Institut Municipal de Mercats de Barcelona ANUNCI APROVACIÓ INICIAL DE LES BASES PARTICULARS REGULADORES DE SUBVENCIONS DESTINADES A LES ASSOCIACIONS DE VENEDORS DELS MERCATS MUNICIPALS DE BARCELONA I CONVOCATÒRIA PER A L’ANY 2024 La Presidenta de l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona ha resolt en data 5 de juny de 2024: APROVAR les bases particulars reguladores de subvencions destinades a les Associacions de Comerciants dels mercats municipals de Barcelona que consten a l’informe proposta del Departament d’Administració, obrant a l’expedient, que s’incorpora a aquesta resolució a efectes de la seva motivació. SOTMETRE les bases particulars a informació pública durant un termini de vint dies hàbils amb anunci al BOP i una ressenya a la Gaseta Municipal. En cas que no es presentin al·legacions, quedaran definitivament aprovades sense més tràmit. AUTORITZAR la despesa per import de 460.000 euros amb càrrec a l’aplicació 489.14 del pressupost de 2024. APROVAR la convocatòria per a l’any 2024 assenyalant que el termini per presentar les sol·licituds i la documentació corresponent serà de vint dies hàbils comptats des de la publicació de l’anunci d’aquesta resolució al BOP i en les condicions previstes a les Bases particulars. ANNEX BASES PARTICULARS REGULADORES DE LES SUBVENCIONS DE L’IMMB DESTINADES A LES ASSOCIACIONS DE COMERCIANTS DELS MERCATS MUNICIPALS DE LA CIUTAT DE BARCELONA PER A L’ANY 2024 1. Objecte i àmbit d’aplicació. Les presents bases particulars tenen per objecte regular la convocatòria i concessió de subvencions, mitjançant concurrència pública, i estan destinades a les associacions de venedors dels mercats municipals de la ciutat de Barcelona, sempre i quan no estiguin gaudint d’altres línies de suport específiques de l’Institut de Mercats mitjançant la compensació de serveis per a l’any 2024. L’objecte de la convocatòria és, per una banda, proporcionar un suport econòmic per fer front a les despeses de gestió ordinàries dels seus equipaments, i per altra, impulsar altres accions i mesures de dinamització comercial, possibilitant que el mercat es consolidi com a element essencial del motor social dels barris des d’una vessant comercial i d’activitat econòmica. Respecte la línia de servei a domicili, està reservada únicament per a aquells mercats que iniciïn en aquest exercici la prestació de servei a domicili amb una empresa d’inserció social. Aquestes despeses seran sempre referents a l’any 2024, i amb una data màxima de realització de 31 de desembre de 2024. B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 11-6-2024 CVE 202410104853 Pàg. 1-10 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona 2. Procediment de concessió. Per a l’atorgament de les subvencions regulades en aquestes bases i convocatòria s’utilitzarà el procediment de concurrència publica, d’acord amb la Normativa reguladora de les subvencions aprovada pel Consell Plenari de l’Ajuntament de Barcelona en sessió de 17 de desembre de 2010 i publicat al BOP Barcelona de 4 de gener de 2011. 3. Requisits 3.1. Beneficiaris: Tindran la consideració de beneficiaris de les subvencions a les quals fa referència aquesta convocatòria les associacions de venedors i comerciants dels mercats municipals de Barcelona que, d’acord amb allò establert a la Base 1, hauran de complir els següents requisits: a) Estar legalment constituïdes i actives. b) Haver justificat, en el termini previst, qualsevol subvenció anteriorment atorgada per l'Ajuntament de Barcelona i/o les seves entitats municipals o, si s’escau, haver procedit al retorn i devolució a l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona de la quantitat del pagament ja rebut relatiu a la part finalment no justificada correctament i requerida pel mateix Institut. c) Trobar-se, en el moment de l’abonament, al corrent de les obligacions tributàries i fiscals i de reintegrament amb l'Ajuntament de Barcelona i l'Agencia Estatal d’Administració Tributària, així com també amb la Seguretat Social i la resta d'administracions. d) No haver estat objecte de sancions administratives fermes ni de sentències fermes condemnatòries per haver exercit o tolerat pràctiques discriminatòries per raó de sexe o de gènere, segons Llei 17/2015 d'Igualtat efectiva de dones i homes. 3.2. Conceptes:  Els conceptes objecte de la sol·licitud de la subvenció per a despeses generals són aquells referent a despeses ordinàries relacionades amb la gestió de l’equipament així com també aquelles específiques que tinguin relació amb accions, material o serveis extraordinaris.  Els conceptes relatius a la reactivació comercial, són aquells referits a les accions a desenvolupar durant aquest exercici 2024 i destinades a l’impuls comercial del mercat mitjançant accions concretes materialitzades en diverses formes d’expressió (tallers de cuina, activitats infantils, promocions temporals, publicitat, dinamització, etc...).  Com sigui que hi ha alguns mercats municipals que volen incorporar al seu equipament la prestació de servei a domicili, podran sol·licitar també i només per primera vegada la subvenció corresponent a aquest concepte, segons les condicions recollides en l’apartat 9 d’aquestes bases. B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 11-6-2024 CVE 202410104853 Pàg. 2-10 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona 4. Presentació de sol·licituds: 4.1. El termini i la forma El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 (vint) dies hàbils, a comptar des de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria al BOP Barcelona. Qualsevol sol·licitud presentada fora d’aquest termini no serà admesa a tràmit i, en conseqüència, rebutjada per extemporània. Pel cas que es presentin al·legacions durant el termini d’exposició pública d’aquestes Bases i Convocatòria, el termini de 20 dies començarà a comptar des de la publicació de la resolució d’aprovació definitiva al BOP Barcelona. Els formularis de sol·licitud i de presentació de despeses generals es podran descarregar de la web de l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona http://www.mercatsbcn.cat/. Les sol·licituds aniran dirigides a l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona, i s’hauran de presentar únicament en format electrònic a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Barcelona. El tràmit s’iniciarà clicant “instància genèrica (inici del tràmit on line)” i és necessari disposar de certificat electrònic. L’adreça web és https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/ca/registre-electronic. 4.2. La sol·licitud S’han de presentar els documents següents degudament complimentats i signats: Document bàsic 1: INSTÀNCIA DE SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ: En aquest document, s’haurà d’indicar les dades generals que fan referencia a la sol·licitud de la subvenció. És obligatori incloure el correu electrònic on s’adreçaran totes les notificacions objecte de la convocatòria. Documentació a annexar: s’adjuntarà obligatòriament la documentació que es detalla a continuació: o Model ANNEX COMPTES on es resumiran els conceptes relatius a les despeses i ingressos 2023 on s’hauran d’especificar aquelles despeses que podran ser objecte de subvenció, un cop contrastat amb el document de tancament de comptes 2023, també aportat (1) o Còpia del tancament de comptes de l’any 2023 (1) o Còpia del pressupost per l’any 2024 (1) o Còpia de l’acta de la reunió d’aprovació dels comptes de l’exercici 2023 i del pressupost de 2024 (1) o Certificat bancari amb el número IBAN del compte corrent on es realitzarà l’ingrés de la subvenció B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 11-6-2024 CVE 202410104853 Pàg. 3-10 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona o Declaració signada per l’òrgan competent de la persona sol·licitant en relació a: (2)  Si es recupera/compensa, o no, dels impostos indirectes,  S’ha justificat, en el termini previst, qualsevol subvenció anteriorment atorgada per l'Ajuntament de Barcelona o qualsevol dels seus organismes autònoms o entitats amb participació municipal  S’està legalment constituïda i activa Aquelles peticions que no aportin inicialment tota la documentació recollida en aquest apartat i tampoc la facilitin en els requeriments posteriors dins de termini, tal com es recull en l’apartat 5.2, no podran ser objecte de valoració i es declararan inadmeses per manca de compliment dels requisits formals imprescindibles o, dit d’altra manera, una mera descripció de la acció o projecte que es pretén dur a terme, sense la inclusió de la informació considerada imprescindible per a la seva valoració, comportarà la seva inadmissió. El fet de presentar la sol·licitud implica l’acceptació de la realització de les comunicacions previstes en aquesta convocatòria per part de l’Administració, sempre al correu electrònic que necessàriament ha d’indicar el sol·licitant. 5. Procediment de concessió 5.1. Admissió de sol·licitud: un cop presentats els documents recollits en l’apartat anterior, es comprovarà que s’ajusten als requisits recollits en els apartats 3.1 i 4.2 d’aquestes bases. En el cas que es detectin errors materials en els documents presentats, es requerirà mitjançant correu electrònic que en un termini màxim de 10 dies a partir d’aquesta comunicació s’esmenin, d’acord amb el que preveu l’art. 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, per la qual s’aprova el règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú. En cap cas s’admetrà la substitució d’aquells documents ja presentats. 5.2. Valoració de la sol·licitud: es procedirà a la valoració de les sol·licituds presentades d’acord amb els criteris establerts en l’apartat 9 d’aquestes bases i d’acord amb les dades annexades a la sol·licitud en el procés de presentació, per tal que l’òrgan instructor, que és la Direcció d’Administració General de l’IMMB, emeti la resolució provisional corresponent. (1) En cas que algunes associacions no hagin celebrat la reunió d’aprovació de comptes en el moment de la presentació de les sol·licituds, es podrà annexar una declaració responsable del President o Presidenta de l’associació que doni validesa amb caràcter provisional a la documentació aportada. La documentació substituïda per aquest document es farà arribar a l’Institut posteriorment i segons el que es recull en l’apartat 7.2 d’aquestes bases. (1) (2) D’aquests dos documents hi ha formularis penjats a la web de mercats www.mercatsbcn.cat B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 11-6-2024 CVE 202410104853 Pàg. 4-10 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona 5.3. Resolució provisional: l’òrgan instructor formularà la proposta de resolució provisional, que elevarà a la presidència de l’Institut. El dia següent de la publicació de la resolució provisional al Butlletí Oficial de la Província s’obrirà un termini de deu (10) dies hàbils per presentar les al·legacions que considerin oportunes. Les al·legacions s’hauran de presentar únicament per mitjans telemàtics. La competència per a l’estimació i desestimació d’al·legacions, així com per a l’atorgament i denegació definitius, correspon a la Presidència de l’IMMB, sens perjudici de la seva delegació a favor de la gerència. 5.4. Resolució definitiva: El fet que els sol·licitants interessats no presentin al·legacions en el termini recollit en l’apartat anterior, suposa que hi estan conformes, i la resolució provisional es podrà elevar a definitiva. Aquest supòsit restarà condicionat, si escau, a la presentació de la documentació acreditativa que s’hagi pogut indicar en la publicació de la resolució provisional o que s’hagi requerit a l’interessat. La resolució definitiva no posa fi a la via administrativa, contra la qual els interessats podran interposar recurs d’alçada davant l’Alcaldia en el termini d’un mes. La notificació de la resolució definitiva s’efectuarà mitjançant publicació en el Butlletí Oficial de la Província. Un cop se’n tingui constància es publicarà en el tauler d’edictes electrònic i a la web de l’Institut Municipal de Mercats http://www.mercatsbcn.cat/ 6.1 Crèdit pressupostari i Import màxim a subvencionar L’import de la convocatòria s’imputarà a l’aplicació pressupostària 489.14 del pressupost de l’IMMB per a l’any 2024, amb un import màxim inicial de 460.000 euros (quatre-cents seixanta mil euros). La quantia de la subvenció atorgada no podrà ultrapassar, en cap cas, el 50% (cinquanta per cent) de la despesa total de l’import final justificat, d’acord amb l’art. 2.5. de la Normativa general reguladora de les subvencions de l’Ajuntament de Barcelona, aprovada per Acord del Plenari del Consell Municipal de data 17 de desembre de 2010. En cas que la totalitat de subvencions atorgades per a despeses generals i reactivació comercial excedeixin el màxim del crèdit pressupostari inicial assignat, s’ajustarà el percentatge de subvenció de forma proporcional a la baixa fins a ajustar-ho al disponible. 7. Conceptes subvencionables: Seran subvencionables: Totes aquelles despeses que s’ajustin a la naturalesa del que es recull en l’apartat 3.2 d’aquesta convocatòria i que estiguin recollides en el document ANNEX COMPTES que es B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 11-6-2024 CVE 202410104853 Pàg. 5-10 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona detalla a l’apartat 4.2 d’aquestes bases. L’aplicació dels criteris d’atorgament es basaran en els conceptes inclosos en aquest document que s’han de correspondre amb la resta de documentació aportada pels sol·licitant pel que fa al tancament de comptes i sempre i quan no ofereixi dubte la seva interpretació. No seran subvencionables: - Aquelles despeses on figuri un nom de persona física o jurídica que no permeti identificar el tipus de producte o servei motiu de la factura. - Aquelles despeses identificades genèricament com a varis, diversos, etc... - Aquelles despeses referents a premis, regals, despeses de representació, etc... - Aquelles despeses relacionades amb taxes, tributs o impostos, donat que per la seva pròpia naturalesa no poden ser objecte de subvenció. En aquest supòsit es troben també inclosos els imports corresponents als cànons d’aquest Institut. - Aquelles despeses relacionades amb el servei a domicili, únicament en aquells mercats que ja tenen atorgada subvenció nominal per aquest concepte - Aquelles que no quedin reflectides per les associacions en l’apartat de despeses subvencionables del document ANNEX COMPTES aportat amb la sol·licitud. 8. Obligacions dels beneficiaris/es. • Cal que la persona jurídica o física beneficiaria accepti la subvenció amb la finalitat de complir les condicions fixades per aprovar-la. Pel cas que no es digui res al respecte, s’entendrà l’acceptació de la subvenció en els termes de la resolució provisional, que s’elevarà a definitiva a tots els efectes. • L'atorgament de les subvencions s'ha d'ajustar al regim d'incompatibilitats vigent, tenint en compte les vinculacions derivades del dret comunitari europeu. • Acreditar l’execució de les despeses generals que fonamenta la concessió de la subvenció. • Acceptar i complir la normativa aprovada per l'Ajuntament i la resta de la normativa aplicable. • Acreditar, amb anterioritat a l'atorgament definitiu de la subvenció, que es troba al corrent de les seves obligacions tributàries amb l'Ajuntament, l'Agencia Estatal d'Administració Tributària i la Seguretat Social. • Haver justificat qualsevol subvenció anteriorment atorgada per l'Ajuntament i les seves entitats municipals, un cop exhaurits els terminis. • Comunicar a l'IMMB qualsevol alteració significativa que es produeixi després de l'atorgament i durant el període d’execució del projecte (presentant la deguda reformulació del projecte i/o reintegrant els fons rebuts en el cas de la suspensió de l'activitat i/o, en el cas que sigui necessària, la renúncia corresponent). • Justificar l'activitat realitzada i l’aplicació dels fons rebuts dins dels terminis establerts, així com la realització de l'activitat i el compliment de la finalitat que determina la concessió de la subvenció. • Col·laborar en les actuacions de comprovació i informació que facin el sector d’actuació o districte tutor de la subvenció. • Disposar de la documentació comptable que puguin exigir els òrgans de fiscalització i facilitar-la per garantir-ne les facultats d’inspecció i control. B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 11-6-2024 CVE 202410104853 Pàg. 6-10 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona • Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, mentre puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i control. • Declarar les subvencions rebudes de l'Ajuntament i les seves entitats municipals o d'altres administracions o ens públics en els darrers dotze mesos. • Declarar quin règim d'IVA li és aplicable. • Donar compliment a la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern en els termes en què li sigui aplicable. • Comunicar a l'IMMB i de la forma i en el moment que es determini, d'acord amb la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació publica i bon govern, la informació relativa a les retribucions de llurs òrgans de direcció o administració, a fi i efecte de fer-les públiques. • Declarar no haver estat mai objecte de sancions administratives fermes ni de sentències fermes condemnatòries per haver exercit o tolerat pràctiques discriminatòries per raó de sexe o de gènere i segons Llei 17/2015 d'Igualtat efectiva de dones i homes. Les Associacions beneficiàries de subvencions restaran sotmeses a les responsabilitats i al règim sancionador que estableix la normativa. L'Ajuntament i les entitats municipals que participin en la convocatòria quedaran exempts de les responsabilitats civils, mercantils, laborals o de qualsevol altra mena derivades de les actuacions a que quedin obligades les persones jurídiques o físiques beneficiàries. 9. Criteris d’atorgament de la subvenció. 9.1.- La subvenció per despeses generals podrà arribar com a màxim al 10% (deu per cent) de l’import de les despeses de l’any 2023 relacionades en el document ANNEX COMPTES i detallat a banda en el tancament de comptes de l’entitat, que inclouen tant les associades al seu edifici i instal·lacions, (neteja, conservació, vigilància del mercat, personal a càrrec de l’associació...) com les destinades a la dinamització i activació comercial (campanyes comercials, activitats de dinamització, etc.) Els conceptes objecte d’aquest càlcul estaran condicionats per les especificacions incloses en l’apartat 7 d’aquesta convocatòria. L’import de la subvenció pel conjunt de totes aquestes despeses té un límit màxim de 20.000€ (vint mil euros) en total per entitat. 9.2.- Amb caràcter addicional i compatible amb l’import que pertoqui segons disposa l’apartat anterior, però només en el cas de mercats que es trobin en situació de trànsit per transformació física de gran calat, ja sigui en la part inicial, durant l’execució, o en la part final a la mateixa, rebran una quantitat fixa i lineal fins a un màxim de 10.000 € (deu mil euros). S’entenen exclusivament inclosos en aquests supòsit els mercats següents: Abaceria, Estrella, Horta, Montserrat i Sagrada Família, on es dóna la circumstància que ja s’estan executant els projectes de remodelació i encara no han finalitzat o que tenen el projecte executiu aprovat o en fase de licitació dins aquest exercici. B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 11-6-2024 CVE 202410104853 Pàg. 7-10 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona 9.3 D’altra banda, per a aquells mercats que en el present exercici hagin iniciat el servei de repartiment a domicili per als seus clients amb una empresa d’inserció social, i només per una vegada, s’atorgarà una subvenció de 7.000€ independentment del preu total anual del servei contractat. Per als exercicis successius a aquest, es valorarà la inclusió d’aquest servei i ajut en les subvencions nominals que aquest Institut ja atorga a altres mercats per aquest concepte. 10. La justificació i el control. Els beneficiaris, una vegada finalitzada l’actuació presentaran, si s’escau, aquella documentació requerida en l’apartat 4.2 que hagués estat substituïda per la declaració responsable. Pel que fa a la presentació de les factures i comprovants objecte de la subvenció la data límit per procedir a la justificació serà el 28 de febrer de 2025. La justificació fora de termini comportarà l’anul·lació total o parcial de la subvenció. L’IMMB podrà comprovar, en qualsevol moment i pels mitjans que cregui oportuns, el destí de les quantitats atorgades en relació amb les seves finalitats. El perceptor de la subvenció haurà de donar lliure accés a la comptabilitat de l'entitat (llibres i registres comptables). La justificació de l’actuació es durà a terme mitjançant la presentació de la documentació que es recull a continuació, fent servir els mateixos mitjans que els emprats per a la presentació de la sol·licitud: - Relació detallada de les factures abonades segons model annex 3, que figura a la web de l’Institut, on constarà les factures que corresponguin a cada despesa, o el seu equivalent en format simplificant, que ha de contenir el número de factura, el concepte, el proveïdor i la data de pagament. - Còpia de les factures abonades, així com el seu comprovant d’ingrés. - En cap cas s’acceptaran tiquets de compra o documents il·legibles L’import a justificar inicialment en la data indicada serà el corresponent al doble de la quantitat atorgada a cada entitat i sempre referenciat a totes les despeses incloses com subvencionables a l’ANNEX COMPTES. No serà vàlida la justificació que no tingui factures associades a cada concepte sobre el qual s’ha sol·licitat subvenció. No obstant això, les entitats hauran de disposar de les factures i comprovants que justifiquin la totalitat de l’import inclòs al document ANNEX COMPTES com a base per al càlcul de l’import atorgat i sobre el qual s’ha aplicat el percentatge recollit en el punt 9.1. Aquesta documentació podrà ser reclamada en qualsevol moment per l’Administració per realitzar les pertinents comprovacions 11. Pagament de la subvenció. En aplicació de les mesures previstes al Decret d’Alcaldia de 22 d’abril de 2020, el pagament de la subvenció es durà a terme un cop dictada la resolució. Aquest abonament es farà mitjançant transferència bancària al número IBAN de compte bancari que el beneficiari hagi B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 11-6-2024 CVE 202410104853 Pàg. 8-10 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona assenyalat en la documentació presentada amb la sol·licitud de la subvenció, segons recull l’apartat 4.2. Cada associació haurà de procedir a la correcta i íntegra justificació de les despeses realitzades en els termes i condicions que estableix la Base 11 anterior. L’incompliment de la seva correcta justificació obligarà al retorn de la part proporcional que correspongui, en funció de l’import de despeses finalment no realitzades i/o no justificades correctament en la forma que aquestes mateixes Bases exigeixen. El seu no retorn serà causa d’incompatibilitat a l’hora de percebre altres subvencions atorgades per l’IMMB i/o l’Ajuntament de Barcelona, en el present o futurs exercicis. 12. Modificacions i/o anul·lacions de la resolució d’atorgament de la subvenció. Les causes de modificació i/o anul·lació de la resolució d’atorgament de la subvenció seran qualsevol de les previstes als articles 12 i 13 de la Normativa reguladora de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona, (Butlletí Oficial de la Província de Barcelona del 4 de gener de 2011), sens perjudici del previst en aquestes bases particulars i convocatòria, així com en la normativa general reguladora de les subvencions. 13. Mitjans de notificació dels actes i resolucions del procediment Tots els actes i resolucions del procediment es notificaran mitjançant la publicació al BOP de Barcelona. Sens perjudici de l’anterior, no seran objecte de publicació i es notificaran per mitjans electrònics, a l’adreça de correu facilitada pels beneficiaris, els requeriments de subsanació de documentació. 14. Normativa aplicable i jurisdicció competent 14.1 En tot allò no previst en les presents bases específiques i en la corresponent convocatòria, serà d’aplicació allò previst a la “Normativa reguladora de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona”, publicada al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona del 4 de gener de 2011; el Decret d’Alcaldia S1/D/2020-463 de 22 d’abril; la Llei 3/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals i la normativa de règim local aplicable (Llei 7/1985, DL2/2003 i Llei 22/1998). 14.2 Seran competents per a conèixer de les controvèrsies que puguin concórrer, els jutjats i tribunals de la jurisdicció contenciosa administrativa. RECURSOS. Contra l’aprovació inicial de les Bases de les subvencions, atès que és un acte de tràmit no qualificat, no procedeix la interposició de recurs. Contra la convocatòria podeu interposar recurs d’alçada davant l’Alcaldia, en el termini d’un mes comptat des de la publicació d’aquesta anunci al BOPB. En cas d’interposar recurs B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 11-6-2024 CVE 202410104853 Pàg. 9-10 https://bop.diba.cat A Institut Municipal de Mercats de Barcelona d’alçada, si no rebeu la notificació de la seva resolució en el termini màxim de tres mesos, s’entendrà desestimat per silenci administratiu i podreu interposar, en el termini de sis mesos, recurs contenciós administratiu davant els Jutjats del Contenciós Administratiu de la província de Barcelona, sens perjudici de presentar qualsevol altre recurs que tingueu per oportú. PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL D’acord amb el Reglament General de Protecció de Dades, us facilitem la informació bàsica sobre el tractament de les vostres dades personals. Podeu trobar tota la informació del tractament 334, que s’aplica a procediments en matèria de subvencions a l’enllaç: https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/ca/proteccio-de-dades?tractament=0334 Responsable del Tractament: Ajuntament de Barcelona, pl. Sant Jaume, 1, 08002 Barcelona. Gestionat per l’IMMB; Delegat de Protecció de Dades: podeu contactar-hi mitjançant l’enllaç: https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/ca/proteccio-de-dades/contacteu- amb-delegat-proteccio-dades , o per correu postal, dirigint-vos a av. Diagonal, 220, planta 4, 08018 Barcelona; Finalitat del tractament: gestió de la subvenció sol·licitada; Legitimació: exercici de poders públics; Drets de les persones: podeu exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició i limitació sobre les vostres dades, mitjançant l’enllaç: https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/ca/proteccio-de-dades/quins-drets-tinc- sobre-meves-dades.; Si no esteu satisfets amb el tractament de les vostres dades, podeu presentar una reclamació davant de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades: c. Rosselló, 214, 08008 Barcelona; Podeu trobar tota la informació de la nostra política de privacitat i protecció de dades a: https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/ca/proteccio-de- dades Barcelona, 7 de juny de 2024. Manel Armengol Jornet, secretari delegat. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) B Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Data 11-6-2024 CVE 202410104853 Pàg. 10-10 https://bop.diba.cat A