GASETA MUNICIPAL 31 d’octubre del 2024 CSV: 7b893a0c198d250d Comissió de Govern – Acords ACORDS Comissió de Govern, sessió de 24 d'octubre de 2024. Aprovació de l'acta de la sessió de 17 d'octubre de 2024 Part Decisòria Propostes d'acord ALCALDIA Districte de les Corts 3. (20C00012) Incoar l'expedient d'imposició de penalitats contractuals contra la UTE ARISTIDES MAILLOL, amb CIF UO5283379, com a adjudicatària del contracte número 20C00012, de concessió de serveis per a la gestió i explotació del Centre Esportiu Municipal Arístides Maillol amb mesures de contractació pública sostenible, per la comissió de tres faltes greus, tipificades a la clàusula 19.2.1.a) del PCAG de l'Ajuntament de Barcelona, així com a la clàusula 21.3.(faltes contractuals greus, lletra n) del PCAP, consistent en la resistència als requeriments efectuats per l'Administració, o la seva inobservança, respecte de les obligacions d'aportació de la documentació necessària per a elaborar les revisions limitades dels anys 2021, 2022 i 2023, tal i com es descriu en els antecedents de fet de l'informe jurídic que es dona per reproduït a efectes de motivació. Proposar, un cop aplicats els criteris de graduació establerts en el PCAG de l'Ajuntament de Barcelona i valorat l'informe del Departament de Recursos Interns de 10 d'octubre de 2024 obrant en l'expedient, la imposició de tres sancions consistents en la multa del 6% de l'import d'adjudicació, per un import de 2.621,00 euros respecte de les obligacions incomplertes d'aportació de documentació per a la confecció de la revisió limitada de l'any 2021, una altra pel mateix import de 2.621,00 euros respecte de les obligacions incomplertes d'aportació de documentació per a la confecció de la revisió limitada per l'any 2022 i una tercera de igual import, 2.621,00 euros, respecte de les obligacions incomplertes d'aportació de documentació per a la confecció de la revisió limitada de l'any 2023. Donar tràmit d'audiència al contractista per tal que, en el termini de cinc dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la recepció de la notificació d'aquesta resolució, pugui formular les al·legacions que consideri pertinents. Donar-ne compte a la Comissió de Drets socials, Cultura i Esports. 4. (24C00014) Iniciar l'expedient per a la contractació de la concessió de serveis que té per objecte la gestió i explotació del Centre Esportiu Municipal Arístides Maillol, situada al carrer Martí i Franquès, 19, de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible, per al període compres entre l'1 de maig de 2025 o a partir de l'endemà de la formalització del contracte, i fins el 30 d'abril del 2027, amb núm. de contracte 24C00014, vist l'informe de la Direcció de Serveis a les Persones del Districte de data 10 d'octubre de 2024, el qual justifica la idoneïtat i la necessitat del contracte, amb tramitació ordinària, mitjançant procediment restringit d'acord amb el que estableix l'article 160 i següents de la LCSP i no subjecte a la 1 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 31 d’octubre del 2024 CSV: 7b893a0c198d250d regulació harmonitzada d'acord amb l'article 20 de la mateixa llei. Aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques així com els seus annexes reguladors del contracte; convocar la licitació per a la seva adjudicació durant el termini de 15 dies naturals a partir del dia següent a la publicació del corresponent anunci en el Perfil del Contractant de la Plataforma de Serveis de Contractació Pública de la Generalitat de Catalunya. Donar compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sant Martí 5. (20C00001) Aprovar la continuïtat en la prestació del servei del contracte núm. 20C00001, que té per objecte la concessió de la gestió i explotació del camp de futbol municipal Maresme, adjudicat per la Comissió de Govern en data 20 de febrer de 2020 a l'entitat Penya Barcelonista Barcino, amb CIF G59411066, pel període comprès entre el 4 de novembre de 2024 i fins a la data en que es procedeixi a la formalització del nou contracte que regularà la gestió del Centre Esportiu Municipal CEM Maresme, que es preveu serà abans de 31 de desembre de 2025, d'acord amb es preveu a l'article 235.a) del Reglament d'Obres, Activitats i Serveis de les entitats locals, aprovat pel Decret 179/1995, de 13 de juny, així com a la clàusula 4 del Plec de Clàusules Administratives Particulars corresponent. Notificar la present resolució a l'adjudicatari. Donar-ne compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA D'URBANISME, TRANSICIÓ ECOLÒGICA, SERVEIS URBANS I HABITATGE 6. (24SD0065NT) Aprovar el projecte normatiu de l'Ordenança reguladora dels sistemes d'aprofitament d'aigües grises i donar-li el tràmit previst als articles 108 i següents del Reglament Orgànic Municipal, i els articles 16.a.Primer i 27 de la Carta de Barcelona. 7. (19003132-004) Acordar la pròrroga extraordinària del contracte 19003132-004 que té per objecte els "Serveis especialitzats del Centre de Gestió de Mobilitat Urbana (CGMU), des del qual es gestiona l'equipament que conforma el sistema de control de la mobilitat de la ciutat de Barcelona, i del manteniment d'elements comuns del Centre de Serveis Municipals (CSM), amb mesures de contractació pública sostenible.", adjudicat a l'empresa ELECTRONIC TRAFIC SA, amb NIF A46138921, per un període comprès des de l'1.11.2024 fins al 31.07.2025 o, si fos abans, fins a l'inici de l'execució del contracte en tràmit de licitació núm. 001_24000564, exp. 20240034, per un import total de 377.906,85 euros (IVA inclòs), d'acord amb l'article 29.4 de la LCSP i els informes i documentació que consta en l'expedient. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor d'ELECTRONIC TRAFIC SA, amb NIF A46138921, per un import de 83.979,30 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 69.404,38 euros i import IVA de 14.574,92 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0900. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor d'ELECTRONIC TRAFIC SA, amb NIF A46138921, per un import de 293.927,55 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2025 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 242.915,33 euros i import IVA de 51.012,22 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0900, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2025. Donar compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 2 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 31 d’octubre del 2024 CSV: 7b893a0c198d250d 8. (19003133-004) Acordar la pròrroga extraordinària del contracte 19003133-004 que té per objecte els "Serveis d'operació del Centre de Gestió de Mobilitat Urbana (CGMU), des del qual es gestiona l'equipament que conforma el sistema de control de la mobilitat de la ciutat de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible (2020-2022)", adjudicat a l'empresa ELECTRONIC TRAFIC SA, amb NIF A46138921, per un període comprès des de l'1.11.2024 fins al 31.07.2025 o, si fos abans, fins a l'inici de l'execució del contracte en tràmit de licitació núm. 001_24000564, exp. 20240034, per un import total de 476.868,60 euros (IVA inclòs), d'acord amb l'article 29.4 de la LCSP i els informes i documentació que consta en l'expedient. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor d'ELECTRONIC TRAFIC SA, amb NIF A46138921, per un import de 105.970,80 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 87.579,17 euros i import IVA de 18.391,63 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0900. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor d'ELECTRONIC TRAFIC SA, amb NIF A46138921, per un import de 370.897,80 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2025 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 306.527,11 euros i import IVA de 64.370,69 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22724/13413 0900, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2025. Donar compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 9. (22001512-005) Aprovar els preus contradictoris que es relacionen a l'acta de data 10 de setembre de 2024 que incorpora l'expedient, relatiu al contracte 22001512-005 de "Servei de manteniment d'estructures vials i espais urbans singulars de la ciutat de Barcelona (2022 - 2024), amb mesures de contractació pública sostenible", adjudicat per Acord de la Comissió de Govern, de data 29 de desembre de 2022, a la UTE M. Y J. GRUAS, SA Y ASFALTOS Y CNES. ELSAN, SA, amb NIF U72759632, en virtut del que disposa l'article 205 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, i de conformitat amb la proposta formulada pel servei tècnic municipal responsable del contracte i acceptada per l'adjudicatari. Incorporar els nous preus aprovats a la relació de preus unitaris del contracte. Donar compte d'aquesta resolució a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 10. (24XC0097-001) Aprovar definitivament, el Conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i Automóviles Citroën España, SA relatiu a la transformació urbanística de la finca de la fàbrica Citroën, situada a la Rambla Badal núm. 81-111 i al carrer de la Riera Blanca núm. 163-183, qualificada amb clau urbanística 17/6, al barri de Sants, al Districte de Sants-Montjuic, amb les modificacions respecte del text del conveni aprovat inicialment a què fa referència l'informe conjunt de la Direcció de serveis d'actuació urbanística i la Direcció de serveis de planejament; resoldre les al·legacions presentades durant el tràmit d'informació pública de l'aprovació inicial, de conformitat amb l'informe conjunt de la Direcció de serveis de planejament i la Direcció de serveis d'actuació urbanística; informes que consten a l'expedient i a efectes de motivació s'incorporen a aquest acord. Districte de Ciutat Vella 11. (24PL17087) Aprovar inicialment, de conformitat amb l'article 68.1.a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla especial urbanístic per a la regulació de l'equipament del Node 3 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 31 d’octubre del 2024 CSV: 7b893a0c198d250d Formatiu i Tecnològic de la Nàutica (Parc de Tecnologia Marítima) situat a la Nova Bocana del Port de Barcelona, promogut per l'Autoritat Portuària de Barcelona; exposar-lo al públic pel termini d'un mes; sotmetre’l al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. Districte de l'Eixample 12. (24PL17081) Denegar l'aprovació inicial, de conformitat amb l'article 89.2 del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei d'Urbanisme, del Pla especial integral en l'àmbit de l'immoble situat a la ronda de Sant Pere núm. 56 de Barcelona, d'iniciativa privada, promogut per DOSTRIC PROJECTES, SL, atesa l'existència de motius determinants de la seva denegació, fonamentats en els informes de la Direcció de Serveis de Planejament i de la Direcció de Serveis d'Actuació Urbanística, que consten a l'expedient i a efectes de motivació s'incorporen a aquest acord. Districte de Sants-Montjuïc 13. (20239301) Adjudicar el contracte núm. 001_24002172, que té per objecte Rehabilitació de les façanes de l'edifici Casa del Mig del Districte Sants-Montjuïc a l'empresa Eurocatalana obres i serveis, SLU, amb NIF B-62554035 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 474.702,63 IVA inclòs. Disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 249.999,99 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0603 D/63220/93314, un import (IVA inclòs) de 224.702,64 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0603 D/63220/93314. Condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. Fixar l'import de la garantia definitiva en 19.615,81 euros. Establir la durada del contracte de 120 dies comptats a partir del mateix dia de la signatura de l'acta de comprovació del replanteig i fins a la finalització dels treballs d'acord amb l'oferta presentada per l'adjudicatari. Requerir l'empresa adjudicatària per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la recepció de la notificació, procedeixi a la formalització i devolució del contracte signat amb signatura electrònica reconeguda vàlidament emesa per un Prestador de Serveis de Certificació que garanteixi la identitat i integritat del document, de conformitat amb el que estableix la Llei 6/2020, d'11 de novembre reguladora de determinats aspectes dels serveis electrònics de confiança. Notificar la present resolució als licitadors; publicar la resolució d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant. Designar com a responsable del contracte la Sra. Vanesa Solano Martín. Alliberar la quantitat de 99.847,12 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 50.000,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0603 D/63220/93314; un import (IVA inclòs) de 49.847,12 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0603 D/63220/93314. Donar compte d'aquesta resolució a la Comissió de Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 14. (24PL17061) Suspendre l'aprovació inicial, de conformitat amb l'article 89.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei d'Urbanisme, del Pla de millora urbana del sector 1 de l'MpPGM per a l'ajust del Pla de la Marina del Prat Vermell a 4 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 31 d’octubre del 2024 CSV: 7b893a0c198d250d la Zona Franca de Barcelona, promogut per les entitats mercantils OAK,SA, GRANDARIA, SL, CAFÉ FILMS, SA i Ricardo Villalba, FIRA 2000, SA, NATIONAL GOLD, SA i AUTOMOVILES, TALLERES Y NEUMÁTICOS, SAU, atesa l'existència de motius determinants, fonamentats a l'informe conjunt de la Direcció de Serveis de Planejament i de la Direcció de Serveis d'Actuació Urbanística, que consta a l'expedient i que es dona per íntegrament reproduït a efectes de motivació; advertir als promotors del Pla, de conformitat amb l'article 95.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, que disposen d'un termini de tres mesos, a comptar des del dia següent al de la notificació d'aquest acord, per a realitzar les activitats necessàries per a continuar la tramitació; en cas que no ho facin, es declararà la caducitat d'aquest procediment i es procedirà a l'arxiu de les actuacions; notificar el present acord als promotors del Pla. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 15. (23g169) Aprovar definitivament, a l'empara de l'article 119 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei d'Urbanisme i l'article 162 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei d'Urbanisme, el Compte de liquidació definitiva del Projecte de Reparcel·lació modalitat de compensació bàsica, del Polígon d'actuació urbanística del Pla de millora urbana per a la modificació del Pla especial d'ordenació de l'àmbit delimitat pels carrers de Salvador Mundi, Via Augusta i Hort de la Vila, quantificat en 2.022.946,33 euros, IVA exclòs, que es mostra equilibrat, en el sentit que l'import per les despeses incorregudes en l'execució de la reparcel·lació coincideix amb l'import total de les quotes requerides, essent l'import a requerir o a retornar de 0 euros, formulat per la Junta de Compensació del Polígon d'Actuació del Pla de Millora Urbana per a la Modificació del Pla Especial d'Ordenació de l'àmbit delimitat pels carrers Salvador Mundi, Via Augusta i Hort de la Vila. En data 27 de juliol de 2023, l'Assemblea general Ordinària de la Junta de Compensació del Polígon d'Actuació del Pla de Millora Urbana per a la Modificació del Pla Especial d'Ordenació de l'àmbit delimitat pels carrers Salvador Mundi, Via Augusta i Hort de la Vila, va aprovar el compte de liquidació definitiva i la dissolució de l'esmentada Junta de Compensació. Aprovar la dissolució de la Junta de Compensació del Polígon d'Actuació del Pla de Millora Urbana per a la Modificació del Pla Especial d'Ordenació de l'àmbit delimitat pels carrers Salvador Mundi, Via Augusta i Hort de la Vila en virtut de l'article 195 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel que s'aprova el Reglament de la Llei d'Urbanisme. Sol·licitar al Registre d'Entitats Urbanístiques Col·laboradores la inscripció de la dissolució de la Junta de Compensació del polígon d'actuació del Pla de millora urbana per a la modificació del Pla especial d'ordenació de l'àmbit delimitat pels carrers de Salvador Mundi, Via Augusta i Hort de la Vila. Sol·licitar al Sr. Registrador de la Propietat la cancel·lació de l'afectació de les finques de resultat al saldo del Compte de Liquidació Provisional del Projecte de Reparcel·lació referenciat. Publicar-ho al Butlletí Oficial de la Província i notificar-ho personalment als interessats. Donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 16. (24PL17078) Aprovar inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla especial urbanístic per a la concreció de l'ús de l'equipament i ordenació volumètrica de la finca situada al carrer Josep Balarí 2-4, d'iniciativa privada, promogut per l'Arquebisbat de Barcelona i l'Institut Català de la Retina; exposar-lo al públic pel termini d'un mes; sotmetre’l al Plenari del Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 5 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 31 d’octubre del 2024 CSV: 7b893a0c198d250d Districte d'Horta-Guinardó 17. (24PL17060) Aprovar inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla especial urbanístic per a la regulació de l'equipament situat al carrer de Camil Oliveras, 2 de Barcelona, d'iniciativa privada, promogut per CAVERSA, SL; exposar-lo al públic pel termini d'un mes; sotmetre’l al Plenari del Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. Districte de Nou Barris 18. (24ru360) Aprovar inicialment la "Declaració d'Àrea de Conservació i Rehabilitació als carrers de la fase 9 (Ronda de la Guineueta Vella 30, 32, 34, 36, 38 i 40), fase 10 (Antonio Machado 1, Juan Ramón Jiménez 1 i 2, Ronda de la Guineueta Vella 4, 6, 18, 20 i 22) i fase 11 (Via Favència 1, 5, 13 i 17 i Víctor Jara 6) del barri de Canyelles", al districte de Nou Barris, d'iniciativa pública, en els termes que figuren al document de declaració d'àrea de conservació i rehabilitació de les finques indicades i l'informe del Departament de Regeneració Urbana, Coordinació de Projectes Europeus i Llei de Barris de l'Institut Municipal d'Urbanisme de 16 d'octubre de 2024 que figuren a l'expedient, que recullen els drets i deures de les persones propietàries de les finques incloses a l'àmbit, i que es donen per reproduïts a efectes de motivació, d'acord amb el que estableixen la Disposició addicional cinquena, apartat 4.b, del Text refós de la Llei d'urbanisme de Catalunya, aprovat pel Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, i l'article 36 i següents de la Llei 18/2007, de 28 de desembre, del dret a l'habitatge; i SOTMETRE'L a informació pública durant un termini d'un mes per a al·legacions mitjançant inserció d'anuncis al Butlletí Oficial de la província de Barcelona (BOPB) i en un diari dels de més circulació de la província, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi al·legacions pertinents. 19. (24PL17069) Aprovar inicialment, de conformitat amb l'article 68.1.a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla especial urbanístic i de millora urbana per a la regulació de l'equipament situat al passeig de Valldaura 207-225, al districte de Nou Barris, d'iniciativa pública de l'Ajuntament de Barcelona; exposar-lo al públic pel termini d'un mes; sotmetre’l al Plenari del Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. Districte de Sant Andreu 20. (24SD0295PU) Aprovar inicialment, de conformitat amb l'article 16.b de la Carta Municipal de Barcelona, el "Projecte executiu d'urbanització del sòl qualificat com a 6b Sub- àmbit 2 del Sector IV "La Maquinista" inclòs dins l'àmbit de la Modificació puntual del Pla General Metropolità a l'àmbit de La Maquinista Potosí, al Districte de Sant Andreu, que fou aprovada definitivament per acord de la Subcomissió d'Urbanisme de Barcelona en sessió de 21 de desembre de 2023 (publicada als efectes de la seva executivitat al DOGC núm. 9147 de data 22/04/2024), promogut per la societat UNIBAIL-RODAMCO-WESTFIELD, d'acord amb l'Informe Tècnic del Projecte (amb classificació B, favorable amb observacions o condicions d'execució d'obra) de data 20 d'agost de 2024 que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït i amb un pressupost per contracte de 21.073.972,89 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb el que estableixen els 6 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 31 d’octubre del 2024 CSV: 7b893a0c198d250d articles 89.6 i 119.2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel que s'aprova el Text Refós de la Llei d'Urbanisme. Sotmetre'l al tràmit d'informació pública durant el termini d'un mes durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents, mitjançant la inserció de l'acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), i en un dels diaris de més circulació de la província. Notificar el present acord a les parts implicades i comunicar-lo a les dependències municipals interessades. Donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 21. (9BD2022_275) Aprovar definitivament el projecte executiu d'adequació dels locals ubicats al passadís Trinitat Vella, al barri de Trinitat Vella, al districte de Sant Andreu, a Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe de Conformitat Tècnica del Projecte de data 6 de juny de 2024 que qualifica el projecte amb una B (favorable amb observacions o condicions d'execució d'obra) que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 4.734.040,98 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; aprovar el conveni específic de cessió d'instal·lacions i servitud de pas sobre terrenys a favor d'Edistribución Redes Digitales, SL de línies de Baixa Tensió i facultar la gerent del Districte de Sant Andreu per a formalitzar el conveni; notificar als interessats en aquest procediment; i publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament. Districte de Sant Martí 22. (10-2018LL38444) Admetre la renúncia presentada el dia 30 de juliol de 2024 per la Cambra de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Barcelona a la llicència d'obres majors que va ser atorgada per acord de la Comissió de Govern en sessió de 4 d'abril de 2019 per a la construcció d'un edifici destinat a oficines a l'avinguda Diagonal 59, de PB+21 i tres plantes soterrani, expedient número 10-2018LL38444, la qual es deixa sense efectes, a l'empara de l'article 94 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i d'acord amb l'informe jurídic de 15 d'octubre de 2024 que figura a l'expedient administratiu i que es dona per reproduït a efectes de motivació. 23. (10-2024L00046) Aprovar el projecte executiu de reforma del sistema de climatització del Centre Cívic Besòs, ubicat a la rambla Prim 87, al Districte de Sant Martí de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb els informes municipals que figuren a l'expedient administratiu, per un pressupost d'execució contractual de 690.386,22 euros, amb el 21% de l'impost sobre el valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 37 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals de Catalunya (ROAS), en concordança amb els articles 231 a 236 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic (LCSP), 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya, 93 del Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local, i 134 del Reial decret 1098/2001, de 12 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament general de la Llei de contractes de les administracions públiques; publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de 7 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 31 d’octubre del 2024 CSV: 7b893a0c198d250d Barcelona (BOPB), al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC), a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona. 24. (24g63) Resoldre les al·legacions presentades durant el tràmit d'informació pública de l'aprovació inicial de la relació de béns i drets afectats per l'expropiació de les finques número 111A-B i 111D del carrer Marroc (parcialment) i la finca núm. 113B del carrer Selva de Mar, en els termes que figuren en l'informe emès per la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l'Institut Municipal d'Urbanisme de Barcelona, en data 3 d'octubre de 2024, que consta a l'expedient i que es dona per íntegrament reproduït; fer constar que s'han introduït d'ofici modificacions a la relació de béns i drets aprovada inicialment, en el sentit i pels motius explicitats a l'informe jurídic abans esmentat; aprovar definitivament, la relació de béns i drets afectats per l'expropiació de les finques número 111A-B i 111D del carrer Marroc (parcialment) i la finca núm. 113B del carrer Selva de Mar, qualificades de xarxa viària bàsica (clau 5) i parcs i jardins de nova creació de caràcter local (clau 6b) per la Modificació puntual del Pla General Metropolità per un 22@ més sostenible i inclusiu, aprovada definitivament el 31 de maig de 2022 i publicada al Diari Oficial de la Generalitat, a efectes d'executivitat, el 7 de juny de 2022; iniciar l'expedient d'expropiació; notificar individualment als afectats l'inici de l'expropiació per a què, en el termini de quinze dies, aportin els títols que legitimin els seus drets, cas que no ho hagin fet a la fase d'informació pública, i proposin el preu en que els valorin, i el termini necessari per desallotjar la finca, en el cas de ser ocupants, a fi d'intentar el tràmit d'avinença previst a l'art. 24 de la Llei d'Expropiació Forçosa i l'art. 155 del Reglament de Patrimoni dels Ens Locals, advertint als ocupants de l'immoble i a tots aquells als quals afecti, que hauran de desallotjar la finca en el termini màxim de cinc mesos a comptar des de la data de la notificació, previ pagament o dipòsit de la indemnització que si s'escau pugui correspondre i, en el supòsit que transcorregut l'esmentat termini de quinze dies no hi hagi mutu acord; iniciar la peça separada de just preu, d'acord amb allò establert a l'art. 29 de la Llei d'Expropiació Forçosa i concordants del seu Reglament i a l'art. 157 i següents dels Reglament de Patrimoni dels Ens Locals; publicar aquest acord mitjançant la inserció dels corresponents anuncis al Butlletí Oficial de la Província, i a un diari dels de més circulació de la província, amb publicació íntegra de la relació de béns i drets aprovada definitivament. 25. (24obo249) Resoldre l'escrit d'al·legacions del Sr. Adrià Pascual Verdes, presentat en data 17 de setembre de 2024 en el Registre electrònic de l'Ajuntament de Barcelona, durant el període d'exposició pública al "Projecte d'urbanització del carrer Badajoz (entre els carrers Bolívia i Av. Icària)", al Districte de Sant Martí, a Barcelona- quin planejament vigent és la MPGM per un 22@ més sostenible i inclusiu, que fou aprovada definitivament per la Subcomissió d'Urbanisme del municipi de Barcelona de data 31 de maig de 2022 - en el sentit i pels motius que justificadament i raonada figuren a l'informe del Director en funcions de Serveis de Projectes i Obres de data 8 d'octubre de 2024, i a l'informe del Director en funcions de Serveis Jurídics de l'Institut Municipal d'Urbanisme de data 9 d'octubre de 2024, que obren a l'expedient administratiu, i que a efectes de motivació s'incorporen a aquest acord; aprovar definitivament l'esmentat Projecte d'urbanització, d'acord amb l'Informe Tècnic del Projecte de data 15 de juliol de 2024, que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un import total d'11.586.569,49 euros, inclòs el 21 % de l'impost del valor afegit (IVA) (finançament públic-privat a càrrec del PEI 22@); d'acord amb allò que preveu l'art. 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual 8 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 31 d’octubre del 2024 CSV: 7b893a0c198d250d s'aprova el Text Refós de la Llei d'urbanisme; publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP), en un diari dels de més circulació de la província, a la Gaseta Municipal, i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament; i notificar-ho als interessats en aquest procediment. 26. (24PL17083) Aprovar inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla especial urbanístic per a la regulació de l'equipament situat al xamfrà dels carrers Wellington 19-23 i Buenaventura Muñoz 29, al districte de Sant Martí, d'iniciativa privada i promogut per la Fundació de l'Institut de Tecnologia de la Construcció de Catalunya; exposar-lo al públic pel termini d'un mes; sotmetre’l al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 27. (24PL17079) Aprovar inicialment, de conformitat amb l'article 68.1.a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla de millora urbana 1 Alí-Bei - Àlaba - Bolívia àmbit de PMU de la MPGM per un 22@ més inclusiu i sostenible, al districte de Sant Martí, d'iniciativa privada i promogut per la persona jurídica Binicalf Nou SL; exposar-lo al públic pel termini d'un mes; sotmetre’l al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. ÀREA DE DRETS SOCIALS, EDUCACIÓ I CICLES DE VIDA 28. (22000677-005) Prorrogar per un període comprès des del 31.12.2024 fins al 30.12.2026, el contracte 22000677-005 que té per objecte "Gestió del Sistema Integral Municipal d'Informació, Orientació, Dinamització i Assessorament als Joves per a l'acompanyament en el seu desenvolupament (SIMIODA)", adjudicat a l'empresa QSL SERVEIS CULTURALS SL, amb NIF B60641925, per un import total de 2.871.465,28 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de QSL SERVEIS CULTURALS SL, amb NIF B60641925, amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i pressupostos amb el desglossament següent: - un import de 4.084,59 euros, IVA inclòs, dels quals 3.713,26 euros corresponen a l'import net i un import de l'IVA de 371,33 euros amb tipus impositiu del 10%, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/22731/23222 0800 i al pressupost de l'exercici 2024. - un import d'1.435.684,35 euros, IVA inclòs, dels quals 1.305.167,59 euros corresponen a l'import net i un import de l'IVA de 130.516,76 euros amb tipus impositiu del 10%, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/22731/23222 0800 i al pressupost de l'exercici 2025, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2025. - un import d'1.431.696,34 euros, IVA inclòs, dels quals 1.301.542,13 euros corresponen a l'import net i un import de l'IVA de 130.154,21 euros amb tipus impositiu del 10%, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/22731/23222 0800 i al pressupost de l'exercici 2026, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2026. Donar compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 29. (24S06145) Aprovar el conveni entre l'Ajuntament de Barcelona i l'entitat Associació LaFede.Cat-Federació d'Organitzacions per a la Justícia Global, per a l'execució del projecte "Enfortiment organitzatiu per una acció transformadora des del feminisme, la implicació de la joventut i el compromís amb les polítiques públiques", amb la finalitat d'aprofundir en la Justícia Global des de l'acció col·lectiva transformadora i les polítiques públiques, que 9 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 31 d’octubre del 2024 CSV: 7b893a0c198d250d instrumenta l'atorgament de la subvenció de concessió directa prevista nominativament al pressupost municipal per a l'any 2024, de conformitat amb els articles 22.2.a) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.1.a) i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions, aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010, per un import total de 195.000,00 euros, equivalent al 31,08% del cost total del projecte que ascendeix a la quantitat total de 627.230,00 euros i amb una durada fins al 31/12/2024. Declarar la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic i social justificades en l'informe que consta en l'expedient. Autoritzar i disposar, a favor de l'entitat Associació LaFede.Cat-Federació d'Organitzacions per a la Justícia Global, amb NIF G65179608, la despesa total de 180.500,00 euros a càrrec de la partida D/48731/23291 0200, del pressupost de l'any 2024. Autoritzar i disposar, a favor de l'entitat Associació LaFede.Cat-Federació d'Organitzacions per a la Justícia Global, amb NIF G65179608, la despesa total de 14.500,00 euros a càrrec de la partida D/48731/23252 0200, del pressupost de l'any 2024. Requerir l'entitat beneficiària per tal que en un termini no superior a 3 mesos, a comptar des del 31/12/2024, data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el conveni. 30. (24XC0346) Aprovar el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'entitat Associació Empresarial Clíniques dentals de Catalunya (AECAD), per portar a terme el projecte "Desenvolupament d'avantatges econòmics en l'accés a l'atenció odontològica per als titulars de la Targeta Rosa, Targeta Barcelona Solidària i Targeta Cuidadora incloent el seu nucli familiar" vigent des del dia següent a la seva formalització i durant un termini de dos anys i es podrà prorrogar expressament fins un màxim de dos anys per acord de les parts, manifestat expressament amb un mes d'antelació a la data de finalització de la vigència. Facultar l'lma. Sra. Marta Villanueva Cendán, regidora de Salut, Persones amb Discapacitat i Estratègia contra la Soledat de l'Ajuntament de Barcelona, la signatura de l'esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que es derivin del mateix. 31. (24XC0286) Aprovar el Memoràndum d'entesa entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Alcaldia de Santiago de Cali, Colòmbia, per promoure, desenvolupar i enfortir la cooperació mútua, amb la finalitat d'intercanviar experiències i coneixements entorn dels programes de desenvolupament i models de cadascuna de les seves ciutats orientats a millorar el benestar de la ciutadania, vigent des del dia de la seva formalització fins al 31 de desembre de 2027. 32. (2023-0030-3) Modificar l'Annex I de l'acord de la Comissió de Govern, de 30 de març de 2023, que aprova la participació de l'Ajuntament de Barcelona a la convocatòria de subvencions aprovada per la Resolució EDU/876/2023, de 9 de març, amb les actuacions que s'hi incorporen, que compten amb la corresponent dotació pressupostària i que són o han estat executades per Barcelona d'Infraestructures Municipals, SA (BIMSA) i per l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona (IMEB), en el sentit següent i respecte l'Escola Bressol Municipal Can Rosés: Eliminar la referència al concepte de despesa "mobiliari", atès que únicament es va sol·licitar la subvenció per a la despesa de les obres. Ampliar l'import de la despesa de les obres per tal d'incloure les dues ampliacions de l'obra del setembre de 2023 i del desembre de 2023, de tal forma que on diu "Núm. Projecte PIM P.04.6077 - DESC. PROJECTE. ACTUACIÓ Escola Bressol Can Rosés. Obres - Import (IVA exclòs) 955.418,27 €" ha de dir "Núm. Projecte PIM P.04.6077 - DESC. PROJECTE. ACTUACIÓ Escola Bressol Can Rosés. Obres - Import (IVA exclòs) 1.239.030,07." Confirmar, amb efectes d'1 de desembre 10 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 31 d’octubre del 2024 CSV: 7b893a0c198d250d de 2022, l'execució de les activitats i accions consistents en les obres d'infraestructura per a la creació de 94 places de primer cicle d'educació infantil de l'Escola Bressol Municipal Can Roses, respecte a la convocatòria de la Resolució EDU/876/2023, de 9 de març, modificada per la Resolució EDU/2682/2024, de 15 de juliol, per la qual s'obre procediment de convocatòria oberta per a la concessió de subvencions als ens locals de Catalunya, destinades al finançament d'infraestructures, equipament i funcionament de les noves places del primer cicle d'educació infantil en centres públics, creades entre l'1 de gener de 2021 i el 15 de setembre de 2025, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (en endavant PRTR), finançat per la Unió Europea-Next Generation EU (ref. BDNS 681573) i en concret del subprojecte C21.I01.P01.S15 del PRTR (component 21, inversió C21.I1), i mitjançant l'Organisme Autònom Institut Municipal d'Educació de Barcelona (en endavant IMEB), de conformitat amb el que preveu l'article 85 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local i d'acord amb l'informe justificatiu de la Gerència d'Àrea de Cultura, Educació, Esports i Cicles de Vida, signat el 8 d'octubre de 2024; establir l'obligatorietat de l'exacte assoliment de les fites i objectius assignats, del compliment del sistema d'informació de gestió i seguiment del PRTR, de l'assoliment dels principis de gestió específics del PRTR, de l'obligació de disposar d'un Pla de Mesures Antifrau i de la consecució de totes les obligacions previstes a l'Ordre HFP/1031/2021, de 29 de setembre, per la que s'estableix el procediment i format de la informació a proporcionar per les Entitats del Sector Públic Estatal, Autonòmic i Local pel seguiment del compliment de les fites i objectius i d'execució pressupostaria, comptable de les mesures dels components del PRTR, condicionada a l'estricte compliment dels requisits determinats en l'annex que s'adjunta i que s'incorpora al cos de la resolució; confirmar que s'han transferit els recursos econòmics necessaris, amb un termini d'execució de l'1 de desembre de 2022 al 31 de desembre de 2023, a favor de l'IMEB, amb NIF P-5890001-J, per un import de 958.330,00 euros de conformitat amb el Programa d'Inversions Municipals (PIM) aprovat per la Comissió de Govern en les sessions de 9 de juny de 2022 i 9 de febrer, 25 de maig, 6 de juny i 23 de novembre de 2023, en concepte d'aportació municipal per dur a terme l'execució de les activitats esmentades i amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0800 41020 32911, i requerir la presentació de la liquidació i justificació pertinent abans del 15 de setembre de 2025, d'acord amb el punt 10 de la convocatòria d'aquestes subvencions. 33. (24XC0314) Confirmar l'execució de les activitats i accions consistents en renovació dels subministraments i instal·lació de mobiliari al centre d'acolliment nocturn i diürn d'emergències al carrer Ramón Turró 161-167, al districte de Sant Martí, respecte al conveni resolutiu pluriennal entre el departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Barcelona per a finançar i executar projectes a càrrec dels fons Next Generation EU, i en concret del subprojecte C22.I01.P04.S11.S19 en el marc del (component 22, inversió 01) del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR), mitjançant Barcelona d'Infraestructures Municipals, SA (BIMSA), que fou constituïda, segons s'expressa als seus estatuts, com a Societat Privada Municipal de l'Ajuntament de Barcelona i com instrument de gestió funcionalment descentralitzada d'aquest Ajuntament en els termes de l'article 45.3.c) de la Carta Municipal de Barcelona que regula les formes de gestió directa dels serveis i les activitats municipals, que constitueix el règim especial de Barcelona d'acord amb l'article 1.2 de la Llei 1/2006, del 13 de març, per la qual es regula el règim especial del municipi de Barcelona; execució que s'ha de dur a terme de conformitat amb l'exacte 11 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 31 d’octubre del 2024 CSV: 7b893a0c198d250d assoliment de les fites i objectius assignats, el compliment del sistema d'informació de gestió i seguiment del PRTR, l'assoliment dels principis de gestió específics del PRTR, l'obligació de disposar d'un Pla de Mesures Antifrau i la consecució de totes les obligacions previstes a l'Ordre HFP/1031/2021, de 29 de setembre, per la que s'estableix el procediment i format de la informació a proporcionar per les Entitats del Sector Públic Estatal, Autonòmic i Local pel seguiment del compliment de les fites i objectius i d'execució pressupostaria, comptable de les mesures dels components del PRTR, i condicionada a l'estricte compliment dels requisits determinats en l'annex I que s'adjunta a aquest acord, especialment la previsió de que en el termini de que durant el primer trimestre de l'any següent i, en tot cas un cop finalitzades les activitats i accions del subprojecte, caldrà donar compliment a la presentació de la liquidació i justificació pertinent; i confirmar que mitjançant els instruments jurídics i pressupostaris oportuns s'han transferit els recursos econòmics necessaris a favor de la societat municipal BIMSA, amb NIF A-62320486, per un import de 313.630,02 euros en concepte d'aportació municipal per dur a terme l'execució de les activitats esmentades de conformitat amb el Programa d'Inversions Municipals ( PIM) aprovat per la Comissió de Govern en sessions de 6 de setembre de 2018; 14 de febrer; 16 de maig i 14 de novembre de 2019; 25 de juny de 2020; 4 de febrer; 29 d'abril;10 de juny i 29 de juliol de 2021; 13 de gener; 14 de juliol; 15 de desembre i 30 de desembre de 2022; 13 de gener; 16 de febrer; 20 de juliol i 21 de setembre de 2023 i 11 de gener de 2024. Districte d'Horta-Guinardó 34. (24S07001) Adjudicar la gestió cívica del Casal de Barri Font d'en Fargues a l'Associació Casal Font d'en Fargues, amb NIF G64884489, per haver obtingut la millor puntuació d'acord amb els criteris de valoració establerts a les bases reguladores de l'adjudicació de la gestió cívica, i aprovar la proposta del projecte de gestió presentat i aprovar el conveni entre l'Associació Casal Font d'en Fargues, amb NIF G64884489, i l'Ajuntament de Barcelona per a la gestió cívica del Casal de Barri Font d'en Fargues. Disposar a favor de l'Associació Casal Font d'en Fargues, amb NIF G64884489, la despesa total de 847.217,09 euros, dels quals 29.934,03 amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48907/92416 del pressupost de l'any 2024 (novembre-desembre); 209.000,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48907/92416 del pressupost de l'any 2025; 215.270,00 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48907/92416 del pressupost de l'any 2026; 221.728,10 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48907/92416 del pressupost de l'any 2027, i 171.284,96 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/48907/92416 del pressupost de l'any 2028 (gener- setembre), condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. Alliberar la quantitat de 14.967,01 euros, per tal de detraure la part proporcional de la subvenció de la gestió cívica i retornar-lo a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària D/48907/92416, segons la base 5.3 de les Bases Generals de la gestió cívica. Requerir l'entitat beneficiària per la signatura del conveni de formalització de la gestió cívica. Requerir l'entitat beneficiària que, en el termini màxim de 6 mesos a partir de la data de finalització de l'activitat (30/09/2028), presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts amb un compte justificatiu, que haurà d'incloure memòria d'actuació i memòria justificativa del cost total del projecte. Facultar l'Im. Sr. Josep Lluis Franco Rabell, regidor del districte d'Horta-Guinardó per a la signatura del Conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin. 12 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 31 d’octubre del 2024 CSV: 7b893a0c198d250d ÀREA DE PREVENCIÓ, SEGURETAT, CONVIVÈNCIA I RÈGIM INTERIOR 35. (248/2024) Autoritzar les compatibilitats sol·licitades per la Sra. i pels Srs. següents: Albert Bragulat Carrera, Albert Bros Sabria, Albert De Llanza Cullell, Albert Roca Velázquez, Álvaro Pérez Martínez, Carlos De Francisco Sans, Carlos López Fernández, Clara Latorre Gasull, Cristian Gómez Sánchez, Daniel Martínez Lamela, Eduard Caimel Monfulleda, Eduardo García Ruiz, Enric Moltó Fuentes, Enrique Martín Salmerón, Francisco Javier Sevilla Galera, Gerard Pons Rodríguez, Germán Moreno Pozo, Hilario Pérez Estelles, Israel Morte Falcon, Jaume Cónsola Clavé, Javier Blánquez Yeste, Jordi Agell Aguado, Jordi Albert Alcaine Pérez, José Francisco Requena Monroy, José Luis Cantarero Valdés, Jose Luis Orozco Garcia, Josep Gimeno Gallén, Josep Marín Mateu, Juan Barquet Morrison, Marc Coll Sánchez, Marc Portell Malavé, Santiago Martínez Marta, Sergio Andrés Cruz, Sergio Martínez Campos, Sergio Souto Alcaide, Toni Ollé Seto, Xavier Vidal Sibina, entre la seva activitat municipal com a funcionaris de carrera, membres de l'SPCPEIS d'acord amb l'annex que consta a l'expedient, adscrits a la Gerència d'Àrea de Seguretat, Prevenció i Convivència, i l'exercici de l'activitat pública com a professors formadors a l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) de la Generalitat de Catalunya, superant el límit de 75 hores anuals de formació en l'any 2024, establertes en l'article 19 apartat b) de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques. Aquestes autoritzacions s'emparen en l'article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i en l'acord de la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona, de 14 d'abril de 2016, que declara d'interès públic la realització habitual de funcions docents en l'àmbit de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l'activitat de formació que imparteix l'Escola de Policia de Catalunya i l'Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l'Ajuntament de Barcelona (Gaseta núm. 13 del 30/04/2016). L'activitat docent desenvolupada segons la declaració d'interès públic de l'esmentat acord no podrà afectar la dedicació a l'activitat municipal. Les presents autoritzacions perdran vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 36. (20244186-001_24002745) Iniciar l'expedient per a la contractació del subministrament de vestits d'intervenció per al personal del Servei de Protecció Civil, Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament (SPCPEIS) a l'Ajuntament de Barcelona, d'acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 001_24002745, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 875.701,20 euros, IVA inclòs, determinat en funció de preus unitaris i un valor estimat de 723.720,00 euros; aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; autoritzar l'esmentada quantitat, amb pressupost net de 723.720,00 euros i import de l'IVA de 151.981,20 euros, i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 338.461,20 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/63305/13612, un import (IVA inclòs) de 268.620,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/63305/13612, un import 13 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 31 d’octubre del 2024 CSV: 7b893a0c198d250d (IVA inclòs) de 268.620,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/63305/13612, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització; convocar la licitació per a la seva adjudicació; donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 37. (20249211) Iniciar l'expedient per a la contractació del Servei de vigilància recinte de Can Batlló, amb núm. de contracte 001_24002283,mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 475.530,00 euros, IVA inclòs i un valor estimat de 612.000,00 euros. Aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. Autoritzar l'esmentada quantitat, amb pressupost net 393.000,00 euros i import de l'IVA de 82.530,00 euros, i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 210.540,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0603 D/22701/92412, un import (IVA inclòs) de 264.990,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0603 D/22701/92412. Condicionar l'adjudicació a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva adjudicació. Convocar la licitació per a la seva adjudicació. Donar compte d'aquesta resolució a la Comissió del Consell Municipal de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 38. (24XD0039) Aprovar l'adhesió de l'Ajuntament de Barcelona al Lot 5: Subministrament, en règim d'arrendament, de taules, cadires, escenaris i tanques per a esdeveniment i serveis associats (Àmbit Metropolità de Barcelona) i al Lot 12: Serveis d'equips de so i il·luminació (Àmbit Metropolità de Barcelona) de l'Acord marc de subministrament de material logístic i serveis associats per l'organització d'actes amb destinació a les entitats locals de Catalunya amb destinació als ens locals de Catalunya (Exp. 2022.03), tramitat pel Consorci Català de Desenvolupament Local (CCDL) com a ens instrumental de l'Associació Catalana de Municipis (ACM), adjudicat per acord de la Comissió Executiva del Consorci Català pel Desenvolupament Local en data 2 de juliol de 2024. Comunicar l'adopció d'aquest acord, pels seus efectes i coneixement, a l'Associació Catalana de Municipis i Comarques i al Consorci Català pel Desenvolupament Local. 39. (001_24001052L001) Adjudicar el contracte núm. 001_24001052L001, que té per objecte el servei de càtering puntual de refrigeri, com atenció protocol·lària, amb contractació reservada a FORMACIÓ I TREBALL,EMPRESA D'INSERCIÓ amb NIF B64044837 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 69.985,31 IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats. Disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 17.496,33 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0302 D/22601/91222, un import (IVA inclòs) de 52.488,98 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0302 D/22601/91222. Condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i 14 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 31 d’octubre del 2024 CSV: 7b893a0c198d250d quant hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Notificar el present acord als licitadors; publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE. Designar com a responsable del contracte al Sr. Joaquim Romañach Planella. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 40. (001_24001052L002) Adjudicar el contracte núm. 001_24001052L002, que té per objecte el servei de càtering per a serveis puntuals de refrigeri i/o dinar o sopar, com atenció protocol·lària per a actes d'alta representació institucional que requereixen incloure la restauració per als assistents a EUREST CATALUNYA, SLU amb NIF B58062027 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 149.864,88 IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats. Disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 37.466,22 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0302 D/22601/91222, un import (IVA inclòs) de 112.398,66 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0302 D/22601/91222. Condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. Fixar l'import de la garantia definitiva en 6.734,40 euros. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quant hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Notificar el present acord als licitadors; publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE. Designar com a responsable del contracte al Sr. Joaquim Romañach Planella. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 41. (001_24001052L003) Adjudicar el contracte núm. 001_24001052L003, que té per objecte Servei de càtering, com a servei addicional dels Plenaris ordinaris i extraordinaris del Consell Municipal i d'esmorzars, dinars i/o sopars de jornades de treball i institucionals del Govern Municipal que es realitzen a la Casa de la Ciutat (Pl. De Sant Jaume, 1) i, ocasionalment, al Palauet Albéniz (Av. de l'Estadi, s/n) a BALOT HOSTELERIA, SL amb NIF B66504861 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 312.556,20 IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats. Disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 78.139,05 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0302 D/22601/91222, un import (IVA inclòs) de 234.417,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0302 D/22601/91222. Condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. Fixar l'import de la garantia definitiva en 13.727,40 euros i retenir la garantia definitiva del preu del contracte. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quant hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la 15 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 31 d’octubre del 2024 CSV: 7b893a0c198d250d tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Notificar el present acord als licitadors; publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE. Designar com a responsable del contracte al Sr. Joaquim Romañach Planella. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 42. (001_24001052L004) Adjudicar el contracte núm. 001_24001052L004, que té per objecte el servei de càtering per a serveis puntuals de refrigeri, com atenció protocol·lària amb motiu de fester de la ciutat de Barcelona i recepcions populars que requereixen incloure la restauració pels assistents a INVERSIONES EL AVILA 88 SL amb NIF B66256322 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import màxim de 67.738,00 IVA inclòs i d'acord amb els preus unitaris ofertats. Disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 16.934,50 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2024 i a l'aplicació pressupostària 0302 D/22601/91222, un import (IVA inclòs) de 50.803,50 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0302 D/22601/91222. Condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. Fixar l'import de la garantia definitiva en 3.047,50 euros i retenir la garantia definitiva del preu del contracte. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quant hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Notificar el present acord als licitadors; publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE. Designar com a responsable del contracte al Sr. Joaquim Romañach Planella. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 43. (21001003-005) Prorrogar per un període comprès des de l'1.11.2024 fins al 31.10.2025, o bé fins l'entrada en vigor dels contractes basats del nou acord marc de carburants que actualment s'està tramitant (cte. número 24001994), si aquesta és anterior, el contracte 21001003-005 que té per objecte el subministrament global de carburants mitjançant targeta pels vehicles de l'Ajuntament de Barcelona i servei públic depenent, adjudicat a l'empresa SOLRED, SA, amb NIF A79707345, per un import total d'1.275.992,43 euros (IVA inclòs) dels quals corresponen a l'Ajuntament 762.966,66 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de SOLRED, SA, amb NIF A79707345, per un import de 127.541,66 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2024 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 165,29 euros i import IVA de 34,71 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22103/92011 0605; un import net de 17.355,37 euros i import IVA de 3.644,63 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22103/13612 0400; un import net de 82.644,63 euros i import IVA de 17.355,37 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22103/13211 0400; un import net de 5.241,04 euros i import IVA de 1.100,62 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22103/92011 0302. Autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte 16 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 31 d’octubre del 2024 CSV: 7b893a0c198d250d a favor de SOLRED, SA, amb NIF A79707345, per un import de 635.425,00 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2025 i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import net de 688,70 euros i import IVA de 144,63 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22103/92011 0605; un import net de 24.455,92 euros i import IVA de 5.135,74 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22103/92011 0302; un import net de 86.776,87 euros i import IVA de 18.223,14 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22103/13612 0400; un import net de 413.223,14 euros i import IVA de 86.776,86 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/22103/13211 0400, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2025. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 44. (21001966-001) Prorrogar per un període comprès des de l'1.01.2025 fins al 31.12.2025, el contracte 21001966-001 que té per objecte el servei d'impressió, escaneig i còpia de documents a les dependències de la Gerència d'Àrea de Seguretat, Prevenció i Convivència de l'Ajuntament de Barcelona, d'acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible, adjudicat a l'empresa GENERAL MACHINES TECHNOLOGY, SL, amb NIF B91509281, per un import total de 145.935,90 euros (IVA inclòs), d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient; autoritzar i disposar la despesa de l'esmentat contracte a favor de GENERAL MACHINES TECHNOLOGY, SL, amb NIF B91509281, per un import de 145.935,90 euros, IVA inclòs, amb càrrec a l'exercici 2025 i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import net de 120.608,18 euros i import IVA de 25.327,72 amb tipus impositiu 21% a l'aplicació pressupostària D/21500/13011 0400, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient del pressupost 2025. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 45. (24000888) Donar trasllat a l'Autoritat Catalana de la Competència (ACCO) de l'expedient del Lot 2 de l'Acord marc, amb mesures de contractació pública sostenible, de fixació de les condicions per a la contractació dels serveis d'assessorament estratègic, planificació, negociació, contractació i gestió d'espais publicitaris en tots els mitjans i suports, i secundàriament, els serveis d'ideació, creativitat, disseny, producció i implementació d'accions especials de comunicació vinculades a les campanyes de publicitat, i de designació de les empreses per a la utilització comuna i contractació centralitzada per part de l'Ajuntament de Barcelona, els seus organismes autònoms, entitats públiques empresarials, societats privades municipals i societats amb participació municipal majoritària, amb núm. de contracte 24000888, atesos els indicis d'actuacions col·lusòries detectades, tot d'acord amb l'article 132 i l'article 150.1 de la LCSP, a proposta de la mesa de contractació convocada per aquest motiu i segons els informes i la documentació que s'incorpora a l'expedient. Deixar constància de la suspensió de la licitació del contracte de referència (24000888-LOT 2) d'acord amb l'article 150.1 de la LCSP. Declarar que les ofertes presentades pels licitadors en el contracte indicat no tenen caràcter confidencial als únics efectes del trasllat de l'expedient a l'Autoritat Catalana de la Competència (ACCO) per tal que emeti informe sobre els indicis d'actuacions col·lusòries detectades en el mateix. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 17 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 31 d’octubre del 2024 CSV: 7b893a0c198d250d 46. (31/2024) Aprovar, de conformitat amb l'article 14 del RD 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de subvencions, la liquidació de l'anualitat de 2023 del Pla Estratègic de Subvencions de l'Ajuntament de Barcelona per l'import de 96.611.126,00 euros amb el detall de les 65 línies de subvencions que es concreten en l'annex 1 que consta a l'expedient; aprovar, de conformitat amb l'article 14 del RD 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003 General de subvencions, l'actualització de la previsió de l'anualitat 2024 del Pla Estratègic de Subvencions de l'Ajuntament de Barcelona per l'import de 109.988.866,00 euros, d'acord amb el pressupost municipal aprovat el 2 de maig de 2024, amb el detall de les 67 línies de subvencions que es concreten en l'annex 2 que consta a l'expedient; prorrogar, de conformitat amb l'article 14 del RD 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003 General de Subvencions, el Pla Estratègic de Subvencions de l'Ajuntament de Barcelona per a les anualitats de 2025 i 2026 per import de 219.977.732,00 euros i amb el detall de les 67 línies de subvencions que es concreten en l'annex 3 que consta a l'expedient; ordenar la publicació de l'esmentada pròrroga del Pla al Butlletí Oficial de la Província i en el Tauler d'Edictes de l'Ajuntament, així com la inserció d'una referència d'aquest anunci a la Gaseta Municipal. ÀREA D'ECONOMIA, HISENDA, PROMOCIÓ ECONÒMICA I TURISME 47. (INV) Informar favorablement les actuacions d'inversions relacionades en el document de 24 d'octubre de 2024. 48. (001_24003122) Iniciar l'expedient per a la contractació del servei d'assistència tècnica per a l'organització d'activitats adreçades al talent internacional de Barcelona, amb núm. de contracte 001_24003122, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 278.300,00 euros, IVA inclòs i un valor estimat de 966.000,00 euros. Aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. Autoritzar l'esmentada quantitat, amb pressupost net 230.000,00 euros i import de l'IVA de 48.300,00 euros, i amb càrrec a l'aplicació pressupostària i pressupost amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 278.300,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0706 D/22703/43322. Condicionar l'adjudicació a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva adjudicació. Convocar la licitació per a la seva adjudicació. Donar- ne compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 49. (3-158/2024) Aprovar l'expedient núm. 3-158/2024 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2024, d'import 2.495.654,37 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostàries que consta a l'expedient, referència comptable núm. 24100891; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. 50. (3-161/2024) Aprovar l'expedient núm. 3-161/2024 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit del Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2024, d'import 601.121,14 euros, per atendre les despeses del programa de reducció de danys a la via pública, en el marc del Pla Endreça, en les zones de l'espai públic de la ciutat 18 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 31 d’octubre del 2024 CSV: 7b893a0c198d250d en les quals es produeix consum de drogues, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostàries que consta a l'expedient referència comptable núm. 24101291; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. Donar-ne compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 19 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007