Secretaria General COMISSIÓ DE GOVERN Sessió ordinària de 7 de desembre de 2023 ACORDS Aprovació de l’acta de la sessió de 30 de novembre de 2023 Part Decisòria Propostes d’acord ÀREA D'URBANISME, TRANSICIÓ ECOLÒGICA, SERVEIS URBANS I HABITATGE 2. – (23001828L001D) ADJUDICAR el contracte núm. 001_23001828L001, que té per objecte els treballs derivats de la gestió operativa de la ciutat com actuacions relacionades amb la mobilitat i la seguretat a SEÑALIZACIONES JICA, SA amb NIF A59334680 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 2.040.013,80 euros IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats amb una baixa del 28,31%. DISPOSAR a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 750.094,51 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0504 D/22719/15331, un import (IVA inclòs) d'1.120.076,73 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0504 D/22719/15331, un import (IVA inclòs) de 169.842,56 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2023 i a l'aplicació pressupostària 0504 D/22719/15331 sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. FIXAR la garantia definitiva en 84.298,09 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quant hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. NOTIFICAR el present acord als licitadors; PUBLICAR l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE. DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. Lourdes Conesa Cañabate. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 3. – (23XC0348) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i Ferrocarril metropolità de Barcelona, SA, per a l’aprofitament pels serveis municipals de les aigües subterrànies bombejades des de l’estació de metro de Lesseps de la Línia 3 de FMB. FACULTAR la Gerent de Serveis Urbans i Manteniment de l’Espai Públic de l'Ajuntament de Barcelona, la Sra. Sònia Frias Rollón, per a la signatura del conveni, així com per la formalització de tots els actes que se'n derivin d'aquest. 1/21 CG 43/23 INF. 4. – (23XC0349) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i Ferrocarril metropolità de Barcelona, SA, per a l’aprofitament per als serveis municipals de les aigües subterrànies bombejades des de les instal·lacions de la Línia 5 de FMB a la galeria de serveis de la rambla Brasil, 3-11. FACULTAR la Gerent de Serveis Urbans i Manteniment de l’Espai Públic de l'Ajuntament de Barcelona, la Sra. Sònia Frias Rollón, per a la signatura del conveni, així com per la formalització de tots els actes que se'n derivin d'aquest. Districte de les Corts 5. – (4BD 2023/172) APROVAR el Projecte modificat de reurbanització del carrer Galileu, entre el carrer de Can Bruixa i l’avinguda de Madrid, al districte de Les Corts a Barcelona, d’iniciativa municipal, a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d'acord amb l'Informe Tècnic de la Direcció d’Obra de data 3 d’octubre de 2023, l’Informe Tècnic de la Direcció Tècnica d’Infraestructures de BIMSA i l’Informe Jurídic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import, que en el cas de ser executat pel mateix contractista ascendeix a 1.837.881,38 euros, el 21% d'IVA inclòs, import resultant de sumar al preu del contracte que ja incorpora la baixa ofertada per l’adjudicatari (1.584.380,50 euros, 21% IVA inclòs) i l’import de les modificacions proposades (253.500,88 euros, 21% IVA inclòs) consistents a grans trets en: (i) ampliar la campanya de cales destinada a la localització dels serveis afectats de companyies, (ii) ampliar l'àmbit del projecte incorporant l'execució de la urbanització tàctica de la vorera (costat muntanya) de l'Avinguda Madrid, (iii) executar els treballs de reparació del col·lector existent al carrer Galileu, d'acord amb els requeriments de BCASA, (iv) executar el nou disseny de la secció tipus, per atendre els requeriments del Departament de Mobilitat, que exigeix col·locar els punts de llum i les jardineres al costat contrari on estan els arbres i (v) modificar el tipus d’arbrat a plantar a petició del Departament d'Espais Verds i com a conseqüència de l'aplicació del protocol per situació de sequera i que representen un 16,00% d’increment sobre el contracte signat per l’adjudicatari i no supera el llindar màxim establert de modificació del Pressupost d’Execució per Contracte (PEC 1.814.396,71 euros IVA inclòs) contingut dins el Pressupost per al Coneixement de l’Administració (PCA 1.927.149,66 euros IVA inclòs) aprovat inicialment per la Comissió de Govern en sessió del 30 de juny de 2022 i definitivament en data 26 d’agost de 2022 mitjançant fa constar del Secretari delegat del Districte de Les Corts; NOTIFICAR-HO als interessats en aquest procediment; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona. Districte de Sant Martí 6. – (21SD0249 (Peça 4)) APROVAR inicialment, de conformitat amb l’article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el “Projecte executiu d’urbanització de l’entorn de l’antic Mercat del Peix, a l’Illa compresa entre el carrer de Villena, el carrer de Wellington, l’avinguda d'Icària i el carrer de Trias Fargas” àmbit inclòs en el Pla Especial 2/21 CG 43/23 INF. Urbanístic i de Millora Urbana per a la regulació dels equipaments en l’àmbit discontinu de les parcel·les 3.1 i 8.1 (antic Mercat del Peix) que fou aprovat definitivament per acord del Plenari del Consell Municipal en sessió del 26 de març de 2021 (publicat als efectes de la seva executivitat al BOPB del 21/04/2021), promogut per la Universitat Pompeu Fabra, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B, favorable amb observacions o condicions d’execució d’obra) de data 14 de novembre de 2023 que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un pressupost per coneixement de l’administració de 3.620.376,24 euros el 21% de l’Impost del Valor Afegit (IVA) inclòs, d’acord amb el que estableixen els articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme. SOTMETRE’L al tràmit d'informació pública durant el termini d’un mes durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents, mitjançant la inserció de l‘acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris de més circulació de la província. NOTIFICAR el present acord a les parts implicades i COMUNICAR-LO a les dependències municipals interessades. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 7. – (23PL17018) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68 de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla Especial Urbanístic per a la regulació de l'equipament públic situat als números 14-18 del carrer Àvila, al Districte de Sant Martí, d’iniciativa pública; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. ÀREA DE DRETS SOCIALS, CULTURA, EDUCACIÓ I CICLES DE VIDA 8. – (23XC0412) APROVAR l'Addenda al Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i el Consorci Mar Parc de Salut de Barcelona per a cofinançar els anomenats "treballs previs" de la segona fase d'ampliació de l'Hospital del Mar de data 17 de desembre de 2021 amb el redactat que consta a l'expedient; FACULTAR la Ima. Sra. Marta Villanueva Cendán, Regidora de Salut, Persones amb Discapacitat i Estratègia contra la Soledat per a la signatura de l'esmentada addenda; i NOTIFICAR aquest acord al Consorci Mar Parc de Salut de Barcelona. 9. – (23S04719-001) APROVAR l'ampliació de la despesa per un import d'1.583.414,23 euros per poder pagar tots els ajuts atorgats de les activitats que finalment s'han dut a terme de la campanya de vacances d'estiu 2023. AMPLIAR l'autorització de despesa que té per objecte atorgar ajuts econòmics en les activitats homologades per la Campanya de Vacances d'Estiu 2023, per un import d'1.583.414,23 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48001/23213 del pressupost de l'any 2023, sent la despesa total d'aquests ajuts incloent l'ampliació de 5.069.587,23 euros. 10. – (23S06258) APROVAR l'Annex III al Conveni Marc de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'entitat Cruz Roja Española -Comité Local de Creu Roja a Barcelona, aprovat per la Comissió de Govern de 24 de març de 2022, per a l'execució del "projecte d'Acollida persones immigrants i sol·licitants de protecció internacional 3/21 CG 43/23 INF. (SAIER)", amb la finalitat d'oferir una atenció integral i contribuir així a la millora de la qualitat de vida d'aquests col·lectius, proporcionant les eines adequades (informació, orientació, formació, assistència social, sanitària, psicològica, legal...) que faciliti a la persona el grau adequat d'autonomia en el mínim temps possible i, en un futur, facilitar la seva integració, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa prevista nominativament al pressupost municipal per a l'any 2023, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari de 17 de desembre de 2010, per un import de 308.870,00 euros, equivalent al 50% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 617.740,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2023. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic i social justificades en l'informe que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l'entitat Cruz Roja Española -Comité Local de Creu Roja a Barcelona, amb NIF Q-2866001-G la despesa total de 308.870,00 euros a càrrec de la partida 200-48544-23161 del pressupost de l'any 2023. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2023, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula vuitena del conveni. 11. – (23S06273) APROVAR el Conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i l'entitat Fundació Barcelona Actua, per a l'execució del projecte "Acolliment temporal de curta durada per a joves migrants sols en situació de vulnerabilitat per la preparació d'acolliments a llars ciutadanes", amb la finalitat de possibilitar l'acollida de joves migrats majors d'edat i sense referents familiars atesos per les entitats i serveis municipals amb qui col·labora la Fundació, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa prevista nominativament al pressupost municipal per a l'any 2023, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari de 17 de desembre de 2010, per un import de 150.000,00 euros, equivalent al 68,17 % del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 220.028,80 euros i amb una durada fins al 31/12/2023. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic i social justificades en l'informe que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l'entitat Fundació Barcelona Actua, amb NIF G66571746 la despesa total de 150.000,00 euros a càrrec de la partida 0200-48884-23252 del pressupost de l'any 2023. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2023, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. 12. – (23S06511) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i la Fundació i2Cat que instrumenta l'atorgament d'una subvenció de concessió directa amb caràcter excepcional per al desenvolupament del projecte "Apropament de la gent gran a les noves tecnologies", per un import de 93.350,00 euros, equivalent al 50% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 186.700,00 euros i una durada fins al 31 de desembre de 2023, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa 4/21 CG 43/23 INF. general reguladora de les subvencions municipals de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Plenari del Consell Municipal el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR a favor de la Fundació i2Cat, amb NIF G63262570, la despesa per un import de 93.350,00 amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48903/23033 0200 del pressupost de l'any 2023. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31 de desembre de 2023, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte setè del conveni. 13. – (23S06520) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i l'entitat Associació Medcities i/o Medcités, per a l'execució del projecte "HERA (Heat Island Effect Reduction Actions)", amb la finalitat de donar continuïtat al intercanvi de coneixement i a les activitats proposades i acordades, que es consideren d'especial interès públic i estratègic per la ciutat de Barcelona que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa prevista nominativament al pressupost municipal per a l'any 2023 de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 120.000,00 euros, equivalent al 80% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 150.000,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2023. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic i social justificades en l'informe que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l'entitat Associació Medcities i/o Medcités, amb NIF G66401258, la despesa total de 120.000,00 euros, a càrrec de la partida 0200/48733/23291 del pressupost de l'any 2023. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2023, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. 14. – (23S07787) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i l'entitat Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya, per a l'execució del projecte "Suport a les iniciatives públiques i privades per a la inclusió social i per a l'enfortiment del Tercer Sector Social", amb la finalitat d'impulsar i defensar les persones que pateixen situacions de vulnerabilitat social, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa prevista nominativament al pressupost municipal per a l'any 2023, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 115.000,00 euros, equivalent al 48,37% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 237.750,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2023. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic i social justificades en l'informe que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l'entitat Taula d'entitats del Tercer Sector Social de Catalunya, amb NIF G63371421, la despesa total de 115.000,00 euros a càrrec de la partida D/0200 48661 23034, del pressupost de l'any 2023. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 5/21 CG 43/23 INF. mesos, a comptar des del 31/12/2023, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el conveni. 15. – (23S08242) APROVAR el Conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i l'entitat Fundació Ajuda i Esperança per al desenvolupament del projecte "Serveis d'escolta per a l'abordatge del malestar emocional de la ciutadania", amb la finalitat de reduir el malestar emocional i detectar problemes de salut mental en la ciutadania, i especialment en persones cuidadores i persones amb risc de suïcidi, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa prevista nominativament al pressupost municipal per a l'any 2023, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari de 17 de desembre de 2010, per un import de 325.000,00 euros, equivalent al 60,07% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 541.000,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2023. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic i social justificades en l'informe que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l'entitat Fundació Ajuda i Esperança, amb NIF R5800402I, la despesa total de 325.000,00 euros amb càrrec a la partida 0200/48885/23271 del pressupost de 2023. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2023, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula setena del conveni. 16. – (23S08266) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i l'entitat Fundació Oxfam Intermón, per a l'execució del projecte "Justícia Digital Global", amb la finalitat de consolidar un abordatge crític de la digitalització per a propiciar una comprensió del procés que avanci cap a la justícia global i la coincidència d'interessos entre l'ecosistema de Barcelona i les societats civils als països del Sud, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa prevista nominativament al pressupost municipal per a l'any 2023, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import de 75.000,00 euros, equivalent al 60,00% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 125.000,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2023. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic i social justificades en l'informe que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR, a favor de l'entitat Fundació Oxfam Intermón, amb NIF G58236803, la despesa total de 75.000,00 euros a càrrec de la partida D/0200/48868/23291, del pressupost de l'any 2023. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2023, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el conveni. Districte de l'Eixample 17. – (23XF0881) COMPENSAR econòmicament al concessionari per tal de restablir l'equilibri econòmic-financer de la gestió de serveis públics, en la modalitat de concessió, per a la 6/21 CG 43/23 INF. gestió i explotació del Centre Cívic Cotxeres Borrell, concessió número 19C00025. AUTORITZAR, DISPOSAR I OBLIGAR la despesa de 3.890,60 euros, amb càrrec a l’aplicació pressupostaria D/48998/33711/0602 de l’any 2023, a TRANSIT PROJECTES, SL, amb NIF B59489351, en concepte de pagament a compte, per a quotes de tallers a aturats/discapacitats al Centre Cívic Cotxeres Borrell del primer semestre de 2023, sense perjudici dels posteriors reajustaments o devolucions que corresponguin, i d'acord amb la mesura de govern MO711/5998 de 27 de març de 2009. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 18. – (23XF0985) ACORDAR la continuïtat del contracte número 19C00006 de gestió de serveis públics, en la modalitat concessió, que té per objecte la gestió i explotació del centre cívic Urgell i casal infantil Urgell del Districte de l'Eixample, per tal que els serveis puguin seguir prestant-se fins la formalització del nou contracte de concessió de serveis amb núm. 23C00005 pel període comprès entre l'1 de gener fins com a màxim el 30 de juny de 2024, per un import de 142.760,00 euros, d'acord amb l'art 235 a) del ROAS, article 288 a) de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic i el plec de clàusules administratives, segons informes adjunts. AUTORITZAR i DISPOSAR l'import de 142.760,00 euros a favor de CALAIX DE CULTURA, SL amb NIF B63033740, adjudicatària del contracte, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48998/33711/0602 del pressupost 2024, condicionada la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 19. – (23XF1012) ACORDAR la continuïtat del contracte número 19C00018 de gestió de serveis públics, en la modalitat concessió, que té per objecte la gestió i explotació del centre cívic Casa Elizalde del Districte de l'Eixample, per tal que els serveis puguin seguir prestant-se fins la formalització del nou contracte de concessió de serveis amb núm. 23C00016 pel període comprès entre l'1 de gener fins com a màxim el 30 de setembre de 2024, per un import de 165.099,77 euros, d'acord amb l'art. 235 a) del ROAS, article 288 a) de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic i el plec de clàusules administratives, segons informes adjunts. AUTORITZAR i DISPOSAR l'import de 165.099,77 euros a favor de CALAIX DE CULTURA, SL amb NIF B63033740, adjudicatària del contracte, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48998/33711/0602 del pressupost 2024, condicionada la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 20. – (23XF1016) ACORDAR la continuïtat del contracte número 19C00020 de gestió de serveis públics, en la modalitat concessió, que té per objecte la gestió i explotació del centre cívic Casa Golferichs i espai fotogràfic Català Roca del Districte de l'Eixample, per tal que els serveis puguin seguir prestant-se fins la formalització del nou contracte de concessió de serveis amb núm. 23C00018 pel període comprès entre l'1 de gener fins com a màxim el 30 de setembre de 2024, per un import de 182.872,37 euros, d'acord amb l'art. 235 a) del ROAS, article 288 a) de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic i el plec de clàusules administratives, segons informes adjunts. AUTORITZAR i DISPOSAR l'import de 182.872,37 euros a favor de CALAIX DE CULTURA, SL amb NIF B63033740, adjudicatària del contracte, amb càrrec a l'aplicació 7/21 CG 43/23 INF. pressupostària D/48998/33711/0602 del pressupost 2024, condicionada la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 21. – (23XF1017) ACORDAR la continuïtat del contracte número 19C00021 de gestió de serveis públics, en la modalitat concessió, que té per objecte la gestió i explotació del centre cívic Fort Pienc i casal infantil Fort Pienc del Districte de l'Eixample, per tal que els serveis puguin seguir prestant-se fins la formalització del nou contracte de concessió de serveis amb núm. 23C00017 pel període comprès entre l'1 de gener fins com a màxim el 30 de setembre de 2024, per un import de 214.827,26 euros, d'acord amb l'art. 235 a) del ROAS, article 288 a) de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic i el plec de clàusules administratives, segons informes adjunts. AUTORITZAR I DISPOSAR l'import de 214.827,26 euros a favor de CALAIX DE CULTURA, SL amb NIF B63033740, adjudicatària del contracte, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48998/33711/0602 del pressupost 2024, condicionada la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de les Corts 22. – (21001019-002) PRORROGAR per al període comprès entre l'1 de febrer de 2024 fins al 31 de gener de 2025, el contracte núm. 21001019-002 que té per objecte el servei de gestió i dinamització de l'equipament de l'Ateneu de Fabricació Digital del Districte de les Corts, amb mesures socials de contractació pública sostenible, adjudicat a l'empresa PENINSULA CORPORATE INNOVATION SL, amb NIF B66585613, per un import total de 205.491,87 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte a favor de PENINSULA CORPORATE INNOVATION SL, amb NIF B66585613, per un import de 188.367,55 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 155.675,66 euros i import IVA de 32.691,89 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/0604/22610/33711, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2024. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte a favor de PENINSULA CORPORATE INNOVATION SL, amb NIF B66585613, per un import de 17.124,32 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2025 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 14.152,33 euros i import IVA de 2.971,99 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/0604/22610/33711, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2025. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 23. – (21C00018/23XF0988) COMPENSAR econòmicament al concessionari per tal de restablir l'equilibri econòmic financer de la concessió número 21C00018 que té per objecte gestió de serveis públics, en la modalitat de concessió, de la gestió i explotació del Centre Cívic "Can Deu", per un import de 5.200,94 euros en compliment de la mesura de govern MO711/5998 de 27 de març de 2009 modificada a partir de l'1 de 8/21 CG 43/23 INF. gener de 2012 i de l'Ordenança Municipal de Preus Públics 2023, corresponent a la subvenció de les activitats formatives de la quota ordinària dels Centres Cívics per als ciutadans en situació d'atur i per a les persones amb discapacitat, corresponents al 1er semestre de l'any 2023. AUTORITZAR, DISPOSAR I OBLIGAR la despesa en la quantitat de 5.200,94 euros amb càrrec al Pressupost i partida 0604 48999 33711 del pressupost de l'Ajuntament de l'any 2023, a favor del CLUB LLEURESPORT DE BARCELONA, amb NIF G60320132. NOTIFICAR la present resolució al concessionari i DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 24. – (21C00022/23XF0978) COMPENSAR econòmicament al concessionari per tal de restablir l'equilibri econòmic financer de la concessió número 21C00022 que té per objecte gestió de serveis públics, en la modalitat de concessió, de la gestió i explotació del Centre Joan Oliver "Pere Quart", per un import de 5.844,41 euros en compliment de la mesura de govern MO711/5998 de 27 de març de 2009 modificada a partir de l'1 de gener de 2012 i de l'Ordenança Municipal de Preus Públics 2023, corresponent a la subvenció de les activitats formatives de la quota ordinària dels Centres Cívics per als ciutadans en situació d'atur i per a les persones amb discapacitat", corresponents al 1er semestre de l'any 2023. AUTORITZAR, DISPOSAR I OBLIGAR la despesa en la quantitat de 5.844,41 euros amb càrrec al Pressupost i partida 0604 48999 33711 del pressupost de l'Ajuntament de l'any 2023, a favor del CLUB LLEURESPORT DE BARCELONA, amb NIF G60320132. NOTIFICAR la present resolució al concessionari i DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Gràcia 25. – (23XC0134) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i l'ASSOCIACIÓ D'ENTITATS CARDENER, amb NIF G65508228, per a la gestió cívica CASAL DE BARRI CARDENER, pel qual s'instrumenta l'atorgament d'una subvenció de concessió directa de caràcter excepcional, per l'execució del projecte de gestió cívica del Casal de Barri Cardener, per un import de 170.000,00 euros, equivalent al 56,29% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 302.000,00 euros, i una durada des de l'1 de gener de 2024 fins al 31 de desembre de 2025, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no- inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 170.000,00 euros, a càrrec de l'aplicació pressupostària D/48902/92412, dels quals 85.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48902/92412 del pressupost de l'any 2024, i 85.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48902/92412 del pressupost de l'any 2025, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. ABONAR les quantitats esmentades a l'Associació d'Entitats Cardener, d'acord amb allò establert al conveni, prèvia signatura per ambdues parts. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en el termini de tres mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula Cinquena 2.1. d) del conveni. FACULTAR a la Regidora del districte de Gràcia per la signatura del conveni. 9/21 CG 43/23 INF. 26. – (23XC0320) APROVAR el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i la SOCIETAT CATALANA D'EDUCACIÓ AMBIENTAL, amb NIF G58037862, que té per finalitat la gestió cívica AULA AMBIENTAL BOSC TURULL, que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa i de caràcter excepcional, per un import de 120.000,00 euros, i una durada des de l'1 de gener de 2024 fins al 31 de desembre de 2025, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 120.000,00 euros, a favor de l'esmentada entitat per al desenvolupament del projecte de Gestió Cívica, a càrrec de l'aplicació pressupostària D/48902/17221, dels quals 60.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48902/17221 del pressupost de l'any 2024, i 60.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48902/17221 del pressupost de l'any 2025, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. ABONAR les quantitats esmentades a la Societat Catalana d'Educació Ambiental, d'acord amb allò establert al conveni, prèvia signatura per ambdues parts. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que en el termini de tres mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb la clàusula Cinquena 2.1. d) del conveni. FACULTAR a la Regidora del districte de Gràcia per la signatura del conveni. Districte de Sant Andreu 27. – (23002525) INICIAR l'expedient per a la contractació dels "Serveis de lleure infantil de la Franja del Besòs ("Casal infantil de Baró de Viver", "Casal infantil del Bon Pastor i ciberaula" i "Casal infantil de Trinitat Vella") del Districte de Sant Andreu, amb mesures de contractació pública sostenible.", amb núm. de contracte 23002525, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 246.162,17 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 673.765,39 euros; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; AUTORITZAR l'esmentada quantitat, amb pressupost net 223.783,79 euros i import de l'IVA de 22.378,38 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 41.248,32 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23212 0609, un import (IVA inclòs) de 204.913,85 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23212 0609; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació. DONAR COMPTE d'aquesta resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 10/21 CG 43/23 INF. Districte de Sant Martí 28. – (21XC0183-001) PRORROGAR el conveni de gestió cívica de l'Espai Antoni Miró Peris a favor de la Federació d'Entitats del Clot - Camp de l'Arpa, amb NIF G58293150, des de l'1 de gener de 2024 fins al 31 de desembre de 2024 a l'empara del que s'estableix a la clàusula 3 de l'esmentat conveni. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 58.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària 489.03 924.16 06.10 del pressupost de l'any 2024, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost corresponent atès que l'execució de la gestió cívica es realitzarà a l'exercici següent a la seva formalització, en concepte de subvenció a favor la Federació d'Entitats del Clot - Camp de l'Arpa amb NIF G58293150, prevista a la clàusula quarta del conveni gestió cívica de l'Espai Antoni Miró Peris. REQUERIR l'entitat beneficiària que, en el termini de 5 dies hàbils, comparegui a les dependències municipals per la signatura del conveni de formalització de la gestió cívica. REQUERIR l'entitat beneficiària que, en el termini màxim de 3 mesos de la data de finalització de l'activitat, presenti un compte justificatiu que haurà d'incloure la memòria d'actuació i memòria justificativa del cost total del projecte. FACULTAR l'lm. Sr. David Escudé Rodríguez, regidor del Districte de Sant Martí per la signatura de l'esmentat conveni i la realització de tots els actes necessaris per a la seva execució. 29. – (21XC0192-001) PRORROGAR el conveni de gestió cívica del Casal de Joves del Poblenou - Can Ricart a favor l'Associació Coordinadora d'Entitats Juvenils del Poblenou - La Xemeneia, amb NIF G 66861949, des de l'1 de gener de 2024 fins al 31 de desembre de 2024 a l'empara del que s'estableix a la clàusula 3 de l'esmentat conveni. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 50.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària 489.03 232.22 06.10 del pressupost de l'any 2024, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost corresponent atès que l'execució de la gestió cívica es realitzarà a l'exercici següent a la seva formalització, en concepte de subvenció a favor l'Associació Coordinadora d'Entitats Juvenils del Poblenou - La Xemeneia amb NIF G 66 861 949, prevista a la clàusula quarta del conveni gestió cívica del Casal de Joves del Poblenou - Can Ricart. REQUERIR a l'entitat beneficiària que, en el termini de 5 dies hàbils, comparegui a les dependències municipals per la signatura del conveni de formalització de la gestió cívica. REQUERIR a l'entitat beneficiària que, en el termini màxim de 3 mesos de la data de finalització de l'activitat, presenti un compte justificatiu que haurà d'incloure la memòria d'actuació i memòria justificativa del cost total del projecte. FACULTAR l'Im. Sr. David Escudé Rodríguez, regidor del districte de Sant Martí, per la signatura de l'esmentat conveni i la realització de tots els actes necessaris per a la seva execució. 30. – (21XC0195-001) PRORROGAR el conveni de gestió cívica del Casal de Barri Poblenou a favor la Coordinadora d'Entitats del Poblenou, amb NIF V59346866, des de l'1 de gener de 2024 fins al 31 de desembre de 2024 a l'empara del que s'estableix a la clàusula 3 de l'esmentat conveni. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 50.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària 489.03 924.16 06.10 del pressupost de l'any 2024, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost corresponent atès que l'execució de la gestió cívica es realitzarà a l'exercici següent a la seva formalització, en concepte de subvenció a favor la Coordinadora d'Entitats del 11/21 CG 43/23 INF. Poblenou, amb NIF V59346866, prevista a la clàusula quarta del conveni gestió cívica del Casal de Barri Poblenou. REQUERIR l'entitat beneficiària que, en el termini de 5 dies hàbils, comparegui a les dependències municipals per la signatura del conveni de formalització de la gestió cívica. REQUERIR l'entitat beneficiària que, en el termini màxim de 3 mesos de la data de finalització de l'activitat, presenti un compte justificatiu que haurà d'incloure la memòria d'actuació i memòria justificativa del cost total del projecte. FACULTAR l'Im. Sr. David Escudé Rodríguez, regidor del districte de Sant Martí per la signatura de l'esmentat conveni i la realització de tots els actes necessaris per a la seva execució. 31. – (21S13758-001) PRORROGAR el conveni de gestió cívica del Casal de Barri La Pau a favor de l'Associació Cultural i Recreativa La Pau, amb NIF G58315672, des de l'1 de gener de 2024 fins al 31 de desembre de 2024 a l'empara del que s'estableix a la clàusula 3 de l'esmentat conveni. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 65.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària 489.03 924.16 06.10 del pressupost de l'any 2024, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost corresponent atès que l'execució de la gestió cívica es realitzarà a l'exercici següent a la seva formalització, en concepte de subvenció a favor l'Associació Cultural i Recreativa La Pau amb NIF G58315672, prevista a la clàusula quarta del conveni gestió cívica del Casal de Barri La Pau. REQUERIR l'entitat beneficiària que, en el termini de 5 dies hàbils, comparegui a les dependències municipals per la signatura del conveni de formalització de la gestió cívica. REQUERIR l'entitat beneficiària que, en el termini màxim de 3 mesos de la data de finalització de l'activitat, presenti un compte justificatiu que haurà d'incloure la memòria d'actuació i memòria justificativa del cost total del projecte. FACULTAR l'lm. Sr. David Escudé Rodríguez, regidor del districte de Sant Martí, per la signatura de l'esmentat conveni i la realització de tots els actes necessaris per a la seva execució. 32. – (21S13970-001) PRORROGAR el conveni de gestió cívica del Casal de Barri Besòs a favor de l'Associació En Xarxa - Pla Comunitari Besòs - Maresme, amb NIF G65217093, des de l'1 de gener de 2024 fins al 29 de febrer de 2024 a l'empara del que s'estableix a la clàusula 3 de l'esmentat conveni. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import d'11.250,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària 489.03 924.16 06.10 del pressupost de l'any 2024, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost corresponent atès que l'execució de la gestió cívica es realitzarà a l'exercici següent a la seva formalització, en concepte de subvenció a favor l'Associació En Xarxa - Pla Comunitari Besòs - Maresme amb NIF G65217093, prevista a la clàusula quarta del conveni gestió cívica del Casal de Barri Besòs. REQUERIR l'entitat beneficiària que, en el termini de 5 dies hàbils, comparegui a les dependències municipals per la signatura del conveni de formalització de la gestió cívica. REQUERIR l'entitat beneficiària que, en el termini màxim de 3 mesos de la data de finalització de l'activitat, presenti un compte justificatiu que haurà d'incloure la memòria d'actuació i memòria justificativa del cost total del projecte. FACULTAR l'lm. Sr. David Escudé Rodríguez, regidor del districte de Sant Martí per la signatura de l'esmentat conveni i la realització de tots els actes necessaris per a la seva execució. 12/21 CG 43/23 INF. 33. – (22S10710-001) PRORROGAR el conveni de gestió cívica del Casal de Barri La Palmera a favor de l'Associació de Veïns i Veïnes La Palmera, amb NIF G62962253, des de l'1 de gener de 2024 fins al 31 de desembre de 2024 a l'empara del que s'estableix a la clàusula 3 de l'esmentat conveni. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 30.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària 489.03 924.16 06.10 del pressupost de l'any 2024, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost corresponent atès que l'execució de la gestió cívica es realitzarà a l'exercici següent a la seva formalització, en concepte de subvenció a favor l'Associació de Veïns i Veïnes La Palmera amb NIF G62962253, prevista a la clàusula quarta del conveni gestió cívica del Casal de Barri La Palmera. REQUERIR l'entitat beneficiària que, en el termini de 5 dies hàbils, comparegui a les dependències municipals per la signatura del conveni de formalització de la gestió cívica. REQUERIR l'entitat beneficiària que, en el termini màxim de 3 mesos de la data de finalització de l'activitat, presenti un compte justificatiu que haurà d'incloure la memòria d'actuació i memòria justificativa del cost total del projecte. FACULTAR l'lm. Sr. David Escudé Rodríguez, regidor del districte de Sant Martí, per la signatura de l'esmentat conveni i la realització de tots els actes necessaris per a la seva execució. ÀREA DE PREVENCIÓ, SEGURETAT, CONVIVÈNCIA I RÈGIM INTERIOR 34. – (012/2023/SG) INFORMAR, en el marc de l’acord de 7 de juny de 2013, sobre participació de l’Ajuntament de Barcelona en les iniciatives normatives de la Generalitat de Catalunya que incideixen en el règim especial establert a la Carta Municipal de Barcelona, en desenvolupament de l’article 3 c) del Reglament de la Comissió Mixta Generalitat de Catalunya – Ajuntament de Barcelona per a la revisió i desplegament de la Carta Municipal de Barcelona, el posicionament de l’Ajuntament de Barcelona en relació amb la iniciativa normativa següent: memòria preliminar de l’Avantprojecte de llei de l’activitat d’influència davant les Administracions públiques de Catalunya, en els termes de l’informe elaborat pels serveis jurídics municipals que consta a l’expedient i que constitueix la seva motivació. NOTIFICAR a la Secretaria de la Comissió Mixta Generalitat de Catalunya – Ajuntament de Barcelona per a la revisió i desplegament de la Carta Municipal de Barcelona el present acord, així com l’informe esmentat, relatiu al posicionament municipal sobre aquesta iniciativa normativa. 35. – (019/2023/SG) INFORMAR, en el marc de l’acord de 7 de juny de 2013, sobre participació de l’Ajuntament de Barcelona en les iniciatives normatives de la Generalitat de Catalunya que incideixen en el règim especial establert a la Carta Municipal de Barcelona, en desenvolupament de l’article 3 c) del Reglament de la Comissió Mixta Generalitat de Catalunya – Ajuntament de Barcelona per a la revisió i desplegament de la Carta Municipal de Barcelona, el posicionament de l’Ajuntament de Barcelona en relació amb la iniciativa normativa següent: memòria preliminar de l’Avantprojecte de llei del Sistema de Serveis Socials de Catalunya, en els termes de l’informe elaborat pels serveis jurídics municipals que consta a l’expedient i que constitueix la seva motivació. NOTIFICAR a la Secretaria de la Comissió Mixta Generalitat de Catalunya – Ajuntament de Barcelona per a la revisió i desplegament de la Carta Municipal de Barcelona el present acord, així com l’informe esmentat, relatiu al posicionament municipal sobre aquesta iniciativa normativa. 13/21 CG 43/23 INF. 36. – (020/2023/SG) INFORMAR, en el marc de l’acord de 7 de juny de 2013, sobre participació de l’Ajuntament de Barcelona en les iniciatives normatives de la Generalitat de Catalunya que incideixen en el règim especial establert a la Carta Municipal de Barcelona, en desenvolupament de l’article 3 c) del Reglament de la Comissió Mixta Generalitat de Catalunya – Ajuntament de Barcelona per a la revisió i desplegament de la Carta Municipal de Barcelona, el posicionament de l’Ajuntament de Barcelona en relació amb la iniciativa normativa següent: memòria preliminar de l’Avantprojecte de llei de prevenció, gestió i resolució de conflictes, en els termes de l’informe elaborat pels serveis jurídics municipals que consta a l’expedient i que constitueix la seva motivació. NOTIFICAR a la Secretaria de la Comissió Mixta Generalitat de Catalunya – Ajuntament de Barcelona per a la revisió i desplegament de la Carta Municipal de Barcelona el present acord, així com l’informe esmentat, relatiu al posicionament municipal sobre aquesta iniciativa normativa. 37. – (021/2023/SG) INFORMAR, en el marc de l’acord de 7 de juny de 2013, sobre participació de l’Ajuntament de Barcelona en les iniciatives normatives de la Generalitat de Catalunya que incideixen en el règim especial establert a la Carta Municipal de Barcelona, en desenvolupament de l’article 3 c) del Reglament de la Comissió Mixta Generalitat de Catalunya – Ajuntament de Barcelona per a la revisió i desplegament de la Carta Municipal de Barcelona, el posicionament de l’Ajuntament de Barcelona en relació amb la iniciativa normativa següent: Avantprojecte de llei de l’Agència d’Atenció Integrada Social i Sanitària de Catalunya, en els termes de l’informe elaborat pels serveis jurídics municipals que consta a l’expedient i que constitueix la seva motivació. NOTIFICAR a la Secretaria de la Comissió Mixta Generalitat de Catalunya – Ajuntament de Barcelona per a la revisió i desplegament de la Carta Municipal de Barcelona el present acord, així com l’informe esmentat, relatiu al posicionament municipal sobre aquesta iniciativa normativa. 38. – (239/2023) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Lidia Rebull Chapa (mat. 76034) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera amb la categoria professional de Tècnica Mitjana en Enginyeria, amb destinació al Departament d'Obres i Manteniment del Districte de Nou Barris, on ocupa el lloc de treball de Tècnica Mitjana en Enginyeria (codi de lloc: 20FA2BIBA09), i una activitat privada per compte propi com a enginyera. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’enginyeria, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 14/21 CG 43/23 INF. 39. – (23XC0393) APROVAR el Conveni Marc de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona IL3 UB (IL3 UB), per acollir persones estudiants universitàries en pràctiques d'aquesta universitat, amb efectes a partir del 13 de desembre de 2023 i per una durada de quatre anys, prorrogables expressament per un període addicional de quatre anys FACULTAR el Tercer Tinent d'Alcaldia, per a la signatura d'aquest Conveni Marc de col·laboració, així com la de tots els documents que se'n derivin. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 40. – (23XC0424) APROVAR el Protocol entre la Generalitat de Catalunya, l'Ajuntament de Barcelona i Fira Internacional de Barcelona per l'impuls de les iniciatives necessàries i adequades per tal que els actes commemoratius del centenari de l'Exposició Universal de Barcelona de l'any 1929 produeixin els màxims efectes positius en l'àmbit social, econòmic i cultural. DONAR-NE COMPTE a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 41. – (20002868-004) MODIFICAR, a l'empara dels articles 203 i 204 de la LCSP, del contracte 20002868-004 que té per objecte els serveis mèdics per suport i seguiment en els processos de baixa per malaltia i realització d'informes de valoració de situacions de malaltia que puguin afectar al personal que presta serveis tant a l'Ajuntament de Barcelona com als instituts municipals i altres organismes adherits, adjudicat a l'empresa Q READY QUIRON PREVENCION SA, amb NIF A58066705, la prestació corresponent a la realització d'informes de valoració de situacions de malaltia imputable exclusivament a l'Ajuntament de Barcelona, per un import màxim de 5.808,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 5.808,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2023 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 4.800,00 euros i import IVA de 1.008,00 amb tipus impositiu 21,00% a l'aplicació pressupostària D/22719/92211 0707. FIXAR en 240 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. REQUERIR l'adjudicatari per tal que procedeixi a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 42. – (20002837-004) PRORROGAR per un període comprès des del 25.01.2024 fins el 31.12.2024, el contracte 20002837-004 que té per objecte el servei de suport tècnic i logístic per actes ciutadans i protocol·laris, juntament amb el manteniment dels aparells i les sales tècniques audiovisuals, adjudicat a l'empresa INICIATIVES EVENTS SL, amb NIF B64709363, per un import total de 355.081,97 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte a favor de INICIATIVES EVENTS SL, amb NIF B64709363, per un import de 355.081,97 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 293.456,17 euros i import IVA de 61.625,80 amb tipus impositiu 21% 15/21 CG 43/23 INF. a l'aplicació pressupostària D/22300/92011 0705, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2024. DONAR COMPTE d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 43. – (23XI0022) RESOLDRE l'omissió de la funció interventora, amb número d'expedient 22XI0022, CONVALIDAR aquesta i CONTINUAR el procediment en relació a la tramitació de les factures Z5 2022/828, Z5 2022/750 relatives a diferents consultes efectuades al Registre de la Propietat a través del servei de consulta telemàtica del Registre Mercantil i del Registre de la Propietat al web del Colegio de Registradores de la Propiedad y Mercantiles de España, a favor de la Sra. Ana Maria Cuesta Lopez Mateo, amb NIF 71439630C, d'acord amb els informes i documentació que consten a l'expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONÈIXER l'obligació de la despesa per un import de 472,93 euros (IVA inclòs) amb càrrec a la partida 0705 D/22610/92033 del pressupost de l'exercici 2023, a favor de la Sra. Ana María Cuesta Lopez-Mateos, amb NIF 71439630C. 44. – (23XI0028) RESOLDRE l'omissió de la funció interventora, amb número d'expedient 23XI0028; CONVALIDAR aquesta i CONTINUAR el procediment en relació a la tramitació de les factures Z5 2022/1204 i Z5 2022/1072, relatives a diferents consultes efectuades al Registre de la Propietat a través del servei de consulta telemàtica del Registre Mercantil i del Registre de la Propietat al web del Colegio de Registradores de la Propiedad y Mercantiles de España a favor de la Sra. BLANCA MERCADE MEROLA, amb NIF 40874387Y, d'acord amb els informes i documentació que consten a l'expedient; AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació de la despesa per un import de 392,91 euros (IVA inclòs), amb càrrec a la partida 0705/22610/92033, del pressupost de l'exercici 2023, a favor de la Sra. Blanca Mercadé Merola, amb NIF 40874387Y. NOTIFICAR la present resolució als interessats. 45. – (23XI0045) RESOLDRE l'omissió de la funció interventora, amb número d'expedient 22XI0045, CONVALIDAR aquesta i CONTINUAR el procediment en relació a la tramitació de la factura FLEI 2022/5618 relatives a diferents consultes efectuades al Registre Mercantil de Màlaga amb NIF E93491025, d'acord amb els informes i documentació que consten a l'expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONÈIXER l'obligació de la despesa per un import de 9,39 euros (IVA inclòs) amb càrrec a la partida 0705/22610/92033 del pressupost de l'exercici 2023, a favor del Registre Mercantil de Màlaga amb NIF E93491025. 46. – (23XI0049) RESOLDRE l'omissió de la funció interventora, amb número d'expedient 23XI0049, CONVALIDAR aquesta i CONTINUAR el procediment en relació a la tramitació de la factura Z1 2022/1028 relativa a diferents consultes efectuades al Registre de la Propietat a través del servei de consulta telemàtica del Registre Mercantil i del Registre de la Propietat al web del Colegio de Registradores de la Propiedad y Mercantiles de España, a favor de la Sra.Raquel Serrabassa Ferrer, amb NIF 33954974ML, d'acord amb els informes i documentació que consten a l'expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONÈIXER l'obligació de la despesa per un import de 10,91 euros (IVA inclòs) amb càrrec a la partida 0705 D/22610/92033 del pressupost de l'exercici 2023, a favor de la Sra. Sra.Raquel Serrabassa Ferrer, amb NIF 33954974ML. 16/21 CG 43/23 INF. 47. – (23XI0053) RESOLDRE l'omissió de la funció interventora, amb número d'expedient 23XI0053, CONVALIDAR aquesta i CONTINUAR el procediment en relació a la tramitació de la factura FLEI 2022/2907 (registre 2022-557921) relativa a diferents consultes efectuades al Registre de la Propietat a través del servei de consulta telemàtica del Registre Mercantil i del Registre de la Propietat al web del Colegio de Registradores de la Propiedad y Mercantiles de España, a favor del Registre Mercantil de Girona, amb NIF E55035067, d'acord amb els informes i documentació que consten a l'expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONÈIXER l'obligació de la despesa per un import de 3,61 euros (IVA inclòs) amb càrrec a la partida 0705 D/22610/92033 del pressupost de l'exercici 2023, a favor del Registre Mercantil de Girona, amb NIF E55035067. 48. – (23XI0055) RESOLDRE l'omissió de la funció interventora, amb número d'expedient 22XI0055, CONVALIDAR aquesta i CONTINUAR el procediment en relació a la tramitació de la factura FLEI 2022/2622 relativa a diferents consultes efectuades al Registre de la Propietat a través del servei de consulta telemàtica del Registre Mercantil i del Registre de la Propietat al web del Colegio de Registradores de la Propiedad y Mercantiles de España, a favor del Registro Mercantil de las Palmas de Gran Canaria, amb número de NIF E35989664, d'acord amb els informes i documentació que consten a l'expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONÈIXER l'obligació de la despesa per un import de 2,98 euros (IVA inclòs) amb càrrec a la partida 0705 D/22610/92033 del pressupost de l'exercici 2023, a favor del Registro Mercantil de las Palmas de Gran Canaria, amb NIF E35989664. 49. – (23XI0057) RESOLDRE l'omissió de la funció interventora, amb número d'expedient 22XI0057, CONVALIDAR aquesta i CONTINUAR el procediment en relació a la tramitació de les factures FLEI 2022/2138 relativa a diferents consultes efectuades al Registre de la Propietat a través del servei de consulta telemàtica del Registre Mercantil i del Registre de la Propietat al web del Colegio de Registradores de la Propiedad y Mercantiles de España, a favor del Registre Mercantil de Tarragona, amb NIF E43979558, d'acord amb els informes i documentació que consten a l'expedient. AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONÈIXER l'obligació de la despesa per un import de 10,12 euros (IVA inclòs) amb càrrec a la partida 0705 D/22610/92033 del pressupost de l'exercici 2023, a favor de la Registre Mercantil de Tarragona, amb NIF E43979558. ÀREA D'ECONOMIA, HISENDA, PROMOCIÓ ECONÒMICA I TURISME 50. – (INV) INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 7 de desembre de 2023. 52. – (SD-043-001/2023) MODIFICAR, d’acord amb allò que disposa l’article 2 de la Normativa sobre les instal·lacions d’enllumenat nadalenc a les vies públiques de Barcelona, aprovada pel Plenari del Consell Municipal en data 14 d’octubre de 2005, el decret del calendari i horari de funcionament de l’enllumenat nadalenc 2023/24, aprovat per la Comissió de Govern en data 19 d’octubre d’enguany, augmentant-lo en 21 hores, des del dia 15 de desembre, ajornant l’hora d’apagada en una hora cada dia, excepte els dies 31 de desembre de 2023 i 5 de gener de 2024. DETERMINAR que 17/21 CG 43/23 INF. l’horari de l’enllumenat nadalenc serà el següent: Fins el dia 14 de desembre de 2023 (aquest inclòs): Encesa màxima de diumenge a dijous: 4:30 hores; Encesa màxima divendres i dissabtes: 5:30 hores. / Horari de funcionament: De diumenge a dijous, ambdós inclosos, des de les 17:30 hores fins a les 22:00 hores; Els divendres i dissabtes de les 17:30 hores fins a les 23:00 hores; Dies extraordinaris: Dies 31 de desembre i 5 de gener, de 17:30 a 01:00 hores. A partir del dia 15 de desembre de 2023 i fins el 6 de gener de 2024 (inclosos tots dos dies): Encesa màxima de diumenge a dijous: 5:30 hores; Encesa màxima divendres i dissabtes: 6:30 hores; Encesa màxima els dies 31 de desembre i el 5 de gener: 7:30 hores. APROVAR la modificació del calendari de funcionament de les instal·lacions d’enllumenat nadalenc a la ciutat de Barcelona: Període de funcionament de les instal·lacions d’enllumenat nadalenc: des del 15 de desembre de 2023 fins al 6 de gener de 2024, ambdós inclosos; Horari de funcionament: De diumenge a dijous, ambdós inclosos, des de les 17:30 hores fins a les 23:00 hores; Els divendres i dissabtes de les 17:30 hores fins a les 24:00 hores; Dies extraordinaris: Dies 31 de desembre i 5 de gener, de 17:30 a 01:00 hores. APLICAR el règim horari del calendari a les il·luminacions ornamentals nadalenques situades a la via pública. 53. – (23XF0157) REAJUSTAR l'autorització i disposició vinculada a l'assentament 6000169902, per un import de 7.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació 0703/22708/16221 del pressupost de l’any 2023, a favor de l'empresa Aigües de Barcelona, Empresa Metropolitana de Gestió del Cicle Integral de l'Aigua, SA, amb NIF A66098435, per tal de complir el conveni formalitzat en data 30 de juny de 2020, per la gestió de la Taxa pel Servei de Recollida de Residus Municipals de l'any 2023. 54. – (19XC0341) DEIXAR SENSE EFECTE l'acord d'aprovació de l'addenda de pròrroga al conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona, l'AGÈNCIA PER A LA COMPETITIVITAT A L'EMPRESA (ACCIÓ de la Generalitat de Catalunya) i l'AUTORITAT PORTUÀRIA DE BARCELONA per al desenvolupament del projecte BARCELOC adoptat per Comissió de govern en data 29.12.2022, per no haver-se formalitzat la mateixa abans de la finalització de la vigència del conveni, i en conseqüència, DECLARAR extingit l'esmentat conveni de col·laboració, amb efectes 6 de gener de 2023. ANUL·LAR l'autorització i disposició de la despesa de 30.000,00 euros a favor de l'AGÈNCIA PER A LA COMPETITIVITAT A L'EMPRESA (ACCIÓ de la Generalitat de Catalunya), distribuïts en 15.000,00 euros amb càrrec de l'aplicació D/0700/48893/43322 del pressupost 2023, 14.000,00 euros amb càrrec de l'aplicació D/0700/48893/43322 del Pressupost de 2024 i 1.000,00 euros amb càrrec de l'aplicació D/0700/48893/43322 del Pressupost de 2025. 55. – (23XC0408) APROVAR el conveni de col·laboració empresarial en activitats d'interès general entre l'Ajuntament de Barcelona i l'empresa "Edicions de Proximitat SL", amb NIF B67353045, empresa editorial del periòdic quinzenal "Línia Nou Barris", per tal de regular la seva col·laboració en el procés de selecció dels Premis Nou Barris de l'any 2024, a canvi de les contraprestacions que aquest Ajuntament li ofereixi dins la campanya publicitària del referit procés d'elecció, amb vigència des del dia següent a la seva formalització fins al 31 de maig de 2024. FACULTAR el regidor del Districte de Nou 18/21 CG 43/23 INF. Barris, per a la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. 56. – (23XC0416) APROVAR el Conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i la Fundació "la Caixa" en matèria d'iniciatives socials, culturals i de recerca, d'especial interès per als ciutadans de Barcelona, amb una vigència d'un any a partir de la data de la seva signatura, prorrogable anualment. INSCRIURE'L al Registre de convenis de l'Ajuntament de Barcelona. 57. – (23XC0417) APROVAR el Conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Ajuntament de Manlleu per al desplegament del programa Prometeus Manlleu, amb una vigència de quatre anys a partir de la data de la seva signatura, prorrogables quatre anys més. INSCRIURE'L al Registre de convenis de l'Ajuntament de Barcelona. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 58. – (22S09099-001) APROVAR l'addenda al conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'ASSOCIACIÓ 22@NETWORK aprovat per la Comissió de Govern en data 10 de novembre de 2022 i formalitzat el 14 de novembre del 2022, que té per objecte el desenvolupament del projecte ECOSISTEMA 22@ 2022-2023, per tal d'ampliar l'objecte del conveni i així visibilitzar el 22@Nord i atraure inversions i talent a aquest espai i que instrumenta l'atorgament d'una ampliació de la subvenció de concessió directa i de caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 35.000,00 euros, que juntament als 90.000,00 euros inicialment atorgats per l'exercici 2023 per acord de la Comissió de Govern de 10 de novembre del 2022, suposa un total de 125.000,00 euros, que correspon al 53% del cost total del Projecte per aquesta anualitat, per import de 235.000,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 35.000,00 euros, a càrrec de l'aplicació 0700/48903/43011 del pressupost 2023, a favor de l'ASSOCIACIÓ 22@NETWORK. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el previst al pacte cinquè del conveni. 59. – (23XF0872) PRORROGAR per al període comprès entre l'1 de gener de 2024 al 30 de juny de 2024, el contracte núm. 20XP0103 que té per objecte el sots-arrendament dels locals de la planta baixa (finca registral 8.608) i planta primera, portes primera i segona (finques registrals 12.823 i 12.825 respectivament), de la finca núm. 31 del carrer Anglí, adjudicat a l'empresa OSHARAY INMOBILIARIA SL, amb NIF B95154928, per un import de 217.288,79 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa de l'esmentat contracte per un import de 217.288,79 euros (IVA inclòs), amb el desglossament següent: 179.577,51 euros són import base i 37.711,28 euros del 21% d'IVA, i amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/20200/92011/0605 de l'exercici 2024, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el presupost de l'exercici posterior a l'actual, a favor 19/21 CG 43/23 INF. d'OSHARAY INMOBILIARIA SL amb NIF B95154928. DONAR-NE compte a la Comissió de Economia i Hisenda. 60. – (DP-2023-29144) MODIFICAR l’acord de la Comissió de Govern de 12 de desembre de 2019, pel qual es va acordar la transmissió, a títol de permuta, del 100% de l’aprofitament urbanístic de la finca municipal MU1 (registral 3.908) i el 19,7612% de la finca MF2 (registral 3913), ambdues del Registre de la Propietat núm. 7 de l’Hospitalet de Llobregat, en contraprestació a la transmissió de la finca situada al carrer “A” núm. 109 (registral 18.156 del Registre de la Propietat núm. 26 de Barcelona) propietat del Consorci de la Zona Franca de Barcelona, en el sentit que: a) la transmissió de l’aprofitament urbanístic corresponent a la finca MF2, és del 17,6614% i no del 19,7612%; b) les finques transmeses al Consorci de la Zona Franca de Barcelona, consisteixen en el 100% de l’aprofitament urbanístic de la finca MU1 i el 17,6614% de l’aprofitament urbanístic de la finca MF2, així com el ple domini dels sòls que els sustenten, és a dir les finques registrals 3.908 i 3.913, tal i com resulta del “Pla de Millora Urbana del Sector 14 de la MPGM de la transformació urbanística de la Marina de la Zona Franca”, aprovat definitivament en dates del 23 de novembre de 2017 i del 5 d’abril de 2018, i del projecte de reparcel·lació de dit sector, inscrit en data 10 de març de 2021, amb posterioritat a l’aprovació de la permuta; de l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de 2 de juny de 2022; i de la certificació de la Secretaria General de 30 de juny de 2023 (Institut Municipal d’Urbanisme, exp. 17GU25); i c) els percentatges de transmissió són el 100% de la finca MU1 i el 17,6614% de la finca MF2, que incorporen el sòl i aprofitament urbanístic corresponent, sense que s’alterin els valors de compensació econòmica de l’acord objecte de modificació; MANTENIR inalterat la resta de l’acord modificat; FORMALITZAR l’escriptura de modificació i aclariment de la permuta referenciada; i INSCRIURE les finques en el Registre de la Propietat. 61. – (3-154/2023) APROVAR l’expedient núm. 3-154/2023 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2023, d’import 6.050.000,00 euros, per atendre despeses derivades de l’actuació inversora, de la Gerència de Mobilitat, Infraestructures i Serveis Urbans, P.10.7021.02 “Transferència de capital a BASAV. Cobertura Corredors Ferroviaris”, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 23112391; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 62. – (3-155/2023) APROVAR l’expedient núm. 3-155/2023 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2023, d’import 3.232.019,15 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 23112491; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 63. – (3-156/2023) APROVAR l’expedient núm. 3-156/2023 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2023, d’acord amb aportacions provinents de la 20/21 CG 43/23 INF. Generalitat de Catalunya per atendre despeses de l’escolarització d’infants a i2 a les llars d’infants i a les escoles bressol de titularitat municipal (servei d’escolarització que satisfan les famílies del curs de primer cicle d’educació infantil), per un import de 163.040,00 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 23112395; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR COMPTE d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 64. – (3-157/2023) APROVAR l’expedient núm. 3-157/2023 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2023, d’import 1.670.000,00 euros, per atendre despeses dels projectes Vilaveïna i Amunt Persianes, gestionats per Foment de Ciutat, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 23112591; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 65. – (3-159/2023) APROVAR l’expedient núm. 3-159/2023 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2023, d’import 505.884,43 euros, per atendre despeses de personal addicionals de l’exercici 2023 de Institut Municipal de Mercats de Barcelona, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient referència comptable núm. 23112791; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE COMPTE a la Comissió d’Economia i Hisenda. 66. – (3-160/2023) APROVAR l’expedient núm. 3-160/2023 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2023, d’import 820.745,11 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 23112991; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 67. – (3-162/2023) APROVAR l’expedient núm. 3-162/2023 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2023, d’import 1.395.884,59 euros, per atendre transferència de crèdit al Consorci d’Educació de Barcelona per fer front a despeses addicionals derivades de l’increment del cost de subministraments elèctric i de gas durant l’exercici 2023, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 23112891; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. EL SECRETARI GENERAL 21/21 CG 43/23 INF.