www.barcelona.cat  C erca a barcelona.cat...   Català  Avís de sequera: sʼha activat el protocol de sequera en fase d'alerta.  Sarrià - Sant Gervasi       L'AJUNTAMENT  SERVEIS I TRÀMITS  GUIA DEL DISTRICTE  EL DISTRICTE I ELS SEUS BARRIS  CONEIXEU EL DISTRICTE  CONTACTE Inici / Últimes notícies / En marxa el nou Programa formatiu per a la digitalització del comerç En marxa el nou Programa formatiu per a la digitalització del comerç 03/06/2022 - 10:16 El Consorci de Comerç, Artesania i Moda ha impulsat un nou programa de formació en línia per a petites i microempreses comercials amb lʼobjectiu dʼincrementar la digitalització del sector. El programa inclou nocions bàsiques dʼeCommerce, com posar en marxa una botiga en línia, què és i com es gestiona el màrqueting digital, com fer conviure una botiga digital amb els punts de venda físics, o com començar a vendre a marketplaces, entre altres temes dʼinterès. El programa compta amb sis mòduls formatius independents que permetran als comerços participants assolir els coneixements necessaris per emprendre o millorar el seu camí cap a la digitalització. Les empreses participants podran triar els mòduls als quals volen assistir sense necessitat dʼhaver participat en els anteriors o de participar en els posteriors. Això aportarà flexibilitat al programa i cada empresa podrà decidir quins continguts són els més rellevants per a la seva Més informació realitat i participar-hi més o menys activament. El programa sʼinicia el 13 de juny i ja sʼha obert el període dʼinscripcions. Mòdul 1: digitalització Mòdul 1: digitalització Mòdul 1: màrqueting digital Estratègia comercial i com encaixar-hi el comerç digital. Indicadors bàsics. Com arrancar amb el comerç digital segons el nivell de recursos existents. Ecosistema dʼempreses i serveis al nostre abast. Mòdul 3: eCommerce 13, 20 i 28 de juny a les 10 h Mòdul 4: Mòdul 2: Màrqueting digital El rol del màrqueting digital en la consecució dʼobjectius. Posicionament SEO i SEM: nocions bàsiques per navegar el món de les agències. Inversions en màrqueting: com planificar i gestionar per treureʼn el benefici més gran. Gestió de clients i bases de dades. 4, 18 i 26 de juliol a les 10 h Mòdul 3: eCommerce Triar tecnologia i eines per començar. Quin equip necessito i quins processos cal seguir. Com planificar el meu negoci digital i aconseguir els resultats esperats. 12, 19 i 27 de setembre a les 10 h Mòdul 4: Períodes pics de venda L̓ estacionalitat de la venda en línia: particularitats i aspectes a tenir en compte per a una bona planificació. El Black Friday i altres campanyes digitals: com fer-les conviure amb els altres canals no digitals. 3, 17 i 25 dʼoctubre a les 10 h Mapa web Contacte Avís legal Accessibilitat