GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2024 CSV: 30952467eddc0fd2 Comissió de Govern – Actes ACTA Comissió de Govern, sessió de 18 de juliol de 2024. A la nova Sala de Govern de la Casa de la Ciutat, el 18 de juliol de 2024, s'hi reuneix la Comissió de Govern, en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excm. Sr. Jaume Collboni Cuadrado. Hi assisteixen les Imes. Sres. Regidores i els Ims. Srs. Regidors: Laia Bonet Rull, Albert Batlle Bastardas, Marta Villanueva Cendán, Lluís Franco Rabell, Jordi Valls Riera, Raquel Gil Eiroá i Francesc Xavier Marcé Carol, assistits pel secretari general, el Sr. Jordi Cases Pallarès, que certifica. Excusen la seva absència la Ima. Sra. Regidora Maria Eugènia Gay Rosell i l'Im. Sr. Regidor David Escudé Rodríguez. També hi és present el gerent municipal, Sr. Albert Dalmau Miranda. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les 09.00 h. I) INFORMACIÓ DE L'ORDRE DEL DIA DEL PLENARI DEL CONSELL MUNICIPAL Es delibera, primerament, sobre la proposta d'acord per a la propera sessió del Plenari del Consell Municipal: A) Part decisòria / executiva Proposta d'acord COMISSIÓ D'ECOLOGIA, URBANISME, MOBILITAT I HABITATGE Districte de Sant Martí Única. (24XF0689) Deixar sense efectes l'acord adoptat pel Plenari del Consell Municipal en sessió de 3 de maig de 2019 pel qual s'aprovava el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona per a la cessió d'espais i prestació de serveis comuns del futur edifici a construir en la finca situada entre l'avinguda Diagonal i el carrer Selva de Mar (Avinguda Diagonal, 59) d'aquesta ciutat, terreny sobre el qual l'esmentada Cambra ostenta un dret de superfície amb opció de compra; s'aprovava el contracte d'arrendament, a subscriure entre l'Ajuntament de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona, d'ús diferent al d'habitatge de les plantes 1 a 13 incloses i un 50% del vestíbul amb accés independent del futur edifici, amb una superfície total construïda prevista de 12.986 m2 (que es desglossa en 12.548 m2 i 438 m2 respectivament), així com també de 1.256 m2 sota rasant (corresponents al 50% dels metres destinats a serveis tècnics i magatzem) per un termini de 35 anys a partir del seu lliurament, previst per l'any 2022, per a ubicar-hi usos administratius destinats a oficines i arxiu de l'Ajuntament de Barcelona, amb efectes de des de la data de la seva signatura i obligació de meritament a partir de la seva ocupació, pels motius que consten a l'informe de la Direcció de Serveis d'Assessorament 1 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2024 CSV: 30952467eddc0fd2 jurídic de la Gerència d'Àrea de Mobilitat, Infraestructures i Serveis Urbans Urbanisme i Habitatge de data 11 de juliol de 2024, que consta incorporat a l'expedient i als efectes de motivació i justificació es dona per reproduït; ANUL·LAR en conseqüència, l'autorització i disposició de la despesa plurianual, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0500.20200.15011 dels pressupostos dels anys 2024 i 2025, derivada de l'esmentat contracte d'arrendament amb la Cambra Oficial de Comerç, Industria, Serveis i Navegació de Barcelona, (CIF Q0873001B), la quantia de la qual es va calcular a partir d'una renda contractual mensual el primer any (2022) de (205.582,00 euros) més l'IVA, de despeses i impostos (68.570,00 euros) més IVA i repercussió del cànon, en el suposat de que la Cambra no exerceixi l'opció de compra del solar, de (26.214,00 euros) més IVA, amb subjecció a les normes de la Llei d'Arrendaments Urbans i les modificacions introduïdes per la Llei 4/2013, de mesures de flexibilització i foment del mercat de lloguer, preveient-se en conseqüència un total pressupostari anual de 2.180.651,00 euros per a l'exercici 2022, i 4.444.167,00 euros per a l'exercici 2023 i els següents 34 anys, indexats d'acord amb l'IPC, i condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient; notificar el present acord als interessats als efectes corresponents; comunicar-lo a les Direccions o Àrees municipals implicades. Després d'haver examinat el punt anterior, la Comissió de Govern dóna la seva conformitat. II) ORDRE DEL DIA DE LA COMISSIÓ DE GOVERN A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió ordinària celebrada l'11 de juliol de 2024, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i s'aprova. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment del Decret d'Alcaldia, de 17 de juny de 2023, es comunica la resolució següent: ÀREA D'URBANISME, TRANSICIÓ ECOLÒGICA, SERVEIS URBANS I HABITATGE Districte de Ciutat Vella Única. (601.2024.096.L01) El Conseller Delegat de BIMSA, en data 4 de juliol de 2024, ha resolt iniciar la licitació per a la contractació d'obres de millores a la plaça dels Àngels i a l'aparcament sota la plaça dels Àngels, al districte de Ciutat Vella, a Barcelona. Actuació 1 MACBA. Lot 1 obra civil, amb un pressupost de licitació de 2.715.774,42 euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat de 3.286.087,05 euros i un valor estimat de 3.258.929,30 euros, IVA exclòs i una durada de 14,50 mesos. b) Informes C) Part Decisòria a) Declaracions en expedients de contractació i/o subvencions 2 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2024 CSV: 30952467eddc0fd2 Les Imes. Sres. Regidores i els Ims. Srs. Regidors membres de la Comissió de Govern assistents a la sessió i relacionats nominalment a l'encapçalament de l'acta, en referència als expedients de contractació i/o subvencions inclosos a l'ordre del dia de la sessió i que figuren en el llistat següent: 1. Punt 10, expedient 24001114, iniciar l'expedient per a la contractació de l'Acord Marc per a l'homologació/designació d'Entitats de fixació de les condicions dels successius contractes del Servei d'acolliment en allotjament transitori per l'autonomia de persones migrades, amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 24001114, amb un valor estimat de 7.888.204,80 euros. Punt 11, expedient 22000121-003, prorrogar per un període comprès des del 19.07.2024 fins al 18.07.2025, el contracte 22000121-003 que té per objecte "Servei de suport grupal i individual amb dones en situació de precarietat a 5 barris de Barcelona. Projecte Dones Amunt 2", adjudicat a l'empresa ETIC HABITAT, SCCL, amb NIF F66437831, per un import total de 129.360,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de ETIC HABITAT, SCCL, amb NIF F66437831, per un import de 64.680,00 euros, IVA exclòs. Punt 12, expedient 22000128-001, prorrogar per un període comprès des del 4.08.2024 fins al 3.08.2025, i per un import total de 871.290,78 euros (IVA inclòs), el contracte 22000128 que té per objecte el servei de gestió de l'Escola Municipal de Segones Oportunitats de Barcelona (EM2O), amb mesures de contractació pública sostenible, que va ser adjudicat a la UTE SALESIANS SANT JORDI - FUNDACIÓ PRIVADA EL LLINDAR amb NIF U67413658 pel preu d'1.742.581,57 euros (IVA inclòs). Punt 13, expedient 2018154, aprovar la modificació del contracte serveis de transport especial en autobús adaptat per a persones amb mobilitat reduïda del municipi de Barcelona, de l'Institut Municipal de Persones amb Discapacitat, segons les clàusules administratives i tècniques, i de conformitat amb el que estableix l'article 205 de la LCSP. Punt 18, expedient 24XF0558, iniciar l'expedient per a la contractació de la gestió, dinamització i l'organització dels serveis públics, en la modalitat concessió de serveis, del Centre cívic Ateneu Fort Pienc i casal infantil Fort Pienc, ubicats a la plaça Fort Pienc, 4-5 del Districte de l'Eixample, amb mesures de contractació pública sostenible, i amb número de contracte 23C00017, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment restringit, i amb un pressupost total de licitació de 914.398,14 euros, exempt d'IVA. Punt 32, expedient 001_24001629, iniciar l'expedient per a la contractació del servei de conceptualització dels projectes web i Progressive Web App de l'Ajuntament de Barcelona, amb núm. de contracte 001_24001629, mitjançant tramitació ordinària, amb un valor estimat del contracte de 2.111.120,26 euros. Punt 33, expedient 001_24001950, iniciar l'expedient que té per objecte la contractació del servei de suport a l'estratègia de difusió digital i producció de les fotografies i materials audiovisuals per a premsa, protocol i canals digitals municipals, amb núm. de contracte 001_24001950, mitjançant tramitació ordinària, amb un valor estimat del contracte de 6.743.564,37 euros. 3 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2024 CSV: 30952467eddc0fd2 Punt 35, expedient 21001040-002, prorrogar per un període comprès des de l'1.11.2024 fins al 31.10.2025, l'Acord Marc amb número de contracte 21001040-002 que té per objecte la contractació del servei de taxi pel trasllat de personal municipal en funcions de representació de l'Ajuntament de Barcelona i de la resta d'organismes adherits, adjudicat a l'empresa ECOTAXI BARCELONA, SL amb NIF B65837320. Punt 36, expedient 21000472L01-004, modificar, a l'empara de l'article 205 de la LCSP, el contracte 21000472L01-004 que té per objecte el servei de producció de la revista Barcelona Metròpolis, Lot 1 servei de gestió de continguts, adjudicat a l'empresa EDICIONS CLARIANA SL, amb NIF B65474843, per un import màxim de 29.100,00 euros (IVA inclòs). Formulen les declaracions següents: I. Que estan informades del següent: 1r) Que l'article 61.3, "Conflicte d'interessos", del Reglament (UE, Euratom) 2018/1046 del Parlament Europeu i del Consell, de 18 de juliol (Reglament financer de la UE), estableix que "hi haurà conflicte d'interessos quan l'exercici imparcial i objectiu de les funcions es vegi compromès per raons familiars, afectives, d'afinitat política o nacional, d'interès econòmic o per qualsevol motiu directe o indirecte d'interès personal"; 2n) Que l'article 64, "Lluita contra la corrupció i prevenció dels conflictes d'interessos", de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic (LCSP), té la finalitat d'evitar qualsevol distorsió de la competència, garantir la transparència en el procediment i assegurar la igualtat de tracte a totes les persones candidates i licitadores; 3r) Que l'article 23, "Abstenció", de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, estableix que s'han d'abstenir d'intervenir en el procediment "les autoritats i el personal al servei de les administracions en els qui es donin algunes de les circumstàncies assenyalades a l'apartat següent", que són: a) Tenir interès personal en l'afer de què es tracti o en un altre la resolució del qual pugui influir la d'aquell; ser administrador de societat o entitat interessada, o tenir qüestió litigiosa pendent amb algun interessat; b) Tenir un vincle matrimonial o una situació de fet assimilable, i el parentesc de consanguinitat dins del quart grau o d'afinitat dins del segon, amb qualsevol dels interessats, amb els administradors d'entitats o les societats interessades i també amb els assessors, representants legals o mandataris que intervinguin en el procediment, així com compartir despatx professional o estar associat amb aquests per a l'assessorament, la representació o el mandat; c) Tenir amistat íntima o enemistat manifesta amb alguna de les persones esmentades a l'apartat anterior; d) Haver intervingut com a pèrit o com a testimoni en el procediment de què es tracti; e) Tenir relació de servei amb una persona natural o jurídica interessada directament en l'afer, o haver-li prestat en els dos últims anys serveis professionals de qualsevol tipus i en qualsevol circumstància o lloc". II. Que no estan sotmeses a cap situació que es pugui qualificar de conflicte d'interessos de les indicades en l'article 61.3 del Reglament financer de la UE , ni en l'article 64.2 de l'LCSP, en relació amb la lluita contra la corrupció i la prevenció dels conflictes d'interessos, ni en l'apartat 11.4 de la Instrucció de l'Ajuntament de Barcelona per a l'aplicació de l'LCSP, publicada en la Gaseta Municipal el 16 de març de 2018, i que no concorre en la seva persona o persones cap causa d'abstenció de l'article 23.2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic que pugui afectar el procediment de licitació/concessió. 4 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2024 CSV: 30952467eddc0fd2 III. Que es comprometen a posar en coneixement de l'òrgan de contractació/comissió d'avaluació, sense dilació, qualsevol situació de conflicte d'interessos o causa d'abstenció que doni o pugui donar lloc al dit escenari. IV. Que coneixen que el fet que es demostri que és falsa una declaració d'absència de conflicte d'interessos comportarà les conseqüències disciplinàries/administratives/ judicials que estableixi la normativa aplicable. b) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA D'URBANISME, TRANSICIÓ ECOLÒGICA, SERVEIS URBANS I HABITATGE 2. (24XC0250) Aprovar el protocol d'intencions entre el Ministeri d'Habitatge i Agenda Urbana, la Generalitat de Catalunya, l'Ajuntament de Barcelona, el Col·legi d'Arquitectes de Catalunya i el Consell Superior dels Col·legis d'Arquitectes d'Espanya, per a la preparació i l'organització del Congrés de la Unió Internacional d'Arquitectes de l'any 2026. Facultar la primera tinenta d'Alcaldia per a la signatura de l'esmentat Protocol, així com la de tots aquells documents que es derivin del mateix. 3. (24XC0257) Aprovar el protocol de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Ajuntament de Madrid per a l'impuls de la transformació digital en la prestació de serveis a la ciutadania. 4. (20240381) Aprovar la modificació dels Entorns Residencials de Rehabilitació Programada (ERRP) a nivell de finques públiques, en el sentit d'excloure algunes finques inicialment previstes i incorporar-ne de noves segons l'annex que consta a l'expedient titulat "Identificació dels àmbits territorials delimitats com a ERRP", del Programa d'ajuda a les actuacions de rehabilitació a nivell de barri (Programa 1) del Reial Decret 853/2021, de 5 d'octubre, pel qual es regulen els programes d'ajuts en matèria de rehabilitació residencial i habitatge social del Pla de recuperació, transformació i resiliència (fons europeus Next Generation EU); i traslladar, a tal efecte, el present acord a l'Agència de l'Habitatge de Catalunya i al Consorci de l'Habitatge de Barcelona per tal que la Comissió Bilateral de seguiment Estat-Comunitat Autònoma de Catalunya, pugui aprovar la pertinent Addenda amb la nova disposició de l'ERRP. Facultar l'Ima. Sra. Laia Bonet Rull, primera tinenta d'Alcaldia de l'Àrea d'Urbanisme, Transició Ecològica, Serveis Urbans i Habitatge, per a l'adopció i formalització d'altres actes o acords específics que se'n derivin per a l'execució del present acord. Publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. Districte de l'Eixample 5. (2BC2024_114) Aprovar el Projecte Modificat del projecte de reurbanització de la ronda Sant Antoni entre el carrer del Comte d'Urgell i el carrer de Floridablanca i del carrer Tamarit entre el carrer del Comte d'Urgell i la ronda de Sant Antoni, als districtes de Ciutat Vella i l'Eixample a Barcelona, d'iniciativa municipal, a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d'acord amb l'Informe Tècnic de la Direcció d'Obra de data 30 d'abril de 2024, l'Informe Tècnic de la Direcció Tècnica d'Infraestructures de BIMSA i l'Informe Jurídic de 5 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2024 CSV: 30952467eddc0fd2 BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import, que en el cas de ser executat pel mateix contractista ascendeix a 10.124.207,69 euros (IVA inclòs),essent el Pressupost d'Execució per Contracte del Projecte Modificat de 8.899.845,99 euros (IVA inclòs), l'import PCA és el resultant de sumar el preu del contracte que ja incorpora la baixa ofertada per l'adjudicatari (8.500.330,45 euros, IVA inclòs), l'import de les modificacions proposades (399.515,54 euros, 21% IVA inclòs) i l'import de les partides incloses en el PCA del projecte (1.224.361,70 euros, IVA Inclòs) consistents a grans trets en: increment d'amidaments de les partides d'enderrocs, de la xarxa de telecomunicacions i rehabilitació de la xarxa de clavegueram existent a petició dels REPS; canvi de posició del carril de serveis i tipologia de paviment en calçada en el tram comprès entre el c. Riera Alta i el c. Comte d'Urgell; re definició de la posició de parterres en diferents àmbits; unificació de la tipologia i mides del paviment granític previst; modificació dels recorreguts per a persones invidents ressituant els encaminaments i botonadures en els espais de plataforma única; nou accés de vehicles a la Ronda al c. Floridablanca; implantació de nous semàfors a requeriment del Rep de Mobilitat; Implantació de desviaments de trànsit i mesures de seguretat segons requeriments del COM; seguiment i caracterització de restes arqueològiques; desplaçament de línies de baixa i mitja tensió d'Endesa i desplaçament del sistema de càmeres de control d'accés al barri del Raval i millores en la impermeabilització de l'estació de metro de Sant Antoni de la línia 2 dels FMB i que representen el 4,70% d'increment sobre el contracte signat per l'adjudicatari i del 3,97% d'increment sobre l'import màxim de modificació sobre el Pressupost d'Execució per Contracte contingut dins el Pressupost per al Coneixement de l'Administració (PCA) aprovat inicialment per la Comissió de Govern en data 30 de març de 2023 i definitivament en data 31 d'agost de 2023 (11.279.182,26 euros IVA inclòs) d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; aprovar els convenis específics de cessió d'instal·lacions i servitud de pas sobre terrenys a favor d'Edistribución Redes Digitales, SL de línies de Baixa Tensió i de Mitja Tensió, i facultar el gerent d'Urbanisme per a formalitzar els convenis; i publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament. Districte de Sants-Montjuïc 6. (3BC2024_106) Aprovar la Memòria valorada de la pavimentació asfàltica del carrer de Sants - Creu Coberta entre la plaça Espanya i l'avinguda Madrid, al Districte de Sants- Montjuïc de Barcelona, en el marc de les actuacions d'iniciativa municipal previstes dins el Pla Endreça, d'acord amb l'Informe Tècnic emès pel Departament d'Espai Urbà (Pavimentació) de data 13 de juny de 2024 amb qualificació B (Favorable, amb observacions o condicions d'execució d'obra) i l'assabentat del Districte de Sants-Montjuïc, i que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import d'1.125.520,23 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal, i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona. Districte de les Corts 6 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2024 CSV: 30952467eddc0fd2 7. (4BC2024_109) Aprovar la memòria valorada de les obres de pavimentació asfàltica de l'avinguda Diagonal entre la plaça Francesc Macià i l'avinguda Doctor Marañón, a Barcelona, en el marc de les actuacions d'iniciativa municipal previstes dins el Pla Endreça, d'acord amb l'informe tècnic emès per Pavimentació de data 1 de juliol de 2024 amb qualificació B (Favorable, amb observacions o condicions d'execució d'obra) i l'assabentat del Districte de les Corts de data 4 de juliol de 2024 i del Districte de Sarrià-Sant Gervasi de data 2 de juliol de 2024, i que figuren a l'expedient administratiu i que als efectes de fonamentació es donen per reproduïts, amb un pressupost d'1.946.739,70 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal, i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona. Districte de Nou Barris 8. (8BC2024_103) Aprovar la Memòria valorada per a la pavimentació asfàltica de la Via Favència entre la via Júlia i la plaça Karl Marx, al districte de Nou Barris de Barcelona, en el marc de les actuacions d'iniciativa municipal previstes dins el Pla Endreça, d'acord amb l'informe tècnic emès pel Departament d'Espai Urbà (Pavimentació) de data 13 de juny de 2024 amb qualificació B (Favorable, amb observacions o condicions d'execució d'obra) i l'assabentat del Districte de Nou Barris, i que figuren a l'expedient administratiu i que als efectes de fonamentació es donen per reproduïts, amb un pressupost de 852.318,16 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; comunicar la present resolució a l'Àrea Metropolitana de Barcelona; i publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal, i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona. Districte de Sant Martí 9. (10BC2023_153) Aprovar definitivament el Projecte d'adequació d'espais de serveis del Projecte de Canòpia Urbana ubicats en l'interior de l'estructura dels Túnels Viaris i dels seus accessos (Espai B) al districte de Sant Martí de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe d'Aprovació Tècnica de Projecte (CTP) emès per la Direcció de Llicències i Espai Públic del Districte Sant Martí de data 21 de febrer de 2024 amb classificació B (Conformitat tècnica favorable amb condicions o observacions a aplicar durant la fase d'execució de l'obra o de posada en funcionament de l'activitat) que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d'1.231.995,43 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); i publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona. ÀREA DE DRETS SOCIALS, CULTURA, EDUCACIÓ I CICLES DE VIDA 10. (24001114) Iniciar l'expedient per a la contractació de l'Acord Marc per a l'homologació/designació d'Entitats de fixació de les condicions dels successius contractes del 7 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2024 CSV: 30952467eddc0fd2 Servei d'acolliment en allotjament transitori per l'autonomia de persones migrades, amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 24001114, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 4.131.916,80 euros (IVA inclòs), determinat en funció de preus unitaris i un valor estimat de 7.888.204,80 euros, distribuït en els següents lots: - LOT núm. 01, Servei Acolliment persones soles/parelles (SAPIT), per un import de 967.936,20 euros IVA inclòs; - LOT núm. 02, Servei Acolliment famílies (SAPIT), per un import d'1.290.581,60 euros IVA inclòs; - LOT núm. 03, S. Acolliment soles/parelles/famílies Intens (SAPIT), per un import de 749.359,60 euros IVA inclòs; - LOT núm. 04, S. Acolliment persones continuïtat SAS-SAIER, per un import d'1.124.039,40 euros IVA inclòs; aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; convocar la licitació per a la seva adjudicació. Declarar la improcedència de la revisió de preus amb motiu de l'article 103 LCSP. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 11. (22000121-003) Prorrogar per un període comprès des del 19.07.2024 fins al 18.07.2025, el contracte 22000121-003 que té per objecte "Servei de suport grupal i individual amb dones en situació de precarietat a 5 barris de Barcelona. Projecte Dones Amunt 2", adjudicat a l'empresa ETIC HABITAT, SCCL, amb NIF F66437831, per un import total de 129.360,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de ETIC HABITAT, SCCL, amb NIF F66437831, per un import de 64.680,00 euros, IVA exclòs, al ser l'adjudicaria una entitat eximida de l'IVA, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/22719/23173 0800; autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de ETIC HABITAT, SCCL, amb NIF F66437831, per un import de 64.680,00 euros, IVA exclòs, al ser l'adjudicaria una entitat eximida de l'IVA, amb càrrec a l'exercici 2025 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/22719/23173 0800; condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2025. Donar compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 12. (22000128-001) Prorrogar per un període comprès des del 4.08.2024 fins al 3.08.2025, i per un import total de 871.290,78 euros (IVA inclòs), el contracte 22000128 que té per objecte el servei de gestió de l'Escola Municipal de Segones Oportunitats de Barcelona (EM2O), amb mesures de contractació pública sostenible, que va ser adjudicat a la UTE SALESIANS SANT JORDI - FUNDACIÓ PRIVADA EL LLINDAR amb NIF U67413658 pel preu d'1.742.581,57 euros (IVA inclòs), i amb una durada inicial del contracte de 24 mesos, d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentada pròrroga a favor de la UTE SALESIANS SANT JORDI - FUNDACIÓ PRIVADA EL LLINDAR, amb NIF U67413658, per un import de de 871.290,78 euros (IVA inclòs), dels quals 760.782,28 euros corresponen al l'import net, i 110.508,50 euros corresponen al l'import de l'IVA a tipus impositiu múltiple i amb càrrec a les partides i als pressupostos següents: un import de 358.465,74 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/32627 0800, per un import de 512.825,04 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2025 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/22719/32627 0800, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2025. Donar compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 8 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2024 CSV: 30952467eddc0fd2 13. (2018154) Aprovar la modificació del contracte serveis de transport especial en autobús adaptat per a persones amb mobilitat reduïda del municipi de Barcelona, de l'Institut Municipal de Persones amb Discapacitat, segons les clàusules administratives i tècniques, i de conformitat amb el que estableix l'article 205 de la LCSP. Autoritzar i disposar a favor de l'UTE Transports Ciutat Comtal, SA - Transports Ciutat Comtal, 1, SLU, amb NIF U67443044 la quantitat total de 575.125,08 euros (IVA exempt) per executar l'esmentada modificació del contracte, des l'endemà a la formalització, i fins a la finalització del contracte. A càrrec a la partida 0100.22702.23151 de l'exercici 2024. Reajustar en 28.756,25 euros l'import de la garantia definitiva i retenir-lo de la primera factura, de conformitat amb la clàusula 14 del plec administratiu i atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. Requerir l'empresa adjudicatària per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de l'aprovació, formalitzi la modificació. 14. (24S06077) Aprovar la convocatòria mitjançant el procediment de concurrència competitiva per a la concessió de subvencions a menors i adolescents entre sis i disset anys per a realitzar activitats extraescolars artístiques, culturals, científiques i tecnològiques a la ciutat de Barcelona corresponent al curs 2024/2025 per un import total de 600.000,00 euros i d'acord amb les Bases reguladores per a l'atorgament de subvencions a menors i adolescents entre 6 i 17 anys de la ciutat de Barcelona, per a realitzar activitats extraescolars artístiques, culturals, científiques i tecnològiques; i del procediment per a l'habilitació de les entitats per a la participació en la gestió dels ajuts econòmics destinats a aquestes activitats, publicades en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) el 28 d'abril de 2023. Establir el termini de presentació de sol·licituds per a optar a la subvenció des del 12 de setembre fins al 7 d'octubre de 2024, ambdós inclosos. Autoritzar la despesa per un import total de 600.000,00 d'euros, dels quals 450.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0800-48001- 32627 de l'exercici pressupostari de l'any 2024 i 150.000,00 euros a l'aplicació pressupostària 0800-48001-32627 de l'exercici pressupostari de l'any 2025, aquesta última resta condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost corresponent. Publicar l'esmentada Convocatòria en el BOPB. 15. (24S06094-001) Aprovar la convocatòria, mitjançant el procediment de concurrència competitiva, per a la concessió de subvencions per a dur a terme activitats per facilitar la inclusió d'infants a les activitats de lleure educatiu de base voluntària corresponent a l'any 2024, per un import total de 170.236,00 euros, i d'acord amb les Bases reguladores per a l'atorgament de subvencions per a dur a terme activitats per facilitar la inclusió d'infants a les activitats de lleure educatiu de base voluntària, que van ser publicades en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona en data de 2 d'abril de 2024. Establir el termini de presentació de sol·licituds per a optar a la subvenció des de l'endemà de la publicació de la present convocatòria al BOPB, fins al 10 de setembre de 2024. Autoritzar la despesa per un import total de 170.236,00 euros amb càrrec a la posició pressupostària 0800-48901-23211 de la Gerència de Cultura, Educació, Esports i Cicles de Vida de l'Ajuntament de Barcelona per l'any 2024. 16. (2024-0066) Aprovar el contracte de comodat entre l'Ajuntament de Barcelona i el Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC), per la cessió temporal de 13 obres d'art propietat de l'Ajuntament de Barcelona, que es relacionen en l'annex I del contracte, per un període de 25 anys. Facultar la gerent de l'Àrea de Cultura, Educació, Esports i Cicles de Vida per a la 9 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2024 CSV: 30952467eddc0fd2 signatura de l'esmentat contracte així com la de tots aquells documents que se'n derivin. Notificar el present acord al MNAC. Donar-ne compte a la Comissió Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Ciutat Vella 17. (23003635) Designar com a proveïdors de l'Acord Marc, amb número de contracte 23003635 i número d'expedient 2023/1050, que té per objecte Acord marc de selecció d'empreses per a l'assistència tècnica per a la conceptualització i disseny d'estratègies, projectes i/o nous serveis, i la gestió i execució de projectes del districte de Ciutat Vella, les empreses NTT DATA SPAIN, SLU amb NIF B82387770; KPMG ASESORES SL amb NIF B82498650; ESTRATÈGIA MOMENTUMCO, SL amb NIF B66675935; D'ALEPH INICIATIVAS Y ORGANIZACIÓN, SA amb NIF A63141170; PAISAJE TRANSVERSAL SLL amb NIF B86773975; GRANT THORNTON ADVISORY, SLP amb NIF B63120513; SM, SISTEMAS MEDIOAMBIENTALES, SL amb NIF B61461810 i AIE MULTICRITERI MCCRIT amb NIF V67163576, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació, i la puntuació obtinguda, en ser considerades les ofertes més avantatjoses. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Designar com a responsable del contracte a la Sra. Aurèlia Escalante Cruces. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de l'Eixample 18. (24XF0558) Iniciar l'expedient per a la contractació de la gestió, dinamització i l'organització dels serveis públics, en la modalitat concessió de serveis, del Centre cívic Ateneu Fort Pienc i casal infantil Fort Pienc, ubicats a la plaça Fort Pienc, 4-5 del Districte de l'Eixample, amb mesures de contractació pública sostenible, i amb número de contracte 23C00017, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment restringit, i amb un pressupost total de licitació de 914.398,14 euros, exempt d'IVA. Aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de condicions administratives particulars, el plec de prescripcions tècniques reguladores del contracte, així com els annexes que els acompanyen. Convocar la licitació per a la seva adjudicació. Autoritzar l'esmentada quantitat amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/47798/33711/0602 del pressupost 2024-2026 que s'indiquen en aquest document, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupostos posterior/s a l'actual. Donar compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sants-Montjuïc 19. (24XC0077) Aprovar el conveni de col·laboració entre la Federació d'Associacions i Comissions de carrers de la Festa Major de Sants, amb NIF G58505595 i l'Ajuntament de Barcelona (Districte de Sants-Montjuïc), per a l'organització de la Festa Major de Sants 2024, que instrumenta l'atorgament de la subvenció directa de 95.000,00 euros, equivalent al 65,07% del cost total del projecte, i amb una durada de l'1 de gener de 2024 i fins a 31 de 10 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2024 CSV: 30952467eddc0fd2 desembre de 2024, d'acord amb els arts. 22.2.a) i 28, ambdós de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i l'art. 6.2 de la Normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Plenari del Consell Municipal d'aquest Ajuntament en sessió de 17 de desembre de 2010. Autoritzar i disposar la despesa de 95.000,00 euros amb càrrec a la posició pressupostària número D/48573/33811/0603 de l'exercici 2024, a favor de la Federació d'Associacions i Comissions de carrers de la Festa Major de Sants, amb NIF G58505595. Requerir l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de tres mesos a comptar des de l'acabament del termini per a la realització de l'activitat, presenti la justificació dels fons rebuts, així com el balanç econòmic i la memòria de funcionament de l'activitat subvencionada. Facultar la regidora del Districte de Sants-Montjuïc, l'Il·lma. Sra. Raquel Gil i Eiroá, per a la signatura d'aquest conveni. Districte de Gràcia 20. (24S05046) Aprovar el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la FUNDACIÓ PRIVADA FESTA MAJOR DE GRÀCIA, amb NIF G64921182, per l'execució del projecte "Promoció Activitats Culturals i participatives - Fundació Festa Major de Gràcia", que instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa prevista nominativament al pressupost de l'any 2024 amb càrrec a la partida 0606/48699/33811, per un import de 212.700,00 euros, equivalent 44,76% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 475.200,00 euros i una durada fins al 31 de desembre de 2024, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3.de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. Declarar la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. Autoritzar i disposar la despesa per un import de 212.700,00 euros amb càrrec a la partida 0606/48699/33811 del pressupost de l'any 2024. Abonar l'esmentada quantitat a l'Entitat "FUNDACIÓ PRIVADA FESTA MAJOR DE GRÀCIA", prèvia signatura del present acord per ambdues parts. Requerir l'entitat beneficiària per tal que en un termini màxim de 3 mesos, a comptar des del 31.12.2024, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte setè del conveni. Facultar el gerent del Districte de Gràcia, Sr. Rufino García Pérez, per a la signatura d'aquest conveni. ÀREA DE PREVENCIÓ, SEGURETAT, CONVIVÈNCIA I RÈGIM INTERIOR 21. (262/2023) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Marc Alís González (mat. 79984) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per programa amb la categoria professional de Tècnic Superior en Arquitectura, amb destinació al Departament de Planejament Derivat de la Gerència d'Urbanisme, on ocupa el lloc de treball de Tècnic Superior en Arquitectura (codi de lloc: 22FA1BIBA03), i una activitat privada per compte propi com a arquitecte, realitzant tasques de consultories d'accessibilitat i de supressió de barreres per a persones amb diversitat funcional. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s'exclou de l'exercici de l'activitat privada d'arquitectura, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l'Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les 11 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2024 CSV: 30952467eddc0fd2 prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 22. (2024/112 IMEB) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Judit Royo Rosa (mat. 3101009), entre la seva activitat municipal com a funcionaria interina de substitució amb la categoria professional d'Educadora d'Escola Bressol amb destinació a l'Escola Bressol Municipal Can Canet de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona (IMEB) on ocupa el lloc de treball d'Educadora d'Escola Bressol (codi de lloc: 21FBXBIBA03), i el desenvolupament del càrrec com a regidora de l'Ajuntament de Castellví de la Marca i com consellera comarcal del Consell Comarcal de l'Alt Penedès, exercint ambdós càrrecs sense dedicació només percebent indemnitzacions i dietes per l'assistència efectiva a sessions dels òrgans corresponents, d'acord amb el que preveuen els articles 3 i 5 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, l'article 3 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al servei de l'Administració de la Generalitat, l'article 75 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, i l'article 323 del Reglament del Personal al Servei de les Entitats Locals aprovat pel Decret 214/1990 de 30 de juliol. La present autorització restarà sense efecte si es produeix una variació de les circumstàncies relatives a la mateixa o per expiració del mandat o renúncia al càrrec electe. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 23. (2023/345 IMEB) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Rut Canals Carrillo (mat. 3005246), entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera amb la categoria professional de Gestora d'Administració General amb destinació a l'Escola Bressol Municipal Can Bruixa, de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona - IMEB, on ocupa el lloc de treball d'Educadora d'Escola Bressol (21FBXBIBA03) i l'activitat privada per compte propi com a psicòloga. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l'Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 24. (2023/478 IMEB) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Esther Vila Alonso (mat. 3002187) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera amb la categoria professional de Professora de Música, amb destinació a l'Escola Municipal Sant Andreu de Barcelona de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona - IMEB, desenvolupant el lloc de treball de Professora de Música (24FA1BIBA01), i l'activitat pública de docència musical a l'Escola Municipal de Música Blai Net de Sant Boi de Llobregat. Aquesta autorització 12 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2024 CSV: 30952467eddc0fd2 s'empara en l'article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les administracions públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i en l'acord de la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona, de 10 de juny de 2015, que declara d'interès públic la segona activitat dels professors de música de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona (Gaseta núm. 20 del 30/06/2015). La suma de les jornades de l'activitat principal i de l'activitat docent desenvolupada segons la declaració d'interès públic de l'esmentat acord, en cap cas, no podrà superar la jornada ordinària de l'Administració incrementada en un 50%. Les necessitats de dedicació de l'activitat municipal no es podran veure afectades per la realització de la segona activitat. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 25. (2023/480 IMEB) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Roger Jaume Azcona Saumell (mat. 3005703), entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant amb la categoria professional de Professor de Música, amb destinació al Conservatori Municipal de Música de Barcelona CMMB de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona - IMEB, on ocupa el lloc de treball de Professor de Música (24FA1BIBA01), i l'exercici de l'activitat pública de docència musical de l'Escola Municipal de Música de Tàrrega. Aquesta autorització s'empara en l'article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les administracions públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i en l'acord de la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona, de 10 de juny de 2015, que declara d'interès públic la segona activitat dels professors de música de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona (Gaseta núm. 20 del 30/06/2015). La suma de les jornades de l'activitat principal i de l'activitat docent desenvolupada segons la declaració d'interès públic de l'esmentat acord, en cap cas, no podrà superar la jornada ordinària de l'Administració incrementada en un 50%. Les necessitats de dedicació de l'activitat municipal no es podran veure afectades per la realització de la segona activitat. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 26. (2023/490 IMEB) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Francesc Gregori Pons (mat. 3005280) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Professor de Música amb destinació a l'Escola Municipal de Música Eixample de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona - IMEB, on ocupa el lloc de treball de Professor de Música i una segona activitat en el sector públic de docència musical a l'Escola Municipal de Música d'Igualada. Aquesta autorització s'empara en l'article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les administracions públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i en l'acord de la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona, de 10 de juny de 2015, que declara d'interès públic la segona activitat dels professors de música de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona (Gaseta núm. 20 del 30/06/2015). La suma de les jornades de l'activitat principal i de l'activitat docent desenvolupada segons la declaració d'interès públic de l'esmentat acord, en cap cas, no podrà superar la jornada ordinària de l'Administració incrementada en un 50%. Les 13 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2024 CSV: 30952467eddc0fd2 necessitats de dedicació de l'activitat municipal no es podran veure afectades per la realització de la segona activitat. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 27. (2023/497 IMEB) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Marcel Ortega Martí (mat. 3101205), entre la seva activitat municipal com a funcionari interí de programa amb la categoria professional de Professor de Música, amb destinació al Conservatori Municipal de Música de Barcelona de l'Institut Municipal d'Educació d'aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball de Professor de Música (24FA1BIBA01), i l'exercici de l'activitat pública de docència musical al Conservatori de Música de Tarragona des de l¿1/9/2023 fins al 31/05/2024. Aquesta autorització s'empara en l'article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les administracions públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i en l'acord de la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona, de 10 de juny de 2015, que declara d'interès públic la segona activitat dels professors de música de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona (Gaseta núm. 20 del 30/06/2015). La suma de les jornades de l'activitat principal i de l'activitat docent desenvolupada segons la declaració d'interès públic de l'esmentat acord, en cap cas, no podrà superar la jornada ordinària de l'Administració incrementada en un 50%. Les necessitats de dedicació de l'activitat municipal no es podran veure afectades per la realització de la segona activitat. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 28. (2023/499 IMEB) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Luiggi Jeanpierre Rodriguez Vivas (mat. 03100634) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí de substitució amb la categoria professional d'Educador Escola Bressol, amb destinació a l'Escola Bressol Municipal La Fassina de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona - IMEB, on ocupa el lloc d'Educador Escola Bressol (21FBXBIBA03) i l'activitat privada per compte propi d'explotació i conducció d'una llicència de taxi. La dedicació professional privada haurà de complir amb l'establert en l'article 12.2 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques així com en l'establert a l'article 12 de la Llei 21/1987, 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 29. (2023/507 IMEB) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Alejandro Ventura Sivit (mat. 3005395) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Professor de Música, amb destinació a l'Escola Municipal de Música de l'Eixample de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona (IMEB), desenvolupant el lloc de 14 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2024 CSV: 30952467eddc0fd2 treball de Professor de Música (24FA1BIBA01) i l'activitat pública de docència musical a l'Escola Municipal de Música i Dansa de Santa Perpètua de Mogoda. Aquesta autorització s'empara en l'article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les administracions públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i en l'acord de la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona, de 10 de juny de 2015, que declara d'interès públic la segona activitat dels professors de música de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona (Gaseta núm. 20 del 30/06/2015). La suma de les jornades de l'activitat principal i de l'activitat docent desenvolupada segons la declaració d'interès públic de l'esmentat acord, en cap cas, no podrà superar la jornada ordinària de l'Administració incrementada en un 50%. Les necessitats de dedicació de l'activitat municipal no es podran veure afectades per la realització de la segona activitat. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 30. (2023/512 IMEB) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Jordi Figaró Voltà (mat. 03002946) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Professor de Música, amb destinació a l'Escola Municipal de Música Eixample i el Conservatori Municipal de Música de Barcelona de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona- IMEB i l'activitat pública de docència musical a l’Escola Superior de Música de Catalunya, pel curs 2023-2024. Aquesta autorització s'empara en l'article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les administracions públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i en l'acord de la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona, de 10 de juny de 2015, que declara d'interès públic la segona activitat dels professors de música de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona (Gaseta núm. 20 del 30/06/2015). La suma de les jornades de l'activitat principal i de l'activitat docent desenvolupada segons la declaració d'interès públic de l'esmentat acord, en cap cas, no podrà superar la jornada ordinària de l'Administració incrementada en un 50%. Les necessitats de dedicació de l'activitat municipal no es podran veure afectades per la realització de la segona activitat. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 31. (176/2024) Aprovar la modificació de l'organigrama de la Gerència de Promoció Econòmica, tal i com consta als annexos de l'expedient. Publicar aquest acord en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 32. (001_24001629) Iniciar l'expedient per a la contractació del servei de conceptualització dels projectes web i Progressive Web App de l'Ajuntament de Barcelona, amb núm. de contracte 001_24001629, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació d'1.064.356,46 euros, IVA inclòs i un valor estimat del contracte de 2.111.120,26 euros. Aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. Autoritzar l'esmentada quantitat, amb un pressupost net de 879.633,44 euros i un import de l'IVA, al tipus del 21%, de 184.723,02 euros, amb càrrec a les aplicacions 15 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2024 CSV: 30952467eddc0fd2 pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 532.178,23 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0300 D/22719/92523 i un import (IVA inclòs) de 532.178,23 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0300 D/22719/92523. Atès que el contracte es tramita en exercici anterior al de l'inici de l'execució, se'n sotmet l'adjudicació a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient per finançar les obligacions derivades d'aquest contracte a l'exercici corresponent i a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. Convocar la licitació per a la seva adjudicació. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 33. (001_24001950) Iniciar l'expedient que té per objecte la contractació del servei de suport a l'estratègia de difusió digital i producció de les fotografies i materials audiovisuals per a premsa, protocol i canals digitals municipals, amb núm. de contracte 001_24001950, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 4.450.752,49 euros, IVA inclòs, determinat en funció de preus unitaris i un valor estimat del contracte de 6.743.564,37 euros. Aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. Autoritzar l'esmentada quantitat, amb un pressupost net 3.678.307,84 euros i un import de l'IVA, al tipus del 21%, de 772.444,65 euros, i fer-ho amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) d'1.112.688,13 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0300 D/22719/92523, un import (IVA inclòs) d'1.483.584,16 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0300 D/22719/92523, un import (IVA inclòs) d'1.483.584,16 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0300 D/22719/92523 i un import (IVA inclòs) de 370.896,04 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2028 i a l'aplicació pressupostària 0300 D/22719/92523. Atès que el contracte es tramita en exercici anterior al de l'inici de l'execució, se'n sotmet l'adjudicació a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient per finançar les obligacions derivades d'aquest contracte a l'exercici corresponent i a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. Convocar la licitació per a la seva adjudicació. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 34. (001_24001044) Adjudicar el contracte núm. 001_24001044, que té per objecte la contractació dels serveis de consergeria, control d'accessos, vigilància, atenció al públic i altres serveis de suport dels edificis municipals adscrits a la Gerència de Recursos i Transformació Digital de l'Ajuntament de Barcelona, mitjançant contractació reservada per la inserció de col·lectius amb discapacitat, trastorn mental o exclusió social a empreses d'Inserció Regulada (EIR) i Centres Especials de Treball d'Iniciativa Social (CETIS), amb mesures de contractació pública sostenible a CAN CET CENTRE D'INSERCIÓ SOCIO LABORAL, SL amb NIF B60759644, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat dita empresa, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 998.603,32 euros, IVA inclòs, i d'acord amb els preus unitaris oferts. Disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 204.959,48 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0302 D/22610/92011, un import (IVA inclòs) de 500.305,96 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0302 16 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2024 CSV: 30952467eddc0fd2 D/22610/92011 i un import (IVA inclòs) de 293.337,88 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0302 D/22610/92011. Condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar des del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o bé que, en el seu cas, s'hagués acordat l'aixecament de dita suspensió. Notificar el present acord als licitadors; publicar la resolució d'adjudicació del contracte i la seva formalització en els butlletins oficials corresponents, en el Perfil del Contractant i en el DOUE. Designar com a responsable del contracte al Sr. Josep Redondo Laporta. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 35. (21001040-002) Prorrogar per un període comprès des de l'1.11.2024 fins al 31.10.2025, l'Acord Marc amb número de contracte 21001040-002 que té per objecte la contractació del servei de taxi pel trasllat de personal municipal en funcions de representació de l'Ajuntament de Barcelona i de la resta d'organismes adherits, adjudicat a l'empresa ECOTAXI BARCELONA, SL amb NIF B65837320, d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 36. (21000472L01-004) Modificar, a l'empara de l'article 205 de la LCSP, el contracte 21000472L01-004 que té per objecte el servei de producció de la revista Barcelona Metròpolis, Lot 1 servei de gestió de continguts, adjudicat a l'empresa EDICIONS CLARIANA SL, amb NIF B65474843, per un import màxim de 29.100,00 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Ampliar l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 10.912,49 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024, aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 9.018,59 euros i import IVA de 1.893,90 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22703/92012 0300. Ampliar l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 14.550,01 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2025, aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 12.024,80 euros i import IVA de 2.525,21 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22703/92012 0300, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2025. Ampliar l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 3.637,50 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2026, aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 3.006,20 euros i import IVA de 631,30 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22703/92012 0300, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2026. Fixar en 1.202,48 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva i retenir-lo del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. Requerir a l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la Direcció de Serveis Editorials per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 37. (21000358L04) Resoldre, a l'empara dels articles 211.1 g) i 212 de la LCSP i la clàusula 27 apartat primer del PCAP, el contracte núm. 21000358L04 que té per objecte la 17 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2024 CSV: 30952467eddc0fd2 contractació dels serveis de càtering per als Actes Institucionals organitzats per la Direcció Tècnica d'Actes Institucionals i Protocol; Lot 4: Càtering, amb criteris ambientals, per a serveis de menús de dinar o sopar (en dies laborables i festius) com atenció protocol·lària per a recepcions institucionals que requereixen incloure la restauració per als assistents, adjudicat a l'empresa EUREST CATALUNYA, SLU, amb NIF B58062027; sense indemnització i sense que existeixi cap tipus de responsabilitat entre les dues parts, segons els informes i la documentació que consta a l'expedient; amb efectes des de la data en que es formalitzi el contracte 001_24001371, actualment en tramitació, i que l'ha de substituir. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 38. (24XC0114) Aprovar el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Biblioteca de Catalunya que té per objecte la col·laboració entre ambdues parts, per a la conservació dels documents publicats digitalment per l'Ajuntament de Barcelona amb l'objectiu de conservar el Dipòsit Legal de Catalunya. Facultar el Sr. Agustí Abelaira Dapena, gerent d'Àrea de Recursos i Transformació Digital de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat conveni i la resta de documents que se'n derivin. Publicar el conveni a la Gaseta Municipal. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. ÀREA D'ECONOMIA, HISENDA, PROMOCIÓ ECONÒMICA I TURISME 39. (INV) Informar favorablement les actuacions d'inversions relacionades en el document de 18 de juliol de 2024. 40. (24000950L01) Designar com a entitats proveïdores del lot 1 de l'Acord Marc que té per objecte la selecció de diferents entitats financeres que actuïn com a entitats col·laboradores en la prestació del servei de cobrament de tributs, taxes, multes i altres ingressos de dret públic; LOT 1: Cobrament dels rebuts domiciliats (Q19) i no domiciliats (Q60), amb número de contracte 24000950L01, les empreses CAIXABANK, SA amb NIF A08663619; BANCO BILBAO VIZCAYA ARGENTARIA, SA amb NIF A48265169; BANCO SANTANDER, SA amb NIF A39000013 i BANCO DE SABADELL, SA amb NIF A08000143, un cop aplicats els criteris d'adjudicació previstos al plec de clàusules administratives; essent l'entitat BANCO SANTANDER, SA amb NIF A39000013, la que ha obtingut la major puntuació del lot als efectes del que preveu la clàusula 1 del PCAP a efectes de la gestió, com intermediari, del cobrament dels rebuts domiciliats corresponents a mandats de contribuents de clients d'entitats financeres que no actuïn com entitats col·laboradores de l'Ajuntament de Barcelona, així com els rebuts domiciliats que no siguin padró, com liquidacions i fraccionaments. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Designar com a responsable de l'acord marc la Sra. Dacha Atienza Ariznavarreta, tècnica de la Gerència de Pressupostos i Hisenda. Donar compte d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. 41. (24000950L02) Designar com a proveïdor del lot 2 de l'Acord Marc que té per objecte la selecció de diferents entitats financeres que actuïn com a entitats col·laboradores en la prestació del servei de cobrament de tributs, taxes, multes i altres ingressos de dret públic; 18 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2024 CSV: 30952467eddc0fd2 LOT 2: Cobrament a través del web municipal, amb número de contracte 24000950L02, l'empresa BANCO BILBAO VIZCAYA ARGENTARIA SA, amb número de NIF A48265169, en ser considerada l'oferta d'aquesta la més avantatjosa econòmicament de les ofertes finalment acceptades, en haver obtingut la millor puntuació, un cop aplicats els criteris d'adjudicació previstos al plec de clàusules administratives. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Designar com a responsable de l'acord marc la Sra. Dacha Atienza Ariznavarreta, tècnica de la Gerència de Pressupostos i Hisenda. Donar compte d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. 42. (24000950L03) Designar com a proveïdor del lot 3 de l'Acord Marc que té per objecte la selecció de diferents entitats financeres que actuïn com a entitats col·laboradores en la prestació del servei de cobrament de tributs, taxes, multes i altres ingressos de dret públic; LOT 3: Cobrament al servei telefònic d'atenció al contribuent (sistema IVR), als dispositius mòbils, als punts d'atenció presencial al contribuent i al servei de gestió de multes de no residents, l'empresa BANCO BILBAO VIZCAYA ARGENTARIA SA, amb número de NIF A48265169, en ser l'única empresa presentada a la licitació del lot. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Designar com a responsable de l'acord marc la Sra. Dacha Atienza Ariznavarreta, tècnica de la Gerència de Pressupostos i Hisenda. Donar compte d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. 43. (24XC0271) Ratificar el protocol d'intencions entre l'Ajuntament de Barcelona i el Consorci de la Zona Franca, signat el 12 de juliol de 2024, que té per objecte el desenvolupament del Pacte per l'habitatge i el desenvolupament econòmic i social de la ciutat de Barcelona, i amb una vigència des de l'endemà de la seva signatura i fins al compliment total del seu objecte. Donar-ne compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 44. (EM 2024-07/18) Estimar la sol·licitud formulada per la companyia Barcelona d'Aparcaments Municipals, SA (BAMSA) mitjançant escrit presentat al Registre General el 13 de juny de 2024, i en conseqüència, autoritzar, l'activitat complementària i la instal·lació de les estacions de recàrrega de bateries per a motocicletes a l'aparcament de Lluís Companys gestionat per BAMSA, sempre i quan es doni compliment a allò que disposen la part relativa al subministrament elèctric per a vehicles del Pla Especial Urbanístic per a la implantació d'instal·lacions de subministrament per a vehicles a motor de la ciutat de Barcelona i el Pla especial urbanístic de noves activitats en els aparcaments de la ciutat de Barcelona, ambdós aprovats definitivament pel Plenari del Consell Municipal el 23 de juny de 2021 i el 24 de novembre de 2023 respectivament, així com la resta de normativa aplicable. Notificar aquest acord a la part interessada i al districte de Ciutat Vella per raó de la ubicació de l'aparcament de l'exercici de l'activitat objecte d'aquesta autorització per tal d'efectuar el control tècnic corresponent. 19 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2024 CSV: 30952467eddc0fd2 45. (24XD0024) Aprovar el següent projecte municipal, en matèria de turisme, per ser finançat amb càrrec a l'Impost d'Estades en Establiments Turístics, per la quantitat de 354.450,00 euros, amb l'objectiu de contribuir a la reactivació econòmica, la promoció i la gestió turística: Barcelona Festival de Nadal i encesa dels llums de nadal 2024 (354.450,00 euros). 46. (3-116/2024) Aprovar l'expedient núm. 3-116/2024 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2024, d'acord amb el reconeixement d'Ingrés de la Fundació La Caixa, per la convocatòria de subvencions extraordinària de recerca científica en el marc del Pla Barcelona Ciència, per un import de 58.168,00 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostàries que consta a l'expedient, referència comptable 24070395; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. Donar compte d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. 47. (3-117/2024) Aprovar l'expedient núm. 3-117/2024 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2024, d'import 100.000,00 euros, per finançar projectes municipals en matèria de turisme, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostàries que consta a l'expedient, referència comptable núm. 24070491; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. 48. (3-118/2024) Aprovar l'expedient núm. 3-118/2024 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2024, d'import 2.494.364,19 euros, per atendre despeses de serveis associats a la celebració de la 37a. Copa Amèrica de Vela: informadors a les platges, serveis de salvament i socorrisme, de bany assistit, de neteja de locals, de manteniment d'Infraestructures de les platges, de neteja de la superfície de les aigües litorals i de la trencant i neteja de sorra i passeig i servei de cobertura i emissió de programes al voltant d'aquesta cursa, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostàries que consta a l'expedient referència comptable núm. 24070591; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. Donar-ne compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 49. (3-119/2024) Aprovar l'expedient núm. 3-119/2024 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2024, d'import 1.520.080,04 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostàries que consta a l'expedient, referència comptable núm. 24070691; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. c) Moció ÀREA DE DRETS SOCIALS, CULTURA, EDUCACIÓ I CICLES DE VIDA Districte de Sant Andreu Única. (24S06128) Aprovar el conveni de col·laboració entre l'Arquebisbat de Barcelona, la parròquia de Sant Andreu de Palomar i l'Ajuntament de Barcelona per a la restauració de la 20 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 2 d’agost del 2024 CSV: 30952467eddc0fd2 coberta de la capella dels segadors annexa a l'església de Sant Andreu de Palomar. Atorgar una subvenció, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, a favor de l'Arquebisbat de Barcelona, per un import de 130.000,00 euros, equivalent al 43,4% del cost total del projecte esmentat, amb un cost total d'execució de 299.554,36 euros. Autoritzar i disposar la despesa de 130.000,00 euros, amb càrrec a la partida pressupostària D/78073/43211 del pressupost de l'any 2024, que s'indica en aquest mateix document, a favor de l'Arquebisbat de Barcelona, amb NIF R-0800007-G, per subvencionar l'execució de les obres per a la restauració de la coberta de la Capella del Segadors annexa a l'Església de Sant Andreu. Declarar la no-inclusió en convocatòria pública donada la excepcionalitat que concorre en el projecte. Requerir l'entitat beneficiària per tal que, en el termini de tres mesos a comptar des de la data de l'entrega del certificat final d'obres, presenti la justificació dels fons rebuts, mitjançant un compte justificatiu simplificat, d'acord amb el què estableix l'article 10è de la Normativa general de subvencions de l'Ajuntament de Barcelona. Facultar la regidora del Districte de Sant Andreu, l'Ima. Sra. Marta Villanueva Cendan, per a la signatura d'aquest conveni. S'aprova, per unanimitat, la moció anterior després de declarar-se'n, també per unanimitat, la urgència. No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les 10.30 hores. 21 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007