Consorci de l’Auditori i l’Orquestra Lepant, 150 08013 BARCELONA Tel. 93 247 93 00 Fax 93 247 93 01 e-mail: info@auditori.cat ACORD del Consell Rector del Consorci de l’Auditori i l’Orquestra, en sessió de 8 d’octubre, pel qual s’aproven els acords de la Mesa General de Negociació de les condicions de treball del personal laboral del Consorci de l’Auditori i l’Orquestra rela us al complement de produc vitat El Consell Rector del Consorci de l’Auditori i l’Orquestra, en sessió de 8 d’octubre de 2024, ha aprovat la següent proposta d’acord: APROVAR els Acords aprovats per la Mesa de negociació de les condicions de treball del personal laboral del Consorci de l’Auditori i l’Orquestra en data 25 de setembre de 2024, APROVAR la modificació del Conveni Col·lec u i PUBLICAR aquest acord i el seu annex al Butlle Oficial de la Província de Barcelona. 1 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 18-10-2024 CVE 202410163119 Pàg. 1-12 https://bop.diba.cat A Consorci de l’Auditori i l’Orquestra Lepant, 150 08013 BARCELONA Tel. 93 247 93 00 Fax 93 247 93 01 e-mail: info@auditori.cat PRIMER.- Aprovar, amb efectes del dia 1 de gener de 2024, la modificació del Conveni Col·lec u del Consorci de l’Auditori i l’Orquestra en aquest sen t: U.- Modificar l’ar cle 4. Complement d’assistència i puntualitat en els termes següents: “Ar cle 4. Complement de produc vitat 4.1. Objecte i àmbit d’aplicació El complement de produc vitat està des nat a incen var l'especial rendiment, l'ac vitat extraordinària i l'interès o la inicia va amb els quals la persona avaluada desenvolupa el seu treball. El complement de produc vitat, que s’abonarà prèvia avaluació i superació, es composa de dos factors: el factor de produc vitat mensual i el factor de produc vitat anual. El complement de produc vitat, en qualsevol dels dos factors que el comprenen, s’abonarà a aquelles persones que, en l’avaluació realitzada respecte l’any anterior, hagin ob ngut una valoració adequada, i hagin estat en servei ac u durant el període d’avaluació percebent retribucions al Consorci de l’Auditori i l’Orquestra. El complement de produc vitat s’aplica a tot el personal laboral, en qualsevol de les diferents modalitats de nomenament o contractació, subjecte al Conveni Col·lec u del Consorci de l’Auditori i l’Orquestra restant-ne exclòs el personal direc u i d’alta direcció. 4.2. Avaluació El complement de produc vitat està des nat a incen var l'especial rendiment, l'ac vitat extraordinària i l'interès o la inicia va amb els quals l'empleat desenvolupi el seu treball. L’avaluació realitzada ndrà com objecte, únicament i exclusivament, la retribució del complement de produc vitat. D’aquesta manera, el personal laboral subjecte al conveni col·lec u del Consorci de l’Auditori i l’Orquestra que presta serveis al Consorci està subjecte a un procediment que avalua l’interès i la inicia va en què es desenvolupa el lloc de treball d’acord amb les següents competències professionals pactades amb la part social com a troncals per a l’organització i tranversals a tots els llocs de treball: 2 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 18-10-2024 CVE 202410163119 Pàg. 2-12 https://bop.diba.cat A Consorci de l’Auditori i l’Orquestra Lepant, 150 08013 BARCELONA Tel. 93 247 93 00 Fax 93 247 93 01 e-mail: info@auditori.cat • compromís professional • orientació al servei públic • treball en equip Les avaluacions es realitzaran mitjançant un qües onari d’avaluació que constarà de les tres competències professionals de desenvolupament i d’una escala de valoració que permeten obtenir una puntuació per a cada competència professional a més de la puntuació global de tot el qües onari. La puntuació mínima per aconseguir superar l’avaluació de l’acompliment serà d’una mitjana de 1,33 punts o superior, considerant-se adequada. L’avaluació es durà a terme el darrer trimestre de cada d’any i ndrà en compte els serveis prestats des de l’1 de novembre de l’any anterior al 31 d’octubre de l’any en què es realitza l’avaluació, i el pagament es realitzarà a par r del mes de gener de l’any següent. L’avaluació recollida en aquest ar cle únicament ndrà efectes en la percepció del complement de produc vitat i en cap cas ndrà efectes en les modalitats de carrera professional establertes a l’ar cle 16 del TREBEP i en la con nuïtat del lloc de treball. En el cas que la norma va que resul d’aplicació perme la regulació d’altres modalitats d’incen vació de la promoció ver cal, amb caràcter específic o integrat en mesures com ara la carrera horitzontal o qualsevol altre modalitat de carrera o reconeixement professional es procedirà a la revisió del que es regula en aquest acord. El sistema d’avaluació, el qües onari d’avaluació, el procediment d’avaluació del sistema i la comissió paritària gestora de l’avaluació s’incorporen a l’annex d’aquest acord. 4.3. Disposicions generals del complement de produc vitat 4.3.1. El complement de produc vitat, en qualsevol dels dos factors que el comprenen, s’abonarà a aquelles persones que, en l’avaluació realitzada respecte l’any anterior, hagin ob ngut una valoració adequada, i el pagament es realitzarà a par r del mes de gener de l’any següent. 4.3.2. Aquelles persones que s’incorporin o reingressin al servei ac u seran avaluades als sis mesos de prestació de serveis acumulats, amb independència de la durada dels períodes d’interrupció. En el cas que el resultat de l’avaluació sigui adequat, se’ls abonarà el factor de produc vitat mensual amb efectes retroac us al moment de la seva incorporació i el factor de produc vitat anual en el moment corresponent proporcionalment al temps de treball. 3 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 18-10-2024 CVE 202410163119 Pàg. 3-12 https://bop.diba.cat A Consorci de l’Auditori i l’Orquestra Lepant, 150 08013 BARCELONA Tel. 93 247 93 00 Fax 93 247 93 01 e-mail: info@auditori.cat 4.3.3. Aquelles persones que cessin la seva prestació de serveis percebran el factor de produc vitat mensual fins a la data del cessament i el factor de produc vitat anual proporcionalment al temps de treball, sempre que l’úl ma avaluació realitzada sigui adequada. 4.3.4. La quan a dels dos factors del complement de produc vitat es determinarà de forma proporcional al període de temps treballat i a la jornada realitzada. 4.3.5 A aquelles persones que durant el període comprès per a l’avaluació hagin estat de baixa mèdica durant més de 6 mesos se’ls hi ndrà en compte l’úl ma avaluació realitzada. 4.4. Factor de produc vitat mensual 4.4.1 La quan a del factor de produc vitat mensual s’estableix en les taules retribu ves tenint en compte els anys d’experiència al Consorci. A aquests efectes, es computen la totalitat dels serveis prestats al Consorci de l’Auditori i l’Orquestra. 4.4.2 El factor de produc vitat mensual s’abona en dotze mensualitats. 4.4.3 En el cas que es produeixi un canvi d’an guitat, la nova quan a s’actualitzarà a par r del dia 1 del mes següent. 4.4.4 El imports mensuals del factor mensual per a l’any 2024 seran: Complement de produc vitat mensual 4 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 18-10-2024 CVE 202410163119 Pàg. 4-12 https://bop.diba.cat A Consorci de l’Auditori i l’Orquestra Lepant, 150 08013 BARCELONA Tel. 93 247 93 00 Fax 93 247 93 01 e-mail: info@auditori.cat Menys de 2 2 a 4 anys 5 anys 6 anys 7 o més anys anys Professor/a Músic/a Orquesta 102,07 164,40 337,52 399,85 453,26 Cap Departament 136,68 199,01 372,13 434,46 487,88 Arxiver/a 93,98 156,32 329,43 391,76 445,18 Documentalista 93,98 147,41 294,79 348,23 394,02 Regidor/a 87,11 140,54 287,92 341,35 387,14 Coordinador/a 76,40 129,82 277,20 330,64 376,43 Responsable 76,40 129,82 277,20 330,64 376,43 Tècnic/a 76,40 129,82 277,20 330,64 376,43 Responsable Tècnic 87,11 131,64 265,86 310,39 348,55 Oficial 1ª Escena 87,11 131,64 265,86 310,39 348,55 Encarregat/da 76,40 120,93 255,14 299,68 337,84 Tècnic/a Auxiliar 76,40 120,93 255,14 299,68 337,84 Oficial 1ª Administratiu/va 76,40 120,93 255,14 299,68 337,84 Oficial 2ª Administratiu/va 76,40 120,93 255,14 299,68 337,84 Oficial 2ª Escena 77,49 122,02 256,24 300,77 338,93 Auxiliar Administratiu/va 69,40 113,94 248,15 292,68 330,85 Ordenança 69,30 109,37 206,24 246,31 280,67 4.4.5. L’import del factor de produc vitat mensual s’actualitzarà anualment d’acord amb l’increment que quedi establert a les lleis de pressupostos generals de l’Estat. 4.5 Factor de produc vitat anual 4.5.1. El factor de produc vitat anual és el resultat de la suma de dos imports: 1.El primer import del factor de produc vitat anual consisteix en l’equivalent a la retribució mensual de cada empleat/da del lloc de treball ocupat a 31 de desembre de l’any anterior, amb exclusió del salari base de la categoria professional, les retribucions complementàries percebudes en concepte de serveis extraordinaris i hores extraordinàries així com d’altres gra ficacions, aplicant els factors d’assistència establerts a l’ar cle 4.5.2 d’aquest document. 2. El segon import del factor de produc vitat anual consisteix en el 22,5% de la mensualitat de cada empleat/da a 31 de desembre de l’any anterior, amb exclusió de triennis, complements personals transitoris i les retribucions complementàries percebudes en concepte de serveis extraordinaris i hores extraordinàries, així com d’altres gra ficacions. 5 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 18-10-2024 CVE 202410163119 Pàg. 5-12 https://bop.diba.cat A Consorci de l’Auditori i l’Orquestra Lepant, 150 08013 BARCELONA Tel. 93 247 93 00 Fax 93 247 93 01 e-mail: info@auditori.cat 4.5.2 Es detreu una dotzena part del primer import del factor de produc vitat anual de l’apartat 4.5.1 per qualsevol absència diària del lloc de treball i per cada mes en que es produeixi, a excepció que l'esmentada falta d'assistència sigui a causa d'alguna de les circumstàncies que tot seguit s'indiquen: - Vacances i gaudiment del permís per assumptes propis. - Una absència per indisposició. - Aquells permisos i llicències que es detallen a l'ar culat de l’acord de condicions de treball, tret dels que es declaren explícitament amb detracció per aquest concepte. - Prestació per naixement per a la mare biològica, de l’altre progenitor diferent de la mare biològica, adopció, per guarda amb finalitats d’adopció, o acolliment, tant temporal com permanent, accidents laborals i malal es professionals en tota la seva extensió. - Baixes per malal a comuna, fins al desè dia inclòs, o per intervenció quirúrgica, fins a trenta dies. Les baixes mèdiques superiors a 10 dies comporten el descompte corresponent a un mes, excepte que, a causa de la durada, excedeixin de deu dies en cada un dels períodes mensuals correla us; en aquest cas, el descompte es fa per cadascun d'aquests períodes - Baixes mèdiques durant l’embaràs produïdes en un mes i les baixes durant l’embaràs en que concorren causes acreditades que impedeixen la normal recuperació. - Baixes mèdiques derivades de violència de gènere. - Baixes per intervencions quirúrgiques derivades del procés de transició de gènere. - Baixes de les víc mes d’atemptat terrorista En el cas de vaga legal, únicament es descompta l'import de la prima proporcional al temps en què s'exerceix aquest dret. 4.5.3 El factor de produc vitat anual es farà efec u en un únic abonament al mes d’abril de l’any posterior al període avaluat. DOS.- Donat que l’apartat de l’ar cle 4.2 rela u al factor “experiència professional” del complement específic de l'Acord de Condicions de Treball del personal Funcionari i Laboral de l'Ajuntament de Barcelona per al període 2021-2024, s’ha deixat sense efectes per acord del Plenari del Consell Municipal de data 28 de juny de 2024, decau l’aplicació d’aquest concepte “experiència professional” que s’aplicava al personal del Consorci d’acord amb la Disposició Addicional segona del conveni col·lec u del personal del Consorci. 6 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 18-10-2024 CVE 202410163119 Pàg. 6-12 https://bop.diba.cat A Consorci de l’Auditori i l’Orquestra Lepant, 150 08013 BARCELONA Tel. 93 247 93 00 Fax 93 247 93 01 e-mail: info@auditori.cat TRES.- S’aproven les disposicions transitòries següents per a la implementació del complement de produc vitat: 1a. La primera avaluació que es realitzi en compliment d’aquest acord ndrà per objecte els serveis prestats entre l’1 de gener de 2024 al 30 de setembre de 2024. 2a. El resultat de la primera avaluació que es realitzi en els termes del present acord ndrà efectes des de l’1 de gener de 2024 fins al 31 de desembre de l’any 2025. 3a. La regularització de l’any 2024 es realitzarà en la nòmina del mes d’octubre de 2024 amb efectes de l’1 de gener de 2024, excepte per aquell personal que hagi cessat durant l’any 2024, que es realitzarà com a màxim el mes d’abril de l’any 2025 respecte a la produc vitat anual percebuda, segons l’establert al punt 4.3.2 d’aquest acord. 4a. Les persones que han prestat serveis en el període comprès entre 1 de gener 2024 i de 30 de setembre de 2024 amb una durada acumulada inferior a sis mesos, percebran el factor mensual de produc vitat, de forma provisional i condicionat a la superació de l’avaluació quan hagin acumulat com a mínim tres mesos de servei o en el moment de la finalització del nomenament o contracte si és anterior. SEGON.- Cons tuir una Comissió seguiment i avaluació d’aquest amb la composició i les funcions següents: 1. La Comissió de seguiment i avaluació d’aquest acord està integrada per representants del Consorci (CAO) i el comitè d’empresa signant, amb caràcter paritari. El nombre de membres serà 2 per la representació del CAO i 2 pel comitè d’empresa. La comissió es reunirà com a mínim dues vegades a l’any, i sempre que ho demani la majoria d’una de les dues parts. Les dues vegades a l’any seran, la primera amb 15 dies d’antelació a l’inici de l’avaluació anual i la segona immediatament finalitzat el període d’avaluació i s’estendrà acta de les reunions celebrades. 2. La Comissió té encomanades les funcions següents: 1. Realitzar un anàlisi i seguiment del present pla d’avaluació per valorar les desviacions i possibles interpretacions, i si s’escau realitzar les propostes de canvi que seran objecte de negociació en la mesa corresponent. 2. Conèixer i validar el qües onari d’avaluació. 3. Conèixer els indicadors de l’avaluació. 7 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 18-10-2024 CVE 202410163119 Pàg. 7-12 https://bop.diba.cat A Consorci de l’Auditori i l’Orquestra Lepant, 150 08013 BARCELONA Tel. 93 247 93 00 Fax 93 247 93 01 e-mail: info@auditori.cat 4. Determinar el calendari d’avaluació anual. ANNEX Sistema d’avaluació als efectes de l’abonament del complement de produc vitat del Conveni Col·lec u del personal laboral del Consorci de l’Auditori i l’Orquestra 1. INTRODUCCIÓ L’ar cle 20 del Reial decret legisla u 5/2015, de 30 d’octubre (TREBEP) determina que les administracions públiques han d’establir sistemes que perme n l’avaluació del seu personal a l’efecte de mesurar i valorar la conducta professional i el rendiment o l’assoliment de resultats els quals han de servir, entre altres, per determinar la percepció de les retribucions complementàries que preveu l’ar cle 24.c) del mateix Estatut. “ Ar cle 24. Retribucions complementàries. La quan a i estructura de les retribucions complementàries dels funcionaris les han d’establir les lleis corresponents de cada Administració Pública atenen, entre d’altres, els factors següents: c) El grau d’interès, inicia va o l’esforç amb el que el funcionari fa la seva feina i rendiment o els resultats ob nguts. A aquests efectes, es considera necessari establir un sistema d’avaluació objec u, preestablert i d’aplicació comuna i homogènia a totes les persones del Consorci de l’Auditori i l’Orquestra. D’aquesta manera, en ares a incen var i premiar la seva aplicació, es considera convenient vincular la percepció del complement de produc vitat a la seva valoració sa sfactòria. Al seu torn, l’avaluació ha de ser una eina per a la detecció de deficiències i per a la millora del desenvolupament professional. En aquest sen t, es considera adient que la valoració de l’avaluació del desenvolupament pivo a l’entorn de tres competències que són de caràcter troncal per la prestació dels serveis per part de la nostra organització. Aquestes competències són compromís professional, orientació al servei públic i treball en equip. Aquest nou model serà el mètode emprat, única i exclusivament, per determinar anualment la percepció del complement de produc vitat. El sistema d’avaluació es portarà a terme mitjançant 8 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 18-10-2024 CVE 202410163119 Pàg. 8-12 https://bop.diba.cat A Consorci de l’Auditori i l’Orquestra Lepant, 150 08013 BARCELONA Tel. 93 247 93 00 Fax 93 247 93 01 e-mail: info@auditori.cat qües onaris d’avaluació que s’incorporen com una polí ca d’incen us que retribueix l’interès o inicia va del personal al servei del Consorci. 2. ÀMBIT D’APLICACIÓ El sistema d’avaluació que s’estableix als efectes de la percepció del complement de produc vitat s’aplica al personal laboral subjecte al Conveni Col·lec u del Consorci de l’Auditori i l’Orquestra restant-ne exclòs el personal direc u i d’alta direcció. 3. COMPETÈNCIES PROFESSIONALS AVALUADES L’actual sistema d’avaluació deriva de l’Acord amb el Comitè d’empresa de l’Auditori de data 25 de setembre de 2024. El sistema d’avaluació de l’Auditori pivota sobre la valoració de tres competències: compromís professional, orientació al servei públic i treball en equip. Aquestes són les competències escollides amb el Comitè d’empresa per realitzar l’avaluació, en tant que representen els valors fonamentals que han de presidir la prestació dels serveis per part de la nostra organització. D’aquesta manera, en ares a incen var i premiar la seva aplicació, es considera convenient vincular la percepció del complement de produc vitat a la seva valoració sa sfactòria. Al seu torn, l’avaluació ha de ser una eina per a la detecció de deficiències i per a la millora del desenvolupament professional. 3.1. Compromís professional És l’interès per realitzar el treball de la millor manera possible en termes de qualitat i eficiència o per sobrepassar els estàndards establerts. Inclou tenir predisposició a actuar de forma proac va davant les oportunitats i/o problemes que se li presenten. 3.2. Orientació al servei públic Implica donar resposta a les necessitats de l’usuari/client intern, mostrant compromís i interès pel seu benestar. Inclou entendre i sa sfer necessitats d’altres persones, mitjançant un tracte adequat, anant més enllà de l’estrictament manifestat. 9 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 18-10-2024 CVE 202410163119 Pàg. 9-12 https://bop.diba.cat A Consorci de l’Auditori i l’Orquestra Lepant, 150 08013 BARCELONA Tel. 93 247 93 00 Fax 93 247 93 01 e-mail: info@auditori.cat 3.3. Treball en equip Implica col·laborar i integrar la pròpia ac vitat amb la d'altres persones, prioritzant el benefici comú. Formar part d'un o més grups, treballant conjuntament d'una forma efec va, com a oposat a fer-ho individualment o compe vament. 4. SISTEMA D’AVALUACIÓ El sistema d’avaluació de desenvolupament del lloc de treball es realitza amb el suport d’un qües onari d’avaluació (QA). El QA pretén ser un instrument complet, eficaç, àgil i de fàcil interpretació i formalització. Consta de tres competències professionals de desenvolupament i d’una escala de valoració de sis graus que permeten obtenir una puntuació per a cada una de les competències, a més de la puntuació global de tot el qües onari. L’avaluació inadequada està determinada per no assolir la puntuació indicada respecte la suma global de la puntuació ob nguda en cada competència. La puntuació total del conjunt de les competències serà el resultat de la suma de la puntuació de cada competència. La puntuació mínima per aconseguir superar l’avaluació de l’acompliment ha de ser d’una mitjana de 1,33 punts o superior, considerant-se adequada. Les competències permeten tenir un coneixement detallat dels diferents aspectes que conformen el desenvolupament del lloc de treball i efectuar aquelles indicacions que contribueixin a una superació de les deficiències i a una millora del desenvolupament. Els comportaments de cada competència referides al punt 3 d’aquest document s’integraran en el manual de l’avaluador. 5. PROCEDIMENT D’AVALUACIÓ 5.1. L’avaluació es duu a terme el darrer trimestre de l’any i té en compte els serveis prestats des de l’1 de novembre de l’any anterior al 31 d’octubre de l’any en què es realitza l’avaluació. L’avaluació de les persones que s’incorporen o reingressen al servei ac u s’efectua als sis mesos de prestació de serveis acumulats, amb independència de la durada dels períodes d’interrupció. 10 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 18-10-2024 CVE 202410163119 Pàg. 10-12 https://bop.diba.cat A Consorci de l’Auditori i l’Orquestra Lepant, 150 08013 BARCELONA Tel. 93 247 93 00 Fax 93 247 93 01 e-mail: info@auditori.cat 5.2. Fins que no s’implan un sistema informà c d’avaluació, la Gerència sistema tzarà i validarà les avaluacions del personal i haurà d’omplir el Qües onari d’Avaluació en format digital, signar-lo i remetre’l al Departament de Recursos Humans. 5.3 La Gerència mo varà de manera individualitzada les avaluacions que hagin resultat no adequades perquè la persona avaluada no reuneix algun o alguns dels comportaments definits al diccionari de competències. 5.4 Abans de la fermesa del resultat de l’avaluació, la Gerència convocarà a la Comissió Gestora de l’Avaluació, per informar del resultat de l’avaluació del personal avaluat, i la Comissió proposarà les mesures a adoptar, si s’escau, que corresponguin segons el punt 6 d’aquest document. 5.5 La Comissió farà l’anàlisi de les avaluacions no adequades per establir, si ho considera oportú, la pràc ca de les actuacions adients, valorant la possibilitat d’oferir una formació avaluable com a pla de millora. En aquest cas la persona afectada serà objecte d’una nova avaluació un cop realitzada i superada la formació. La proposta del pla de millora es no ficarà per part de la Gerència que ha avaluat a la persona afectada, perquè op a l’oferiment del pla de millora. 5.6 La Gerència, un cop reunida la Comissió, mo varà el resultat de les avaluacions no adequades al personal afectat, mitjançant comunicació individualitzada i el qües onari d’avaluació. Les persones treballadores han de signar l’escrit de comunicació, als efectes d’acreditar-ne la recepció. 5.7 Així mateix, en el termini de 10 dies hàbils a comptar a par r de l’endemà de la comunicació del resultat de l’avaluació i de l’accés al qües onari d’avaluació, si ho considera oportú, pot formular al·legacions davant la Comissió Gestora de l’Avaluació, mitjançant escrit presentat en el Registre, ja sigui electrònic o presencial, sempre que no hagi optat per realitzar el pla de millora o finalitzat l’execució del mateix. En el cas que transcorregut el termini, la persona interessada no formuli al·legacions, el resultat de l’avaluació esdevindrà ferm. 5.8 En el cas que es formulin al·legacions, la Comissió Gestora de l’Avaluació procedeix a la seva anàlisi, si ho considera oportú, prac ca les actuacions que consideri adients. Tot seguit, formula informe proposta de resolució de les al·legacions el qual tramet, juntament amb les 11 B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 18-10-2024 CVE 202410163119 Pàg. 11-12 https://bop.diba.cat A Consorci de l’Auditori i l’Orquestra Lepant, 150 08013 BARCELONA Tel. 93 247 93 00 Fax 93 247 93 01 e-mail: info@auditori.cat actuacions prac cades, a la Gerència, per tal que dic la resolució que correspongui, la qual s’ha de no ficar a la persona interessada. 5.9 Un cop la relació de l’avaluació sigui ferma, s’ha de trametre al Departament de Recursos Humans. 6. COMISSIÓ GESTORA DE L’AVALUACIÓ La Comissió Gestora de l’Avaluació estarà integrada per dos membres en representació del Consorci (CAO) i dos membres del comitè d’empresa signant. La Comissió Gestora de l’Avaluació té encomanades les funcions següents : 1. Conèixer, prèviament a la seva no ficació individual, les incidències que s’hagin pogut donar en les avaluacions, amb mo u de la diversitat de situacions del personal afectat, i respecte el personal que hagi estat de baixa mèdica i no disposi d’avaluació, i proposar a la Gerència les mesures a adoptar. La Comissió farà l’anàlisi de les avaluacions no adequades per establir, si ho considera oportú, la pràc ca de les actuacions adients, valorant la possibilitat d’oferir una formació avaluable com a pla de millora. En aquest cas la persona afectada serà objecte d’una nova avaluació un cop realitzada i superada la formació. 2. Analitzar el con ngut de les al·legacions rebudes, prèvia sol·licitud del qües onari d’avaluació a la persona responsable d’àrea/departament corresponent. 3. Elevar proposta de resolució a la Gerència. Barcelona, 16 d’octubre de 2024 Isabel Balliu Badia Gerenta 12 Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 18-10-2024 CVE 202410163119 Pàg. 12-12 https://bop.diba.cat A