Usuaris i usuàries oficina Troballes 2n Semestre 2022 - Encreuaments: Moment Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment UNIVERS Usuaris i usuàries del servei oficina de Troballes. GRANDÀRIA DE LA MOSTRA 97 entrevistes (25% a l’entrada i 75% a la sortida). METODOLOGIA Entrevista personal a la porta de l’oficina realitzada amb suport informàtic (CAPI). PROCEDIMENT DE MOSTREIG Mostreig aleatori estratificat per mesos. La representativitat dels entrevistats es garanteix a partir de la distribució de les enquestes al llarg de tot el període, abastant dies i horaris diferents de servei. AFIXACIÓ 15 entrevistes mensuals a usuaris i usuàries del servei oficina de Troballes. PONDERACIÓ En funció del nombre d’atencions mensuals reals per tal d’obtenir els resultats del conjunt d’usuaris del servei. ERROR MOSTRAL Per a un nivell de confiança del 95%, i P=Q, l’error és del +-9,78% per al conjunt de la mostra. DATA DE REALITZACIÓ Treball de camp entre el 30 de juny i l’1 de desembre de 2022. EMPRESA TREBALL DE CAMP Instituto DYM, S.A. Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 1 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment A1. IDIOMA DE L’ENTREVISTA MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL CATALÀ/INDIFERENT 32.6 50.8 46.7 CASTELLÀ 67.4 49.2 53.3 #TOTAL (n) 23 74 97 MES MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL Gen. - - - Feb. - - - Mar. - - - Abr. - - - Mai. 19.1 14.8 15.8 Jun. 10.2 11.8 11.5 Jul. 9.9 11.5 11.1 Ago. - 16.0 12.4 Set. 17.8 14.2 15.0 Oct. 10.6 12.3 11.9 Nov. 18.5 9.2 11.3 Des. 13.9 10.1 11.0 #TOTAL (n) 23 74 97 F1. VE/SURT VOSTÈ DE REALITZAR ALGUNA GESTIÓ A L’OFICINA DE TROBALLES? MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL SÍ 100.0 100.0 100.0 #TOTAL (n) 23 74 97 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 2 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment IS1 (RESUM). NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LES SEGÜENTS QÜESTIONS RELACIONADES AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL SISTEMA DE CITA PRÈVIA Mitjana 9.1 9.2 9.1 Des.Est. 1.2 1.5 1.5 #TOTAL (n) 15 59 74 UBICACIÓ I COMUNICACIÓ DE L’OFICINA Mitjana 7.5 8.3 8.1 Des.Est. 2.0 2.0 2.0 #TOTAL (n) 23 74 97 ADAPTACIÓ DE L’ESPAI PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT Mitjana 8.7 9.4 9.3 Des.Est. 1.9 1.0 1.3 #TOTAL (n) 21 72 93 SENYALITZACIÓ DE L’ESPAI D’OFICINA Mitjana 8.2 9.2 9.0 Des.Est. 2.2 1.2 1.6 #TOTAL (n) 23 73 96 NETEDAT DE L’OFICINA Mitjana 7.7 9.0 8.7 Des.Est. 1.7 1.4 1.6 #TOTAL (n) 21 74 95 COMODITAT DE LA SALA D’ESPERA Mitjana 8.9 9.6 9.5 Des.Est. 1.5 0.7 1.0 #TOTAL (n) 23 74 97 HORARI D’ATENCIÓ DE L’OFICINA Mitjana 8.3 9.1 8.9 Des.Est. 1.9 1.2 1.5 #TOTAL (n) 23 72 95 TEMPS D’ESPERA PERA SER ATÈS/A Mitjana 8.1 8.0 8.0 Des.Est. 1.6 2.3 2.2 #TOTAL (n) 21 72 93 RAPIDESA AMB QUÈ ET DONEN LA RESPOSTA Mitjana 8.2 9.5 9.3 Des.Est. 1.5 1.0 1.3 #TOTAL (n) 21 74 95 TEMPS DEDICAT AL SEU CAS Mitjana 8.0 9.6 9.3 Des.Est. 1.5 0.8 1.2 #TOTAL (n) 20 73 93 INFORMACIÓ I ORIENTACIÓ DONADES Mitjana 8.1 9.5 9.2 Des.Est. 1.6 1.1 1.4 #TOTAL (n) 20 74 94 AMABILITAT DELS INFORMADORS Mitjana 8.5 9.2 9.1 Des.Est. 2.0 1.3 1.5 #TOTAL (n) 21 74 95 INTERÈS QUE MOSTREN ELS INFORMADORS PER A RESOLDRE LES CONSULTES Mitjana 9.2 9.7 9.6 Des.Est. 1.1 1.0 1.0 #TOTAL (n) 20 74 94 NIVELL DE CONEIXEMENT DELS INFORMADORS Mitjana 8.9 9.7 9.5 Des.Est. 1.0 0.8 0.9 #TOTAL (n) 20 73 93 CLAREDAT DE LES EXPLICACIONS DELS INFORMADORS Mitjana 9.0 9.6 9.5 Des.Est. 1.1 0.8 0.9 #TOTAL (n) 19 74 93 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 3 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 1. EL SISTEMA DE CITA PRÈVIA (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL 0 - 0.8 0.6 5 - 2.2 1.7 6 4.4 - 1.0 7 - 5.4 4.2 8 21.1 12.8 14.6 9 - 7.3 5.6 10 43.0 51.4 49.5 NO CONTESTA 31.4 20.2 22.7 #TOTAL (n) 23 74 97 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 2. UBICACIÓ I COMUNICACIÓ DE L’OFICINA (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL 2 - 1.6 1.2 3 5.1 1.4 2.3 4 - 1.4 1.1 5 19.9 8.4 11.0 6 6.2 4.7 5.0 7 4.9 10.5 9.3 8 37.4 16.9 21.5 9 2.6 15.9 12.9 10 23.9 39.1 35.7 NO HO SAP - - - NO CONTESTA - - - #TOTAL (n) 23 74 97 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 4 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 3. LES INSTAL·LACIONS ON ESTÀ L’OFICINA DE TROBALLES (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL 2 5.1 - 1.1 5 - 1.6 1.2 6 - 0.8 0.6 7 - 1.4 1.1 8 34.8 14.2 18.8 9 10.4 12.8 12.2 10 42.2 65.2 60.0 NO HO SAP 7.6 - 1.7 NO CONTESTA - 4.0 3.1 #TOTAL (n) 23 74 97 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 4. L’ADAPTACIÓ DE L’ESPAI PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL 1 5.1 - 1.1 4 2.6 - 0.6 5 - 2.0 1.6 6 7.0 3.3 4.1 7 12.6 4.7 6.5 8 18.1 9.9 11.7 9 14.8 17.4 16.8 10 39.9 61.3 56.5 NO HO SAP - 1.4 1.1 NO CONTESTA - - - #TOTAL (n) 23 74 97 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 5 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 5. LA SENYALITZACIÓ I ORGANITZACIÓ DE L’ESPAI D’OFICINA (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL 5 9.6 5.8 6.7 6 15.3 1.0 4.2 7 25.5 7.8 11.8 8 7.1 14.5 12.8 9 12.6 15.2 14.6 10 22.2 55.6 48.1 NO HO SAP 7.7 - 1.7 NO CONTESTA - - - #TOTAL (n) 23 74 97 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 6. LA NETEDAT DE L’OFICINA (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL 4 5.1 - 1.1 7 4.4 1.0 1.8 8 21.1 8.3 11.2 9 22.0 16.8 18.0 10 47.4 73.9 67.9 NO HO SAP - - - NO CONTESTA - - - #TOTAL (n) 23 74 97 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 6 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 7. LA COMODITAT DE LA SALA D’ESPERA (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL 3 5.1 - 1.1 5 4.4 1.5 2.1 6 10.8 3.6 5.2 7 2.6 4.6 4.1 8 21.1 19.6 19.9 9 19.4 10.0 12.1 10 36.6 58.3 53.4 NO HO SAP - 2.5 1.9 NO CONTESTA - - - #TOTAL (n) 23 74 97 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 8. L’HORARI D’ATENCIÓ DE L’OFICINA (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL 1 - 3.0 2.3 2 - 1.5 1.1 5 11.7 10.8 11.0 6 4.4 8.2 7.4 7 12.2 9.3 9.9 8 22.7 13.4 15.5 9 16.7 12.0 13.1 10 26.1 39.0 36.1 NO HO SAP 6.2 2.8 3.5 NO CONTESTA - - - #TOTAL (n) 23 74 97 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 7 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 9. EL TEMPS D’ESPERA PER SER ATÈS/A (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL 5 4.4 1.9 2.4 6 9.0 - 2.0 7 16.6 5.5 8.0 8 22.6 6.1 9.8 9 16.0 7.9 9.7 10 23.7 78.6 66.3 NO HO SAP 7.7 - 1.7 NO CONTESTA - - - #TOTAL (n) 23 74 97 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 10. LA RAPIDESA AMB QUÈ ET DONEN LA RESPOSTA (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL 5 7.1 - 1.6 6 6.4 - 1.4 7 20.1 3.6 7.4 8 20.7 8.1 11.0 9 11.5 9.3 9.8 10 21.4 77.4 64.8 NO HO SAP 12.8 1.5 4.0 NO CONTESTA - - - #TOTAL (n) 23 74 97 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 8 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 11. EL TEMPS DEDICAT AL SEU CAS (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL 2 - 1.0 0.8 5 9.0 0.8 2.6 6 4.4 0.8 1.6 7 15.4 1.0 4.3 8 22.4 8.9 12.0 9 11.5 12.1 12.0 10 24.4 75.4 63.9 NO HO SAP 12.8 - 2.9 NO CONTESTA - - - #TOTAL (n) 23 74 97 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 12. LA INFORMACIÓ I ORIENTACIÓ DONADES (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL 0 2.6 - 0.6 2 - 1.0 0.8 6 8.0 1.6 3.0 7 13.3 7.3 8.7 8 18.6 15.6 16.3 9 2.6 11.4 9.4 10 44.6 63.1 58.9 NO HO SAP 10.2 - 2.3 NO CONTESTA - - - #TOTAL (n) 23 74 97 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 9 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 13. L’AMABILITAT DELS INFORMADORS (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL 2 - 1.0 0.8 7 9.0 1.0 2.8 8 13.1 4.1 6.1 9 16.0 6.5 8.7 10 45.3 87.3 77.9 NO HO SAP 16.5 - 3.7 NO CONTESTA - - - #TOTAL (n) 23 74 97 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 14. L’INTERÈS QUE MOSTREN ELS INFORMADORS PER A RESOLDRE LES CON- SULTES (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL 5 - 1.0 0.8 7 9.0 2.1 3.6 8 21.1 3.7 7.6 9 23.1 15.0 16.8 10 30.2 76.9 66.4 NO HO SAP 16.5 1.4 4.8 NO CONTESTA - - - #TOTAL (n) 23 74 97 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 10 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 15. EL NIVELL DE CONEIXEMENT DELS INFORMADORS (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL 5 - 1.0 0.8 7 16.0 1.0 4.4 8 6.4 4.4 4.9 9 23.1 18.0 19.1 10 37.3 75.6 66.9 NO HO SAP 17.3 - 3.9 NO CONTESTA - - - #TOTAL (n) 23 74 97 IS1. NIVELL DE SATISFACCIÓ AMB LA SEGÜENT QÜESTIÓ RELACIONADA AMB AQUEST SERVEI DE L’OFICINA DE TROBALLES: 16. LA CLAREDAT DE LES EXPLICACIONS DELS INFORMADORS (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL 0 - - - 1 - - - 2 - 1.0 0.8 3 - - - 4 - - - 5 - - - 6 - - - 7 16.0 2.1 5.2 8 14.4 4.4 6.7 9 16.7 14.8 15.2 10 40.1 77.7 69.2 NO HO SAP 12.8 - 2.9 NO CONTESTA - - - #TOTAL (n) 23 74 97 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 11 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment P1. PERQUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TROBALLES: 1. EL SISTEMA DE CITA PRÈVIA (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL NO ÉS UN SISTEMA ÀGIL/NO HO SE FER/ÉS - 100.0 100.0 COMPLICAT/ VARIES VISITES #TOTAL (n) - 1 1 P2. PERQUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TROBALLES: 2. LA UBICACIÓ I COMUNICACIÓ DE L’OFICINA (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL ESTÀ LLUNY DE L’OFICINA - 64.3 64.3 ELS ACCESSOS A L’OFICINA NO ESTAN BEN - 35.7 35.7 SENYALITZATS MANCA D’APARCAMENT - 35.7 35.7 #TOTAL (n) - 3 3 P3. PERQUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TROBALLES: 3. LES INSTAL·LACIONS ON ESTÀ L’OFICINA DE TROBALLES (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) (NOTA: TAULA SENSE DADES BASE: 0 ENTREVISTATS ) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL #TOTAL (n) - - - Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 12 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment P4. PERQUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TROBALLES: 4. L’ADAPTACIÓ DE L’ESPAI PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) (NOTA: TAULA SENSE DADES BASE: 0 ENTREVISTATS ) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL #TOTAL (n) - - - P5. PERQUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TROBALLES: 5. LA SENYALITZACIÓ I ORGANITZACIÓ DE L’ESPAI D’OFICINA (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) (NOTA: TAULA SENSE DADES BASE: 0 ENTREVISTATS ) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL #TOTAL (n) - - - P6. PERQUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TROBALLES: 6. LA NETEDAT DE L’OFICINA (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) (NOTA: TAULA SENSE DADES BASE: 0 ENTREVISTATS ) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL #TOTAL (n) - - - Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 13 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment P7. PERQUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TROBALLES: 7. LA COMODITAT DE LA SALA D’ESPERA (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) (NOTA: TAULA SENSE DADES BASE: 0 ENTREVISTATS ) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL #TOTAL (n) - - - P8. PERQUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TROBALLES: 8. L’HORARI D’ATENCIÓ A L’OFICINA (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL L’OFICINA HAURIA D’AMPLIAR L’HORARI - 68.2 68.2 L’HORARI DE L’OFICINA ÉS INCOMPATIBLE AMB LA - 31.8 31.8 SEVA FEINA #TOTAL (n) - 3 3 P9. PERQUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TROBALLES: 9. EL TEMPS D’ESPERA PER SER ATÈS/A (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) (NOTA: TAULA SENSE DADES BASE: 0 ENTREVISTATS ) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL #TOTAL (n) - - - Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 14 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment P10. PERQUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TROBALLES: 10. LA RAPIDESA AMB QUE ET DONEN LA RESPOSTA (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) (NOTA: TAULA SENSE DADES BASE: 0 ENTREVISTATS ) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL #TOTAL (n) - - - P11. PERQUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TROBALLES: 11. EL TEMPS DEDICAT AL SEU CAS (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL ALTRES - 100.0 100.0 #TOTAL (n) - 1 1 P12. PERQUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TROBALLES: 12. LA INFORMACIÓ I ORIENTACIÓ DONADES (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL DONEN INFORMACIÓ DIFERENT DEPENENT D’ON - 100.0 100.0 S’ADRECIN #TOTAL (n) - 1 1 P13. PERQUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TROBALLES: 13. L’AMABILITAT DELS INFORMADORS (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL EL TRACTE DELS INFORMADORS/ES ÉS - 100.0 100.0 DESHUMANITZAT #TOTAL (n) - 1 1 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 15 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment P14. PERQUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TROBALLES: 14. L’INTERÈS QUE MOSTREN ELS INFORMADORS PER A RESOLDRE LES CONSULTES (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) (NOTA: TAULA SENSE DADES BASE: 0 ENTREVISTATS ) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL #TOTAL (n) - - - P15. PERQUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TROBALLES: 15. EL NIVELL DE CONEIXEMENT DELS INFORMADORS (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) (NOTA: TAULA SENSE DADES BASE: 0 ENTREVISTATS ) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL #TOTAL (n) - - - P16. PERQUÈ LI DÓNA AQUESTA VALORACIÓ A LA SEGÜENT QÜESTIÓ DE L’OFICINA DE TROBALLES: 16. LA CLAREDAT DE LES EXPLICACIONS DELS INFORMADORS (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE DONEN UNA NOTA INFERIOR A 5) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL L’EXPLICACIÓ NO ERA CLARA - 100.0 100.0 #TOTAL (n) - 1 1 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 16 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment IS2 (RESUM). QUINA VALORACIÓ GLOBAL FARIA VOSTÈ D’AQUEST SERVEI? (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MOLT DOLENTA; 10 = MOLT BONA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL Mitjana 8.4 9.3 9.1 Des.Est. 1.6 1.1 1.3 #TOTAL (n) 23 74 97 IS2. QUINA VALORACIÓ GLOBAL FARIA VOSTÈ D’AQUEST SERVEI? (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL 4 5.1 - 1.1 5 3.5 1.5 1.9 6 - 1.0 0.8 7 10.8 5.3 6.6 8 20.9 11.3 13.5 9 33.3 20.2 23.1 10 26.4 60.7 53.0 NO HO SAP - - - NO CONTESTA - - - #TOTAL (n) 23 74 97 IS2 (RESUM). QUINA VALORACIÓ GLOBAL FARIA VOSTÈ D’AQUEST SERVEI? (BASE: RESPONEN A LA PREGUNTA) (0 = MÍNIMA; 10 = MÀXIMA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL MOLT/BASTANT DOLENTA (0 A 4) 5.1 - 1.1 BONA (5 A 6) 3.5 2.5 2.7 BASTANT BONA (7 A 8) 31.7 16.6 20.0 MOLT BONA (9 A 10) 59.7 80.8 76.1 NS/NC - - - #TOTAL (n) 23 74 97 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 17 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment P2. HA VINGUT ANTERIORMENT A L’OFICINA DE TROBALLES? MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL NO 89.4 84.2 85.4 SÍ 10.6 15.8 14.6 #TOTAL (n) 23 74 97 P3. I, QUIN ÉS EL PRINCIPAL MOTIU QUE EL PORTA AVUI FINS AQUEST SERVEI? MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL HE PERDUT UN(S) OBJECTE(S) 54.7 55.3 55.2 M’HAN ENVIAT UNA CARTA PERQUE VINGUI A 23.7 26.1 25.6 RECOLLIR UN OBJECTE QUE HAVÍA PERDUT ALGUN FAMILIAR/AMIC/... HA PERDUT UN OBJECTE 3.5 10.7 9.1 M’HAN PRES/ROBAT UN(S) OBJECTE(S) 6.4 5.8 5.9 VINC A DEIXAR UN(S) OBJECTE(S) QUE M’HE TROBAT 11.7 - 2.6 ALTRES - 2.1 1.6 #TOTAL (n) 23 74 97 P6. HI HA HAGUT ALGUNA INCIDÈNCIA DURANT L’ATENCIÓ? (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL NO - 98.5 98.5 SÍ - 1.5 1.5 #TOTAL (n) - 74 74 P7. DE QUINES INCIDÈNCIES ES TRACTA? (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE HAN TINGUT ALGUNA INCIDÈNCIA DURANT L’ATENCIÓ) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL NO HAN AJUDAT A FER EL TRÁMIT I/O NO - 50.0 50.0 SOLUCIONEN LA DEMANDA ALTRES - 50.0 50.0 #TOTAL (n) - 2 2 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 18 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment P8. HI HA ALGUNA COSA QUE NO HAGI VIST A L’OFICINA I QUE LI AGRADARIA TROBAR? (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL RES - 89.2 89.2 MÀQUINES DE CAFÉ / BEGUDES / AIGUA / MENJAR - 4.1 4.1 ALTRES - 2.4 2.4 MILLORAR COMODITAT - 1.6 1.6 NO CONTESTA - 1.5 1.5 MILLORA DE L’ACCÉS - 1.3 1.3 #TOTAL (n) - 74 74 P9. CONSIDERA QUE LI HAN SOLUCIONAT EL QUE HA VINGUT A FER? (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL SÍ, TOTALMENT - 90.1 90.1 NO M’HO HAN SOLUCIONAT - 6.2 6.2 NOMÉS PARCIALMENT - 3.7 3.7 #TOTAL (n) - 74 74 P10. PER QUIN MOTIU CONSIDERA QUE NO LI HAN SOLUCIONAT EL QUE HA VINGUT A FER? (BASE: ENTREVISTATS A LA SORTIDA DE L’OFICINA DE TROBALLES QUE CONSIDEREN QUE NO ELS HAN SOLU- CIONAT TOTALMENT EL QUE HAN ANAT A FER) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL DESCONTENT AMB LA - 74.8 74.8 RESPOSTA REBUDA ALTRES - 14.9 14.9 HAURÀ DE TORNAR / TRÀMIT EN - 10.3 10.3 VÀRIES FASES #TOTAL (n) - 8 8 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 19 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment P11. QUINS ALTRES SERVEIS MUNICIPALS CONEIX PER DEMANAR INFORMACIÓ I REALITZAR TRÀMITS? (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL CAP 62.7 55.6 57.2 TELÈFON 010 11.5 17.5 16.1 OFICINES ATENCIÓ AL 15.8 11.6 12.5 CIUTADÀ (OAC) NO HO SAP 10.0 10.0 10.0 ALTRES AJUNTAMENT 2.6 4.4 4.0 WEB MUNICIPAL (BCN.CAT) 2.6 3.9 3.6 ALTRES 2.6 3.5 3.3 TELÈFON D’EMERGÈNCIES 112 7.1 0.8 2.2 ALTRES GOBERN CENTRAL - 2.9 2.2 GENERALITAT / 012 2.6 1.8 2.0 TELÈFON DEL CIVISME . - 0.8 0.6 QUIOSC (CAIXER AUTOSERVEI - 0.8 0.6 DE TRÀMITS) #TOTAL (n) 23 74 97 P11.2 CONEIX EL SEGÜENT SERVEI MUNICIPAL PER DEMANAR INFORMACIÓ I REALITZAR TRÀMITS: TELÈ- FON 010 (ESPONTÀNIA I SUGGERIDA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL SÍ 75.5 90.4 87.1 NO 24.5 9.6 12.9 #TOTAL (n) 23 74 97 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 20 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment P11.2 CONEIX EL SEGÜENT SERVEI MUNICIPAL PER DEMANAR INFORMACIÓ I REALITZAR TRÀMITS: TELÈ- FON DEL CIVISME (ESPONTÀNIA I SUGGERIDA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL SÍ 2.6 18.2 14.7 NO 97.4 81.8 85.3 #TOTAL (n) 23 74 97 P11.2 CONEIX EL SEGÜENT SERVEI MUNICIPAL PER DEMANAR INFORMACIÓ I REALITZAR TRÀMITS: TELÈ- FON WEB MUNICIPAL (BCN.CAT) (ESPONTÀNIA I SUGGERIDA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL SÍ 35.3 58.0 52.9 NO 64.7 42.0 47.1 #TOTAL (n) 23 74 97 P11.2 CONEIX EL SEGÜENT SERVEI MUNICIPAL PER DEMANAR INFORMACIÓ I REALITZAR TRÀMITS: TELÈ- FON QUIOSC (CAIXAR AUTOSERVEI DE TRÀMITS) (ESPONTÀNIA I SUGGERIDA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL SÍ 18.4 20.5 20.1 NO 81.6 79.5 79.9 #TOTAL (n) 23 74 97 P11.2 CONEIX EL SEGÜENT SERVEI MUNICIPAL PER DEMANAR INFORMACIÓ I REALITZAR TRÀMITS: OFICINES D’ATENCIÓ AL CIUTADÀ (OAC) (ESPONTÀNIA I SUGGERIDA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL SÍ 37.5 35.7 36.1 NO 62.5 64.3 63.9 #TOTAL (n) 19 65 84 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 21 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment P11.3 HA UTILITZAT EL SEGÜENT SERVEI MUNICIPAL PER DEMANAR INFORMACIÓ I REALITZAR TRÀMITS: TELÈFON 010 (BASE: CONEIXEN EL SERVEI) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL SÍ 100.0 87.4 89.8 NO - 12.6 10.2 #TOTAL (n) 17 68 85 P11.3 HA UTILITZAT EL SEGÜENT SERVEI MUNICIPAL PER DEMANAR INFORMACIÓ I REALITZAR TRÀMITS: TELÈFON DEL CIVISME (BASE: CONEIXEN EL SERVEI) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL SÍ - 50.7 48.6 NO 100.0 49.3 51.4 #TOTAL (n) 1 14 15 P11.3 HA UTILITZAT EL SEGÜENT SERVEI MUNICIPAL PER DEMANAR INFORMACIÓ I REALITZAR TRÀMITS: WEB MUNICIPAL (BCN.CAT) (BASE: CONEIXEN EL SERVEI) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL SÍ 87.4 74.5 76.5 NO 12.6 25.5 23.5 #TOTAL (n) 9 44 53 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 22 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment P11.3 HA UTILITZAT EL SEGÜENT SERVEI MUNICIPAL PER DEMANAR INFORMACIÓ I REALITZAR TRÀMITS: QUIOSC (CAIXER AUTOSERVEI DE TRÀMITS) (BASE: CONEIXEN EL SERVEI) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL SÍ 85.6 65.6 69.7 NO 14.4 34.4 30.3 #TOTAL (n) 5 17 22 P11.3 HA UTILITZAT EL SEGÜENT SERVEI MUNICIPAL PER DEMANAR INFORMACIÓ I REALITZAR TRÀMITS: OFICINES D’ATENCIÓ AL CIUTADÀ (OAC) (BASE: CONEIXEN EL SERVEI) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL SÍ 89.3 83.8 85.1 NO 10.7 16.2 14.9 #TOTAL (n) 11 32 43 12 PER QUÈ NO FA SERVIR: EL TELÈFON 010 (BASE: CONEIXEN PERÒ NO UTILITZEN EL SERVEI) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL NO L’HA NECESSITAT / NO LI FA FALTA - 73.1 73.1 DESCONEIXEMENT DEL SERVEI O DEL SEU - 26.9 26.9 FUNCIONAMENT #TOTAL (n) - 8 8 12 PER QUÈ NO FA SERVIR: EL TELÈFON DEL CIVISME (BASE: CONEIXEN PERÒ NO UTILITZEN EL SERVEI) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL NO L’HA NECESSITAT / NO LI FA FALTA 100.0 79.3 80.9 UTILITZA ALTRES SERVEIS - 20.7 19.1 #TOTAL (n) 1 6 7 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 23 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment 12 PER QUÈ NO FA SERVIR: LA WEB MUNICIPAL (BCN.CAT) (BASE: CONEIXEN PERÒ NO UTILITZEN EL SERVEI) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL NO L’HA NECESSITAT / NO LI FA FALTA 100.0 66.1 68.8 MANCA DE CONEIXEMENTS PER UTILITZAR-LO - 12.6 11.6 DESCONEIXEMENT DEL SERVEI O DEL SEU - 12.6 11.6 FUNCIONAMENT NO HO HA PENSAT - 8.8 8.1 #TOTAL (n) 1 10 11 12 PER QUÈ NO FA SERVIR: QUIOSC (CAIXER AUTOSERVEI DE TRÀMITS) (BASE: CONEIXEN PERÒ NO UTILITZEN EL SERVEI) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL NO L’HA NECESSITAT / NO LI FA FALTA - 85.5 77.1 DESCONEIXEMENT DEL SERVEI O DEL SEU - 14.5 13.1 FUNCIONAMENT UTILITZA ALTRES SERVEIS 100.0 - 9.8 #TOTAL (n) 1 6 7 12 PER QUÈ NO FA SERVIR: LES OFICINES D’ATENCIÓ AL CIUTADÀ (OAC) (BASE: CONEIXEN PERÒ NO UTILITZEN EL SERVEI) (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL NO L’HA NECESSITAT / NO LI FA FALTA 100.0 66.8 72.6 NO HO HA PENSAT - 18.5 15.3 NO ÉS PRÀCTIC - 14.7 12.1 #TOTAL (n) 1 6 7 Z1. SEXE MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL HOME 70.8 46.8 52.2 DONA 29.2 53.2 47.8 #TOTAL (n) 23 74 97 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 24 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment Z2. (RESUM) QUINA EDAT TÉ VOSTÈ? (BASE: RESPONEN LA PREGUNTA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL Mitjana 48.2 44.0 45.0 Des.Est 21.8 19.2 19.9 #TOTAL (n) 23 74 97 Z2. (RESUM) QUINA EDAT TÉ VOSTÈ? MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL MENYS DE 18 ANYS - 7.4 5.7 DE 18 A 24 ANYS 16.2 13.2 13.8 DE 25 A 34 ANYS 21.8 16.0 17.3 DE 35 A 44 ANYS 11.4 17.5 16.2 DE 45 A 54 ANYS 11.5 13.9 13.3 DE 55 A 64 ANYS 15.2 11.6 12.4 DE 65 A 74 ANYS 2.6 13.7 11.2 75 ANYS I MÉS 21.2 6.8 10.0 #TOTAL (n) 23 74 97 Z3. (RESUM) QUINA ÉS LA SEVA NACIONALITAT? (ESPONTÀNIA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL ESPANYOLA 73.7 75.0 74.7 RESTA DE PAÏSOS 21.0 19.6 19.9 ALTRES UNIÓ EUROPEA 5.3 5.4 5.4 #TOTAL (n) 23 74 97 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 25 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment Z3. QUINA ÉS LA SEVA NACIONALITAT? (ESPONTÀNIA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL ALEMANYA 2.6 1.0 1.4 ARGENTINA 4.9 1.5 2.3 AUSTRÀLIA - 1.4 1.1 BOLÍVIA - 2.0 1.6 COLÒMBIA 9.9 1.4 3.3 ESPANYA 73.7 75.0 74.7 FRANÇA - 1.0 0.8 GRAN BRETANYA - 1.9 1.4 HONDURES 6.2 1.4 2.5 ITÀLIA 2.6 2.1 2.2 MARROC - 0.8 0.6 MÈXIC - 1.6 1.2 PERÚ - 2.4 1.8 PORTUGAL - 1.3 1.0 REPÚBLICA DOMINICANA - 1.4 1.1 UCRAÏNA - 1.3 1.0 VENEÇUELA - 1.0 0.8 XINA - 1.4 1.1 #TOTAL (n) 23 74 97 Z4. QUINA ÉS LA SEVA LLENGUA HABITUAL? (ESPONTÀNIA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL CASTELLÀ 69.1 58.2 60.6 CATALÀ 28.3 37.9 35.8 ALTRES 2.6 3.9 3.6 #TOTAL (n) 23 74 97 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 26 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment Z5. QUIN ES EL SEU NIVELL D’ESTUDIS ACABATS? MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL SECUNDARIS GENERALS (BATXILLERAT, PREU, BUP, 27.8 22.4 23.6 COU) UNIVERSITARIS (GRAU, DIPLOMATURA, 22.5 22.6 22.6 LLICENCIATURA) SECUNDARIS PROFESSIONALS (COMERÇ, FP1, 20.4 18.6 19.0 FP2, MÒDULS, GRAU MITJÀ/SUPERIOR) OBLIGATORIS (PRIMÀRIA, EGB, ESO) 21.7 18.1 18.9 POST UNIVERSITARIS (MÀSTER, POSTGRAU, 7.6 17.6 15.4 DOCTORAT QUE REQUEREIXIN TITULACIÓ UNIVERSITÀRIA) NO HA ACABAT ELS ESTUDIS OBLIGATORIS - 0.8 0.6 #TOTAL (n) 23 74 97 Z6. ACTUALMENT, QUINA ÉS LA SEVA SITUACIÓ LABORAL? MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL TREBALLA PER COMPTE D’ALTRI (ASSALARIAT/ADA) 53.8 35.4 39.5 JUBILAT/ADA / PENSIONISTA (INCAPACITAT/ADA 21.2 24.0 23.4 LABORAL) ESTUDIANT 10.0 18.5 16.6 ATURAT/ADA / BUSCA FEINA 9.7 9.6 9.6 TREBALLA PER COMPTE PROPI (EMPRESARI, 5.3 10.4 9.3 AUTÒNOM) TASQUES DE LA LLAR (NO REMUNERADES) - 2.1 1.6 #TOTAL (n) 23 74 97 Z7 (RESUM). A QUINA POBLACIÓ VIU HABITUALMENT? MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL BARCELONA CIUTAT 68.0 78.9 76.5 RESTA DE CATALUNYA 23.0 19.6 20.4 ESTRANGER 9.0 1.5 3.2 #TOTAL (n) 23 74 97 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 27 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment Z7 A QUINA POBLACIÓ EXACTAMENT? (BASE: RESIDENTS FORA DE BARCELONA CIUTAT) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL BADALONA 42.1 11.2 20.7 HOSPITALET DE LLOBREGAT (L’) 13.9 12.5 12.9 ESPLUGUES DE LLOBREGAT - 14.6 10.1 CORNELLÀ DE LLOBREGAT - 11.2 7.8 ESTATS UNITS D’AMÈRICA 19.9 - 6.1 BERGA - 7.6 5.2 CERVERA - 7.6 5.2 ANDORRA - 7.0 4.9 IGUALADA - 7.0 4.9 LLINARS DEL VALLÈS - 7.0 4.9 SANT CUGAT DEL VALLÈS 15.9 - 4.9 SANT JUST DESVERN - 7.0 4.9 ALEMANYA 8.3 - 2.5 CORBERA DE LLOBREGAT - 3.7 2.5 SANT BOI DE LLOBREGAT - 3.7 2.5 #TOTAL (n) 7 16 23 Z8. DISTRICTE MUNICIPAL (BASE: RESIDENTS A BARCELONA CIUTAT) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL NOU BARRIS 12.5 18.5 17.3 GRÀCIA 13.3 12.4 12.6 EIXAMPLE 21.8 9.2 11.8 CIUTAT VELLA 7.3 11.5 10.6 SANTS-MONTJUÏC 19.3 8.4 10.6 SANT MARTÍ - 11.1 8.8 SARRIÀ-SANT GERVASI 5.2 8.6 7.9 SANT ANDREU - 8.8 7.0 HORTA-GUINARDÓ 10.4 6.1 6.9 LES CORTS 10.2 5.5 6.4 #TOTAL (n) 16 58 74 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 28 http://ajuntament.barcelona.cat Usuaris i usuàries oficina Troballes - 2n Semestre 2022 Encreuaments - Moment VOL AFEGIR ALGUN COMENTARI O FER ALGUN SUGGERIMENT SOBRE L’OFICINA DE TROBALLES? MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL NO 83.2 88.7 87.4 SI 16.8 11.3 12.6 #TOTAL (n) 23 74 97 VOL AFEGIR ALGUN COMENTARI O FER ALGUN SUGGERIMENT SOBRE L’OFICINA DE TROBALLES? (ESPONTÀNIA) (MULTIRESPOSTA) MOMENT % Columna i Recompte total ENTRADA SORTIDA TOTAL CAP 83.2 88.7 87.4 SATISFACCIÓ GENERAL AMB EL SERVEI 2.6 3.3 3.1 AMPLIAR HORARI (EN GENERAL) 2.6 2.5 2.5 INSATISFACCIÓ AMB L’ATENCIÓ TELEFÒNICA 6.4 0.8 2.0 INSATISFACCIÓ AMB LA WEB - 1.8 1.4 MILLORAR EL TEMPS DE LES TRAMITACIONS - 1.5 1.1 PROBLEMES AMB ELS ORDINADORS DE L’ENTRADA - 1.4 1.1 MILLORAR L’ESPAI DE L’OFICINA 5.1 - 1.1 INSATISFACCIÓ GENERAL AMB EL SERVEI - 1.3 1.0 CALDRIA SER MÉS EFICAÇ - 1.3 1.0 L’HAN ATÈS CORRECTAMENT / AMABLEMENT - 1.0 0.8 #TOTAL (n) 23 74 97 Registre Públic d’Enquestes i Estudis d’Opinió 29 http://ajuntament.barcelona.cat