GASETA MUNICIPAL 24 de maig del 2024 CSV: 691cee44e9aefe1e Comissió de Govern – Actes ACTA Comissió de Govern, sessió de 9 de maig de 2024. A la nova Sala de Govern de la Casa de la Ciutat, el 9 de maig de 2024, s'hi reuneix la Comissió de Govern, en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excm. Sr. Jaume Collboni Cuadrado. Hi assisteixen les Imes. Sres. Regidores i els Ims. Srs. Regidors: Maria Eugènia Gay Rosell, Laia Bonet Rull, Albert Batlle Bastardas, David Escudé Rodríguez, Marta Villanueva Cendán, Lluís Franco Rabell, Jordi Valls Riera, Raquel Gil Eiroá i Francesc Xavier Marcé Carol, assistits pel secretari general, el Sr. Jordi Cases Pallarès, que certifica. També hi és present el gerent municipal, Sr. Albert Dalmau Miranda. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les 09.00 h. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió ordinària celebrada el 2 de maig de 2024, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i s'aprova. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment del Decret d'Alcaldia, de 17 de juny de 2023, es comuniquen les resolucions següents: ÀREA D'URBANISME, TRANSICIÓ ECOLÒGICA, SERVEIS URBANS I HABITATGE 1. (24/0085-00-CP/01) Resolució del gerent de l'Institut Municipal de Parcs i Jardins de Barcelona de 17 d'abril de 2024, que convoca, per procediment obert, la licitació del contracte per a la prestació del servei de conservació de la jardineria i neteja del Parc de la Pegaso i zones d'influència i la inserció laboral de col·lectius amb especials dificultats d'inserció laboral, amb mesures de contractació pública sostenible (Reservat a centres especials de treball d'iniciativa social d'acord amb la disposició Addicional 4ª LCSP), amb un import de licitació d'1.353.584,07 euros (IVA inclòs) i un termini d'execució de 2 anys i pròrrogues. El valor estimat del contracte és 2.684.794,84 euros (IVA exclòs). ÀREA D'ECONOMIA, HISENDA, PROMOCIÓ ECONÒMICA I TURISME 2. (24000023) Resolució de la Gerència de l'Institut Municipal d'Informàtica de Barcelona en data 25 d'abril de 2024: Iniciar l'expedient per a la contractació de Serveis d'aprovisionament d'infraestructura, serveis de manteniment i govern, així com manteniment de seguretat de webs LAMP de la Direcció de Comunicació de l'Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 24000023, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 2.087.245,80 euros (IVA inclòs), determinat en funció de preus unitaris i un valor estimat de 1 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 24 de maig del 2024 CSV: 691cee44e9aefe1e 3.232.244,24 euros; aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; autoritzar l'esmentada quantitat, amb pressupost net d'1.724.996,53 euros i import de l'IVA de 362.249,27 euros; i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 257.580,17 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22799//92612 0900, un import (IVA inclòs) de 75.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/64194//92612 0900, un import (IVA inclòs) de 565.160,31 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22799/92612 0900; un import (IVA inclòs) de 150.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/ 64194/92612 0900; un import (IVA inclòs) de 553.160,31 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària D/22700/92612 0900; un import (IVA inclòs) de 150.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària D/ 64194/92612 0900; un import (IVA inclòs) de 264.595,01 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària D/22700/92612 0900; i un import (IVA inclòs) de 71.750,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària D/64194/92612 0900; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. Convocar la licitació per a la seva adjudicació. Declarar la improcedència de la revisió de preus amb motiu de l'art. 103 de la LCSP i d'acord amb l'informe emès pels serveis tècnics de la Direcció de Serveis de Desenvolupament de l'Institut Municipal d'Informàtica que consta a l'expedient. Donar-ne compte a la Comissió de Govern. 3. (24S04663) Resolució de la regidora de Promoció Econòmica i Treball, en data 22 d'abril de 2024. Aprovar de conformitat amb els articles 22.2 c) i 28.1 de la Llei General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de las subvencions, la concessió, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional a la UNIVERSITAT POMPEU FABRA, d'una subvenció de 5.000,00 euros per a la realització del projecte Congrés Internacional "Europa, crisis y derecho financiero: los fondos Next Generation eu y su financiación", dirigit a realitzar un anàlisi juridicofinancera del Pla de Recuperació per a Europa i, en particular, de l'Instrument de Recuperació Next Generation EU, des de la doble vessant de la despesa i de l'ingrés públic, amb un cost total d'execució de 10.000,00 euros i amb un termini de vigència que finalitza el dia 15 de desembre del 2024. Declarar la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en l'informe que consta a l'expedient. Autoritzar, disposar i reconèixer l'obligació de la despesa per import de 5.000,00 euros, a càrrec a l'aplicació pressupostària 0701/48903/92011 de l'any 2024, equivalent a un 50% de l'import total del Projecte de 10.000,00 euros, a favor de la UNIVERSITAT POMPEU FABRA, amb CIF Q5850017D. La subvenció s'abonarà a l'entitat beneficiària amb caràcter previ a la justificació, amb càrrec a l'esmentada aplicació pressupostària, en concepte de pagament a compte o anticipat. Requerir l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a tres mesos des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts d'acord amb l'article 10.3 de la normativa general reguladora de las subvencions, en la modalitat de compte justificatiu simplificat, que haurà de contenir memòria d'actuació i memòria econòmica simplificada que inclourà una relació classificada de les despeses i inversions de l'activitat, i relació d'altres ingressos i subvencions que hagin finançat l'activitat subvencionada. Donar compte a la Comissió de Govern, d'acord amb allò que es preveu al Decret d'Alcaldia de data 17 de juny de 2023. 2 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 24 de maig del 2024 CSV: 691cee44e9aefe1e b) Informe 1. Bones Pràctiques en Valors Corporatius (Amabilitat). Guanyador Proximitat de la Policia de Barri per a la gent gran que viu sola als barris muntanya (Vallvidrera, Tibidabo i Les Planes). Intervenen la Sra. M. Teresa Casado Cadarso, gerent de l'Àrea de Seguretat, Prevenció i Convivència, i les Sres. Neus Panades Serres i Begoña Alday López de la Unitat Territorial 5 (Sarrià-Sant Gervasi) de l'esmentada Gerència de l'Àrea. Es dóna per tractat C) Part Decisòria a) Declaracions en expedients de contractació Les Imes. Sres. Regidores i els Ims. Srs. Regidors membres de la Comissió de Govern assistents a la sessió i relacionats nominalment a l'encapçalament de l'acta, en referència als expedients de contractació inclosos a l'ordre del dia de la sessió i que figuren en el llistat següent: 2. Punt 3, expedient 21C00004, prorrogar per un període des de l'1 de setembre fins al 31 d'octubre de 2024, la concessió 21C00004 que té per objecte la "Gestió i explotació del Complex esportiu municipal Guineueta amb mesures de contractació pública sostenible" adjudicat a l'entitat, (M. Casado, N. Panades i B. Alday) Club Escola Esportiva Guineueta, amb NIF G58502436, amb cànon bimensual de 450,00 euros. Punt 5, expedient 001_24000275, iniciar l'expedient per a la contractació del servei per a la col·locació, retirada i reposició de la senyalització excepcional per esdeveniments organitzats en la ciutat de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible (2024-2028), amb núm. de contracte 001_24000275, amb un valor estimat d'1.676.021,76 euros. Punt 6, expedient 001_24000349, iniciar l'expedient per a la contractació del Servei d'assistència tècnica especialitzada en l'elaboració de l'inventari, les inspeccions tècniques i el diagnòstic de les estructures vials de la ciutat de Barcelona 2024- 2026, amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 001_24000349, amb un valor estimat d'1.615.702,48 euros. Punt 16, expedient 21002909L01-002, prorrogar per un període comprès des del 27.05.2024 fins al 26.05.2026, el contracte 21002909L01-002 que té per objecte -Valoració tècnica ex ante dels projectes admesos a les convocatòries de subvencions en l'àmbit de la Cooperació per a la Justícia Global (Programes A i B)-, adjudicat a l'empresa ICG Internacional de Cooperación y Gestión, SL, amb NIF B81600686, per un import total de 113.921,50 euros (IVA inclòs). Punt 17, expedient 21002909L02-002, prorrogar per un període comprès des del 27.05.2024 fins al 26.05.2026, el contracte 21002909L02-002 que té per objecte Valoració tècnica ex ante dels projectes admesos a les convocatòries de subvencions en l'àmbit de l'Educació per a la Justícia Global (Programa C), adjudicat a l'empresa Avanzia Bienestar Social y Desarrollo, SL, amb NIF B84464205, per un import total de 91.355,00 euros (IVA inclòs). 3 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 24 de maig del 2024 CSV: 691cee44e9aefe1e Punt 18, expedient 21002909L03-002, prorrogar per un període comprès des del 05.07.2024 fins al 04.07.2026, el contracte 21002909L03-002 que té per objecte -Revisió de la memòria tècnica i econòmica i documents justificatius de projectes de convocatòria de subvenció i de subvencions directes atorgades per la Direcció de Justícia Global i Cooperació Internacional-, adjudicat a l'empresa Tecum Consultoria Prog. Des., S.L., amb NIF B62522164, per un import total de 199.468,50 euros (IVA inclòs). Punt 31, expedient 22000610-004, prorrogar per un període comprès des de l'1.06.2024 fins al 31.08.2024, el contracte 22000610-004 que té per objecte "Serveis operatius pel control d'accés i manteniment pel bon funcionament dels urinaris públics del Districte de Ciutat Vella.", adjudicat a l'empresa Servicio Integral de Fincas Urbanas, amb NIF B60322955, per un import total de 49.732,51 euros (IVA inclòs). Punt 35, expedient 20002566L01-003, prorrogar per un període comprès des del 16.06.2024 fins al 15.06.2025, el Lot 1 del contracte 20002566L01-003 que té per objecte la contractació dels serveis d'assistència tècnica per a l'organització i captació de patrocinis de l'edició del "Dia de la comunitat internacional de Barcelona" i l'organització d'activitats de dinamització durant l'any, adjudicat a l'empresa Both People & Comms, S.L., amb NIF B62934682, per un import total de 142.562,20 euros (IVA inclòs). Formulen les declaracions següents: I. Que estan informades del següent: 1r) Que l'article 61.3, "Conflicte d'interessos", del Reglament (UE, Euratom) 2018/1046 del Parlament Europeu i del Consell, de 18 de juliol (Reglament financer de la UE), estableix que "hi haurà conflicte d'interessos quan l'exercici imparcial i objectiu de les funcions es vegi compromès per raons familiars, afectives, d'afinitat política o nacional, d'interès econòmic o per qualsevol motiu directe o indirecte d'interès personal"; 2n) Que l'article 64, "Lluita contra la corrupció i prevenció dels conflictes d'interessos", de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic (LCSP), té la finalitat d'evitar qualsevol distorsió de la competència, garantir la transparència en el procediment i assegurar la igualtat de tracte a totes les persones candidates i licitadores; 3r) Que l'article 23, "Abstenció", de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, estableix que s'han d'abstenir d'intervenir en el procediment "les autoritats i el personal al servei de les administracions en els qui es donin algunes de les circumstàncies assenyalades a l'apartat següent", que són: a) Tenir interès personal en l'afer de què es tracti o en un altre la resolució del qual pugui influir la d'aquell; ser administrador de societat o entitat interessada, o tenir qüestió litigiosa pendent amb algun interessat; b) Tenir un vincle matrimonial o una situació de fet assimilable, i el parentesc de consanguinitat dins del quart grau o d'afinitat dins del segon, amb qualsevol dels interessats, amb els administradors d'entitats o les societats interessades i també amb els assessors, representants legals o mandataris que intervinguin en el procediment, així com compartir despatx professional o estar associat amb aquests per a l'assessorament, la representació o el mandat; c) Tenir amistat íntima o enemistat manifesta amb alguna de les persones esmentades a l'apartat anterior; d) Haver intervingut com a pèrit o com a testimoni en el procediment de què es tracti; e) Tenir relació de servei amb una persona natural o jurídica interessada directament en l'afer, o haver-li prestat en els dos últims anys serveis professionals de qualsevol tipus i en qualsevol circumstància o lloc". 4 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 24 de maig del 2024 CSV: 691cee44e9aefe1e II. Que no estan sotmeses a cap situació que es pugui qualificar de conflicte d'interessos de les indicades en l'article 61.3 del Reglament financer de la UE , ni en l'article 64.2 de l'LCSP, en relació amb la lluita contra la corrupció i la prevenció dels conflictes d'interessos, ni en l'apartat 11.4 de la Instrucció de l'Ajuntament de Barcelona per a l'aplicació de l'LCSP, publicada en la Gaseta Municipal el 16 de març de 2018, i que no concorre en la seva persona o persones cap causa d'abstenció de l'article 23.2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic que pugui afectar el procediment de licitació/concessió. III. Que es comprometen a posar en coneixement de l'òrgan de contractació/comissió d'avaluació, sense dilació, qualsevol situació de conflicte d'interessos o causa d'abstenció que doni o pugui donar lloc al dit escenari. IV. Que coneixen que el fet que es demostri que és falsa una declaració d'absència de conflicte d'interessos comportarà les conseqüències disciplinàries/administratives/ judicials que estableixi la normativa aplicable. b) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, s'acorda: ALCALDIA Districte de Nou Barris 3. (21C00004) Prorrogar per un període des de l'1 de setembre fins al 31 d'octubre de 2024, la concessió 21C00004 que té per objecte la "Gestió i explotació del Complex esportiu municipal Guineueta amb mesures de contractació pública sostenible" adjudicat a l'entitat, Club Escola Esportiva Guineueta, amb NIF G58502436, amb cànon bimensual de 450,00 euros, d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Requerir l'empresa adjudicatària per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de la prorroga, procedeixi a la signatura telemàtica de la formalització de la pròrroga. Donar-ne compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Andreu 4. (23003977) Adjudicar el contracte núm. 23003977, que té per objecte "Serveis de dinamització socioesportiva i de gestió del camp de futbol de Baró de Viver i altres espais esportius de Baró de Viver a l'Ajuntament de Barcelona, districte de Sant Andreu amb mesures de contractació pública sostenible" a ASSOC. ESPORTIVA SANT ANDREU - DTE. amb NIF G08941486 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 330.954,23 euros. Disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: - un import de 123.922,57 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/34112; 0609 - un import de 166.035,83 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/34112; 0609 - un import de 40.995,83 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària D/22719/34112; 0609. Condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. Fixar l'import de la garantia definitiva en 16.547,71 euros i retenir la garantia definitiva del preu del contracte. 5 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 24 de maig del 2024 CSV: 691cee44e9aefe1e Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Notificar el present acord als licitadors; publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant. Designar com a responsable del contracte a la Sra. Alicia Sebastià Riera. Alliberar la quantitat de 85.410,47 euros, en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import de 31.981,11 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/34112 0609; un import de 42.849,43 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/34112 0609; un import de 10.579,93 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària D/22719/34112 0609. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA D'URBANISME, TRANSICIÓ ECOLÒGICA, SERVEIS URBANS I HABITATGE 5. (001_24000275) Iniciar l'expedient per a la contractació del servei per a la col·locació, retirada i reposició de la senyalització excepcional per esdeveniments organitzats en la ciutat de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible (2024-2028), amb núm. de contracte 001_24000275, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació d'1.559.989,49 euros, IVA inclòs, determinat en funció de preus unitaris i un valor estimat d'1.676.021,76 euros. Aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. Autoritzar l'esmentada quantitat, amb pressupost net 1.289.247,51 euros i import de l'IVA de 270.741,98 euros, i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 291.965,24 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2028 i a l'aplicació pressupostària 0901 D/22720/13414, un import (IVA inclòs) de 389.997,37 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0901 D/22720/13414, un import (IVA inclòs) de 389.997,37 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0901 D/22720/13414, un import (IVA inclòs) de 389.997,37 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0901 D/22720/13414, un import (IVA inclòs) de 98.032,14 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0901 D/22720/13414; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s. Convocar la licitació per a la seva adjudicació. Declarar la improcedència de la revisió de preus d'acord amb la clàusula 18 del PCAP. 001_24001310. Donar compte d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 6. (001_24000349) Iniciar l'expedient per a la contractació del Servei d'assistència tècnica especialitzada en l'elaboració de l'inventari, les inspeccions tècniques i el diagnòstic de les estructures vials de la ciutat de Barcelona 2024- 2026, amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 001_24000349, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 850.000,00 euros, IVA inclòs, determinat en funció de preu unitaris i un valor estimat d'1.615.702,48 euros. Aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. Autoritzar 6 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 24 de maig del 2024 CSV: 691cee44e9aefe1e l'esmentada quantitat, amb pressupost net 702.479,34 euros i import de l'IVA de 147.520,66 euros, i amb càrrec ales aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 425.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0901 D/22719/15331, un import (IVA inclòs) de 214.246,58 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0901 D/22719/15331, un import (IVA inclòs) de 210.753,42 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0901 D/22719/15331, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s. Convocar la licitació per a la seva adjudicació. Declarar la improcedència de la revisió de preus d'acord amb la previsió de l'article 103 LCSP. Donar compte d'aquesta resolució a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. Districtes de Ciutat Vella i l'Eixample 7. (24SD0132) Acordar de conformitat amb allò establert a l'article 57 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (LPAC) l'acumulació dels escrits de sol·licitud de revisió d'ofici de l'acte d'aprovació del Projecte d'obres ordinàries de la ronda Sant Antoni entre el carrer del Comte d'Urgell i el carrer de Floridablanca, i del carrer Tamarit entre el carrer del Comte d'Urgell i la ronda de Sant Antoni, als Districtes de Ciutat Vella i l'Eixample, presentats el 22 de desembre de 2023 pel senyor Daniel Sirera Bellès en representació del Grup Municipal del Partit Popular a l'Ajuntament de Barcelona i el 10 de gener de 2024 pel senyor Jose Maria Cifuentes Torreño, en nom propi, inadmetre a tràmit les esmentades sol·licituds de revisió d'ofici, de conformitat amb allò establert a l'article 106.3 de la LPAC, en apreciar la seva manca manifesta de fonamentació i d'acord amb l'informe de la Direcció de Serveis d'Assessorament Jurídic de data 25 d'abril de 2024 que obra a l'expedient i s'uneix a aquest Acord a efectes de motivació, i en conseqüència, inadmetre també la sol·licitud de mesura cautelar de suspensió de l'acte administratiu vinculada a aquesta petició. Notificar aquest acord als interessats als efectes corresponents. Districte de Ciutat Vella 8. (1BC2024_056) Aprovar inicialment el Projecte d'ampliació del Museu d'Art Contemporani de Barcelona (MACBA), al districte de Ciutat Vella a Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que el qualifica amb una B (favorable amb condicions a aplicar durant la fase de l'execució de l'obra) que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dona per reproduït, amb un pressupost de 13.854.627,87 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; notificar aquest acord als interessats en aquest procediment; i sotmetre’l a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte de l'Eixample 9. (2BD2024_055) Aprovar el Projecte modificat per les millores funcionals i de manteniment a l'equipament Joan Oliver al districte de l'Eixample de Barcelona, d'iniciativa municipal, a 7 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 24 de maig del 2024 CSV: 691cee44e9aefe1e l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d'acord amb l'Informe Tècnic de la Direcció d'Obra, l'Informe Tècnic de la Direcció Tècnica d'Edificació i l'Informe Jurídic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import, que en el cas de ser executat pel mateix contractista ascendeix a 2.701.691,70 euros, el 21% d'IVA inclòs, import resultant de sumar el preu del contracte que ja incorpora la baixa ofertada per l'adjudicatari (2.189.932,32 euros, 21% IVA inclòs) i l'import de les modificacions proposades (408.046,13 euros, 21% IVA inclòs) que fan un total de 2.597.978,45 euros, 21% IVA inclòs, més les despeses associades per import de 103.713,25 euros, el 21% d'IVA inclòs; les modificacions consisteixen a grans trets en replantejar la totalitat de la instal·lació interior de climatització, tant hidràulica com de maquinària interior, i la distribució per conductes i replantejar la instal·lació de control, així com de seguretat en cas d'incendi, així com modificacions corresponents a requeriments formulats per gestors municipals, i que representen el 18,63% d'increment sobre el contracte signat per l'adjudicatari i del 16,71% d'increment sobre el Pressupost d'Execució per Contracte de 2.442.359,89 euros, contingut dins el Pressupost per al Coneixement de l'Administració (PCA) aprovat definitivament per la Comissió de Govern en sessió del 8 de juny de 2023 (2.546.073,14 euros); i publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal, i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona. Districte de Sants-Montjuïc 10. (22g167) Inadmetre el recurs potestatiu de reposició formulat per la Sra. Eulàlia Casadesús Solà, contra l'acord de la Comissió de Govern de 21 de setembre de 2023, de resolució de les al·legacions i d'aprovació definitiva del Projecte de reparcel·lació, en la modalitat de compensació bàsica, del PAU B de la MPGM al carrer Juan de Sada i el seu entorn, redactat per la Junta de Compensació, en el sentit que, justificadament i raonada, figura en l'informe de la Direcció de serveis de gestió urbanística de l'Institut Municipal d'Urbanisme, de data 29 d'abril de 2024, que consta en l'expedient i que es dona per íntegrament reproduït a efectes de motivació. Notificar aquest acord personalment als interessats. Donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 11. (3BD 2023/182) Aprovar definitivament el projecte executiu d'estabilització estructural de l'esllavissada al Sot del Migdia mitjançant actuacions en profunditat, al Districte de Sants- Montjuïc, a Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic del Projecte que qualifica el projecte amb una B (Favorable amb observacions o condicions d'execució d'obres), que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d'1.488.352,22 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació a Catalunya, a la Gaseta municipal i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament. Districte d'Horta-Guinardó 12. (22g257) Fixar, en tràmit d'avinença, d'acord amb l'establert amb l'art. 24 de la Llei d'Expropiació Forçosa, la quantitat de 2.200.000 euros com a preu just, per tots els 8 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 24 de maig del 2024 CSV: 691cee44e9aefe1e conceptes, inclòs el 5% de premi d'afecció, en relació amb l'expropiació iniciada per ministeri de la llei de la finca del carrer del Llobregós, 36-44, qualificada de parcs i jardins de nova creació de caràcter local (6b) i de vies cíviques (5b) per la Modificació del Pla General Metropolità en l'àmbit del Barri del Carmel i entorns, aprovat definitivament l'1 de juny del 2010; aplicar l'esmentada quantitat amb càrrec al projecte núm. P.07.6922.02 del Pressupost de l'Entitat pública empresarial Institut Municipal d'Urbanisme; pagar la quantitat de 2.200.000 euros a la Sra. Maria Rovira Barnet, com a titular registral de la finca, un cop acrediti el domini i la llibertat de càrregues de la finca objecte d'expropiació o, altrament dipositar-la a la Tresoreria Municipal i, un cop fet això, ocupar l'immoble. Districte de Nou Barris 13. (23g297) Aprovar definitivament, la relació de béns i drets afectats per l'expropiació de la finca núm. 1 del carrer Castellví, qualificada de Zona de renovació urbana en transformació de l'ús en sistema de parc urbà (clau 17A/6) per la Modificació del Pla General Metropolità a l'àmbit de Torre Baró, aprovada definitivament el 15 de desembre de 2003 i publicada al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya a efectes d'executivitat el 4 de febrer de 2004, i de xarxa viària bàsica (clau 5) per la Modificació puntual del Pla General Metropolità en l'àmbit del Parc Natural de la Serra de Collserola aprovat definitivament el 14 de desembre de 2020 i publicat al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya a efectes d'executivitat el 12 de febrer de 2021; iniciar l'expedient d'expropiació; notificar individualment als afectats l'inici de l'expropiació per a que en el termini de quinze dies aportin els títols que legitimin els seus drets, cas que no ho hagin fet a la fase d'informació pública, i proposin el preu en que els valorin, i el termini necessari per desallotjar la finca, en el cas de ser ocupants, a fi d'intentar el tràmit d'avinença previst a l'article 24 de la Llei d'Expropiació Forçosa i 155 del Reglament de Patrimoni dels Ens Locals, advertint als ocupants de l'immoble i a tots aquells als quals afecti, que hauran de desallotjar la finca en el termini màxim de cinc mesos a comptar des de la data de la notificació, previ pagament o dipòsit de la indemnització que si s'escau pugui correspondre i, en el supòsit que transcorregut l'esmentat termini de quinze dies no hi hagi mutu acord; publicar aquest acord mitjançant la inserció dels corresponents anuncis al Butlletí Oficial de la Província, i a un diari dels de més circulació de la província, amb publicació íntegra de la relació de béns i drets aprovada definitivament. Districte de Sant Martí 14. (10BC2023_107) Aprovar inicialment el Projecte d'implantació de les noves oficines de Barcelona d'Infraestructures Municipals a l'edifici Mediàtic situat al carrer Roc Boronat 117, al districte de Sant Martí a Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe de Conformitat Tècnica del Projecte de data 26 d'abril de 2024 que qualifica l'actuació de B (Favorable amb condicions a aplicar durant la fase d'execució de l'obra o posada en funcionament de l'activitat) i que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 2.744.222,84 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs; d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); comunicar el present acord al Consorci de la Zona Franca de Barcelona i sotmetre’l a informació pública, durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí 9 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 24 de maig del 2024 CSV: 691cee44e9aefe1e Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. 15. (10BC2024_054) Aprovar el Projecte Modificat de la rehabilitació parcial de la nau "E" del recinte de Palo Alto per ubicar-hi una incubadora d'empreses, al Districte de Sant Martí a Barcelona, d'iniciativa municipal, a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d'acord amb l'Informe Tècnic de la Direcció d'Obra de data 30 d'abril de 2024, Informe Tècnic de BIMSA i l'Informe Jurídic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import, que en el cas de ser executat pel contractista actual ascendeix a 4.779.459,40 euros, el 21% d'IVA inclòs, import resultant de sumar el preu del contracte cedit que ja incorpora la baixa ofertada per l'adjudicatari inicial (3.836.986,59 euros, 21% IVA inclòs), l'import de producció certificada abans de la cessió del contracte entre contractistes (175.536,16 euros, 21% IVA inclòs) i l'import de les modificacions proposades (766.936,62 euros, 21% IVA inclòs) consistents a grans trets en: millores sol·licitades per Barcelona Activa, Districte i necessitats constructives imprevistes sorgides durant els treballs, i que representen el 19,99% d'increment sobre el contracte cedit i signat pel nou adjudicatari i del 17,84% d'increment sobre l'import màxim de modificació sobre el Pressupost d'Execució per Contracte (PEC 4.299.924,16 euros) contingut dins el Pressupost per al Coneixement de l'Administració (PCA 4.411.218,76 euros) aprovat definitivament per la Comissió de Govern en sessió del 27 de gener de 2022; publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal, i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona. ÀREA DE DRETS SOCIALS, CULTURA, EDUCACIÓ I CICLES DE VIDA 16. (21002909L01-002) Prorrogar per un període comprès des del 27.05.2024 fins al 26.05.2026, el contracte 21002909L01-002 que té per objecte -Valoració tècnica ex ante dels projectes admesos a les convocatòries de subvencions en l'àmbit de la Cooperació per a la Justícia Global (Programes A i B)-, adjudicat a l'empresa ICG Internacional de Cooperación y Gestión, S.L., amb NIF B81600686, per un import total de 113.921,50 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de ICG Internacional de Cooperación y Gestión, S.L., amb NIF B81600686, per un import de 22.940,35 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 18.958,97 euros i import IVA de 3.981,38 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/23291 0200. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de ICG Internacional de Cooperación y Gestión, S.L.,, amb NIF B81600686, per un import de 56.960,75 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2025 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 47.075,00 euros i import IVA de 9.885,75 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/23291 0200, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2025. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de ICG Internacional de Cooperación y Gestión, S.L., amb NIF B81600686, per un import de 34.020,40 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2026 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 28.116,03 euros i import IVA de 5.904,37 amb 10 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 24 de maig del 2024 CSV: 691cee44e9aefe1e tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/23291 0200, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2026. Donar compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 17. (21002909L02-002) Prorrogar per un període comprès des del 27.05.2024 fins al 26.05.2026, el contracte 21002909L02-002 que té per objecte Valoració tècnica ex ante dels projectes admesos a les convocatòries de subvencions en l'àmbit de l'Educació per a la Justícia Global (Programa C), adjudicat a l'empresa Avanzia Bienestar Social y Desarrollo, S.L., amb NIF B84464205, per un import total de 91.355,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de Avanzia Bienestar Social y Desarrollo, S.L., amb NIF B84464205, per un import de 18.396,15 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 15.203,43 euros i import IVA de 3.192,72 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/23291 0200. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de Avanzia Bienestar Social y Desarrollo, S.L., amb NIF B84464205, per un import de 45.677,50 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2025 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 37.750,00 euros i import IVA de 7.927,50 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/23291 0200, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2025. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de Avanzia Bienestar Social y Desarrollo, S.L., amb NIF B84464205, per un import de 27.281,35 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2026 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 22.546,57 euros i import IVA de 4.734,78 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/23291 0200, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2026. Donar compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 18. (21002909L03-002) Prorrogar per un període comprès des del 05.07.2024 fins al 04.07.2026, el contracte 21002909L03-002 que té per objecte -Revisió de la memòria tècnica i econòmica i documents justificatius de projectes de convocatòria de subvenció i de subvencions directes atorgades per la Direcció de Justícia Global i Cooperació Internacional-, adjudicat a l'empresa Tecum Consultoria Prog. Des., S.L., amb NIF B62522164, per un import total de 199.468,50 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de Tecum Consultoria Prog. Des., S.L., amb NIF B62522164, per un import de 50.823,48 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 42.002,88 euros i import IVA de 8.820,60 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/23291 0200. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de Tecum Consultoria Prog. Des., S.L., amb NIF B62522164, per un import de 99.734,25 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2025 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 82.425,00 euros i import IVA de 17.309,25 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/23291 0200, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2025. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de Tecum Consultoria Prog. Des., S.L., amb NIF B62522164, per un import de 48.910,77 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2026 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost 11 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 24 de maig del 2024 CSV: 691cee44e9aefe1e amb el desglossament següent: un import net de 40.422,12 euros i import IVA de 8.488,65 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22719/23291 0200, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2026. Donar compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE PREVENCIÓ, SEGURETAT, CONVIVÈNCIA I RÈGIM INTERIOR 19. (2023/440 IMEB) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Laura Garcia Parreu (mat. 3100985), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de substitució amb la categoria professional d'Educadora Escola Bressol, amb destinació a l’Escola Bressol Municipal El Gronxador de l'Institut Municipal d'Educació - IMEB, on ocupa el lloc de treball d'Educadora Escola Bressol (21FBXBIBA03), i l'activitat privada per compte d'altri a l’empresa Fundació Catalana de l'Esplai- Fundesplai, com a vetlladora de nens d'educació especial. La dedicació professional privada haurà de complir amb l'establert en l'article 12.2 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques així com en l'establert a l'article 12 de la Llei 21/1987, 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 20. (2023/441 IMEB) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Ariadna Castillo Beijers (mat. 3101217), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de substitució amb la categoria professional de Mestra d'Escola Bressol, amb destinació a l’Escola Bressol Municipal El Tren de Fort Pienc, de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona - IMEB, on ocupa el lloc de treball de Mestra d'Escola Bressol (21FA2BIBA02) i l'activitat privada per compte d'altri a l'empresa Rosales Maria Carolina com a tallerista. La dedicació professional privada haurà de complir amb l'establert en l'article 12.2 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques així com en l'establert a l'article 12 de la Llei 21/1987, 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 21. (2023/443 IMEB) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Estefania Calzado Ruiz (mat. 3101280), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de substitució 12 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 24 de maig del 2024 CSV: 691cee44e9aefe1e amb la categoria professional de Mestra d'Escola Bressol, amb destinació a l’Escola Bressol Municipal La Puput, de l’Institut Municipal d'Educació de Barcelona - IMEB, on ocupa el lloc de treball de Mestra d’Escola Bressol (21FA2BIBA02) i l'activitat privada per compte d'altri a l’empresa Casa Ametller com a venedora de botiga i magatzem. La dedicació professional privada haurà de complir amb l'establert en l'article 12.2 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques així com en l'establert a l'article 12 de la Llei 21/1987, 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 22. (2023/444 IMEB) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Judith Moreno Jiménez (mat. 3101222), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de substitució amb la categoria professional de Mestra d'Escola Bressol, amb destinació a l’Espai Familiar Municipal Cadí-Raval, de l’Institut Municipal d'Educació de Barcelona - IMEB, on ocupa el lloc de treball de Mestra d'Escola Bressol (21FA2BIBA02) i l'activitat privada per compte d'altri a l’empresa Laboratori de referència de Catalunya, SA com a tècnica de laboratori. La dedicació professional privada haurà de complir amb l'establert en l'article 12.2 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques així com en l'establert a l'article 12 de la Llei 21/1987, 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 23. (2023/468 IMEB) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Maria Cabañero Baos (mat. 3100958), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de substitució amb la categoria professional d'Educadora d'Escola Bressol, amb destinació a l'Escola Bressol Municipal Ralet de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona - IMEB, on ocupa el lloc de treball d'Educadora d'Escola Bressol (21FBXBIBA03), i l'activitat privada per compte d'altri a l’empresa Ratio Associació Juvenil de Lleure Pro-Persones amb Discapacitat, com a monitora d'educació en el lleure, des del 07/10/2023 fins al 15/06/2024. La dedicació professional privada haurà de complir amb l'establert en l'article 12.2 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques així com en l'establert a l'article 12 de la Llei 21/1987, 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i haurà de desenvolupar-se en horari no 13 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 24 de maig del 2024 CSV: 691cee44e9aefe1e coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 24. (2023/469 IMEB) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Irene Menino Menino (mat. 3100932), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de substitució amb la categoria professional d'Educadora d'Escola Bressol, amb destinació a l'Escola Bressol Municipal Can Bruixa de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona - IMEB, on ocupa el lloc de treball d'Educadora d'Escola Bressol (21FBXBIBA03), i l'activitat privada per compte d'altri a l’empresa Singularis Catering de Autor SLU, com a cambrera. La dedicació professional privada haurà de complir amb l'establert en l'article 12.2 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques així com en l'establert a l'article 12 de la Llei 21/1987, 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 25. (2023/485 IMEB) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Judith Jiménez González (mat. 3005428), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de substitució amb la categoria professional d'Educadora Escola Bressol, amb destinació a l’Escola Bressol Municipal La Verneda de Sant Martí de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona - IMEB, on ocupa el lloc de treball d'Educadora d'Escola Bressol (21FBXBIBA03) i l'activitat privada per compte d'altri a l’empresa Feu Vert Iberica, SA com a mecànica d'automòbil. La dedicació professional privada haurà de complir amb l'establert en l'article 12.2 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques així com en l'establert a l'article 12 de la Llei 21/1987, 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 14 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 24 de maig del 2024 CSV: 691cee44e9aefe1e 26. (2023/486 IMEB) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Yolanda Fernàndez Torre (mat. 3005068), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de substitució amb la categoria professional d'Educadora d'Escola Bressol, amb destinació a l'Escola Bressol Municipal El Putxet, de l’Institut Municipal d'Educació de Barcelona- IMEB, on ocupa el lloc de treball d'Educadora d'Escola Bressol (21FBXBIBA03) i l'activitat privada per compte d'altri a l'Associació d'Infermeria Familiar i Comunitària de Catalunya -AIFICC, com a oficial administrativa. La dedicació professional privada haurà de complir amb l'establert en l'article 12.2 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques així com en l'establert a l'article 12 de la Llei 21/1987, 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 27. (2023/488 IMEB) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Olga Conesa Campos (mat. 3101218), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de substitució amb la categoria professional Mestra d'Escola Bressol, amb destinació a l'Escola Bressol Municipal El Vent de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona - IMEB, on ocupa el lloc de treball de Mestra d'Escola Bressol (21FA2BIBA02), i l'activitat privada per compte d'altri al "Colegio Amor de Dios" com a vetlladora d'infants amb necessitats educatives especials. La dedicació professional privada haurà de complir amb l'establert en l'article 12.2 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques així com en l'establert a l'article 12 de la Llei 21/1987, 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 28. (2023/495 IMEB) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Judith Martínez Cerqueda (mat. 3100614), entre la seva activitat municipal com a funcionària interina de substitució amb la categoria professional de Mestra d'Escola Bressol, amb destinació a l'Escola Bressol Municipal La Colometa de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona - IMEB, on ocupa el lloc de treball de Mestra d'Escola Bressol (21FA2BIBA02), i l'activitat privada per compte d'altri a l'Associació Juvenil Sociocultural de Prosperitat com a monitora d'activitats extraescolars. La dedicació professional privada haurà de complir amb l'establert en l'article 12.2 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques així com en l'establert a l'article 12 de la Llei 21/1987, 26 de 15 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 24 de maig del 2024 CSV: 691cee44e9aefe1e novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 29. (86/2024) Modificar l'Oferta d'ocupació pública parcial de l'any 2023 de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada per la Comissió de Govern del 16 de novembre de 2023, tal i com es detalla a l'annex que consta a l'expedient. Publicar aquest acord en la Gaseta Municipal, en el Butlletí Oficial de la Província, en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i al web municipal, i comunicar-ho a la Direcció General d'Administració Local de la Generalitat de Catalunya i al Ministeri d'Hisenda i Funció Pública. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 30. (001_23002653) Adjudicar el contracte núm. 001_23002653, que té per objecte el Servei de reestructuració i redacció de la informació de tramitació, revisió de literals, estructura de camps i ajuts contextuals de formularis i habilitació de l'equip de processos en la redacció de la informació i elaboració de formularis de la Oficina Virtual de Tràmits a l'empresa Duit Studio, S.L., amb, NIF B67100677, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 226.448,77 IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats. Disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 207.578,04 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0302 D/22719/92511, un import (IVA inclòs) de 18.870,73 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0302 D/22719/92511. Condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. Fixar l'import de la garantia definitiva en 9.357,38 euros i retenir la garantia definitiva del preu del contracte. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quant hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Notificar el present acord als licitadors; publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE. Designar com a responsable del contracte la Sra. Maria Luz Ferrer Alayeto. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 31. (22000610-004) Prorrogar per un període comprès des de l'1.06.2024 fins al 31.08.2024, el contracte 22000610-004 que té per objecte "Serveis operatius pel control d'accés i manteniment pel bon funcionament dels urinaris públics del Districte de Ciutat Vella.", adjudicat a l'empresa Servicio Integral de Fincas Urbanas, amb NIF B60322955, per un import total de 49.732,51 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de 16 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 24 de maig del 2024 CSV: 691cee44e9aefe1e Servicio Integral de Fincas Urbanas, amb NIF B60322955, per un import de 49.732,51 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 41.101,25 euros i import IVA de 8.631,26 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22717/15344 0601. Donar compte d'aquest acord a la Comissió Presidència, Seguretat i Règim Interior. 32. (20002256-008) Modificar, a l'empara dels articles 203 i 204 de la LCSP, el contracte 20002256 que té per objecte la contractació del servei de neteja i recollida selectiva dels edificis i locals adscrits al Districte de Sant Martí, adjudicat a l'empresa Multiserveis Ndavant, S.L., amb NIF B60579240, per un import màxim de 90.552,54 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Ampliar l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 90.552,54 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 74.836,81 euros i import IVA de 15.715,73 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22700/93312 0610. Fixar en 3.741,84 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. Requerir l'adjudicatari per tal que comparegui a reajustar la garantia i formalitzar el contracte les dependències de la Gerència de Serveis Generals per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 33. (20234156-001_23001207L001) Aprovar, d'acord amb l'article 96.1 del Reglament general de la Llei de contractes de les administracions públiques, el reajustament de les anualitats del contracte 001_23001207L001 que té per objecte el subministrament, en la modalitat d'arrendament, de 184 vehicles per al servei de la Guàrdia Urbana de Barcelona, durant 36 mesos i un màxim de 82.500 quilòmetres, d'acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible [Lot 1: 148 Vehicles amb distintius policials], adjudicat a l'empresa Alphabet España Fleet Management, S.A., amb NIF A91001438, d'acord amb els informes i documentació que consten en l'expedient; reajustar les anualitats de l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 102.767,89 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: incrementar un import (IVA inclòs) de 102.767,89 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/20400/13211, minorar un import (IVA inclòs) de 102.767,89 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/20400/13211, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual; publicar aquesta resolució en el Perfil del Contractant; donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 34. (20234156-001_23001207L002) Aprovar, d'acord amb l'article 96.1 del Reglament general de la Llei de contractes de les administracions públiques, el reajustament de les anualitats del contracte 001_23001207L002 que té per objecte el subministrament, en la modalitat d'arrendament, de 184 vehicles per al servei de la Guàrdia Urbana de Barcelona, durant 36 mesos i un màxim de 82.500 quilòmetres, d'acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible [Lot 2: 30 Vehicles sense distintius policials], adjudicat a l'empresa Arval Service Lease, S.A., amb NIF A81573479, d'acord amb els informes i documentació que consten en l'expedient; reajustar 17 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 24 de maig del 2024 CSV: 691cee44e9aefe1e les anualitats de l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 9.336,19 euros, IVA inclòs, amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: incrementar un import (IVA inclòs) de 9.336,19 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/20400/13211, minorar un import (IVA inclòs) de 9.336,19 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/20400/13211, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual; publicar aquesta resolució en el Perfil del Contractant; donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. ÀREA D'ECONOMIA, HISENDA, PROMOCIÓ ECONÒMICA I TURISME 35. (20002566L01-003) Prorrogar per un període comprès des del 16.06.2024 fins al 15.06.2025, el Lot 1 del contracte 20002566L01-003 que té per objecte la contractació dels serveis d'assistència tècnica per a l'organització i captació de patrocinis de l'edició del "Dia de la comunitat internacional de Barcelona" i l'organització d'activitats de dinamització durant l'any, adjudicat a l'empresa Both People & Comms, S.L., amb NIF B62934682, per un import total de 142.562,20 euros (IVA inclòs), dels quals 117.820,00 euros corresponen al preu net i 24.742,20 euros a l'IVA, d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de Both People & Comms SL, amb NIF B62934682, per un import de 114.049,76 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 94.256,00 euros i import IVA de 19.793,76 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22703/43322 0706. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de Both People & Comms, S.L., amb NIF B62934682, per un import de 28.512,44 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2025 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 23.564,00 euros i import IVA de 4.948,44 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22703/43322 0706, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2025. Donar compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 36. (24XC0073) Aprovar el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies que té per objecte establir el marc de col·laboració entre les Parts per promoure la posada a disposició i implementació del programa "MATRIX" a aquelles administracions locals que ho sol·licitin, amb la voluntat de garantir el compliment de les obligacions dels responsables de tractament de dades que formen part de l'administració local. Facultar al quart tinent d'Alcaldia, Im. Sr. Jordi Valls Riera, per a la signatura de l'esmentat conveni i la resta de documents que se'n derivin. Publicar el conveni a la Gaseta Municipal. c) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les 11.00 h. 18 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007