GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 002aec0aa6b5951f Comissió de Govern – Actes ACTA Comissió de Govern, sessió de 26 de setembre de 2024. A la nova Sala de Govern de la Casa de la Ciutat, el 26 de setembre de 2024, s'hi reuneix la Comissió de Govern, en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excm. Sr. Jaume Collboni Cuadrado. Hi assisteixen les Imes. Sres. Regidores i els Ims. Srs. Regidors: Maria Eugènia Gay Rosell, Laia Bonet Rull, Albert Batlle Bastardas, David Escudé Rodríguez, Marta Villanueva Cendán, Lluís Franco Rabell, Jordi Valls Riera, Raquel Gil Eiroá i Francesc Xavier Marcé Carol, assistits pel secretari general, el Sr. Jordi Cases Pallarès, que certifica. També hi és present la gerent municipal, Sra. Laia Claverol Torres. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les 09.00 h. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió ordinària celebrada el 19 de setembre de 2024, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i s'aprova. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment del Decret d'Alcaldia, de 17 de juny de 2023, es comuniquen les resolucions següents: ÀREA D'URBANISME, TRANSICIÓ ECOLÒGICA, SERVEIS URBANS I HABITATGE 1. (611.2024.075 L02) El director general de BIMSA, en data 13 de setembre de 2024, ha resolt ADJUDICAR el contracte de les obres relatives al projecte de les instal·lacions fotovoltaiques per autoconsum a l'Edicle ventilació Ronda Litoral (Parc del Camp de la Bota), a les pèrgoles 1 i 2 Parc del Camp de la Bota, a la pèrgola Frederic Mompou (Plaça dels Campions), al CEM Guineueta i a la pèrgola de les pistes poliesportives Antoni Gelabert, a OPTIMAL SUN, SL, per un import de 154.352,99 euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat de 186.767,12 euros i un valor estimat de 819.946,64 euros (IVA exclòs) i una durada de 12 setmanes. 2. (611.2024.075 L01 ) El director general de BIMSA, en data 13 de setembre de 2024, ha resolt adjudicar el contracte de les obres relatives al projecte de les instal·lacions fotovoltaiques per autoconsum a l'Edicle ventilació Ronda Litoral (Parc del Camp de la Bota), a les pèrgoles 1 i 2 Parc del Camp de la Bota, a la pèrgola Frederic Mompou (Plaça dels Campions), al CEM Guineueta i a la pèrgola de les pistes poliesportives Antoni Gelabert, a SOCIEDAD IBERICA DE CONSTRUCCIONES ELECTRICAS, SA (SICE), per un import de 341.101,51 euros, IVA exclòs, que incloent IVA ascendeix a la quantitat de 412.732,83 euros i un valor estimat de 819.946,64 euros (IVA exclòs) i una durada de 12 setmanes. 1 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 002aec0aa6b5951f ÀREA DE DRETS SOCIALS, CULTURA, EDUCACIÓ I CICLES DE VIDA 3. (24S02406) Resolució de la Regidoria de l'Institut de Cultura de Barcelona en data 15.07.2024: Aprovar, vist l'informe justificatiu de la directora d'Innovació, Coneixement i Arts Visuals i el gerent emès el 7 de juny de 2024, el conveni de col·laboració entre l'Institut de Cultura de Barcelona i ADVANCED MUSIC, SL, amb NIF B-66699216, per al finançament del projecte "SÓNAR+D 2024" que instrumenta l'atorgament d'una subvenció nominativa, aprovada pel Consell d'Administració de 9 d'octubre de 2023, per un import de 200.000,00 euros més 90.000,00 euros de caràcter extraordinari, que fan un total de 290.000,00 euros (21,48% del cost total del projecte), de conformitat amb els articles 22.2.a) i c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, amb una durada des de la seva formalització i fins al 31 de desembre del 2024. Declarar la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten en l'expedient. Autoritzar i disposar la despesa per un import de 290.000,00 euros, amb càrrec al pressupostos i partida indicat en aquest mateix document. Requerir a l'entitat beneficiària per que justifiqui la subvenció rebuda tal i com estableix el conveni. Donar compte a la Comissió de Govern. ÀREA D'ECONOMIA, HISENDA, PROMOCIÓ ECONÒMICA I TURISME 4. (24000023) Resolució de la Gerència de l'Institut Municipal d'Informàtica de Barcelona en data 12.09.2024: Adjudicar el contracte núm. 24000023, que té per objecte el Serveis d'aprovisionament d'infraestructura, serveis de manteniment i govern, així com manteniment de seguretat de webs LAMP de la Direcció de Comunicació de l'Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible, a l'empresa Advanced Programming Solutions, SL, amb NIF B57608960, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació continguda en l'expedient i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 2.087.245,80 euros IVA inclòs, dels quals 1.724.996,53 euros corresponen al preu net i 362.249,27 euros a l'IVA, i d'acord amb els preus unitaris oferts següents IVA exclòs: preu/hora de 41,32 € pel perfil de Cap de projecte/Responsable del servei, 41,85 € pel perfil d'Arquitecte, 41,85 € pel perfil de Responsable de seguretat, 34,24 € pel perfil de Programador de sistemes, 22,83 € pel perfil de Programador PHP, 32,10 € pel perfil de Full Stack Developer en PYTHON, 35,51 € pel perfil d'Arquitecte PYTHON i de 21,40 € per perfil d'Atenció usuaris; per la infraestructura Webs CMS (PaaS) de 3,31 €/mes per la talla Web CMS Estàndard, de 5,29 €/mes per la talla Web CMS Estratègica, i de 2,65 €/mes per la talla Web CMS entorn desenvolupament; per infraestructura Servidors Virtuals Dedicats (IaaS) de 6,16 €/mes t3a.micro, de 11,37 € t3a.small, de 21,66 €/mes t3a.medium, de 38,28 €/mes t3a.large, de 81,72 €/mes t3a.xlarge, de 150,14 €/mes t3a.2xlarge, de 89,44 €/mes Servidor dedicat gran; per emmagatzematge 0,09 € GB/mes Volum (EBS) de propòsit general (gp3), 0,049 € GB/mes Volum (EBS) de baix rendiment (st1), 0,3409090909 € GB/mes Emmagatzematge compartit en alta disponibilitat i 0,0517 € GB/mes Snapshots de disc, que s'anirà consumint en funció de les necessitats de l'administració. Disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: - un import (IVA inclòs) de 257.580,17 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22799/92612; 0900 - un import (IVA inclòs) de 75.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació 2 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 002aec0aa6b5951f pressupostària D/64194/92612; 0900 - un import (IVA inclòs) de 565.160,31 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22799/92612; 0900 - un import (IVA inclòs) de 150.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/64194/92612; 0900 - un import (IVA inclòs) de 553.160,31 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària D/22799/92612; 0900 - un import (IVA inclòs) de 150.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària D/64194/92612; 0900 - un import (IVA inclòs) de 264.595,01 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària D/22799/92612; 0900 - un import (IVA inclòs) de 71.750,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària D/64194/92612; 0900. Condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. Fixar l'import de la garantia definitiva en 86.249,83 euros i retenir la garantia definitiva del preu del contracte. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Declarar la improcedència de la revisió de preus amb motiu de l'art. 103 de la LCSP i d'acord amb l'informe emès pels serveis tècnics de la Direcció de Serveis de Desenvolupament de l'Institut Municipal d'Informàtica que consta a l'expedient. Designar com a responsable del contracte al Sr. Joan Bitlloch Puigvert. Donar-ne compte a la Comissió de Govern. Notificar la present resolució als licitadors; publicar l'adjudicació del contracte i la seva formalització en el butlletins oficials corresponents i en el Perfil de Contractant de l'Ajuntament de Barcelona i al DOUE. b) Informes C) Part Decisòria a) Declaracions en expedients de contractació i/o subvencions Les Imes. Sres. Regidores i els Ims. Srs. Regidors membres de la Comissió de Govern assistents a la sessió i relacionats nominalment a l'encapçalament de l'acta, en referència als expedients de contractació i/o subvencions inclosos a l'ordre del dia de la sessió i que figuren en el llistat següent: 1. Punt 5. (20001711L02-002) Prorrogar per un període comprès des de l'1.01.2025 fins al 30.06.2025, el contracte 20001711L02-002 que té per objecte el "Manteniment i reparació de les instal·lacions i els sistemes de regulació dels trànsit a la ciutat de Barcelona zona Besos (Lot 2), amb mesures de contractació pública sostenible", adjudicat a l'empresa KAPSCH TRAFFICCOM TRANSPORTATION SA, amb NIF A78107349, per un import total d'1.366.399,83 euros (IVA inclòs). Punt 6. (21000151-003) Modificar, a l'empara de l'article 204 de la LCSP, el contracte 21000151 que té per objecte "Servei d'operadors dels túnels viaris de la ciutat de Barcelona", adjudicat a l'empresa AERCO SA SUCURSAL EN ESPAÑA ALUMBRA VIARIOS SA UTE LEY 26 MAYO, amb NIF U05478516, per un import màxim de 202.594,66 euros (IVA inclòs). 3 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 002aec0aa6b5951f Punt 7. (21001971L01-001) Modificar, a l'empara de l'article 205 de la LCSP, el contracte 21001971L01 que té per objecte "Serveis de manteniment de les fonts de Barcelona (2022- 2026), amb mesures de contractació pública sostenible. Lot 1, Fonts de beure i fonts naturals", adjudicat a l'empresa UTE FONTS DE BEURE (AQUAMBIENTE SERVICIOS PARA EL SECTOR DEL AGUA), amb NIF U09662925, per un import màxim de 341.653,09 euros (IVA inclòs). Punt 8. (21001971L02-001) Modificar, a l'empara de l'article 205 de la LCSP, el contracte 21001971L02 que té per objecte "Serveis de manteniment de les fonts de Barcelona (2022- 2026), amb mesures de contractació pública sostenible. Lot 2, Fonts Ornamentals", adjudicat a l'empresa FCC MEDIO AMBIENTE SA, amb NIF A28541639, per un import màxim d'1.158.039,39 euros (IVA inclòs). Punt 22. (001_22001060-002) Prorrogar per un període comprès des de l'1/10/2024 fins al 30/09/2026, el contracte 001_22001060 que té per objecte la Gestió i dinamització del Centre Cívic del Carmel, amb mesures de contractació sostenible, adjudicat a l'empresa QSL SERVEIS CULTURALS SL, amb NIF B60641925, per un import total de 755.802,57 euros (IVA inclòs). Punt 23. (22000366-001) Prorrogar per un període comprès des del 09.11.2024 fins al 08.11.2026, el contracte 22000366-001 que té per objecte el "Servei de dinamització juvenil de la franja del Besòs, del barri de Sant Andreu i de coordinació de projectes pedagògics del Districte de Sant Andreu, amb mesures de contractació pública sostenible", adjudicat a l'empresa FUNDACIÓ PERE TARRÉS, amb NIF R5800395E, per un import total de 609.635,87 euros (exempt IVA). Punt 37. (24002981) Iniciar l'expedient per a la contractació basada, amb núm. de contracte 24002981, en el lot 1 de l'Acord Marc que té per objecte la selecció de diferents entitats financeres que actuïn com a entitats col·laboradores en la prestació del servei de cobrament de tributs, taxes, multes i altres ingressos de dret públic; LOT 1: Cobrament dels rebuts domiciliats (Q19) i no domiciliats (Q60), amb núm. de contracte 24000950L01, amb un pressupost base de licitació de 899.238,63 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 891.806,89 euros. Formulen les declaracions següents: I. Que estan informades del següent: 1r) Que l'article 61.3, "Conflicte d'interessos", del Reglament (UE, Euratom) 2018/1046 del Parlament Europeu i del Consell, de 18 de juliol (Reglament financer de la UE), estableix que "hi haurà conflicte d'interessos quan l'exercici imparcial i objectiu de les funcions es vegi compromès per raons familiars, afectives, d'afinitat política o nacional, d'interès econòmic o per qualsevol motiu directe o indirecte d'interès personal"; 2n) Que l'article 64, "Lluita contra la corrupció i prevenció dels conflictes d'interessos", de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic (LCSP), té la finalitat d'evitar qualsevol distorsió de la competència, garantir la transparència en el procediment i assegurar la igualtat de tracte a totes les persones candidates i licitadores; 3r) Que l'article 23, "Abstenció", de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, estableix que s'han d'abstenir d'intervenir en el procediment "les autoritats i el personal al servei de les administracions en els qui es donin algunes de les circumstàncies 4 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 002aec0aa6b5951f assenyalades a l'apartat següent", que són: a) Tenir interès personal en l'afer de què es tracti o en un altre la resolució del qual pugui influir la d'aquell; ser administrador de societat o entitat interessada, o tenir qüestió litigiosa pendent amb algun interessat; b) Tenir un vincle matrimonial o una situació de fet assimilable, i el parentesc de consanguinitat dins del quart grau o d'afinitat dins del segon, amb qualsevol dels interessats, amb els administradors d'entitats o les societats interessades i també amb els assessors, representants legals o mandataris que intervinguin en el procediment, així com compartir despatx professional o estar associat amb aquests per a l'assessorament, la representació o el mandat; c) Tenir amistat íntima o enemistat manifesta amb alguna de les persones esmentades a l'apartat anterior; d) Haver intervingut com a pèrit o com a testimoni en el procediment de què es tracti; e) Tenir relació de servei amb una persona natural o jurídica interessada directament en l'afer, o haver-li prestat en els dos últims anys serveis professionals de qualsevol tipus i en qualsevol circumstància o lloc". II. Que no estan sotmeses a cap situació que es pugui qualificar de conflicte d'interessos de les indicades en l'article 61.3 del Reglament financer de la UE , ni en l'article 64.2 de l'LCSP, en relació amb la lluita contra la corrupció i la prevenció dels conflictes d'interessos, ni en l'apartat 11.4 de la Instrucció de l'Ajuntament de Barcelona per a l'aplicació de l'LCSP, publicada en la Gaseta Municipal el 16 de març de 2018, i que no concorre en la seva persona o persones cap causa d'abstenció de l'article 23.2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic que pugui afectar el procediment de licitació/concessió. III. Que es comprometen a posar en coneixement de l'òrgan de contractació/comissió d'avaluació, sense dilació, qualsevol situació de conflicte d'interessos o causa d'abstenció que doni o pugui donar lloc al dit escenari. IV. Que coneixen que el fet que es demostri que és falsa una declaració d'absència de conflicte d'interessos comportarà les conseqüències disciplinàries/administratives/ judicials que estableixi la normativa aplicable. b) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: ÀREA D'URBANISME, TRANSICIÓ ECOLÒGICA, SERVEIS URBANS I HABITATGE 2. (001_24000117D) Excloure de la licitació del contracte núm. 001_24000117, que té per objecte "Suport, assistència tècnica i assessorament en el seguiment, i control de l'execució de les actuacions incloses, durant el període 2025-2026, en: protocol de tramitació de projectes i seguiment de les obres ordinàries d'infraestructures i/o elements d'urbanització, conservació i millora, i projectes d'urbanització; comitè i a la comissió d'obres i mobilitat; intervenció municipal; inversions municipals, amb mesures de contractació pública sostenible", a l'empresa E3 SOLINTEG SLU, amb NIF B65281131, per temeritat en l'oferta presentada, d'acord amb els informes i documentació que obren a l'expedient. Adjudicar el contracte a l'empresa INGENIEROS EMETRES SLP, amb NIF B60626397, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de import 1.768.420,39 euros, IVA inclòs, dels quals 1.461.504,45 euros corresponen al preu net i 306.915,94 euros a l'IVA. Disposar a 5 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 002aec0aa6b5951f favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 884.210,19 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/22719/17942, un import (IVA inclòs) de 884.210,20 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/22719/17942. Condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. Alliberar la quantitat de 17.862,83 (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 8.931,42 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/22719/17942, un import (IVA inclòs) de 8.931,41 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/22719/17942. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quant hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Designar com a responsable del contracte a la Sra. Laia Pujol Colet. Notificar el present acord als licitadors; publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE. Donar compte d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 3. (24000314_L001) Excloure de la licitació del contracte núm. 001_24000314L001, que té per objecte el "Subministrament i la instal·lació de sistemes de generació d'ombra estacional a àrees de joc infantil, per a la gerència de l'Arquitecta en cap, amb mesures de contractació pública sostenible, Lot 1 de Sistemes de generació d'ombra Zona 1 (Districtes de Ciutat Vella, l'Eixample, Sants-Montjuïc, Les Corts i Gràcia)", a l'empresa Personalització d'Espais Públics SL, amb NIF B67164384, per manca d'acreditació de la solvència requerida, d'acord amb els informes i documentació que obren a l'expedient. Adjudicar el contracte a l'empresa Arquitectura Textil, SL, amb NIF B60577541, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de import 443.178,23 euros IVA inclòs, dels quals 366.263,00 euros corresponen al preu net i 76.915,23 euros a l'IVA. Disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 443.178,23 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0505 D/61179/15331. Fixar l'import de la garantia definitiva en 18.313,15 euros i retenir la garantia definitiva del preu del contracte. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Notificar el present acord als licitadors; publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE. Designar com a responsable del contracte la Sra. Ariadna Miquel Amengual. Alliberar la quantitat de 2.674,56 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 2.674,56 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0505 D/61179/15331. Donar compte d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 6 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 002aec0aa6b5951f 4. (24000314L002) Adjudicar el contracte núm. 001_24000314L002, que té per objecte el "Subministrament i la instal·lació de sistemes de generació d'ombra estacional a àrees de joc infantil, per a la gerència de l'Arquitecta en cap, amb mesures de contractació pública sostenible, Lot 2 de Sistemes de generació d'ombra Zona 2 (Districtes de Sarrià-Sant Gervasi, Horta-Guinardó, Nou Barris, Sant Andreu i Sant Martí)", a l'empresa BENITO URBAN SL, amb NIF B59987529, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació, i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu d'import 423.357,79 euros IVA inclòs, dels quals 349.882,47 euros corresponen al preu net, i 73.475,32 euros a l'IVA. Disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 423.357,79 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0505 D/61179/15331. Fixar l'import de la garantia definitiva en 17.494,12 euros i retenir la garantia definitiva del preu del contracte. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quant hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Notificar el present acord a les licitadores. Publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE. Designar com a responsable del contracte a la Sra. Ariadna Miquel Amengual. Alliberar la quantitat de 49.245,24 (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 49.245,24 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0505 D/61179/15331. Donar compte d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 5. (20001711L02-002) Prorrogar per un període comprès des de l'1.01.2025 fins al 30.06.2025, el contracte 20001711L02-002 que té per objecte el "Manteniment i reparació de les instal·lacions i els sistemes de regulació dels trànsit a la ciutat de Barcelona zona Besos (Lot 2), amb mesures de contractació pública sostenible", adjudicat a l'empresa KAPSCH TRAFFICCOM TRANSPORTATION SA, amb NIF A78107349, per un import total d'1.366.399,83 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de KAPSCH TRAFFICCOM TRANSPORTATION SA, amb NIF A78107349, per un import d'1.366.399,83 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2025 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net d'1.129.256,06 euros i import IVA de 237.143,77 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0901, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2025. Donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 6. (21000151-003) Modificar, a l'empara de l'article 204 de la LCSP, el contracte 21000151 que té per objecte "Servei d'operadors dels túnels viaris de la ciutat de Barcelona", adjudicat a l'empresa AERCO SA SUCURSAL EN ESPAÑA ALUMBRA VIARIOS SA UTE LEY 26 MAYO, amb NIF U05478516, per un import màxim de 202.594,66 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Ampliar l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 76.998,59 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 63.635,20 euros i import IVA de 13.363,39 amb tipus impositiu 7 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 002aec0aa6b5951f 21,00% a l'aplicació pressupostària D/22729/15331 0901. Ampliar l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 125.596,07 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2025 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 103.798,40 euros i import IVA de 21.797,67 amb tipus impositiu 21,00% a l'aplicació pressupostària D/22729/15331 0901, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2025. Fixar en 8.371,68 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. Requerir l'adjudicatari per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. Donar compte d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 7. (21001971L01-001) Modificar, a l'empara de l'article 205 de la LCSP, el contracte 21001971L01 que té per objecte "Serveis de manteniment de les fonts de Barcelona (2022- 2026), amb mesures de contractació pública sostenible. Lot 1, Fonts de beure i fonts naturals", adjudicat a l'empresa UTE FONTS DE BEURE (AQUAMBIENTE SERVICIOS PARA EL SECTOR DEL AGUA), amb NIF U09662925, per un import màxim de 341.653,09 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Ampliar l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 341.653,09 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 282.357,93 euros i import IVA de 59.295,16 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22715/16111 0901. Fixar en 14.117,90 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. Requerir l'adjudicatari per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. Donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 8. (21001971L02-001) Modificar, a l'empara de l'article 205 de la LCSP, el contracte 21001971L02 que té per objecte "Serveis de manteniment de les fonts de Barcelona (2022- 2026), amb mesures de contractació pública sostenible. Lot 2, Fonts Ornamentals", adjudicat a l'empresa FCC MEDIO AMBIENTE SA, amb NIF A28541639, per un import màxim d'1.158.039,39 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Ampliar l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import d'1.158.039,39 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 957.057,35 euros i import IVA de 200.982,04 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22715/16111 0901. Fixar en 47.852,87 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. Requerir l'adjudicatari per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. Donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 9. (22000035-003) Modificar, a l'empara dels articles 204 i 205 de la LCSP, el contracte 22000035-003 que té per objecte "Servei de seguretat i control d'accés als edificis de la Gerència d'Ecologia Urbana, amb mesures de contractació pública sostenible", adjudicat a l'empresa PROTECCION DE PATRIMONIOS SA, amb NIF A61486981, per un import màxim de 46.436,87 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Ampliar l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 8.115,58 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 6.707,09 euros 8 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 002aec0aa6b5951f i import IVA de 1.408,49 amb tipus impositiu 21,00% a l'aplicació pressupostària D/22701/15017 0900. Ampliar l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 23.321,03 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2025 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 19.273,58 euros i import IVA de 4.047,45 amb tipus impositiu 21,00% a l'aplicació pressupostària D/22701/15017 0900, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2025. Ampliar l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 15.000,26 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2026 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 12.396,91 euros i import IVA de 2.603,35 amb tipus impositiu 21,00% a l'aplicació pressupostària D/22701/15017 0900, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2026. Fixar en 1.918,88 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. Requerir l'adjudicatari per tal que comparegui a les dependències de la Direcció de Recursos i Control de Gestió per a la seva formalització en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. Donar compte d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. Districte de Ciutat Vella 10. (24PL17068) Aprovar inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla especial urbanístic per a la regulació de l'equipament situat a la plaça Carles Pi i Sunyer 8-10, al districte de Ciutat Vella, d'iniciativa pública, promogut pel Departament de Salut de la Generalitat, el Servei Català de Salut, el Consorci Sanitari de Barcelona i l'Ajuntament de Barcelona; exposar-lo al públic pel termini d'un mes; sotmetre’l al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat. Districte de l'Eixample 11. (22PL16916) Suspendre l'aprovació inicial, de conformitat amb l'article 89.2 del Text Refós de la Llei d'Urbanisme (Decret Legislatiu 1/2010 de 3 d'agost), del Pla Especial Integral de la Finca del carrer Mallorca 284 de Barcelona, Districte de l'Eixample, promogut per l'entitat mercantil BINIMALA, SLU, atesa l'existència de motiu determinant, fonamentat a l'informe conjunt de la Direcció de Serveis de Planejament i de la Direcció de Serveis d'Actuació Urbanística, que consta a l'expedient i que es dona per íntegrament reproduït a efectes de motivació; advertir als promotors del Pla, de conformitat amb l'article 95.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, que disposen d'un termini de tres mesos, a comptar des del dia següent al de la notificació d'aquest acord, per a realitzar les activitats necessàries per a continuar la tramitació; en cas que no ho facin, es declararà la caducitat d'aquest procediment i es procedirà a l'arxiu de les actuacions; notificar el present acord als promotors del Pla. 12. (24PL17080) Aprovar inicialment, de conformitat amb l'article 68 de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla especial urbanístic per a la regulació de l'equipament situat al carrer Manso 19-27, al Districte de l'Eixample, d'iniciativa pública, promogut pel Servei Català de la Salut; exposar-lo al públic pel termini d'un mes; sotmetre’l al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 9 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 002aec0aa6b5951f Districte d'Horta-Guinardó 13. (7BD2024_112) Aprovar inicialment el Projecte executiu de remodelació i implantació d'unes escales mecàniques al carrer de Llobet i Vall-llosera, entre el carrer Camil Oliveras i el carrer Aguilar, al barri del Guinardó, al districte d'Horta-Guinardó, a Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic del Projecte (ITP) de data 18 de juliol de 2024 amb qualificació B (Favorable amb observacions o condicions d'execució d'obra) que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dona per reproduït, amb un pressupost de 3.610.967,05 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; aprovar les bases del conveni de cessió d'ús de les instal·lacions d'energia elèctrica i de constitució de la servitud de pas aeri/subterrani de les línies de Baixa Tensió i Mitja Tensió a favor d'Edistribucion Redes Digitales SL inclòs dins el Projecte executiu; facultar la gerent del Districte d'Horta-Guinardó per aprovar i formalitzar els convenis específics que apliqui les circumstàncies concretes a les bases esmentades, d'acord amb l'article 16.k de la Carta Municipal de Barcelona i la Llei 24/2013, de 26 de desembre, del sector elèctric; sotmetre’l a informació publica durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un dels diaris de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. 14. (7BD2024_132) Aprovar el Projecte actualitzat d'arranjament de les escales exteriors de la Bòbila de la Teixonera, al Districte d'Horta-Guinardó a Barcelona, d'iniciativa municipal, a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d'acord amb l'Informe Tècnic de Projecte (ITP) de data 2 d'agost de 2022 i qualificació B (Favorable, amb observacions o condicions d'execució d'obra); l'Informe Tècnic de la Direcció Tècnica de Gestió Territorial de BIMSA i l'Informe Jurídic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es donen per reproduïts, per un import de 533.331,31 euros, el 21% d'IVA inclòs, import resultant de sumar l'import addicional de 35.214,82 euros (IVA inclòs) al Pressupost per al Coneixement de l'Administració (PCA) aprovat definitivament per acord de la Comissió de Govern en sessió de 19 de gener de 2023 per 498.116,49 euros (IVA inclòs), representant aquesta actualització un 7,07% d'increment sobre el PCA originalment aprovat i que consisteix bàsicament en una actualització del pressupost del projecte per tal d'adaptar-lo al banc de preus actual; aclarir que el present projecte complementa el "Projecte Executiu actualitzat de rehabilitació i adequació de l'antiga Bòbila de la Teixonera per acollir un nou local d'entitats al Districte d'Horta-Guinardó a Barcelona" amb un pressupost de 4.745.713,76 euros (IVA inclòs) i que permetrà reurbanitzar l'espai exterior més immediat del futur local d'entitats del barri de la Teixonera; aprovar les bases del conveni de cessió d'ús de les instal·lacions d'energia elèctrica i de constitució de la servitud de pas aeri/subterrani de les línies de Baixa Tensió a favor d'Edistribucion Redes Digitales SL inclòs dins el Projecte executiu; facultar la gerent del Districte d'Horta-Guinardó per aprovar i formalitzar el conveni específic que apliqui les circumstàncies concretes a les bases esmentades, d'acord amb l'article 16.k de la Carta municipal de Barcelona i la Llei 24/2013, de 26 de desembre, del sector elèctric; i publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal, i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona. 10 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 002aec0aa6b5951f Districte de Nou Barris 15. (24ru58) Aprovar definitivament, a l'empara de l'article 118.1 en relació amb l'article 117.1, de l'article 119.1 i els apartats 3 i 4 de la Disposició Addicional Cinquena del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, subjectant-se a la tramitació establerta per l'article 119.2 de l'esmentat Text refós, el Projecte de delimitació del Polígon d'Actuació Urbanística C8, corresponent a la finca emplaçada a la ronda de la Guineueta Vella 48 de Barcelona, inclosa en la "Declaració d'Àrea de Conservació i Rehabilitació als carrers Ronda de la Guineueta Vella 46-52, Antonio Machado 3, Miguel Hernández 5-9 i Juan Ramón Jiménez 8-12 del barri de Canyelles", aprovada definitivament per acord de la Comissió de Govern de 27 de juny de 2024, amb determinació del sistema d'actuació de reparcel·lació, en la modalitat de cooperació, mitjançant reparcel·lació econòmica, amb les modificacions respecte al document aprovat inicialment a que fa referència l'informe del Departament de Regeneració Urbana de l'Institut Municipal d'Urbanisme de 17 de setembre de 2024 que figura a l'expedient i que es dona per reproduït a efectes de motivació. Publicar aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i a un dels diari de més circulació de la província i notificar-lo individualment a tots els interessats afectats. Comunicar-ho a la Subcomissió d'Urbanisme del municipi de Barcelona, en compliment de l'article 65.3 de la Llei 22/1998, de 30 de desembre, de la Carta Municipal de Barcelona. Donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 16. (24ru59) Aprovar definitivament, a l'empara de l'article 118.1 en relació amb l'article 117.1, de l'article 119.1 i els apartats 3 i 4 de la Disposició Addicional Cinquena del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, subjectant-se a la tramitació establerta per l'article 119.2 de l'esmentat Text refós, el Projecte de delimitació del Polígon d'Actuació Urbanística C7, corresponent a la finca emplaçada a la ronda de la Guineueta Vella 46 de Barcelona, inclosa en la "Declaració d'Àrea de Conservació i Rehabilitació als carrers Ronda de la Guineueta Vella 46-52, Antonio Machado 3, Miguel Hernández 5-9 i Juan Ramon Jiménez 8-12 del barri de Canyelles", aprovada definitivament per acord de la Comissió de Govern de 27 de juny de 2024, amb determinació del sistema d'actuació de reparcel·lació, en la modalitat de cooperació, mitjançant reparcel·lació econòmica, amb les modificacions respecte al document aprovat inicialment a que fa referència l'informe del Departament de Regeneració Urbana de l'Institut Municipal d'Urbanisme de 17 de setembre de 2024 que figura a l'expedient i que es dona per reproduït a efectes de motivació. Publicar aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i a un dels diari dels de més circulació de la província i notificar-lo individualment a tots els interessats afectats. Comunicar-ho a la Subcomissió d'Urbanisme del municipi de Barcelona, en compliment de l'article 65.3 de la Llei 22/1998, de 30 de desembre, de la Carta Municipal de Barcelona. Donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 17. (24ru60) Aprovar definitivament, a l'empara de l'article 118.1 en relació amb l'article 117.1, de l'article 119.1 i els apartats 3 i 4 de la Disposició Addicional Cinquena del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, subjectant-se a la tramitació establerta per l'article 119.2 de l'esmentat Text refós, el Projecte de delimitació del Polígon d'Actuació Urbanística C10, corresponent a la finca 11 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 002aec0aa6b5951f emplaçada a la ronda de la Guineueta Vella 52 de Barcelona, inclosa en la "Declaració d'Àrea de Conservació i Rehabilitació als carrers Ronda de la Guineueta Vella 46-52, Antonio Machado 3, Miguel Hernández 5-9 i Juan Ramon Jiménez 8-12 del barri de Canyelles", aprovada definitivament per acord de la Comissió de Govern de 27 de juny de 2024, amb determinació del sistema d'actuació de reparcel·lació, en la modalitat de cooperació, mitjançant reparcel·lació econòmica, amb les modificacions respecte al document aprovat inicialment a que fa referència l'informe del Departament de Regeneració Urbana de l'Institut Municipal d'Urbanisme de 17 de setembre de 2024 que figura a l'expedient i que es dona per reproduït a efectes de motivació. Publicar aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i a un dels diari de més circulació de la província i notificar-lo individualment a tots els interessats afectats. Comunicar-ho a la Subcomissió d'Urbanisme del municipi de Barcelona, en compliment de l'article 65.3 de la Llei 22/1998, de 30 de desembre, de la Carta Municipal de Barcelona. Donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 18. (24ru61) Aprovar definitivament, a l'empara de l'article 118.1 en relació amb l'article 117.1, de l'article 119.1 i els apartats 3 i 4 de la Disposició Addicional Cinquena del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, subjectant-se a la tramitació establerta per l'article 119.2 de l'esmentat Text refós, el Projecte de delimitació del Polígon d'Actuació Urbanística C9, corresponent a la finca emplaçada a la ronda de la Guineueta Vella 50 de Barcelona, inclosa en la "Declaració d'Àrea de Conservació i Rehabilitació als carrers Ronda de la Guineueta Vella 46-52, Antonio Machado 3, Miguel Hernández 5-9 i Juan Ramón Jiménez 8-12 del barri de Canyelles", aprovada definitivament per acord de la Comissió de Govern de 27 de juny de 2024, amb determinació del sistema d'actuació de reparcel·lació, en la modalitat de cooperació, mitjançant reparcel·lació econòmica, amb les modificacions respecte al document aprovat inicialment a que fa referència l'informe del Departament de Regeneració Urbana de l'Institut Municipal d'Urbanisme de 17 de setembre de 2024 que figura a l'expedient i que es dona per reproduït a efectes de motivació. Publicar aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i a un dels diari de més circulació de la província i notificar-lo individualment a tots els interessats afectats. Comunicar-ho a la Subcomissió d'Urbanisme del municipi de Barcelona, en compliment de l'article 65.3 de la Llei 22/1998, de 30 de desembre, de la Carta Municipal de Barcelona. Donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. Districte de Sant Martí 19. (24g53) Aprovar definitivament a l'empara de l'article 119 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei d'Urbanisme, i l'article 162 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei d'Urbanisme, el Compte de Liquidació Definitiva del Projecte de Reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, del Pla de Millora Urbana i Pla Especial Integral de l'habitatge no convencional del subsector FRIGO, inclòs al PERI del Sector Parc Central, illa delimitada pels carrers Bolívia, Bilbao, Perú i zona verda definida al Pla de preservació del recinte de Can Ricart, formulat per iniciativa de la societat mercantil PERU 84-102 BARCELONA SL, propietària del 100% del sòl privat dins de l'àmbit; i, quantificat en 6.667.406,84 euros, IVA exclòs, que es mostra equilibrat, en el sentit que l'import per les despeses incorregudes en l'execució de la reparcel·lació coincideix 12 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 002aec0aa6b5951f amb l'import total de les quotes requerides, essent l'import a requerir o a retornar de 0 euros, d'acord amb l'informe del Departament de Reparcel·lacions de 23 de juliol de 2024 de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l'Institut Municipal d'Urbanisme que consta en l'expedient i que es dona per íntegrament reproduït a efectes de motivació. Sol·licitar al Sr. Registrador de la Propietat la cancel·lació de l'afectació de les finques de resultat al saldo del Compte de Liquidació Provisional del Projecte de Reparcel·lació referenciat. Publicar-ho al Butlletí Oficial de la Província i notificar-lo personalment als interessats. Donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 20. (24g174) Aprovar inicialment el Projecte de reparcel·lació del polígon d'actuació urbanística 7 - passatge Trullàs delimitat per la Modificació puntual del Pla General Metropolità per a un 22@més inclusiu i sostenible (el qual Text refós fou aprovat definitivament per acord de la Subcomissió d'Urbanisme, en sessió del dia 31 de maig de 2022, publicada a efectes de la seva executivitat en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya número 8683A corresponent al dia 7 de juny de 2022) presentat pel President de la junta de compensació de l'esmentat polígon davant l'Administració actuant en data 10 de juliol de 2024, a executar pel sistema de reparcel·lació en la modalitat de compensació bàsica, a l'empara de l'article 119.2 del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, en els termes que consten en l'informe conjunt del Departament de reparcel·lacions i del Departament de valoracions de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l'Institut Municipal d'Urbanisme, de data 27 d'agost de 2024, que obra en l'expedient i es dona per reproduït en els seus propis termes, a efectes de motivació. Sotmetre'l a informació pública durant el termini d'un mes, mitjançant inserció d'anuncis en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en el Tauler d'Edictes de la Corporació, a la Gaseta Municipal, i en un dels diaris de més difusió de la província, amb notificació personal a tots els propietaris i altres interessats afectats, perquè puguin examinar el contingut del projecte de reparcel·lació i formular, si s'escau, les al·legacions al mateix que considerin oportunes. Donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge ÀREA DE DRETS SOCIALS, CULTURA, EDUCACIÓ I CICLES DE VIDA 21. (2023-0030-2) Confirmar l'execució de les activitats i accions consistents en la gestió de les actuacions de les obres d'estructura, arquitectura i instal·lacions de l'Escola Bressol Municipal Els Gats respecte a la convocatòria BDNS 681573 dels fons Next Generation i en concret del subprojecte C21.I01.P01.S15 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (en endavant PRTR) (component 21, inversió C21.I1) mitjançant Barcelona d'Infraestructures Municipals, SA (en endavant BIM/SA), que tal i com consta a l'informe justificatiu de la Gerència d'Àrea de Cultura, Educació, Esports i Cicles de Vida de data 8 d'agost de 2024, fou constituïda, segons s'expressa als seus estatuts, com a Societat Privada Municipal de l'Ajuntament de Barcelona i com instrument de gestió funcionalment descentralitzada d'aquest Ajuntament en els termes de l'article 45.3.c) de la Carta Municipal de Barcelona que regula les formes de gestió directa dels serveis i les activitats municipals, que constitueix el règim especial de Barcelona d'acord amb l'article 1.2 de la Llei 1/2006, del 13 de març, per la qual es regula el règim especial del municipi de Barcelona; execució que s'ha de dur a terme de conformitat amb l'exacte assoliment de les fites i objectius assignats, el compliment del sistema d'informació de gestió i seguiment del PRTR, l'assoliment dels principis de gestió 13 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 002aec0aa6b5951f específics del PRTR, l'obligació de disposar d'un Pla de Mesures Antifrau i la consecució de totes les obligacions previstes a l'Ordre HFP/1031/2021, de 29 de setembre, per la que s'estableix el procediment i format de la informació a proporcionar per les Entitats del Sector Públic Estatal, Autonòmic i Local pel seguiment del compliment de les fites i objectius i d'execució pressupostaria, comptable de les mesures dels components del PRTR, i condicionada a l'estricte compliment dels requisits determinats en l'annex que s'adjunta a aquest acord, especialment la previsió de que un cop finalitzades les activitats i accions del subprojecte i en tot cas abans del 15 de setembre de 2025 caldrà donar compliment a la presentació de la liquidació i justificació pertinent; confirmar que s'han transferit els recursos econòmics necessaris, amb un termini d'execució del 29 de març de 2019 al 23 de juliol de 2021, a favor de la Societat Municipal BIM/SA, amb NIF A-62320486, per un import de 665.902,63 euros de conformitat amb el Programa d'Inversions Municipals (PIM) aprovat per la Comissió de Govern en les sessions de 5 de març, 25 de juny, 17 de setembre, 12 de novembre i 26 de novembre de 2020 i 22 d'abril de 2021, en concepte d'aportació municipal per dur a terme l'execució de les activitats esmentades amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0703 60974 15131 del pressupost de l'any 2020 i 2021, i requerir la presentació de la liquidació i justificació pertinent abans del 15 de setembre de 2025, d'acord amb el punt 10 de la convocatòria d'aquestes subvencions. Districte d'Horta-Guinardó 22. (001_22001060-002) Prorrogar per un període comprès des de l'1/10/2024 fins al 30/09/2026, el contracte 001_22001060 que té per objecte la Gestió i dinamització del Centre Cívic del Carmel, amb mesures de contractació sostenible, adjudicat a l'empresa QSL SERVEIS CULTURALS SL, amb NIF B60641925, per un import total de 755.802,57 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte les aplicacions pressupostàries als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 94.475,32 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0607 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) de 377.901,29 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0607 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) de 283.425,96 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0607 D/22719/33711 condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de l'exercici posterior a l'actual. Designar com a responsable del contracte a la Directora de Serveis a les Persones i al Territori del Districte d'Horta-Guinardó. Donar-ne compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Andreu 23. (22000366-001) Prorrogar per un període comprès des del 09.11.2024 fins al 08.11.2026, el contracte 22000366-001 que té per objecte el "Servei de dinamització juvenil de la franja del Besòs, del barri de Sant Andreu i de coordinació de projectes pedagògics del Districte de Sant Andreu, amb mesures de contractació pública sostenible", adjudicat a l'empresa FUNDACIÓ PERE TARRÉS, amb NIF R5800395E, per un import total de 609.635,87 euros (exempt IVA), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de FUNDACIÓ PERE TARRÉS, amb NIF R5800395E, per un import de 44.261,23 euros, (exempt IVA), amb càrrec a 14 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 002aec0aa6b5951f l'exercici 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23221 0609. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de FUNDACIÓ PERE TARRÉS, amb NIF R5800395E, per un import de 304.817,94 euros, (exempt IVA), amb càrrec a l'exercici 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22719/23221 0609, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2025. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de FUNDACIÓ PERE TARRÉS, amb NIF R5800395E, per un import de 260.556,70 euros, (exempt IVA), amb càrrec a l'exercici 2026 i a l'aplicació D/22719/23221 0609, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2026. Donar-ne compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Retirada 24. (24XC0278) Aprovar el conveni de col·laboració entre el Consorci de l'Institut Ramon Llull i l'Ajuntament de Barcelona - Districte de Sant Andreu- per a la coorganització de l'edició 2024 del Programa Internacional de Comissariat "SAC-FIC Curatorial Residency Program; facultar la regidora del Districte de Sant Andreu per a la signatura del conveni esmentat, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. ÀREA DE PREVENCIÓ, SEGURETAT, CONVIVÈNCIA I RÈGIM INTERIOR 25. (56/2024) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Rubén Solà Calzada (mat. 73687) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPCPEIS, desenvolupant el lloc de treball de Caporal Submarinista (codi de lloc: 18FC1CCCD01), i adscrit al Parc de Bombers de la Zona Franca de la Gerència d'Àrea de Seguretat, Prevenció i Convivència, i l'activitat pública com a professor formador a l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l'any 2024, establertes en l'article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s'empara en l'article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i en l'acord de la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona, de 14 d'abril de 2016, que declara d'interès públic la realització habitual de funcions docents en l'àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l'activitat de formació que imparteix l'Escola de Policia de Catalunya i l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l'Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L'activitat docent desenvolupada segons la declaració d'interès públic de l'esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l'activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 26. (132/2024) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Albert González Delgado (mat. 73654) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber SPCPEIS, desenvolupant el lloc de treball de Bomber SPCPEIS (codi de lloc: 16FC1BIBA03), i adscrit al Parc de Bombers de l'Eixample de la Gerència d'Àrea de Seguretat, Prevenció i Convivència, i l'activitat pública com a professor formador a l'Escola de 15 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 002aec0aa6b5951f Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l'any 2024, establertes en l'article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s'empara en l'article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i en l'acord de la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona, de 14 d'abril de 2016, que declara d'interès públic la realització habitual de funcions docents en l'àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l'activitat de formació que imparteix l'Escola de Policia de Catalunya i l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l'Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L'activitat docent desenvolupada segons la declaració d'interès públic de l'esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l'activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 27. (146/2024) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Lluís López Cuadradas (mat. 24666) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Sotsoficial SPCPEIS, desenvolupant el lloc de treball de Sotsoficial SPCPEIS (codi de lloc: 22FC1CICD02), i adscrit al Parc de Bombers de l'Eixample de la Gerència d'Àrea de Seguretat, Prevenció i Convivència, i l'activitat pública com a professor formador a l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l'any 2024, establertes en l'article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s'empara en l'article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i en l'acord de la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona, de 14 d'abril de 2016, que declara d'interès públic la realització habitual de funcions docents en l'àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l'activitat de formació que imparteix l'Escola de Policia de Catalunya i l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l'Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L'activitat docent desenvolupada segons la declaració d'interès públic de l'esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l'activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 28. (148/2024) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Aitor Humbert Vidan (mat. 27849) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPCPEIS, desenvolupant el lloc de treball de Caporal SPCPEIS (codi de lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència d'Àrea de Seguretat, Prevenció i Convivència, i l'activitat pública com a professor formador a l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) 16 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 002aec0aa6b5951f de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l'any 2024, establertes en l'article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s'empara en l'article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i en l'acord de la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona, de 14 d'abril de 2016, que declara d'interès públic la realització habitual de funcions docents en l'àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l'activitat de formació que imparteix l'Escola de Policia de Catalunya i l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l'Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L'activitat docent desenvolupada segons la declaració d'interès públic de l'esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l'activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 29. (150/2024) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Gerard Navàs Ribes (mat. 77576) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Bomber SPCPEIS, desenvolupant el lloc de treball de Bomber SPCPEIS (codi de lloc: 16FC1BIBA03), i adscrit al Parc de Bombers de Llevant de la Gerència d'Àrea de Seguretat, Prevenció i Convivència, i l'activitat pública com a professor formador a l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l'any 2024, establertes en l'article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s'empara en l'article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i en l'acord de la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona, de 14 d'abril de 2016, que declara d'interès públic la realització habitual de funcions docents en l'àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l'activitat de formació que imparteix l'Escola de Policia de Catalunya i l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l'Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L'activitat docent desenvolupada segons la declaració d'interès públic de l'esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l'activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 30. (152/2024) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Sergi Barbany Gracia (mat. 26427) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPCPEIS, desenvolupant el lloc de treball de Caporal SPCPEIS (codi de lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de la Vall d'Hebrón de la Gerència d'Àrea de Seguretat, Prevenció i Convivència, i l'activitat pública com a professor formador a l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en 17 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 002aec0aa6b5951f l'any 2024, establertes en l'article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s'empara en l'article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i en l'acord de la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona, de 14 d'abril de 2016, que declara d'interès públic la realització habitual de funcions docents en l'àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l'activitat de formació que imparteix l'Escola de Policia de Catalunya i l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l'Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L'activitat docent desenvolupada segons la declaració d'interès públic de l'esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l'activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 31. (153/2024) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Llàtzer Magrinyà Andreu (mat. 26462) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPCPEIS, desenvolupant el lloc de treball de Caporal SPCPEIS (codi de lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de Montjuïc de la Gerència d'Àrea de Seguretat, Prevenció i Convivència, i l'activitat pública com a professor formador a l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l'any 2024, establertes en l'article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s'empara en l'article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i en l'acord de la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona, de 14 d'abril de 2016, que declara d'interès públic la realització habitual de funcions docents en l'àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l'activitat de formació que imparteix l'Escola de Policia de Catalunya i l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l'Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L'activitat docent desenvolupada segons la declaració d'interès públic de l'esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l'activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 32. (215/2024) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Oriol Barberà Garre (mat. 75814) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional d'Auxiliar Administratiu, amb destinació a la Direcció de Serveis a les Persones i al Territori del Districte de Gràcia, on ocupa el lloc de treball d'Auxiliar Administratiu (codi de lloc: 14FC2BIBA01), i l'activitat privada per compte d'altri de tasques de mosso de magatzem i paqueteria a l'empresa GRUPO CONSTANT SERVICIOS EMPRESARIALES, SLU. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l'Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. 18 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 002aec0aa6b5951f La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 33. (5/2024 IMHAB) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Xavier Jiménez Catalan (mat. 11100278) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí per vacant amb la categoria professional d'Auxiliar Administratiu, amb destinació al Departament ZONA SUD Gestió de Contractes i Comunitats de la Direcció de Serveis de Gestió del Parc Públic de l'Institut Municipal de l'Habitatge i Rehabilitació de Barcelona (IMHAB) d'aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball d'Auxiliar Administratiu (codi 14FC2BIBA01), i l'activitat privada per compte d'altri com a monitor d'activitats extraescolars de futbol a l'escola OAK HOUSE SCHOOL. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l'Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment deis deures públics, a les prohibicions i demés previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques; la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 34. (20002256-010) Prorrogar, en virtut del que estableix l'article 29.4 de la LCSP, per un període comprès des del 01.10.2024 fins al 31.12.2024, o bé fins a la data en que es pugui formalitzar el nou contracte en licitació que ha de substituir aquest, que correspon al núm. 23003294 si aquesta és anterior, el contracte 20002256 que té per objecte la contractació del servei de neteja i recollida selectiva dels edificis i locals adscrits al Districte de Sant Martí, adjudicat a l'empresa MULTISERVEIS NDAVANT, SL, amb NIF B60579240, per un import total de 360.440,97 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de MULTISERVEIS NDAVANT, SL, amb NIF B60579240, per un import de 360.440,97 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 297.885,10 euros i import IVA de 62.555,87 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22700/93312 0610. Donar compte d'aquest Acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 35. (24XI0005) Convalidar l'omissió de la funció interventora 24XI0005, relatiu a l'aprovació de dues factures presentades per l'empresa GLOBAL ATTENTIVE, SL, amb NIF B67120196, pels serveis prestats durant l'any 2023, d'acord amb els informes i documentació que consten a l'expedient; acordar la continuïtat del procediment; autoritzar, disposar i reconèixer l'obligació de la despesa per un import de 1.739,50 euros (IVA inclòs), amb càrrec a l'aplicació 0302/22719/92511, del pressupost de l'exercici 2024, a favor de l'empresa GLOBAL ATTENTIVE, SL, amb NIF B67120196. Notificar el present acord a l'entitat interessada. 19 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 002aec0aa6b5951f ÀREA D'ECONOMIA, HISENDA, PROMOCIÓ ECONÒMICA I TURISME 36. (INV) Informar favorablement les actuacions d'inversions relacionades en el document de 26 de setembre de 2024. 37. (24002981) Iniciar l'expedient per a la contractació basada, amb núm. de contracte 24002981, en el lot 1 de l'Acord Marc que té per objecte la selecció de diferents entitats financeres que actuïn com a entitats col·laboradores en la prestació del servei de cobrament de tributs, taxes, multes i altres ingressos de dret públic; LOT 1: Cobrament dels rebuts domiciliats (Q19) i no domiciliats (Q60), amb núm. de contracte 24000950L01, amb un pressupost base de licitació de 899.238,63 euros (IVA inclòs) i un valor estimat de 891.806,89 euros; adjudicar el present contracte basat en Acord Marc, a favor de l'empresa adjudicatària CAIXABANK SA amb NIF A08663619 per un preu de 899.238,63 (IVA inclòs), d'acord amb les condicions establertes al PCAP i al PPT i fins al termini màxim de 12 mesos, comptadors a partir de l'1 d'octubre de 2024; autoritzar i disposar l'esmentada despesa a favor de l'empresa adjudicatària i amb càrrec a les partides pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 193.033,70 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/22708/93211 0703; un import (IVA inclòs) de 706.204,93 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària D/22708/93211 0703, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. Designar com a responsable del contracte a la Sra. Dacha Atienza Ariznavarreta. Donar compte d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. 38. (2024-06-DPEF) Aprovar els preus públics per la prestació del servei de construcció de claveguerons a les finques que s'hagin de connectar a la xarxa municipal de clavegueram, d'acord amb la documentació que consta a l'expedient. Publicar aquest acord i el text normatiu al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i a la Gaseta Municipal. 39. (63-2024) Autoritzar la minoració en 416.241,18 euros de la despesa autoritzada per acord de la Comissió de Govern de 2 de maig de 2024, de l'aplicació 0706 48901 43141 del Pressupost 2024, per no haver esgotat el crèdit pressupostari disponible. Aprovar la modificació de la convocatòria 2024 per a la concessió de subvencions de l'Ajuntament de Barcelona pel programa de subvencions per a per al comerç i la restauració endreçats de la ciutat de Barcelona, any 2024, per tal de minorar el seu pressupost en 416.241,18 euros, essent així la quantia total del crèdit destinat a aquesta convocatòria 83.758,82 euros, dels quals 20.000,00 euros resten reservats per a l'estimació de possibles recursos; publicar la modificació de la convocatòria al BOPB i al web de l'Ajuntament, i a la Gaseta Municipal. 40. (24XC0274) Aprovar el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i la Diputació de Barcelona, per a impulsar actuacions conjuntes en matèria de consum i defensa dels drets dels consumidors i usuaris. Facultar la Ima. Sra. Raquel Gil Eiroá, regidora de Comerç, Restauració i Mercats, per a la signatura del conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. Donar compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 41. (3-142/2024) Aprovar l'expedient núm. 3-142/2024 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2024, d'import 343.671,92 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics 20 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 002aec0aa6b5951f de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostàries que consta a l'expedient, referència comptable núm. 24091091; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. 42. (3-143/2024) Aprovar l'expedient núm. 3-143/2024 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2024, d'import 90.000,00 euros, per finançar projectes municipals en matèria de turisme, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostàries que consta a l'expedient, referència comptable núm. 24091291; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. c) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les 11.00 hores. 21 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007