GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 46daabb333519c4a Comissió de Govern – Acords ACORDS Comissió de Govern, sessió de 3 d'octubre de 2024. Aprovació de l'acta de la sessió de 26 de setembre de 2024 Part Decisòria Propostes d'acord ÀREA D'URBANISME, TRANSICIÓ ECOLÒGICA, SERVEIS URBANS I HABITATGE 3. (24S06036) Aprovar el conveni a subscriure entre l'Associació Cultural 48 hores Open House Barcelona i l'Ajuntament de Barcelona per la col·laboració en la celebració del Festival d'arquitectura de Barcelona 48 hores Open House Barcelona 2024, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció directa, prevista nominativament al pressupost municipal per l'any 2024, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1 a) i 6.3 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 50.000,00 euros. Aquest import representa aproximadament el 31% del cost total previst del projecte; declarar la no-inclusió en convocatòria pública, per raons d'interès públic justificades a l'informe que consta a l'expedient; autoritzar i disposar la despesa per un import de 50.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/0505/48809/15221 del pressupost 2024 de la Gerència de l'Arquitecte en Cap, a favor de l'Associació Cultural 48h Open House Barcelona, amb NIF G65391815; requerir l'entitat beneficiària per tal que presenti el compte justificatiu dels fons rebuts de conformitat amb el pacte setè del conveni i d'acord amb la normativa vigent; facultar la Sra. Maria Buhigas San José, gerent Arquitecte en Cap de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat conveni i la formalització de tots aquells actes que siguin necessaris per la seva execució. Districte de Nou Barris 4. (8BD2018_122) Resoldre les al·legacions presentades, d'acord i en el sentit que s'estableix a l'informe resposta d'al·legacions que s'inclou dins l'expedient administratiu i que es dona per reproduït als efectes de la motivació d'aquest acte; aprovar definitivament el Projecte executiu de l'equipament d'usos mixtes de l'Illa Q, al barri del Turó de la Peira, al districte de Nou Barris, a Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe de Conformitat Tècnica del Projecte (CTP) de data 4 de març de 2024 amb classificació B (Favorable, amb condicions a aplicar durant la fase d'execució de l'obra o de posada en funcionament de l'activitat) que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dona per reproduït, amb un pressupost de 7.087.272,81 euros el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); aprovar les bases del conveni de cessió d'ús de les instal·lacions d'energia elèctrica i de constitució de la servitud de pas aeri/subterrani de les línies de Baixa Tensió a favor d'Endesa Distribución 1 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 46daabb333519c4a Eléctrica, SL que inclou el projecte executiu; facultar el gerent del Districte de Nou Barris per aprovar i formalitzar els convenis específics que apliquin a les circumstàncies concretes les bases esmentades, d'acord amb l'article 16.k de la Carta municipal de Barcelona i la Llei 24/2013, de 26 de desembre, del sector elèctric; notificar-ho als interessats en aquest procediment; i publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta municipal i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona. ÀREA DE DRETS SOCIALS, CULTURA, EDUCACIÓ I CICLES DE VIDA 5. (001_24002073) Iniciar l'expedient per a la contractació del Servei per a la gestió, impuls i dinamització del Centre de Recursos de Drets Humans (CRDH) a la ciutat de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 24002073, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment Obert, amb un pressupost base de licitació de 659.559,24 euros, IVA inclòs i un valor estimat d'1.090.180,56 euros. Aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. Autoritzar l'esmentada quantitat, amb pressupost net 545.090,28 euros i import de l'IVA de 114.468,96 euros, i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 305.384,97 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0200 D/22719/23252, un import (IVA inclòs) de 329.779,62 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0200 D/22719/23252, un import (IVA inclòs) de 24.394,65 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0200 D/22719/23252. Condicionar l'adjudicació a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva adjudicació. Condicionar l'adjudicació a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l'actual. Convocar la licitació per a la seva adjudicació. Declarar la improcedència de la revisió de preus amb motiu de l'article 103 LCSP. Donar compte d'aquesta resolució a la Comissió de Drets Socials Cultura i Esports. 6. (001_24002586) Iniciar l'expedient per a la contractació dels Serveis per a la Gestió del Canòdrom-Ateneu d'Innovació Digital i Democràtica de Barcelona i la seva Oficina Tècnica, amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 001_24002586, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment Obert, amb un pressupost base de licitació d'1.528.691,13 euros, IVA inclòs i un valor estimat de 2.526.762,20 euros. Aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. Autoritzar l'esmentada quantitat, amb pressupost net 1.263.381,10 euros i import de l'IVA de 265.310,03 euros, i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 63.695,46 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0200 D/22719/92419, un import (IVA inclòs) de 764.345,57 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0200 D/22719/92419, un import (IVA inclòs) de 700.650,10 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0200 D/22719/92419. Condicionar l'adjudicació a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. Convocar la licitació per a la seva adjudicació. Declarar la improcedència de la revisió de preus. Donar compte d'aquesta resolució a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 2 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 46daabb333519c4a 7. (001_23001233) Donar compliment a la resolució núm. 235/2024 (recurs N-2024-0213) de 20 de juny de 2024 del Tribunal Català de Contractes del Sector Públic, que resol el recurs especial en matèria de contractació interposat per la Fundació Politècnica de Catalunya, amb NIF G60664000, contra l'adjudicació del contracte núm. 001_23001233 del servei de formació destinat a l'aprenentatge digital de les persones grans, amb mesures de contractació pública sostenible, en el sentit de retrotraure les actuacions al moment previ a l'emissió del corresponent informe de valoració de les ofertes considerades amb valors anormals o desproporcionats i en conseqüència, anul·lar els actes dictats amb posterioritat, incloent l'acord de la Comissió de Govern de 25 d'abril de 2024, pel que s'adjudicava l'esmentat contracte. Alliberar la quantitat de 351.964,80 euros (IVA inclòs) amb el desglossament següent:- un import (IVA inclòs) de 73.326,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0800 D/22719/23231, - un import (IVA inclòs) de 175.982,40 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0800 D/22719/23231, - un import (IVA inclòs) de 102.656,40 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0800 D/22719/23231. Excloure de la licitació a l'empresa SARARTE SL, amb NIF B70223599, per no haver presentat part de la documentació administrativa requerida i a l'empresa P.H.R.O. TRAINING CONSULTANTS & PARTNERS, SLU, amb NIF B66117797, per no haver presentat esmena de la documentació administrativa requerida. Excloure de la licitació a l'empresa CEGOS ESPAÑA LEARNING & DEVELOPMENT SA, amb NIF A28056604, i a l'empresa FUNDACIÓ POLITÈCNICA DE CATALUNYA, amb NIF G60664000, per no acceptar-se les seves justificacions de presentació d'oferta anormalment baixa, atès que no es consideren viables ni suficientment justificades, de conformitat amb l'informe tècnic de 5 de juliol de 2024 que consta a l'expedient i en compliment de l'article 149.6 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic. Adjudicar el contracte 001_23001233, que té per objecte el servei de formació destinat a l'aprenentatge digital de les persones grans, amb mesures de contractació pública sostenible, a l'empresa PONREC ASSESSORS SL, amb NIF B62603188, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en haver obtingut la millor puntuació, per un import màxim de 351.964,80 euros (IVA inclòs) i d'acord amb els preus unitaris oferts. Disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: - un import (IVA inclòs) de 73.326,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0800 D/22719/23231, - un import (IVA inclòs) de 175.982,40 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0800 D/22719/23231, - un import (IVA inclòs) de 102.656,40 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0800 D/22719/23231. Condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. Fixar l'import de la garantia definitiva en 14.544,00 euros i retenir-la del preu del contracte. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Notificar la present resolució als licitadors i al Tribunal Català de Contractes del Sector Públic. Publicar la resolució d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant. Designar com a responsable del contracte al Sr. Enrique Cano Gil. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 3 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 46daabb333519c4a ÀREA DE PREVENCIÓ, SEGURETAT, CONVIVÈNCIA I RÈGIM INTERIOR 8. (156/2024) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Alberto López Pancorbo (mat. 27311) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPCPEIS, desenvolupant el lloc de treball de Caporal SPCPEIS (codi de lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de Montjuïc de la Gerència d'Àrea de Seguretat, Prevenció i Convivència, i l'activitat pública com a professor formador a l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l'any 2024, establertes en l'article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s'empara en l'article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i en l'acord de la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona, de 14 d'abril de 2016, que declara d'interès públic la realització habitual de funcions docents en l'àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l'activitat de formació que imparteix l'Escola de Policia de Catalunya i l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l'Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L'activitat docent desenvolupada segons la declaració d'interès públic de l'esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l'activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 9. (164/2024) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. José Maria Heras Quilez (mat. 22117) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Caporal SPCPEIS, desenvolupant el lloc de treball de Caporal SPCPEIS (codi de lloc: 18FC1CICD04), i adscrit al Parc de Bombers de la Zona Franca de la Gerència d'Àrea de Seguretat, Prevenció i Convivència, i l'activitat pública com a professor formador a l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l'any 2024, establertes en l'article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquesta autorització s'empara en l'article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i en l'acord de la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona, de 14 d'abril de 2016, que declara d'interès públic la realització habitual de funcions docents en l'àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l'activitat de formació que imparteix l'Escola de Policia de Catalunya i l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l'Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L'activitat docent desenvolupada segons la declaració d'interès públic de l'esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l'activitat municipal. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 4 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 46daabb333519c4a 10. (174/2024) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Maria Àngels Orriols Sallés (mat. 24919) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera amb la categoria professional de Tècnica Superior en Dret, amb destinació a la Direcció de l'Àrea del Contenciós de la Gerència d'Àrea de Recursos i Transformació Digital, on ocupa el lloc de treball de Lletrada Consistorial (codi de lloc: 26FA1SCJU01), i l'activitat pública com a professora associada de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) pel curs acadèmic 2024- 2025, des de l'1/9/2024 fins al 31/8/2025. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La dedicació professional total entre ambdues activitats, la que es proposa autoritzar de professora associada a temps parcial de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) pel curs 2024-2025, i la que es va autoritzar per la Comissió de Govern en data 02/12/2009, de l'exercici de l'activitat privada per compte propi de realització esporàdica de tasques d'assessorament jurídic i emissió d'informes jurídics (expedient 1869/2009), no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l'Administració Pública atès l'article 13 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 11. (211/2024) Aprovar les bases que han de regir els processos de selecció per a la cobertura de places dels subgrups de titulació A1, A2 i C1 de l'Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, que consten a l'annex I de les bases. Convocar aquests processos mitjançant el sistema de selecció de concurs oposició lliure. Publicar el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l'Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l'Ajuntament de Barcelona. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 12. (212/2024) Aprovar les bases que han de regir els processos de selecció per a la cobertura de places dels subgrups de titulació C2 i Agrupacions Professionals (AP) de l'Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs oposició lliure, que consten a l'annex I de les bases. Convocar aquests processos mitjançant el sistema de selecció de concurs oposició lliure. Publicar el present acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al Butlletí Oficial de l'Estat, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l'Ajuntament de Barcelona. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 13. (001_24003050) Iniciar l'expedient per a la contractació del servei d'assistència tècnica d'auditors inscrits com exercents en el registre oficial d'auditoria de comptes (ROAC) per a la col·laboració amb la intervenció general de l'Ajuntament de Barcelona en el control i justificació dels subprojectes i/o actuacions en què l'Ajuntament és beneficiari del Fons Next Generation EU, amb mesures de contractació pública sostenible i amb núm. de contracte 001_24003050, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment restringit, amb un pressupost base de licitació de 387.200,00 euros, IVA inclòs, determinat en funció de 5 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 46daabb333519c4a preus unitaris i un valor estimat de 576.000,00 euros. Aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. Autoritzar l'esmentada quantitat, amb pressupost net 320.000,00 euros i import de l'IVA de 67.200,00 euros, i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 232.320,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0300 D/22719/92011, un import (IVA inclòs) de 154.880,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0300 D/22719/92011. Condicionar l'adjudicació a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l'actual, atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva adjudicació. Convocar la licitació per a la seva adjudicació. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 14. (21002330-001) Modificar, a l'empara de l'article 204 de la LCSP, el contracte 21002330- 001 que té per objecte el "Manteniment d'aparells elevadors dels edificis adscrits als districtes i gerències de l'Ajuntament de Barcelona", adjudicat a l'empresa ASCENSORES ERSCE, SA, amb NIF A08277907, per un import màxim de 34.518,31 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de l'esmentat contracte per un import de 34.518,31 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 10.458,56 euros i import IVA de 2.196,30 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0608; un import net de 6.750,72 euros i import IVA de 1.417,65 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0603; un import net de 1.997,61 euros i import IVA de 419,50 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0602; un import net de 7.053,50 euros i import IVA de 1.481,23 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0601; un import net de 2.267,14 euros i import IVA de 476,10 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21300/93312 0200. Fixar en 1.426,38 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva. Requerir l'adjudicatari per tal que signi la formalització de la modificació en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des de la recepció de la notificació. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 15. (20244095-001_24000919) Aprovar l'ampliació del termini d'execució de les obres corresponent al contracte 001_24000919 que té per objecte l'execució de les obres de millora de la nova unitat territorial de Ciutat Vella situada al carrer Tàpies número 4, d'acord amb les previsions del PPT i amb mesures de contractació pública sostenible, que va ser adjudicat a l'empresa OBRES i CONTRACTES PENTA SA, amb NIF A60514643, pel període comprès des del 13/10/2024 fins el 05/12/2024, tot de conformitat amb els informes que figuren a l'expedient i d'acord amb l'article 195.2 de la llei 9/2017 de 8 de novembre de contractes del sector públic. Requerir el contractista per tal que en el termini màxim de 5 dies hàbils procedeixi a formalitzar l'ampliació del termini d'entrega del contracte. Notificar la present resolució a l'adjudicatari. Publicar la resolució d'ampliació del termini d'entrega dels vehicles i la seva formalització en el Perfil de Contractant. Donar compte d'aquesta resolució a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 6 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 11 d’octubre del 2024 CSV: 46daabb333519c4a ÀREA D'ECONOMIA, HISENDA, PROMOCIÓ ECONÒMICA I TURISME 16. (INV) Informar favorablement les actuacions d'inversions relacionades en el document de 3 d'octubre de 2024. 17. (12/2024) Aprovar el projecte normatiu de la modificació del Reglament de Funcionament del Mercat Central de Fruites i Verdures, de conformitat amb l'establert a l'article 108 i següents del Reglament Orgànic Municipal. 18. (13/2024) Aprovar el projecte normatiu de la modificació del Reglament de Funcionament del Mercat Central del Peix, de conformitat amb l'establert a l'article 108 i següents del Reglament Orgànic Municipal. 19. (24XC0128) Aprovar el conveni marc de col·laboració entre la Generalitat de Catalunya, l'Ajuntament de Barcelona i les Diputacions de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona, amb una vigència de quatre anys des de la seva inscripció al Registre Electrònic Estatal d'Òrgans i Instruments de Cooperació del sector públic estatal, que té per objecte implementar una eina informàtica Tourism Data System a l'àmbit territorial per obtenir informació estadística unificada sobre el turisme a Catalunya. Facultar l'Il·lm. Sr. Jordi Valls Riera, tinent d'Alcaldia d'Economia, Hisenda, Promoció Econòmica i Turisme, per a la signatura del conveni i qualsevol altre document que se'n derivi. Donar-ne compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 20. (DP-2022-28766) Obligar i abonar l'import de 2.576.481,34 euros (IVA inclòs) com a part del preu d'adquisició (3.220.906,03 euros, IVA inclòs), en els termes acordats en el contracte de data 8 de febrer de 2023, de la compravenda de la finca del carrer Granollers, 25-27, de Barcelona, a favor de la referida entitat "MAS VILANOVA, SL" NIF B58298035, amb càrrec a l'aplicació 0300 62274 15211 del pressupost per l'any 2024 amb el seu assentament 6000168849. 21. (3-145/2024) Aprovar l'expedient núm. 3-145/2024 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2024, d'import 7.000.000,00 euros, per atendre les despeses derivades de l'actuació inversora P.01.7010.03 "Hospital del Mar. Transferència de capital (Aportació obres 2a Fase)", de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostàries que consta a l'expedient referència comptable núm. 24091891; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. 22. (3-147/2024) Aprovar l'expedient núm. 3-147/2024 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2024, d'import 707.849,28 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostàries que consta a l'expedient, referència comptable núm. 24091991; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. 7 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007