GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 Personal – Selecció de personal - Oferta pública CONVOCATÒRIA I BASES que han de regir l'oferta pública d'ocupació parcial de 75 places del subgrup auxiliar del verd de 1r i 2n any, mitjançant concurs-oposició per a Parcs i Jardins de Barcelona, Institut Municipal (Exp. núm. 01/2024-SO_OP). La Comissió de Govern, en data de 18 de gener de 2024, ha adoptat el següent acord: (27/2023-SO_OP) Convocar l'oferta pública d'ocupació parcial de 2023, de Parcs i Jardins de Barcelona, Institut Municipal, de 75 places del subgrup auxiliar del verd de 1r i 2n any per l'exercici 2024. Aprovar les bases que han de regir la convocatòria de l'oferta pública d'ocupació parcial de 2023, de Parcs i Jardins de Barcelona Institut Municipal de 75 places del subgrup auxiliar del verd de 1r i 2n any per l'exercici 2024. Publicar la present convocatòria i les bases al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i a la Gaseta Municipal, així com un anunci de la convocatòria al Boletín Oficial del Estado. Contra aquest acord, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar demanda davant del jutjat o sala competent de l'ordre jurisdiccional social, en el termini de dos mesos a comptar des de la seva publicació d'acord amb el que preveu l'article 69 de la llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social. Igualment les persones interessades podran interposar qualsevol altre recurs que considerin convenient per a la defensa dels seus interessos. Les bases de la convocatòria són les que s'adjunten a continuació. Barcelona, 23 de gener de 2024. El secretari delegat, Álvaro Comajoan Gutierrez. BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA DE 75 PLACES DEL SUBGRUP AUXILIAR DEL VERD O SERVEIS AUXILIARS DE 1r. i 2n. ANY, MITJANÇANT CONCURS-OPOSICIÓ LLIURE PER A PARCS I JARDINS DE BARCELONA, INSTITUT MUNICIPAL. CONTINGUT DE LES BASES 1. Objecte de la convocatòria 2. Naturalesa dels àmbits de treball. Funcions 3. Requisits per la participació 4. Presentació de sol·licituds, termini i documentació obligatòria 5. Llistats de persones admeses i excloses (provisional i definitiu) 1 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 6. Procés de selecció 7. Fase oposició 8. Fase concurs 9. Resultat final concurs oposició 10. Acreditacions de la documentació original 11. Tribunal qualificador 12. Comunicacions 13. Recursos i reclamacions 14. Ús de dades ANNEX 1: Temari ANNEX 2: Barem mèrits ANNEX 3: Sol·licitud d'inscripció ANNEX 4: Currículum de mèrits 1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA L'objecte d'aquesta convocatòria és la provisió de 75 places del subgrup auxiliar del verd o serveis auxiliars de 1r i 2n any per a Parcs i jardins de Barcelona, Institut Municipal, mitjançant concurs-oposició lliure. La convocatòria es regirà per les presents bases, l'Estatut bàsic de l'empleat públic i altra normativa concordant. Així mateix, i pel que fa referència a la perspectiva de gènere, aquestes bases contemplen allò que disposa el Pla intern d'igualtat de Parcs i jardins de Barcelona, Institut Municipal, 2019-2022, en quant a la presència equilibrada de dones i homes en els diferents grups professionals. CARACTERISTIQUES Núm. de places convocades: 75 places. Subgrup: 110 Auxiliar del verd o serveis auxiliars de 1r i 2n any Grup professional: Grup 1 Oficis Classe de personal: Laboral fix Distribució de les places: - Lloc de treball: 1300-Auxiliar de jardineria. Places: 65. 2 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 - Lloc de treball: 1320-Podador/a. Places: 10. Per l'accés a aquest lloc de treball es demanen requisits específics (apartat 3.2.) En cas que quedi deserta alguna de les 10 places del lloc de treball de podador/a, s'acumularan a les del lloc de treball d'auxiliar de jardineria. Torn de reserva: Es reserven 8 places per a aquelles persones aspirants que tinguin reconeguda la condició legal de persona amb discapacitat, d'acord amb el que preveu l'article 59 del text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic. Les persones que tinguin reconeguda la condició legal de discapacitat, però que no sol·licitin expressament la inclusió al torn de reserva en la sol·licitud, seran admeses al torn lliure i participaran només en aquest, sens perjudici que puguin sol·licitar l'adaptació del temps i forma de realització de la prova de coneixements, si escau. Les places obtingudes per via de reserva seran adscrites al lloc de treball d'auxiliar de jardineria. Si alguna de les persones aspirants amb discapacitat que s'ha presentat al torn de reserva no obté plaça a l'esmentat torn i la seva puntuació és superior a l'obtinguda per altres persones aspirants del sistema d'accés general, serà inclosa pel seu ordre de puntuació en el sistema d'accés general. En el cas que alguna de les places del torn de reserva quedi deserta, s'acumularà a la resta de places del torn lliure. Borsa de treball: Les persones aspirants que superin totes les proves i no obtinguin plaça, constituiran dues borses per la cobertura de substitucions o altres necessitats, en funció del lloc de treball. 2. NATURALESA DELS ÀMBITS DE TREBALL. FUNCIONS. Les funcions a desenvolupar consistiran a executar, complint la normativa de seguretat i protecció de la salut, i sota les indicacions del cap de l'equip de treball, les següents tasques: AUXILIAR DE JARDINERIA: Feines de manteniment de la jardineria que, sense dominar pròpiament l'ofici, exigeixen pràctica i especial habilitat, com per exemple: manteniment del sòl; manipulació de terres, desfonament, cavat, rasclonament, perfilat i escarda a màquina. Preparació de terres, esmenes i encoixinats. Eliminació d'herbes, desbrossament i escatada. Poda d'arbres i arbustos, retall de tanques, vorades, branques i fruits, poda d'aclarida i retall. Plantació i manteniment d'espècies i elements vegetals, tals com grups de flor, gespes, arbusts. Embalatge, transport càrrega i descàrrega de plantes o altres gèneres. Suport en tasques de reg manual. Utilització de la maquinària pròpia de les tasques a desenvolupar, amb responsabilitat del seu bon ús, neteja i manteniment. Identificació de plantes. PODADOR/A: Feines de manteniment de l'arbrat que, sense dominar pròpiament l'ofici, exigeixen pràctica i especial habilitat, com per exemple: talar i podar en formació, manteniment i reestructuració. Poda de palmeres. Trossejar, recollir, carregar i transportar el 3 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 brancatge. Ús de plataforma elevadora, motoserra i altres eines i equipaments necessaris per la poda amb responsabilitat del seu bon ús, neteja i manteniment. Identificació de plantes. 3. REQUISITS PER LA PARTICIPACIÓ Per prendre part en aquesta convocatòria les persones aspirants han de complir els següents requisits: 3.1 Requisits generals: a) Tenir 16 anys complerts. b) Estar en possessió del títol acadèmic d'ensenyament secundari obligatori (E.S.O.), o equivalent, o qualsevol altra titulació de nivell superior. Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, caldrà presentar la corresponent homologació del Ministeri d'Educació, Formació professional i Esports. c) Acreditar estar en possessió del certificat de nivell elemental de llengua catalana (B1) o superior de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura o equivalent. En cas de no disposar del certificat de coneixements de català es realitzarà la corresponent prova. d) Tenir la nacionalitat espanyola o, de conformitat amb l'article 57 de la Llei 5/2015, de 30 d'octubre, per la que s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic i de l'article 10 de la Llei 4/2000, d'11 de gener, sobre drets i llibertats dels estrangers en Espanya i la seva integració social, també: i. les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea; ii. les persones que, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, siguin el/la cònjuge d'espanyols i de nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret; així com els/les seus descendents i els/les descendents del/de la cònjuge sempre que no estiguin separats de dret, i siguin menors de 21 anys o majors de dita edat dependents; iii. les persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels Tractats Internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, en els que sigui d'aplicació la lliure circulació de persones treballadores. iv. les persones estrangers amb residència legal a l'estat espanyol. En tots els casos, les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d'acreditar documentalment la seva nacionalitat. Així mateix, hauran d'acompanyar còpia de la documentació que acrediti la residència legal a l'estat espanyol, i pels casos dels cònjuges i/o descendents dels nacionals espanyols i de la resta d'estats de la Unió Europea caldrà aportar documentació que acrediti el vincle matrimonial, el parentiu, i l'estat de dependència pels descendents majors de 21 anys dependents. e) Les persones aspirants admeses en el procés selectiu que no tinguin nacionalitat espanyola han d'acreditar el coneixement de la llengua castellana, tant en l'expressió oral com en 4 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 l'escrita, en el grau adequat a l'exercici de les funcions pròpies del subgrup, d'acord amb els termes previstos a la base 7.4 d'aquesta convocatòria. f) No haver estat acomiadat/da ni separat/da del servei, mitjançant expedient disciplinari, de cap administració pública, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per desenvolupar ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de tenir la nacionalitat d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat/da o en situació equivalent ni haver estat sotmès/a a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública. g) Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions i les tasques pròpies dels subgrups convocats. Tots els requisits generals s'han de complir el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se el dia de l'inici de la prestació de serveis amb l'Institut 3.2. Requisits específics: lloc de treball podador/a a) Permís de conduir en vigor, tipus C o B anterior a 9 de desembre de 2009. b) Certificat de formació en plataforma elevadora (PEMP3B) segons norma UNE 58923. La data límit per l'obtenció i acreditació dels requisits específics per el lloc de treball de podador/a, serà 15 dies abans de la data que es fixi per la realització de la prova pràctica. 4. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS, TERMINI I DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA 4.1 Documentació obligatòria Les persones candidates per tal de ser admeses en el procés de selecció, hauran de presentar la següent documentació: a) Full de sol·licitud (annex 3) degudament omplert i signat, indicant el lloc o llocs de treball per els que es volen inscriure. b) Fotocòpia del document nacional d'identitat o passaport espanyol. Les persones candidates que no tinguin nacionalitat espanyola han d'acreditar el coneixement de la llengua castellana d'acord a les possibilitats descrites a l'apartat 7 de les presents bases. c) Fotocòpia de la titulació acadèmica. d) Fotocòpia del certificat del nivell elemental de llengua catalana (B1) o superior. En cas de no presentar-lo, s'haurà de superar la prova indicada en el punt 7.3. e) En cas de persones candidates amb reconeixement de discapacitat, hauran de presentar el certificat de discapacitat i un dictamen actualitzat de les seves condicions psíquiques, físiques o sensorials, expedit per l'equip multi professional competent, així com la sol·licitud si escau, de l'adaptació en la realització de les proves. Veure punt 4.3. 5 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 f) Currículum d'acord amb el model d'aquestes bases (annex 4) amb la relació dels mèrits a valorar en la fase de concurs. Els documents relatius als mèrits es presentaran una vegada publicades les qualificacions corresponents a la prova pràctica, segons s'indica al punt 4.4. En aplicació de l'art. 28.2 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones aspirants no hauran de presentar els documents enumerats en els apartats b), c) i d) si aquests s'han presentat en virtut d'un altre procés selectiu per a Parcs i jardins de Barcelona IM. Així mateix, encara que no s'hagin presentat en un procés selectiu anterior, en el cas dels apartats b) i c), Parcs i jardins farà la consulta a través de les plataformes d'intermediació de dades entre administracions públiques, a fi de validar el compliment dels requisits de participació. Si per alguna de les persones inscrites no es disposa de dades o no es possible fer aquesta consulta, s'indicarà en la llista provisional de persones admeses i excloses a fi que puguin presentar la documentació que correspongui. En cas que la persona aspirant s'oposi expressament a aquesta consulta, ho haurà de marcar a la casella corresponent a l'annex 3, i serà obligatori la presentació de tota la documentació relacionada. Els/les candidats/es són responsables de l'exactitud i veracitat de la informació proporcionada. Les dades corresponents al domicili, telèfon i adreça electrònica que figurin en la sol·licitud es consideraran com les úniques vàlides a efectes de notificacions i seran responsabilitat exclusiva de les persones aspirants, els errors en la seva consignació, i la comunicació a l'Institut de qualsevol canvi de les mateixes. A l'efecte d'admissió de les persones aspirants es tindran en compte les dades que aquestes facin constar a la sol·licitud, sense perjudici que en qualsevol moment l'autoritat convocant o el tribunal qualificador del procés de selecció pugui requerir-los l'acreditació dels requisits necessaris quan cregui que hi ha inexactituds o falsedats en les quals hagin pogut incórrer les persones aspirants. 4.1.1 Documentació addicional pel lloc de treball de podador Les persones candidates, per tal d'optar a les places d'auxiliar de jardineria de 1r i 2n any en el lloc de treball de podador, hauran de presentar, a més de la documentació indicada a l'apartat anterior, la següent documentació: a) Fotocòpia del permís de conduir en vigor b) Copia del diploma de la formació en plataforma elevadora (PEMP3B) segons norma UNE 58923 Les persones que no presentin aquesta documentació 15 dies abans de la data que es fixi per la realització de la prova pràctica, no seran convocades a la prova pràctica per al lloc de treball de podador. 4.2 Termini i forma d'inscripció 6 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 Les persones aspirants hauran de presentar la sol·licitud en el termini de 20 dies naturals a comptar a partir de l'endemà de la publicació de la present convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, sens perjudici que les sol·licituds es poden començar a presentar a partir de la primera publicació que es produeixi. De conformitat amb el Decret d'Alcaldia de 22 de desembre de 2009 (Butlletí Oficial de la Província Núm.312 de 30 de desembre), la presentació de sol·licituds de participació s'ha de fer telemàticament a través del l'enllaç a la inscripció al procés selectiu: https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/ca/oferta-publica-docupacio. El registre electrònic de la sol·licitud es pot fer amb qualsevol mètode d'identificació vàlid als tràmits telemàtics de l'Ajuntament de Barcelona (certificat digital, IdCAT, IdCATmobil). Excepcionalment, es podrà fer en suport paper en qualsevol registre municipal de l'Ajuntament de Barcelona, adreçada a la Direcció de serveis generals, departament de selecció i organització, de Parcs i jardins de Barcelona, l'Institut Municipal, sens perjudici del que estableix l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. La documentació haurà d'indicar de manera visible "Exp.1/2024-SO_OP: Convocatòria oferta pública 75 places del subgrup auxiliars del verd o serveis auxiliars de 1r i 2n any per a Parcs i jardins de Barcelona, Institut Municipal". 4.3 Documentació persones amb reconeixement de discapacitat. Les persones amb reconeixement de discapacitat indicaran aquesta condició en la sol·licitud, així com la seva voluntat d'acollir-se a la reserva de plaça, acompanyada de forma imprescindible del certificat de discapacitat. Així mateix, han de presentar dictamen favorable d'adequació del lloc de treball a la funció pública a què es refereix l'article 5.2 del Decret 66/1999, de 9 de març del Govern de la Generalitat de Catalunya, sobre l'accés a la funció pública de les persones amb discapacitat i dels equips de valoració multi professional, així com, -si s'escau- de l'adaptació o adequació de temps i mitjans materials per a la realització de les proves i exercicis previstos en la convocatòria i el motiu o motius d'aquestes, fins a 15 dies naturals abans de la convocatòria de la primera prova del procés de selecció. Fora d'aquest termini no es garanteix que es pugui dur a terme l'adaptació de proves que indiqui l'informe. Es posa a la seva disposició l'adreça de correu electrònic seleccioparcsijardins@bcn.cat per qualsevol comunicació i/o aclariment al respecte. 4.4 Documentació acreditativa mèrits Les persones aspirants disposaran d'un període de 10 dies hàbils des de la data de publicació de les qualificacions de les proves pràctiques, per aportar còpia d'aquells documents acreditatius dels mèrits avaluables, segons la descripció del punt 8 d'aquestes bases, i que hagin estat relacionats al currículum (annex 4) a la sol·licitud. La data fi de còmput de mèrits serà la de l'últim dia de presentació de sol·licituds. El període concret i forma per aquesta presentació de documentació, s'anunciarà per comunicació junt amb la publicació del resultat de la prova pràctica. 7 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 Els mèrits computables i adquirits a Parcs i Jardins seran comprovats d'ofici, marcant les caselles oportunes de l'Annex 4. 5. LLISTATS DE PERSONES ADMESES I EXCLOSES (provisional i definitiu) Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el tribunal qualificador comprovarà els requisits de les persones inscrites i publicarà els llistats provisionals de les persones admeses i excloses, per cada lloc de treball i per el torn general i el de reserva. Les persones candidates podran formular les al·legacions que considerin, en el termini de 10 dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació de les llistes provisionals. En el cas que una persona aspirant no aparegui ni en les llistes provisionals d'admeses ni excloses, a l'hora de formular l'al·legació corresponent l'haurà d'acompanyar còpia de la sol·licitud presentada. Finalitzat el termini d'al·legacions i resoltes les possibles incidències, es faran públiques les llistes definitives de les persones admeses i excloses, amb la que es consideraran resoltes les al·legacions presentades. A la llista definitiva s'indicarà si les persones inscrites queden exemptes o no de realitzar la prova de competències professionals, segons l'indicat a l'apartat 7.5 de les presents bases. Les llistes provisionals i definitives, es publicaran a la web de la seu electrònica de l'Ajuntament de Barcelona, oferta pública, dins l'apartat del present procés. On s'indicarà també si la persona candidata ha de realitzar la prova de llengua catalana i/o de llengua castellana. L'admissió al procés selectiu no implica el reconeixement, a les persones interessades, de la possessió dels requisits exigits a les bases, els quals seran comprovats al final del procés. 6. PROCÉS DE SELECCIÓ El procés de selecció constarà de dues fases: Fase d'oposició i fase de concurs. El resultat final estarà format per la suma de les puntuacions obtingudes en totes dues fases. 7. FASE OPOSICIÓ Aquesta fase estarà formada per les següents cinc proves de caràcter obligatori i eliminatori per totes les persones aspirants: prova de coneixements teòrics sobre el temari comú; prova pràctica d'auxiliar de jardineria o de podador/a; prova de coneixements de llengua catalana; prova de coneixements de llengua castellana i prova de valoració de competències professionals. I una prova sobre el temari específic per el lloc de treball de podador/a, que hauran de realitzar les persones que optin per aquest lloc. La qualificació de la fase d'oposició es determinarà per la suma de les puntuacions obtingudes en la prova de coneixements teòrics i en la prova pràctica, i si escau, en la prova específica de podador/a, sempre i quan cadascuna d'elles s'hagi superat individualment, segons els criteris establerts específicament, i s'obtingui la qualificació d'apte/a a la resta. 8 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 La qualificació de les proves puntuables numèricament s'arrodonirà a 1 decimal, de forma que si el segon decimal és un dígit menor a 5 el primer dígit es deixarà igual, mentre que si el segon decimal és un dígit major o igual a 5, el primer decimal s'incrementarà en un. El Tribunal qualificador podrà determinar la realització d'un o més exercicis en una sola sessió, i la seva execució en l'ordre que consideri més adient. En aquest cas, la correcció de cada exercici restarà condicionada a la superació de les proves anteriors d'acord amb l'ordre establert en aquestes bases. La convocatòria a les proves es realitzarà en una única crida. Les persones aspirants que no compareguin al lloc, la data i l'hora assenyalats, fins i tot per raons de força major, seran definitivament excloses del procés selectiu. L'ordre d'actuació de les persones aspirants per a aquells exercicis que no puguin fer-se conjuntament s'iniciarà per la primera persona aspirant el primer cognom de la qual comenci per la lletra establerta de conformitat amb el darrer sorteig públic que a tal efecte s'hagi realitzat, segons l'article 17.j del Decret 28/1986, de 30 de gener, del Reglament de selecció de personal de l'Administració de la Generalitat de Catalunya. En el cas que el dia i hora de realització de les proves, excepte la segona prova (pràctica), del procés selectiu alguna de les persones aspirants es trobi en situació d'hospitalització per embaràs de risc, per causa de part o pels dies immediatament posteriors a aquest, el Tribunal qualificador articularà els mecanismes necessaris per tal de possibilitar-li la realització de la prova/es en el recinte hospitalari on es trobi, sempre i quan sigui factible que aquesta execució es dugui a terme el mateix dia i hora en que ho facin la resta de persones aspirants convocades i el domicili hospitalari estigui a la província de Barcelona. En el cas de la segona prova (prova pràctica), si la persona aspirant en previsió de part no pogués presentar-se a la prova ni realitzar-la durant el procés de selecció, se li podrà guardar la nota de les proves que hagués pogut realitzar fins la propera convocatòria, sempre que es mantinguin les característiques de les proves i hagués superat la resta de proves del procés. Per tal que el Tribunal qualificador habiliti aquest dispositiu, les persones aspirants que prevegin trobar-se el dia/dies de realització de les proves en la situació esmentada a l'anterior paràgraf, hauran d'informar del seu estat al Tribunal qualificador mitjançant correu electrònic enviat a l'adreça seleccioparcsijardins@bcn.cat, tot indicant en l'assumpte "Previsió de part". En aquest correu hauran d'especificar les seves dades personals (nom i cognoms, DNI i telèfon de contacte), així com la data i l'hospital previst pel part. El termini establert per formalitzar aquesta petició serà de 5 dies hàbils a comptar a partir de l'endemà de la publicació de la data de realització de la prova corresponent. Igualment, en el cas que alguna de les persones aspirants sigui mare lactant i consideri que durant la realització d'alguna de les proves li coincidirà amb la lactància del seu nadó, haurà de notificar-ho a l'adreça electrònica seleccioparcsijardins@bcn.cat tot indicant en l'assumpte "Nadó lactant". En aquest correu hauran d'especificar les seves dades personals (nom i cognoms, DNI i telèfon de contacte). El termini establert per formalitzar aquesta petició serà de 5 dies hàbils a comptar a partir de l'endemà de la publicació de la data de realització de la prova corresponent. 9 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 7.1 Primera prova: coneixements teòrics (obligatòria i eliminatòria) La valoració dels coneixements sobre el temaris especificats a l'annex 1 es realitzarà de la següent forma: una prova obligatòria per totes les persones aspirants sobre el temari comú, i una prova obligatòria, només per les persones que optin al lloc de treball de podador/a, sobre el temari específic. 7.1.1. Prova comú coneixements en jardineria: Consistirà en una prova tipus test formada per un màxim de 80 preguntes amb respostes alternatives, de les quals només una serà correcta. Les preguntes estaran relacionades amb el temari comú recollit a l'Annex 1 d'aquestes bases. Totes les respostes correctes tindran el mateix valor. Les preguntes sense resposta no es puntuaran i les respostes errònies restaran una tercera part d'una resposta correcta. Aquesta prova es valorarà fins a 10 punts, la puntuació mínima per superar-la serà de 5 punts. De les persones que hagin superat el test, ordenades per puntuació, només passaran a la prova pràctica de jardineria les primeres 260, més les empatades en la ultima posició. 7.1.2. Prova específica podador/a: Consistirà en una prova tipus test formada per un màxim de 30 preguntes amb respostes alternatives, de les quals només una serà correcta. Les preguntes estaran relacionades amb el temari específic recollit a l'Annex 1. Totes les respostes correctes tindran el mateix valor. Les preguntes sense resposta no es puntuaran i les respostes errònies restaran una tercera part d'una resposta correcta. Aquesta prova es valorarà fins a 5 punts, la puntuació mínima per superar-la serà de 2,5. De les persones que hagin superat les dues proves test amb les notes mínimes indicades, només realitzaran la prova pràctica del lloc de treball de podador/a, les primeres 30 persones per ordre de puntuació en la prova específica, més les empatades en la ultima posició. 7.2 Segona prova: Prova pràctica Es realitzaran dues proves pràctiques, una per a les persones que aspirin al lloc de treball d'auxiliar de jardineria i una per a les persones que aspirin al lloc de treball de podador/a. Les proves pràctiques poden incloure tant qüestions sobre els coneixements i les funcions descrites a l'apartat 2 de les presents bases ("Naturalesa dels àmbits de treball. Funcions") com d'altres vinculades al temari, en la que les persones aspirants hauran de demostrar el domini de les matèries descrites. Aquestes proves són obligatòries i eliminatòries. Les proves es puntuaran sobre 20 punts. Les persones aspirants que no obtinguin la puntuació mínima de 10 punts restaran eliminades del procés de selecció. 7.3 Tercera prova: Prova de coneixements de llengua catalana Aquesta prova avaluarà el domini de la llengua catalana pel que fa referència a l'expressió escrita i oral, i la comprensió d'acord amb les característiques de la convocatòria. 10 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 Per superar la prova les persones aspirants hauran de demostrar un nivell de coneixements similar al que caldria per a l'obtenció del certificat de nivell elemental B1. Aquesta prova és obligatòria i eliminatòria. Les persones aspirants seran qualificades com a aptes o no aptes, i aquestes últimes seran eliminades del procés de selecció. Quedaran exemptes de realitzar la prova les persones aspirants que aportin un dels següents documents: - Documentació acreditativa d'estar en possessió del certificat de nivell elemental (B1) atorgat per la Secretaria de Política Lingüística, o titulació equivalent o superior, d'acord amb el Decret 3/2014, de 7 de gener, pel qual es modifica el Decret 152/2001, de 29 de maig, sobre avaluació i certificació de coneixement de català (DOGC núm. 6536 de 9 de gener de 2014). - Documentació que acrediti que la persona aspirant ha participat i ha obtingut plaça en processos anteriors de selecció i provisió (concursos i lliures designacions) de personal per accedir a l'Administració local o a l'Administració de la Generalitat de Catalunya, en què hi hagués establerta una prova de català del mateix nivell o superior. Les persones aspirants podran efectuar aquesta acreditació documental: - Durant el termini de presentació de sol·licituds, annexant-la directament en el moment de tramitar la sol·licitud. - Fins a set dies naturals previs a la data de realització de la prova, notificant-ho i adjuntant còpia, a l'adreça electrònicaseleccioparcsijardins@bcn.cat. - El mateix dia de la prova de coneixements de llengua catalana, abans que aquesta comenci, aportant la corresponent fotocopia. 7.4 Quarta prova: Prova de coneixements de llengua castellana (exclusivament per a les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola) Només hauran de realitzar aquesta prova les persones candidates que no tinguin nacionalitat espanyola. La prova consistirà en una redacció i el manteniment d'una conversa amb els assessors especialistes que designi la Comissió de valoració. Les persones aspirants seran qualificades com a aptes o no aptes, i aquestes últimes seran eliminades del procés de selecció. Quedaran exemptes de realitzar la prova les persones candidates que, tot i no tenir la nacionalitat espanyola, puguin acreditar documentalment: - Quan l'aspirant sigui nacional d'un estat de parla hispana. - Certificat d'haver cursat la primària i secundària a l'Estat espanyol, o els cursos equivalents a qualsevol altre estat en què la llengua castellana sigui oficial. 11 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 - Diploma d'espanyol de nivell B2 (marc europeu comú de referència) que estableix el Decret 1137/2002, de 31 d'octubre, o certificació acadèmica que acrediti haver superat totes les proves dirigides a la seva obtenció. - Certificat d'aptitud en espanyol per a estrangers expedit a les escoles oficials d'idiomes. - Títol universitari en filologia hispànica o romànica, o equivalent. - Quan s'acrediti haver superat la prova de coneixements de llengua castellana del mateix nivell, en convocatòries anteriors convocades per la mateixa administració o per una altra. - Quan el coneixement de llengua castellana, es pot comprovar a partir del contingut de la resta de proves del procés selectiu. Les persones aspirants podran efectuar aquesta acreditació documental: - Durant el termini de presentació de sol·licituds, annexant-la directament en el moment de tramitar la sol·licitud. - Fins a set dies naturals previs a la data de realització de la prova, notificant-ho a l'adreça electrònicaseleccioparcsijardins@bcn.cat - El mateix dia de la prova de coneixements de llengua castellana, abans que aquesta comenci, aportant la corresponent fotocopia. 7.5 Cinquena prova: Valoració de competències professionals (obligatòria i eliminatòria) Consistirà en la realització d'un test psicotècnic de competències professionals que avaluarà el treball en equip, l'empatia, el compromís professional, la flexibilitat/obertura al canvi, i el rigor professional. També inclourà una entrevista individual que es realitzarà amb l'objectiu de contrastar els resultats obtinguts en el test psicotècnic. Les persones aspirants convocades seran qualificades com a aptes o no aptes, i aquestes últimes seran eliminades del procés de selecció. El valor del test de competències serà del 35% de la qualificació i el de l'entrevista del 65%. Per tal de resultar apte s'haurà d'obtenir una qualificació mínima de 5 punts sobre 10 i superar com a mínim 3 d'aquestes competències. El tribunal qualificador podrà determinar l'exempció de realitzar l'entrevista per aquelles persones aspirants que hagin prestat serveis per Parcs i jardins de Barcelona, IM, per raó d'haver superat un procés selectiu que inclogui una prova de valoració de competències professionals per l'accés al mateix subgrup. Aquesta exempció s'indicarà en la publicació de la llista definitiva de persones admeses i excloses. 8. FASE CONCURS (obligatòria i no eliminatòria) 8.1 Valoració de mèrits Una vegada superada la fase d'oposició, el Tribunal qualificador valorarà els mèrits de les persones aspirants, descrits a l'Annex 4 presentat junt amb la inscripció, acreditats per les 12 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 corresponents fotocòpies aportades dins del termini de presentació de la documentació relativa als mèrits. Veure l'apartat 4.4. La relació de mèrits puntuables es detalla a l'ANNEX 2, on es diferencien els barems per cada lloc de treball. 8.2 Mèrits comprovables d'ofici. Documentació acreditativa de mèrits Es farà d'ofici la comprovació de: - Serveis prestats en virtut de relació laboral amb Parcs i Jardins de Barcelona IM, períodes, subgrup i funcions. - Formació interna realitzada com treballadors de Parcs i jardins de Barcelona IM. En cas de la formació interna, no meritaran els cursos pels que ja s'obté una compensació de dies lliures per formació online. És necessari que el fet meritable estigui llistat a l'annex 4 en la part de currículum de mèrits, la puntuació d'ofici es limitarà a la comprovació dels fets prèviament descrits. Per la puntuació de la resta de fets meritables és necessari la seva descripció a l'annex 4 en el moment de la inscripció i adjuntar els següents documents: - Experiència laboral fora de Parcs i jardins per compte aliè: certificat de serveis prestats o contracte de treball, on constin períodes, categories o descripció de funcions, junt amb la vida laboral. - Experiència laboral per compte propi: El còmput de temps restarà condicionat a l'acompliment dels tres criteris següents: - Que en l'Informe de vida laboral aportat la persona estigui donada d'alta en el règim d'autònoms, - Que s'acrediti mitjançant la declaració de l'IRPF que en el/s període/s certificat/s a l'Informe de vida laboral hi ha hagut activitat professional efectiva. - Que durant el temps acreditat, l'activitat professional o empresarial en la que la persona aspirant s'ha donat d'alta i que apareix en el Certificat de l'Agència Tributària presentat, tingui relació amb un dels àmbits professionals detallats al punt 2. Per obtenir el còmput dels mesos efectius de treball, i sempre i quan es donin les circumstàncies anteriors, es tindran en compte dos elements: a) temps acreditat com autònom al certificat de vida laboral i, b) ingressos acreditats en el mateix període a la declaració de l'IRPF corresponent. S'estipula com a ingrés mínim acreditatiu d'un any natural sencer (any fiscal) la quantitat de 12.000 euros. Si la quantitat declarada és inferior a 12.000 euros, es farà el càlcul proporcional per mesos. A aquests efectes, un mes (30 dies) de treball equivaldrà a 1.000 euros. L'import de la declaració anual de l'IRPF que superi els 12.000 euros no s'acumularà al còmput d'anys següents 13 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 En cas de dubte, el Tribunal podrà requerir més documentació que acrediti que l'activitat o funcions corresponen amb les requerides. - Formació: Per la valoració dels títols acadèmics, caldrà aportar el títol, el resguard de pagament de les taxes de tramitació o justificant d'estar en condicions d'obtenir el títol en data anterior a la finalització del període de còmput de mèrits. En quant als cursos de formació, es valoraran les hores de formació per cursos acreditats amb certificats d'aprofitament en hores. - Permís de conduir S'ha d'adjuntar còpia del permís en vigor. 8.3 Publicació puntuacions de mèrits i presentació d'al·legacions A partir de la informació al·legada per les persones aspirants i després de fer les oportunes comprovacions, ja siguin sobre els registres que disposa l'empresa o sobre la documentació acreditativa aportada pels aspirants, la comissió de valoració publicarà a la Seu electrònica, la relació de la puntuació de mèrits provisionals de les persones aspirants, segons els barems indicats. Les persones candidates podran presentar les al·legacions que considerin sobre aquesta valoració provisional, en un termini de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació per motiu de, a) Formular al·legacions per disconformitat amb aquesta valoració provisional. b) Presentar la documentació que considerin oportuna acreditativa dels mèrits prèviament al·legats. En aquest tràmit no s'admetran mèrits no al·legats prèviament al currículum (annex 4) adjuntat a la sol·licitud, i qualsevol documentació aportada per les persones aspirants que no tingui per objecte aquests mèrits al·legats prèviament al currículum (annex 4) no serà tinguda en compte per part del tribunal qualificador i, per tant, no haurà de pronunciar-se expressament al respecte. Finalitzat aquest termini i resoltes les reclamacions, es farà pública la llista definitiva de puntuacions finals de la fase de concurs. 9. RESULTAT FINAL CONCURS OPOSICIÓ Per tal de determinar les persones seleccionades, el Tribunal Qualificador composarà dos llistats, un per cada lloc de treball, que inclourà totes les persones candidates que hagin obtingut plaça independentment del torn en el que hagin participat. L'ordre dels llistats serà de major a menor a partir de les puntuacions conjuntes de la fase d'oposició i de concurs. 14 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 En cas d'empat, l'ordre de classificació s'establirà d'acord amb els següents criteris tenint en compte que cadascun d'ells és excloent: - Primer criteri: a favor de la persona aspirant, el gènere del qual sigui menys representat en el col·lectiu professional objecte d'aquesta convocatòria. - Segon criteri: la persona aspirant que hagi obtingut la millor nota en la prova pràctica. - Tercer criteri: la persona aspirant que hagi obtingut la millor nota en la prova de coneixements. La resta de persones aspirants que hagin superat les proves però no hagin obtingut plaça, constituiran una borsa per a la cobertura de vacants del lloc de treball quan aquestes es produeixin, ordenades també de major a menor puntuació. Aquestes borses les composarà el tribunal qualificador en dos llistats, un per cada lloc de treball. Si entre les persones que han de constituir les borses per a cobertura de vacants es produís algun empat, s'aplicaran els criteris recollits en l'apartat anterior. 10. ACREDITACIONS DE LA DOCUMENTACIÓ ORIGINAL Una vegada publicats els llistats, les 75 persones que obtenen plaça disposaran d'un termini de 20 dies naturals per aportar els originals de la documentació presentada sobre els requisits de participació i els mèrits per la seva verificació. Aquesta acreditació es realitzarà al departament de Selecció i Formació de la Direcció de serveis generals de Parcs i jardins de Barcelona, Institut Municipal, al carrer Torrent de l'Olla, 218-220, 4ª planta. La resta de persones aspirants seleccionades per formar part de les borses, abans de ser contractades hauran d'aportar també els originals de la documentació presentada en la sol·licitud sobre els requisits de participació i els mèrits per la seva verificació, també al Departament de Selecció i Formació. Si dins el termini esmentat, tret dels casos de força major, alguna de les persones candidates no presenta la documentació, no reuneix els requisits exigits o no acredita correctament els mèrits tinguts en compte per a la puntuació, restarà exclosa del present procediment, quedant anul·lades totes les seves actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en què pugui haver incorregut per falsedat. 11. EL TRIBUNAL QUALIFICADOR La Comissió de valoració estarà formada pels i les següents membres: Presidència titular: Antonio García Bravo Presidència suplent: Daniel Carulla Roqué Vocalia 1 titular: Joan Guitart Comellas Vocalia 1 suplent: Ada Serrano Borull Vocalia 2 titular: Cristobal Blaya Blanch 15 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 Vocalia 2 suplent: Susana Lopez Puigrodón Vocalia 3 titular: Elisenda Lurbes Soriano Vocalia 3 suplent: Lourdes Carreras Jordano Secretaria titular: Álvaro Comajoan Gutíerrez Secretaria suplent: Anabel Ruiz García Hi podran assistir, amb veu però sense vot, una persona observadora titular i una de suplent designades pel Comitè d'Empresa. Per a la seva vàlida constitució, el tribunal qualificador es podrà reunir amb els o les seves membres titulars o suplents, indistintament, en funció de la disponibilitat en el moment de cada convocatòria. Els i les membres del tribunal qualificador hauran d'abstenir-se d'intervenir i notificar-ho a la Direcció de serveis generals de Parcs i jardins de Barcelona, Institut Municipal, quan concorrin circumstàncies que preveu l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim jurídic del sector públic. Igualment, les persones candidates podran recusar els membres de la comissió de valoració quan concorrin les circumstàncies previstes per l'article 24 de la mateixa Llei. El tribunal qualificador podrà disposar, si així ho creu convenient, de la incorporació de persones assessores especialistes per a totes o algunes de les proves, que actuaran amb veu però sense vot. El tribunal qualificador podrà excloure del procés selectiu qualsevol persona participant que realitzi alguna conducta contrària a la bona fe o orientada a desvirtuar els principis d'equitat i igualtat o altres comportaments que alterin el normal desenvolupament de qualsevol de les fases establertes en la convocatòria. El tribunal qualificador queda autoritzat per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris per al bon funcionament del procés de selecció, dins el marc d'aquestes bases i de la legislació aplicable. A l'efecte de comunicacions i altres incidències, el tribunal qualificador tindrà la seva seu a la Direcció de serveis generals de Parcs i jardins de Barcelona, Institut Municipal de l'Ajuntament de Barcelona (C/ Torrent de l'Olla, 218-220, 4a planta, 08012 Barcelona). 12. COMUNICACIONS La convocatòria de les proves i la resta de comunicacions relacionades amb la present convocatòria es faran mitjançant la seu electrònica de l'Ajuntament de Barcelona, en l'apartat Oferta pública. 13. RECURSOS I RECLAMACIONS Contra els actes de l'autoritat convocant, que és la Comissió de Govern, inclosos la convocatòria, l'aprovació de les bases i la proposta de nomenament, les persones 16 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 interessades podran interposar demanda davant del jutjat o sala competent de l'ordre jurisdiccional social, en el termini de dos mesos a comptar des de la seva publicació d'acord amb el que preveu l'article 69 de la llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social. Contra la llista d'admesos i exclosos i els actes de tràmit qualificats de la Comissió de valoració, les persones interessades podran interposar recurs d'alçada davant l'Alcaldia, qui ha delegat la competència en el tercer tinent d'Alcaldia per decret de 20 de juny de 2023, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la data de la seva notificació o publicació, sense perjudici de la possibilitat de sotmetre els actes de tràmit qualificats que es derivin de l'actuació de la Comissió, prèviament a la interposició de recurs d'alçada, al tràmit d'audiència establert en l'article 82 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, davant el mateix Tribunal. 14. ÚS DE DADES Les dades personals dels aspirants es tractaran d'acord amb allò establert a la legislació sobre protecció de dades personals i transparència. El tractament tindrà per única finalitat la gestió del procés selectiu d'aquesta convocatòria. Les dades de caràcter especial no es publicaran ni es facilitaran sense consentiment exprés del seu titular. Les dades dels aspirants ni es cediran ni es transferiran sense el consentiment exprés, excepte previsió legal. Aquesta norma no afectarà la cessió de dades que en el seu cas sigui necessària per a la gestió i execució de les proves previstes a la convocatòria. Les dades personals que constin en l'expedient de selecció seran accessibles pels interessats en el procediment de selecció, d'acord amb els termes establerts a la legislació de procediment administratiu (Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya). La documentació i les dades personals dels aspirants que obtinguin plaça passaran a formar part del seu expedient personal. El Responsable de tractament és el departament de selecció i organització de Parcs i Jardins de Barcelona, IM. Per a més informació del tractament de les seves dades es pot adreçar a seleccioparcsijardins@bcn.cat. Es tindrà dret en tot moment a accedir a les seves dades personals objecte de tractament així com sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar la seva supressió quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats que van ser recollides, a més d'exercir el dret d'oposició i limitació al tractament i de portabilitat de les dades. 17 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 ANNEX 1. TEMARI COMÚ 1. Organització de l'Estat. Constitució i Estatut d'Autonomia de Catalunya. 2. L'administració local: l'Ajuntament de Barcelona. 3. Organització i funcionament de l'Ajuntament de Barcelona. 4. Conveni Col·lectiu de l'Institut municipal de Parcs i jardins de Barcelona. 5. Mesures en matèria d'igualtat a Parcs i jardins de Barcelona. Pla d'igualtat. 6. Manual de prevenció de riscos laborals en jardineria de Parcs i jardins de Barcelona IM 7. Els espais verds de Barcelona. Localitzacions i característiques 8. Bones pràctiques de jardineria a Barcelona. Conservar i millorar la biodiversitat. 9. Identificació de plantes. Nomenclatura. 10. Reproducció vegetal 11. Reconeixement de malalties. 12. Metodologia de treball per al manteniment i la preparació del sòl. 13. Metodologia de treball per a la plantació d'arbres i palmeres. 14. Metodologia de treball per al manteniment de prats urbans. 15. Metodologia de treball per al manteniment d'herbassars. 16. Metodologia de treball per a la implantació i manteniment de grups de flor. 17. Metodologia de treball per a la poda d'arbustos i el retall de vorades. 18. Metodologia de treball per a la poda de tanques vegetals. 19. Metodologia de treball per a estructures de fauna. 20. Protecció d'elements vegetals durant la realització d'obres. 21. Reconeixement de plantes TEMARI ESPECÍFIC LLOC DE TREBALL PODADOR/A 22. Protocol de poda de formació de l'arbrat 23. Prevenció de riscos laborals: Arbrat 24. Motoserra: ús, manteniment i normes de seguretat 18 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 25. Reconeixement de plantes: arbres i palmeres Material d'estudi disponible a: http://ajuntament.barcelona.cat/ecologiaurbana/ca/qui-som/empreses-i-organismes- autonoms/institut-municipal-de-parcs-i-jardins/materials-estudi 19 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 ANNEX 2. BAREM DE MÈRITS LLOC DE TREBALL D'AUXILIAR DE JARDINERIA MÈRITS. 15 punts A. Experiència laboral en tasques manuals de jardineria 10 punts màxim i/o agrària, en els últims 10 anys Experiència laboral administracions públiques o altres per mes treballat organismes autònoms o ens instrumentals dependents 0,3 (*) d’aquestes. Experiència laboral en l’àmbit de jardineria, per Projectes per mes treballat Integrals amb Contractació (PICs) de Barcelona Activa o altres 0,15 (*) plans d’ocupació. per mes treballat Experiència laboral àmbit privat. 0,05 (*) B. Formació 3 punts màxim Programes de formació i inserció: Auxiliar de Vivers i Jardins o 1 (**) equivalent Cicle formatiu de grau mitjà: Jardineria i Floristeria 3 (**) Altres cicles formatius de grau mitjà de la família agrària 1,5 (**) (exceptuant el d'Activitats Eqüestres) Cicle formatiu de grau superior de la família agrària 0,5 (**) Cursos de formació en continguts relacionats amb l'àmbit de 0,02 per cada 10 treball. Fins a 1 punt. hores(***) C. Carnet de conduir 2 punts màxim B 1 C o superior 1 (*) Es computarà un mes com a 30 dies naturals i les fraccions s’acumularan. (**) La titulació presentada com a requisit no pot ser computada com a mèrit. (***) Només es valoraran els cursos certificats en hores. No es valoraran les hores de formació que formen part de titulacions acadèmiques oficials. En cas de formacions de matèries pràctiques de jardineria no meritaran cursos realitzats en modalitat online en la seva totalitat. 20 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 LLOC DE TREBALL PODADOR/A MÈRITS Podador/a. 16 punts A. Experiència laboral en tasques manuals de poda 10 punts màxim d'arbrat, en els últims 10 anys Experiència laboral en l’àmbit de poda d’arbrat, en per mes administracions públiques o altres organismes autònoms o ens 0,3 treballat (*) instrumentals dependents d’aquestes. Experiència laboral en l’àmbit de poda, per Projectes Integrals per mes amb Contractació (PICs) de Barcelona Activa o altres plans 0,15 treballat (*) d’ocupació. per mes Experiència laboral en l’àmbit de poda d’arbrat en l’àmbit privat 0,05 treballat (*) B1. Formació general 3 punts màxim Programes de formació i inserció: Auxiliar d'Activitats Forestals o 1 (**) equivalent Cicle formatiu de grau mitjà: Aprofitament i Conservació del 3 (**) Medi Natural Altres cicles formatius de grau mitjà de la família agrària (exceptuant el d'Activitats Eqüestres) 1,5 (**) Cicle formatiu de grau superior de la família agrària 0,5 (**) per cada 10 Cursos de formació en continguts relacionats amb la jardineria 0,02 hores(***) B2. Formació arboricultura 3 punts màxim Per cada 5 Cursos de formació en continguts relacionats amb arboricultura 0,05 hores (***) (*) Es computarà un mes com a 30 dies naturals i les fraccions s'acumularan. (**) La titulació presentada com a requisit no pot ser computada com a mèrit. (***) Només es valoraran els cursos certificats en hores. No es valoraran les hores de formació que formen part de titulacions acadèmiques oficials. En cas de formacions de matèries pràctiques de jardineria no meritaran cursos realitzats en modalitat online en la seva totalitat. 21 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 ANNEX 3: SOL·LICITUD OFERTA PÚBLICA D'OCUPACIÓ 2023 SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ AL CONCURS - OPOSICIÓ PER LA PROVISIÓ DE 75 PLACES D'AUXILIAR DE JARDINERA DE 1r i 2n ANY PER A PARCS I JARDINS DE BARCELONA, INSTITUT MUNICIPAL. 1.- DADES PERSONALS DNI –DOCUMENT D’IDENTIFICACIÓ Primer Cognom Segon Cognom Nom Data de naixement Nacionalitat Sexe : Dona __ ___ Espanyol/a o Nacional d’algun dels Estats Membres de la Unió Europea. Municipi Home __ ___ Altres. Indiqueu quina: .............................................................................. Adreça: carrer, núm. i pis Codi Postal Adreça correu electrònic Telèfon 1 Telèfon 2 2.- ALTRES DADES (Marqueu amb una creu el quadre corresponent) A. Discapacitat igual o superior al 33%............ B. Català. Certificat B1, equivalent o superior....... A1. Inscripció al torn de reserva ...................... C. Titulació per acompliment de requisit de participació D. Requisits lloc de treball podador/a Permís conduir C o B anterior a 9 desembre de 2009. Quina: ________________________ Plataforma elevadora PEMP3B..................................... M'oposo a que Parcs i jardins, IM, comprovi els documents relacionats al punt 4.1 de les bases, i em comprometo a aportar aquests documents junt amb aquesta sol·licitud. 3.- LLOC DE TREBALL (Marqueu amb una creu el lloc o llocs de treball per als que opta amb la seva inscripció ) Auxiliar de jardineria Podador/a D'acord amb la normativa de protecció de dades us informem que les vostres dades personals seran tractades per l'Ajuntament de Barcelona amb la finalitat de gestionar la convocatòria de selecció de personal en la qual participeu (tractament 0679 - Selecció de personal de Parcs i 22 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 Jardins) Es faran les cessions exigides per la legislació vigent per a entitats com la Seguretat Social. Teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les vostres dades, així com altres drets sobre aquestes. Podeu consultar informació addicional sobre aquest tractament i protecció de dades a ajuntament.barcelona.cat/protecciódades Les vostres dades seran eliminades un cop complertes les obligacions legals derivades de la gestió de l'activitat. SOL·LICITO ser admès/esa a la convocatòria a què es refereix aquesta sol·licitud i DECLARO que són certes totes les dades que s'hi consignen i que reuneixo totes i cadascuna de les condicions exigides per treballar a l'administració pública i les assenyalades especialment en les bases de la convocatòria esmentada anteriorment. _______________________________ ___________________________ Data Signatura 23 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 ANNEX 4 - CURRICULUM DE MÈRITS NOM I COGNOMS: Un cop assabentat/da de les condicions que consten en les bases de l'oferta pública de referència en relació a l'avaluació de mèrits, SOL·LICITO que siguin admeses les fotocòpies de documentació adjuntes per a la valoració dels meus mèrits i DECLARO que són certes totes les dades que en elles s'hi consignen. Comprovació d’ofici (Si marqueu aquesta casella no cal que presenteu la documentació dels mèrits adquirits a Parcs i Jardins, però sí cal que en feu esment al currículum si voleu que siguin tinguts en compte) Cal que tot fet meritable estigui correctament justificat, aportant la documentació tal i com consta a les bases de la convocatòria. Cal que els fets meritables estiguin escrits a en el present formulari d'avaluació de mèrits NOM I COGNOMS: A. EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL en serveis prestats a l’Administració Pública (si és a Parcs i Jardins de Barcelona, IM, no cal presentar documentació, només especificar-ne el període): Nom de l’entitat Data inici Data fi EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL en serveis prestats en PICs o plans d’ocupació Nom de l’entitat Data inici Data fi 24 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL en serveis prestats en l’empresa privada Nom de l’entitat Data inici Data fi EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL en serveis prestats per compte propi Nom de l’entitat Data inici Data fi B. FORMACIÓ: TÍTOLS ACADÈMICS: La titulació presentada com a requisit no podrà ser computada posteriorment com a mèrit. Títol i Nivell acadèmic Centre CURSOS DE FORMACIÓ: DURADA EN Nom del curs Centre HORES 25 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de febrer del 2024 CSV: 556f3f4b6400bcb5 C. PERMÍS DE CONDUCCIÓ: (Només puntuable per el lloc de treball podador/a) 26 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007