Què és? Com s'estructura? Membres Recomanacions Participa Notícies Butlletí Català Documentació Calendari Inici / notícies Millores i reptes de les administracions a les convocatòries de subvencions A través de les seves experiències, les expertes de l A̓juntament de Barcelona, la Diputació de Barcelona i la Generalitat de Catalunya expliquen els canvis aplicats a les convocatòries de cada administració i els elements de millora que cal assolir. Experiències de les administracions en les convocatòries de subvencions 31/07/2024 - 10:00 h - Participació Ajuntament de Barcelona El Consell de Ciutat va aprovar durant la darrera sessió plenària el dictamen sobre propostes de millora en convocatòries de subvencions, un document que trasllada a l A̓juntament de Barcelona recomanacions relatives a les subvencions. Per tal que les entitats coneguessin els detalls de les convocatòries de subvencions per elaborar les propostes, les sessions de treball van comptar amb la participació dʼagents tècnics i estratègics del consistori, la Diputació de Barcelona i la Generalitat de Catalunya, que van compartir el seu coneixement de la temàtica. Per part de les administracions van participar la Sra. Neus Arranz (Cap de lʼOficina Central de Subvencions de l A̓juntament de Barcelona), la Sra. Glòria Santamaria (Directora de Serveis Generals i Recursos Municipals de l A̓juntament de Barcelona), la Sra. Mònica Mateos (Coordinadora de l À̓rea de Cultura de la Diputació de Barcelona) i el Sr. Marc Viñas (Subdirector general de Cooperació Social i Voluntariat, Direcció General dA̓cció Cívica i Comunitària del Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya). A través de les seves experiències, la Sra. Arranz, la Sra. Mateos i el Sr. Viñas expliquen les millores aplicades a les convocatòries de cada administració, com per exemple, la simplificació dels formularis de solicitud i uns criteris de valoració detallats a les bases, en el cas de les convocatòries de la Diputació de Barcelona, o elements millorats en el tractament de les bases, pel que fa a la bestreta, percentatge de finançament o subcontractació, en el cas del Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya. També destaquen les diferents vies existents per tal de mantenir informades les entitats i resoldre possibles dubtes que puguin sorgir. Les expertes també identifiquen les principals problemàtiques amb les quals es troben les entitats, així com els reptes comuns i aspectes de millora que encara queden per assolir, com ara les dificultats en la justificació, la interpretació diversa de la plurianualitat o la quantitat de documentació que demana lʼadministració, algunes dʼelles incloses en les recomanacions del Consell de Ciutat. Adreça Passeig de Sant Joan, 75 entresol Telèfon 934101602  Extensió 3508 Condicions dʼús Avís legal Correu electrònic conselldeciutat@bcn.cat