GASETA MUNICIPAL 24 de gener del 2025 CSV: 4c923a1234fdb9b5 Comissió de Govern – Acords ACORDS Comissió de Govern, sessió de 16 de gener de 2025. Aprovació de l'acta de la sessió de 9 de gener de 2025 Part Decisòria Propostes d'acord ÀREA D'URBANISME, TRANSICIÓ ECOLÒGICA, SERVEIS URBANS I HABITATGE Districte de Nou Barris 3. (24ru360) Aprovar definitivament, a l'empara del que estableixen la Disposició Addicional Cinquena apartat 4, b), del Text refós de la Llei d'urbanisme de Catalunya, aprovat pel Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, i l'article 36 i següents de la Llei 18/2007, de 28 de desembre, del dret a l'habitatge, la "Declaració d'Àrea de Conservació i Rehabilitació als carrers de la fase 9 (Ronda de la Guineueta Vella 30, 32, 34, 36, 38 i 40), fase 10 (Antonio Machado 1, Juan Ramón Jiménez 1 i 2, Ronda de la Guineueta Vella 4, 6, 18, 20 i 22) i fase 11 (Via Favència 1, 5, 13 i 17 i Víctor Jara 6) del barri de Canyelles", al Districte de Nou Barris, a Barcelona, d'iniciativa pública, en els termes que figuren al document de declaració d'àrea de conservació i rehabilitació de les finques indicades aprovat inicialment per la Comissió de Govern de 24 d'octubre de 2024 i de l'informe de l'Institut Municipal d'Urbanisme de 8 de gener de 2025, que figuren a l'expedient i que es donen per reproduïts a efectes de motivació. Publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i en un diari dels de més circulació de la província, a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Anuncis de l'Ajuntament ÀREA DE DRETS SOCIALS, EDUCACIÓ I CICLES DE VIDA Districte de Sarrià-Sant Gervasi 4. (001_24002241 L001) Adjudicar el contracte núm. 001_24002241L001, que té per objecte els serveis de gestió del Centre Cívic Can Castelló, dels Casals de Gent Gran Can Castelló, Can Fàbregas i Sant Ildefons i del Programa de Dinamització de Gent Gran del Districte a Esport3 Serveis Alternatius, SL, amb NIF B62068713, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de import 2.689.345,37euros IVA inclòs, dels quals 2.222.599,48 euros corresponen al preu net i 466.745,89 euros a l'IVA. Disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 655.572,98 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0605 D/22719/23232, un import (IVA inclòs) d'1.006.401,89 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0605 D/22719/23232, un import (IVA inclòs) d'1.027.370,50 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0605 D/22719/23232. Condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i 1 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 24 de gener del 2025 CSV: 4c923a1234fdb9b5 suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. Fixar l'import de la garantia definitiva en 111.129,97 euros. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Notificar el present acord als licitadors; publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE. Designar com a responsable del contracte a la Sra. Susana Andrés Sagrera, tècnica de la Direcció de Serveis a les Persones i al Territori. Alliberar la quantitat de 22.808,47 (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 5.559,95 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0605 D/22719/23232, un import (IVA inclòs) de 8.535,34 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0605 D/22719/23232, un import (IVA inclòs) de 8.713,18 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0605 D/22719/23232. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE PREVENCIÓ, SEGURETAT, CONVIVÈNCIA I RÈGIM INTERIOR 5. (2/2025) Convocar el lloc de treball de director/a de Serveis de Parc Públic de l'Institut Municipal de l'Habitatge i Rehabilitació de Barcelona (S 08026103). Publicar aquest acord, les bases que han de regir la convocatòria i l'annex a la Gaseta Municipal, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i al web de l'Ajuntament de Barcelona. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 6. (3/2025) Aprovar la modificació de l'organigrama de la Gerència de Promoció Econòmica, tal i com consta als annexos de l'expedient. Publicar aquest acord en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 7. (20244207) Adjudicar el contracte 001_24002503 que té per objecte el servei d'assistència telefònica a la demanda de trucades derivades del 112 per gestió d'emergències i gestió administrativa per a la Guàrdia Urbana i el Servei de Prevenció, Extinció d'incendis i Salvament, a la sala conjunta de comandament, d'acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques, i amb mesures de contractació pública sostenible, a l'empresa CONTACTNOVA SLU, amb NIF B36819456, per un import total d'1.705.631,00 euros (IVA inclòs), dels quals 1.409.612,40 euros corresponen al pressupost net del contracte i 296.018,60 euros en concepte d'IVA al 21%, i aplicant la reducció en els preus unitaris oferta del 8,36%, tot d'acord amb la resta de condicions que figuren a l'oferta presentada, donat que és l'oferta més avantatjosa i no incorre en valors anormals o desproporcionats. Disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 631.110,35 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/22719/13211, un import (IVA inclòs) de 790.248,82 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/22719/13612, un import (IVA inclòs) de 126.222,07 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/22719/13211, un import (IVA inclòs) de 158.049,76 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/22719/13612, tot sotmès a 2 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 24 de gener del 2025 CSV: 4c923a1234fdb9b5 la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. Fixar l'import de la garantia definitiva en 70.480,62 euros. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Notificar el present acord als licitadors; publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE. Designar com a responsable del contracte al Sr. Miguel Corral Pozo, cap de Departament de Sistemes d'Informació i Telecomunicacions. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 8. (24XC0487) Aprovar l'Acord d'intencions entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Ajuntament de Catarroja per a l'establiment de les bases d'enteniment entre els Ajuntaments signants per a desenvolupar la col·laboració davant emergències socials en diferents àmbits. ÀREA D'ECONOMIA, HISENDA, PROMOCIÓ ECONÒMICA I TURISME 9. (INV) Informar favorablement les actuacions d'inversions relacionades en el document de 16 de gener de 2025. 10. (EXP.2024-0023) Informar favorablement el projecte de Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona per a l'exercici 2025, de conformitat amb l'establert a l'article 16, apartat a) segon de la Carta Municipal i l'article 49 segon 1 b) del Reglament Orgànic Municipal. 11. (24XF1066) Autoritzar i disposar la despesa del contracte 24XP0093 que té per objecte l'arrendament dels despatxos situats al carrer València número 307-313 pis 3er1a i 3er4a on està ubicada la Direcció de Serveis a les Persones i Territori del Districte de l'Eixample, per un import de 570.436,32 euros, corresponent a 130.724,99 euros per a l'any 2025, a 142.609,08 euros per a l'any 2026, a 142.609,08 euros per a l'any 2027, a 142.609,08 euros per a l'any 2028 i a 11.884,09 euros per a l'any 2029 (imports amb 21% IVA inclòs), amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/20200/92011, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. Adjudicar el contracte a favor de JOSEL, SLU, amb NIF B-08.236.127, per un termini de quatre anys (1 de febrer de 2025 al 31 de gener de 2029) i una renda mensual de 7.684,16 euros, més 21% IVA, mitjançant nòmina de lloguer amb subjecció a les normes de la Llei d'arrendaments urbans. 3 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007