Carta de Serveis de la Fundació Mies van der Rohe Data d’actualització: 25/05/2023 Data d’aprovació: 16/03/2017 ÍNDEX Missió ....................................................................................................................................................... - 2 - Dades de contacte ................................................................................................................................... - 2 - Compromisos de qualitat ........................................................................................................................ - 3 - Canals de participació, queixes, reclamacions i suggeriments ............................................................. - 3 - Serveis ...................................................................................................................................................... - 4 - Dret d’entrada i visita al Pavelló Mies van der Rohe ......................................................................... - 4 - Entrada espectacles al Pavelló Mies van der Rohe ............................................................................ - 8 - Cessió d’ús del Pavelló Mies van der Rohe ......................................................................................... - 9 - Utilització de la imatge del Pavelló Mies van der Rohe .................................................................... - 13 - Arxiu documental i biblioteca de la Fundació Mies van der Rohe ...................................................- 16 - Annexos ..................................................................................................................................................- 18 - Centres prestadors .............................................................................................................................- 18 - Seguiment d’indicadors i objectius de gestió ...................................................................................- 19 - - 1 - La Carta de Serveis de la Fundació Mies van der Rohe està adreçada a les persones, entitats, professionals, empreses i organitzacions interessades en conèixer aspectes fonamentals dels seus objectius i compromisos i de la seva activitat referent a l'oferta de serveis a les persones. La Carta de Serveis ajuda que es coneguin els serveis que ofereix i realitza la Fundació Mies van der Rohe alhora que l’apropa a l'Administració Pública:  Facilita l’exercici dels drets i obligacions.  Donar a conèixer mitjançant la Carta què se la pot exigir i a què està obligada.  Integra la veu de les persones a l'organització. Un dels punts fonamentals de la Carta és que estableix canals de comunicació i de participació, i de recollida i resposta a les queixes i suggeriments.  La Carta dona transparència a la gestió i permet conèixer el grau de compromís pel que fa a la qualitat en la prestació dels serveis i el seu acompliment. MISSIÓ L’objectiu inicial de l’Entitat va ser fer possible la reconstrucció, el manteniment, l’ús i l’administració del Pavelló Alemany de l’Exposició Internacional de 1929, situat al Parc de Montjuïc de la ciutat de Barcelona. Actualment els seus objectius són:  La conservació, l’ús i l’administració de l’esmentat Pavelló Alemany.  L’impuls i la difusió del debat cultural sobre els problemes de l’arquitectura contemporània, des de la perspectiva de la seva condició urbana.  L’organització de premis, cursos, simpòsiums, exposicions, publicacions, concerts, audicions i tota classe d’activitats que puguin contribuir a la consecució dels seus objectius culturals i ciutadans.  La creació d’un centre de formació i d’un centre d’arxiu documental i bibliogràfic d’arquitectura, centrat en l’obra de Mies van der Rohe, i en l’arquitectura catalana, espanyola, europea i internacional moderna i contemporània.  L’atenció a les iniciatives d’interès i caràcter internacional, dintre de l’àmbit dels objectius anteriors que permetin situar a la ciutat de Barcelona en els circuits culturals europeus i internacionals.  La gestió i explotació dels béns i les activitats de l’Entitat dins de l’àmbit de les finalitats que li són pròpies.  La potenciació de les relacions entre la cultura i el món universitari, promovent vincles que facilitin la interacció entre el món universitari i la vida cultural.  La promoció del turisme cultural en l’àmbit temàtic de l’arquitectura com a instrument de promoció internacional de la ciutat i de la seva vida cultural.  Qualsevol altra relacionada amb les anteriors i amb les seves funcions que l’Ajuntament li pogués assignar. DADES DE CONTACTE ADREÇA TELÈFON C/ Provença 318 pral 2, 08037 Barcelona 93 215 10 11 Veure ubicació aquí WEB CORREU ELECTRÒNIC http://miesbcn.com/ fundacio@miesbcn.com - 2 - ATENCIÓ AL PÚBLIC De dilluns a divendres excepte festius i vacances (horaris i dies de tancament s’indiquen a la nostra pàgina web)  De dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 COM ARRIBAR-HI  Metro: L3, L5 Diagonal, L5 i L4 Verdaguer  FGC: Provença  Autobús: H10, 20, B24, V17, 45, 33, 34, 7, 6, 24  Bicing COMPROMISOS DE QUALITAT La Fundació es compromet a mantenir el Pavelló i l’arxiu en perfecte estat per tal de proveir els serveis. INDICADORS I OBJECTIUS GENERALS Número de serveis realitzats i que totes les peticions siguin ateses en els terminis establerts. COMPENSACIONS ESTABLERTES PER A INCOMPLIMENTS Realització del servei en una altra data. CANALS DE PARTICIPACIÓ, QUEIXES, RECLAMACIONS I SUGGERIMENTS PARTICIPACIÓ I COL·LABORACIÓ CIUTADANA Canals:  Telemàtic: al correu electrònic fundacio@miesbcn.com  Telefònic: 932 151 011 QUEIXES, RECLAMACIONS I SUGGERIMENTS Canals:  Telemàtic: al correu electrònic fundacio@miesbcn.com TEMPS DE RESPOSTA 5 dies laborables un cop rebuda la reclamació, queixa o suggeriment. - 3 - SERVEIS Els Serveis de la Fundació Mies van der Rohe giren al voltant del seu arxiu documental i biblioteca, i de l'accés, visita, espectacles, cessions i imatge del Pavelló Mies van der Rohe:  Dret d’entrada i visita al Pavelló Mies van der Rohe  Entrada espectacles al Pavelló Mies van der Rohe  Cessió d’ús del Pavelló Mies van der Rohe  Utilització de la imatge del Pavelló Mies van der Rohe  Arxiu documental i biblioteca de la Fundació Mies van der Rohe DRET D’ENTRADA I VISITA AL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE DESCRIPCIÓ Dret d’entrada i visita del Pavelló Mies van der Rohe. UTILITAT Donar a conèixer el Pavelló Mies van der Rohe dissenyat per Mies van der Rohe en motiu de l’Exposició Universal de 1929. GARANTIA Autoritat competent de la gestió i conservació del Pavelló Mies van der Rohe. DRETS I DEURES DE LES PERSONES USUÀRIES  No es pot accedir amb aigua i beguda.  No es pot tocar l’aigua de les piscines.  Està prohibit fumar.  L'obtenció, fixació o reproducció en qualsevol mitjà d'imatges preses del Pavelló Mies van der Rohe per ser utilitzades amb usos o fins publicitaris i/o comercials o qualsevol similar, requeriran en tot cas del previ consentiment i l’autorització per escrit de la Fundació Mies van der Rohe. La vulneració d'aquest requisit podrà donar lloc a l'exercici de les accions legals corresponents. PROCEDIMENTS DE GESTIÓ DEL SERVEI 1. Presentació de la petició 1.1. Resposta afirmativa, continuar amb el pas 2 1.2. En altres casos, es torna al punt 1 2. Entrega factura del servei 3. Comprovació de pagament 4. Confirmació del servei OBJECTIUS DE GESTIÓ DEL SERVEI  Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos  Mantenir el Pavelló obert al públic un 90% del calendari natural - 4 - MODALITAT 1: ENTRADA GENÈRICA AL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE Descripció Dret d’entrada genèrica que permet visitar el Pavelló Mies van der Rohe en alguna de les següents modalitats: entrada individual, menors de 16 anys, estudiants, promocions o grups. Ofereix Document. Entrada al Pavelló Mies van der Rohe. Cost i forma de Pagament Vegeu: https://miesbcn.com/wp-content/uploads/2022/12/Preus-publics-BOPB-2023.pdf Pagament:  En el cas d’entrades individuals, en efectiu o tarja de crèdit.  En el cas de grups, en efectiu o transferència bancària.  Online: A través de la plataforma Tiqets o Getyourguide. Centres Prestadors  Pavelló Mies van der Rohe Canals de Petició  Presencial: al Pavelló Mies van der Rohe  Telemàtic: Online: a través de la plataforma Tiqets o Getyourguide En cas de grups:  Telemàtic: correu electrònic pavellomies@miesbcn.com  Telefònic: 932 151 011 Canals de Gestió  Presencial: al Pavelló Mies van der Rohe  Telemàtic: Online: a través de la plataforma Tiqets o Getyourguide En cas de grups:  Telemàtic: correu electrònic pavellomies@miesbcn.com  Telefònic: 932 151 011 Canals de Recepció  Presencial: al Pavelló Mies van der Rohe Objectiu de gestió  Mantenir el Pavelló obert al públic un 90% del calendari natural MODALITAT 2: VISITA ESPECIALITZADA D’ARQUITECTURA AL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE Descripció Servei especialitzat i personalitzat de visita guiada al Pavelló Mies van der Rohe realitzada per un expert en arquitectura contemporània per a un grup reduït de persones d’una durada de 30 minuts aproximadament. Aquest servei s’ha de sol·licitar amb un mínim de 6 setmanes d’antelació. Ofereix Acompanyament personal. Visita guiada per expert. - 5 - Cost i forma de Pagament Vegeu: https://miesbcn.com/wp-content/uploads/2022/12/Preus-publics-BOPB-2023.pdf Pagament: Transferència bancària. Centres Prestadors  Pavelló Mies van der Rohe Canals de Petició  Telemàtic: correu electrònic pavellomies@miesbcn.com  Telefònic: 932 151 011 Canals de Gestió  Telemàtic: correu electrònic pavellomies@miesbcn.com  Telefònic: 932 151 011 Canals de Recepció  Presencial: al Pavelló Mies van der Rohe Objectiu de gestió  Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos. MODALITAT 3: VISITA GRUP ESCOLAR AL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE Descripció Visita grup escolar al Pavelló Mies van der Rohe. Aquest servei s’ha de sol·licitar amb un mínim de 6 setmanes d’antelació. Ofereix Document. Entrada al Pavelló Mies van der Rohe. Cost i forma de Pagament Vegeu: https://miesbcn.com/wp-content/uploads/2022/12/Preus-publics-BOPB-2023.pdf Pagament: Transferència bancària. Centres Prestadors  Pavelló Mies van der Rohe Canals de Petició  Telemàtic: correu electrònic educa@miesbcn.com  Telefònic: 932 151 011 Canals de Gestió  Telemàtic: correu electrònic educa@miesbcn.com  Telefònic: 932 151 011 Canals de Recepció  Presencial: al Pavelló Mies van der Rohe Objectiu de gestió  Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos. - 6 - MODALITAT 4: VISITA EDUCATIVA AL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE Descripció Visita grup escolar amb activitat educativa al Pavelló Mies van der Rohe. Aquest servei s’ha de sol·licitar amb un mínim de 6 setmanes d’antelació. Ofereix Acompanyament personal. Visita guiada. Cost i forma de Pagament Vegeu: https://miesbcn.com/wp-content/uploads/2022/12/Preus-publics-BOPB-2023.pdf Pagament: Transferència bancària. Centres Prestadors  Pavelló Mies van der Rohe Canals de Petició  Telemàtic: correu electrònic educa@miesbcn.com  Telefònic: 932151011 Canals de Gestió  Telemàtic: correu electrònic educa@miesbcn.com  Telefònic: 932151011 Canals de Recepció  Presencial: al Pavelló Mies van der Rohe Objectiu de gestió  Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos. MODALITAT 5: VISITA EDUCATIVA ONLINE AL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE Descripció Visita online de grup escolar al Pavelló Mies van der Rohe. Aquest servei s’ha de sol·licitar amb un mínim de 6 setmanes d’antelació. Ofereix Acompanyament personal. Visita guiada online. Cost i forma de Pagament Vegeu: https://miesbcn.com/wp-content/uploads/2022/12/Preus-publics-BOPB-2023.pdf Pagament: Transferència bancària. Centres Prestadors  Pavelló Mies van der Rohe (online) Canals de Petició  Telemàtic: correu electrònic educa@miesbcn.com  Telefònic: 932151011 - 7 - Canals de Gestió  Telemàtic: correu electrònic educa@miesbcn.com  Telefònic: 932151011 Canals de Recepció  Telemàtic: al Pavelló Mies van der Rohe (online) Objectiu de gestió  Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos. ENTRADA ESPECTACLES AL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE DESCRIPCIÓ Permet l’entrada al Pavelló Mies van der Rohe per assistir a un espectacle organitzat per la Fundació Mies van der Rohe. UTILITAT Donar a conèixer artistes i activitats culturals al Pavelló Mies van der Rohe. GARANTIA Autoritat competent de la gestió i conservació del Pavelló Mies van der Rohe. DRETS I DEURES DE LES PERSONES USUÀRIES  Condicions d’accés: No es pot accedir al Pavelló amb menjar o beguda. No es pot fumar. No es pot enregistrar l’esdeveniment amb cap tipus d’aparell d’àudio o vídeo.  Condicions de les entrades: El client és responsable de la seva entrada. L’organització es reserva el dret de cancel·lació per condicions de força major o circumstàncies alienes a la seva voluntat. En cas de anul·lació de l’esdeveniment es retornarà l’import de l’entrada pel mateix procediment amb que es va adquirir. PROCEDIMENTS DE GESTIÓ DEL SERVEI 1. Compra d’entrades a l’espectacle 2. Entrega de l’entrada 3. Accés a l'espectacle Ofereix Esdeveniment. Cost i forma de Pagament Vegeu: https://miesbcn.com/wp-content/uploads/2022/12/Preus-publics-BOPB-2023.pdf Pagament: Segons tipologia espectacle, efectiu, visa, transferència bancària o a través de la plataforma Tiqets. Centres Prestadors  Pavelló Mies van der Rohe - 8 - Canals de Petició Segons tipologia espectacle:  Presencial: al Pavelló Mies van der Rohe  Telemàtic: a botiga online o plataforma Tiqets Canals de Gestió Segons tipologia espectacle:  Presencial: al Pavelló Mies van der Rohe  Telemàtic: a botiga online o plataforma Tiqets Canals de Recepció  Presencial: al Pavelló Mies van der Rohe OBJECTIUS DE GESTIÓ DEL SERVEI  Assegurar el compliment de les sessions programades al 70% CESSIÓ D’ÚS DEL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE DESCRIPCIÓ Cessió d’ús del Pavelló Mies van der Rohe per a l’organització d’actes institucionals, culturals, privats i comercials adaptant-se a les diferents necessitats. Aquest servei s’ha de sol·licitar amb un mínim de 6 setmanes d’antelació. UTILITAT Utilització de l’equipament del Pavelló Mies van der Rohe. GARANTIA Autoritat competent de la gestió i conservació del Pavelló Mies van der Rohe. NORMATIVA REGULADORA DEL SERVEI  El client assumeix la responsabilitat derivada del incompliment de la llei 28/2005 de mesures contra el tabaquisme, així com de les ordenances municipals reguladores de soroll i contaminació acústica. DRETS I DEURES DE LES PERSONES USUÀRIES I. Presentació del formulari de cessió d’ús complimentat i signat. II. Pagament previ de les tarifes corresponents, segons horari i característiques de l’acte organitzat. Si es produís una variació de qualsevol de les condicions pactades inicialment, s’emetrà una liquidació complementària d’acord amb les tarifes de la Fundació Mies van der Rohe. III. La Fundació Mies van der Rohe es reserva el dret de no acceptar la instal·lació d’elements que puguin perjudicar la imatge o seguretat del Pavelló. IV. El personal de la Fundació supervisarà el desenvolupament de les sessions de treball, estant capacitat per suspendre-la si es produís un fet que ho justifiqués. V. Cap membre de l’equip manipularà els elements del Pavelló sense l’autorització del personal de la Fundació. VI. Si les necessitats elèctriques ho requereixen, el client ha d’instal·lar el corresponent grup generador. - 9 - VII. El client ha de contractar la instal·lació dels corresponents lavabos portàtils. VIII. La responsabilitat pels possibles accidents o desperfectes que es puguin produir aniran a càrrec del client, el qual ha d’assegurar l’acte per un valor de 600.000 € i presentarà una còpia del rebut de la pòlissa a la Fundació en abonar la liquidació. IX. La instal·lació dels serveis es realitzarà d’acord amb la memòria de l’acte i les indicacions del personal de la Fundació encarregat de supervisar-lo. X. Les fotografies o filmacions realitzades dins de l’acte no podran ser utilitzades en mitjans de comunicacions externs sense l’autorització de la Fundació Mies van der Rohe. PROCEDIMENTS DE GESTIÓ DEL SERVEI 1. Presentació de la petició 2. Presentació del formulari de cessió d’ús complimentat i signat 3. Enviament de liquidació 4. Comprovació de pagament 5. Enviament de la confirmació de la cessió 6. Realització de l'acte OBJECTIUS DE GESTIÓ DEL SERVEI  Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos. MODALITAT 1: CESSIÓ D‘ÚS DEL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE PER ACTES INSTITUCIONALS I CULTURALS Descripció Cessió d’ús del Pavelló Mies van der Rohe per a l’organització d’actes institucionals i culturals. Aquest servei s’ha de sol·licitar amb un mínim de 6 setmanes d’antelació. Ofereix Instal·lacions. Esdeveniment o acte. Cost i forma de Pagament Vegeu: https://miesbcn.com/wp-content/uploads/2022/12/Preus-publics-BOPB-2023.pdf Pagament: Transferència bancària. Centres Prestadors  Pavelló Mies van der Rohe Canals de Petició  Telemàtic: correu electrònic pavellomies@miesbcn.com  Telefònic: 932 151 011 Canals de Gestió  Telemàtic: correu electrònic pavellomies@miesbcn.com  Telefònic: 932 151 011 Canals de Recepció  Presencial: al Pavelló Mies van der Rohe Objectiu de gestió  Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos. - 10 - - 11 - MODALITAT 2: CESSIÓ D‘ÚS DEL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE PER ACTES PRIVATS Descripció Cessió d’ús del Pavelló Mies van der Rohe per a l’organització d’actes privats. Aquest servei s’ha de sol·licitar amb un mínim de 6 setmanes d’antelació. Ofereix Instal·lacions. Esdeveniment o acte. Cost i forma de Pagament Vegeu: https://miesbcn.com/wp-content/uploads/2022/12/Preus-publics-BOPB-2023.pdf Pagament: Transferència bancària. Centres Prestadors  Pavelló Mies van der Rohe Canals de Petició  Telemàtic: correu electrònic pavellomies@miesbcn.com  Telefònic: 932 151 011 Canals de Gestió  Telemàtic: correu electrònic pavellomies@miesbcn.com  Telefònic: 932 151 011 Canals de Recepció  Presencial: al Pavelló Mies van der Rohe Objectiu de gestió  Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos. MODALITAT 3: CESSIÓ D‘ÚS DEL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE PER ACTES COMERCIALS Descripció Cessió d‘ús del Pavelló Mies van der Rohe per actes comercials. Aquest servei s’ha de sol·licitar amb un mínim de 6 setmanes d’antelació. Ofereix Instal·lacions. Esdeveniment o acte. Cost i forma de Pagament Vegeu: https://miesbcn.com/wp-content/uploads/2022/12/Preus-publics-BOPB-2023.pdf Pagament: Transferència bancària. Centres Prestadors  Pavelló Mies van der Rohe Canals de Petició  Telemàtic: correu electrònic pavellomies@miesbcn.com  Telefònic: 932 151 011 - 12 - Canals de Gestió  Telemàtic: correu electrònic pavellomies@miesbcn.com  Telefònic: 932 151 011 Canals de Recepció  Presencial: al Pavelló Mies van der Rohe Objectiu de gestió  Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos. UTILITZACIÓ DE LA IMATGE DEL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE DESCRIPCIÓ Permís per a la realització de fotografies i/o filmacions i la cessió d’imatges i de drets de reproducció no exclusius del Pavelló Mies van der Rohe. UTILITAT Obtenció de material gràfic i audiovisual existent d'alta qualitat. Enregistraments propis de fotografia i filmació. GARANTIA Autoritat competent de la gestió i conservació del Pavelló Mies van der Rohe. DRETS I DEURES DE LES PERSONES USUÀRIES Segons la tipologia de reproducció d’imatge o realització de fotografies i/o filmacions: S'especifiquen en la Informació complementària de cada Modalitat del Servei. PROCEDIMENTS DE GESTIÓ DEL SERVEI 1. Presentació de la petició 2. Presentació del formulari corresponent complimentat i signat 3. Enviament de liquidació 4. Comprovació de pagament 5. Enviament de la confirmació de la cessió o drets de reproducció OBJECTIUS DE GESTIÓ DEL SERVEI  Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos. - 13 - MODALITAT 1: REALITZACIÓ DE FOTOGRAFIES I/O FILMACIONS AL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE Descripció Fotografiar i/o filmar professionalment o no professionalment amb o sense ànim de lucre el Pavelló Mies van der Rohe. Aquest servei s’ha de sol·licitar amb un mínim de 6 setmanes d’antelació. Ofereix Document. Activitat. Instal·lació. Permís per a la realització de les fotografies i/o filmació. Cost i forma de Pagament Vegeu: https://miesbcn.com/wp-content/uploads/2022/12/Preus-publics-BOPB-2023.pdf Pagament: Transferència bancària. Centres Prestadors  Pavelló Mies van der Rohe Informació complementària Condicions: I. Presentació de la sol·licitud complimentada i signada. II. Pagament previ dels tarifes corresponents, segons horari, característiques i difusió de les filmacions realitzades. Si es produís una variació de qualsevol de les condicions pactades inicialment, s’emetrà una liquidació complementària d’acord amb les tarifes de la Fundació Mies van der Rohe. III. La Fundació Mies van der Rohe es reserva el dret de no acceptar la instal·lació d’elements que puguin perjudicar la imatge o seguretat del Pavelló. (Fotografia/Filmació cultural): Cal fer constar en el producte: Fundació Mies van der Rohe IV. El personal de la Fundació supervisarà el desenvolupament de les sessions de treball, estant capacitat per suspendre-la si es produís un fet que ho justifiqués. V. Cap membre de l’equip manipularà els elements del Pavelló sense l’autorització del personal de la Fundació. VI. Si les necessitats elèctriques ho requereixen, el client haurà d’instal·lar el corresponent grup generador. VII. Els espais de vestuari, maquillatge i càtering (si s’escau) estaran situats fora de les sales del Pavelló, corrent a càrrec del client la seva contractació i instal·lació (respectant les ubicacions que indiquin el personal de la Fundació). No estan a disposició dels usuaris del pavelló, els següents serveis que la Fundació es reserva per al seu ús exclusiu: la llibreria i el seu magatzem i els telèfons privats de la Fundació. VIII. La responsabilitat pels possibles accidents o desperfectes que es puguin produir aniran a càrrec del client, el qual haurà d’estar assegurat i presentarà la còpia del rebut de la pòlissa a la Fundació per valor de 600.000 € en abonar la liquidació. IX. (Filmacions/Fotografies Publicitàries) S’entregarà a la Fundació dues còpies de la filmació realitzada.(Fotografia/Filmació cultural): El client es compromet a reproduir les imatges en els termes acordats amb la Fundació, quedant expressament prohibit qualsevol ús diferent al pactat. Per utilitzacions diferents a les pactades, el client haurà de demanar la corresponent autorització a la Fundació Mies van der Rohe. Canals de Petició  Telemàtic: correu electrònic pavellomies@miesbcn.com  Telefònic: 932 151 011 - 14 - Canals de Gestió  Telemàtic: correu electrònic pavellomies@miesbcn.com  Telefònic: 932 151 011 Canals de Recepció  Presencial: al Pavelló Mies van der Rohe Objectiu de gestió  Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos. MODALITAT 2: DRETS APLICABLES A LA REPRODUCCIÓ DE LA IMATGE DEL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE Descripció Cessió d’imatges i de drets de reproducció no exclusius del Pavelló Mies van der Rohe. Ofereix Material gràfic. Enviament imatges i cessió drets de reproducció no exclusius. Cost i forma de Pagament Vegeu: https://miesbcn.com/wp-content/uploads/2022/12/Preus-publics-BOPB-2023.pdf Pagament: Transferència bancària. Centres Prestadors  Pavelló Mies van der Rohe Informació complementària Condicions:  La Fundació Mies van der Rohe ha de rebre per escrit l’acceptació d’aquestes Condicions  Generals abans de fer l’enviament del material fotogràfic.  Els drets de reproducció es cedeixen de manera no exclusiva.  No es permet cedir el material a tercers.  En qualsevol forma de reproducció de les fotografies haurà de constar el nom de l’autor i de la Fundació: Fotografia:© Fundació Mies van der Rohe.  El sol·licitant es compromet a respectar la integritat de l’obra.  La persona o entitat autoritzada es compromet a enviar a la Fundació un mínim de tres exemplars de la publicació en la què es reprodueixen les fotografies cedides sigui quin sigui el suport de reproducció.  La Fundació Mies van der Rohe es reserva el dret d’emprendre les accions legals que cregui oportunes contra aquelles persones que incompleixin aquestes condicions. Canals de Petició  Telemàtic: al correu electrònic fundacio@miesbcn.com Canals de Gestió  Telemàtic: al correu electrònic fundacio@miesbcn.com Canals de Recepció  Telemàtic: al correu electrònic del sol·licitant - 15 - Objectiu de gestió  Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos. ARXIU DOCUMENTAL I BIBLIOTECA DE LA FUNDACIÓ MIES VAN DER ROHE DESCRIPCIÓ Permet l’accés i la consulta de l’arxiu de totes les edicions del Premi d’Arquitectura Contemporània de la Unió Europea – Premi Mies van der Rohe i de l’arxiu i la biblioteca sobre el Pavelló, Mies van der Rohe i Lilly Reich. Aquest servei s’ha de sol·licitar amb un mínim de 6 setmanes d’antelació. UTILITAT Donar a conèixer i difondre l’arxiu i biblioteca de la Fundació Mies van der Rohe. GARANTIA Autoritat competent de la gestió i conservació del Pavelló Mies van der Rohe i l’organització del Premi d’Arquitectura Contemporània de la Unió Europea – Premi Mies van der Rohe. DRETS I DEURES DE LES PERSONES USUÀRIES El material consultat no pot sortir de les instal·lacions. PROCEDIMENTS DE GESTIÓ DEL SERVEI 1. Presentació de la petició 2. Confirmació de la visita a l’arxiu i biblioteca OBJECTIUS DE GESTIÓ DEL SERVEI  Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos. MODALITAT 1: CONSULTA ARXIU BIBLIOGRÀFIC DEL PAVELLÓ, DE MIES VAN DER ROHE I DE LILLY REICH I ARXIU DEL PREMI MIES VAN DER ROHE Descripció Permet l’accés i la consulta de l’arxiu de totes les edicions del Premi d’Arquitectura Contemporània de la Unió Europea – Premi Mies van der Rohe. Aquest servei s’ha de sol·licitar amb un mínim de 6 setmanes d’antelació. Ofereix Informació. Coneixement. Consulta de l’arxiu. Cost i forma de Pagament Gratuït. Centres Prestadors  Fundació Mies van der Rohe - 16 - Informació complementària És imprescindible cita prèvia. Canals de Petició  Telemàtic: al correu electrònic fundacio@miesbcn.com Canals de Gestió  Telemàtic: al correu electrònic fundacio@miesbcn.com Canals de Recepció  Telemàtic: al correu electrònic del sol·licitant Objectiu de gestió  Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos. - 17 - ANNEXOS CENTRES PRESTADORS Data actualització: 13/04/2018 PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE ADREÇA TELÈFON Av Francesc Ferrer i Guàrdia, 7, 08038 Barcelona 93 423 40 16 Veure ubicació aquí WEB CORREU ELECTRÒNIC http://miesbcn.com/ca/el-pavello/ pavellomies@miesbcn.com ATENCIÓ AL PÚBLIC Veure horaris a la nostra pàgina web COM ARRIBAR-HI  Metro: L1 i L3 Espanya  FGC: Pl. Espanya  Autobús Gran Via: 9, 38, 65, 91, 109, EA, EB, EN, N1, N15  Autobús Avda. Ferrer i Guàrdia: 13, 50, 61, 193 DESCRIPCIÓ Pavelló Alemany de l’Exposició Internacional de 1929, situat al Parc de Montjuïc de la ciutat de Barcelona. INSTAL·LACIONS Edifici de 1050m2 d’una sola planta amb zona enjardinada, dues làmines d’aigua, una zona coberta, parets de marbre i vidriades. Accés especial per persones amb mobilitat reduïda. MODALITATS DE SERVEI  Entrada genèrica al Pavelló Mies van der Rohe  Visita especialitzada d’arquitectura al Pavelló Mies van der Rohe  Visita guiada personalitzada al Pavelló Mies van der Rohe  Visita grup escolar amb activitats organitzades al Pavelló Mies van der Rohe  Entrada al Pavelló Mies van der Rohe amb espectacle  Cessió d’ús del Pavelló Mies van der Rohe per actes institucionals i culturals  Cessió d’ús del Pavelló Mies van der Rohe per actes privats  Cessió d’ús del Pavelló Mies van der Rohe per actes comercials  Realització de fotografies i/o filmacions al Mies van der Rohe  Drets aplicables a la reproducció de la imatge del Pavelló Mies van der Rohe - 18 - S i EGUIMENT D’ INDICADORS I OBJECTI US DE GESTIÓ Data actualització: 25/5/2023 SERVEI: DRET D’ENTRADA I VISITA AL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Número de visitants anual del Pavelló Mies van der Rohe 86.232 94.731 24.671 43.562 88.437 Quantitat de peticions de servei realitzades 102 104 64 115 112 Percentatge de sol·licituds respostes en un temps inferior - - - - 100% a 15 dies OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 100% 100% 100% 100% 100% Grau acompliment 111% 111% 111% 111% 111% 2. Mantenir el Pavelló obert al públic un 90% del calendari natural 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 85% 88% 72,6% (1) 90,68% 85,20% Grau acompliment 94% 98% 81% 101% 101% (1) Tancat 83,5 dies per COVID-19 Proposta per al 2023:  Donar resposta abans de 10 dies hàbils en el 90% dels casos  Mantenir el Pavelló obert al públic un 85% del calendari natural MODALITAT 1: ENTRADA GENÈRICA AL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Número de visitants anual del Pavelló Mies van der Rohe 86.232 94.731 24.671 43.562 88.437 Percentatge de dies que el Pavelló és obert al públic - - - - 85,20% segons calendari natural - 19 - OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Mantenir el Pavelló obert al públic un 90% del calendari natural 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 85% 88% 72,6% (1) 90,68% 85,20% Grau acompliment 94% 98% 81% 101% 101% (1) Tancat 83,5 dies per COVID-19 Proposta per al 2023:  Mantenir el Pavelló obert al públic un 85% del calendari natural MODALITAT 2: VISITA ESPECIALITZADA D’ARQUITECTURA AL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Número de visites guiades especialitzades d’arquitectura realitzades 24 29 2 5 24 Percentatge de sol·licituds respostes en un temps inferior a 15 dies - - - - 100% OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 100% 100% 100% 100% 100% Grau acompliment 111% 111% 111% 111% 111% Proposta per al 2023:  Donar resposta abans de 10 dies hàbils en el 90% dels casos MODALITAT 3: VISITA GRUP ESCOLAR AL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Quantitat de grups escolars que han visitat el Pavelló durant l’any 435 465 142 233 379 Percentatge de sol·licituds respostes en un temps inferior a 15 dies - - - - 95% OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 100% 100% 100% 100% 95% Grau acompliment 111% 111% 111% 111% 106% Proposta per al 2023:  Donar resposta abans de 10 dies hàbils en el 90% dels casos - 20 - MODALITAT 4: VISITA ACTIVITAT EDUCATIVA AL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Quantitat d’activitats educatives realitzades al Pavelló durant l’any 23 42 10 9 19 Percentatge de sol·licituds respostes en un temps inferior a 15 dies - - - - 95% OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 95% 95% 95% 95% 95% Grau acompliment 106% 106% 106% 106% 106% Proposta per al 2023:  Donar resposta abans de 10 dies hàbils en el 90% dels casos MODALITAT 5: VISITA EDUCATIVA ONLINE AL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE INDICADORS DE GESTIÓ 2021 2022 Quantitat d’activitats educatives realitzades al Pavelló durant l’any 2 1 Percentatge de sol·licituds respostes en un temps inferior a 15 dies - 100% OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos 2021 2022 % assolit 100% 100% Grau acompliment 111% 111% Proposta per al 2023:  Donar resposta abans de 10 dies hàbils en el 90% dels casos SERVEI: ENTRADA ESPECTACLES AL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Número d’entrades venudes als diferents espectacles durant l’any 0 0 0 243 310 Percentatge de sessions realitzades segons programació - - - - 100% OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Complir els compromisos de serveis al 70% 2018 2019 2020 2021 % assolit 100% 100% 100% 100% Grau acompliment 143% 143% 143% 143% - 21 - 2. Assegurar el compliment de les sessions programades al 70% 2022 % assolit 100% Grau acompliment 143% Proposta per al 2023:  Assegurar el compliment de les sessions programades al 70% SERVEI: CESSIÓ D’ÚS DEL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Número de cessions per a actes durant l’any 30 35 1 26 47 Percentatge de peticions contestades en menys de 15 dies hàbils - - - - 95% OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 95% 95% 100% 95% 95% Grau acompliment 106% 106% 111% 106% 106% Proposta per al 2023:  Donar resposta abans de 10 dies hàbils en el 90% dels casos MODALITAT 1: CESSIÓ D‘ÚS DEL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE PER ACTES INSTITUCIONALS I CULTURALS INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Número de cessions per a actes institucionals i culturals durant un any 16 18 1 19 29 Percentatge de peticions contestades en menys de 15 dies hàbils - - - - 95% OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 95% 95% 100% 95% 95% Grau acompliment 105% 105% 111% 105% 105% Proposta per al 2023:  Donar resposta abans de 10 dies hàbils en el 90% dels casos - 22 - MODALITAT 2: CESSIÓ D‘ÚS DEL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE PER A ACTES PRIVATS INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Número d’actes privats organitzats durant un any 2 6 0 2 1 Percentatge de peticions contestades en menys de 15 dies hàbils - - - - 95% OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 95% 95% 100% 95% 95% Grau acompliment 105% 105% 111% 105% 105% Proposta per al 2023:  Donar resposta abans de 10 dies hàbils en el 90% dels casos MODALITAT 3: CESSIÓ D‘ÚS DEL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE PER A ACTES COMERCIALS INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Número de cessions per a actes comercials durant un any 12 11 0 5 17 Percentatge de peticions contestades en menys de 15 dies hàbils - - - - 95% OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 95% 95% 100% 95% 95% Grau acompliment 105% 105% 111% 105% 105% Proposta per al 2023:  Donar resposta abans de 10 dies hàbils en el 90% dels casos SERVEI: UTILITZACIÓ DE LA IMATGE DE PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Número de peticions rebudes i gestionades en un any 65 62 29 78 69 Percentatge de sol·licituds respostes en un temps inferior a 15 dies - - - - 95% OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 95% 95% 97% 95% 95% Grau acompliment 105% 105% 108% 105% 105% - 23 - Proposta per al 2023:  Donar resposta abans de 10 dies hàbils en el 90% dels casos MODALITAT 1: REALITZACIÓ DE FOTOGRAFIES I/O FILMACIONS AL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Número de peticions rebudes i gestionades en un any 31 30 3 48 51 Percentatge de sol·licituds respostes en un temps inferior a 15 dies - - - - 95% hàbils OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 95% 95% 100% 95% 95% Grau acompliment 105% 105% 111% 105% 105% Proposta per al 2023:  Donar resposta abans de 10 dies hàbils en el 90% dels casos MODALITAT 2: DRETS APLICABLES A LA REPRODUCCIÓ DE LA IMATGE DEL PAVELLÓ MIES VAN DER ROHE INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Número de peticions rebudes i gestionades en un any 34 32 26 30 18 Percentatge de sol·licituds respostes en un temps inferior a 15 dies - - - - 95% hàbils OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 95% 95% 95% 95% 95% Grau acompliment 105% 105% 105% 105% 105% Proposta per al 2023:  Donar resposta abans de 10 dies hàbils en el 90% dels casos SERVEI: ARXIU DOCUMENTAL I BIBLIOTECA DE LA FUNDACIÓ MIES VAN DER ROHE INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Número de peticions rebudes i gestionades en un any 34 12 22 32 20 Percentatge de sol·licituds respostes en un temps inferior a 15 dies - - - - 95% - 24 - OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos 2018 2019 2020 2021 2022 % assolit 97% 97% 97% 97% 95% Grau acompliment 108% 108% 108% 108% 105% Proposta per al 2023:  Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos MODALITAT 1: CONSULTA ARXIU BIBLIOGRÀFIC DEL PAVELLÓ, DE MIES VAN DER ROHE I DE LILLY REICH I ARXIU DEL PREMI MIES VAN DER ROHE INDICADORS DE GESTIÓ 2018 2019 2020 2021 2022 Número de peticions rebudes i gestionades en un any a l’arxiu dels 0 0 0 2 - Premis Mies van der Rohe Nombre de peticions rebudes i gestionades en un any a l’arxiu - - - - 20 bibliogràfic del Pavelló, de Mies van der Rohe i de Lilly Reich i arxiu del Premi Mies van der Rohe Percentatge de sol·licituds a l’arxiu bibliogràfic del Pavelló, de Mies - - - - 95% van der Rohe i de Lilly Reich i arxiu del Premi Mies van der Rohe respostes en un temps inferior a 15 dies hàbils OBJECTIUS DE GESTIÓ 1. Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos a les peticions rebudes i gestionades a l’arxiu del Premi Mies van der Rohe 2018 2019 2020 2021 % assolit 100% 100% 100% 100% Grau acompliment 111% 111% 111% 111% 2. Donar resposta abans de 15 dies hàbils en el 90% dels casos a les peticions rebudes i gestionades a l’arxiu bibliogràfic del pavelló, de Mies van der Rohe i de Lilly Reich i arxiu del premi Mies Van der Rohe 2022 % assolit 95% Grau acompliment 105% Proposta per al 2023:  Donar resposta abans de 10 dies hàbils en el 90% dels casos i Any 2020: Cal tenir en compte que arran de la declaració d’estat d’alarma per la gestió de la situació de crisis sanitària ocasionada per la COVID-19 (Reial Decret 463/2020, de 14 de març), molts dels serveis i modalitats oferts a la ciutadania es van veure greument afectats, en alguns casos perquè no es van poder portar a terme, i en d’altres, perquè van veure molt reduïda la seva activitat. És per això que els indicadors van veure disminuïts els seus valors i alguns dels objectius de gestió no es van poder complir i/o avaluar. - 25 -