GASETA MUNICIPAL 26 d’octubre del 2023 CSV: d222c9a22a3641c6 Convenis – Conveni ANUNCI adjudicació de la gestió Cívica de l’Espai Jove de Les corts. La Comissió de Govern, en sessió de 26 de juliol de 2023, ha aprovat la següent proposta d’acord: Adjudicar l'expedient núm. 23S07331 (subvenció de referència núm. 22S10866) que té per objecte la gestió cívica de l'Espai Jove de les Corts, situat al carrer Dolors Masferrer núm. 31, de Barcelona a favor de la PLATAFORMA INFANTIL I JUVENIL DE LES CORTS, amb NIF G62798285 per haver obtingut la millor puntuació d'acord amb els criteris de valoració establerts a les bases reguladores de l'adjudicació de la gestió cívica i de conformitat amb la documentació que consta en l'expedient. Aprovar el conveni de Gestió Cívica de l'Espai Jove de les Corts per al seu desenvolupament entre la PLATAFORMA INFANTIL I JUVENIL DE LES CORTS, i l'Ajuntament de Barcelona. Disposar a favor de l'entitat adjudicatària esmentada la despesa per un import de 140.000,00 euros (IVA exclòs), dels quals 46.666,67 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/0604/48903/23222 del pressupost de l'any 2023 i 93.333,33 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/060448903/23222 del pressupost de l'any 2024, condicionat a l'existència de crèdit adequa i suficient en el pressupost posterior a l'actual i requerir l'entitat beneficiària que procedeixi a la formalització i devolució del conveni de gestió cívica signat amb signatura electrònica reconeguda vàlidament emesa per un Prestador de Serveis de Certificació que garanteixi la identitat i integritat del document, de conformitat amb el que estableix la Llei 6/2020, d'11 de novembre reguladora de determinats aspectes dels serveis electrònics de confiança. Requerir a l'entitat beneficiària que, en el termini màxim de 3 mesos a partir de la data de finalització de l'activitat, presenti justificació amb un compte justificatiu que haurà d'incloure memòria d'actuació i memòria justificativa del cost total del projecte. Facultar el regidor del Districte de les Corts per a la signatura de l'esmentat conveni. Donar-ne compte a la Comissió de de Drets Socials, Cultura i Esports. D’acord amb la base dotzena de les bases de concurrència pública per a la gestió cívica de l'Espai Jove de les Corts, es procedeix a publicar l’adjudicació de l’atorgament, i la formalització del conveni s’incorpora al present anunci. Barcelona, 19 d’octubre de 2023. El cap del Departament de Serveis Jurídics – Secretaria, Amadeo Silva Gómez. 1 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 26 d’octubre del 2023 CSV: d222c9a22a3641c6 CONVENI de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i a l’entitat Plataforma Infantil i Juvenil de les Corts per a la gestió Cívica de l’Espai Jove del districte de les Corts. REUNITS D'una part, l'Il·lm. Sr. David Escudé Rodríguez, regidor del Districte de les Corts nomenat per Decret d'Alcaldia de 17 de juny de 2023, en ús de les facultats conferides per acord de la Comissió de Govern de data 26 de juliol de 2023, i assistit en aquest acte pel Sr. Amadeo Silva Gómez, Secretari delegat del Districte de les Corts de l'Ajuntament de Barcelona per delegació del Secretari General de la Corporació d'1 d'abril de 2022 amb efectes 19 d'abril de 2022, en funcions de fedatari públic i d'assessorament legal segons disposen els articles 3 i 7 del Reial Decret 128/2018, de 16 de març pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris de l'Administració Local amb habilitació de caràcter nacional així com l'article 92bis de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, que certifico; D'altra part, la senyora Anna Iñigo Vicente, amb DNI núm. XXXXXXXXX, que actua en aquest acte en representació de l'entitat PLATAFORMA INFANTIL I JUVENIL DE LES CORTS, amb NIF G62798285, en qualitat de presidenta, segons estatuts i inscripció al Registre d'Associacions de la Generalitat de Catalunya, referència número 27.346 i l'adreça electrònica XXXXXX habilitada per a notificacions. Ambdues parts es reconeixen mútuament la capacitat jurídica i d'obrar suficient per al present acord, en les qualitats en que respectivament actuen i EXPOSEN I. Que l'Ajuntament de Barcelona (d'ara endavant l'Ajuntament) és propietari de l'Espai Jove de les Corts ubicat al carrer Dolors Masferrer 29-31, del Districte de les Corts. II. Que el dia 30 de març de 2023 la Comissió de Govern va aprovar les bases particulars per a l'adjudicació de l'Espai Jove de les Corts pel procediment de concurrència pública, i va publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona del dia 12 d'abril de 2023 i en va convocar la concurrència per la presentació de projectes de gestió cívica durant el termini de 34 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació. Aquestes bases formen part del conveni com annex 2, incloent els seus annexos on s'hi troben el plànol i l'inventari de l'equipament. III. Que l'entitat PLATAFORMA INFANTIL I JUVENIL DE LES CORTS va presentar el seu projecte de gestió cívica a la concurrència i el dia 30 de maig de 2023 la Comissió de Govern, a proposta de la Comissió de Valoració prevista a la Base Onzena un cop valorat el projecte, ha acordat adjudicar la gestió cívica de L'Espai Jove de les Corts a PLATAFORMA INFANTIL I JUVENIL DE LES CORTS, aprovar el projecte de gestió presentat amb la proposta de preus comunicats pel desenvolupament de tallers i activitats, disposar la despesa de 46.666,67 euros per a l'any 2023 i de 93.333,33 euros per a l'any 2024 a favor de l'esmentada entitat, en concepte de subvenció, prevista a la Base Quarta de les bases reguladores de la present gestió cívica. 2 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 26 d’octubre del 2023 CSV: d222c9a22a3641c6 IV. D'acord amb la Base Tretzena de les reguladores d'aquesta gestió cívica, l'adjudicació de la gestió cívica es formalitza mitjançant el present conveni de col·laboració tot establint les obligacions bilaterals i vetllant pel bon funcionament del servei. CLÀUSULES PRIMERA. OBJECTE DEL CONVENI L'objecte del present conveni és formalitzar l'adjudicació i les condicions de la gestió cívica de l'Espai Jove de les Corts a favor de l'entitat PLATAFORMA INFANTIL I JUVENIL DE LES CORTS. Aquesta gestió implica la cessió dels béns necessaris per al desenvolupament de l'activitat, de conformitat amb allò previst al Decret 336/1988 pel qual s'aprova el reglament de Patrimoni dels ens locals, així com l'adscripció dels béns mobles inventariables (Annex 3). SEGONA. RÈGIM JURÍDIC Ambdues parts se sotmeten explícitament al que estableixen les clàusules del present conveni i el projecte de gestió aprovat (Annex 1) i, supletòriament, a les Bases particulars per a l'adjudicació de la gestió cívica de l'Espai Jove de les Corts mitjançant el procediment de pública concurrència (Annex 2). El present conveni té naturalesa administrativa i es formula d'acord amb el document Conceptualització de la gestió cívica i el model de Bases de la Gestió cívica aprovat definitivament per la comissió de govern en data 30 de març de 2023 i publicat al Butlletí oficial de la Província de Barcelona el dia 12 d'abril de 2023. A més de l'article 34 de la Carta Municipal de Barcelona i el Reglament de participació ciutadana, són també d'aplicació d'aquest conveni: • La Normativa general reguladora de les subvencions municipals, aprovada pel Plenari del Consell Municipal en sessió de data 17 de desembre de 2010. • La Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. • El Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei general de subvencions. • El Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals de Catalunya. • La normativa municipal reguladora dels expedients d'autorització de l'atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions, aprovada pel Decret d'Alcaldia de 27 d'abril de 2011. • La resta de normativa administrativa que sigui d'aplicació. TERCERA. VIGÈNCIA DEL CONVENI La gestió cívica tindrà una durada de 12 mesos i s'iniciarà l'1 d'octubre de 2023 o el dia següent a la data de formalització del conveni, si aquest fos posterior. 3 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 26 d’octubre del 2023 CSV: d222c9a22a3641c6 El conveni podrà ser prorrogat per acord exprés de les parts com a màxim 36 mesos. Si s'escau, les parts hauran de formalitzar la pròrroga 2 mesos abans de la finalització de la vigència inicial del conveni per tal de garantir la continuïtat del servei. QUARTA. RÈGIM ECONÒMIC-FINANCER 1. Consideracions generals El Projecte de Gestió (Annex 1) inclou l'estudi econòmic-financer que contempla tots els ingressos i les despeses associats a la gestió cívica. La totalitat dels beneficis obtinguts derivats de la gestió cívica s'hauran de destinar a les activitats o serveis oferts en el programa de gestió cívica de l'equipament municipal. 2. Percepció d'ingressos a) L'entitat gestora percebrà, si s'escau, l'import del preu que abonin els usuaris per la prestació dels serveis que rebi (preus comunicats), i percebrà l'import de la subvenció de I 'Administració Municipal en la forma que més endavant s'expressa. La totalitat dels ingressos obtinguts pels cobrament dels preus privats comunicats revertirà al mateix Equipament Municipal: l'Espai Jove de les Corts. b) També formaran part dels ingressos, si escau, altres ingressos que pugui percebre l'Entitat Gestora en virtut d'acord amb altres administracions o agents privats que siguin autoritzats per l'Ajuntament, o de qualsevol altra procedència derivada de l'explotació del servei. 2.1- Preus 1. Els preus comunicats que l'entitat gestora té dret a percebre dels usuaris seran els aprovats per I'Ajuntament de Barcelona per a cada anualitat de la gestió cívica. 2. El gestor presentarà, abans de l'1 de novembre de cada any, la proposta de preus per a l'any següent. També podrà proposar la supressió d'alguns i l'establiment de nous preus. En tot cas, aquesta proposta haurà de ser objecte d'informe valoratiu per part del Consell d'Equipament. 2.2 Subvenció L'Ajuntament atorgarà una subvenció de màxima de 140.000,00 euros anuals, durant la vigència del present conveni. La despesa corresponent a l'esmentada subvenció anirà amb càrrec a: C. Any C. Funció C. Orgànic Import Econòmic 2023 48903 232.22 0604 46.666,67 € 2024 48903 232.22 0604 93.333,33 € Import Total 140.000,00 € 4 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 26 d’octubre del 2023 CSV: d222c9a22a3641c6 Atès que el present conveni comporta despeses de caràcter plurianual, la seva autorització o realització resta subordinada al crèdit que per a cada exercici autoritzin els respectius pressupostos municipals. Aquesta subvenció s'ha establert en base a l'estructura anual de despesa i ingressos de l'estudi econòmic -financer, i en cap cas podrà ser incrementada. L'Ajuntament abonarà a l'entitat gestora la subvenció anual en 3 pagaments a compte distribuïts de la següent manera: • 1r pagament per import de 46.666,67€, corresponent al 33,33% del total de la subvenció anual, a pagar durant els 30 dies següents a l'entrada en vigor del conveni. • 2n pagament per import de 65.333,33€, corresponent al 46,67% del total de la subvenció anual, a pagar durant el mes de gener. • 3r pagament per import de 28.000,00€, corresponent al 20,00% del total de la subvenció anual, a pagar durant el mes de maig. En cas de pròrroga es replicarà la forma de pagament esmentada anteriorment. L'import de la subvenció s'entén com un pagament a compte que caldrà justificar amb la documentació establerta en la clàusula d'obligacions especifiques en relació a la subvenció. L'Entitat Gestora presentarà la documentació exigida en la Base Catorzena, de les Bases degudament auditada. En el seu cas, la quantitat no justificada en relació amb la subvenció atorgada serà ingressada per l'Entitat Gestora en el compte que l'Ajuntament li indiqui. En cap cas l'Entitat tindrà dret a percebre la totalitat màxima de la subvenció establerta durant la vigència de l'acord de gestió cívica si es produeixen variacions que representin una reducció de les despeses i/o un increment dels ingressos previstos en el pressupost fixat, o altres circumstancies que alterin el règim econòmic-financer inicialment establert, d'acord amb el que s'estableix la clàusula catorzena en quant a les obligacions específiques en relació amb la subvenció. Pel que fa als conceptes que podran ser objecte de subvenció, en relació al projecte, seran subvencionables les següents despeses, en la mesura que responguin de manera indubtable a la naturalesa de l'activitat subvencionada i es realitzin dins del termini establert en les bases: • Nòmina i Seguretat Social del personal de la persona jurídica incorporat a la gestió. • Lloguers: arrendament de béns immobles i béns mobles. • Comunicacions: telèfon, correu, missatgeria. • Material fungible d'oficina: paper, impresos, fotocòpies i altre material d'oficina. • Arrendaments: fotocopiadora, impressora, font d'aigua,... • Assegurances. 5 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 26 d’octubre del 2023 CSV: d222c9a22a3641c6 • Serveis realitzats per tercers com, per exemple: seguretat o auditoria del projecte . • Despeses de manteniment o reparació, tant pel que fa a l'equipament en general com al material i software informàtic. • Altres conceptes específics del projecte concret degudament justificats per l'entitat i aprovats per l'Ajuntament de Barcelona prèviament. Totes les despeses a justificar aniran directament lligades a la realització del projecte a subvencionar i en cap cas es destinaran al finançament de l'entitat gestora. En cap cas es consideraran despeses subvencionables: • Els impostos indirectes quan siguin susceptibles de recuperació o compensació, ni els impostos sobre la renda. • Les despeses realitzades que estiguin facturades amb data anterior a la data d'inici del projecte. • Sancions. Si l'Ajuntament directament, o l'Entitat Gestora, amb autorització i conformitat de l'Ajuntament, obtinguessin aportacions públiques o privades amb la signatura dels corresponents acords específics, aquestes aportacions s'hauran de reflectir en el compte justificatiu. CINQUENA. DRETS I OBLIGACIONS DE L'ENTITAT GESTORA Els drets i obligacions de l'Entitat Gestora d'acord amb la Base Catorzena de les Bases particulars per a l'adjudicació de la gestió cívica de l'Espai Jove del districte de les Corts mitjançant el procediment de pública concurrència són els següents: Drets del gestor cívic a) Percebre la subvenció. b) Percebre els ingressos derivats del pagament dels preus per les persones usuàries, que se sotmetran a règim de comunicació. c) Utilitzar l'espai cedit per desenvolupar la gestió cívica. d) Ocupar i utilitzar l'espai objecte de concessió, la possessió pacífica del qual li haurà de garantir l'Ajuntament contra qualsevol pertorbació que, de fet o de dret, se li pugui causar. No obstant això, haurà de garantir el normal funcionament dels altres serveis públics que es presten en l'edifici de l'Espai Jove del Districte de les Corts. Obligacions del gestor cívic a) Gestionar l'equipament amb la continuïtat i la regularitat establertes sense altres interrupcions que les que es produirien si la gestió es prestés de forma directa per l'Ajuntament. Garantir que les activitats que es desenvoluparan, tant per part de l'entitat 6 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 26 d’octubre del 2023 CSV: d222c9a22a3641c6 gestora com els espais cedits a terceres persones o associacions de tota mena, respectaran les ordenances i la legislació vigent. b) Gestionar per sí mateix, sens perjudici de la prestació d'activitats complementàries per tercers designats de conformitat amb la legislació de subvencions. En aquests supòsits, l'entitat haurà de complir amb les disposicions establertes a l'article 31.3 de la Llei General de Subvencions i demanar com a mínim tres ofertes de diferents proveïdors, quan el contracte superi els límits del contracte menor previst a la legislació de contractes del Sector Públic. c) Guardar reserva respecte de les dades o antecedents que no siguin públics o notoris i que estiguin relacionats amb l'objecte de la gestió, dels que hagi tingut coneixement amb ocasió de l'atorgament de la gestió: - Les entitats gestores han de complir la normativa de protecció de dades de caràcter personal, adoptant i implementant les mesures de seguretat previstes pel Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades) i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals. Les entitats han d'establir les mesures organitzatives i tècniques necessàries per garantir la seguretat de les dades a les quals accedeixi com a conseqüència de la gestió cívica. Sobretot, ha d'adoptar les mesures adients per evitar l'alteració, la pèrdua, el tractament o l'accés no autoritzat a les dades esmentades. I ha d'informar les persones interessades que poden exercir l'accés a la seva informació i la resta de drets, en els termes inclosos a la legislació vigent. - Tractar les dades de caràcter personal de manera confidencial i reservada, així com informar i requerir el consentiment de les persones interessades, quan correspongui, si és que s'ha de produir qualsevol cessió de les dades, sobretot a l'Ajuntament de Barcelona, amb la finalitat de donar a conèixer i promocionar iniciatives municipals relacionades amb el foment de la cultura i l'associacionisme en general. El responsable del tractament no podrà tractar les dades amb una altra finalitat que no sigui compatible amb la que va motivar la recollida inicial de les dades de caràcter personal. Aquesta obligació continuarà vigent un cop el conveni s'hagi acabat, per acabament del seu termini o objecte, per resolució o qualsevol altra causa legalment admesa o establerta en aquestes bases. - En cas de coresponsabilitat en el tractament de dades, caldrà formalitzar els acords corresponents en els termes de l'article 26 del Reglament (UE) 2016/679 i a l'article 29 de la Llei orgànica 3/2018. - També haurà de guardar la deguda confidencialitat respecte a tota la informació obtinguda i documentació elaborada per raó de l'execució de la gestió cívica, i aquesta documentació no podrà ser reproduïda, cedida, difosa, publicada o utilitzada per a finalitats diferents de les establertes en aquestes bases, fins i tot un cop acabada la gestió cívica. 7 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 26 d’octubre del 2023 CSV: d222c9a22a3641c6 d) Portar un registre detallat dels cursos, tallers i cessió d'espais amb la informació necessària que permeti el control sobre la relació d'ingressos percebuts així com el llistat de les sol·licituds d'espai i d'accés acceptades i denegades. e) Acreditar, per part de l'entitat titular de la gestió cívica, la contractació d'una pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil per l'import mínim de 600.000€ i una pòlissa d'assegurança d'accidents per l'import mínim de 600.000€, per tal de respondre dels danys que es poguessin ocasionar tant en les instal·lacions com als tercers que participessin en les activitats organitzades a l'equipament. Aquestes pòlisses hauran de presentar-se prèviament a la formalització del conveni i haurà de mantenir-se vigent durant tot el període de la gestió cívica. Les pòlisses d'assegurança hauran de mantenir-se vigents durant tot el període de la concessió i s'hauran de remetre al correu electrònic següent: contractaciolescorts@bcn.cat. f) Mantenir el bon estat de les instal·lacions així com les obres, els béns i mitjans auxiliars aportats per l'Administració. g) Comunicar i obtenir de l'Administració autorització expressa per a la realització d'obres de reparació menor o conservació i manteniment de l'edifici i de les seves instal·lacions. h) Obtenir de l'Administració, si escau, els permisos i autoritzacions necessaris per dur a terme les activitats que s'ofereixin fora de la programació habitual. S'entén per "programació habitual" la derivada del projecte de gestió cívica. i) Fer-se càrrec de les despeses següents: • Les derivades de la contractació del personal necessari per a la correcta gestió de l'equipament i les activitats que s'acordin. • Manteniment. Seran a càrrec de l'adjudicatària les següents tasques, considerades com a petit manteniment, inclou: • Còpies de claus i de comandaments a distància de tot tipus. • Muntatge o/i trasllats de mobles petits (carros, armariets, calaixeres, etc.). • Instal·lació, reparació o retirada de prestatgeries, suros, plafons, quadres, cartells, etc. • Neteja i recollida de mobles en desús, runa, brossa, etc. • Muntatge i/o trasllat d'elements (neveres, electrodomèstics, etc..). • Muntatge i/o trasllat d'elements per fer les activitats dins i fora del centre (pèrgoles, cadires, plafons, maquetes....) . • Petites reparacions de fontaneria. • Canvi de bombetes, sempre que sigui possible. • La substitució de material fungible (focus, cables, etc.) dels equips audiovisuals serà a càrrec de l'adjudicatari. • Altres • Material informàtic, audiovisual i d'oficina: el subministrament i manteniment dels equips informàtics i software (ordinadors i impressores) necessaris pel normal desenvolupament de les tasques del personal que gestiona l'equipament serà a 8 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 26 d’octubre del 2023 CSV: d222c9a22a3641c6 càrrec de l'adjudicatari. Així mateix, assumirà els costos dels materials d'oficina i consumibles informàtics fungibles (per exemple: tòners, tinta impressores, etc.). • Les que originin la contractació del personal necessari per a la correcta gestió de la instal·lació i de les activitats que s'acordin. • Les derivades de la divulgació i difusió de la publicitat. • Altres derivades de la gestió cívica. j) Admetre qualsevol persona que compleixi els requisits establerts reglamentàriament en la utilització de l'equipament, sense més limitacions que el pagament del preu de les activitats realitzades, la mateixa capacitat d'aforament i les característiques tècniques de l'equipament. k) Tenir cura del bon ordre de l'equipament, sense perjudici dels poders de seguiment i control de l'Ajuntament. l) Respondre de tots els danys i perjudicis que es derivin del funcionament de la gestió cívica, ocasionats tant a tercers com a la Corporació o al personal que en depèn. m) Disposar de comptabilitat separada de la comptabilitat pròpia de l'entitat pel que fa als comptes relatius a la gestió cívica. n) Informar l'Ajuntament de Barcelona del desenvolupament del programa d'activitats, i de la relació d'ingressos i despeses en relació amb la gestió de l'equipament. o) Pel que fa a la difusió i publicitat de les activitats, en els suports de comunicació, hi ha de constar el logotip de l'Ajuntament de Barcelona - Districte de les Corts. Tota la publicitat s'ha d'ajustar a la normativa municipal. Així mateix, tots els elements de retolació, senyalització i publicitat hauran de realitzar-se de conformitat amb la normativa municipal. Igualment, la gestió cívica s'ha d'identificar pel que fa a l'equipament i comunicació. p) L'entitat encarregada de la gestió cívica no pot cedir els drets ni les obligacions derivats del seu atorgament. En cap cas la durada de les prestacions accessòries podrà excedir la durada de la gestió cívica. q) L'entitat ha d'aportar tot el personal necessari per al desenvolupament de la gestió cívica. Tot el personal que executa les prestacions dependrà únicament de l'entitat a tots els efectes, sense que entre l'entitat gestora, el personal i l'Ajuntament existeixi cap vincle de dependència funcionarial ni laboral. Si escau, es produirà la subrogació del personal en els termes que resultin dels convenis col·lectius i de la legislació laboral que sigui d'aplicació. Així mateix, es comunicarà a la Direcció de Serveis a les Persones i al Territori la relació del personal contractat i qualsevol modificació en el termini màxim de 7 dies naturals des del fet causant. r) Un cop extingida la gestió cívica per qualsevol de les causes previstes, el gestor cívic ha d'abandonar l'equipament i retornar a l'Ajuntament tots els béns inventariats, inclosos, si escau, el conjunt de millores realitzades i els béns adquirits amb càrrec a la subvenció durant el període de vigència del conveni. S'exclouen de l'inventari municipal aquells béns de propietat específica de l'associació, entitat o agrupació que s'hagin adquirit o inventariat com a tals. 9 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 26 d’octubre del 2023 CSV: d222c9a22a3641c6 s) Complir la normativa en matèria de prevenció de riscos laborals (Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals, la Llei 54/2003, de 12 de desembre, de reforma del marc de prevenció de riscos laborals i resta de normativa d'aplicació); extrem que ha d'acreditar documentalment a petició de l'Ajuntament. I, en cas que existeixi veïnatge amb algun servei municipal s'haurà de donar compliment, quan escaigui, a les disposicions sobre coordinació d'activitats empresarials a què es refereix l'article 24 de la Llei 31/1995, i el Reial decret 171/2004, de 30 de gener. Particularment: Presentar en el Registre General de l'Ajuntament, simultàniament amb la formalització del conveni o amb anterioritat, la documentació acreditativa del compliment de les previsions de la normativa en matèria de prevenció de riscos laborals. - Donar compliment, quan escaigui, a les disposicions sobre coordinació d'activitats empresarials a què es refereix l'article 24 de la Llei 31/1995, i el Reial Decret 171/2004, de 30 de gener, així com a les previsions establertes en el manual de prevenció de riscos laborals per a empreses externes de l'Ajuntament de Barcelona, i presentar, degudament signat pel legal representant, juntament amb la documentació exigida en el paràgraf anterior, el document de coordinació empresarial en prevenció de riscos laborals. t) L'entitat beneficiària assumirà l'elaboració i implantació d'un pla d'emergència, per tal de garantir el compliment de les obligacions derivades de l'aplicació de l'article 20 de la Llei 31/1995 de Prevenció de Riscos laborals, referents a les mesures a adoptar en cas d'emergència, o d'un pla d'autoprotecció, en compliment del Decret 30/2015, segons sigui d'aplicació. u) Formar part dels òrgans de participació, control i seguiment de l'equipament i assistir a les seves reunions. Aquests òrgans seran una Comissió Tècnica de Gestió amb una periodicitat de trobada mensual durant el primer any, i a partir d'aquest moment una reunió trimestral; i un Consell de l'Equipament amb una periodicitat de dues reunions anuals. v) Donar compliment a la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i a l'adolescència i particularment en relació a l'article 13. Atès que la gestió de l'equipament implica contacte amb persones menors d'edat, l'entitat haurà d'aportar la declaració responsable indicant que té en el seu poder la certificació negativa del "Registro Central de Delincuentes Sexuales y de Trata de Seres Humanos" vigent de cadascun de les persones treballadores que executin aquest contracte." Quan li sigui requerit per la Comissió de Seguiment o persona representant del districte de les Corts, l'entitat haurà d'ensenyar les certificacions negatives del "Registro Central de Delincuentes Sexuales y de Trata de Seres Humanos" vigent de cadascuna de les persones que executa la gestió cívica. w) Col·laborar amb les dinàmiques comunitàries de l'entorn i del barri amb la resta d'equipaments i serveis municipals, especialment els adreçats a la població adolescent i jove. Promoure també la participació en aquests espais dels i les joves no associades a cap de les entitats del teixit comunitari. 10 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 26 d’octubre del 2023 CSV: d222c9a22a3641c6 x) Assistir i participar activament a les reunions de coordinació convocades per part de l'Ajuntament i a altres espais de coordinació, com per exemple la Taula Jove de les Corts o la XIALC. y) Garantir que cap entitat, col·lectiu o grup particular de persones no s'apoderi de determinats espais per a ús exclusiu ni es generin dinàmiques excloents ni endogàmiques. z) Elaborar el Projecte Integral i Vertebrador de l'Espai Jove (PIVE), com a eina fonamental per conceptualitzar l'Espai Jove tenint en compte la realitat i les necessitats de l territori, la coherència amb els serveis que incorpora i la participació de la gent jove del districte de les Corts. aa) Elaborar i presentar uns indicadors de seguiment mensual que recolliran les dades acordades amb el Districte de les Corts. bb) En relació amb la gestió del servei, haurà de presentar a través del "responsable del seguiment de la gestió per part de l'Ajuntament de Barcelona, en els terminis que s'estableixen, la següent documentació: aa.1. Documentació que caldrà presentar, anualment, durant el primer trimestre: - Tancament econòmic de l'any anterior, - Revisió limitada, - Memòria gestió anual, - Estructura de càrrecs de l'entitat i del personal contractat per a la gestió cívica, etc. aa.2. Proposta de gestió per al període següent, a 1 de novembre: - Previsió de tancament de l'exercici en curs, - Pressupost de l'exercici següent, - Proposta de preus privats comunicats, - Proposta de línies genèriques de programació del curs, etc. aa.3. Documentació que caldrà presentar trimestralment: - Programació del proper trimestre, - Documents RLC (rebut de liquidació de cotitzacions) i el RNT (Relació Nominal de treballadors) del personal que acreditin el pagament de les corresponents quotes i obligacions de la Seguretat Social, etc. aa.4. Documentació que caldrà presentar mensualment: - Indicadors de funcionament, etc. cc) Vetllar pel compliment de la normativa en relació amb el bon ús de l'equipament per evitar situacions que puguin ocasionar negligència o risc. En aquest sentit queda prohibit: pernoctar a l'equipament, emmagatzemar materials i/o substàncies perilloses (com material pirotècnic o pólvora), o bé , que no estiguin contemplats en la normativa). 11 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 26 d’octubre del 2023 CSV: d222c9a22a3641c6 dd) Complir el calendari i els horaris d'obertura mínims estipulats a l'Annex 2 de les Bases reguladores de la present gestió cívica (Característiques comuns essencials dels projectes dels equipaments municipals: espais joves de ciutat i en concret l'espai jove de les corts). ee) Mantenir l'horari mínim d'obertura setmanal del centre. L'horari de diumenges i festius haurà de tenir en compte donar servei a possibles demandes d'activitats i cessió d'espais. També comunicar i obtenir l'autorització del Districte de les Corts en cas de modificació de l'horari d'obertura i/o de tancament habitual degut a una activitat extraordinària. DILLUNS A DIJOUS DIVENDRES DISSABTES MATINS de 10.00 a 14.00h de 10.00 h a 14.00 h de 10.00 h a 14.00 h TARDES De 14.00 a 22.00h de 14.00 h a 23.00 h de 16.00 h a 23.00 h Obligacions específiques en relació amb la subvenció. a) Acceptar i complir la normativa general reguladora de les subvencions municipals. b) Complir el règim d'incompatibilitats vigent, tenint en compte les vinculacions derivades del dret comunitari europeu. c) Presentar dins del trimestre següent al d'acabament de cada exercici, als efectes de seguiment i control, una revisió limitada del compte d'explotació de la gestió, signada per una persona auditora inscrita en el Registre Oficial d'Auditors de Comptes, així com una relació de despeses realitzades classificades per concepte i en què es detallin imports i una relació d'ingressos obtinguts classificats per fonts de finançament i amb el detall dels imports previstos. Per al supòsit que, com a conseqüència d'un augment d'ingressos o reducció de despeses, respecte als previstos, es constati un resultat positiu en l'exercici auditat, l'entitat gestora podrà presentar reformulació del projecte per a l'aplicació en l'exercici següent a l'auditat, dels fons no exhaurits. La reformulació del projecte haurà de ser aprovada per l'òrgan competent de l'Ajuntament a proposta de la Comissió de Seguiment. En cas contrari, procedirà el reintegrament. Al final de la durada de la gestió cívica es procedirà, si escau, al reintegrament del superàvit existent. En cas d'incompliment de l'obligació de presentació del compte justificatiu, o bé que de l'informe d'auditoria es desprengui una gestió econòmica deficient, procedirà la suspensió de l'obligació d'efectuar nous pagaments a compte fins la regularització de la gestió i sense perjudici de la responsabilitat del gestor. L'entitat beneficiària no haurà de presentar la revisió limitada del compte d'explotació del darrer exercici de la gestió, ja que en aquest cas haurà de presentar la documentació prevista en l'apartat d) de les obligacions específiques del gestor cívic en relació amb la subvenció. d) Justificar l'aplicació dels fons rebuts, la realització de l'activitat i el compliment de la finalitat que determina la concessió de la subvenció. A aquest fi caldrà que, en el termini de tres mesos comptats des de la finalització de l'activitat realitzada, l'entitat beneficiària 12 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 26 d’octubre del 2023 CSV: d222c9a22a3641c6 presenti el compte justificatiu amb aportació de l'informe d'auditor. El compte justificatiu tindrà el contingut següent: • Una memòria d'actuació anual, amb indicació de les activitats realitzades i els resultats obtinguts, en els formats que estableixi la Direcció de Serveis a les Persones i al Territori del Districte de les Corts. • Una memòria econòmica justificativa del cost de les activitats que fonamenten l'atorgament de la subvenció, que inclourà com a mínim una relació classificada de les despeses de les activitats objecte de subvenció, factures o documents de valor probatori equivalent, i una relació d'altres ingressos i subvencions que hagin finançat l'activitat subvencionada, així com el seu destí concret a les activitats del projecte, junt amb un estat representatiu de les quantitats inicialment pressupostades i les desviacions esdevingudes. Quan el projecte hagi tingut amb finançament procedent d'altres subvencions i ingressos haurà d'acreditar-se en la justificació l'import, procedència i aplicació d'aquests fons a les activitats objecte del projecte subvencionat. • En cas d'haver-se contractat prestacions complementàries amb tercers en els extrems recollits en la base catorzena, apartat "Obligacions del beneficiari de la gestió cívica, lletra b)", caldrà aportar les ofertes presentades, justificar l'elecció entre elles i quan l'elecció no recaigui en la proposta econòmica més avantatjosa, justificar-ho en una memòria. • En cas de pròrroga del conveni de gestió cívica, la justificació s'ha de dur a terme dins del termini indicat, tant a l'acabament de la vigència inicial, com al final de cada una de les pròrrogues. Els treballs de revisió de compte justificatiu per part de l'auditor, s'han d'ajustar al què preveu l'Ordre EHA/1434/2007, de 17 de maig. En allò que no preveuen en les presents bases, el compte justificatiu s'acomodarà a la Normativa general reguladora de les subvencions municipals aprovada pel Plenari del Consell Municipal en sessió de data 17 de desembre de 2011 i a l'article 74 del RD 887/2006, de 21 de juliol pel qual s'aprova el Reglament General de Subvencions. e) Comunicar a l'Ajuntament qualsevol alteració del funcionament de l'activitat que fonamenta l'atorgament de la subvenció o del pressupost de les despeses objecte de subvenció que es produeixi amb posterioritat a l'atorgament de la subvenció o, si escau, la renúncia corresponent, en el termini màxim de 5 dies naturals. f) Col·laborar en les actuacions de comprovació i informació que faci l'Ajuntament de Barcelona, i autoritzar a l'Ajuntament de Barcelona a sol·licitar de l'Agència Estatal d'Administració tributària (AEAT) i de la Tresoreria de la Seguretat Social (TGSS), directament o a través del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya (Consorci AOC), les dades justificatives o certificat d'estar al corrent del compliment de les seves obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb la Hisenda Municipal, imposades per les disposicions vigents, durant tota la vigència de la gestió cívica. g) Disposar de la documentació comptable que pugui ser exigida pels òrgans de fiscalització i facilitar-la a aquests òrgans, per tal de garantir les seves facultats d'inspecció i control. 13 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 26 d’octubre del 2023 CSV: d222c9a22a3641c6 h) Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, mentre puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i control. SISENA. DRETS I OBLIGACIONS DE L'AJUNTAMENT DE BARCELONA Els drets i obligacions de l'Ajuntament de Barcelona d'acord amb la Base Quinzena de les Bases particulars per a l'adjudicació de la gestió cívica de l'Espai Jove del Districte de les Corts, mitjançant procediment de concurrència pública són els següents: Són drets del l'Ajuntament de Barcelona: a) Mantenir la titularitat dels espais i serveis i la potestat de policia. b) Modificar per raons d'interès públic, si escau, les característiques de la gestió cívica. c) Fer seguiment de la gestió de l'equipament. A aquest efecte, l'Ajuntament pot inspeccionar les activitats, les instal·lacions i la situació de comptes; mitjançant auditories externes, si escau, així com tota la documentació relacionada amb l'objecte de gestió i dictar ordres per mantenir o restablir les activitats. Així mateix, l'Ajuntament avaluarà els resultats de la gestió i del projecte, vetllant sempre per l'interès públic. En aquest cas, l'avaluació fixarà la seva mirada de manera especial en la dimensió comunitària que aporta el model i la proposta de gestió, pel que fa a l'impacte i retorn social , en l'arrelament al territori, en la democràcia i la participació, i en la cura de les persones, dels processos i de l'entorn, d'acord amb els indicadors de balanç comunitari aprovats pel Govern municipal. d) Demanar auditories externes, si ho creu convenient. e) Utilitzar els béns i instal·lacions per a la realització d'activitats de competència municipal comunicant-ho com a mínim amb dues setmanes d'antelació i amb els requisits suficients per no interferir en la programació existent. Tanmateix, l'Ajuntament podrà disposar dels béns i les instal·lacions en situacions d'emergència, amb caràcter immediat i sense necessitat de preavís. Són obligacions de l'Ajuntament de Barcelona: a) Satisfer al gestor cívic la subvenció atorgada condicionada a la realització del projecte d'acord amb les condicions assumides en el conveni que es formalitzi. b) Assumir les despeses de gran manteniment i les pròpies de la titularitat de l'immoble (consums d'electricitat i aigua, així com les relatives a les instal·lacions i aparells de clima, protecció d'incendis, intrusisme i legionel·losis i neteja). c) Donar suport a la difusió de les activitats i projectes de l'equipament d'acord amb la programació. d) Lliurar l'equipament en condicions d'ús. 14 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 26 d’octubre del 2023 CSV: d222c9a22a3641c6 e) Elaborar l'inventari de béns de l'equipament. Abans de signar el conveni on es formalitzi la gestió cívica de l'equipament municipal amb l'entitat, caldrà fer una relació de béns amb els que està dotat l'equipament. L'inventari s'haurà de mantenir actualitzat durant el termini de vigència de la gestió cívica. Els béns adquirits amb càrrec a la subvenció atorgada per l'Ajuntament, com també per ingressos derivats de l'exercici de la gestió cívica, s'afegiran a la relació de béns esmentada, lliures de càrregues i gravàmens. SETENA. REVERSIÓ Un cop extingida la gestió cívica per qualsevol de les causes previstes, revertiran a l'Ajuntament el servei i tots els béns i instal·lacions afectats inicialment a aquest, així com el conjunt de les millores realitzades en les instal·lacions, i els béns adquirits amb càrrec als comptes d'explotació durant el període de vigència de la gestió. La situació de conservació i funcionament dels béns i instal·lacions objecte de la reversió haurà de ser l'adequada per a garantir la continuïtat en la prestació del servei. L'Ajuntament, en el termini de dos mesos amb anterioritat a la reversió, adoptarà les disposicions corresponents per tal que el lliurament dels béns es dugui a terme en les condicions convingudes, i a tal efecte haurà de vigilar la conservació dels béns i instal·lacions, i informarà de les reparacions necessàries que hagi d'efectuar l'Entitat Gestora, al seu càrrec, per tal de mantenir-les en les condicions adequades tenint en compte l'establert a l'apartat b) de la Base Quinzena de les reguladores de la gestió cívica de l'Espai Jove del districte de les Corts. La reversió de tots els béns i instal·lacions afectats al servei haurà de realitzar-se lliure de qualsevol tipus de càrrega o gravamen. VUITENA. EXTINCIÓ DEL CONVENI Constitueixin causes especifiques de resolució: a) La demora en l'inici de la gestió cívica, un cop formalitzat el conveni. b) L'incompliment de les obligacions derivades de la normativa general sobre prevenció de riscos laborals. c) L'incompliment de les obligacions essencials establertes en el conveni i, particularment, l'incompliment de qualsevol de les circumstàncies que determinen la idoneïtat per optar a la gestió cívica. d) Les actuacions de l'Entitat Gestora que impedeixin o menyscabin les potestats de direcció i control que corresponen a l'Ajuntament. El present conveni s'extingirà pel seu acompliment o per la seva resolució, i per qualsevol de les causes previstes en l'art. 51 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i disposicions concordants. 15 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 26 d’octubre del 2023 CSV: d222c9a22a3641c6 L'incompliment de les obligacions per part l'Entitat Gestora, així com la resolució de la gestió cívica per causa imputable a aquella, implicarà l'anul·lació total o parcial de la subvenció i l'obligació del seu reintegrament, de conformitat amb la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. NOVENA. RÈGIM SANCIONADOR DE LA SUBVENCIÓ a) Serà aplicable a la gestió cívica el règim sancionador regulat al Títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions així com el seu reglament de desenvolupament aprovat pel Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol. b) Serà aplicable a la gestió cívica el règim sancionador previst a la normativa reguladora del patrimoni de les Administracions Públiques, pel que fa a les qüestions relacionades amb la utilització i recuperació possessòria de l'equipament. La imposició de sancions és compatible amb el reintegrament de les subvencions si es dóna alguns dels supòsits de reintegrament de subvencions de la clàusula desena. A banda dels anteriors règims sancionadors esmentats, també seran d'aplicació les següents infraccions i sancions: Es consideren faltes molt greus: 1. La demora en l'inici del projecte de gestió cívica, un cop formalitzat el conveni 2. L'incompliment molt greu de les obligacions derivades del conveni que afectin a la continuïtat o regularitat de les activitats, als drets dels usuaris i als interessos de l'Ajuntament. 3. L'incompliment de les obligacions essencials establertes en el conveni i, particularment l'incompliment de qualsevol de les circumstàncies que determinen la idoneïtat per optar a la gestió cívica. 4. La interrupció en la realització de les activitats per causes imputables al gestor cívic. 5. Cedir a tercers els drets i obligacions del conveni. 6. El cobrament inadequat de les activitats programades. 7. El falsejament de la informació del control econòmic o de la gestió de les activitats. 8. Incompliment greu de les obligacions fiscals, laborals o de seguretat social. 9. La resistència als requeriments efectuats per l'Ajuntament o la seva inobservança quan aquesta produeixi un perjudici molt greu a la gestió de l'equipament. 10. Incompliment molt greu de les obligacions fiscals, laborals o de seguretat social. 11. La no aportació de la declaració responsable indicant que té en el seu poder la certificació negativa del Registre central de delinqüents sexuals vigents de cadascun dels treballadors que executen els serveis i activitats quan se li hagi requerit prèviament. 16 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 26 d’octubre del 2023 CSV: d222c9a22a3641c6 12. La reiteració de faltes greus. Es consideren faltes greus: 1. Aquelles situacions de negligència que produeixin perjudicis als usuaris de les activitats o als interessos municipals. 2. L'incompliment de la normativa municipal sobre comunicació de les activitats. 3. L'incompliment de les prescripcions en matèria de contractació de prestacions amb tercers. 4. La reiteració de faltes lleus. Es consideren faltes lleus: 1. La demora de més de 30 dies en la presentació de la documentació exigida per al control econòmic o de gestió. Als efectes dels paràgrafs anterior, s'entén per reiteració la comissió d'una falta del mateix caràcter sancionada per resolució administrativa ferma. S'estableix el següent règim de sancions: • Les faltes molt greus seran sancionades amb la imposició de sancions econòmiques d'entre 1001 euros fins a 3000 euros, i/o la resolució del conveni. • Les faltes greus seran sancionades amb la imposició de sancions econòmiques d'entre 151 euros fins a 1000 euros. • Les faltes lleus seran sancionades amb la imposició de sancions econòmiques d'un import fins a 150 euros. DESENA. REINTEGRAMENT DE LA SUBVENCIÓ Procedirà al reintegrament total o parcial de la subvenció atorgada en els següents supòsits: a) Incompliment de l'obligació de justificació, entenent com a tal tant la manca de justificació com la justificació incompleta de la subvenció rebuda. b) Incompliment de la finalitat perquè la subvenció ha estat concedida. c) Incompliment de les obligacions imposades a l'entitat beneficiària amb motiu de la concessió de la subvenció sempre que afectin o es refereixin al mode o forma en què s'han d'aconseguir els objectius, realitzar l'activitat, executar el projecte o adoptar el comportament que fonamenta l'atorgament de la subvenció. d) Resistència, excusa, obstrucció o negativa a les actuacions de comprovació i control prevista a l'article 10è. de la Normativa general reguladora de les subvencions, així com l'incompliment de les obligacions comptables o de conservació de documents. e) Obtenció de la subvenció falsejant o ocultant les condicions requerides per a la seva obtenció. 17 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 26 d’octubre del 2023 CSV: d222c9a22a3641c6 f) Incompliment total o parcial de l'objectiu, de l'activitat o projecte o la no adopció del comportament que fonamenta la concessió de la subvenció. Quan el compliment per l'entitat beneficiària s'aproximi de forma significativa al compliment total i s'acrediti per aquesta una actuació inequívoca per a la satisfacció dels seus compromisos, la quantitat a reintegrar es determinarà considerant aquella part del projecte o activitat no executada. g) Cessió a tercers dels drets i obligacions del conveni. h) El cobrament inadequat de les activitats programades. Per fer efectiu l'import total o parcial de la subvenció a retornar, a la que hi seran afegits els interessos de demora corresponents, podrà procedir-se per la via de constrenyiment quan no es procedeixi al reintegrament voluntari de la mateixa. Sense perjudici de les altres que per la seva naturalesa també ho siguin, reben la consideració d'essencials totes les obligacions específiques en relació a la subvenció. ONZENA. COMISSIÓ DE SEGUIMENT DEL CONVENI I CONSELL DE L'EQUIPAMENT El seguiment de la gestió de l'equipament es realitzarà a través dels òrgans següents: Comissió Tècnica de Gestió La Comissió Tècnica de Gestió tindrà com a objectiu principal fer el seguiment més operatiu de l'equipament, exercint el control dels diferents àmbits relacionats amb la gestió. Les seves funcions seran: • Seguiment de la gestió pel que fa al projecte d'activitats, als aspectes econòmics, manteniment i conservació, entitats i grups usuaris, aspectes de gestió interna i organització, etc. • Revisió i anàlisi dels indicadors. • Propostes d'activitats. • Revisió i aprovació dels documents que hauran de presentar-se al Consell d'Equipament: memòria econòmica i d'activitats, proposta de preus privats comunicats, pressupost, projecte d'activitats, propostes de millores a nivell de conservació i manteniment, etc. Aquesta Comissió Tècnica de Gestió estarà formada per les persones següents: • El/La Director/a de Serveis a les Persones i Territori del districte de les Corts o la persona en qui delegui, • El/La Coordinador/a Sectorial de la Direcció de Serveis a les Persones i Territori, • El/La referent del programa d'Adolescència i Joventut de la Direcció de Serveis a les Persones i Territori, • Un/a representant de l'entitat gestora, i • El/La Director/a de l'equipament. 18 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 26 d’octubre del 2023 CSV: d222c9a22a3641c6 Durant el primer trimestre de funcionament, i amb caràcter extraordinari, aquesta comissió es reunirà de forma quinzenal per tal de garantir la posada en marxa i coordinació dels diferents serveis. Transcorregut aquest període, durant el primer any de gestió, la Comissió es reunirà mensualment per tal de fer el seguiment de la gestió i elaborar i aprovar la documentació que es lliurarà al Districte i que es presentarà en el Consell d'Equipament. A partir del segon any, les reunions com a mínim tindran caràcter trimestral. Consell de l'Equipament El Consell de l'Equipament tindrà com a objectiu principal establir les línies d'actuació de l'equipament i del seguiment i aprovació dels aspectes vinculats amb la gestió de l'Espai Jove. Les seves funcions seran: • Establir i aprovar les principals línies d'actuació de l'equipament i els diferents serveis. • Seguiment i aprovació pel que fa al projecte d'activitats, compte de resultat i pressupost, proposta de preus públics, pla de manteniment i conservació, entitats i grups usuaris, aspectes de gestió interna i organització, etc. • Revisió i anàlisi dels indicadors • Propostes d'activitats extraordinàries • Revisió i aprovació dels documents estratègics que pugin generar-se Aquest Consell d'Equipament estarà format per les persones següents: • El/La Conseller/a de Joventut del Districte que actuarà com a President/a, • El/La Gerent del districte o la persona en qui delegui, • El/La Director/a de Serveis a les Persones i Territori del districte de les Corts o la persona en qui delegui, • El/La Coordinador/a Sectorial de la Direcció de Serveis a les Persones i Territori, • El/La referent del programa d'Adolescència i Joventut de la Direcció de Serveis a les Persones i Territori que actuarà com a secretàri/a del Consell, • Dos representants de l'entitat gestora, • El/La Director/a de l'equipament, • Dos representants d'entitats/associacions usuàries de l'Espai Jove, El Consell d'Equipament es reunirà amb caràcter ordinari dos cops a l'any (abril i novembre). En aquestes reunions els temes a tractar seran, com a mínim, els següents: Abril • Presentació de la revisió limitada de l'any anterior, • Memòria d'activitats, • Principals línies de treball a desenvolupar, • Activitats extraordinàries. 19 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 26 d’octubre del 2023 CSV: d222c9a22a3641c6 Novembre • Previsió del tancament econòmic, • Proposta de pressupost, • Proposta de preus públics, • Pla de conservació i millores a realitzar, i • Projecte d'activitats. DOTZENA. JURISDICCIÓ Les incidències i qüestions litigioses que puguin produir-se en ocasió de l'aplicació i/o interpretació del present conveni seran resoltes de mutu acord i, en el seu defecte, ambdues parts se sotmeten expressament a la jurisdicció i competència dels jutjats i tribunals de l'ordre contenciós administratiu de Barcelona, un cop exhaurida la via administrativa. I com a prova de conformitat i acceptació, ambdues parts subscriuen aquest document en el lloc indicat a l'encapçalament i amb vigència des de la data de la darrera signatura de les parts. 20 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007