Carta de Serveis de Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Data d’actualització: 06/06/2023 Data d’aprovació: 15/12/2016 ÍNDEX Missió ....................................................................................................................................................... - 2 - Dades de contacte ................................................................................................................................... - 2 - Compromisos de qualitat ....................................................................................................................... - 3 - Canals de participació, queixes, reclamacions i suggeriments ............................................................ - 3 - Serveis ..................................................................................................................................................... - 4 - Gestió de l’arbrat viari i dels espais verds .......................................................................................... - 4 - Gestió de neteja i de residus ............................................................................................................... - 7 - Gestió del cicle de l’aigua ................................................................................................................... - 13 - Gestió energètica i ambiental de la ciutat .........................................................................................- 18 - Annexos ................................................................................................................................................. - 22 - Centres prestadors ............................................................................................................................ - 22 - Seguiment d'indicadors i objectius de gestió .................................................................................. - 33 - - 1 - La Carta de serveis de Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) s’adreça a les persones, entitats, empreses i organitzacions interessades a conèixer aspectes fonamentals dels seus objectius i compromisos relacionats amb l'oferta de serveis a la ciutadania La Carta de serveis ajuda que la ciutadania conegui els serveis que ofereix i duu a terme Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència), alhora que apropa l'Administració pública a les persones que en són usuàries:  Facilita l’exercici dels seus drets i obligacions.  La ciutadania coneix —mitjançant la Carta de serveis— què pot exigir i a què està obligada.  Integra la veu de ciutadana a l'organització. Un dels punts fonamentals de la carta és que estableix canals de comunicació i de participació de les persones, i de recollida i resposta a les queixes i els suggeriments.  La carta dona transparència a la gestió i permet conèixer el grau de compromís pel que fa a la qualitat en la prestació dels serveis i el seu acompliment. MISSIÓ Garantir un espai públic net, segur i de qualitat incidint-hi mitjançant tots els serveis municipals de manteniment que es duen a terme a l’espai públic.  S’encarrega de mantenir el bon estat de l’arbrat viari i també dels espais verds.  És la competent en la neteja dels carrers i de les places de la ciutat, i també en la recollida de totes les escombraries generades dins de la ciutat.  Manté el clavegueram, les fonts de la ciutat, els recursos hídrics alternatius i recull els residus flotants de les aigües del litoral.  S’encarrega de vetllar per la generació d’energia local i de l’eficiència energètica, així com de mantenir l’enllumenat de la ciutat i d’informar de la qualitat de l’aire. DADES DE CONTACTE ADREÇA TELÈFON Torrent de l’Olla, 218-220, 08012 Barcelona 010 Mapa WEB https://ajuntament.barcelona.cat/ecologiaurbana/ca ATENCIÓ AL PÚBLIC A les oficines OAC http://ajuntament.barcelona.cat/ca/canals-comunicacio-ciutadana/presencials/oac Cal cita prèvia. COM ARRIBAR-HI  Metro: L3 Plaça Lesseps  Bus: V17, 22, 24, 27 i 116 - 2 - COMPROMISOS DE QUALITAT  Reparar les àrees de jocs infantils amb desperfectes.  Reparar les àrees d’esbarjo per a gossos amb desperfectes.  Netejar carrers i places de la ciutat.  Recollir les escombraries.  Reparar les fonts amb avaries.  Reparar els punts de llum amb avaries.  Informar de la qualitat de l’aire de la ciutat. INDICADORS I OBJECTIUS GENERALS La gestió dels serveis es basa en el seguiment d'indicadors d'activitat (recomptes d'accessos i d'elements infraestructurals, mesures volumètriques o superficials d'elements urbans, disponibilitat de sistemes i actuacions en via pública) i d'objectius d'eficàcia, com ara la disponibilitat temporal dels recursos urbans i els mitjans d'informació als ciutadans, els percentatges d'actuació sobre elements i l’acompliment dels programes de manteniment. CANALS DE PARTICIPACIÓ, QUEIXES, RECLAMACIONS I SUGGERIMENTS QUEIXES, RECLAMACIONS I SUGGERIMENTS Procediment: 1. Presentació de la petició i obtenció d'un número de seguiment 2. Recepció de la petició a l'òrgan responsable de resoldre-la. 3. Resolució de la petició per part de l'òrgan responsable. 4. Resposta en el cas que s'hagi demanat. Canals:  Presencial: a les oficines OAC http://ajuntament.barcelona.cat/ca/canals-comunicacio- ciutadana/presencials/oac  Telemàtic: http://w10.bcn.es/StpQueixesWEB/prepararFormularioBtoB.do?i=c&ambit=tescolta  Telefònic: 010 / 900 226 226 TEMPS DE RESPOSTA Màxim 30 dies (Decret d'Alcaldia de 28 de maig de 2009, que regula el sistema informàtic per a la gestió de comunicacions dels ciutadans d'incidències, queixes i suggeriments). - 3 - SERVEIS El Serveis de Medi Ambient i Serveis Urbans se centren en la informació útil, determinats usos i el manteniment (reparació, recollida, neteja) de tot allò que afecta l'espai públic quant a elements urbans i ambientals:  Gestió de l’arbrat viari i dels espais verds.  Gestió de neteja i de residus.  Gestió del cicle de l’aigua.  Gestió energètica i ambiental de la ciutat. GESTIÓ DE L’ARBRAT VIARI I DELS ESPAIS VERDS DESCRIPCIÓ Conservació de l’arbrat viari i dels espais verds de la ciutat. UTILITAT Gaudir d’un arbrat viari i d’uns espais verds de qualitat. Millorar la sostenibilitat ambiental de la ciutat. GARANTIA Les recollides en la Gestió de l’arbrat viari de Barcelona NORMATIVA REGULADORA DEL SERVEI  Ordenança del medi ambient de Barcelona DRETS I DEURES DE LES PERSONES USUÀRIES Ordenança de mesures per fomentar i garantir la convivència ciutadana a l'espai públic de Barcelona PROCEDIMENTS DE GESTIÓ DEL SERVEI 1. Planificació anual dels serveis. 2. Execució segons calendari. 3. Inspecció de la qualitat del servei prestat. 4. Si escau, aplicació de les accions correctores. OBJECTIUS DE GESTIÓ DEL SERVEI  Nivell d’execució de la planificació de poda anual: 90%.  Inspecció dos cops a la setmana de les àrees de joc infantil: 90%.  Neteja diària de les àrees de gossos: 90%. - 4 - MODALITAT 1: MANTENIMENT I NETEJA DE ZONES VERDES MUNICIPALS Descripció La conservació dels parcs i jardins de Barcelona implica la planificació i la realització de diverses tasques de manteniment i neteja de les zones verdes durant l’any, que s'adeqüen al cicle vegetatiu de les diferents espècies. La planificació prèvia es du a terme tenint en compte els aspectes estètics i estructurals de la vegetació i l'optimització dels recursos humans, tècnics i materials necessaris per acomplir-la. Ofereix Qualitat ambiental. Zones verdes saludables i netes. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Canals de Recepció  Presencial: a l'espai públic Objectiu de gestió  Neteja diària de les zones verdes municipals: 90%. MODALITAT 2: MANTENIMENT DE L’ARBRAT VIARI Descripció El manteniment de l’arbrat viari comprèn, entre altres, les actuacions següents: la plantació i la reposició d’arbres, la poda, el reg i els tractaments de plagues i malalties. Cada any es reposen arbres i se'n planten de nous, procurant la introducció d’espècies que s'adaptin a les condicions del medi urbà. També anualment, es poden arbres per garantir-ne una bona conservació, controlar-ne el creixement, minimitzar les molèsties i millorar la seguretat. Tots els arbres es reguen periòdicament, i per prevenir-hi o curar-hi plagues i malalties específiques es duen a terme tasques de tractament, atenent la salut de les persones. Ofereix Qualitat ambiental. Arbrat viari saludable. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Canals de Recepció  Presencial: a l'espai públic - 5 - Objectiu de gestió  Nivell d’execució de la planificació de poda anual: 90%. MODALITAT 3: MANTENIMENT DE LES ÀREES DE JOC INFANTIL Descripció El manteniment de les àrees de joc infantil comprèn diferents actuacions. Les principals són: la reparació de desperfectes, la neteja general de l’àrea, la neteja de pintades, la pintura i l’airejat i la desinfecció de sorrals. Per poder garantir la qualitat de les àrees es du a terme una inspecció preventiva que permet detectar les anomalies i els desperfectes que s'hagin pogut produir. Ofereix Instal·lacions. Qualitat ambiental. Instal·lacions per poder jugar a l'espai públic. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Canals de Recepció  Presencial: a l'espai públic Objectiu de gestió  Inspecció tres cops a la setmana de les àrees de joc infantil: 90%. MODALITAT 4: MANTENIMENT I NETEJA DE LES ÀREES D’ESBARJO PER A GOSSOS Descripció El manteniment dels espais destinats als gossos comprèn diferents actuacions. Les principals són: la neteja de l’àrea, el buidatge de papereres, la reparació de sots, l'escombrada i l'eliminació de qualsevol tipus de residu, el reg, la desinfecció, treballs de jardineria i el manteniment del mobiliari urbà vinculat a l’àrea. Ofereix Instal·lacions per millorar la convivència entre les persones i els gossos. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Canals de Recepció  Presencial: a l'espai públic Objectiu de gestió  Neteja diària de les àrees de gossos: 90%. - 6 - MODALITAT 5: CESSIÓ D’HORTS URBANS Descripció L’Ajuntament cedeix temporalment petits terrenys de conreu, integrats a la ciutat, a persones jubilades majors de 65 anys. Els horts s'adquireixen per sorteig entre les sol·licituds presentades i els terrenys se cedeixen durant cinc anys amb un període de prova inicial de sis mesos. Ofereix Document. Instal·lacions. Contracte de cessió. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors Les direccions de Serveis a les Persones i Serveis al Territori dels districtes:  Districte de Ciutat Vella (01)  Districte de Gràcia (6)  Districte de l'Eixample (02)  Districte d'Horta-Guinardó (07)  Districte de Sants-Montjuïc (03)  Districte de Nou Barris (08)  Districte de les Corts (04)  Districte de Sant Andreu (09)  Districte de Sarrià - Sant Gervasi (05)  Districte de Sant Martí (10) Informació complementària Caldrà presentar la sol·licitud dins del termini que marca la respectiva convocatòria. Canals de Petició  Presencial: a les oficines OAC http://ajuntament.barcelona.cat/ca/canals-comunicacio- ciutadana/presencials/oac Canals de Gestió  Presencial: en centres prestadors. En cas que hi hagi incidències, es gestionen abans de la cessió de la parcel·la atenent les necessitats plantejades Canals de Recepció  Presencial: en centres prestadors. El contracte es rep en un acte formal públic de signatura al Districte corresponent Objectiu de gestió  Oferir horts urbans a tots els districtes de la ciutat. GESTIÓ DE NETEJA I DE RESIDUS DESCRIPCIÓ El servei de neteja i recollida de residus té com a objectiu mantenir l’estat de netedat de l’espai públic prioritzant el manteniment continu i el respecte al medi ambient. NORMATIVA REGULADORA DEL SERVEI  Ordenança del medi ambient de Barcelona - 7 - DRETS I DEURES DE LES PERSONES USUÀRIES Ordenança de mesures per fomentar i garantir la convivència ciutadana a l'espai públic de Barcelona PROCEDIMENTS DE GESTIÓ DEL SERVEI 1. Planificació anual dels serveis. 2. Execució segons rutes i calendari. 3. Inspecció de la qualitat del servei prestat. 4. Si escau, aplicació de les accions correctores. OBJECTIUS DE GESTIÓ DEL SERVEI  Execució dels itineraris diaris de neteja d’acord amb la planificació establerta: 95%.  Recollida diària dels contenidors de rebuig: 95%.  Recollida el mateix dia dels mobles i estris domèstics que surten al carrer el dia establert: 99%. MODALITAT 1: NETEJA DE LES VIES I ELS ESPAIS PÚBLICS Descripció La neteja de les vies i els espais públics s'adequa a cada realitat diferent, determinada per factors com el trànsit de vehicles o la freqüència d'usos o pas de persones, l'activitat comercial, o si es tracta de zones d'oci o d'esbarjo, entre altres. Les principals tasques que es duen a terme són: L’escombrada manual, l’escombrada mecànica, l’escombrada mixta (combinació de les anteriors) i la neteja amb aigua. Ofereix Qualitat ambiental. Espai públic net i de qualitat. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Canals de Recepció  Presencial: a l'espai públic Objectiu de gestió  Execució dels itineraris diaris de neteja d’acord amb la planificació establerta: 95%. MODALITAT 2: RECOLLIDA DE RESIDUS DOMICILIARIS (ESCOMBRARIES) Descripció La ciutat de Barcelona disposa d’un ampli servei municipal per a la recollida diària de la brossa domiciliària per facilitar als ciutadans la recollida dels residus i garantir la netedat i la salubritat de l’espai públic. Aquest servei es du a terme a través de contenidors de rebuig i de recollida selectiva al carrer, servei de recollida porta a porta de bosses i bústies de recollida pneumàtica. - 8 - Ofereix Qualitat ambiental. Recollida d’escombraries. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Canals de Recepció  Presencial: a l'espai públic Objectiu de gestió  Recollida diària dels contenidors de rebuig: 95%.  Ciutadans que disposen de contenidors de recollida selectiva a menys de 100 metres del seu domicili: 95%. MODALITAT 3: RECOLLIDA GRATUÏTA DE MOBLES I ESTRIS DOMÈSTICS AL CARRER Descripció El servei de recollida de mobles i estris domèstics al carrer ajuda a millorar la qualitat dels nostres carrers. Per facilitar la recollida correcta de residus domèstics voluminosos, tots i cadascun dels carrers de Barcelona disposen d’un dia específic per a la recollida de mobles i trastos vells de manera gratuïta per als ciutadans particulars. Aquest servei de recollida de mobles i trastos s'estén a la mateixa llar de les persones amb dificultats de mobilitat que no tinguin ningú que els pugui baixar els mobles. Cal acreditar-ho en el moment de la recollida. Ofereix Qualitat ambiental. Espai públic net i de qualitat. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Canals de Recepció  Presencial: a l'espai públic Objectiu de gestió  Recollida el mateix dia dels mobles i estris domèstics que surten al carrer el dia establert: 99%. - 9 - MODALITAT 4: RECOLLIDA DE PAGAMENT DE MOBLES I ESTRIS DOMÈSTICS A DOMICILI Descripció El servei de pagament de recollida de mobles, estris domèstics i electrodomèstics (incloses neveres i aparells d'aire condicionat) a domicili té un preu públic que cal pagar, que varia segons la quantitat o el volum de mobles o estris per recollir i segons si es fa des del vestíbul de l'immoble o des de l'habitatge. Ofereix Acompanyament personal. Document. Recollida al mateix domicili. S’entrega justificant. Cost i forma de Pagament Tarifes mínimes (IVA no inclòs). S'aplica l'IVA amb el tipus impositiu reduït:  Recollida des de davant de la porteria: 1 unitat de <1m3 - 82,37 euros  Recollida des de qualsevol habitatge de l'immoble: 1 unitat de <1m3 - 84,76 euros Pagament: En efectiu en el moment de la recollida. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Informació complementària La recollida s'intenta fer en un termini màxim de 24 hores, depenent de l'hora en què el sol·licitant faci la petició, excepte els caps de setmana i els festius, en què no hi ha servei. Canals de Petició  Presencial: a les oficines OAC http://ajuntament.barcelona.cat/ca/canals-comunicacio- ciutadana/presencials/oac  Telemàtic: Portal de tràmits: Recollida de pagament de mobles i estris domèstics a domicili  Telefònic: 010 - 900 226 226 Canals de Gestió  Presencial: a les oficines OAC http://ajuntament.barcelona.cat/ca/canals-comunicacio- ciutadana/presencials/oac  Telemàtic: http://w10.bcn.es/StpQueixesWEB/prepararFormularioBtoB.do?i=c&ambit=tescolta  Telefònic: 010 / 900 226 226 Canals de Recepció  Presencial: Domicili del sol·licitant Objectiu de gestió  Recollida de mobles i estris domèstics a domicili en un termini inferior a 7 dies des de la sol·licitud: 95%. - 10 - MODALITAT 5: RECOLLIDA I MANTENIMENT DE PAPERERES Descripció La recollida d’escombraries de l’interior de les papereres té una freqüència que depèn del ritme d'ompliment: a les zones més cèntriques de la ciutat es pot arribar a buidar una mateixa paperera fins a dotze vegades al dia. A part del buidatge, les papereres són objecte d'un manteniment preventiu (repintada, repàs, etcètera) i d'un manteniment correctiu (reparacions per trencament o avaria, per exemple). A més, de manera progressiva se substitueixen les papereres més velles per altres de noves. Ofereix Qualitat ambiental. Espai públic net i de qualitat. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Canals de Recepció  Presencial: a l'espai públic Objectiu de gestió  Buidatge de les papereres cinc cops per setmana: 95%. MODALITAT 6: RECOLLIDA D'ANIMALS MORTS A LA VIA PÚBLICA O A DOMICILI Descripció Servei de recollida immediata d'animals morts (com ara gossos, gats, coloms...) que estiguin a la via pública o a un domicili. Ofereix Espai públic net i de qualitat S’entrega justificant. Cost i forma de Pagament  Recollida a la via pública: gratuït  Recollida a domicili a petició de particulars: - Animals domèstics fins a 30 kg de pes: Per servei i animal, presentat amb bossa homologada: 32,22euros - Animals domèstics de més de 30 kg i fins a 80 kg: Per servei i animal presentat amb bossa homologada: 32,22euros - Animals de més de 80 kg, per servei i animal: 184,93euros  Clíniques veterinàries i laboratoris: a) Desplaçament de l'equip: 64,43euros b) Recollida:  Animal de 0 a 10 kg. 32,22euros  Animal de 10 a 30 kg. 32,22euros - 11 -  Animal de 30 a 80 kg. 32,22euros  Grup 5 animals: gats, conills 32,22euros  Grup 40 animals: rates 32,22euros  Grup 200 animals: ratolins 32,22euros  Contenidor 1 m3 32,22euros c) Tractament 1,27 euros/Kg Pagament: En efectiu en el moment de la recollida. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Informació complementària Es concerta el dia i l'hora de la recollida amb el sol·licitant. Canals de Petició  Telefònic: per generar una petició de servei es disposa de telèfon del civisme 900 226 226 Canals de Gestió  Presencial: a les oficines OAC http://ajuntament.barcelona.cat/ca/canals-comunicacio- ciutadana/presencials/oac  Telemàtic: http://w10.bcn.es/StpQueixesWEB/prepararFormularioBtoB.do?i=c&ambit=tescolta  Telefònic: 010 / 900 226 226 Canals de Recepció  Presencial: Domicili/activitat del sol·licitant. Via pública Objectiu de gestió  Recollides concertades realitzades en el dia establert: 95%. MODALITAT 7: RECOLLIDA DE RESIDUS, ESTRIS I MATERIALS DIVERSOS ALS PUNTS VERDS Descripció A la xarxa de punts verds (de zona, mòbils i de barri) es recullen residus diversos que no es poden llençar als contenidors d’escombraries i que per les seves característiques poden ser reciclables o contaminants. Ofereix Qualitat ambiental. Espai públic net i de qualitat. Cost i forma de Pagament  Gratuït: Ciutadans que vagin amb vehicles tipus turisme i portin un pes inferior a 500 kg de residus no especials o fins a 5 kg o 5 litres de residus especials.  Pagament: És de pagament per als petits industrials en funció del contingut (material que transporta) del vehicle i del pes, que ha de ser sempre inferior a 3.500 quilos. Pel que fa als residus especials, es poden portar fins a un màxim de 20 quilos amb tarifes de preus específiques. No s'accepten pesos superiors. Pagament: En efectiu / targeta / compte bancari (petits industrials). Centres Prestadors  Xarxa de punts verds de la ciutat - 12 - Informació complementària L'Àrea de Medi Ambient de l'Àrea Metropolitana de Barcelona aplica una bonificació a la taxa metropolitana de tractament de residus (TMTR), que es cobra en el rebut de l'aigua a les persones que visiten els punts verds. Per gaudir de la bonificació cal demanar una targeta magnètica al punt verd. Canals de Recepció  Presencial: Xarxa de punts verds Objectiu de gestió  Compliment de l'horari establert dels punts verds: 99%. GESTIÓ DEL CICLE DE L ’AIGUA DESCRIPCIÓ L’Ajuntament gestiona de manera global tot el cicle de l'aigua d'una manera responsable: la xarxa de clavegueram, les fonts d'aigua de boca, les fonts ornamentals, la xarxa de recursos hídrics alternatius, la gestió del litoral i altres àmbits del cicle de l’aigua. UTILITAT Procurar una gestió eficient i sostenible del cicle de l’aigua. GARANTIA Visió transversal del cicle de l’aigua de la ciutat. L'especialitat i l'experiència municipal en tractaments del cicle de l'aigua. NORMATIVA REGULADORA DEL SERVEI  Ordenança del medi ambient de Barcelona DRETS I DEURES DE LES PERSONES USUÀRIES Ordenança de mesures per fomentar i garantir la convivència ciutadana a l'espai públic de Barcelona PROCEDIMENTS DE GESTIÓ DEL SERVEI 1. Planificació de les actuacions necessàries dels serveis. 2. Execució segons calendari. 3. Inspecció de la qualitat de les actuacions realitzades. 4. Si escau, aplicació de les accions correctores. INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA BCNROC és el repositori institucional d’Accés Obert de l’Ajuntament de Barcelona, mitjançant el qual l’Ajuntament permet l’accés lliure i gratuït als seus documents digitals de difusió pública. https://bcnroc.ajuntament.barcelona.cat/jspui/basic- search?query=cicle+de+l%27aigua&field_search_scope=metadata&filtertype=contains &sort_by=score&order=desc Web de l’Ajuntament: https://www.barcelona.cat/ca/que-pots-fer-a-bcn/banys-i-platges - 13 - OBJECTIUS DE GESTIÓ DEL SERVEI  Resolució de les peticions de lliurament d'informació del cicle de l'aigua en un termini màxim de 30 dies: 95%.  Disponibilitat del servei d’informació d’increment de cabals a la xarxa de clavegueram: 100%.  Disponibilitat del servei d’informació d’increments de cabals al Parc Fluvial del Besòs: 100%.  Disponibilitat del servei d’informació a la ciutadania sobre l’estat de les platges: 95%.  Execució de la planificació anual de manteniment i neteja del clavegueram: 80%.  Execució de la planificació anual de manteniment i neteja de les fonts: 80%.  Assoliment de la planificació anual de consum d’aigua freàtica: 90%.  Disponibilitat del servei de recollida de residus flotants a les platges en temporada alta i condicions de navegabilitat adequades: 90%. MODALITAT 1: INFORMACIÓ DEL CICLE DE L’AIGUA Descripció Aquest servei d’informació a la ciutadania té com a objectiu satisfer les demandes d’informació sobre temàtiques tècniques, informació cartogràfica i documents de difusió pública-relatius a les competències del cicle de l’aigua de la ciutat de Barcelona. Ofereix Informació/dades. Identificació (codis d'usuari) i permisos (contrasenyes) d'accés als webs. Informació i coneixements tècnics sobre el cicle de l'aigua. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Canals de Petició  Telemàtic: - www.bcasa.cat - BCNROC https://bcnroc.ajuntament.barcelona.cat/jspui/basic- search?query=cicle+de+l%27aigua&field_search_scope=metadata&filtertype=contains &sort_by=score&order=desc - correu electrònic a l’adreça info.bcasa@bcn.cat  Telefònic: 932 896 800 Canals de Gestió  Telemàtic: correu electrònic a l’adreça info.bcasa@bcn.cat Canals de Recepció  Telemàtic: correu electrònic a l'adreça del sol·licitant Objectiu de gestió  Resolució de les peticions de lliurament d'informació del cicle de l'aigua en un termini màxim de 30 dies: 95%. - 14 - MODALITAT 2: INFORMACIÓ D’INCREMENT DE CABALS A LA XARXA Descripció Les empreses que per la seva activitat necessiten accedir a la xarxa de clavegueram disposen, amb sol·licitud prèvia, de la informació sobre el possible increment de cabals a la xarxa, a causa de la meteorologia o les actuacions en aquesta xarxa. Ofereix Informació/dades. Per garantir la seguretat de les persones que accedeixen a l’interior de la claveguera. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Oficina de Claveguerons Canals de Petició  Presencial: Horari laboral presencial a l’Oficina de Claveguerons del carrer de Rocafort 100 baixos, i el cap de setmana a la Central d’Operacions de Torrent de l’Olla, 218-220 Canals de Gestió  Telefònic: 932 896 800 Canals de Recepció  Telefònic: al telèfon del sol·licitant Objectiu de gestió  Disponibilitat del servei d’informació d’increment de cabals a la xarxa de clavegueram: 100%. MODALITAT 3: INFORMACIÓ A LA CIUTADANIA DE L’INCREMENT DE CABALS AL PARC FLUVIAL DEL BESÒS Descripció El sistema d’alerta hidrològic del riu Besòs és un sistema bàsic de seguretat que s’activa, des del centre de control, en cas de previsió de crescuda de cabal al riu segons el que estableix el Pla d’emergència específic del Parc Fluvial del Besòs; és a dir, quan l’aigua pugui arribar a zones normalment destinades als usuaris del parc, en un període comprès entre 2 i 12 hores. Ofereix Informació/dades. Garantir la seguretat ciutadana al parc situat a la llera del riu a través d’un sistema d’alerta. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) - 15 - Canals de Recepció  Presencial: Avís a la ciutadania a través de panells electrònics, avisadors opto acústics, megafonia Objectiu de gestió  Disponibilitat del servei d’informació d’increments de cabals al Parc Fluvial del Besòs: 100%. MODALITAT 4: INFORMACIÓ A LA CIUTADANIA SOBRE L’ESTAT DE LES PLATGES Descripció Informar, en temps real, la ciutadania de l’estat de les platges, en relació amb la recomanació del bany i d’altres informacions com ara la qualitat de l’aigua, l'estat de la mar i les meduses. Ofereix Informació/dades. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Canals de Recepció  Presencial: panells electrònics  Telemàtic: Informació a la ciutadania de l’estat de la platja a través de la pàgina web http://lameva.barcelona.cat/ca/aprofita-la/banys-i-platges, i aplicacions per a telèfon intel·ligent Objectiu de gestió  Disponibilitat del servei d’informació a la ciutadania sobre l’estat de les platges: 95%. MODALITAT 5: MANTENIMENT I NETEJA DE LA XARXA DE CLAVEGUERAM Descripció La neteja del clavegueram municipal es planifica per aconseguir que tant les aigües residuals com les pluvials circulin i s'evacuïn adequadament, i també per minimitzar, en la mesura que es pugui, les olors molestes. Ofereix Qualitat ambiental. Xarxa de clavegueram neta, operativa i de qualitat. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Canals de Recepció  Presencial: espai públic i xarxa de clavegueram Objectiu de gestió  Execució de la planificació anual de manteniment i neteja del clavegueram: 80%. - 16 - MODALITAT 6: MANTENIMENT I NETEJA DE LES FONTS DE BEURE I DE LES ORNAMENTALS Descripció Neteja de les fonts d'aigua de boca municipals que ofereixen aigua als vianants i neteja superficial de les fonts ornamentals municipals de la ciutat que formen part de les solucions urbanístiques que aporten bellesa, riquesa, increment de la biodiversitat, en el cas de les fonts ornamentals naturalitzades, i vitalitat a l'entorn. Ofereix Qualitat ambiental. Espai públic net i de qualitat. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Canals de Recepció  Presencial: Espai públic Objectiu de gestió  Execució de la planificació anual de manteniment i neteja de les fonts: 80%. MODALITAT 7: MANTENIMENT DE LA XARXA DE RECURSOS HÍDRICS ALTERNATIUS Descripció Manteniment de la xarxa municipal de recursos hídrics alternatius, integrada per les instal·lacions d’aprofitament de les aigües subterrànies i altres recursos alternatius a l’aigua potable per als usos de reg d’espais verds, neteja urbana, subministrament de fonts ornamentals, neteja de clavegueram i altres usos. Ofereix Qualitat ambiental. Espai públic net i de qualitat. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Canals de Recepció  Telemàtic: https://www.bcasa.cat/CAT/Llei_Transparencia.asp Objectiu de gestió  Assoliment de la planificació anual de consum d’aigua freàtica: 90%. - 17 - MODALITAT 8: RECOLLIDA DE RESIDUS FLOTANTS DE LES AIGÜES DEL LITORAL Descripció A les platges de Barcelona, des del Cicle de l’Aigua es duen a terme tasques de recollida de residus flotants de les aigües. Ofereix Qualitat ambiental. Espai públic net i de qualitat. Aigües de litoral de Barcelona. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Informació complementària La classificació de les embarcacions (classe S, grup III) limita la seva navegació a les següents condicions meteorològiques:  Les Ones: navegació exclusivament diürna, vents inferiors a 15 nusos i una alçada d’ona màxima d'1 metre.  El Pelican: navegació exclusivament diürna, vents inferiors a 20 nusos i una alçada d’ona d'1,5 metres. Canals de Recepció  Telemàtic: http://lameva.barcelona.cat/ca/aprofita-la/banys-i-platges Objectiu de gestió  Disponibilitat del servei de recollida de residus flotants a les platges en temporada alta i condicions de navegabilitat adequades: 60%. GESTIÓ ENERGÈTICA I AMBIENTAL DE LA CIUTAT DESCRIPCIÓ El servei de gestió energètica i ambiental de la ciutat té com a prioritat incentivar la generació d’energia local i l’eficiència energètica, així com millorar la qualitat ambiental de l'entorn urbà, incidint en àmbits com ara l'enllumenat, la millora de la qualitat de l'aire, la minoració del soroll, el coneixement dels recursos energètics locals… UTILITAT Disposar d’un espai públic il·luminat de manera eficient i segur, que genera energia localment i utilitza recursos renovables, així com disposar d’informació de la qualitat de l’aire de la ciutat. NORMATIVA REGULADORA DEL SERVEI  Ordenança del medi ambient de Barcelona  Pla de renovació integral de l’enllumenat DRETS I DEURES DE LES PERSONES USUÀRIES Ordenança de mesures per fomentar i garantir la convivència ciutadana a l'espai públic de Barcelona - 18 - PROCEDIMENTS DE GESTIÓ DEL SERVEI 1. Planificació anual dels serveis de manteniment de l’enllumenat. 2. Execució segons el calendari planificat. 3. Inspecció de la qualitat del servei prestat. 4. Si escau, aplicació de les accions correctores. OBJECTIUS DE GESTIÓ DEL SERVEI  Disponibilitat dels punts de llum de la ciutat: 99%.  Disponibilitat del web d’informació de la qualitat de l’aire: 99%.  Resolució dels informes de plaques solars en un termini màxim de 14 dies: 90%.  Disponibilitat del web d’informació del nivell acústic: 99%.  Disponibilitat del web d’informació del mapa de recursos energètics: 99%. MODALITAT 1: MANTENIMENT DE L’ENLLUMENAT PÚBLIC Descripció Els serveis municipals treballen per generar una imatge nocturna funcional i estètica adaptant la il·luminació dels espais públics a la realitat urbanística de la ciutat, tenint en compte el marc normatiu sobre eficiència energètica, i optimitzant el consum energètic i millorant la qualitat dels espais públics. Ofereix Qualitat ambiental. Il·luminació de l’espai públic. Espai públic segur. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Informació complementària Pla de Renovació Integral de l’Enllumenat Canals de Recepció  Presencial: Espai públic Objectiu de gestió  Disponibilitat dels punts de llum de la ciutat: 99%. MODALITAT 2: INFORMACIÓ DE LA QUALITAT DE L’AIRE Descripció Barcelona disposa d'un web de qualitat de l’aire que mostra la informació de l’índex de qualitat de l’aire, fruit de les mesures a temps real recollides per la xarxa d’estacions de mesura dels diferents contaminants. També calcula unes previsions per als propers dies. Ofereix Informació/dades. Informació de l’estat de la qualitat de l’aire. - 19 - Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Canals de Recepció  Telemàtic: web de qualitat de l’aire Objectiu de gestió  Disponibilitat del web d’informació de la qualitat de l’aire: 99%. MODALITAT 3: ATENCIÓ EN PROJECTES D’ENERGIES RENOVABLES Descripció Els projectes d’energies renovables que es tramiten a l’Ajuntament els revisen tècnics municipals. En el cas de l’energia solar cal un informe perceptiu. Ofereix Document. Informes perceptius. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Canals de Petició  Presencial: Torrent de l'Olla, 218-220, 08012 Barcelona  Telefònic: 932 914 891 Canals de Gestió  Presencial: Torrent de l'Olla, 218-220, 08012 Barcelona  Telefònic: 932 914 891 Canals de Recepció  Presencial: Torrent de l'Olla, 218-220, 08012 Barcelona  Telemàtic: correu electrònic a l'adreça del sol·licitant Objectiu de gestió  Resolució dels informes de plaques solars en un termini màxim de 14 dies: 90%. MODALITAT 4: INFORMACIÓ DEL NIVELL SONOR DE LA CIUTAT Descripció Informació sobre plànol dels nivells acústics per tram de carrer, per tant, és una eina que permet conèixer la situació acústica de la ciutat. A l'àmbit europeu se segueixen les mateixes pautes per elaborar aquesta informació. Així, per exemple, els nivells sonors s'indiquen amb quatre índexs diferents en funció de la franja horària: Ld (període diürn, de 7.00 a 21.00 h), Le (període de vespre, de 21.00 a 23.00 h), Ln (període nocturn, de 23.00 a 7.00 h) i Lden (nivell equivalent - 20 - ponderat dia-vespre-nit). Ofereix Informació/dades. Informació del nivell acústic. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Canals de Petició  Telemàtic: web del mapa estratègic de soroll Canals de Recepció  Telemàtic: web del mapa estratègic de soroll Objectiu de gestió  Disponibilitat del web d’informació del nivell acústic: 99%. MODALITAT 5: INFORMACIÓ DELS RECURSOS ENERGÈTICS RENOVABLES DISPONIBLES Descripció Amb l’objectiu d’aprofitar els recursos locals renovables, concretament l’energia solar i la minieòlica, se n’ha caracteritzat la disponibilitat a la ciutat al mapa dels recursos energètics de Barcelona, el qual us permet conèixer la possibilitat de dur a terme una instal·lació energètica al vostre edifici. El mapa dels recursos energètics de Barcelona inclou el mapa solar tèrmic, el mapa solar fotovoltaic i el mapa de recurs minieòlic. Per a cada un d’ells es donen uns primers valors sobre el potencial de generació energètica si feu ús de la coberta del vostre edifici i unes estimacions respecte a l’estalvi energètic que representaria. Ofereix Informació/dades. Informació sobre el potencial de generació energètica fent ús de la coberta del vostre edifici. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Medi Ambient i Serveis Urbans (Gerència) Canals de Petició  Telemàtic: web del mapa de recursos energètics Canals de Recepció  Telemàtic: web del mapa de recursos energètics Objectiu de gestió  Disponibilitat del web d’informació del mapa de recursos energètics: 99%. - 21 - ANNEXOS CENTRES PRESTADORS Data actualització: 15/12/2016 DISTRICTE DE CIUTAT VELLA (01) ADREÇA TELÈFON Pl. Bonsuccés, 3, 08001 Barcelona 934 027 000 Vegeu-ne la ubicació aquí Fax: 932 916 161 WEB http://ajuntament.barcelona.cat/ciutatvella/ca ATENCIÓ AL PÚBLIC Vegeu: http://guia.barcelona.cat/ca/detall/oficina-d-atencio-ciutadana-del-districte-de-ciutat- vella_93062143550.html Cal cita prèvia. COM ARRIBAR-HI  Bus: 59, 91, V13, 41, 42, 55, H16, V15  Metro: L1 Catalunya, L3 Liceu  FGC: Catalunya DESCRIPCIÓ  Els districtes són òrgans territorials que tenen com a funció desconcentrar la gestió i descentralitzar la participació ciutadana, i aplicar una política municipal orientada a la correcció dels desequilibris i representar els interessos dels diversos barris i zones del municipi.  Els districtes són alhora àmbits territorials d’exercici de competències.  L’actuació dels districtes s’ha d’ajustar als principis d’unitat de govern, eficàcia, coordinació i solidaritat. INSTAL·LACIONS  Direcció de Serveis Generals  Direcció de Serveis a les Persones i de Territori  Direcció de Serveis de Llicències i Espai Públic INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA Vegeu: http://ajuntament.barcelona.cat/ciutatvella/ca/com-funciona MODALITATS DE SERVEI  Cessió d’horts urbans - 22 - DISTRICTE DE L'EIXAMPLE (02) ADREÇA TELÈFON Aragó, 311, 08009 Barcelona 934 027 000 Vegeu-ne la ubicació aquí Fax: 932 916 262 WEB http://ajuntament.barcelona.cat/eixample/ca ATENCIÓ AL PÚBLIC Vegeu: http://guia.barcelona.cat/ca/detall/oficina-d-atencio-ciutadana-del-districte-de-l- eixample_94180095605.html Cal cita prèvia. COM ARRIBAR-HI  Bus: 39, 45, 47, V17, H10  Metro: L4 Girona DESCRIPCIÓ  Els districtes són òrgans territorials que tenen com a funció desconcentrar la gestió i descentralitzar la participació ciutadana, i aplicar una política municipal orientada a la correcció dels desequilibris i representar els interessos dels diversos barris i zones del municipi.  Els districtes són alhora àmbits territorials d’exercici de competències.  L’actuació dels districtes s’ha d’ajustar als principis d’unitat de govern, eficàcia, coordinació i solidaritat. INSTAL·LACIONS  Direcció de Serveis Generals  Direcció de Serveis a les Persones i de Territori  Direcció de Serveis de Llicències i Espai Públic INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA Vegeu: http://ajuntament.barcelona.cat/eixample/ca/com-funciona MODALITATS DE SERVEI  Cessió d’horts urbans - 23 - DISTRICTE DE SANTS-MONTJUÏC (03) ADREÇA TELÈFON Carrer de la Creu Coberta, 104-106, 08038 Barcelona 010 Vegeu-ne la ubicació aquí WEB http://ajuntament.barcelona.cat/sants-montjuic/ca ATENCIÓ AL PÚBLIC Vegeu: http://guia.barcelona.cat/ca/detall/oficina-d-atencio-ciutadana-de-la- marina_93313123837.html Cal cita prèvia. COM ARRIBAR-HI  Bus: 39, 45, 47, V17, H10  Metro: L4 Girona DESCRIPCIÓ  Els districtes són òrgans territorials que tenen com a funció desconcentrar la gestió i descentralitzar la participació ciutadana, i aplicar una política municipal orientada a la correcció dels desequilibris i representar els interessos dels diversos barris i zones del municipi.  Els districtes són alhora àmbits territorials d’exercici de competències.  L’actuació dels districtes s’ha d’ajustar als principis d’unitat de govern, eficàcia, coordinació i solidaritat. INSTAL·LACIONS  Direcció de Serveis Generals  Direcció de Serveis a les Persones i de Territori  Direcció de Serveis de Llicències i Espai Públic INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA Vegeu: http://ajuntament.barcelona.cat/sants-montjuic/ca/com-funciona MODALITATS DE SERVEI  Cessió d’horts urbans - 24 - DISTRICTE DE LES CORTS (04) ADREÇA TELÈFON Pl. Comas, 18, 08028 Barcelona 934 027 000 Vegeu-ne la ubicació aquí WEB http://ajuntament.barcelona.cat/lescorts/ca ATENCIÓ AL PÚBLIC Vegeu: http://guia.barcelona.cat/ca/detall/oficina-d-atencio-ciutadana-del-districte-de-les- corts_93141130210.html Cal cita prèvia. COM ARRIBAR-HI  Bus: 59, 70, 75, V3, H8  Metro: L3 Les Corts DESCRIPCIÓ  Els districtes són òrgans territorials que tenen com a funció desconcentrar la gestió i descentralitzar la participació ciutadana, i aplicar una política municipal orientada a la correcció dels desequilibris i representar els interessos dels diversos barris i zones del municipi.  Els districtes són alhora àmbits territorials d’exercici de competències.  L’actuació dels districtes s’ha d’ajustar als principis d’unitat de govern, eficàcia, coordinació i solidaritat. INSTAL·LACIONS  Direcció de Serveis Generals  Direcció de Serveis a les Persones i de Territori  Direcció de Serveis de Llicències i Espai Públic INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA Vegeu: http://ajuntament.barcelona.cat/lescorts/ca/com-funciona MODALITATS DE SERVEI  Cessió d’horts urbans - 25 - DISTRICTE DE SARRIÀ - SANT GERVASI (05) ADREÇA TELÈFON Pl. Consell de la Vila, 7, 08034 Barcelona 934 027 000 Vegeu-ne la ubicació aquí Fax: 932 916 511 WEB http://ajuntament.barcelona.cat/sarria-santgervasi/ca ATENCIÓ AL PÚBLIC Vegeu: http://guia.barcelona.cat/ca/detall/oficina-d-atencio-ciutadana-del-districte-de-sarria-sant- gervasi_93313124455.html Cal cita prèvia. COM ARRIBAR-HI  Bus: 68, 75, H4, V3, V7  FGC: Sarrià, Reina Elisenda DESCRIPCIÓ  Els districtes són òrgans territorials que tenen com a funció desconcentrar la gestió i descentralitzar la participació ciutadana, i aplicar una política municipal orientada a la correcció dels desequilibris i representar els interessos dels diversos barris i zones del municipi.  Els districtes són alhora àmbits territorials d’exercici de competències.  L’actuació dels districtes s’ha d’ajustar als principis d’unitat de govern, eficàcia, coordinació i solidaritat. INSTAL·LACIONS  Direcció de Serveis Generals  Direcció de Serveis a les Persones i de Territori  Direcció de Serveis de Llicències i Espai Públic INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA Vegeu: http://ajuntament.barcelona.cat/sarria-santgervasi/ca/com-funciona MODALITATS DE SERVEI  Cessió d’horts urbans - 26 - DISTRICTE DE GRÀCIA (06) ADREÇA TELÈFON Pl. Vila de Gràcia, 2, 08012 Barcelona 010 Vegeu-ne la ubicació aquí WEB http://ajuntament.barcelona.cat/gracia/ca ATENCIÓ AL PÚBLIC Vegeu: http://guia.barcelona.cat/ca/detall/oficina-d-atencio-ciutadana-del-districte-de- gracia_94180093236.html Cal cita prèvia. COM ARRIBAR-HI  Bus: 114, V21, H6, 55  Metro: L3/L5 Diagonal DESCRIPCIÓ  Els districtes són òrgans territorials que tenen com a funció desconcentrar la gestió i descentralitzar la participació ciutadana, i aplicar una política municipal orientada a la correcció dels desequilibris i representar els interessos dels diversos barris i zones del municipi.  Els districtes són alhora àmbits territorials d’exercici de competències.  L’actuació dels districtes s’ha d’ajustar als principis d’unitat de govern, eficàcia, coordinació i solidaritat. INSTAL·LACIONS  Direcció de Serveis Generals  Direcció de Serveis a les Persones i de Territori  Direcció de Serveis de Llicències i Espai Públic INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA Vegeu: http://ajuntament.barcelona.cat/gracia/ca/com-funciona MODALITATS DE SERVEI  Cessió d’horts urbans - 27 - DISTRICTE D'HORTA-GUINARDÓ (07) ADREÇA TELÈFON Ronda del Guinardó, 49, 08024 Barcelona 934 027 000 Vegeu-ne la ubicació aquí Fax: 932 91 67 87 WEB http://ajuntament.barcelona.cat/horta-guinardo/ca ATENCIÓ AL PÚBLIC Vegeu: http://guia.barcelona.cat/ca/detall/oficina-d-atencio-ciutadana-del-districte-d-horta- guinardo_93062144003.html Cal cita prèvia. COM ARRIBAR-HI  Bus: 114, 22, 24, 87, V17  Metro: L4 Alfons X DESCRIPCIÓ  Els districtes són òrgans territorials que tenen com a funció desconcentrar la gestió i descentralitzar la participació ciutadana, i aplicar una política municipal orientada a la correcció dels desequilibris i representar els interessos dels diversos barris i zones del municipi.  Els districtes són alhora àmbits territorials d’exercici de competències.  L’actuació dels districtes s’ha d’ajustar als principis d’unitat de govern, eficàcia, coordinació i solidaritat. INSTAL·LACIONS  Direcció de Serveis Generals  Direcció de Serveis a les Persones i de Territori  Direcció de Serveis de Llicències i Espai Públic INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA Vegeu: http://ajuntament.barcelona.cat/horta-guinardo/ca/com-funciona MODALITATS DE SERVEI  Cessió d’horts urbans - 28 - DISTRICTE DE NOU BARRIS (08) ADREÇA TELÈFON Pl. Major de Nou Barris, 1, 08042 Barcelona 934 027 000 Vegeu-ne la ubicació aquí Fax: 93 291 68 86 WEB http://ajuntament.barcelona.cat/noubarris/ca/ ATENCIÓ AL PÚBLIC  Vegeu: http://guia.barcelona.cat/ca/detall/oficina-d-atencio-ciutadana-del-districte-de-nou- barris_93313125205.html  Vegeu: http://guia.barcelona.cat/ca/detall/oficina-d-atencio-ciutadana-de-zona- nord_97192111637.html Cal cita prèvia. COM ARRIBAR-HI  Bus: 47, 76, H4, 122  Metro: L4 Llucmajor DESCRIPCIÓ  Els districtes són òrgans territorials que tenen com a funció desconcentrar la gestió i descentralitzar la participació ciutadana, i aplicar una política municipal orientada a la correcció dels desequilibris i representar els interessos dels diversos barris i zones del municipi.  Els districtes són alhora àmbits territorials d’exercici de competències.  L’actuació dels districtes s’ha d’ajustar als principis d’unitat de govern, eficàcia, coordinació i solidaritat. INSTAL·LACIONS  Direcció de Serveis Generals  Direcció de Serveis a les Persones i de Territori  Direcció de Serveis de Llicències i Espai Públic INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA Vegeu: http://ajuntament.barcelona.cat/noubarris/ca/com-funciona MODALITATS DE SERVEI  Cessió d’horts urbans DISTRICTE DE SANT ANDREU (09) ADREÇA TELÈFON Pl. Orfila, 1, 08030 Barcelona 934 027 000 Vegeu-ne la ubicació aquí Fax: 932 916 900 WEB http://ajuntament.barcelona.cat/santandreu/ca/ - 29 - ATENCIÓ AL PÚBLIC Vegeu: http://guia.barcelona.cat/ca/detall/oficina-d-atencio-ciutadana-del-districte-de-sant- andreu_94180094255.html Cal cita prèvia. COM ARRIBAR-HI  Bus: 40, H4  Metro: L1 Sant Andreu DESCRIPCIÓ  Els districtes són òrgans territorials que tenen com a funció desconcentrar la gestió i descentralitzar la participació ciutadana, i aplicar una política municipal orientada a la correcció dels desequilibris i representar els interessos dels diversos barris i zones del municipi.  Els districtes són alhora àmbits territorials d’exercici de competències.  L’actuació dels districtes s’ha d’ajustar als principis d’unitat de govern, eficàcia, coordinació i solidaritat. INSTAL·LACIONS  Direcció de Serveis Generals  Direcció de Serveis a les Persones i de Territori  Direcció de Serveis de Llicències i Espai Públic INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA Vegeu: http://ajuntament.barcelona.cat/santandreu/ca/com-funciona MODALITATS DE SERVEI  Cessió d’horts urbans DISTRICTE DE SANT MARTÍ (10) ADREÇA TELÈFON Pl. Valentí Almirall, 1, 08018 Barcelona 010 Vegeu-ne la ubicació aquí WEB http://ajuntament.barcelona.cat/santmarti/ca ATENCIÓ AL PÚBLIC Vegeu: http://guia.barcelona.cat/ca/detall/oficina-d-atencio-ciutadana-del-districte-de-sant- marti_93062144239.html Cal cita prèvia. COM ARRIBAR-HI  Bus: 192, H12  Metro: L1/L2 Clot DESCRIPCIÓ  Els districtes són òrgans territorials que tenen com a funció desconcentrar la gestió i - 30 - descentralitzar la participació ciutadana, i aplicar una política municipal orientada a la correcció dels desequilibris i representar els interessos dels diversos barris i zones del municipi.  Els districtes són alhora àmbits territorials d’exercici de competències.  L’actuació dels districtes s’ha d’ajustar als principis d’unitat de govern, eficàcia, coordinació i solidaritat. INSTAL·LACIONS  Direcció de Serveis Generals  Direcció de Serveis a les Persones i de Territori  Direcció de Serveis de Llicències i Espai Públic INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA Vegeu: http://ajuntament.barcelona.cat/santmarti/ca/node/168 MODALITATS DE SERVEI  Cessió d’horts urbans OFICINA DE CLAVEGUERONS ADREÇA TELÈFON Carrer de Nil Fabra, 20, baixos, 08012 Barcelona 932 896 800 Vegeu-ne la ubicació aquí 934 132 465 900 226 226 WEB CORREU ELECTRÒNIC http://www.bcasa.cat/ info.bcasa@bcn.cat ATENCIÓ AL PÚBLIC L’horari d’atenció és de dilluns a diumenge: 900 226 226  De 8.00 a 24.00 hores: 900 226 226,  fora d'aquest horari 010 Cal cita prèvia. COM ARRIBAR-HI  Bus: 22, 27, V17, 24, 32, 87 i 39  Metro: L3 Lesseps DESCRIPCIÓ Barcelona Cicle de l’Aigua, SA (BCASA), és la societat creada per l’Ajuntament de Barcelona que, a partir de l’1 de gener de 2014, gestiona tot el cicle de l’aigua de la ciutat i du a terme activitats i presta serveis relacionats directament o indirectament amb el cicle de l’aigua, les platges, el litoral i el medi ambient. La societat va ser aprovada en el Ple del proppassat 28 d’octubre 2013, està adscrita a la Gerència de Medi Ambient i Serveis Urbans dins de la Gerència d'Ecologia Urbana. La nostra raó de ser és atendre les necessitats de Barcelona, proporcionant serveis i productes de qualitat; diferenciar la marca Barcelona en l’àmbit del Cicle de l’Aigua i crear valor per a l’Ajuntament amb els recursos gestionats i el coneixement adquirit. - 31 - INSTAL·LACIONS Dins del cicle de l’aigua s’ofereixen visites a un tram de les clavegueres de Barcelona, amb la qual cosa es descobreixen les aigües ocultes de la ciutat, es coneix l’impacte de les aigües residuals i la importància de les instal·lacions del cicle de l’aigua amb les quals es permet garantir la higiene i la salut de tots els habitants i el medi ambient de la ciutat. La visita està dirigida a alumnes de cicle superior d’educació primària i d’educació secundària obligatòria de Barcelona. Aquesta visita està organitzada per l'Ajuntament de Barcelona (Medi Ambient i Serveis Urbans), BCASA i Talher. MODALITATS DE SERVEI  Informació d’increment de cabals a la xarxa - 32 - S i EGUIMENT D' INDICADORS I OBJECTI US DE GESTIÓ Data actualització: 06/06/2023 SERVEI: GESTIÓ DE L’ARBRAT VIARI I DELS ESPAIS VERDS INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2021 Nombre d’arbres per mantenir 241.256 242.789 241.826 242.269 246.663 Nombre d’àrees de jocs infantils per mantenir 872 890 894 902 906 Nombre d’àrees d’esbarjo per a gossos per mantenir 110 114 112 113 113 OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Nivell d’execució de la planificació de poda anual: 90% 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 101% 113% 85% 74% 125% Grau acompliment 112% 126% 94% 82% 139% 2. Inspecció tres cops a la setmana de les àrees de joc infantil: 90% 2018 2019 2020 % assolit 90% 90% 90% Grau acompliment 100% 100% 100% 3. Inspecció dos cops a la setmana de les àrees de joc infantil: 90% 2021 2022 % assolit 90% 90% Grau acompliment 100% 100% 4. Neteja diària de les àrees de gossos: 90% 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 90% 90% 90% 90% 90% Grau acompliment 100% 100% 100% 100% 100% Proposta per al 2023:  Nivell d’execució de la planificació de poda anual: 90%.  Inspecció dos cops a la setmana de les àrees de joc infantil: 90%.  Neteja diària de les àrees de gossos: 90%. MODALITAT 1: MANTENIMENT I NETEJA DE ZONES VERDES MUNICIPALS INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Superfície en metres quadrats de zones verdes per 9.529.826 9.715.872 9.851.606 9.907.942 10.028.345 mantenir - 33 - OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Neteja diària de les zones verdes municipals: 90% 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 90% 90% 90% 90% 90% Grau acompliment 100% 100% 100% 100% 100% Proposta per al 2023:  Neteja diària de les zones verdes municipals: 90%. MODALITAT 2: MANTENIMENT DE L’ARBRAT VIARI INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre d’arbres per mantenir 241.256 242.789 241.826 242.269 246.663 OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Nivell d’execució de la planificació de poda anual: 90% 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 101% 113% 85% 74% 125% Grau acompliment 93% 112% 126% 94% 139% Proposta per al 2023:  Nivell d’execució de la planificació de poda anual: 90%. MODALITAT 3: MANTENIMENT DE LES ÀREES DE JOC INFANTIL INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre d’àrees de jocs infantils per mantenir 872 890 894 902 906 OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Inspecció tres cops a la setmana de les àrees de joc infantil: 90% 2018 2019 2020 % assolit 90% 90% 90% Grau acompliment 100% 100% 100% 2. Inspecció dos cops a la setmana de les àrees de joc infantil: 90% 2021 2022 % assolit 90% 90% Grau acompliment 100% 100% Proposta per al 2023:  Inspecció dos cops a la setmana de les àrees de joc infantil: 90%. - 34 - MODALITAT 4: MANTENIMENT I NETEJA DE LES ÀREES D’ESBARJO PER A GOSSOS INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre d’àrees d’esbarjo per a gossos per mantenir: 110 114 112 113 113 OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Neteja diària de les àrees de gossos: 90% 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 90% 90% 90% 90% 90% Grau acompliment 100% 100% 100% 100% 100% Proposta per al 2023:  Neteja diària de les àrees de gossos: 90%. MODALITAT 5: CESSIÓ D’HORTS URBANS INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre d’horts urbans: 15 15 15 15 15 OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Oferir horts urbans a tots els districtes de la ciutat 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 100% 100% 100% 100% 100% Grau acompliment 100% 100% 100% 100% 100% Proposta per al 2023:  Oferir horts urbans a tots els districtes de la ciutat. SERVEI: GESTIÓ DE NETEJA I DE RESIDUS INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Metres quadrats de voreres per netejar 9.876.790 9.876.060 10.043.580 10.817.415 9.934.950 Nombre de tones (Tn) de residus recollits 799.792 802.006 723.642 731.936 743.469 Nombre de tones (Tn) de mobles i estris 37.425 37.795 33.923 38.082 37.169 domèstics recollits al carrer OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Execució dels itineraris diaris de neteja d’acord amb la planificació establerta: 95% 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 95% 95% 95% 95% 95% Grau acompliment 100% 100% 100% 100% 100% - 35 - 2. Recollida diària dels contenidors de rebuig: 95% 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 95% 95% 95% 95% 95% Grau acompliment 100% 100% 100% 100% 100% 3. Recollida el mateix dia dels mobles i estris domèstics que surten al carrer el dia establert: 99% 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 99% 99% 99% 95% 99% Grau acompliment 100% 100% 100% 96% 100% Proposta per al 2023:  Execució dels itineraris diaris de neteja d’acord amb la planificació establerta: 95%.  Recollida diària dels contenidors de rebuig: 95%.  Recollida el mateix dia dels mobles i estris domèstics que surten al carrer el dia establert: 99%. MODALITAT 1: NETEJA DE LES VIES I ELS ESPAIS PÚBLICS INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Metres quadrats de voreres per netejar 9.876.790 9.876.060 10.043.580 10.817.415 9.934.950 OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Execució dels itineraris diaris de neteja d’acord amb la planificació establerta: 95% 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 95% 95% 95% 95% 95% Grau acompliment 100% 100% 100% 100% 100% Proposta per al 2023:  Execució dels itineraris diaris de neteja d’acord amb la planificació establerta: 95%. MODALITAT 2: RECOLLIDA DE RESIDUS DOMICILIARIS (ESCOMBRARIES) INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de tones (Tn) de residus recollits 799.792 802.006 723.642 731.936 743.469 Nombre de contenidors de ciutat per buidar 27.299 26.567 26.515 26.166 25.371 OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Recollida diària dels contenidors de rebuig: 95% 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 95% 95% 95% 95% 95% Grau acompliment 100% 100% 100% 100% 100% - 36 - 2. Ciutadans que disposen de contenidors de recollida selectiva a menys de 100 metres del seu domicili: 95% 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 95% 95% 95% 95% 95% Grau acompliment 100% 100% 100% 100% 100% Proposta per al 2023:  Recollida diària dels contenidors de rebuig: 95%.  Ciutadans que disposen de contenidors de recollida selectiva a menys de 100 metres del seu domicili: 95%. MODALITAT 3: RECOLLIDA GRATUÏTA DE MOBLES I ESTRIS DOMÈSTICS AL CARRER INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de tones (Tn) de mobles i estris domèstics 37.425 37.795 33.923 38.082 37.169 recollits al carrer OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Recollida el mateix dia dels mobles i estris domèstics que surten al carrer el dia establert: 99% 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 99% 99% 99% 99% 99% Grau acompliment 100% 100% 100% 100% 100% Proposta per al 2023:  Recollida el mateix dia dels mobles i estris domèstics que surten al carrer el dia establert: 99%. MODALITAT 4: RECOLLIDA DE PAGAMENT DE MOBLES I ESTRIS DOMÈSTICS A DOMICILI INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de tones (Tn) de mobles i estris domèstics 546,03 615,72 491,02 619,43 -1 recollits a domicili OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Recollida de mobles i estris domèstics a domicili en un termini inferior a 7 dies des de la sol·licitud: 95% 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 95% 95% 95% 95% 95% Grau acompliment 100% 100% 100% 100% 100% Proposta per al 2023:  Recollida de mobles i estris domèstics a domicili en un termini inferior a 7 dies des de la sol·licitud: 95%. 1 Dada no disponible per endarreriments causats per la implantació del nou contracte de neteja - 37 - MODALITAT 5: RECOLLIDA I MANTENIMENT DE PAPERERES INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de papereres al carrer 25.912 25.879 25.893 25.340 25.232 OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Buidatge de les papereres cinc cops per setmana: 95% 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 95% 95% 95% 95% 95% Grau acompliment 100% 100% 100% 100% 100% Proposta per al 2023:  Buidatge de les papereres cinc cops per setmana: 95%. MODALITAT 6: RECOLLIDA D'ANIMALS MORTS A LA VIA PÚBLICA O A DOMICILI INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de serveis realitzats 2.535 2.686 2.080 1.951 2.115 OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Recollides concertades realitzades en el dia establert: 95%. 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 95% 95% 95% 95% 95% Grau acompliment 100% 100% 100% 100% 100% Proposta per al 2023:  Recollides concertades realitzades en el dia establert: 95%. MODALITAT 7: RECOLLIDA DE RESIDUS, ESTRIS I MATERIALS DIVERSOS ALS PUNTS VERDS INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de visites als punts verds 936.987 989.418 964.543 1.208.122 1.137.627 Nombre de tones recollides als punts verds 17.651,42 17.758,69 15.534,83 18.124,59 18.379,42 OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Compliment de l'horari establert dels punts verds: 99%. 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 99% 99% 99% 99% 99% Grau acompliment 100% 100% 100% 100% 100% - 38 - Proposta per al 2023:  Compliment de l'horari establert dels punts verds: 99%. SERVEI: GESTIÓ DEL CICLE DE L’AIGUA INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Consum (en Mm3) d’aigua freàtica d’Ecologia Urbana (espais verds, 1.055 1.201 990 1.031 1.122 neteja urbana, fonts ornamentals i neteja de clavegueram) Nombre de consultes per mes 375 369 390 383 393 Nombre de permisos demanats 143 211 206 189 269 Nombre d’avisos activats 54 26 47 20 19 Nombre de pàgines web vistes 178.175 248.119 537.317 287.772 271.772 Quilòmetres de xarxa de clavegueram netejada 1.339 1.268 825 1.153 1.153 Nombre de neteges de les fonts d'aigua de boca i de les 77.420 77.432 77.654 77.610 86.265 fonts ornamentals municipals Metres cúbics de residus flotants recollits a les aigües del 36,45 14,99 20,47 23,64 27,26 litoral durant la temporada de banys OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Resolució de les peticions de lliurament d'informació del cicle de l'aigua en un termini màxim de 30 dies: 95%. 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 95% 98,30% 98,20% 97,90% 98,70% Grau acompliment 100% 103% 103% 103% 104% 2. Disponibilitat del servei d’informació d’increment de cabals a la xarxa de clavegueram: 99%. 2018 2019 % assolit 100% 100% Grau acompliment 101% 101% 3. Disponibilitat del servei d’informació d’increment de cabals a la xarxa de clavegueram: 100%. 2020 2021 2022 % assolit 100% 100% 100% Grau acompliment 100% 100% 100% 4. Disponibilitat del servei d’informació d’increments de cabals al Parc Fluvial del Besòs: 99%. 2018 2019 % assolit 100% 100% Grau acompliment 101% 101% 5. Disponibilitat del servei d’informació d’increments de cabals al Parc Fluvial del Besòs: 100%. 2020 2021 2022 % assolit 100% 100% 100% Grau acompliment 100% 100% 100% 6. Disponibilitat del servei d’informació a la ciutadania sobre l’estat de les platges: 95%. 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 95% 95% 95% 95% 95% Grau acompliment 100% 100% 100% 100% 100% - 39 - 7. Execució de la planificació anual de manteniment i neteja del clavegueram: 80%. 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 99,14% 102% 107% 102% 87,31% Grau acompliment 124% 128% 134% 128% 109% 8. Execució de la planificació anual de manteniment i neteja de les fonts: 80%. 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 100,38% 100% 100,68% 100,62% 100,43% Grau acompliment 125% 125% 126% 126% 126% 9. Assoliment de la planificació anual de consum d’aigua freàtica: 90%. 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 82,50% 106% 85,21% 86,69% 94,89% Grau acompliment 91% 118% 95% 96% 105% 10. Disponibilitat del servei de recollida de residus flotants a les platges en temporada alta i condicions de navegabilitat adequades: 90%. 2018 2019 % assolit 93% 71,39% Grau acompliment 103% 79% 11. Disponibilitat del servei de recollida de residus flotants a les platges en temporada alta i condicions de navegabilitat adequades: 60%. 2020 2021 2022 % assolit 80,47% 83,96% 89,07% Grau acompliment 139% 140% 148% Proposta per al 2023:  Resolució de les peticions de lliurament d’informació del cicle de l’aigua en un termini màxim de 30 dies: 95%.  Disponibilitat del servei d’informació d’increment de cabals a la xarxa de clavegueram: 100%.  Disponibilitat del servei d’informació d’increments de cabals al Parc Fluvial del Besòs: 100%.  Disponibilitat del servei d’informació a la ciutadania sobre l’estat de les platges: 95%.  Execució de la planificació anual de manteniment i neteja del clavegueram: 80%  Execució de la planificació anual de manteniment i neteja de les fonts: 80%.  Assoliment de la planificació anual de consum d’aigua freàtica: 90%.  Disponibilitat del servei de recollida de residus flotants a les platges en temporada alta i condicions de navegabilitat adequades: 60%. MODALITAT 1: INFORMACIÓ DEL CICLE DE L’AIGUA INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de consultes per mes 375 369 390 383 393 OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Resolució de les peticions de lliurament d'informació del cicle de l'aigua en un termini màxim de 30 dies: 95%. 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 95% 98,30% 98,20% 97,90% 98,70% Grau acompliment 100% 103% 103% 103% 104% - 40 - Proposta per al 2023:  Resolució de les peticions de lliurament d'informació del cicle de l'aigua en un termini màxim de 30 dies: 95%. MODALITAT 2: INFORMACIÓ D’INCREMENT DE CABALS A LA XARXA INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2021 Nombre de permisos demanats 143 211 206 189 269 OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Disponibilitat del servei d’informació d’increment de cabals a la xarxa de clavegueram: 99%. 2018 2019 % assolit 100% 100% Grau acompliment 101% 101% 2. Disponibilitat del servei d’informació d’increment de cabals a la xarxa de clavegueram: 100%. 2020 2021 2022 % assolit 100% 100% 100% Grau acompliment 100% 100% 100% Proposta per al 2023:  Disponibilitat del servei d’informació d’increment de cabals a la xarxa de clavegueram: 100%. MODALITAT 3: INFORMACIÓ A LA CIUTADANIA DE L’INCREMENT DE CABALS AL PARC FLUVIAL DEL BESÒS INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre d’avisos activats 54 26 47 20 19 OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Disponibilitat del servei d’informació d’increments de cabals al Parc Fluvial del Besòs: 99%. 2018 2019 % assolit 100% 100% Grau acompliment 101% 101% 2. Disponibilitat del servei d’informació d’increments de cabals al Parc Fluvial del Besòs: 100%. 2020 2021 2022 % assolit 100% 100% 100% Grau acompliment 100% 100% 100% Proposta per al 2023:  Disponibilitat del servei d’informació d’increments de cabals al Parc Fluvial del Besòs: 100%. - 41 - MODALITAT 4: INFORMACIÓ A LA CIUTADANIA SOBRE L’ESTAT DE LES PLATGES INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2021 Nombre de pàgines web vistes 178.175 248.119 537.317 287.772 271.772 OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Disponibilitat del servei d’informació a la ciutadania sobre l’estat de les platges: 95%. 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 95% 95% 95% 95% 95% Grau acompliment 100% 100% 100% 100% 100% Proposta per al 2023:  Disponibilitat del servei d’informació a la ciutadania sobre l’estat de les platges: 95%. MODALITAT 5: MANTENIMENT I NETEJA DE LA XARXA DE CLAVEGUERAM INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Quilòmetres de xarxa de clavegueram netejada 1.339 1.268 825 1.153 1.153 OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Execució de la planificació anual de manteniment i neteja del clavegueram: 80%. 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 82,5% 102% 107% 102 87,31 Grau acompliment 103% 128% 134% 128% 109% Proposta per al 2023:  Execució de la planificació anual de manteniment i neteja del clavegueram: 80%. MODALITAT 6: MANTENIMENT I NETEJA DE LES FONTS DE BEURE I DE LES ORNAMENTALS INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de neteges de les fonts d'aigua de boca i 77.420 77.432 77.654 77.610 86.265 de les fonts ornamentals municipals: OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Execució de la planificació anual de manteniment i neteja de les fonts: 80%. 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 100,38% 100% 100,68% 100,62% 100,43% Grau acompliment 125% 125% 125% 125% 126 - 42 - Proposta per al 2023:  Execució de la planificació anual de manteniment i neteja de les fonts: 80%. MODALITAT 7: MANTENIMENT DE LA XARXA DE RECURSOS HÍDRICS ALTERNATIUS INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Consum (en Mm3) d’aigua freàtica d’Ecologia Urbana (espais 1.055 1.201 990 1.031 1.122 verds, neteja urbana, fonts ornamentals i neteja de clavegueram OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Assoliment de la planificació anual de consum d’aigua freàtica: 90%. 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 82,50% 106% 85,21% 86,69% 94,89% Grau acompliment 92% 118% 95% 96% 105% Proposta per al 2023:  Assoliment de la planificació anual de consum d’aigua freàtica: 90%. MODALITAT 8: RECOLLIDA DE RESIDUS FLOTANTS DE LES AIGÜES DEL LITORAL INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Metres cúbics de residus flotants recollits a les 36,45 14,99 20,47 23,64 27,26 aigües del litoral durant la temporada de banys OBJECTIUS DE GESTIÓ 12. Disponibilitat del servei de recollida de residus flotants a les platges en temporada alta i condicions de navegabilitat adequades: 90%. 2018 2019 % assolit 93% 71,39% Grau acompliment 103% 79% 13. Disponibilitat del servei de recollida de residus flotants a les platges en temporada alta i condicions de navegabilitat adequades: 60%. 2020 2021 2022 % assolit 80,47% 83,96% 89,07% Grau acompliment 139% 140% 148% Proposta per al 2023:  Disponibilitat del servei de recollida de residus flotants a les platges en temporada alta i condicions de navegabilitat adequades: 60%. - 43 - SERVEI: GESTIÓ ENERGÈTICA I AMBIENTAL DE LA CIUTAT INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de punts de llum per mantenir 154.183 153.921 155.632 159.636 160.395 Nombre de visites al web d'informació de la qualitat de l’aire 333.263 602.719 590.733 389.230 238.957 Nombre d’expedients d’energia solar tramitats 1.053 1233 841 799 945 Nombre de visites al web d’informació del nivell acústic 12.893 14.665 20.979 24.130 22.782 Nombre de visites al web d’informació del mapa de 55.546 58.118 49.279 56.987 60.606 recursos energètics OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Disponibilitat dels punts de llum de la ciutat: 99% 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 99,67% 99,67% 99,78% 99,70% 99,59% Grau acompliment 100% 100% 101% 101% 100% 2. Disponibilitat del web d’informació de la qualitat de l’aire: 99% 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 99% 99% 97,95% 98% 99,34% Grau acompliment 100% 100% 99% 99% 100% 3. Resolució dels informes de plaques solars en un termini màxim de 14 dies: 90% 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 58% 78% 64% 97% 98% Grau acompliment 64% 87% 71% 108% 109% 4. Disponibilitat del web d’informació del nivell acústic: 99% 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 99% 99% 97,95% 98% 99,34% Grau acompliment 100% 100% 99% 99% 100% 5. Disponibilitat del web d’informació del mapa de recursos energètics: 99% 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 99% 99% 97,95% 99,63% 98,82% Grau acompliment 100% 100% 99% 101% 99% Proposta per al 2023:  Disponibilitat dels punts de llum de la ciutat: 99%.  Disponibilitat del web d’informació de la qualitat de l’aire: 99%.  Resolució dels informes de plaques solars en un termini màxim de 14 dies: 90%.  Disponibilitat del web d’informació del nivell acústic: 99%.  Disponibilitat del web d’informació del mapa de recursos energètics: 99%. - 44 - MODALITAT 1: MANTENIMENT DE L’ENLLUMENAT PÚBLIC INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de punts de llum per mantenir 154.183 153.921 155.632 159.636 160.395 OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Disponibilitat dels punts de llum de la ciutat: 99% 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 99,67% 99,67% 99,78% 99,70% 99,59% Grau acompliment 100% 100% 101% 101% 100% Proposta per al 2023:  Disponibilitat dels punts de llum de la ciutat: 99%. MODALITAT 2: INFORMACIÓ DE LA QUALITAT DE L’AIRE INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de visites al web d'informació de la qualitat de 333.263 602.719 590.733 389.230 238.957 l’aire OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Disponibilitat del web d’informació de la qualitat de l’aire: 99%. 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 99% 99% 97,95% 98% 99,34% Grau acompliment 100% 100% 99% 99% 100% Proposta per al 2023:  Disponibilitat del web d’informació de la qualitat de l’aire: 99%. MODALITAT 3: ATENCIÓ EN PROJECTES D’ENERGIES RENOVABLES INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre d’expedients d’energia solar tramitats 1.053 1233 841 799 945 OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Resolució dels informes de plaques solars en un termini màxim de 14 dies: 90%. 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 58% 78% 64% 97% 98% Grau acompliment 64% 87% 71% 108% 109% - 45 - Proposta per al 2023:  Resolució dels informes de plaques solars en un termini màxim de 14 dies: 90%. MODALITAT 4: INFORMACIÓ DEL NIVELL SONOR DE LA CIUTAT INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de visites al web d’informació del nivell acústic 12.893 14.665 49.279 24.130 22.782 OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Disponibilitat del web d’informació del nivell acústic: 99%. 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 99% 99% 97,95% 98% 99,34% Grau acompliment 100% 100% 99% 99% 100% Proposta per al 2023:  Disponibilitat del web d’informació del nivell acústic: 99% MODALITAT 5: INFORMACIÓ DELS RECURSOS ENERGÈTICS RENOVABLES DISPONIBLES INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Nombre de visites al web d’informació del mapa de 55.546 55.118 20.979 56.987 60.606 recursos energètics OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Disponibilitat del web d’informació del mapa de recursos energètics: 99% 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 99% 99% 97,95% 99,63% 98,82% Grau acompliment 100% 100% 99% 99% 99% Proposta per al 2023:  Disponibilitat del web d’informació del mapa de recursos energètics: 99%. i Any 2020: Cal tenir en compte que arran de la declaració d’estat d’alarma per la gestió de la situació de crisis sanitària ocasionada per la COVID-19 (Reial Decret 463/2020, de 14 de març), molts dels serveis i modalitats oferts a la ciutadania es van veure greument afectats, en alguns casos perquè no es van poder portar a terme, i en d’altres, perquè van veure molt reduïda la seva activitat. És per això que els indicadors van veure disminuïts els seus valors i alguns dels objectius de gestió no es van poder complir i/o avaluar. - 46 -