GASETA MUNICIPAL 16 de maig del 2025 CSV: 4c4ca2c919f74d03 Comissió de Govern – Actes ACTA Comissió de Govern, sessió de 30 d'abril de 2025. A la nova Sala de Govern de la Casa de la Ciutat, el 30 d'abril de 2025, s'hi reuneix la Comissió de Govern, en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excm. Sr. Jaume Collboni Cuadrado. Hi assisteixen les Imes. Sres. Regidores i els Ims. Srs. Regidors: Maria Eugènia Gay Rosell, Laia Bonet Rull, Albert Batlle Bastardas, David Escudé Rodríguez, Marta Villanueva Cendán, Lluís Franco Rabell, Jordi Valls Riera, Raquel Gil Eiroá i Francesc Xavier Marcé Carol, assistits pel Secretari General, el Sr. Jordi Cases Pallarès, que certifica. També hi és present la gerent municipal, Sra. Laia Claverol Torres. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les 09.00 h. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dona per llegida l'acta de la sessió ordinària celebrada el 24 d'abril de 2025, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i s'aprova. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici b) Informes C) Part Decisòria 1. a) Declaracions en expedients de contractació i/o subvencions Les Imes. Sres. Regidores i els Ims. Srs. Regidors membres de la Comissió de Govern assistents a la sessió i relacionats nominalment a l'encapçalament de l'acta, en referència als expedients de contractació i/o subvencions inclosos a l'ordre del dia de la sessió i que figuren en el llistat següent: Punt 3, expedient 25C00007, iniciar l'expedient per a la contractació de la concessió de serveis que té per objecte la gestió i explotació dels serveis esportius del Camp de Futbol Municipal Parc de la Catalana del districte de Ciutat Vella, amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 25C00007, mitjançant tramitació ordinària. Punt 4, expedient 24XF0370, acordar la continuïtat del contracte número 19C00025 de gestió de serveis públics, en la modalitat concessió, que té per objecte la gestió i explotació del centre cívic Cotxeres Borrell del Districte de l'Eixample, per tal que els serveis puguin seguir prestant- se fins a la formalització del nou contracte de serveis amb núm. 20259201, pel període comprès entre l'1 juliol fins com a màxim el 31 de desembre de 2025, per un import de 110.204,50 euros. 1 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de maig del 2025 CSV: 4c4ca2c919f74d03 Punt 5, expedient 20252008, iniciar l'expedient per a la contractació de Serveis de dinamització de l'equipament i la prestació de serveis socioculturals als Centres Cívics de La Marina (La cadena, Casa del Rellotge, Sala Pepita Casanellas i Sala Maremar), amb objectius d'eficiència social, amb núm. de contracte 001_25000796, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment Obert, amb un pressupost base de licitació d'1.426.694,64 euros, IVA inclòs i un valor estimat de 2.372.440,66 euros. Punt 13, expedient 001_25000862, iniciar l'expedient per a la contractació dels serveis de dinamització i promoció de l'activitat i el funcionament de l'Acord Ciutadà per una Barcelona Inclusiva i del Fòrum Social Metropolità amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 001_25000862, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 545.429,96 euros, IVA inclòs i un valor estimat de 901.537,12 euros. Punt 14, expedient 001_24000955, modificar la constitució d'un comitè d'experts que assistirà en el procediment de licitació a la Mesa de contractació en la valoració dels criteris de judicis de valor de l'oferta tècnica del contracte mixt del subministrament i els serveis per al desplegament de 600 assistents robòtics intel·ligents (ARI) a domicili per al pilot de teleassistència avançada, amb mesures de contractació pública sostenible i finançat amb Fons Next Generation EU, amb núm. de contracte 001_24000955. Punt 17, expedient 001_25000779, iniciar l'expedient que té per objecte la contractació de l'oficina tècnica de gestió d'indicadors per a la Direcció de Comunicació de l'Ajuntament de Barcelona així com del subministrament de llicències i programari com a servei (SaaS), amb núm. de contracte 001_25000779, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 877.197,90 euros, IVA inclòs i amb un valor estimat del contracte d'1.739.896,66 euros. Punt 18, expedient 20254016-001_25001182, iniciar l'expedient per a la contractació del Servei de manteniment preventiu i de reparacions d'avaries i accidents de motocicletes i escúters tèrmics i quads de la Guàrdia Urbana de Barcelona, d'acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 001_25001182, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 953.154,98 euros, IVA inclòs i un valor estimat d'1.733.009,07 euros. Formulen les declaracions següents: I. Que estan informades del següent: 1r) Que l'article 61.3, "Conflicte d'interessos", del Reglament (UE, Euratom) 2018/1046 del Parlament Europeu i del Consell, de 18 de juliol (Reglament financer de la UE), estableix que "hi haurà conflicte d'interessos quan l'exercici imparcial i objectiu de les funcions es vegi compromès per raons familiars, afectives, d'afinitat política o nacional, d'interès econòmic o per qualsevol motiu directe o indirecte d'interès personal"; 2n) Que l'article 64, "Lluita contra la corrupció i prevenció dels conflictes d'interessos", de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic (LCSP), té la finalitat d'evitar qualsevol distorsió de la competència, garantir la transparència en el procediment i assegurar la igualtat de tracte a totes les persones candidates i licitadores; 3r) Que l'article 23, "Abstenció", de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, 2 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de maig del 2025 CSV: 4c4ca2c919f74d03 estableix que s'han d'abstenir d'intervenir en el procediment "les autoritats i el personal al servei de les administracions en els qui es donin algunes de les circumstàncies assenyalades a l'apartat següent", que són: a) Tenir interès personal en l'afer de què es tracti o en un altre la resolució del qual pugui influir la d'aquell; ser administrador de societat o entitat interessada, o tenir qüestió litigiosa pendent amb algun interessat; b) Tenir un vincle matrimonial o una situació de fet assimilable, i el parentesc de consanguinitat dins del quart grau o d'afinitat dins del segon, amb qualsevol dels interessats, amb els administradors d'entitats o les societats interessades i també amb els assessors, representants legals o mandataris que intervinguin en el procediment, així com compartir despatx professional o estar associat amb aquests per a l'assessorament, la representació o el mandat; c) Tenir amistat íntima o enemistat manifesta amb alguna de les persones esmentades a l'apartat anterior; d) Haver intervingut com a pèrit o com a testimoni en el procediment de què es tracti; e) Tenir relació de servei amb una persona natural o jurídica interessada directament en l'afer, o haver-li prestat en els dos últims anys serveis professionals de qualsevol tipus i en qualsevol circumstància o lloc". II. Que no estan sotmeses a cap situació que es pugui qualificar de conflicte d'interessos de les indicades en l'article 61.3 del Reglament financer de la UE , ni en l'article 64.2 de l'LCSP, en relació amb la lluita contra la corrupció i la prevenció dels conflictes d'interessos, ni en l'apartat 11.4 de la Instrucció de l'Ajuntament de Barcelona per a l'aplicació de l'LCSP, publicada en la Gaseta Municipal el 16 de març de 2018, i que no concorre en la seva persona o persones cap causa d'abstenció de l'article 23.2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic que pugui afectar el procediment de licitació/concessió. III. Que es comprometen a posar en coneixement de l'òrgan de contractació/comissió d'avaluació, sense dilació, qualsevol situació de conflicte d'interessos o causa d'abstenció que doni o pugui donar lloc al dit escenari. IV. Que coneixen que el fet que es demostri que és falsa una declaració d'absència de conflicte d'interessos comportarà les conseqüències disciplinàries/administratives/ judicials que estableixi la normativa aplicable. b) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, s'acorda: ALCALDIA 2. (001_25000153L001) Excloure de la licitació del lot 1, que té per objecte el servei de gestió dels Punts Lila del Front Marítim durant el període estival, a l'empresa NASCOR FORMACIÓN amb NIF B65187569 per no complir amb els requisits de solvència tècnica indicada a la clàusula 7B del Plec de Clàusules Administratives Particulars, concretament, amb l'experiència de com a mínim 6 mesos en l'assessorament, la prevenció o el tractament en serveis d'atenció a les violències masclistes i/o violències sexuals i/o les violències LGTBI, de conformitat amb l'informe tècnic que consta a l'expedient emès per la directora de Serveis de Feminismes i LGTBI, en data 1 d'abril de 2025, i amb la proposta de la Mesa de Contractació. Adjudicar el contracte 001_25000153L001, que té per objecte el servei de gestió dels Punts Lila del Front Marítim durant el període estival, que correspon al lot 1 del contracte 001_25000153 relatiu al servei de gestió dels Punts Lila per a la prevenció, la detecció i l'atenció de les violències 3 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de maig del 2025 CSV: 4c4ca2c919f74d03 masclistes en activitats lúdiques a l'espai públic (Front Marítim i espais de concerts de les festes de la Mercè) de la ciutat de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible, a l'empresa ETIC HABITAT SCCL, amb NIF F66437831, per un import de 230.397,02 euros (exempts d'IVA), de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa. Disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (exempt d'IVA) de 230.397,02 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0800 D/22719/23171. Fixar l'import de la garantia definitiva en 11.519,85 euros i retenir la garantia definitiva del preu del contracte. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Notificar el present acord als licitadors; publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant. Designar com a responsable del contracte a la Sra. Montserrat Juanpere Ferre. Alliberar la quantitat de 62.977,37 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 62.977,37 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0800 D/22719/23171. Donar-ne compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Ciutat Vella 3. (25C00007) Iniciar l'expedient per a la contractació de la concessió de serveis que té per objecte la gestió i explotació dels serveis esportius del Camp de Futbol Municipal Parc de la Catalana del districte de Ciutat Vella, amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 25C00007, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment restringit d'acord amb el que estableix l'article 160 i següents de la LCSP; aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladores de la concessió, així com els annexos que els acompanyen; convocar la licitació per a la seva adjudicació; donar compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de l'Eixample 4. (24XF0370) Acordar la continuïtat del contracte número 19C00025 de gestió de serveis públics, en la modalitat concessió, que té per objecte la gestió i explotació del centre cívic Cotxeres Borrell del Districte de l'Eixample, per tal que els serveis puguin seguir prestant-se fins a la formalització del nou contracte de serveis amb núm. 20259201, pel període comprès entre l'1 juliol fins com a màxim el 31 de desembre de 2025, per un import de 110.204,50 euros, d'acord amb l'art 235 a) del ROAS, article 288 a) de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic i el plec de clàusules administratives, segons informes adjunts, autoritzar i disposar l'import de 110.204,50 euros a favor de TRANSIT PROJECTES, SL amb NIF B59489351, adjudicatària del contracte, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/0602/47798/33711 del pressupost 2025. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sants-Montjuïc 4 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de maig del 2025 CSV: 4c4ca2c919f74d03 5. (20252008) Iniciar l'expedient per a la contractació de Serveis de dinamització de l'equipament i la prestació de serveis socioculturals als Centres Cívics de La Marina (La cadena, Casa del Rellotge, Sala Pepita Casanellas i Sala Maremar), amb objectius d'eficiència social, amb núm. de contracte 001_25000796, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment Obert, amb un pressupost base de licitació d'1.426.694,64 euros, IVA inclòs i un valor estimat de 2.372.440,66 euros. Aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. Autoritzar l'esmentada quantitat, amb pressupost net 1.179.086,48 euros i import de l'IVA de 247.608,16 euros, i amb càrrec a les pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 704.715,36 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0603 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) de 721.979,28 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0603 D/22719/33711, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva adjudicació. Convocar la licitació per a la seva adjudicació. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Nou Barris 6. (001_25000421) Adjudicar el contracte núm. 001_25000421, que té per objecte la Gestió i dinamització de l'equipament Casa de l'Aigua de Trinitat Nova, al barri de Trinitat Nova del districte de Nou Barris, amb mesures socials de contractació pública sostenible a APRISE- CATALUNYA EMPRESA D'INSERCIÓ, SLL, amb NIF B64241946, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu d'import 314.534,42 euros IVA inclòs, dels quals 259.945,80 euros corresponen al preu net i 54.588,62 euros a l'IVA. Disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 131.055,92 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0608 D/22719/17221, un import (IVA inclòs) de 157.267,08 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0608 D/22719/17221, un import (IVA inclòs) de 26.211,42 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0608 D/22719/17221. Condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. Fixar l'import de la garantia definitiva en 12.997,29 euros i retenir la garantia definitiva del preu del contracte. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Notificar el present acord als licitadors; publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant. Designar com a responsable del contracte la Sra. Isabel Santaularia Carrasco. Alliberar la quantitat de 35.632,78 (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 14.847,08 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0608 D/22719/17221, un import (IVA inclòs) de 17.816,52 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0608 D/22719/17221, un import (IVA inclòs) de 2.969,18 euros a l'exercici 5 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de maig del 2025 CSV: 4c4ca2c919f74d03 pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0608 D/22719/17221. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA D'URBANISME, TRANSICIÓ ECOLÒGICA, SERVEIS URBANS I HABITATGE 7. (001_24001472D) Adjudicar el contracte núm. 001_24001472, que té per objecte el "Servei d'Assistència tècnica a la Direcció de Serveis de Mobilitat lligada al Pla de Mobilitat Urbana (PMU) 2025-2030 per la modelització de la xarxa de transport en superfície, metro i ferrocarril suburbà, i si s'escau, la xarxa de transport en bicicleta" a l'empresa MOMENTUM GABINET D'ENGINYERIA, SL amb NIF B64757131, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import de 368.318,26 euros IVA inclòs, dels quals 304.395,26 euros corresponen al preu net i 63.923,00 euros a l'IVA. Disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 122.772,75 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/22719/13412, un import (IVA inclòs) de 184.159,13 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/22719/13412, un import (IVA inclòs) de 61.386,38 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/22719/13412. Condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. Alliberar la quantitat de 27.738,79 (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 9.246,28 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/22719/13412, un import (IVA inclòs) de 13.869,42 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/22719/13412, un import (IVA inclòs) de 4.623,09 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/22719/13412. Fixar l'import de la garantia definitiva en 15.219,76 euros i retenir la garantia definitiva del preu del contracte. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Notificar el present acord als licitadors; publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE. Designar com a responsable del contracte la Sra. Maria Savall Maño. Donar compte d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 8. (001_24001754D) Adjudicar el contracte núm. 001_24001754, que té per objecte el "Servei de consergeria del CAACB amb mesures de contractació pública sostenible i amb caràcter reservat, per a la inserció de col·lectius amb discapacitat o en situació de greu risc d'exclusió social (DA 4a LCSP)" a l'empresa FUNDACIÓ PRIVADA INCLUSIÓ LABORAL amb NIF G67044271 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de import de 275.409,34 euros IVA inclòs, dels quals 227.611,03 euros corresponen al preu net i 47.798,31 euros a l'IVA. Disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 109.016,19 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/22610/16911, un import (IVA inclòs) de 137.704,67 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/22610/16911, un 6 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de maig del 2025 CSV: 4c4ca2c919f74d03 import (IVA inclòs) de 28.688,48 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/22610/16911. Condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quant hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Notificar el present acord als licitadors; publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE. Designar com a responsable del contracte a la Sra. Anna Maria Ortonoves i Gil, cap del dept. de Gestió i Protecció dels Animals. Alliberar la quantitat de 86.971,38 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 34.426,18 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/22610/16911, un import (IVA inclòs) de 43.485,69 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/22610/16911, un import (IVA inclòs) de 9.059,51 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/22610/16911. Donar compte d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 9. (001_24002160D) Adjudicar el contracte núm. 001_24002160, que té per objecte els "Serveis d'assistència tècnica, jurídica-administrativa i econòmica per a la regularització, coordinació, seguiment i control de les operacions vinculades a la gestió dels aparcaments municipals de la ciutat de Barcelona que gestiona la Gerència d'Àrea de Mobilitat, Infraestructures i Serveis Urbans, amb mesures de contractació pública sostenible" a DESARROLLO ORGANIZACION Y MOVILIDAD, SA, amb NIF A61722740, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, per un import de 274.738,24 euros IVA inclòs, dels quals 227.056,40 euros corresponen al preu net i 47.681,84 euros a l'IVA. Disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 137.369,12 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/22610/13314, un import (IVA inclòs) de 137.369,12 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/22610/13314. Condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l'actual. Fixar l'import de la garantia definitiva en 11.352,82 euros i retenir la garantia definitiva del preu del contracte. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Notificar el present acord als licitadors; publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE. Designar com a responsable del contracte la Sra. Elisabet Serret Sanvicente. Alliberar la quantitat de 64.653,76 (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 32.326,88 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/22610/13314, un import (IVA inclòs) de 32.326,88 euros a l'exercici pressupostari de 7 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de maig del 2025 CSV: 4c4ca2c919f74d03 l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/22610/13314. Donar compte d'aquest acord a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. Districte de Ciutat Vella 10. (25XF0284) Aprovar les tarifes que hauran de servir per establir la compensació tarifària de les activitats objecte de l'encàrrec a mitjà propi de l'Ajuntament de Barcelona a Barcelona Regional, Agència de desenvolupament Urbà, SA, pels anys 2025, 2026 i primer semestre de 2027, de conformitat amb l'establert en el document Proposta de tarifes, que obra a l'expedient. Encarregar a Barcelona Regional, Agència de Desenvolupament Urbà, SA la realització de les tasques d'assistència tècnica en el desenvolupament de les accions derivades del Pla de Reducció de Soroll i la redacció dels documents de plans d'acció per als àmbits, les ZARE i ZATHN en l'àmbit de Ciutat Vella, de conformitat amb les prescripcions que s'estableixen en l'encàrrec a mitjà propi de l'Ajuntament de Barcelona a Barcelona Regional, Agència de Desenvolupament Urbà, SA. Autoritzar i disposar la despesa per un import total de 140.422,60 euros, a raó de 55.280,00 euros de la pròrroga del Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2024 per a l'exercici 2025, 56.385,60 euros del pressupost de l'exercici 2026, i 28.757,00 euros del pressupost de l'exercici 2027, a favor de BARCELONA REGIONAL, AGÈNCIA DE DESENVOLUPAMENT URBÀ, SA, amb NIF A60453271, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/0601/25002/92011, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. Facultar el gerent del districte de Ciutat Vella per a la formalització de l'encàrrec i actes que se'n derivin. Publicar l'encàrrec al perfil del contractant de l'Ajuntament de Barcelona. 11. (1BC2025_079) Aprovar la Memòria valorada de les actuacions de rehabilitació de clavegueram del Pla Endreça al barri del Raval, al Districte de Ciutat Vella, a Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb els informes tècnics emesos per Barcelona Cicle de l'Aigua SA i per la Direcció de Serveis Tècnics del Districte de Ciutat Vella, ambdós amb qualificació B (Favorable, amb observacions o condicions d'execució d'obra), que figuren a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es donen per reproduïts amb un pressupost de 998.947,37 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i publicar aquesta resolució al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament. Districte de l'Eixample 12. (2BD2025_088) Aprovar el Projecte modificat del projecte executiu actualitzat de reforma del conjunt d'equipaments municipals, situat al carrer Mallorca 425 i del Mercat de la Sagrada Família, situat al carrer Padilla 255-263, al barri de la Sagrada Família, al districte de l'Eixample a Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe de Conformitat Tècnica del Projecte (CTP) de data 14 de juny de 2021 amb classificació B (Favorable, amb condicions a aplicar durant la fase d'execució de l'obra o de posada en funcionament de l'activitat) i a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d'acord amb l'Informe Tècnic de la Direcció d'Obra de data 22 d'abril de 2025, l'Informe Tècnic de la Direcció Tècnica d'Edificació de BIMSA i l'Informe Jurídic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import, que en el cas de ser executat pels mateixos contractistes 8 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de maig del 2025 CSV: 4c4ca2c919f74d03 ascendeix a 6.926.788,01 euros, el 21% d'IVA inclòs (Lot 1); import resultant de sumar al preu del contracte del lot 1 que ja incorpora la baixa oferta per l'adjudicatari (6.305.678,66 euros) i l'import de les modificacions proposades (621.109,35 euros), consistents principalment en: modificacions derivades de canvis o ajustos en el programa d'actuació sol·licitats una vegada aprovat definitivament el projecte executiu i que representen el 9,85% d'increment sobre el contracte del Lot 1 signat per l'adjudicatari i del 9,45% d'increment total sobre l'import màxim de modificació sobre el Pressupost d'Execució per Contracte del Lot 1 i addicionals (6.575.287,68 euros IVA inclòs, dels quals 6.305.678,66 euros corresponen al Lot 1 i 269.609,02 euros corresponen a addicionals). El PCA que es va aprovar per la Comissió de Govern en sessió del 21 de juliol de 2022 va ser de 9.350.756,78 euros el 21% d'IVA inclòs; publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal, i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona. Retirada ÀREA DE DRETS SOCIALS, EDUCACIÓ I CICLES DE VIDA 13. (001_25000862) Iniciar l'expedient per a la contractació dels serveis de dinamització i promoció de l'activitat i el funcionament de l'Acord Ciutadà per una Barcelona Inclusiva i del Fòrum Social Metropolità amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 001_25000862, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 545.429,96 euros, IVA inclòs i un valor estimat de 901.537,12 euros, distribuït en els següents lots: - Lot núm. 001_25000862L001, Servei de dinamització i promoció de l'Acord Ciutadà, per un import de 436.196,77 euros IVA inclòs. - Lot núm. 001_25000862L002, Servei de dinamització i promoció Fòrum Social Metropolità, per un import de 109.233,19 euros IVA inclòs. Aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. Autoritzar l'esmentada quantitat, amb pressupost net 450.768,56 euros i import de l'IVA de 94.661,40 euros, i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 27.308,30 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0200 D/22719/23034, un import (IVA inclòs) de 109.049,19 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0200 D/22719/23034, un import (IVA inclòs) de 54.616,59 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0200 D/22719/23034, un import (IVA inclòs) de 218.098,39 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0200 D/22719/23034, un import (IVA inclòs) de 27.308,30 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0200 D/22719/23034, un import (IVA inclòs) de 109.049,19 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0200 D/22719/23034, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l'actual. Convocar la licitació per a la seva adjudicació. Declarar la improcedència de la revisió de preus. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 14. (001_24000955) Modificar la constitució d'un comitè d'experts que assistirà en el procediment de licitació a la Mesa de contractació en la valoració dels criteris de judicis de valor de l'oferta tècnica del contracte mixt del subministrament i els serveis per al desplegament de 9 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de maig del 2025 CSV: 4c4ca2c919f74d03 600 assistents robòtics intel·ligents (ARI) a domicili per al pilot de teleassistència avançada, amb mesures de contractació pública sostenible i finançat amb Fons Next Generation EU, amb núm. de contracte 001_24000955. Designar com a membre titular del comitè d'experts en substitució del Sr. Antoni Galiano Barajas, secretari delegat i Responsable jurídic, la Sra. Anna Grañana Sancho, secretària delegada de l'Institut Municipal de Persones amb Discapacitat, d'acord la Disposició Addicional 2a de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, i els plecs de clàusules administratives que regulen la licitació. Publicar l'acord a la Plataforma de Contractació de l'Ajuntament de Barcelona, al Perfil del Contractant i al DOUE. ÀREA DE PREVENCIÓ, SEGURETAT, CONVIVÈNCIA I RÈGIM INTERIOR 15. (35/2025 IMI) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Alejandro Collado Costa (mat. 2000426), entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Tècnic Superior de Tecnologies de la Informació i Comunicació (TIC), amb destinació al Departament de Govern de la Seguretat, de la Direcció de Serveis de Seguretat de la Informació de l'Institut Municipal d'Informàtica (IMI), on ocupa el lloc de treball de Cap de departament (26FAXCCCD01), i l'activitat privada per compte d'altri com a enginyer informàtic de l'empresa Querly, SL (realitzant assessorament, formació i generació de continguts relacionats amb tecnologia, principalment al sector universitari o píndoles informatives). La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l'Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 16. (36/2025 IMI) Autoritzar la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Jordi Miró Miranda (mat. 2100048), entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Tècnic Superior de Tecnologies de la Informació i Comunicació (TIC), amb destinació al Departament de Serveis Digitals de Finances, Pressupost i Activitat Econòmica, de la Direcció de Serveis de Tecnologia i Transformació Digital de Serveis Corporatius de l'Institut Municipal d'Informàtica (IMI), on ocupa el lloc de treball de Cap de departament (26FAXCCCD01), i l'activitat privada per compte propi de desenvolupament d'aplicacions informàtiques en matèria de disseny i fabricació d'agitadors industrials. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l'Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 10 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de maig del 2025 CSV: 4c4ca2c919f74d03 17. (001_25000779) Iniciar l'expedient que té per objecte la contractació de l'oficina tècnica de gestió d'indicadors per a la Direcció de Comunicació de l'Ajuntament de Barcelona així com del subministrament de llicències i programari com a servei (SaaS), amb núm. de contracte 001_25000779, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 877.197,90 euros, IVA inclòs i amb un valor estimat del contracte d'1.739.896,66 euros. El sistema de determinació del preu és mixt, per preus unitaris pel que fa als serveis i a tant alçat pel que fa als subministraments. Aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. Autoritzar l'esmentada quantitat, amb un pressupost net de 724.956,94 euros i un import de l'IVA de 152.240,96 euros, i fer-ho amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 163.532,98 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0300 D/22610/92521, un import (IVA inclòs) de 438.598,95 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0300 D/22610/92521 i un import (IVA inclòs) de 275.065,97 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0300 D/22610/92521, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. Convocar la licitació per a la seva adjudicació. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 18. (20254016-001_25001182) Iniciar l'expedient per a la contractació del Servei de manteniment preventiu i de reparacions d'avaries i accidents de motocicletes i escúters tèrmics i quads de la Guàrdia Urbana de Barcelona, d'acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible, amb núm. de contracte 001_25001182, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 953.154,98 euros, IVA inclòs i un valor estimat d'1.733.009,07 euros; aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; autoritzar l'esmentada despesa, amb pressupost net 787.731,39 euros i import de l'IVA de 165.423,59 euros, i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 127.087,33 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/21400/13211, un import (IVA inclòs) de 519.902,72 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/21400/13211, un import (IVA inclòs) de 306.164,93 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/21400/13211; condicionar l'adjudicació a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual; convocar la licitació per a la seva adjudicació; donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 19. (11/2025) Fixar l'objectiu de contractació amb reserva social per a l'exercici 2025, segons la Disposició Addicional 4a LCSP, en un import de 12.000.000,00 euros. Determinar que la Gerència municipal fixarà la distribució d'aquesta reserva en les quantitats que resultin aplicables a cada un dels departaments tal com prescriu la Instrucció Municipal de regulació de la contractació reservada. Quan un departament superi la xifra de reserva assignada, aquesta diferència podrà computar als efectes del compliment de la xifra de reserva global, d'acord amb l'establert a l'article 3.1 de la Instrucció municipal de regulació de la contractació reservada. Establir que la verificació del compliment de la quantia executada de reserva social es portarà a terme mitjançant la comunicació per part dels gestors de contractes i pels mitjans que 11 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de maig del 2025 CSV: 4c4ca2c919f74d03 s'estableixin a la Comissió de Contractació Pública Sostenible que comptarà amb la col·laboració de la Direcció de Coordinació de Contractació Administrativa. 20. (12/2025) Aprovar el Pla d'Objectius de Contractació Pública Sostenible 2025, que consta a l'expedient; publicar-lo a la Gaseta Municipal i al web de l'Ajuntament de Barcelona. ÀREA D'ECONOMIA, HISENDA, PROMOCIÓ ECONÒMICA I TURISME 21. (INV) Informar favorablement les actuacions d'inversions relacionades en el document de 30 d'abril de 2025. 22. (ESAL núm. 3/2025) Deixar sense efecte l'acord de la Comissió de Govern de 28 de novembre de 2024 (expedient ESAL núm. 9/2024) d'autorització a l'entitat UTE LLAR BARCELONETA a gravar el dret de superfície que ostenta respecte dels habitatges de la finca de propietat municipal del passeig Joan de Borbó, 44-45 (finca registral 13164, secció 1a, del Registre de la Propietat número 24 de Barcelona), mitjançant la constitució d'una garantia hipotecària respecte del crèdit atorgat per l'Institut de Crèdit Oficial amb un principal màxim de 2.150.000,00 euros de capital, un tipus d'interès variable (Euríbor a 1 mes + 0,150 o tipus fix equivalent o parcial a establir en el moment del recàlcul del cas base) i un termini de 360 mesos i, considerant l'obtenció del préstec amb condicions més favorables que s'esmentarà tot seguit segons els motius que consten a l'expedient; autoritzar a l'entitat UTE LLAR BARCELONETA a gravar el dret de superfície que ostenta respecte dels habitatges esmentats de la finca de propietat municipal del passeig Joan de Borbó, 44-45, mitjançant la constitució d'una garantia hipotecària respecte del crèdit atorgat per l'Institut Català de Finances (amb un principal màxim d'1.800.000,00 euros de capital màxim, un tipus d'interès fix del 3,4% i un termini de 360 mesos); ratificar la posposició de rang de les condicions resolutòries del dret de superfície sobre aquesta finca, contingudes en l'escriptura pública de 19 de març de 2024 de cessió d'aquest dret, respecte de la garantia hipotecària, tenint aquesta rang preferent respecte d'aquelles; disposar que l'IMHAB, en representació de l'Ajuntament de Barcelona i en virtut de l'acord del Plenari del Consell Municipal de 27 de novembre de 2020 d'aprovació del Conveni ESAL, comparegui a l'escriptura el préstec amb garantia hipotecària que l'Institut Català de Finances ha atorgat a la UTE LLAR BARCELONETA. 23. (DP-2025-29976) Adquirir a títol de compravenda, en l'estat d'ocupació actual, a la senyora Isabel Parés Salas, amb NIF 37734218G, l'immoble situat al carrer de València núm. 419 (finca registral 53.824 del Registre de la Propietat núm. 22 de Barcelona), en exercici del dret de tempteig que ostenta l'Ajuntament de Barcelona, en virtut dels articles 1 i 2 de les normes urbanístiques de la MPGM per a la declaració de l'àrea de tanteig i retracte a la ciutat de Barcelona aprovada definitivament el 5 de desembre de 2018 per la Subcomissió d'Urbanisme del Municipi de Barcelona; aprovar com a preu de la compravenda l'import de 4.017.000,00 euros, autoritzar, disposar i abonar, el preu de la compravenda amb càrrec a l'aplicació 0300 62238 15211 del pressupost per a l'any 2025, a favor de la propietària, la senyora Isabel Parés Salas (NIF 37734218G); formalitzar la compravenda, prèvia cancel·lació d'aquells gravàmens el manteniment dels quals suposin una càrrega econòmica per a la Corporació municipal; inscriure-la en el Registre de la Propietat; incorporar aquest bé a l'epígraf de béns immobles de l'Inventari Municipal com a bé patrimonial afectat al Patrimoni Municipal d'Urbanisme; i adscriure a l'Institut Municipal de l'Habitatge i Rehabilitació de Barcelona (IMHAB) de conformitat amb el que preveu l'article 15.2 dels seus Estatuts i en el marc de les finalitats i 12 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de maig del 2025 CSV: 4c4ca2c919f74d03 funcions que li corresponen, la gestió i administració de la finca esmentada, per tal de destinar- la a habitatge de lloguer social i assequible i, en el seu cas, prèvia tramitació i acord de l'òrgan competent i l'addenda corresponent, pugui vincular i destinar aquest immoble a les finalitats previstes al Text Consolidat amb la tercera refosa del Conveni Marc (Conveni ESAL), formalitzat el 28 de novembre de 2024 entre l'Ajuntament de Barcelona, l'Institut Municipal de l'Habitatge i Rehabilitació de Barcelona, i diverses entitats del sector de l'habitatge, aprovat per acord del Plenari del Consell Municipal en sessió de 25 d'octubre de 2024; mantenint l'Ajuntament la propietat dominical de la mateixa, que conservarà el seu caràcter com a bé patrimonial afectat al Patrimoni Municipal d'Urbanisme, amb l'obligació d'aquest Institut d'assumir totes les despeses de manteniment, conservació, millora, vigilància, reparació, protecció jurídica i defensa, així com l'amortització comptable del mateix. 24. (3-061/2025) Aprovar l'expedient núm. 3-061/2025 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2024 per a l'exercici 2025, d'import 395.969,48 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostàries que consta a l'expedient referència comptable núm. 25041091; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. 25. (3-062/2025) Aprovar l'expedient núm. 3-062/2025 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2024 prorrogat per a l'exercici 2025, d'acord amb compromís d'ingrés de la Generalitat de Catalunya derivat d'increments del conveni de col·laboració per a l 'impuls de les polítiques de promoció de la igualtat i el feminisme 2022-2025, per un import total de 456.769,69 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostàries que consta a l'expedient, referència comptable 25041495; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. Donar compte d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. 26. (3-063/2025) Aprovar l'expedient núm. 3-063/2025 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2024 per a l'exercici 2025, d'import 10.048.419,31 euros, per atendre transferència de crèdit motivada pel canvi de dependència funcional de Foment de Ciutat SA, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostàries que consta a l'expedient referència comptable núm. 25041491; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. 27. (3-064/2025) Aprovar l'expedient núm. 3-064/2025 de modificacions de crèdit, consistent en modificacions de la incorporació de Romanents de Crèdit del Pressupost 2024 al pressupost per a l'exercici 2025, relatives als Projectes de Finançament afectat de la Generalitat de Catalunya S.24000.004 "Servei cura nens i nenes de 0 a 16 anys" i del Fons Foment del Turisme S.22000.044 "Cultura al barri" i S.24000.020 "Pla de gestió Espais de Gran Afluència", per un import total d'1.636.633,33 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostàries que consta a l'expedient, referència comptable 25041695; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. Donar compte d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. 28. (3-065/2025) Aprovar l'expedient núm. 3-065/2025 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona 13 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 16 de maig del 2025 CSV: 4c4ca2c919f74d03 de l'exercici 2024 per a l'exercici 2025, d'import 1.713.125,58 euros, a la Gerència de Cultura, Educació, Esports i Cicles de Vida, per atendre despeses de les pròrrogues dels contractes de serveis d'alimentació, suport educatiu i neteja de les escoles bressol i de increment de les substitucions de personal, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostàries que consta a l'expedient referència comptable núm. 25041691; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. Donar-ne compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. c) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les 10.30 h. 14 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007