GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA - ANNEXOS - 4 de desembre del 2023 CSV: 314c37071f6e1ce1 INTRUCCIÓ de la Gerència Municipal S1/D/2023-00612, de 17 de novembre de 2023, per la qual s'estableix el procediment d'aprovació dels convenis específics per a la realització de pràctiques acadèmiques i formatives a l'Ajuntament de Barcelona. ANNEX 2 MODEL DE CONVENI ESPECÍFIC DE COOPERACIÓ EDUCATIVA PER A LA REALITZACIÓ DE PRÀCTIQUES ACADÈMIQUES EXTERNES D’ESTUDIANTS UNIVERSITARIS (AMB BECA) Reunits D’una banda 1 , gerent de............ , en nom de l’Ajuntament de Barcelona, facultat per decret d’Alcaldia de 17 de juny de 2023/ Decret Instrucció (si és institut municipal) i assistit/da pel/per la ...........................2 D'altra banda,3 Sr/a en nom i representació de la Universitat, i per delegació del seu/de la seva rector/a, en virtut de la resolució núm. I de l’altra l’estudiant Sr./Sra................ amb NIF/NIE nº ............... i núm. d’afiliació a la Seguretat Social.................................., matriculat/da a l’esmentada Universitat, i domiciliat a ..........................................................., CP ................................, amb núm de telèfon ......................................... i correu electrònic..................... Totes les parts es reconeixen la capacitat legal necessària per a aquest acte i subscriuen el present conveni específic de cooperació educativa a l’empara del marc legal vigent regulador de les pràctiques acadèmiques externes d’estudiants universitaris i el conveni marc subscrit entre la Universitat....................... i l’Ajuntament de Barcelona en data........................ Aquest conveni es regeix pels PACTES següents: 1. El present conveni regula les pràctiques acadèmiques..........4 de l'estudiant Sr./Sra................ , que ha estat seleccionada per realitzar aquestes pràctiques a .............................................. i compleix els requisits establerts en la normativa vigent aplicable i la normativa pròpia de la institució educativa. 2. L’alumne/a desenvoluparà la seva estada en pràctiques sota la direcció de ...........5 , tutor/a designat/da per l’Ajuntament de Barcelona. Aquest tutor/a tindrà cura d'orientar el treball en pràctiques de l’alumne/a en els termes previstos a la normativa d’aplicació. El/La tutor/a ha d’emetre un informe valoratiu de les pràctiques acadèmiques realitzades per l’estudiant. El/La tutor/a ha de vetllar per la formació de l’estudiant i pel compliment del projecte formatiu 6. El/La tutor/a tindrà dret al reconeixement de la seva activitat colꞏlaboradora per part de la Universitat, en els termes previstos a la normativa aplicable. 1 Indicar “Sr/a” i nom. 2 Indicar “Sr/a”, nom i càrrec del secretari/a delegat/da 3 Indicar el càrrec de la institució educativa que correspongui i el seu nom. 4 Indicar si es tracta de pràctiques externes curriculars o extracurriculars. 5 Indicar Sr/a i nom. 6 Adjuntar projecte o pla de formació (si s’escau). GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA - ANNEXOS - 4 de desembre del 2023 CSV: 314c37071f6e1ce1 INTRUCCIÓ de la Gerència Municipal S1/D/2023-00612, de 17 de novembre de 2023, per la qual s'estableix el procediment d'aprovació dels convenis específics per a la realització de pràctiques acadèmiques i formatives a l'Ajuntament de Barcelona. 3. El nombre total d'hores de dedicació de l'estudiant a aquest programa serà de ............, les quals han de ser realitzades en el període de a ....................... 7 4. L’Ajuntament de Barcelona ha d’abonar a l’estudiant la quantitat de...............€ mensuals en concepte d’ajut per estudis. 5. L’estudiant quedarà inclòs/a en el Règim General de la Seguretat Social en els termes establerts en el Reial Decret 1493/2011, de 24 d’octubre, pel qual es regulen els termes i les condicions d’inclusió en el Règim General de la Seguretat Social de les persones que participin en programes de formació, en desenvolupament d’allò previst a la disposició addicional tercera de la Llei 27/2011, d’1 d’agost, sobre actualització, adequació i modernització del sistema de la Seguretat Social (BOE 27-10-2011) 6. 8Per tal de colꞏlaborar en el desenvolupament del programa de pràctiques de 9(indicar Facultat o Escola universitària), l’Ajuntament de Barcelona aportarà a la Universitat la quantitat de (quantitat) euros, en concepte de subvenció per finançar parcialment les despeses derivades del programa de pràctiques. 7. L’horari de les pràctiques s’ha d’adequar amb l’horari del servei on es desenvolupin les pràctiques i compatibilitzar amb la dedicació acadèmica. 8. D’acord amb la normativa vigent aplicable, la relació de l’estudiant amb l’Ajuntament de Barcelona és exclusivament acadèmica, sense que generi cap vincle de caràcter laboral o funcionarial. 9. Són causes de rescissió del conveni: a) El transcurs de la durada pactada per a la realització de les pràctiques o, si s’escau, de les seves pròrrogues. b) El mutu acord entre les parts. c) La renúncia de l’estudiant. d) L’incompliment greu per qualsevol de les parts de les estipulacions essencials del conveni. e) Les absències injustificades i reiterades de l’alumne/a en pràctiques. 10. L’acció protectora de les situacions d’incapacitat temporal és la prevista en el Règim general de la Seguretat Social per aquest colꞏlectiu. 11. L’estudiant es compromet a mantenir la total confidencialitat en relació a la informació i documentació que obtingui com a conseqüència de la seva estada en pràctiques. L’única utilització de la informació obtinguda en l’esmentada pràctica, és la derivada del requeriment acadèmic, convenientment tutelada per la persona responsable. Així mateix, l’estudiant es compromet a no divulgar els resultats del seu treball sense autorització expressa de l’Ajuntament de Barcelona. 12. L’estudiant gaudirà dels permisos als que tingui dret, d’acord amb la normativa vigent. 13. En compliment del que disposa la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, i resta de normativa aplicable, les dades personals que figuren en aquest document seran utilitzades exclusivament per a la gestió i compliment d’aquest conveni de cooperació educativa i les dades personals de l’estudiant seran tractades per l’Ajuntament de Barcelona amb aquesta finalitat i 7 Indicar el dia d’inici i el dia final de les pràctiques. 8 Eliminar la clàusula en el cas que no es prevegin despeses. 9 Indicar Facultat o Escola Universitària GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA - ANNEXOS - 4 de desembre del 2023 CSV: 314c37071f6e1ce1 INTRUCCIÓ de la Gerència Municipal S1/D/2023-00612, de 17 de novembre de 2023, per la qual s'estableix el procediment d'aprovació dels convenis específics per a la realització de pràctiques acadèmiques i formatives a l'Ajuntament de Barcelona. incorporades als tractaments corresponents. Tret d’obligació legal, les dades no seran cedides a tercers. L’estudiant pot exercir els drets d’accés, rectificació i supressió, limitació del tractament, cancelꞏlació i oposició, així com a la portabilitat de les dades, d’acord amb el que estableixen els articles 12 a 18 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre. Pot accedir- se a informació addicional sobre aquest tractament i protecció de dades a www.bcn.cat/ajuntament/protecciodades. 14. L’estudiant rebrà per part de 10 informació sobre la normativa de seguretat i prevenció de riscos laborals i sobre la política de privacitat de ................................... En prova de conformitat, se signa el present document a Barcelona, de de Per l’Ajuntament de Barcelona Per la institució educativa Per la Secretaria delegada Per l’estudiant 10 Indicar el Sector, Districte o organisme públic municipal on l’estudiant realitza les pràctiques.