificació puntual de la UA 1 del Pla especial de definició volums, reequipament i millora del sector delimitat pels carrers del Foc, dels Ferrocarrils Catalans i Mare de Déu del Port de Barcelona, pels motius que, justificadament i raonats, figuren en l'informe del Departament de Reparcel·lacions de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l'Institut Municipal d'Urbanisme de 2 de març de 2023. SOTMETRE'L a informació pública durant el termini d'un mes per al·legacions, mitjançant inserció d'anuncis al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en un dels diaris de més circulació de la província i al Tauler d'Edictes de la Corporació, amb audiència simultània a les persones interessades pel mateix termini, amb notificació personal. Districte de Sant Andreu 23. – (23obo23) APROVAR inicialment el “Projecte d’urbanització de l’àmbit de la MPGM de la presó de Trinitat Vella”, al Districte de Sant Andreu, a Barcelona, d’iniciativa municipal - inclòs dins de l’àmbit de la MPGM als terrenys ocupats pel centre penitenciari de Trinitat Vella i els seus entorns, que fou aprovat definitivament el 16 d’abril de 2012 - d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte de 21 de febrer de 2023, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un import de 30.080.551,52 euros, inclòs el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) (finançament públic); a executar en tres fases, quina determinació i abast figuren al projecte i a l’informe del Director en funcions de Serveis de Projectes i Obres de l’Institut Municipal d’Urbanisme de 7 de març de 2023; d’acord amb allò que preveu 8/16 CG 11/23 INF. l’article 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’urbanisme; i SOTMETRE a informació pública dit projecte, durant un termini d’un mes, a partir del dia següent de la publicació de l’anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP), i en un diari dels de més circulació de la província, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi al·legacions pertinents. 24. – (9BD 2022/148) APROVAR definitivament el Projecte executiu de reurbanització del carrer Cardenal Tedeschini, situat entre el carrer de Pardo i el carrer de la Riera d’Horta, al barri el Congrés i els Indians, al Districte de Sant Andreu, a Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb els Informes Tècnics del Projecte que qualifiquen el projecte amb una B favorable amb observacions o condicions d’execució d’obres que figuren a l’expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, amb un pressupost de 3.510.667,41 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; APROVAR els convenis específics de cessió d’instal·lacions i servitud de pas sobre terrenys a favor d’Edistribución Redes Digitales, SL de línies de Baixa Tensió i Mitja Tensió; FACULTAR la Gerent del Districte per a formalitzar els convenis; i PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament. Districte de Sant Martí 25. – (23ju77) APROVAR inicialment, a l’empara de l’article 118.1 en relació amb l’article 117.1, de l’article 119.1 i els apartats 3 i 4 de la Disposició Addicional Cinquena del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, subjectant-se a la tramitació establerta per l’article 119.2 de l’esmentat Text refós, el Projecte de delimitació del Polígon d’Actuació Urbanística 2, corresponent a la finca emplaçada al carrer Epir 6 de Barcelona, inclosa en la “Declaració d’Àrea de conservació i rehabilitació als carrers de Messina 1-11, Epir 2-6, Rodés 2-6, Marsala 6-10 i Tarbà, 2-12 del barri del Besòs i el Maresme”, aprovada definitivament per acord de la Comissió de Govern de 19 de maig de 2022, amb determinació del sistema de reparcel·lació, en la modalitat de cooperació, mitjançant reparcel·lació econòmica. SOTMETRE’L a informació pública durant el termini d’un mes, per a al·legacions, mitjançant inserció d’anuncis al Butlletí Oficial de la Província, a un dels diaris de major circulació de la Província, i en el tauler d’edictes de la Corporació, amb atorgament d’audiència als propietaris afectats pel mateix termini, amb citació personal als interessats. 26. – (23ju85) APROVAR inicialment, a l’empara de l’article 118.1 en relació amb l’article 117.1, de l’article 119.1 i els apartats 3 i 4 de la Disposició Addicional Cinquena del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, subjectant-se a la tramitació establerta per l’article 119.2 de l’esmentat Text refós, el Projecte de delimitació del Polígon d’Actuació Urbanística 3, corresponent a la finca emplaçada al carrer Marsala 6 de Barcelona, inclosa en la “Declaració d’Àrea de conservació i rehabilitació als carrers de Messina 1-11, Epir 2-6, Rodés 2-6, Marsala 6-10 i Tarbà, 2-12 del barri del Besòs i el Maresme”, aprovada 9/16 CG 11/23 INF. definitivament per acord de la Comissió de Govern de 19 de maig de 2022, amb determinació del sistema de reparcel·lació, en la modalitat de cooperació, mitjançant reparcel·lació econòmica. SOTMETRE’L a informació pública durant el termini d’un mes, per a al·legacions, mitjançant inserció d’anuncis al Butlletí Oficial de la Província, a un dels diaris dels de major circulació de la Província, i en el tauler d’edictes de la Corporació, amb atorgament d’audiència als propietaris afectats pel mateix termini, amb citació personal als interessats. 27. – (23ju88) APROVAR inicialment, a l’empara de l’article 118.1 en relació amb l’article 117.1, de l’article 119.1 i els apartats 3 i 4 de la Disposició Addicional Cinquena del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme, subjectant-se a la tramitació establerta per l’article 119.2 de l’esmentat Text refós, el Projecte de delimitació del Polígon d’Actuació Urbanística 4, corresponent a la finca emplaçada al carrer Prada 12 de Barcelona, inclosa en la “Declaració d’Àrea de Conservació i Rehabilitació als carrers Alfons el Magnànim 40-44, Tessàlia 2-6, Prada 2-12, Sàsser 2-6 i Benevent 2-6, del barri del Besòs i el Maresme”, aprovada definitivament per acord de la Comissió de Govern, en sessió de 3 de novembre de 2022, amb determinació del sistema de reparcel·lació, en la modalitat de cooperació, mitjançant reparcel·lació econòmica. SOTMETRE’L a informació pública durant el termini d’un mes, per a al·legacions, mitjançant inserció d’anuncis al Butlletí Oficial de la Província, a un dels diaris de major circulació de la Província, i en el tauler d’edictes de la Corporació, amb atorgament d’audiència als propietaris afectats pel mateix termini, amb citació personal als interessats. ÀREA D'AGENDA 2030, TRANSICIÓ DIGITAL, ESPORTS I COORDINACIÓ TERRITORIAL I METROPOLITANA 28. – (21000652-002) MODIFICAR, a l'empara dels articles 203 i 204 de la LCSP, el contracte 21000652-002 que té per objecte la contractació de l'oficina tècnica de suport a la implantació de l'administració electrònica a l'Ajuntament de Barcelona, adjudicat a l'empresa KPMG ASESORES SL, amb NIF B82498650, per un import màxim de 146.021,29 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 146.021,29 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 120.678,75 euros i import IVA de 25.342,54 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22610/92034 0301. FIXAR en 6.033,94 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. REQUERIR l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la Gerència de Recursos per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 29. – (22XC0422-001) FACULTAR a la Sra. Laia Bonet Rull, Tercera Tinent d'Alcaldia, per a la signatura del conveni interadministratiu de col·laboració entre el Ministeri de Cultura i Esports, el Departament d'empresa i treball de la Generalitat de Catalunya, 10/16 CG 11/23 INF. l'Ajuntament de Barcelona, el Consorci de Turisme de Barcelona i la Fundació Barcelona Capital Nàutica. AC 24 aprovat per la Comissió de Govern de data 22 de desembre de 2022, i la resta de documents que se'n derivin. 30. – (1/2023) APROVAR les Bases específiques i la Convocatòria de la “2ª Edició del Premi Agenda 2030 BCN”, d’acord amb els terminis i condicions establerts a la convocatòria; PUBLICAR les Bases específiques i la Convocatòria de la “2ª Edició del Premi Agenda 2030 BCN” al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Edictes. ÀREA DE DRETS SOCIALS, JUSTÍCIA GLOBAL, FEMINISMES I LGTBI 31. – (22004300) INICIAR l'expedient per a la contractació de Gestió del Servei de Sales d'estudi de Barcelona, amb núm. de contracte 001_22004300, mitjançant tramitació urgent, amb la utilització del procediment Obert, amb un pressupost base de licitació de 414.878,97 euros, IVA inclòs i un valor estimat de 761.981,32 euros. DECLARAR la urgència en la tramitació d'acord amb la justificació que consta a l'expedient. APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 377.162,70 euros i import de l'IVA de 37.716,27 euros, i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 344.328,89 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària 0200 D/22731/23222, un import (IVA inclòs) de 70.550,08 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0200 D/22731/23222 condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus donades les característiques d'aquest contracte. DONAR COMPTE d'aquesta resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 32. – (20001980-005) PRORROGAR per un període comprès des del 13.04.2023 fins el 12.04.2025, el contracte 20001980-005 que té per objecte el "Servei Assessorament jurídic PIADS", adjudicat a l'empresa PROGESS PROJEC.GESTIO SERVEIS SOCIALS, amb NIF B59960526, per un import total de 379.625,40 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte a favor de PROGESS PROJEC.GESTIO SERVEIS SOCIALS, amb NIF B59960526, per un import de 55.354,83 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2025 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 45.747,79 euros i import IVA de 9.607,04 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22731/23171 0200, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2025. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte a favor de PROGESS PROJEC.GESTIO SERVEIS SOCIA, amb NIF B59960526, per un import de 189.812,70 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 156.870,00 euros i import IVA de 32.942,70 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22731/23171 0200, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2024. 11/16 CG 11/23 INF. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte a favor de PROGESS PROJEC.GESTIO SERVEIS SOCIALS, amb NIF B59960526, per un import de 134.457,87 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 111.122,21 euros i import IVA de 23.335,66 euros amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22731/23171 0200. DONAR COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 33. – (22000677-001) MODIFICAR el contracte número 22000677 de Gestió del Sistema Integral Municipal d'Informació, Orientació, Dinamització i Assessorament als Joves per a l'acompanyament en el seu desenvolupament (SIMIODA), per una reducció dels serveis Infojove dels districtes de Nou Barris i de Sant Martí per un import de 158.779,13 euros (IVA inclòs), corresponent 124.978,67 euros al districte de Nou Barris, i 33.800,46 euros al districte de Sant Martí. ALLIBERAR l'autorització i la disposició de la despesa del contracte, amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 158.779,13 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22731/23222 0200. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 34. – (2023011) TRASLLADAR la gestió de la pobresa energètica, inclòs el Servei de Detecció i reducció de la pobresa energètica i la millora de l’eficiència energètica de les llars de persones vulnerables (contracte número 21000230), del Departament de Gestió de Recursos Socials Bàsics de l’Institut Municipal de Serveis Socials, a la Direcció d´Estratègia i Avaluació, integrat a la Direcció d’Innovació Social de l’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI, i amb el traspàs econòmic màxim d'1.365.473,12 euros, de l'aplicació 0102-227228-23132, corresponent a la despesa pendent d’obligar per a l’exercici 2023 de l’esmentat contracte. L’import final a transferir serà el pendent d’obligar en el moment que s’aprovi per la Comissió de Govern. FACULTAR la Sra. Lida García Chicano, gerent de l’IM de Serveis Socials, per a fer efectiu i executiu aquest acord. NOTIFICAR el present acord als adjudicataris del contracte. 35. – (23S04387-001) APROVAR la convocatòria per a la concessió de subvencions per dur a terme activitats per facilitar la inclusió d’infants a les activitats de lleure educatiu de base voluntària per a l’any 2023 de conformitat amb les bases reguladores aprovades per Comissió de Govern, publicades en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona de 09.06.2020; CONVOCAR, en règim de concurrència competitiva, l’atorgament de subvencions per dur a terme activitats per facilitar la inclusió d’infants a les activitats de lleure educatiu de base voluntària per a l’any 2023. ESTABLIR per a la presentació de sol·licituds un termini de deu dies hàbils, a comptar des de l’endemà de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Provincia. AUTORITZAR la despesa per un import de 170.236,00 euros, amb càrrec a l'aplicació 200 48901 23211 del pressupost de 2023. ORDENAR la publicació de la convocatòria mitjançant la inserció del corresponent anunci en el Butlletí Oficial de la Província. 12/16 CG 11/23 INF. Districte de Sants-Montjuïc 36. – (22003671) ADJUDICAR el contracte núm. 22003671, que té per objecte "Gestió i dinamització del Punt InfoJove (PIJ) del Districte de Sants-Montjuïc amb objectius d'eficiència social" a IQEMBU, SL, amb NIF B42953208, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 269.017,84 euros IVA inclòs, dels quals 244.561,67 euros corresponen al preu net i 24.456,17 euros a l'IVA. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: - un import (IVA inclòs) de 161.408,17 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23222; 0603 - un import (IVA inclòs) de 107.609,67 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23222; 0603. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 12.228,08 euros i RETENIR la garantia definitiva del preu del contracte. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. NOTIFICAR la present resolució als licitadors; PUBLICAR la resolució l'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant. DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. Francisco Fernández Sierra. ALLIBERAR la quantitat de 21.759,67 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 13.055,60 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23222 0603; un import (IVA inclòs) de 8.704,07 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23222 0603. DONAR COMPTE d'aquesta resolució a la Drets socials, Cultura i Esports. Districte de les Corts 37. – (20004050-001) PRORROGAR per al període comprès entre l'1 d'abril de 2023 fins al 31 d'agost de 2023, el contracte núm. 20004050 que té per objecte el servei de gestió i dinamització del Casal de Joves de les Corts, el Punt InfoJove (PIJ), l'Espai d'Adolescents Jovecardí i el desenvolupament del programa de promoció de la joventut del districte de les Corts amb mesures de contractació pública sostenible, adjudicat a l'empresa PROGESS PROJECTES DE GESTIÓ I SERVEIS SOCIALS, SL, amb NIF B59960526, per un import total de 114.560,27 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORIZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 114.560,27 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 104.145,70 euros i import IVA de 10.414,57 euros amb tipus impositiu 10% a l'aplicació pressupostària D/0604/22610/23221. DONAR compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 13/16 CG 11/23 INF. ÀREA DE CULTURA, EDUCACIÓ, CIÈNCIA I COMUNITAT Districte de Sants-Montjuïc 38. – (22003333) ADJUDICAR el contracte núm. 22003333, que té per objecte "Servei de prevenció i convivència del Districte de Sants-Montjuïc amb mesures d'eficiència social" a VINCLE Ass. per la recerca i acció, amb NIF G63375786, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 437.292,83 euros DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: - un import de 260.175,47 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92414; 0603 - un import de 177.117,36 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92414; 0603. CONDICIONAR la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 21.864,64 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. NOTIFICAR la present resolució als licitadors; PUBLICAR la resolució de l'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE. DESIGNAR com a responsable del contracte la Sra. Assumpta Martínez. ALLIBERAR la quantitat de 124.298,63 euros, en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import de 75.858,78 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92414 0603; un import de 48.439,85 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària D/22719/92414 0603. DONAR COMPTE d'aquesta resolució a la Drets Socials, Cultura i Esports. 39. – (23S04378) APROVAR inicialment les bases particulars de la convocatòria per al 2023 de la 20a edició del Concurs de Cartells de la Festa Major d'Hostafrancs en el Districte de Sants-Montjuïc. SOTMETRE a informació pública les esmentades bases particulars, per un termini de vint dies hàbils a comptar des de l'endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en el Tauler d'edictes de l'Ajuntament i una referència en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, d'acord amb l'article 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals, per tal que els interessats puguin examinar l'expedient i hi puguin formular, si s'escau, les al·legacions que creguin adients. TENIR PER APROVADES definitivament les bases particulars en cas que transcorri l'esmentat termini sense que es presentin al·legacions i, en aquest cas, CONVOCAR el premi mitjançant la publicació d'anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. AUTORITZAR la despesa de 677,00 euros, que anirà a càrrec a la posició pressupostària D/48101/33811/0603 de l'exercici de 2023, per a fer front a la disposició i lliurament d'aquest premi. 14/16 CG 11/23 INF. 40. – (23S04380) APROVAR inicialment les bases particulars de la convocatòria per al 2023 de l'11a edició del Concurs de Cartells de la Festa Major de la Marina en el Districte de Sants-Montjuïc. SOTMETRE a informació pública les esmentades bases particulars, per un termini de vint dies hàbils a comptar des de l'endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en el Tauler d'edictes de l'Ajuntament i una referència en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, d'acord amb l'article 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals, per tal que els interessats puguin examinar l'expedient i hi puguin formular, si s'escau, les al·legacions que creguin adients. TENIR PER APROVADES definitivament les bases particulars en cas que transcorri l'esmentat termini sense que es presentin al·legacions i, en aquest cas, CONVOCAR el premi mitjançant la publicació d'anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. AUTORITZAR la despesa de 677,00 euros, que anirà a càrrec a la posició pressupostària D/48101/33811/0603 de l'exercici de 2023, per a fer front a la disposició i lliurament d'aquest premi. 41. – (23S04381) APROVAR inicialment les bases particulars de la convocatòria per al 2023 de la 4a edició del Concurs de Cartells de la Festa Major de la Bordeta, en el Districte de Sants-Montjuïc. SOTMETRE a informació pública les esmentades bases particulars, per un termini de vint dies hàbils a comptar des de l'endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en el Tauler d'edictes de l'Ajuntament i una referència en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, d'acord amb l'article 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals, per tal que els interessats puguin examinar l'expedient i hi puguin formular, si s'escau, les al·legacions que creguin adients. TENIR PER APROVADES definitivament les bases particulars en cas que transcorri l'esmentat termini sense que es presentin al·legacions i, en aquest cas, CONVOCAR el premi mitjançant la publicació d'anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. AUTORITZAR la despesa de 677,00 euros, que anirà a càrrec a la posició pressupostària D/48101/33811/0603 de l'exercici 2023, per a fer front a la disposició i lliurament d'aquest premi. 42. – (23S04662) APROVAR INICIALMENT les bases particulars de la convocatòria per al 2023 de la 25èna edició del Concurs de Cartells de la Festa Major del Poble-sec en el Districte de Sants-Montjuïc. SOTMETRE A INFORMACIÓ PÚBLICA les esmentades bases particulars, per un termini de vint dies hàbils a comptar des de l'endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en el Tauler d'edictes de l'Ajuntament i una referència en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, d'acord amb l'article 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals, per tal que els interessats puguin examinar l'expedient i hi puguin formular, si s'escau, les al·legacions que creguin adients. TENIR PER APROVADES DEFINITIVAMENT les bases particulars en cas que transcorri l'esmentat termini sense que es presentin al·legacions i, en aquest cas, CONVOCAR el premi mitjançant la publicació d'anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. AUTORITZAR la despesa de 677,00 euros, que anirà a càrrec a la partida 48101.338.11 del pressupost de l'any 2023, per a fer front a la disposició i lliurament d'aquest premi. 15/16 CG 11/23 INF. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 43. – (23XC0092) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Universitat de Barcelona -Facultat de Biologia-,per la realització de treballs de camp d'alumnes per la creació d'un sistema Vane a la cua del Pantà de Vallvidrera, amb una vigència a partir de la data de signatura i fins a la finalització de les activitats formatives previstes, i com a màxim fins al 31 de desembre de 2023. FACULTAR l'Im. Sr. Albert Batlle Bastardas, Regidor del Districte de Sarrià-Sant Gervasi de l'Ajuntament de Barcelona, la signatura de l'esmentat conveni, així com la de tots els documents que se'n derivin. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania Participació i Seguretat i Prevenció. Districte de Gràcia 44. – (20003105-001) PRORROGAR per un període comprès des de l'1.04.2023 fins al 30.09.2023, el contracte 20003105-001 que té per objecte la "Gestió i dinamització del Centre Cívic El Coll-La Bruguera, del Casal de Joves, del Casal Infantil i de l'Espai de Gent Gran del Coll del Districte de Gràcia, amb mesures de contractació pública sostenible", adjudicat a l'empresa CALAIX DE CULTURA, SL, amb NIF B63033740, per un import total de 179.470,68 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte a favor de CALAIX DE CULTURA, SL, amb NIF B63033740, per un import de 179.470,68 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 148.322,88 euros i import IVA de 31.147,80 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/33711 0606. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 45. – (23XF0320) PRORROGAR per un període de tres mesos, comprès des de l'1 d'abril de 2023 fins al 30 de juny de 2023, el contracte número 20C00019 de concessió de serveis, que té per objecte la "Gestió dels tallers i informació al Centre Cívic de La Sedeta del Districte de Gràcia, amb mesures de contractació pública sostenible", adjudicat a l'empresa CALAIX DE CULTURA, SL, amb NIF B63033740, per un import total de 23.610,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentada pròrroga de la concessió a favor de CALAIX DE CULTURA, SL, NIF B63033740, per una subvenció màxima de 23.610,00 euros, amb càrrec al pressupost i partida indicades en aquest mateix document. NOTIFICAR la present resolució i PUBLICAR-LA en el perfil del contractant. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. EL SECRETARI GENERAL 16/16 CG 11/23 INF.