GASETA MUNICIPAL 14 de novembre del 2024 CSV: 13c5b63b7c5a7acb Convenis – Conveni CONVENI de col·laboració interadministrativa entre l'Ajuntament de Barcelona i el Consorci de l'Auditori i Orquestra de Barcelona per la realització dels concerts de Cant Coral de la gent gran 2024, 2025, 2026 i 2027 (CANTA GRAN!). A la ciutat de Barcelona, REUNITS D'una part, l'Im. Sr. Josep Lluís Franco Rabell, regidor de Pla de Barris, Educació i Gent Gran de l'Ajuntament de Barcelona, facultat expressament per a la signatura del present conveni per acord de la Comissió de Govern de data 31.10.2024 en ús de les facultats delegades per Decret d'Alcaldia de 17 de juny de 2023, i assistit en aquest acte per l'Im. Sr. Jordi Cases i Pallarès, Secretari General de l'Ajuntament d'aquesta ciutat, nomenat per Decret d'Alcaldia de data 18 de juny de 2002, en funcions de fedatari públic i d'assessorament legal segons disposen els articles 3 i 7 del Reial decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris de l'Administració local amb habilitació de caràcter nacional així com l'article 92 bis de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local. I de l'altra, l'Ima. Sra. Eugènia Gay Rosell, presidenta del Consorci de l'Auditori i l'Orquestra (en endavant, L'Auditori), designada per l'Alcalde de Barcelona en data 12 de setembre de 2023 i en ús de les facultats de l'article 9 dels estatuts del Consorci, amb domicili a Barcelona, carrer Lepant, 150 (08013) i NIF Q5856358F, assistida en aquest acte per la secretària delegada del Consorci, Sra. Marta Salamero Garcia. Ambdues parts, en l'exercici de les funcions que els han estat legalment atribuïdes, reconeixent recíprocament la capacitat legal necessària per subscriure aquest document MANIFESTEN 1. Que el Consorci de l'Auditori i l'Orquestra de Barcelona té com a finalitat, entre d'altres, la gestió i la promoció de l'Auditori, concebut com un complex de prestació de tot tipus de serveis relacionats amb la música en col·laboració amb altres entitats públiques o privades, estatals o estrangeres i l'organització de concerts i d'activitats musicals també en l'àmbit educatiu i social per dinamitzar i fomentar l'educació musical i la inserció. 2. Que l'Ajuntament de Barcelona, amb el suport del Consell Assessor de la Gent Gran, es va adherir a l'Any Europeu de l'Envelliment Actiu i de la Solidaritat entre Generacions impulsat per la Unió Europea, fent una proposta de foment de l'envelliment actiu que es va concretar en el "Pla per a l'envelliment actiu". 3. Que l'any 2000 va començar la primera edició del Concert de Nadal de cant coral de la gent gran, promogut pel Consell Assessor de la Gent Gran. Des de llavors l'Ajuntament de Barcelona, amb la col·laboració del Servei Educatiu de l'Auditori, ha fet possible que cada any 1 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 14 de novembre del 2024 CSV: 13c5b63b7c5a7acb se celebrés aquest concert, amb l'objectiu de fomentar el cant coral entre les persones grans, com una bona pràctica per promoure l'envelliment actiu. 4. Que actualment el Concert de cant coral de les persones grans de Barcelona (CANTA GRAN!), organitzat pel Departament de Promoció de la Gent Gran de l'Ajuntament de Barcelona, per iniciativa del Consell Assessor de la Gent Gran de Barcelona, i amb el suport del Servei Educatiu de l'Auditori, és una activitat que ha aconseguit posar al capdavant les corals de gent gran de la ciutat. 5. Que cantar és saludable per a les persones grans, perquè és un exercici que afavoreix la respiració, perquè és una activitat formativa, i perquè, donat que facilita la vinculació de les persones amb el seu entorn proper, també té un efecte preventiu de les situacions de dependència. I que l'èxit d'aquests concerts ha estat i continua sent la participació de les persones grans de Barcelona, que a través de les seves corals duen a terme un treball rigorós i de qualitat al llarg de tot l'any. Per tal de realitzar el Concert de Cant Coral de les persones grans de Barcelona (CANTA GRAN!) dels anys 2024, 2025, 2026 i 2027, l'Ajuntament de Barcelona i L'Auditori consideren convenient instrumentar la col·laboració mitjançant la subscripció del present conveni de col·laboració, d'acord amb els següents: PACTES Primer.- Objecte Aquest Conveni té per objecte la col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i el Consorci de L'Auditori i l'Orquestra per a l'organització del Concert de cant coral de les persones grans de Barcelona, en endavant CANTA GRAN! dels anys 2024, 2025, 2026 i 2027. Segon.- Descripció del concert El Concert de cant coral de les persones grans de Barcelona (CANTA GRAN!) es realitzarà els anys 2024, 2025, 2026 i 2027 en els següents formats: Anys 2024 i 2026: Format "t'encantarà": Format de concert que implica la inscripció individual de cantaires de la ciutat de Barcelona on el projecte musical es construeix a través de la recopilació, reutilització i adaptació de partitures i temes musicals coneguts. Aquest format no implica les figures de les directores i dels directors musicals de les corals. El principal criteri i requisit de participació és ser una persona gran amb un mínim de 60 anys. Anys 2025 i 2027: Format "cantata": Format de concert que implica la inscripció de corals de Barcelona on el projecte musical es crea expressament a través d'una composició inèdita per part d'una o un compositora/or de referència que és gestionat per l'Ajuntament de Barcelona conjuntament amb l'Auditori. 2 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 14 de novembre del 2024 CSV: 13c5b63b7c5a7acb Aquest format implica directament a les direccions musicals de cadascuna de les corals en el procés de treball musical. Tercer.- Pla de treball El projecte CANTA GRAN! implica la realització de diferents fases dins el pla de treball. El Consorci de l'Auditori és l'òrgan responsable de la direcció tècnica dels treballs del concert i el Departament de Promoció de la Gent Gran de l'Ajuntament de Barcelona és l'òrgan responsable de les tasques descrites a la fase de secretaria tècnica. El Pla de treball consta de les fases següents: 1. Organització: Proposta d'organització mitjançant els següents agents interventors: - Contacte amb corals de persones grans de Barcelona ciutat, prioritzant aquelles que formin part dels casals i espais de gent gran de l'Ajuntament de Barcelona. - Gestió de la reserva de les sales de l'Auditori de Barcelona per realitzar tres assajos a la Sala 2 (Oriol Martorell) i un assaig general i el concert a la sala 1 (Pau Casals). La gestió amb l'Auditori de Barcelona serà continuada i estable per tal de concretar tots els aspectes tècnics, de recursos humans i del projecte musical que afectin al desenvolupament del concert. - Creació d'un calendari previ que reculli totes les accions que cal dur a terme al llarg de l'any que inclogui les reunions informatives i formatives, la tramesa de partitures i l'enviament dels àudios a les corals i als cantaires, quatre assajos a l'Auditori de Barcelona, el lliurament de les invitacions per a les persones convidades i el concert. - Gestió del projecte musical en totes les seves fases: contacte i interrelació amb la direcció musical i escènica definida per l'Ajuntament de Barcelona i l'Auditori; concreció del nom del projecte, gestió dels terminis d'execució i lliurament dels treballs musicals (composició, partitures, arranjaments i enregistrament), definició del projecte musical i concreció del grup instrumental i de la/les o el/els figures solistes. - Redacció d'un dossier informatiu que reculli totes les dades anteriorment esmentades. Aquest dossier s'entén com a una eina de treball interna entre l'Ajuntament de Barcelona, l'Auditori, les corals i cantaires de Barcelona i l'empresa adjudicatària, que servirà per a la correcta gestió del desenvolupament del projecte i que haurà de recollir totes les especificacions generals i concretes del procés de treball. 2. Secretaria tècnica: Gestió de la documentació: - Gestió i creació de la documentació necessària per a les diferents comunicacions i accions al llarg de l'any, amb les corals i cantaires, que haurà de ser aprovada per la persona responsable del Departament de Promoció de la Gent Gran de l'Ajuntament de Barcelona. S'haurà de disposar d'una adreça de correu electrònic, un número de telèfon únic per a 3 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 14 de novembre del 2024 CSV: 13c5b63b7c5a7acb consultes i gestions i les eines informàtiques adequades; així com d'un lloc de treball adequat i dels recursos humans professionals necessaris per realitzar aquesta tasca. Trameses: - Trameses informatives mitjançant l'enviament de correus electrònics i trucades de seguiment per a les diferents comunicacions i convocatòries a les reunions informatives i formacions específiques als assajos previstos a l'Auditori de Barcelona i per al dia del concert. - Tramesa de les partitures i àudios mitjançant correu electrònic a cadascuna de les corals i els cantaries un cop realitzada i aprovada la inscripció al concert. Inscripcions: - Gestió i secretaria de les inscripcions: les inscripcions es duran a terme mitjançant la interlocució de les figures responsables de cada coral i amb la implicació de les directores i els directors musicals de cadascuna d'elles. En el cas del "T'encantarà", la gestió de les inscripcions es realitzarà de forma individual amb les i els cantaires interessats. - El límit de les inscripcions s'estableix gràcies a l'aforament de l'àrea escènica destinada a les corals i cantaires per l'Auditori de Barcelona a la Sala 1 (Pau Casals) que no podrà sobrepassar les 600 persones. - Els criteris de participació acordats per ambdues parts, que s'han de donar a conèixer a tots els mitjans són: 1. Tenir 60 anys o més. 2. Fer la inscripció prèvia per correu electrònic (caldrà indicar si s'utilitza cadira de rodes o si es té mobilitat reduïda). 3. Signar un full d'autorització a l'Ajuntament de Barcelona i l'Auditori perquè l'organització pugui fer ús de les dades i la imatge per a la realització del Concert, d'acord amb l'establert en la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals i per a possibles accions de comunicació de les activitats realitzades pel Departament de Promoció de la Gent Gran de l'Ajuntament de Barcelona. 4. Compromís de participació en tots els assajos proposats i concert. Invitacions: - Gestió i secretaria de totes les invitacions per a les persones convidades al concert de forma gratuïta. La Sala 1 (Pau Casals) de l'Auditori de Barcelona té un aforament màxim aproximat de 2.200 localitats, que pot variar mínimament segons les condicions tècniques de la sala, de forma anual. - Les invitacions es gestionaran seguint la distribució que indiqui el Departament de promoció de la gent gran de l'Ajuntament de Barcelona, sota la següent estructura: • Invitacions per als cantaires: família i amics • Invitacions per als membres del projecte musicals: família i amics 4 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 14 de novembre del 2024 CSV: 13c5b63b7c5a7acb • Invitacions per al Consell Assessor de la Gent Gran de l'Ajuntament de Barcelona • Invitacions per a convidats específics • Invitacions per a entitats que formin part de l'Ajuntament de Barcelona • Invitacions per a les autoritats de l'Ajuntament de Barcelona • Invitacions obertes a la ciutadania en general (reserves telefòniques) Les invitacions es lliuraran de forma anticipada al concert per correu electrònic o bé per enviament postal. El mateix dia del concert es muntarà un dispositiu per gestionar incidències d'última hora a l'exterior i hall de l'Auditori de Barcelona (Sala 1 - Pau Casals). 3. Producció: Les característiques d'aquest projecte necessiten tasques pròpies de la producció tècnica com són: Disseny i impressions gràfiques: - Maquetació de cartes informatives. - Maquetació del dossier informatiu per a les corals. - Maquetació i manipulació de les partitures per a totes les corals i els cantaires. - Maquetació, impressió dels rètols necessaris per a les qüestions de caire més logístic que recolzin les correctes senyalitzacions durant els assajos i el concert al mateix Auditori de Barcelona. Elements gràfics: Tots els elements gràfics i de suport de comunicació hauran de complir i respectar la normativa gràfica i d'estil de l'Ajuntament de Barcelona: http://www.bcn.cat/publicacions/normativagrafica/ Tots els elements gràfics i de suport de comunicació hauran d'incorporar el logotip del projecte CANTA GRAN! en els seus diferents formats. Aquest no es podrà alterar ni modificar pel que fa a la forma i al color. La imatge corporativa del concert i la seva reproducció mitjançant cartells, fulletons i programes de mà anirà a càrrec de l'Ajuntament de Barcelona. Tots els elements gràfics per a suports de comunicació, i posteriors impressions, hauran de ser prèviament aprovats pel/la responsable del Departament de Promoció de la Gent Gran i pel Departament de Comunicació de l'Àrea de Cultura, Educació, Esports i Cicles de Vida de l'Ajuntament de Barcelona. 5 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 14 de novembre del 2024 CSV: 13c5b63b7c5a7acb Partitures i àudios: L'Auditori produirà i penjarà al seu web els materials musicals que els cantaires necessiten per fer els assajos i preparació del concert (partitures, lletres i àudios musicals). Xarxes socials: Es difonen materials gràfics (fotos i vídeos) del projecte a través d'Instagram i Facebook. D'aquesta manera s'aconsegueix compartir el concert amb les famílies, els amics i coneguts i amb la ciutadania. Gràcies a l'ús de les noves tecnologies i de les xarxes socials és possible compartir i intercanviar idees i valors, generar i aportar opinions, apropar-se més les persones i implicar a joves en el marc del concert. Les xarxes socials actives del CANTA GRAN! són: Facebook del Concert: https://www.facebook.com/ConcertNadalGentGran Twitter del Concert: https://twitter.com/ConcertNadalGG Instagram: @CantaGran Es posarà a disposició una persona "community manager", la qual, sota unes premisses i calendari pre-establert, dinamitzarà, escamparà, viralitzarà i dimensionarà el projecte, amb un proposta anual. 4. Seguiment i avaluació: S'haurà de dur a terme un seguiment de tot el procés de treball del projecte, recollint i enregistrant dades de tipus qualitatives i quantitatives. Com a producte d'aquest seguiment caldrà elaborar una memòria final amb el recull de dades esmentat; aquesta avaluació final s'haurà de presentar durant el mes de gener de l'any següent de la celebració de cada CANTA GRAN!. Audiovisuals Com a part de la producció i com a eina de seguiment i avaluació, el Departament de Promoció de la Gent Gran de l'Ajuntament de Barcelona produirà un audiovisual que inclogui la gravació de tot el concert i un resum del mateix per publicar-los a les xarxes socials de l'Ajuntament de Barcelona. I també realitzarà un reportatge fotogràfic professional per a publicar a les xarxes i mitjans del mateix Ajuntament de Barcelona. 5. Accessibilitat: És una tasca fonamental en el desenvolupament del CANTA GRAN! garantir l'accessibilitat. Per aquest motiu, l'Auditori vetllarà perquè es prenguin i es desenvolupin les mesures següents: - Generar tota la documentació per a comunicats, en paper i per correu electrònic, en lletra Arial 12 i destacar la informació amb lletra negreta. 6 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 14 de novembre del 2024 CSV: 13c5b63b7c5a7acb - Comprovar en cada fase de les gestions i de la secretaria les persones que tenen mobilitat reduïda i/o van en cadira de rodes, per tal de poder preparar i activar els dispositius i protocols de l'Ajuntament de Barcelona i de l'Auditori de cara a la seva participació presencial. - Projectar els subtítols durant el concert. 6. Servei d'infermeria: Els serveis d'infermeria de l'Auditori estaran disponibles per als cantaires i per a l'equip musical, tècnic i d'organització durant els assajos. El dia del concert, el servei d'infermeria de l'Auditori de Barcelona estarà disponible per al públic assistent, per als cantaires i per a l'equip musical, tècnic i d'organització. Quart: Recursos humans i materials 1. L'Auditori farà les gestions necessàries per disposar dels recursos humans necessaris per a la realització i la consecució de cadascuna de les fases detallades anteriorment: - Personal professional per a la secretaria tècnica: o Gestió de comunicacions i trameses informatives o Servei de consultes durant diferents fases de l'any o Inscripcions i seguiment o Gestió de les 2.000 invitacions - Personal de suport durant els quatre assajos i el concert anual: o Personal de suport en cada assaig: coordinació, lliurament de documentació per als i les cantaires, muntatge / desmuntatge de la senyalització. o Reforç de personal per al lliurament de les invitacions dels i les cantaires (3r assaig). o Dispositiu humà de 6 persones de suport amb diferents funcions i 2 persones coordinadores per al dia del concert. Personal tècnic per al muntatge/desmuntatge del dispositiu i material a l'exterior de l'Auditori el dia del concert. - Personal tècnic per a assajos i concert: o Personal tècnic de so o Personal tècnic d'il·luminació o Personal tècnic de vídeo o Persona per projectar els subtítols o Tècnics/iques de muntatge/desmuntatge de la maquinària i backline o Tècnics/iques per a la confecció dels riders de so i de llums o Personal de servei d'acomodació o Serveis de neteja, seguretat o Servei d'infermeria. o Servei de guarda-roba per al dia del concert - Personal responsable de la coordinació: 7 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 14 de novembre del 2024 CSV: 13c5b63b7c5a7acb o Coordinació dels serveis de l'Auditori o Coordinació del projecte musical o Coordinació de la secretaria tècnica o Figures de coordinació i regidoria en cada assaig i concert 2. L'Auditori serà el responsable de garantir el subministraments de materials i equips, no musicals, necessaris per a l'acompanyament i suport de les corals, les persones cantaires i el públic assistent: - Aigües per a les persones cantaries per a cada assaig i per al concert. - Materials específics com materials d'oficina, suports per a la senyalització i rètols. - Obsequi per al dia del concert: pels artistes solistes, la direcció musical del projecte i la direcció d'escena. Cinquè.- Compromisos econòmics Als efectes del present Conveni de col·laboració interadministrativa, el cost del CANTA GRAN! 2024, 2025, 2026 i 2027 inclou l'organització, secretaria tècnica i producció, amb les activitats associades descrites en la clàusula tres i els recursos definits a la clàusula quatre d'aquest conveni. Les parts es comprometen a realitzar les aportacions que es detallen a continuació: la despesa anual total del projecte CANTA GRAN! és de 115.626,22€, amb el detall dels diferents conceptes especificitats en el Pla de Viabilitat del projecte. En relació a aquesta quantitat, l'Ajuntament de Barcelona aporta la quantitat de 75.000,00 € i el Consorci de l'Auditori i l'Orquestra 40.626,22 €. L'aportació de l'Ajuntament de Barcelona és de 300.000,00 euros, a raó de 75.000,00 euros per a cada exercici de vigència del present conveni, 2024, 2025, 2026 i 2027, tots ells amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0800 46751 23231 del pressupost corresponent, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els exercicis pressupostaris posteriors al present, per tal de contribuir a les despeses especificades al Pla de treball, i el Consorci de l'Auditori assumirà la resta de la despesa per import de 162.504,88 euros, a raó de 40.626,22 euros per a cada exercici de vigència del present conveni, 2024, 2025, 2026 i 2027, de conformitat amb la memòria d'actuació que consta a l'expedient. Pressupost anual pels anys 2024, 2025, 2026 i 2027: AJUNTAMENT L'AUDITORI TOTAL Projecte musical 38.586,60 € 22.069,55 € 60.656,15 € lloguer sales i serveis L'A 24.294,89 € 2.845,18 € 27.140,07 € Secretaria i impressions, logística, 12.118,51 € 15.711,49 € 27.830,00 € producció Total 75.000,00 € 40.626,22 € 115.626,22 € 8 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 14 de novembre del 2024 CSV: 13c5b63b7c5a7acb En cas de no realitzar-se el concert anual objecte d'aquest conveni en alguna de les edicions previstes (2024, 2025, 2026 i 2027), les aportacions econòmiques de l'exercici corresponent seran retornades a cadascuna de les parts. Sisè.- Obligacions i compromisos de les parts El Consorci de l'Auditori de Barcelona es compromet i s'obliga a: • Dur a terme les activitats derivades de l'objecte del conveni i facilitar la informació amb la suficient antelació. • Facilitar i posar a l'abast els professionals que intervinguin en les activitats a desenvolupar. • Aportar els recursos tècnics i materials necessaris per a la consecució dels objectius del projecte. • Fer constar el logotip de l'Ajuntament de Barcelona en totes les activitats de difusió que es derivin de la promoció de l'activitat, no només de la promoció del concert que es fa anualment a Barcelona sinó també de tots els concerts i activitats que es facin a la resta del territori de Catalunya o l'Estat. L'Ajuntament de Barcelona, mitjançant el Departament de Promoció de la Gent Gran, es compromet i s'obliga a: • Fer servir els mitjans propis de difusió de la Corporació per donar a conèixer l'activitat. • Fer el seguiment i la supervisió del desenvolupament de l'activitat a través dels serveis tècnics del Departament de Promoció de la Gent Gran de l'Ajuntament de Barcelona en funció del calendari establert, per a garantir el compliment dels objectius en els terminis fitxats. • Col·laborar tècnicament amb el Consorci per fer extensible i promocionar la participació en el programa. • Participar en el procés de selecció de les composicions. Setè.- Protecció de dades Les dades de les persones signants del conveni seran tractades per l'altra part en qualitat de Responsable del Tractament en el sentit de l'article 4.7 del Reglament General de Protecció de Dades (Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016). La finalitat del tractament serà gestionar el procediment i les actuacions que se'n derivin. La legitimació del tractament es fonamentarà en el compliment de les relacions entre ambdues parts. Es podran publicar dades de les parts d'acord amb la normativa de transparència i de contractes del sector públic. Per a l'exercici dels drets reconeguts en el Reglament General de Protecció de Dades (accés a les dades, rectificació, supressió, sol·licitar la limitació del tractament i oposició) la persona interessada es podrà dirigir en qualsevol moment a l'altra part a l'adreça que figura en l'encapçalament d'aquest conveni. 9 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 14 de novembre del 2024 CSV: 13c5b63b7c5a7acb Ambdues parts compliran el Reglament General de Protecció de Dades i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i Garantia de Drets Digitals, en relació amb les dades personals dels interlocutors o representants amb qui es relacionaran. Ambdues parts respectaran el caràcter confidencial d'aquella informació que per la seva pròpia naturalesa hagi de tenir caràcter reservat, informació a la que tinguin accés en l'execució del conveni. Aquest deure es mantindrà amb posterioritat a la resolució de la mútua relació. Vuitè.- Seguiment i avaluació de l'activitat conjunta Per al seguiment d'aquest conveni específic es constitueix una Comissió integrada per dos membres de cadascuna de les entitats signants. Seran membres de la Comissió: Per part del Consorci de l'Auditori de Barcelona : - La cap del Servei Educatiu de L'Auditori - La tècnica del Servei Educatiu de L'Auditori Per part del Departament de promoció de la Gent Gran : - El/La cap del Departament - El/La tècnica del Departament La Comissió Tècnica s'encarregarà del seguiment de les previsions del present Conveni de col·laboració interadministratiu i elaborarà un informe valoratiu de l'operació conjunta i de les millores a introduir en operacions similars. Totes les persones membres de la Comissió Tècnica tindran veu i vot. Totes les persones membres de la Comissió Tècnica tindran una persona substituta. A les reunions de la Comissió podran assistir-hi altres persones, quan així ho acordin les parts, en cas d'estimar- ho convenient per al desenvolupament de les reunions, amb veu però sense vot. La Comissió Tècnica queda habilitada per introduir les millores que consideri oportunes per al desenvolupament de les activitats previstes en el marc que estableix el present Conveni de col·laboració interadministratiu. La Comissió Tècnica farà el seguiment econòmic de l'activitat objecte del conveni, i en el cas que es produeixi algun desajust (ja sigui per la disminució de costos o bé per algun petit increment no previst) determinarà la forma de compensació o liquidació econòmica entre les parts. Novè.- Règim de modificació Qualsevol modificació que alteri les obligacions establertes en aquest conveni s'haurà de fer amb el consentiment d'ambdues parts i per escrit, mitjançant el corresponent annex o addenda de modificació, la qual s'haurà d'ajustar al que estableix la Llei 26/2010, de 2 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les Administracions Públiques de Catalunya, i a la llei 40/2015, d'1 d'octubre, del Règim Jurídic del Sector Públic. 10 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 14 de novembre del 2024 CSV: 13c5b63b7c5a7acb El president del Consorci confereix a la gerència del Consorci la facultat per signar les addendes i els annexos derivats del present conveni informant a la comissió executiva en la següent sessió que celebri. Desè.- Vigència del conveni i causes i conseqüències d'extinció Aquest Conveni de col·laboració entrarà en vigor en el moment de la seva signatura i finalitzarà el 31 de desembre del 2027. En el cas que la data de signatura no sigui coincident, es prendrà com a data d'entrada en vigor l'ultima dels representants legals. El present conveni s'extingirà per les causes que s'indiquen a continuació: a) El mutu acord entre les parts, que s'instrumentarà per escrit. b) La impossibilitat sobrevinguda, legal o material, de fer efectiu el que s'ha acordat. c) L' incompliment manifest de les seves clàusules per qualssevol de les parts. d) Per les causes generals establertes en la legislació vigent. Onzè.- Obligacions de transparència, accés a la informació pública i bon Govern L'Auditori i l'Ajuntament de Barcelona, en compliment d'allò establert en la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, a la qual estan subjectes, publicaran a les seves pàgines web respectives (https://governobert.bcn.cat/ pel que fa a l'Ajuntament de Barcelona i http://www.auditori.cat pel que fa a l'Auditori) les dades relatives al present conveni (data, parts, objecte, drets i obligacions principals i vigència), per la qual cosa les entitats es donen per informades. Dotzè.- Caràcter del Conveni La naturalesa d'aquest conveni és administrativa i es regeix per allò que disposa la normativa d'aplicació, i concretament el Capítol VI del Títol Preliminar de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic; els Capítols I i II del Títol IX de la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya i d'altres preceptes d'aplicació. Tretzè.- Interpretació i jurisdicció Les qüestions litigioses que derivin de l'aplicació del present conveni es resoldran de mutu acord entre les parts a través de la Comissió de seguiment i, en el seu defecte, seran competents per resoldre les qüestions que puguin sorgir de la interpretació, compliment i efectes del present conveni els Tribunals de la Jurisdicció contenciosa administrativa de la ciutat de Barcelona, sense perjudici d'allò previst per la llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa. I, en prova de conformitat, les parts signen el present conveni per mitjans electrònics i acorden i convenen que en el cas que la data de signatura no sigui coincident, es prendrà com a data de formalització l'ultima dels representants legals. Segueixen les signatures de les persones intervinents, la darrera de les quals és de data 8 de novembre de 2024. Sra. Eugènia Gay Rossell, Presidenta del Consorci de l'Auditori i Orquestra 11 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 14 de novembre del 2024 CSV: 13c5b63b7c5a7acb Sra. Marta Salamero García, secretària delegada del Consorci de l'Auditori i Orquestra. Sr. Josep Lluís Franco Rabell, regidor de Pla de Barris, Educació i Gent Gran de l'Ajuntament de Barcelona. Sr. Jordi Cases i Pallarès, secretari general de l'Ajuntament de Barcelona. 12 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007