Institut Municipal d’Informàtica El President de l’Institut Municipal d’Informàtica ha aprovat en data 21 de juny de 2023 la següent Resolució: “En ús de les atribucions que em confereix l’article 5.4 dels vigents Estatuts de l’Institut Municipal d’Informàtica de Barcelona (IMI), aprovats definitivament per Acord Plenari del Consell Municipal de l’Ajuntament de Barcelona en sessió de 14 d’octubre de 2005, i modificats per Acord del Plenari del Consell Municipal en sessió de 29 de març de 2019 DISPOSO: PRIMER.- DELEGAR, en el Gerent de l’Institut, les facultats previstes en l’art. 5.2 a), h), i), j) i k) dels Estatuts de l’IMI amb el detall següent: 1. En matèria de convenis i encàrrecs de gestió 1.1 Aprovar i formalitzar protocols, declaracions d’intencions, memoràndums, convenis de cooperació interadministrativa, convenis de col·laboració amb persones físiques i jurídiques, siguin públiques o privades, dins l’àmbit de les funcions de l’Institut sempre que el seu objecte no tingui la consideració de contractes subjectes a la normativa reguladora dels contractes del sector públic, i altres documents d’idèntica naturalesa, amb independència de la seva denominació, així com l’autorització i disposició corresponent sempre que l’import sigui inferior o igual a 15 % dels recursos ordinaris del pressupost de l’IMI (IVA inclòs) i la seva durada no sigui superior als quatre anys, amb exclusió de les possibles pròrrogues, sense perjudici del que disposa l’article 27.4 dels Estatuts. 1.2 Acceptar i formalitzar els encàrrecs de gestió com a mitjà propi dins l’àmbit de les funcions de l’Institut, amb altres òrgans, organismes o entitats públiques que pertanyen a l’Ajuntament de Barcelona amb caràcter instrumental i no contractual, així com l’autorització i disposició de la despesa en els casos que sigui necessari. 2. En matèria de subvencions 2.1 Aprovar les bases particulars i les convocatòries per a l’atorgament de subvencions en règim de concurrència competitiva. 2.2 Aprovar l’atorgament mitjançant acte administratiu unilateral de subvencions ordinàries i directes d’import igual o superior a 30.000,00 euros dins l’àmbit de les funcions de l’Institut, així com l’autorització i disposició de la respectiva despesa sempre que no superi l’anterior quantitat 2.3 Ostentar la màxima representació de l’institut per tal de sol·licitar, acceptar, formalitzar, executar, modificar, prorrogar i justificar l’execució de les subvencions atorgades per altres Entitats públiques o privades, dins l’àmbit de les seves funcions i pels compliment del seus fins. B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 29-6-2023 CVE 202310100747 Pàg. 1-3 https://bop.diba.cat A Institut Municipal d’Informàtica 3. En matèria de contractació 3.1 Adopció dels actes per a l’adjudicació dels contractes que es considerin o tramitin com a menors de conformitat amb la normativa aplicable de contractació, encara que la despesa s’imputi a dos exercici pressupostaris. 3.2 Adopció dels actes per a la preparació, adjudicació, formalització, i aquells derivats dels efectes, compliment i extinció dels contractes, inclosa la imposició de sancions i resta de qüestions incidentals, el pressupost total de licitació dels quals sigui inferior o igual a 15 % dels recursos ordinaris del pressupost de l’IMI (IVA inclòs), sempre que la seva durada no sigui superior als quatre anys, amb exclusió de les possibles pròrrogues, i que l’import acumulat de totes les anualitats no superi l’esmentada quantitat, sense perjudici del que disposa l’article 27.4 dels Estatuts 3.3 Resolució de la cancel·lació i/o devolució de les garanties constituïdes en els contractes en els que ostentin la condició d`òrgan de contractació i també en aquells aprovats pel President i Consell Rector. 3.4 La signatura dels documents per a la formalització de contractes, en l’àmbit de la seva competència com a òrgan de contractació per la present delegació. 3.5 El reajustament d’anualitats i redistribució de les autoritzacions i/o disposicions aprovades , així com les anul·lacions parcials de la part de la disposició de la despesa no obligada. 3.6 La designació del responsable del contracte i la del coordinador en matèria de seguretat i salut en l’execució de l’obra. 3.7 L’aprovació del pla de seguretat i salut en el treball. 3.8 L’aprovació del programa de treball. 3.9 L’aprovació de la certificació final en el contractes d’obres. 3.10 La liquidació del contracte sense saldo o amb saldo resultant a favor de l’Institut. 3.11 La presidència de les Meses de contractació. 4. En matèria de gestió i administració econòmica i financera 4.1 Autorització i disposició de despeses, els actes de disposició sobre béns i fons propis, incloses les de caràcter plurianual, que el seu import sigui inferior o igual al 15 % dels recursos ordinaris del pressupost de l’IMI (IVA inclòs), llevat en matèria de subvencions, quan el seu import sigui igual o superior a 30.000,00 euros, dins els límits de la seva competència, sense perjudici del que disposa l’article 27.4 dels Estatuts. 4.2 L’aprovació de tota classe de transferències en el marc del seu pressupost, que no impliqui canvi de vinculació jurídica, excepte quan afecti a crèdits de personal. B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 29-6-2023 CVE 202310100747 Pàg. 2-3 https://bop.diba.cat A Institut Municipal d’Informàtica 4.3. Aprovar els expedients de generació de crèdits al pressupost de despesa per major ingressos i d’incorporació de romanents de crèdit. 4.4 El reconeixement d’obligacions vinculades a retribucions, quotes a càrrec de l’Institut al règims de seguretat social i de pensions i altres despeses de caràcter social derivades de compromisos de despeses adquirides en expedients laborals o estatutàries, així com les ordenacions i realització material dels pagaments corresponents 4.5 Aprovar i signar l’ordenació de pagaments d’obligacions derivades de compromisos de despesa adquirides en el marc de l’àmbit competencial de l’Institut, així com la realització material dels mateixos. 4.6 Signar les actes d’arqueig. 4.7 Aprovar i disposar les resolucions que aprovin despeses de pagament a justificar fins el límit establert i per als fins que s’assenyalen en l’atorgament. 4.8 Aprovar i signar les actes de lliurament d’actius d’Inversions a l’Ajuntament de Barcelona. SEGON.- ESTABLIR que en les resolucions adoptades en exercici de les facultats delegades en aquesta Resolució, es farà constar expressament que s’actua per delegació del President de l’IMI. TERCER.- DETERMINAR que les delegacions d’atribucions conferides en aquesta resolució seran efectives a partir del dia 17 de juny de 2023, sens perjudici de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província i web municipal. QUART.- PRECISAR, que aquesta disposició s’entén sense perjudici que el President pugui, en tot moment, revocar total o parcialment les delegacions concedides o abocar el coneixement d’un determinat assumpte, assumint, conseqüentment, el ple exercici de la corresponent facultat. CINQUÈ.- DEIXAR SENSE EFECTE el Decret de delegació de facultats en el Gerent de l’Institut Municipal d’Informàtica de data 17 de juny de 2019.” Barcelona, 22 de juny de 2023 Ana María Hernández Sánchez Secretària delegada Institut Municipal Informàtica (p.d. 29/12/2020) Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 29-6-2023 CVE 202310100747 Pàg. 3-3 https://bop.diba.cat A