Carta de Serveis de l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona Data d’actualització: 23/06/2023 Data d’aprovació: 16/03/2017 ÍNDEX Missió ....................................................................................................................................................... - 2 - Dades de contacte ................................................................................................................................... - 2 - Compromisos de qualitat ....................................................................................................................... - 3 - Canals de participació, queixes, reclamacions i suggeriments ............................................................ - 3 - Normativa general aplicable .................................................................................................................. - 4 - Serveis ..................................................................................................................................................... - 4 - Tramitació de Permisos d’obres en parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals de Barcelona ............................................................................................................................................. - 4 - Gestió de fraccionaments de les taxes i preus en els mercats municipals ....................................... - 6 - Recuperació d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals de Barcelona ............................................................................................................................................. - 7 - Canvis de nom d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals - 8 - Adjudicacions d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals - 12 - Modificació d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals .... - 15 - Annexos ................................................................................................................................................. - 20 - Seguiment d’indicadors i objectius de gestió .................................................................................. - 20 - - 1 - La Carta de Serveis de L'Institut Municipal de Mercats de Barcelona està adreçada a persones, entitats, professionals, empreses i organitzacions interessats a conèixer aspectes fonamentals dels seus objectius i compromisos i de la seva activitat referent a l'oferta de serveis a la ciutadania. La Carta de Serveis ajuda que la ciutadania conegui els serveis que ofereix i realitza l'Institut Municipal de Mercats de Barcelona alhora que apropa l'Administració Pública a la ciutadania usuària d’aquests serveis:  Facilita l’exercici dels seus drets i obligacions.  Els ciutadans coneixen mitjançant la Carta què poden exigir i a què estan obligats.  Integra la veu del ciutadà a l'organització. Un dels punts fonamentals de la Carta és que estableix canals de comunicació i de participació del ciutadà, i de recollida i resposta a les queixes i suggeriments.  La Carta dona transparència a la gestió i permet conèixer el grau de compromís pel que fa a la qualitat en la prestació dels serveis i el seu acompliment. MISSIÓ Configurat com un organisme autònom per a la gestió directa i l'administració dels mercats municipals, l'IMMB està sota la tutela de l'Ajuntament de Barcelona pel que fa a aprovació de les ordenances, nomenament de càrrecs, creació i supressió de mercats i aprovació de les grans obres. L'IMMB compta amb dues eines fonamentals per a la modernització dels mercats: la nova Ordenança Municipal i els nous models de gestió. Una modernització que passa per la millora del Servei de Mercats, el manteniment de la quota comercial, la gestió de la diversitat i la unificació de la regulació del comerç. DADES DE CONTACTE ADREÇA TELÈFON Gran de Sant Andreu, 200, 08030 Barcelona 934027000 Veure ubicació aquí 934132873 Departament de Comunicació 934132890 Recepció WEB CORREU ELECTRÒNIC https://www.mercats.barcelona mercatsbcn@bcn.cat ATENCIÓ AL PÚBLIC  De dilluns a dijous, de 8.30 a 14.30 h i de 15 a 17 h.  Divendres, de 8.30 a 14.30 h.  De l’1 de maig al 24 de setembre, de 8.00 a 15.00 h. Cal cita prèvia - 2 - COM ARRIBAR-HI  Metro: (Línia 1) Estació SANT ANDREU  Bus: 133, 126, 34, 11, H6, H8, V31  Altres: RODALIES RENFE: - Estació Sant Andreu Comtal (R2), - Estació Sant Andreu Arenal (R3, R4, R7, R11, R12) INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA Poques ciutats del món tenen una xarxa de mercats municipals com la de Barcelona: 39 mercats alimentaris i 4 de no alimentaris distribuïts de manera estratègica. A cap barri de la ciutat li falta un mercat que, a més, és un fidel reflex del territori que l'envolta. COMPROMISOS DE QUALITAT L'actuació de l'IMMB es focalitza en 3 camps:  millorar infraestructures i serveis,  actualitzar l'oferta comercial  incorporar polítiques de promoció comercial. Tot això sense oblidar una gestió que demana un nou model de mercat per al segle XXI, l'adaptació dels mercats al seu entorn i la recuperació del paper cívic de cohesió dels mercats. INDICADORS I OBJECTIUS GENERALS Indicadors emprats en la gestió dels serveis:  Peticions de servei rebudes  Nombre de tramitacions realitzades Objectius generals de gestió dels serveis:  Resoldre 99% de les peticions dins els terminis legals establerts CANALS DE PARTICIPACIÓ, QUEIXES, RECLAMACIONS I SUGGERIMENTS PARTICIPACIÓ I COL·LABORACIÓ CIUTADANA Procediment: 1. Recepció de totes les aportacions realitzades pels ciutadans 2. Estudi de les propostes 3. Resposta a cada aportació pel mitjà indicat a la proposta 4. Aplicació, si escau, de la proposta rebuda Canals:  Presencial: a l'oficina de les Direccions dels mercats municipals  Telemàtic: al compte mercatsbcn@bcn.cat - 3 - QUEIXES, RECLAMACIONS I SUGGERIMENTS Procediment: 1. Comunicar amb l'Institut Municipal de Mercats de Barcelona. 2. Indicar el màxim d'informació possible sobre l'assumpte objecte de la comunicació 3. L'Institut estudia cada cas de forma individualitzada 4. Es dona resposta al ciutadà 5. S'emprenen les accions derivades, si aquestes s'ajusten a raó. Canals:  Presencial: a través de les OAC i oficines de les Direccions dels mercats municipals  Telemàtic: al compte mercatsbcn@bcn.cat TEMPS DE RESPOSTA 60 dies des de la seva recepció. NORMATIVA GENERAL APLICABLE  Text refós de l’Ordenança Municipal de Mercats de Barcelona SERVEIS Serveis orientats a l'obtenció i transmissió de les autoritzacions de parades als mercats, a la gestió quotidiana dels comerciants dels mercats (obres, millores, renovacions,…) i a la gestió administrativa de llocs de venda i comerciants dels mercats:  Tramitació de Permisos d’obres en parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals de Barcelona  Gestió de fraccionaments de les taxes i preus en els mercats municipals  Recuperació d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals de Barcelona  Canvis de nom d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals  Adjudicacions d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals TRAMITACIÓ DE PERMISOS D’OBRES EN PARADES I/O DIPÒSITS-MAGATZEM DELS MERCATS MUNICIPALS D E BARCELONA DESCRIPCIÓ Avaluar la correcció tècnica i documental prèvia a l’execució de les obres i fer-ne el seguiment tot seguint la normativa reguladora sectorial vigent al tractar-se de béns de domini públic. UTILITAT Garantir a la persona sol·licitant que el projecte i la seva execució acompleixen les normatives aplicables. - 4 - GARANTIA Els continguts de la documentació emesa són vinculants durant el seu període de vigència NORMATIVA REGULADORA DEL SERVEI  Normativa sectorial aplicable en cada cas en funció de les actuacions a realitzar. PROCEDIMENTS DE GESTIÓ DEL SERVEI 1. Recepció de la documentació requerida 2. Signatura del document de sol·licitud 3. Tramitació expedient 4. Petició, si s’escau, d’esmenes a la documentació aportada o d’aportació de nova documentació 5. Signatura de la Resolució 6. Lliurament notificacions de la Resolució 7. Seguiment de l’execució de l’obra Ofereix Document. Resolució d’autorització, autorització condicionada o denegació de la sol·licitud. Cost i forma de Pagament 319,25 € en el cas que requereixin la valoració tècnica dels/les responsables municipals. Pagament: Mitjançant liquidació de rebut. Centres Prestadors  Institut Municipal de Mercats de Barcelona Informació complementària La sol·licitud de permís d’obres es realitza presencialment a la direcció del mercat, prèvia aportació de la documentació requerida. Canals de Petició  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Canals de Gestió  Presencial: - a les Direccions dels mercats municipals - a les oficines centrals de l’IMMB Canals de Recepció  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals OBJECTIUS DE GESTIÓ DEL SERVEI  Donar resposta al 98% de les sol·licituds d’obres dins d’un període de dos mesos. - 5 - GESTIÓ DE FRACCIONAMENTS DE LES TAXES I PREUS EN ELS MERCATS MUNICIPALS DESCRIPCIÓ Facilitar el pagament fraccionat de les taxes i preus de les adjudicacions d’ús dels nous titulars de parades i/o dipòsits-magatzems en els mercats municipals. UTILITAT Col·laboració financera en l’inici del projecte professional del paradista. GARANTIA L’autorització del fraccionat és oficial i emès per l’òrgan competent. NORMATIVA REGULADORA DEL SERVEI  Ordenança fiscal general de l’Ajuntament de Barcelona  Ordenances fiscals de Mercats Municipals de Barcelona  Reglament general de recaptació  Llei general tributària PROCEDIMENTS DE GESTIÓ DEL SERVEI 1. Cita prèvia 2. Recepció de la documentació requerida 3. Revisió de la documentació rebuda 4. Petició, si s’escau, d’esmenes a la documentació aportada o d’aportació de nova documentació 5. Signatura del document de sol·licitud 6. Tramitació expedient 7. Signatura de la Resolució 8. Signatura de documents 9. Lliurament notificacions de la Resolució/i en cas positiu del pla de pagament Ofereix Document. Notificació de la Resolució de la sol·licitud i, en cas afirmatiu, pla de pagament i justificant del primer pagament. Cost i forma de Pagament Interessos legalment previstos. Pagament: Domiciliació bancària. Centres Prestadors  Institut Municipal de Mercats de Barcelona Informació complementària La sol·licitud de fraccionament s’haurà de presentar durant el període voluntari de cobrament. La sol·licitud de fraccionament es realitza presencialment, prèvia aportació de la documentació requerida. Canals de Petició  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals - 6 - Canals de Gestió  Presencial: a les oficines centrals de l’IMMB Canals de Recepció  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals OBJECTIUS DE GESTIÓ DEL SERVEI  Donar resposta al 98% de les sol·licituds de fraccionament dins d’un període de quatre mesos. RECUPERACIÓ D ’AUTORITZACIONS D’ÚS DE PARADES I/O DIPÒSITS-MAGATZEM DELS MERCATS MUNICIPALS D E BARCELONA DESCRIPCIÓ Gestionar les sol·licituds de renúncia voluntària de les autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits- magatzem dins els mercats municipals de la ciutat de Barcelona. UTILITAT El paradista titular, un cop resolta la renúncia queda desvinculat de l'autorització d'ús. GARANTIA Lliurament notificació amb la resolució de l’expedient de forma oficial i emesa per l’òrgan competent. NORMATIVA REGULADORA DEL SERVEI  Normativa fiscal d’hisendes públiques PROCEDIMENTS DE GESTIÓ DEL SERVEI 1. Recepció de la documentació requerida i signatura del document de sol·licitud 2. Revisió de la documentació rebuda 3. Petició, si s’escau, d’esmenes a la documentació aportada o d’aportació de nova documentació 4. Tramitació expedient 5. Signatura de la resolució (aprovació/denegació) 6. Lliurament notificacions de la resolució als interessats Ofereix Document. Notificació de la resolució de l’expedient. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Institut Municipal de Mercats de Barcelona - 7 - Informació complementària La sol·licitud de renúncia es realitza presencialment, prèvia aportació de la documentació requerida. Canals de Petició  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Canals de Gestió  Presencial: - a les Direccions dels mercats municipals - a les oficines centrals de l’IMMB Canals de Recepció  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals OBJECTIUS DE GESTIÓ DEL SERVEI  Donar resposta al 98% de les sol·licituds de renúncies dins d’un període de dos mesos. CANVIS DE NOM D’AUTORITZACIONS D’ÚS DE PARADES I/O DIPÒSITS-MAGATZEM DELS MERCATS MUNICIPALS DESCRIPCIÓ Aquest Servei recull les diverses formes de transmissió de les autoritzacions d’us de les parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals de Barcelona en funció del parentiu dels sol·licitants i/o de les causes que motiven aquesta transmissió. UTILITAT Obtenir, en cas positiu, el títol acreditatiu de la titularitat d’una autorització d’ús d’una parada i/o dipòsit-magatzem que dóna dret a exercir el comerç dins els mercats municipals de la ciutat de Barcelona, seguint la normativa sectorial vigent. GARANTIA El títol rebut és oficial i emès per l’òrgan competent. NORMATIVA REGULADORA DEL SERVEI  Text refós de l’Ordenança Municipal de Mercats de Barcelona  Ordenances fiscals vigents del la ciutat de Barcelona  La Llei 33/2003 de Patrimoni de les Administracions Públiques  El Reglament del patrimoni dels ens locals  Text refós de la Llei de contractes del sector públic i normativa de desenvolupament  La Carta municipal de Barcelona i les normes que la despleguen  La normativa estatal i autonòmica aplicable al règim local  El Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals  La resta de normes del Dret Administratiu  Les normes del Dret Privat - 8 - PROCEDIMENTS DE GESTIÓ DEL SERVEI 1. Recepció de la documentació requerida i signatura dels documents de sol·licituds 2. Revisió de la documentació rebuda 3. Petició, si s’escau, d’esmenes a la documentació aportada o d’aportació de nova documentació 4. Tramitació expedient 5. Signatura de la Resolució (aprovació/denegació) 6. Lliurament notificacions de la Resolució als interessats i, en cas positiu, lliurament del títol acreditatiu de la titularitat de l’autorització d’ús sol·licitada OBJECTIUS DE GESTIÓ DEL SERVEI  Lliurar el 98% de les noves autoritzacions dins d’un termini de dos mesos. MODALITAT 1: TRAMITACIÓ D’EXPEDIENTS DE TRASPÀS INTERVIUS D’AUTORITZACIONS D’ÚS DE PARADES I/O DIPÒSITS-MAGATZEM DELS MERCATS MUNICIPALS Descripció Gestió de les sol·licituds de canvi de nom de les autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits- magatzem als mercats municipals (traspàs intervius). L’Ajuntament disposa d’un termini de tres mesos per revisar i resoldre l’expedient prèvia aportació de la documentació requerida. En aquest termini, si es detecten deficiències, s’avisarà als sol·licitants i si no s’esmenen es denegarà la sol·licitud. Ofereix Document. Notificació de la Resolució de l’expedient per ambdós sol·licitants, i en cas positiu, el nou titular rebrà l’autorització d’ús sol·licitada (d’una determinada parada i/o dipòsit-magatzem d’un mercat municipal concret). Cost i forma de Pagament Determinat per les vigents ordenances fiscals, en funció de la classificació del mercat i de l’autorització d’ús. Pagament: Rebut generat per l’IMMB Centres Prestadors  Institut Municipal de Mercats de Barcelona Informació complementària La sol·licitud de traspàs intervius es realitza presencialment, prèvia aportació de la documentació requerida. Canals de Petició  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Canals de Gestió  Presencial: - a les Direccions dels mercats municipals - a les oficines centrals de l’IMMB - 9 - Canals de Recepció  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Objectiu de gestió  Donar resposta al 98% de les sol·licituds de traspàs intervius dins d’un termini de dos mesos. MODALITAT 2: TRAMITACIÓ D’EXPEDIENTS DE CESSIÓ D’AUTORITZACIONS D’ÚS DE PARADES I/O DIPÒSITS-MAGATZEM DELS MERCATS MUNICIPALS Descripció Gestió de les sol·licituds de canvi de nom de les autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits- magatzem de pares a fills i entre cònjuges als mercats municipals. L’Ajuntament disposa d’un termini de tres mesos per revisar i resoldre l’expedient prèvia aportació de la documentació requerida. En aquest termini, si es detecten deficiències, s’avisarà als sol·licitants i si no s’esmenen es denegarà la sol·licitud. Ofereix Document. Notificació de la Resolució de l’expedient per ambdós sol·licitants, i en cas positiu, el nou titular rebrà l’autorització d’ús sol·licitada (d’una determinada parada i/o dipòsit-magatzem d’un mercat municipal concret). Cost i forma de Pagament Determinat per les vigents ordenances fiscals, en funció de la classificació del mercat i de l’autorització d’ús. Pagament: Rebut generat per l’IMMB Centres Prestadors  Institut Municipal de Mercats de Barcelona Informació complementària La sol·licitud de cessió es realitza presencialment, prèvia aportació de la documentació requerida. Canals de Petició  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Canals de Gestió  Presencial: - a les Direccions dels mercats municipals - a les oficines centrals de l’IMMB Canals de Recepció  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Objectiu de gestió  Donar resposta al 98% de les sol·licituds de cessió dins d’un termini de dos mesos. - 10 - MODALITAT 3: TRAMITACIÓ D’EXPEDIENTS MORTIS-CAUSA D’AUTORITZACIONS D’ÚS DE PARADES I/O DIPÒSITS-MAGATZEM DELS MERCATS MUNICIPALS Descripció Gestió de les sol·licituds de canvi de nom de les autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits- magatzem als mercats municipals, a favor de l’hereu o legatari d’un titular d’autoritzacions d’ús difunt. L’Ajuntament disposa d’un termini de tres mesos per revisar i resoldre l’expedient prèvia aportació de la documentació requerida. En aquest termini, si es detecten deficiències, s’avisarà al sol·licitant i si no s’esmenen es denegarà la sol·licitud. Ofereix Document. Notificació de la Resolució de l’expedient , i en cas positiu, el nou titular rebrà l’autorització d’ús sol·licitada (d’una determinada parada i/o dipòsit-magatzem d’un mercat municipal concret). Cost i forma de Pagament Determinat per les vigents ordenances fiscals, en funció de la classificació del mercat i de l’autorització d’ús. Pagament: Rebut generat per l’IMMB Centres Prestadors  Institut Municipal de Mercats de Barcelona Informació complementària La sol·licitud de cessió es realitza presencialment, prèvia aportació de la documentació requerida. Si la parada i/o dipòsit-magatzem ha estat transmesa “proindiviso” a dues persones o més, aquestes persones, en el termini de dotze mesos, hauran de determinar i comunicar a l’Ajuntament quina d’elles ha de succeir en la titularitat de l’autorització d’ús. De no fer-ho en el termini indicat, es declararà caducada l’autorització i vacants les parades i/o dipòsits-magatzem. Canals de Petició  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Canals de Gestió  Presencial: - a les Direccions dels mercats municipals - a les oficines centrals de l’IMMB Canals de Recepció  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Objectiu de gestió  Donar resposta al 98% de les sol·licitud de traspàs mortis-causa dins d’un termini de dos mesos. - 11 - ADJUDICACIONS D ’AUTORITZACIONS D’ÚS DE PARADES I/O DIPÒSITS-MAGATZEM DELS MERCATS MUNICIPALS DESCRIPCIÓ Gestionar les diverses formes d’adjudicar les autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits- magatzem en situació de vacants (sense activitat comercial) dins els mercats municipals de la ciutat de Barcelona. UTILITAT Facilitar l’accés a parades i/o dipòsits-magatzem en situació de vacants dins els mercats municipals de Barcelona. GARANTIA Lliurament notificació amb la resolució de l’expedient i, en cas positiu del títol acreditatiu de la titularitat d’una autorització d’ús d’una parada i/o dipòsit-magatzem concret en un determinat mercat municipal. NORMATIVA REGULADORA DEL SERVEI  Ordenances fiscals vigents del la ciutat de Barcelona  La Llei 33/2003 de Patrimoni de les Administracions Públiques  El Reglament del patrimoni dels ens locals  Text refós de la Llei de contractes del sector públic i normativa e desenvolupament  La Carta municipal de Barcelona i les normes que la despleguen  La normativa estatal i autonòmica aplicable al règim local  El Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals  La resta de normes del Dret Administratiu  Les normes del Dret Privat PROCEDIMENTS DE GESTIÓ DEL SERVEI 1. Recepció de la documentació requerida i de la sol·licitud 2. Revisió de la documentació rebuda 3. Petició, si s’escau, d’esmenes a la documentació aportada o d’aportació de nova documentació 4. Tramitació expedient 5. Signatura de la Resolució 6. Signatura de documents 7. Lliurament notificacions de la Resolució i en cas positiu títol de l’autorització d’ús OBJECTIUS DE GESTIÓ DEL SERVEI  Lliurar el 98% de les noves autoritzacions d’ús dins d’un termini de quatre mesos. - 12 - MODALITAT 1: ADJUDICACIONS D’AUTORITZACIONS D’ÚS PER SUBHASTA (MERCATS MUNICIPALS) Descripció Es tracta de gestionar totes les sol·licituds de participació en les licitacions per adjudicar autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsit-magatzem mitjançant un procediment de subhasta als mercats municipals. L’Ajuntament disposa d’un termini de sis mesos per revisar i resoldre l’expedient prèvia aportació de la documentació requerida. En aquest termini, si es detecten deficiències, s’avisarà als licitadors i si no s’esmenen es denegarà la participació en el procediment. Ofereix Document. Notificació de la Resolució de l’expedient per tots els licitadors, i en el cas de l’adjudicatari rebrà també document de l’autorització d’ús per la qual va licitar (una determinada parada i/o dipòsit-magatzem d’un mercat municipal concret). Cost i forma de Pagament En funció de la classificació del mercat i de la parada i/o dipòsit-magatzem es determina una garantia provisional (3% de l’import mínim de licitació) que desprès és retorna als no adjudicataris de les autoritzacions d’ús.. Pagament: Rebut generat per l’IMMB Centres Prestadors  Institut Municipal de Mercats de Barcelona Informació complementària Seran adjudicataris d’una autorització d’ús aquells licitadors que ofereixin la quantitat econòmica major (i que iguali com a mínim l’import mínim de licitació establert), i que compleixin els requisits legalment establerts. La sol·licitud de participació en la licitació s’ha de fer presencialment, aportant la documentació requerida. Canals de Petició  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Canals de Gestió  Presencial: a les oficines centrals de l’IMMB Canals de Recepció  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals  Correu postal: ordinari, a l'adreça indicada pel licitador Objectiu de gestió  Realització d’1 procés de subhasta cada trimestre - 13 - MODALITAT 2: ADJUDICACIONS D’AUTORITZACIONS D’ÚS PER PROCEDIMENT NEGOCIAT (MERCATS MUNICIPALS) Descripció Es tracta de gestionar totes les sol·licituds d’adjudicació d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsit-magatzem dels mercats municipals mitjançant procediment negociat. L’Ajuntament disposa d’un termini de sis mesos per revisar i resoldre l’expedient prèvia aportació de la documentació requerida. En aquest termini, si es detecten deficiències, s’avisarà a les persones sol·licitants i si no s’esmenen es denegarà la sol·licitud. Ofereix Document. Notificació de la resolució de l’expedient, i en el cas positiu l’adjudicatari rebrà també l’autorització d’ús d’una determinada parada i/o dipòsit-magatzem d’un mercat municipal concret per la qual haurà presentat la sol·licitud. Cost i forma de Pagament Import mínim de la licitació per subhasta en la qual es va incloure les autoritzacions d’us objecte de la sol·licitud. Pagament: Rebut generat per l’IMMB. Centres Prestadors  Institut Municipal de Mercats de Barcelona Informació complementària Es pot presentar una sol·licitud d’adjudicació d’una autorització d’ús d’un mercat concret sempre que aquesta hagi sigut declarada deserta en un procediment d’adjudicació per subhasta prèviament celebrat, i no hi hagi altres sol·licitants per la mateixa. Seran persones adjudicatàries aquelles que ofereixin la mateixa quantitat econòmica que figurava com a import mínim de licitació en el procediment d’adjudicació per subhasta prèviament celebrat) i que compleixin els requisits legalment establerts. La sol·licitud de participació en la licitació s’ha de fer presencialment, aportant la documentació requerida. Canals de Petició  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Canals de Gestió  Presencial: a les oficines centrals de l’IMMB Canals de Recepció  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Objectiu de gestió  Donar resposta al 98% de les sol·licituds d’adjudicació per procediment negociat dins d’un termini de quatre mesos. - 14 - MODIFICACIÓ D’AUTORITZACIONS D’ÚS DE PARADES I/O DIPÒSITS-MAGATZEM DELS MERCATS MUNICIPALS DESCRIPCIÓ Gestionar les sol·licituds de tots els possibles tipus de modificacions dels títols acreditatius d’una autorització d’ús d’una parada i/o dipòsit-magatzem dins els mercats municipals de la ciutat de Barcelona. UTILITAT Resoldre les situacions administratives relacionades amb la millora comercial dels establiments. GARANTIA L’acreditació/títol rebut és oficial i emès per l’òrgan competent. NORMATIVA REGULADORA DEL SERVEI  Ordenances fiscals vigents del la ciutat de Barcelona  La Llei 33/2003 de Patrimoni de les Administracions Públiques  El Reglament del patrimoni dels ens locals  Text refós de la Llei de contractes del sector públic i normativa e desenvolupament  La Carta municipal de Barcelona i les normes que la despleguen  La normativa estatal i autonòmica aplicable al règim local  El Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals  La resta de normes del Dret Administratiu  Les normes del Dret Privat PROCEDIMENTS DE GESTIÓ DEL SERVEI 1. Recepció de la documentació requerida i signatura del document de sol·licitud 2. Revisió de la documentació rebuda 3. Petició, si s’escau, d’esmenes a la documentació aportada o d’aportació de nova documentació 4. Tramitació expedient 5. Signatura de la resolució (aprovació/denegació) 6. Lliurament notificacions de la resolució als interessats i, en cas positiu, del títol acreditatiu que recull la modificació sol·licitada OBJECTIUS DE GESTIÓ DEL SERVEI  Lliurar el 98% de les noves autoritzacions d’ús dins d’ un termini de dos mesos. MODALITAT 1: TRAMITACIÓ D’EXPEDIENTS DE TRASLLAT (MERCATS MUNICIPALS) Descripció Gestió de les sol·licituds de trasllat de les autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzem dels mercats municipals. L’Ajuntament disposa d’un termini de tres mesos per revisar i resoldre l’expedient prèvia aportació de la documentació requerida. En aquest termini, si es detecten deficiències, s’avisarà a la persona sol·licitant i si no s’esmenen es denegarà la sol·licitud. Ofereix - 15 - Document. Notificació de la resolució de l’expedient, i en cas positiu el sol·licitant rebrà una nova autorització d’ús. Cost i forma de Pagament Determinat per les vigents ordenances fiscals. Pagament: Rebut generat per l’IMMB. Centres Prestadors  Institut Municipal de Mercats de Barcelona Informació complementària La sol·licitud de trasllat es realitza presencialment, prèvia aportació de la documentació requerida. Canals de Petició  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Canals de Gestió  Presencial: - a les Direccions dels mercats municipals - a les oficines centrals de l’IMMB Canals de Recepció  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Objectiu de gestió  Donar resposta al 98% de les sol·licitud de trasllat d’ús dins d’ un termini de dos mesos. MODALITAT 2: TRAMITACIÓ D’EXPEDIENTS D’AMPLIACIÓ DE DENOMINACIÓ (MERCATS MUNICIPALS) Descripció Gestió de les sol·licituds d’ampliació de denominació de les autoritzacions d’ús de parades dels mercats municipals. L’Ajuntament disposa d’un termini de tres mesos per revisar i resoldre l’expedient prèvia aportació de la documentació requerida. En aquest termini, si es detecten deficiències, s’avisarà la persona sol·licitant i si no s’esmenen es denegarà la sol·licitud. Ofereix Document. Notificació de la resolució de l’expedient i, en cas positiu el sol·licitant rebrà una nova autorització d’ús per les parades objecte de l’ampliació. Cost i forma de Pagament Determinat per les vigents ordenances fiscals. Pagament: Rebut generat per l’IMMB. Centres Prestadors  Institut Municipal de Mercats de Barcelona - 16 - Informació complementària La sol·licitud de d’ampliació de denominació es realitza presencialment, prèvia aportació de la documentació requerida. Canals de Petició  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Canals de Gestió  Presencial: - a les Direccions dels mercats municipals - a les oficines centrals de l’IMMB Canals de Recepció  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Objectiu de gestió  Donar resposta al 98% de les sol·licituds d’ampliació de denominació dins d’un termini de dos mesos. MODALITAT 3: TRAMITACIÓ D’EXPEDIENTS D’AGRUPACIÓ DE DENOMINACIÓ (MERCATS MUNICIPALS) Descripció Gestió de les sol·licituds d’agrupació de denominació de les autoritzacions d’ús de parades dels mercats municipals. L’Ajuntament disposa d’un termini de tres mesos per revisar i resoldre l’expedient prèvia aportació de la documentació requerida. En aquest termini, si es detecten deficiències, s’avisarà la persona sol·licitant i si no s’esmenen es denegarà la sol·licitud. Ofereix Document. Notificació de la resolució de l’expedient, i en cas positiu el sol·licitant rebrà una nova autorització d’ús per les parades objecte de l’agrupació. Cost i forma de Pagament Determinat per les vigents ordenances fiscals. Pagament: Rebut generat per l’IMMB. Centres Prestadors  Institut Municipal de Mercats de Barcelona Informació complementària Són parades objecte de poder sol·licitar l’agrupació de denominació:  Peix/Marisc  Cansaladeria/Xarcuteria i embotits  Adrogueria/Queviures La sol·licitud d’agrupació de denominació es realitza presencialment, prèvia aportació de la documentació requerida. - 17 - Canals de Petició  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Canals de Gestió  Presencial: - a les Direccions dels mercats municipals - a les oficines centrals de l’IMMB Canals de Recepció  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Objectiu de gestió  Donar resposta al 98% de les sol·licituds d’agrupació de denominació dins d’ un termini de dos mesos. MODALITAT 4: TRAMITACIÓ D’EXPEDIENTS DE FUSIÓ (MERCATS MUNICIPALS) Descripció Gestió de les sol·licituds de fusió de les autoritzacions d’ús de parades dels mercats municipals. L’Ajuntament disposa d’un termini de tres mesos per revisar i resoldre l’expedient prèvia aportació de la documentació requerida. En aquest termini, si es detecten deficiències, s’avisarà la persona sol·licitant i si no s’esmenen es denegarà la sol·licitud. Ofereix Document. Notificació de la resolució de l’expedient, i en cas positiu el sol·licitant rebrà una nova autorització d’ús per les parades objecte de la fusió. Cost i forma de Pagament Determinat per les vigents ordenances fiscals. Pagament: Rebut generat per l’IMMB. Centres Prestadors  Institut Municipal de Mercats de Barcelona Informació complementària La sol·licitud de fusió es realitza presencialment, prèvia aportació de la documentació requerida. Canals de Petició  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Canals de Gestió  Presencial: - a les Direccions dels mercats municipals - a les oficines centrals de l’IMMB Canals de Recepció  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Objectiu de gestió  Donar resposta al 98% de les sol·licituds de fusió dins d’ un termini de dos mesos. - 18 - MODALITAT 5: TRAMITACIÓ D’EXPEDIENTS D’OCUPACIÓ TEMPORAL D’ESPAIS (MERCATS MUNICIPALS) Descripció Gestió de les sol·licituds d’ocupació temporal d’espais per part de titulars d’autoritzacions d’ús de parades i/o dipòsits-magatzems, i/o Associacions de venedors dels mercats municipals. L’Ajuntament disposa d’un termini de dos mesos per revisar i resoldre l’expedient prèvia aportació de la documentació requerida. En aquest termini, si es detecten deficiències, s’avisarà la persona sol·licitant i si no s’esmenen es denegarà la sol·licitud. EL període d'ocupació pot anar:  des de l'1 de gener de cada any o la data que es sol·liciti per l’interessat  fins a Màxim 31 de desembre del mateix any o la que es sol·liciti per l’interessat Ofereix Document. Notificació de la resolució de l’expedient. Cost i forma de Pagament Determinat per les vigents ordenances fiscals. Pagament: Rebut generat per l’IMMB. Centres Prestadors  Institut Municipal de Mercats de Barcelona Informació complementària La sol·licitud d’ocupació temporal d’espai es realitza presencialment, prèvia aportació de la documentació requerida. Canals de Petició  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Canals de Gestió  Presencial: - a les Direccions dels mercats municipals - a les oficines centrals de l’IMMB Canals de Recepció  Presencial: a les Direccions dels mercats municipals Objectiu de gestió  Donar resposta al 97% de les sol·licituds d’ocupacions temporals d’espais dins d’un termini d’un mes. - 19 - ANNEXOS S i EGUIMENT D’ INDICADORS I OBJECTI US DE GESTIÓ Data actualització: 22/06/2023 SERVEI: TRAMITACIÓ DE PERMISOS D’OBRES EN PARADES I/O DIPÒSITS-MAGATZEM DELS MERCATS MUNICIPALS DE BARCELONA INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de permisos d’obres tramitats 404 122 104 89 91 Percentatge de sol·licituds respostes en un període de dos - - - - 98% mesos OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta al 99% de les sol·licituds d’obres en el termini establert per la normativa reguladora (3 mesos) 2018 2019 2020 % assolit abans de 3 mesos 98% 98% 98% Grau acompliment 99% 99% 99% 2. Donar resposta al 100% de les sol·licituds d’obres en el termini establert per la normativa reguladora (3 mesos) 2021 % assolit abans de 3 mesos 98% Grau acompliment 98% 3. Donar resposta al 98% de les sol·licituds d’obres dins d’un període de dos mesos 2022 % assolit 98% Grau acompliment 100% Proposta per al 2023:  Donar resposta al 98% de les sol·licituds d’obres dins d’un període de dos mesos. SERVEI: GESTIÓ DE FRACCIONAMENTS DE LES TAXES I PREUS EN ELS MERCATS MUNICIPALS INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de fraccionaments tramitats 72 56 42 41 40 Percentatge de sol·licituds respostes en un període de dos - - - - 98% mesos - 20 - OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta al 99% de les sol·licituds de fraccionament en el termini establert per la normativa reguladora (6 mesos) 2018 2019 2020 % assolit abans de 6 mesos 100% 100% 100% Grau acompliment 101% 101% 101% 2. Donar resposta al 100% de les sol·licituds de fraccionament en el termini establert per la normativa reguladora (6 mesos) 2021 % assolit abans de 6 mesos 100% Grau acompliment 100% 3. Donar resposta al 98% de les sol•licituds de fraccionament dins d’un període de quatre mesos 2022 % assolit 98% Grau acompliment 100% Proposta per al 2023:  Donar resposta al 98% de les sol·licituds de fraccionament dins d’un període de quatre mesos. SERVEI: RECUPERACIÓ D’AUTORITZACIONS D’ÚS DE PARADES I/O DIPÒSITS-MAGATZEM DELS MERCATS MUNICIPALS DE BARCELONA INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de renúncies a autoritzacions d’ús tramitades 64 93 32 50 107 Percentatge de sol·licituds respostes en un període de dos - - - - 98% mesos OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta al 99% de les sol·licitud de renúncies dins del termini establert per la normativa reguladora (3 mesos) 2018 2019 2020 % assolit abans de 3 mesos 100% 100% 100% Grau acompliment 101% 101% 101% 2. Donar resposta al 100% de les sol·licituds de renúncies dins del termini establert per la normativa reguladora (3 mesos) 2021 % assolit abans de 3 mesos 100% Grau acompliment 100% 3. Donar resposta al 98% de les sol·licituds de renúncies dins d’un període de quatre mesos 2022 % assolit 98% Grau acompliment 100% - 21 - Proposta per al 2023:  Donar resposta al 98% de les sol·licituds de renúncies dins d’un període de dos mesos. SERVEI: CANVIS DE NOM D’AUTORITZACIONS D’ÚS DE PARADES I/O DIPÒSITS-MAGATZEM DELS MERCATS MUNICIPALS INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de canvis de nom tramitats 315 328 198 300 257 Percentatge de sol·licituds respostes en un període de dos - - - - 98% mesos OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Lliurar el 99% de les noves autoritzacions d’ús en el termini establert per la normativa reguladora (3 mesos) 2018 2019 2020 % assolit abans de 3 mesos 99% 99% 100% Grau acompliment 100% 100% 101% 2. Lliurar el 100% de les noves autoritzacions d’ús en el termini establert per la normativa reguladora (3 mesos) 2021 % assolit abans de 3 mesos 99% Grau acompliment 99% 3. Lliurar el 98% de les noves autoritzacions dins d’un període de quatre mesos 2022 % assolit 98% Grau acompliment 100% Proposta per al 2023:  Lliurar el 98% de les noves autoritzacions dins d’un termini de dos mesos. MODALITAT 1: TRAMITACIÓ D’EXPEDIENTS DE TRASPÀS INTERVIUS D’AUTORITZACIONS D’ÚS DE PARADES I/O DIPÒSITS-MAGATZEM DELS MERCATS MUNICIPALS INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de traspassos intervius tramitats 251 235 163 215 204 Percentatge de sol·licituds respostes en un període de dos - - - - 98% mesos - 22 - OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta al 99% de les sol·licitud de traspàs intervius dins del termini estipulat de 3 mesos 2018 2019 2020 % assolit abans de 3 mesos 99% 99% 100% Grau acompliment 100% 100% 101% 2. Donar resposta al 100% de les sol·licitud de traspàs intervius dins del termini estipulat de 3 mesos 2021 % assolit abans de 3 mesos 100% Grau acompliment 100% 3. Donar resposta al 98% de les sol·licituds de traspàs intervius dins d’un termini de dos mesos. 2022 % assolit 98% Grau acompliment 100% Proposta per al 2023:  Donar resposta al 98% de les sol·licituds de traspàs intervius dins d’un termini de dos mesos. MODALITAT 2: TRAMITACIÓ D’EXPEDIENTS DE CESSIÓ D’AUTORITZACIONS D’ÚS DE PARADES I/O DIPÒSITS-MAGATZEM DELS MERCATS MUNICIPALS INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de cessions tramitades 50 71 28 45 49 Percentatge de sol·licituds respostes en un període de dos - - - - 98% mesos OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta al 99% de les sol·licitud de cessió dins del termini estipulat de 3 mesos 2018 2019 2020 % assolit abans de 3 mesos 100% 100% 100% Grau acompliment 101% 101% 101% 2. Donar resposta al 100% de les sol·licitud de cessió dins del termini estipulat de 3 mesos 2021 % assolit abans de 3 mesos 100% Grau acompliment 100% 3. Donar resposta al 98% de les sol·licituds de cessió dins d’un termini de dos mesos. 2022 % assolit 98% Grau acompliment 100% Proposta per al 2023:  Donar resposta al 98% de les sol·licituds de cessió dins d’un termini de dos mesos. - 23 - MODALITAT 3: TRAMITACIÓ D’EXPEDIENTS MORTIS-CAUSA D’AUTORITZACIONS D’ÚS DE PARADES I/O DIPÒSITS-MAGATZEM DELS MERCATS MUNICIPALS INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de traspassos mortis-causa tramitats 14 22 7 40 4 Percentatge de sol·licituds respostes en un període de dos - - - - 98% mesos OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta al 99% de les sol·licitud de traspàs mortis-causa dins del termini estipulat de 3 mesos 2018 2019 2020 % assolit abans de 3 mesos 99% 99% 100% Grau acompliment 100% 100% 101% 2. Donar resposta al 100% de les sol·licitud de traspàs mortis-causa dins del termini estipulat de 3 mesos 2021 % assolit abans de 3 mesos 100% Grau acompliment 100% 3. Donar resposta al 98% de les sol·licituds de traspàs mortis-causa dins d’un termini de dos mesos. 2022 % assolit 98% Grau acompliment 100% Proposta per al 2023:  Donar resposta al 98% de les sol·licitud de traspàs mortis-causa dins d’ un termini de 2 mesos. SERVEI: ADJUDICACIONS D’AUTORITZACIONS D’ÚS DE PARADES I/O DIPÒSITS-MAGATZEM DELS MERCATS MUNICIPALS INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre d’adjudicacions d’autoritzacions d’ús tramitades 22 19 12 14 18 Percentatge de sol·licituds respostes en un període de - - - - 98% quatre mesos OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Lliurar el 99% de les noves autoritzacions d’ús en el termini establert per la normativa reguladora (6 mesos) 2018 2019 2020 % assolit abans de 6 mesos 100% 100% 100% Grau acompliment 101% 101% 101% - 24 - 2. Lliurar el 100% de les noves autoritzacions d’ús en el termini establert per la normativa reguladora (6 mesos) 2021 100% % assolit abans de 6 mesos Grau acompliment 100% 3. Lliurar el 98% de les noves autoritzacions d’ús dins d’un termini de quatre mesos. 2022 % assolit 98% Grau acompliment 100% Proposta per al 2023:  Lliurar el 98% de les noves autoritzacions d’ús dins d’un termini de quatre mesos MODALITAT 1: ADJUDICACIONS D’AUTORITZACIONS D’ÚS PER SUBHASTA (MERCATS MUNICIPALS) INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre d’autoritzacions d’ús adjudicades via subhasta 13 13 11 10 10 Nombre de trimestres amb 1 o més processos de subhasta - - - - 4 realitzats OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Realització de 4 processos de subhasta per any 2018 2019 2020 2021 Nombre de processos 3 3 2 3 Grau acompliment 75% 75% 50% 75% 2. Realització d’un procés de subhasta cada trimestre 2022 Mitjana trimestral de processos realitzats 1 Grau acompliment 100% Proposta per al 2023:  Realització d’un procés de subhasta cada trimestre MODALITAT 2: ADJUDICACIONS D’AUTORITZACIONS D’ÚS PER PROCEDIMENT NEGOCIAT (MERCATS MUNICIPALS) INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre d’autoritzacions d’ús adjudicades via procediment negociat 9 6 2 4 8 Percentatge de sol·licituds respostes en un període de quatre mesos - - - - 98% - 25 - OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta al 99% de les sol·licituds d’adjudicació per procediment negociat dins del termini estipulat de sis mesos 2018 2019 2020 % assolit abans de 6 mesos 100% 100% 100% Grau acompliment 101% 101% 101% 2. Donar resposta al 100% de les sol·licituds d’adjudicació per procediment negociat dins del termini estipulat de sis mesos 2021 100% % assolit abans de 6 mesos Grau acompliment 100% 3. Donar resposta al 98% de les sol·licituds d’adjudicació per procediment negociat dins d’un termini de quatre mesos. 2022 % assolit 98% Grau acompliment 100% Proposta per al 2023:  Donar resposta al 98% de les sol·licituds d’adjudicació per procediment negociat dins d’un termini de quatre mesos. SERVEI: MODIFICACIÓ D’AUTORITZACIONS D’ÚS DE PARADES I/O DIPÒSITS-MAGATZEM DELS MERCATS MUNICIPALS INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de modificacions d’autoritzacions d’ús tramitades 242 233 34 43 47 Percentatge de sol·licituds respostes en un període de dos - - - - 98% mesos OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Lliurar el 99% de les noves autoritzacions d’ús en el termini establert per la normativa reguladora (màxim 3 mesos) 2018 2019 2020 % assolit abans de 3 mesos 99% 99% 100% Grau acompliment 100% 100% 101% 2. Lliurar el 100% de les noves autoritzacions d’ús en el termini establert per la normativa reguladora (màxim 3 mesos) 2021 100% % assolit abans de 3 mesos Grau acompliment 100% - 26 - 3. Lliurar el 98% de les noves autoritzacions d’ús dins d’ un termini de dos mesos 2022 % assolit 98% Grau acompliment 100% Proposta per al 2023:  Lliurar el 98% de les noves autoritzacions d’ús dins d’ un termini de dos mesos. MODALITAT 1: TRAMITACIÓ D’EXPEDIENTS DE TRASLLAT (MERCATS MUNICIPALS) INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de trasllats tramitats 43 53 22 27 41 Percentatge de sol·licituds respostes en un període de dos - - - - 98% mesos OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta al 99% de les sol·licitud de trasllat dins del termini estipulat de tres mesos 2018 2019 2020 % assolit abans de 3 mesos 100% 99% 100% Grau acompliment 101% 100% 101% 2. Donar resposta al 100% de les sol·licitud de trasllat dins del termini estipulat de tres mesos 2021 100% % assolit abans de 3 mesos Grau acompliment 100% 3. Donar resposta al 98% de les sol·licitud de trasllat d’ús dins d’ un termini de dos mesos. 2022 % assolit 98% Grau acompliment 100% Proposta per al 2023:  Donar resposta al 98% de les sol·licitud de trasllat d’ús dins d’ un termini de dos mesos. MODALITAT 2: TRAMITACIÓ D’EXPEDIENTS D’AMPLIACIÓ DE DENOMINACIÓ (MERCATS MUNICIPALS) INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre d’ampliacions de denominació tramitades 13 17 6 5 2 Percentatge de sol·licituds respostes en un període de dos - - - - 98% mesos - 27 - OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta al 99% de les sol·licituds d’ampliació de denominació dins del termini estipulat de tres mesos 2018 2019 2020 % assolit abans de 3 mesos 99% 99% 100% Grau acompliment 100% 100% 101% 2. Donar resposta al 100% de les sol·licituds d’ampliació de denominació dins del termini estipulat de tres mesos 2021 100% % assolit abans de 3 mesos Grau acompliment 100% 3. Donar resposta al 98% de les sol·licitud d’ampliació de denominació dins d’ un termini de dos mesos. 2022 % assolit 98% Grau acompliment 100% Proposta per al 2023:  Donar resposta al 98% de les sol·licituds d’ampliació de denominació dins d’un termini de dos mesos. MODALITAT 3: TRAMITACIÓ D’EXPEDIENTS D’AGRUPACIÓ DE DENOMINACIÓ (MERCATS MUNICIPALS) INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre d’agrupacions de denominació tramitades: 3 3 0 0 1 Percentatge de sol·licituds respostes en un període de dos - - - - 98% mesos OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta al 99% de les sol·licituds d’agrupació de denominació dins del termini estipulat de tres mesos 2018 2019 2020 % assolit abans de 3 mesos 100% 100% 100% Grau acompliment 101% 101% 101% 2. Donar resposta al 100% de les sol·licituds d’agrupació de denominació dins del termini estipulat de tres mesos 2021 100% % assolit abans de 3 mesos Grau acompliment 100% 3. Donar resposta al 98% de les sol·licitud d’agrupació de denominació dins d’ un termini de dos mesos 2022 % assolit 98% Grau acompliment 100% - 28 - Proposta per al 2023:  Donar resposta al 98% de les sol·licituds d’agrupació de denominació dins d’ un termini de dos mesos. MODALITAT 4: TRAMITACIÓ D’EXPEDIENTS DE FUSIÓ (MERCATS MUNICIPALS) INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de fusions tramitades 9 3 2 3 0 Percentatge de sol·licituds respostes en un període de dos - - - - - mesos OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta al 99% de les sol·licitud de fusió dins del termini estipulat de tres mesos 2018 2019 2020 % assolit abans de 3 mesos 99% 100% 100% Grau acompliment 100% 101% 101% 2. Donar resposta al 100% de les sol·licitud de fusió dins del termini estipulat de tres mesos 2021 100% % assolit abans de 3 mesos Grau acompliment 100% 3. Donar resposta al 98% de les sol·licitud de fusió dins d’ un termini de dos mesos. 2022 % assolit - Grau acompliment - Proposta per al 2023:  Donar resposta al 98% de les sol·licituds de fusió dins d’ un termini de dos mesos. MODALITAT 5: TRAMITACIÓ D’EXPEDIENTS D’OCUPACIÓ TEMPORAL D’ESPAIS (MERCATS MUNICIPALS) INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre d’ocupacions temporals d’espais tramitades 174 157 29 8 3 Percentatge de sol·licituds respostes en un període d’un - - - - 98% mes OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta al 99% de les sol·licituds d’ocupacions temporals d’espais dins del termini estipulat de dos mesos 2018 2019 2020 % assolit abans de 2 mesos 99% 99% 100% Grau acompliment 100% 100% 101% - 29 - 2. Donar resposta al 100% de les sol·licituds d’ocupacions temporals d’espais dins del termini estipulat de dos mesos 2021 100% % assolit abans de 3 mesos Grau acompliment 100% 3. Donar resposta al 97% de les sol·licituds d’ocupacions temporals d’espais dins d’un termini d’un mes. 2022 % assolit 98% Grau acompliment 100% Proposta per al 2023:  Donar resposta al 97% de les sol·licituds d’ocupacions temporals d’espais dins d’un termini d’un mes. i Cal tenir en compte que arran de la declaració d’estat d’alarma per la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19 (Reial Decret 463/2020, de 14 de març), molts dels serveis i modalitats oferts a la ciutadania durant l’any 2020 s’han vist greument afectats, en alguns casos perquè no s’han pogut portar a terme, i en d’altres, perquè han vist molt reduïda la seva activitat. És per això que els indicadors han vist disminuïts els seus valors i alguns dels objectius de gestió no s’han pogut complir i/o avaluar. - 30 -