GASETA MUNICIPAL 6 de juny del 2025 CSV: 0061360d62f6e8a3 Comissió de Govern – Acords ACORDS Comissió de Govern, sessió de 29 de maig de 2025. Aprovació de l'acta de la sessió ordinària de 22 de maig de 2025 Part Decisòria Propostes d'acord ALCALDIA 4. (25XI0010) Convalidar l'omissió de fiscalització de la funció interventora, amb número d'expedient 25XI0010, i continuar el procediment en relació a l'abonament de la factura número 250342 de data 3/4/2025 (número de registre 2025-164299), per la prestació que es va dur a terme en execució del contracte 23000123L01 que té per objecte els Serveis de vigilància i seguretat a l'Edifici Gustau Gili, al carrer Rosselló núm. 87-89 de Barcelona. Autoritzar, disposar i obligar la despesa, a favor de SECURITY SERVICES KUO, SL, amb NIF B86881588 per un import total de 1.470,73 euros (IVA 21% inclòs) amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0800 D/22701/33011 del pressupost de l'exercici 2025. Notificar la present resolució als interessats. Districte de Ciutat Vella 5. (2025/2003) Adjudicar el contracte núm. 001_25000617L001, que té per objecte els Serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Barceloneta del districte de Ciutat Vella, amb mesures de contractació pública sostenible a PROGESS, PROJECTES I GESTIÓ DE SERVEIS SOCIALS, SL amb NIF B59960526 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu d'import 2.039.100,20 euros IVA inclòs, dels quals 1.685.206,78 euros corresponen al preu net i 353.893,42 euros a l'IVA; disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 502.850,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) d'1.019.550,10 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) de 516.699,95 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711; condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual; fixar l'import de la garantia definitiva en 84.260,34 euros; formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; notificar el present acord als licitadors; publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE; designar com a responsable del contracte la Sra. Julia Quintela Gonzalez; alliberar la quantitat de 9.601,62 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les 1 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 6 de juny del 2025 CSV: 0061360d62f6e8a3 aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 2.367,81 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) de 4.800,81 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) de 2.433,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711; donar compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 6. (2025/2003) Adjudicar el contracte núm. 001_25000617L002, que té per objecte els Serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Convent Sant Agustí del districte de Ciutat Vella, amb mesures de contractació pública sostenible a TRANSIT PROJECTES, SL amb NIF B59489351 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu d'import 1.542.024,00 euros IVA inclòs, dels quals 1.274.400,00 euros corresponen al preu net i 267.624,00 euros a l'IVA; disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 380.181,30 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) de 771.012,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) de 390.830,70 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711; condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual; fixar l'import de la garantia definitiva en 63.720,00 euros i retenir la garantia definitiva del preu del contracte; formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; notificar el present acord als licitadors; publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE; designar com a responsable del contracte la Sra. Julia Quintela González; alliberar la quantitat de 34.838,32 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 8.589,28 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) de 17.419,16 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) de 8.829,88 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711; donar compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 7. (2025/2003) Adjudicar el contracte núm. 001_25000617L003, que té per objecte els Serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Pati Llimona del districte de Ciutat Vella, amb mesures de contractació pública sostenible a TRANSIT PROJECTES, SL amb NIF B59489351 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu d'import 1.527.649,20 euros IVA inclòs, dels quals 1.262.520,00 euros corresponen al preu net i 265.129,20 euros a l'IVA; disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 377.468,09 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) de 763.824,60 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació 2 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 6 de juny del 2025 CSV: 0061360d62f6e8a3 pressupostària 0601 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) de 386.356,51 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711; condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual; fixar l'import de la garantia definitiva en 63.126,00 euros i retenir la garantia definitiva del preu del contracte; formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; notificar el present acord als licitadors; publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE; designar com a responsable del contracte la Sra. Julia Quintela González; alliberar la quantitat de 32.069,84 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 7.924,17 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) de 16.034,92 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) de 8.110,75 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711; donar compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 8. (2025/2003) Adjudicar el contracte núm. 001_25000617L004, que té per objecte els Serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats del Centre Cívic Drassanes del districte de Ciutat Vella, amb mesures de contractació pública sostenible a PROGESS, PROJECTES I GESTIÓ DE SERVEIS SOCIALS, SL amb NIF B59960526 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu d'import 2.142.501,25 euros IVA inclòs, dels quals 1.770.662,19 euros corresponen al preu net i 371.839,06 euros a l'IVA; disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 528.701,39 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) d'1.071.250,63 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) de 542.549,23 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711; condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual; fixar l'import de la garantia definitiva en 88.533,11 euros; formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; notificar el present acord als licitadors; publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE; designar com a responsable del contracte la Sra. Julia Quintela González; alliberar la quantitat de 10.391,25 (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 2.564,24 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) de 5.195,62 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) de 3 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 6 de juny del 2025 CSV: 0061360d62f6e8a3 2.631,39 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/33711; donar compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Sants-Montjuïc 9. (25001115) Iniciar l'expedient per a la contractació del Servei de gestió i dinamització de l'equipament, i la prestació de serveis socioculturals al Centre Cultural Albareda i del Centre Cívic El Sortidor del Districte de Sants-Montjuïc, amb objectius d'eficiència social, amb núm. de contracte 001_25001115, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació d'1.670.494,60 euros, IVA inclòs i un valor estimat de 2.114.583,52 euros, distribuït en els següents lots: - LOT núm. 001_25001115L001, Gestió i dinamització Centre Cultural Albareda, per un import de 763.666,40 euros IVA inclòs. - LOT núm. 001_25001115L002, Gestió i dinamització Centre Cívic El Sortidor, per un import de 906.828,20 euros IVA inclòs. Aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. Autoritzar l'esmentada quantitat, amb pressupost net 1.380.574,05 euros i import de l'IVA de 289.920,55 euros, i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 335.300,99 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0603 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) de 447.042,15 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0603 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) de 428.365,41 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0603 D/22719/33711, un import (IVA inclòs) de 459.786,05 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0603 D/22719/33711, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupost/os posteriors a l'actual atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva aprovació. Convocar la licitació per a la seva adjudicació. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Districte de Nou Barris 10. (23C00003) Prorrogar per un període des de 17 de juliol de 2025 fins al 16 de juliol de 2027, la concessió 23C00003 que té per objecte la Gestió i explotació del Camp de Futbol municipal de Porta, amb mesures de contractació pública sostenible, ubicat al Passeig Andreu Nin 22-25/ Av. Meridiana 389-407 de Barcelona, i adjudicat a l'entitat, Alzamora CF amb NIF G58804311, amb un cànon anual de 650,00 euros, d'acord amb els informes i documentació que consta en l'expedient. Requerir l'empresa/entitat adjudicatària, per tal que en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de l'adjudicació, comparegui per la signatura telemàtica de la formalització del contracte. Designar com a responsable del contracte la Sra. Isabel Santaularia Carrasco. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA D'URBANISME, ACCIÓ CLIMÀTICA, MOBILITAT, PLA DE BARRIS I SERVEIS URBANS 11. (001_24002843A) Iniciar l'expedient per a la contractació del servei de "Manteniment, reparació i modificació dels equips i sistemes de regulació, control i informació de trànsit, situats a les Rondes de Dalt i del Litoral, en endavant Manteniment ITS Rondes, amb mesures de 4 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 6 de juny del 2025 CSV: 0061360d62f6e8a3 contractació pública sostenibles", amb núm. de contracte 001_24002843, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 5.666.843,21 euros, IVA inclòs i un valor estimat de 10.303.351,30 euros. Aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars, el plec de prescripcions tècniques i els informes i documents annexos reguladors del contracte. Autoritzar l'esmentada quantitat, amb pressupost net 4.683.341,50 euros i import de l'IVA de 983.501,71 euros, i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 450.242,34 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/21003/13413, un import (IVA inclòs) de 2.833.421,61 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/21003/13413, un import (IVA inclòs) de 2.383.179,26 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0900 D/21003/13413, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. Convocar la licitació per a la seva adjudicació. Declarar la improcedència de la revisió de preus amb motiu de l'art.103 LSCP. Donar compte d'aquesta resolució a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 12. (25XC0029) Aprovar el conveni entre l'Administració General de l'Estat, mitjançant el Ministeri d'Habitatge i Agenda Urbana i el Ministeri d'Hisenda, l'Administració de la Generalitat de Catalunya, l'Ajuntament de Barcelona, el Consell Superior dels Col·legis d'Arquitectes d'Espanya i el Col·legi d'Arquitectes de Catalunya per a la creació de la Comissió interadministrativa de l'esdeveniment d'excepcional interès públic «Congrés de la Unió Internacional d'Arquitectes» . Facultar la Il·lma. Sra. Laia Bonet Rull, primera tinenta d'Alcaldia de l'Àrea d'Urbanisme, Acció climàtica, Mobilitat, Pla de Barris i Serveis Urbans, per a la signatura de l'esmentat conveni, així com la de tots aquells documents que se'n derivin d'aquest. Donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 14. (25XF0278) Aprovar les tarifes que hauran de servir per establir la compensació tarifària de les activitats objecte d'encàrrec a mitjà propi de l'Ajuntament de Barcelona a Tractament i Selecció de Residus, SA (TERSA) consistent en la gestió dels Punts Verds de la ciutat i la gestió del servei d'atenció al contribuent de la taxa de recollida de residus municipals originats en els domicilis particulars de Barcelona per l'any 2025, de conformitat amb l'establert en el document Proposta de tarifes, que obra a l'expedient; encarregar a Tractament i Selecció de Residus, SA (TERSA) la realització de les tasques relatives a la gestió dels Punts Verds de la ciutat i la gestió del servei d'atenció al contribuent de la taxa de recollida de residus municipals originats en els domicilis particulars de Barcelona per l'any 2025, de conformitat amb les prescripcions que s'estableixen en l'Encàrrec a mitjà propi de l'Ajuntament de Barcelona a Tractament i Selecció de Residus, SA (TERSA) ; autoritzar i disposar la despesa per un import de 6.037.624,29 d'euros, a favor de Tractament i Selecció de Residus, SA (TERSA), amb NIF A08800880, amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/25000/16221 del pressupost de l'any 2025, prorrogat del pressupost de l'any 2024, per fer front a les despeses derivades d'aquest encàrrec a mitjà propi. Facultar la gerent de Serveis Urbans i Manteniment de l'Espai Públic per la formalització de l'encàrrec i actes que se'n derivin; publicar l'encàrrec a la Plataforma de Contractació de Barcelona. Districte de Ciutat Vella 5 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 6 de juny del 2025 CSV: 0061360d62f6e8a3 15. (1BC2025_041) Aprovar definitivament el Projecte executiu de la restauració de l'envolupant, incloent façanes, fusteries i coberta, així com la incorporació de millores energètiques, en l'edifici del Castell dels 3 Dragons, al districte de Ciutat Vella de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe de Conformitat Tècnica del Projecte de data 4 de març de 2025 que el qualifica amb B (favorable amb observacions o condicions d'execució d'obra) que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dona per reproduït, amb un pressupost de 6.918.113,01 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament. 16. (1BD2018_156) Aprovar definitivament el Projecte executiu de la reforma del local en planta soterrani, planta baixa i planta altell de l'edifici situat al passeig Joan de Borbó 44 per acollir un local d'entitats, al barri de la Barceloneta, al districte de Ciutat Vella, a Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe de Conformitat Tècnica de Projecte de data 10 de març de 2025 que el qualifica amb una B (favorable amb observacions o condicions a executar en fase d'obres) que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dona per reproduït, amb un pressupost d'1.440.970,81 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; comunicar als interessats en aquest procediment; i publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament. Districte de l'Eixample 17. (24PL17098) Mantenir la suspensió del tràmit d'aprovació inicial, de conformitat amb l'article 89.2 del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, del Pla especial integral per al desenvolupament dels usos de la Casa Lleó Morera, situada al passeig de Gràcia núm. 35 de Barcelona, al districte de l'Eixample, d'iniciativa privada de JOSEL SLU, d'acord amb els motius determinants continguts en l'informe de la Direcció de Serveis de Planejament i la Direcció de Serveis d'Actuació Urbanística que consta a l'expedient i es dona per reproduït a l'efecte de motivació; advertir al promotor del Pla, de conformitat amb l'article 95.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, que disposen d'un termini de tres mesos, a comptar des del dia següent al de la notificació d'aquest acord, per a realitzar les activitats necessàries per a continuar la tramitació, i en cas que no ho facin, es declararà la caducitat del procediment i es procedirà a l'arxiu de les actuacions; notificar el present acord al promotor del pla. 18. (25PL17133) Aprovar inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla especial urbanístic per a l'ordenació de l'equipament de l'antiga fàbrica de paraigües situada al carrer Consell de Cent núm. 572-576, al Districte de l'Eixample, d'iniciativa municipal; exposar-lo al públic pel termini d'un mes; sotmetre’l al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 19. (2BC2025_053) Aprovar definitivament el Projecte executiu de les actuacions d'obra nova de clavegueram del Pla Endreça al barri de la Nova Esquerra de l'Eixample, al Districte de 6 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 6 de juny del 2025 CSV: 0061360d62f6e8a3 l'Eixample, a Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic del Projecte (ITP) de data 25 de febrer de 2025 amb qualificació B (Favorable, amb observacions o condicions d'execució d'obra), que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un pressupost de 730.494,09 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC); i publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona. Districte de Sants-Montjuïc 20. (24g441) Aprovar inicialment, a l'empara de l'article 168.2 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei d'urbanisme, i de conformitat amb l'article 119.1.c) i 2 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, la Modificació del Projecte de reparcel·lació del polígon d'actuació urbanística discontinu, del Pla de millora urbana per a la reordenació de les finques resultants B2 i D definides al projecte de reparcel·lació, segons la Modificació puntual del Pla General Metropolità del Mas de Can Clos i el seu entorn, aprovat definitivament pel Plenari del Consell Municipal en sessió celebrada en data 25 d'octubre de 2024, i publicat al Butlletí Oficial de la Província, en data 13 de novembre de 2024, a efectes d'executivitat, en el sentit que, justificada i raonadament, figura en l'informe, de data 22 de maig de 2025, de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de l'Institut Municipal d'Urbanisme, que consta a l'expedient, i que es dona íntegrament per reproduït, a efectes de motivació. Sotmetre’l a informació pública durant el termini d'un mes per a al·legacions, mitjançant inserció d'anuncis al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en un diari dels de més circulació de la província i al Tauler d'Edictes de la Corporació, amb audiència simultània a les persones interessades pel mateix termini, amb notificació personal 21. (3BC2025_046) Aprovar el Projecte executiu de les millores de l'espai verd dels Jardins de Laribal (districte de Sants-Montjuïc), d'iniciativa municipal, d'acord amb els informes tècnics emesos pel Departament de Parcs i Jardins, signat en data 20 de maig de 2025, pel Departament d'Integritat Estructural, signat en data 28 de març de 2025 i pel Servei d'Arqueologia de l'Ajuntament de Barcelona, signat en data 21 de març de 2025, els tres informes amb qualificació B (Favorable, amb observacions o condicions d'execució d'obra), i pel Departament d'Estructures Vials, signat en data 9 de maig de 2025, amb qualificació A (Favorable), que figuren a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es donen per reproduïts amb un pressupost d'1.930.506,30 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; i publicar aquesta resolució al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament. Districte de les Corts 22. (4BD2025_042) Aprovar el Projecte Modificat del projecte d'ampliació i remunta del Pavelló Poliesportiu L'Illa situat al carrer Numància 142, al barri de Les Corts, al districte de Les Corts a Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe de Conformitat Tècnica del Projecte (CTP) de data 16 de novembre de 2022 amb classificació B (Favorable, amb condicions a aplicar 7 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 6 de juny del 2025 CSV: 0061360d62f6e8a3 durant la fase d'execució de l'obra o de posada en funcionament de l'activitat) i a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d'acord amb l'Informe Tècnic de la Direcció d'Obra, l'Informe Tècnic de la Direcció Tècnica d'Edificació de BIMSA i l'Informe Jurídic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un nou Pressupost per al Coneixement de l'Administració (PCA) de 13.801.138,35 euros, el 21% d'IVA inclòs, import resultant de sumar les despeses associades al nou PCA per un valor de 329.239,14 euros, el 21% d'IVA inclòs i el nou Pressupost d'Execució per Contracte (PEC) que en el cas de ser executat pels mateixos contractistes ascendeix a 13.471.899,21 euros, el 21% d'IVA inclòs (Lot 1: 11.635.869,31 euros i Lot 2: 1.836.029,90 euros) i que s'ha obtingut de sumar al preu dels contractes formalitzats per un valor total d'11.253.055,43 euros, el 21% d'IVA inclòs (Lot 1: 9.720.859,91 euros i Lot 2: 1.532.195,52 euros, i que ja incorporen la baixa oferta pels adjudicataris), i l'import total de les modificacions proposades per un valor de 2.218.843,78 euros, el 21% d'IVA inclòs (Lot 1: 1.915.009,40 euros i Lot 2: 303.834,38 euros) i que consisteixen en: i) afectacions a la via pública a petició del Districte, ii) modificacions i ajustos a l'estructura metàl·lica principal, de façana i de coberta, iii) requeriments d'SPCPEIS per a l'acompliment de normativa, iv) implantació de normativa en matèria acústica en fusteries exteriors i envidraments i v) modificacions i ajustos dels detalls constructius i acabats i que representen el 19,72% d'increment total sobre els contractes signats pels adjudicataris del Lot 1 (19,70%) i del Lot 2 (19,83%) i del 18,83% d'increment sobre l'import màxim de modificació sobre el Pressupost d'Execució per Contracte (PEC) per import d'11.782.819,80 euros, el 21% d'IVA inclòs, contingut dins el Pressupost per al Coneixement de l'Administració (PCA) aprovat definitivament per la Comissió de Govern en sessió de 23 de febrer de 2023 per import d'11.983.875,23 euros, el 21% d'IVA inclòs; notificar als interessats en aquest procediment i publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal, i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona. Districte d'Horta-Guinardó 23. (24PL17070) Aprovar inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla especial integral i de millora urbana per l'ajust dels sòls d'equipament dins dels Jardins Doctor Pla i Armengol i modificació de l'element 67 del PE de Protecció de Patrimoni d'Horta-Guinardó, al districte d'Horta-Guinardó, d'iniciativa municipal; exposar-lo al públic pel termini d'un mes; sotmetre’l al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 24. (25PL17113) Aprovar definitivament el Conveni urbanístic entre l'Ajuntament de Barcelona, Cel urbà SL i Siresa Campus SLU, corresponent a la residència d'estudiants a implantar a l'avinguda Mare de Déu de Montserrat 213-221, de Barcelona, de conformitat amb l'informe conjunt de la Direcció de serveis d'actuació urbanística i la Direcció de serveis de planejament; procedir a la inscripció del Conveni, un cop signat, en el Registre de Convenis de conformitat amb l'article 14 i la disposició addicional novena de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació i bon govern i el Decret de l'Alcaldia de 28 de desembre de 2015. Districte de Nou Barris 8 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 6 de juny del 2025 CSV: 0061360d62f6e8a3 25. (8BC2025_083) Aprovar inicialment el Projecte executiu per l'adequació del local pel nou Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç Nou Barris al carrer d'Aiguablava 68, al districte de Nou Barris de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe de Conformitat Tècnica del Projecte de data 13 de maig de 2025 que el qualifica amb B (favorable amb observacions o condicions d'execució d'obra) que figura a l'expedient administratiu i que aquests efectes es dona per reproduït, amb un pressupost de 2.135.843,73 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; comunicar el present acord a l'Institut Municipal de l'Habitatge i Rehabilitació de Barcelona; i sotmetre'l a informació pública, durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte de Sant Andreu 26. (24ru388) Aprovar definitivament, a l'empara de l'article 118.1 en relació amb l'article 117.1, de l'article 119.1 i els apartats 3 i 4 de la Disposició Addicional Cinquena del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, subjectant-se a la tramitació establerta per l'article 119.2 de l'esmentat Text refós, el Projecte de delimitació del Polígon d'Actuació Urbanística 1, corresponent a la finca emplaçada al carrer de la Foradada 98 de Barcelona, inclosa en el "Projecte de la delimitació de l'àmbit de rehabilitació edificatòria - regeneració urbana del barri de Trinitat Vella", aprovat definitivament per acord de la Comissió de Govern de 15 d'abril de 2021, amb determinació del sistema d'actuació de reparcel·lació, en la modalitat de cooperació, mitjançant reparcel·lació econòmica, amb les modificacions respecte al document aprovat inicialment a que fa referència l'informe del Departament de Regeneració Urbana, Projectes Europeus i Llei de Barris de l'Institut Municipal d'Urbanisme de 23 de maig de 2025 que figura a l'expedient i que es dona per reproduït a efectes de motivació. Publicar aquest acord en el Butlletí Oficial de la província de Barcelona, a la Gaseta Municipal, a un dels diaris de més circulació de la província i en el tauler d'edictes de la Corporació i notificar-lo individualment a tots els interessats afectats. Donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 27. (24ru389) Aprovar definitivament, a l'empara de l'article 118.1 en relació amb l'article 117.1, de l'article 119.1 i els apartats 3 i 4 de la Disposició Addicional Cinquena del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, subjectant-se a la tramitació establerta per l'article 119.2 de l'esmentat Text refós, el Projecte de delimitació del Polígon d'Actuació Urbanística 2, corresponent a la finca emplaçada al carrer de la Foradada 102 de Barcelona, inclosa en el "Projecte de la delimitació de l'àmbit de rehabilitació edificatòria - regeneració urbana del barri de Trinitat Vella", aprovat definitivament per acord de la Comissió de Govern de 15 d'abril de 2021, amb determinació del sistema d'actuació de reparcel·lació, en la modalitat de cooperació, mitjançant reparcel·lació econòmica, amb les modificacions respecte al document aprovat inicialment a que fa referència l'informe del Departament de Regeneració Urbana, Projectes Europeus i Llei de Barris de l'Institut Municipal d'Urbanisme de 22 de maig de 2025 que figura a l'expedient i que es dona per reproduït a efectes de motivació. Publicar aquest acord en el Butlletí Oficial de la província de Barcelona, a la Gaseta Municipal, a un dels diaris de més circulació de la província i en el tauler 9 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 6 de juny del 2025 CSV: 0061360d62f6e8a3 d'edictes de la Corporació i notificar-lo individualment a tots els interessats afectats. Donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge 28. (25PL17123) Aprovar inicialment, de conformitat amb l'article 68.1a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla especial urbanístic i de millora urbana per a la regulació de l'equipament del Passadís de Trinitat Vella situat a la via de Bàrcino núm. 75-77 i el carrer de la Mare de Déu de Lorda núm. 2-10, al barri de Trinitat Vella, al districte de Sant Andreu, d'iniciativa pública municipal; exposar-lo al públic pel termini d'un mes; sotmetre’l al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 29. (25pl17126) Suspendre el tràmit d'aprovació inicial, de conformitat amb l'article 89.2 del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, del Pla especial urbanístic per a la regulació de l'equipament al carrer Tucuman, 26-28, al Districte de Sant Andreu, d'iniciativa privada, promogut per Jose Luis Quiñones Torres, d'acord amb els motius determinants continguts en l'informe de la Direcció de Serveis de Planejament i la Direcció de Serveis d'Actuació Urbanística que consta a l'expedient i es dona per reproduït a l'efecte de motivació; advertir al promotor del Pla, de conformitat amb l'article 95.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, que disposen d'un termini de tres mesos, a comptar des del dia següent al de la notificació d'aquest acord, per a realitzar les activitats necessàries per a continuar la tramitació, i en cas que no ho facin, es declararà la caducitat del procediment i es procedirà a l'arxiu de les actuacions; notificar el present acord al promotor del pla. 30. (9BD2024_137) Aprovar el Projecte Modificat del Projecte executiu del CEM La Sagrera, al carrer Bonaventura Gispert 37-47, al barri La Sagrera, al districte de Sant Andreu, a Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe de Conformitat Tècnica del Projecte (CTP) de data 22 de novembre de 2022 amb classificació B (Favorable, amb condicions a aplicar durant la fase d'execució de l'obra o de posada en funcionament de l'activitat) i a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS) i d'acord amb l'Informe Tècnic de la Direcció d'Obra, l'Informe Tècnic de la Direcció Tècnica d'Edificació de BIMSA i l'Informe Jurídic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import que ascendeix a 12.147.946,52 euros el 21% d'IVA inclòs, import resultant de sumar el preu del contracte, que ja incorpora la baixa oferta per l'adjudicatari 9.752.842,56 euros, 21% IVA inclòs i l'import de les modificacions proposades 1.684.621,74 euros, 21% IVA inclòs que fan un import total en el cas de ser executat pel mateix contractista d'11.437.464,30 euros, el 21% d'IVA inclòs, més les despeses associades per import de 710.482,22 euros, el 21% d'IVA inclòs. Modificacions consistents en: i) sistema de contencions amb presència d'antigues fonamentacions, ii) subestructura auxiliar al sostre de planta 2a, iii) substitució d'elements de fusteria per mur cortina per dimensions i acció del vent, i iv) requeriments de IBE a la piscina i que representen el 17,27% d'increment sobre el contracte signat per l'adjudicatari i del 16,05% d'increment sobre l'import màxim de modificació sobre el Pressupost d'Execució per Contracte (PEC 10.495.679,07 euros IVA inclòs), contingut dins el Pressupost per al Coneixement de l'Administració aprovat definitivament per Comissió de Govern en sessió de 13 d'abril de 2023 (PCA 13.165.266,92 euros IVA inclòs); notificar als interessats en aquest procediment; i publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en 10 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 6 de juny del 2025 CSV: 0061360d62f6e8a3 un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal, i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona. 31. (9BD2025_111) Aprovar el Projecte modificat del Projecte executiu del CEM Espronceda, situat al carrer d'Espronceda 320 i 322-324, al barri de Navas, al districte de Sant Andreu, a Barcelona, d'iniciativa municipal, a l'empara de l'article 42 i 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS), i d'acord amb l'Informe de Conformitat Tècnica del Projecte (CTP) de data 11 de juliol de 2022 i qualificació B (Favorable, amb observacions o condicions d'execució d'obra); l'Informe Tècnic de la Direcció d'Obra, l'Informe Tècnic de la Direcció Tècnica d'Edificació de BIMSA i l'Informe Jurídic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es donen per reproduïts, per un import de 14.566.992,52 euros, el 21% d'IVA inclòs, import resultant de sumar el preu del contracte, que ja incorpora la baixa oferta per l'adjudicatari de 12.529.003,25 euros, el 21% d'IVA inclòs i l'import de les modificacions proposades d'1.609.787,74 euros, el 21% d'IVA inclòs, que fan un import total en el cas de ser executat pel mateix contractista de 14.138.790,99 euros, el 21% d'IVA inclòs, més les despeses associades per import de 428.201,53 euros, el 21% d'IVA inclòs. Modificacions consistents principalment en: (i) procés constructiu i sistema d'enderroc; (ii) incorporació de tanca retràctil; (iii) sistema de recollida d'aigües pluvials i (iv) redistribucions segons requeriments de l'IBE, i que representen el 12,85% d'increment sobre el contracte signat per l'adjudicatari i de l'11,97% d'increment sobre l'import màxim de modificació sobre el Pressupost d'Execució per Contracte (PEC 13.446.688,44 euros) contingut dins el Pressupost per al Coneixement de l'Administració (PCA 13.863.111,50 euros) aprovat per la Comissió de Govern en sessió de 7 de desembre de 2022; i publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal, i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona. Districte de Sant Martí 32. (24ru453) Aprovar definitivament, a l'empara de l'article 118.1 en relació amb l'article 117.1, de l'article 119.1 i els apartats 3 i 4 de la Disposició Addicional Cinquena del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, subjectant-se a la tramitació establerta per l'article 119.2 de l'esmentat Text refós, el Projecte de delimitació del Polígon d'Actuació Urbanística 7, corresponent a la finca emplaçada al carrer de Tessàlia 4 de Barcelona, inclosa en la "Declaració d'Àrea de Conservació i Rehabilitació als carrers Alfons el Magnànim 40-44, Tessàlia 2-6, Prada 2-12, Sàsser 2-6 i Benevent 2-6, del barri del Besòs i el Maresme", aprovada definitivament per acord de la Comissió de Govern de 3 de novembre de 2022, amb determinació del sistema d'actuació de reparcel·lació, en la modalitat de cooperació, mitjançant reparcel·lació econòmica, en els termes que figuren al document del Polígon d'Actuació Urbanística de la finca indicada aprovat inicialment per la Comissió de Govern el 19 de desembre de 2024 i de l'informe de l'Institut Municipal d'Urbanisme de 21 de maig de 2025. Publicar aquest acord en el Butlletí Oficial de la província de Barcelona, a la Gaseta Municipal, a un dels diaris de més circulació de la província i en el tauler d'edictes de la Corporació i notificar-lo individualment a tots els interessats afectats. Donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 11 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 6 de juny del 2025 CSV: 0061360d62f6e8a3 34. (25PL17134) Aprovar inicialment, de conformitat amb l'article 68.1 a) de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla especial integral per a la regulació de l'equipament situat al carrer Tànger núm. 81-83, al Districte de Sant Martí, d'iniciativa municipal; exposar-lo al públic pel termini d'un mes; sotmetre’l al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva i donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 35. (10BC2025_031) Resoldre les al·legacions presentades, d'acord i en el sentit que s'estableix a l'informe Resposta d'Al·legacions que s'inclou dins l'expedient administratiu i que es dóna per reproduït als efectes de la motivació d'aquest acte; aprovar definitivament el Projecte executiu d'urbanització de la cobertura (àmbit mar i resta d'àmbits) i desdoblament de les vies del tramvia a la Gran Via de les Corts Catalanes entre el carrer de Badajoz i el carrer de Bilbao, al Districte de Sant Martí de Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic del Projecte (ITP) de data 13 de desembre de 2024 amb classificació B (Favorable, amb observacions o condicions d'execució d'obra) que figura a l'expedient administratiu i que a aquests efectes es dona per reproduït, amb un pressupost de 33.047.840,88 euros, el 21% de l'impost del valor afegit (IVA) inclòs, d'acord amb allò que preveu l'article 72 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei d'Urbanisme de Catalunya; aprovar les bases del conveni de cessió d'ús de les instal·lacions d'energia elèctrica i de constitució de la servitud de pas aeri/subterrani de les línies de Baixa Tensió i Mitja Tensió a favor d'Edistribucion Redes Digitales SL que inclou el projecte executiu; facultar el gerent d'Àrea d'Urbanisme i Habitatge per aprovar i formalitzar el conveni específic que apliqui a les circumstàncies concretes les bases esmentades, d'acord amb l'article 16.k de la Carta municipal de Barcelona i la Llei 24/2013, de 26 de desembre, del sector elèctric; notificar-ho als interessats en aquest procediment; publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona; donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 36. (10BC2025_112) Aprovar el Projecte Modificat de les obres relatives al projecte executiu de la urbanització de la cobertura de la Gran Via de les Corts Catalanes (àmbit muntanya) entre el carrer Badajoz i el carrer Bilbao, al districte de Sant Martí a Barcelona, d'iniciativa municipal, d'acord amb l'Informe Tècnic del Projecte (ITP) de data 23 de març de 2023 amb classificació B (Favorable, amb observacions o condicions d'execució d'obra) i a l'empara del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei d'Urbanisme de Catalunya i d'acord amb l'Informe Tècnic de la Direcció d'Obra signat en data 7 de maig de 2025, l'Informe Tècnic de la Direcció Tècnica d'Infraestructures de BIMSA i l'Informe Jurídic de BIMSA, que figuren a l'expedient administratiu i que aquests efectes es donen per reproduïts, per un import, que en el cas de ser executat pel mateix contractista ascendeix a 11.106.921,53 euros, el 21% d'IVA inclòs, import resultant de sumar el preu del contracte que ja incorpora la baixa ofertada per l'adjudicatari (9.584.728,65 euros, 21% IVA inclòs) i l'import de les modificacions proposades (1.522.192,88 euros, 21% IVA inclòs) consistents en: i) Impermeabilització addicional de la llosa del túnel, ii) Modificació del tipus de canonada segons requeriments de BCASA, iii) Qualitat del material de reblert existent de qualitat inferior a l'esperada i iv) Altres modificacions no previstes i que representen el 15,88% d'increment sobre el contracte signat per l'adjudicatari i del 13,60% d'increment sobre l'import màxim de modificació sobre el Pressupost d'Execució per Contracte (PEC) del projecte aprovat (11.190.576,37 euros IVA inclòs) contingut dins el Pressupost per al Coneixement de 12 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 6 de juny del 2025 CSV: 0061360d62f6e8a3 l'Administració (PCA) aprovat definitivament per la Comissió de Govern en sessió de 28 de setembre de 2023 (11.413.747,69 euros IVA inclòs); notificar-ho als interessats en aquest procediment; publicar aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un dels diaris de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona; donar-ne compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. ÀREA DE PRESIDÈNCIA, RELACIONS INTERNACIONALS, EDUCACIÓ, SALUT, DRETS HUMANS I CICLES DE VIDA 37. (001_25000325) Excloure de la licitació del contracte 001_25000325 que té per objecte el servei de Sales d'Estudi de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible, a Nascor Formación, SL, amb NIF B65187569, i a 7 d'Aventura, amb NIF B65392615, per no assolir la puntuació mínima de 20 punts requerida en els criteris sotmesos a judici de valor, de conformitat amb l'indicat a la clàusula 10 del plec de clàusules administratives particulars regulador del contracte. Adjudicar el contracte de referència a la FUNDACIÓ PERE TARRÉS amb NIF R5800395E, de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu de 784.035,42 euros IVA exempt. Disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: - un import (IVA exempt) de 191.175,76 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0800 D/22731/23222; - un import (IVA exempt) de 392.017,71 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0800 D/22731/23222; - un import (IVA exempt) de 200.841,95 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0800 D/22731/23222. Condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. FIXAR l'import de la garantia definitiva en 39.201,77 euros. Formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. Notificar el present acord a les licitadores; publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE. Designar com a responsable del contracte la Sra. Pilar Pascual Calvo. Alliberar la quantitat de 174.230,09 (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: - un import (IVA inclòs) de 42.483,50 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0800 D/22731/23222; - un import (IVA inclòs) de 87.115,05 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0800 D/22731/23222; - un import (IVA inclòs) de 44.631,54 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0800 D/22731/23222. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 38. (2025-111b) Proposar com a membres de la Comissió d'Empara el Sr. Jaume López Hernández i la Sra. Antonieta Fernández López, com a persones de reconegut prestigi, expertes en matèria de participació ciutadana, de conformitat amb el disposat al Capítol X (arts 110- 112) del Reglament de Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona, aprovat pel Plenari del Consell Municipal de 27 de maig de 2022. 13 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 6 de juny del 2025 CSV: 0061360d62f6e8a3 39. (25XC0069) Aprovar el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona, la Generalitat de Catalunya, mitjançant el Departament d'Educació i Formació Professional, i el Consorci d'Educació de Barcelona pel qual es formalitza els termes de col·laboració entre les parts signants per al finançament de les obres de nova construcció de l'Institut Escola Cal Maiol, per un import total de les obres de 13.095.923,20 euros (IVA inclòs) dels quals la Generalitat de Catalunya aportarà 10.156.126,85 euros (IVA inclòs) i l'Ajuntament de Barcelona 2.939.796,35 euros (IVA inclòs), sent obligació del Consorci la conservació i el manteniment de l'edifici un cop finalitzades les obres, i amb una vigència del conveni de quatre anys des de la data de la seva formalització amb possibilitat de prorrogar la seva durada, si escau. Autoritzar i disposar la despesa a favor de la Generalitat de Catalunya, amb NIF S0811001G, per un import de 2.939.796,35 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària D/75001/32011 0800 de la Gerència d'Àrea de Cultura, Educació, Esports i Cicles de vida, dels quals, 1.469.898,17 euros a càrrec de l'exercici 2025 i 1.469.898,18 euros a càrrec de l'exercici 2026, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l'actual. Donar-ne compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 40. (25XF0306) Aprovar les tarifes que hauran de servir per establir la compensació tarifària de les activitats objecte de l'encàrrec a mitjà propi de l'Ajuntament de Barcelona a Solucions Integrals per als Residus, SA (SIRESA) per l'any 2025, de conformitat amb l'establert en el document Proposta de tarifes, que consta a l'expedient; encarregar a Solucions Integrals per als Residus, SA (SIRESA) la realització de les tasques relatives a la gestió i desenvolupament del servei d'informació i dinamització de l'Hivernacle del Parc de la Ciutadella per a l'any 2025, de conformitat amb les prescripcions que s'estableixen en l'Encàrrec a mitjà propi de l'Ajuntament de Barcelona a Solucions Integrals per als Residus, SA (SIRESA); autoritzar i disposar la despesa per un import de 198.445,39 euros a favor de SOLUCIONS INTEGRALS PER ALS RESIDUS, SA, amb NIF A62439807, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0800-25001- 33011 de la pròrroga del Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2024 per a l'exercici 2025, per fer front de les despeses derivades d'aquest encàrrec a mitjà propi; facultar la gerent d'Àrea de Cultura, Educació, Esports i Cicles de Vida per la formalització de l'encàrrec i actes que se'n derivin; publicar l'encàrrec a la Plataforma de Contractació. 41. (25XI0009) Convalidar l'omissió de fiscalització de la funció interventora, amb número d'expedient 25XI0009, i continuar el procediment en relació a l'abonament de la factura número 202518 (número de registre 2025-99744), de data 28/02/2025, per un import de 2.795,10 euros (IVA inclòs); i la factura número 2025032 (número de registre 2025-161709), de data 31/03/2025, per un import de 1.863,40 euros (IVA inclòs), en execució del contracte 23000112 que té per objecte la coordinació i gestió dels Grups de Diàleg Interreligiós i Interconviccional a Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible. Autoritzar, disposar i obligar la despesa, a favor de PORTACABOT SL, amb NIF B64692916 per un import total de 4.658,50 euros amb càrrec a l'aplicació pressupostària 0800 D/22731/23251 del pressupost de l'exercici 2025. Notificar la present resolució als interessats. Districte de Ciutat Vella 42. (2025/2002) Adjudicar el contracte núm. 001_25000661, que té per objecte la Gestió dels serveis de promoció, dinamització i organització de les activitats dels casals de persones grans del Districte de Ciutat Vella, amb mesures de contractació pública sostenible a ESPORT3 14 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 6 de juny del 2025 CSV: 0061360d62f6e8a3 SERVEIS ALTERNATIUS SL amb NIF B62068713 de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació i d'acord amb la proposició que ha presentat en ser considerada l'oferta més avantatjosa, pel preu d'import 2.414.669,40 euros IVA inclòs, dels quals 2.195.154,00 euros corresponen al preu net i 219.515,40 euros a l'IVA; disposar a favor de l'empresa adjudicatària l'esmentada quantitat amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 595.199,07 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/23232, un import (IVA inclòs) d'1.207.334,70 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/23232, un import (IVA inclòs) de 612.135,63 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/23232; condicionar la seva realització a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual; fixar l'import de la garantia definitiva en 109.757,70 euros; formalitzar el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'empresa adjudicatària del requeriment per a la formalització sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; notificar el present acord als licitadors; publicar l'acord d'adjudicació del contracte i la seva formalització en el Perfil de Contractant i al DOUE; designar com a responsable del contracte la Sra. Júlia Quintela González; alliberar la quantitat de 490,60 euros (IVA inclòs), en concepte de baixa en la licitació, i retornar-lo a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 120,93 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/23232, un import (IVA inclòs) de 245,30 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/23232, un import (IVA inclòs) de 124,37 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0601 D/22719/23232; donar compte d'aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE PREVENCIÓ, SEGURETAT, CONVIVÈNCIA I RÈGIM INTERIOR 43. (111/2025) Autoritzar les compatibilitats sol·licitades per als següents senyors: Antoni Sala Velázquez, Jaume Huguet Ortiz, Joan Maestre Besonias, Miguel Pintado Pérez, Oscar Rubio Vázquez; entre la seva activitat municipal com a funcionaris de carrera, membres de l'SPCPEIS d'acord amb l'annex que consta a l'expedient, adscrits a la Gerència d'Àrea de Seguretat, Prevenció i Convivència, i l'exercici de l'activitat pública de funcions formatives i docents del cicle formatiu de grau d'Emergències i Protecció Civil a l'Institut de Seguretat i Mobilitat de Barcelona Guineueta (ISMB), pel curs 2024-2025, des del 01/09/2024 fins al 31/08/2025. Aquesta autorització s'empara en l'article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal de les administracions públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i en l'acord de la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona, de data 10 d'abril de 2025, pel qual es declarà d'interès públic la realització de funcions formatives i docents del cicle formatiu de grau mitjà i superior d'Emergències i Protecció Civil a qualsevol Institut d'Educació Secundària (IES) públic de Catalunya, per part del personal de l'àmbit de l'SPCPEIS de l'Ajuntament de Barcelona. L'activitat docent desenvolupada segons la declaració d'interès públic aprovada no podrà afectar la dedicació professional a l'activitat municipal de l'SPCPEIS. Els sol·licitants no podran formar part ni intervenir o assessorar en els tribunals de selecció de processos d'oferta pública, ni en cap altre tribunal de processos selectius vinculats a l'àmbit de l'SPCPEIS. Els sol·licitants hauran de respectar la seva jornada i horari de treball 15 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 6 de juny del 2025 CSV: 0061360d62f6e8a3 municipal i els termes contemplats a l'annex 3 de les condicions específiques de treball de l'SPCPEIS, de l'Acord regulador vigent de les condicions de treball dels empleats públics de l'Ajuntament de Barcelona. La present autorització resta condicionada a l'estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del Personal al Servei de l'Administració de la Generalitat i d'altra normativa aplicable. Les presents autoritzacions perdran vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. Donar- ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 44. (95/2025) Rectificar, de conformitat amb l'article 109.2 de la Llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, l'error material detectat en l'acord aprovat per la Comissió de Govern en la sessió de 24 d'abril de 2025, relatiu a l'autorització de compatibilitats de la Sra. Luisa Maria Saez Mena (mat. 20946) (exp. 95/2025), en el sentit que on diu "on ocupa el lloc de treball de Gestora d'Administració General (codi de lloc: 20FA2BIBA01)" ha de dir "on ocupa el lloc de treball de Tècnica especialista de serveis econòmics (codi de lloc 24FAXSCEC01)". Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 45. (001_25001269) Iniciar l'expedient que té per objecte la contractació mixta de les obres i subministraments per la reforma d'una sala de control de reunions a la planta vuitena de l'edifici Novíssim de l'Ajuntament de Barcelona, amb núm. de contracte 001_25001269, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert simplificat i amb un pressupost base de licitació de 473.894,30 euros, IVA inclòs, determinat a tant alçat pel que fa al lot núm. 1 i determinat en funció de preus unitaris pel que fa al lot núm. 2. El valor estimat global del contracte és de 509.142,63 euros, distribuït en els següents dos lots: - LOT núm. 1 (001_25001269L001), que té per objecte les obres de reforma de la sala de control de reunions de la planta vuitena de l'Edifici Novíssim, per un import de 203.262,07 euros, IVA inclòs. - LOT núm. 2 (001_25001269L002), que té per objecte el subministrament, instal·lació i configuració d'equipament audiovisual a la sala de control de reunions de la planta vuitena de l'Edifici Novíssim, per un import de 270.632,23 euros, IVA inclòs. Aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. Autoritzar l'esmentada quantitat, amb un pressupost net 391.648,18 euros i un import de l'IVA de 82.246,12 euros i fer-ho amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 154.880,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0302 D/63834/93314, un import (IVA inclòs) de 81.189,67 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0302 D/63501/92011, un import (IVA inclòs) de 48.382,07 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0302 D/63834/93314, un import (IVA inclòs) de 189.442,56 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0302 D/63501/92011, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l'actual. Convocar la licitació per a la seva adjudicació. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 46. (20254116-001_25001469) Iniciar l'expedient per a la contractació de Subministrament de munició per a les pràctiques de la Guàrdia Urbana de Barcelona, d'acord amb les previsions del 16 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 6 de juny del 2025 CSV: 0061360d62f6e8a3 plec de prescripcions tècniques i amb mesures de contractació pública sostenible amb núm. de contracte 001_25001469, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 372.801,00 euros, IVA inclòs i un valor estimat de 677.820,00 euros; aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; autoritzar l'esmentada quantitat, amb pressupost net 308.100,00 euros i import de l'IVA de 64.701,00 euros, i amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 186.400,50 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/22109/13211, un import (IVA inclòs) de 186.400,50 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2027 i a l'aplicació pressupostària 0400 D/22109/13211, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost corresponent atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva aprovació; convocar la licitació per a la seva adjudicació; donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. 47. (20S04883-003) Prorrogar el conveni que instrumentalitza l'encomana de gestió al Consorci Mar Parc de Salut, per al desenvolupament del Programa d'Atenció Integral al Personal Municipal (PAIPEM), per un termini de 1 any, amb efectes des del 3 de juny de 2025 fins al 2 de juny de 2026. Autoritzar i disposar la despesa per un import total de 24.563,00 euros amb càrrec a l'aplicació a càrrec de la partida 03.03 / 467.18 / 92218 del pressupost municipal de l'any 2025, a favor de Consorci Mar Parc de Salut de Barcelona amb NIF S0800471E. Facultar el gerent de Persones, Organització i Administració Electrònica de l'Ajuntament de Barcelona, Sr. Javier Pascual Gurpegui per a la seva signatura. Donar compte d'aquest acord a la Comissió de Presidència, Seguretat i Règim Interior. ÀREA D'ECONOMIA, HABITATGE, HISENDA I TURISME 48. (INV) Informar favorablement les actuacions d'inversions relacionades en el document de 29 de maig de 2025. 49. (HAB21008) Aprovar la subrogació de l'Ajuntament de Barcelona en la posició de l'Institut Municipal d'Habitatge i Rehabilitació de Barcelona (IMHAB), com a òrgan de contractació del contracte núm. 21/008 de "Servei de suport intern i gestió administrativa dels processos d'inscripció al Registre de Sol·licitants d'Habitatge amb Protecció Oficial de Barcelona i d'adjudicació d'habitatges mitjançant el Registre de Sol·licitants i per la Mesa d'Emergències Socials", adjudicat per resolució del gerent de l'IMHAB a l'empresa NTT DATA SPAIN BPO. SLU amb NIF núm. B91251082, assumint l'Ajuntament a partir de l'aprovació d'aquest acord tots els drets i obligacions inherents a l'òrgan de contractació. Establir que la subrogació tindrà efectes a partir de la seva aprovació per un import de 489.819,94 euros i una durada de fins el 17 de novembre de 2025, s'han descomptat els imports i terminis que s'han consumit durant el temps en que l'Institut Municipal d'Habitatge i Rehabilitació de Barcelona ha actuat com a òrgan de contractació. Dipositar la garantia constituïda mitjançant aval bancari amb núm. 0049 1500 01 2111141113 del Banco de Santander SA de 59.999,73 euros a la Tresoreria Municipal. Ratificar la designació de la persona responsable del contracte designada per la resolució d'adjudicació. Notificar el present acord a l'interessat. Donar compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 17 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 6 de juny del 2025 CSV: 0061360d62f6e8a3 50. (HAB22047) Aprovar la subrogació de l'Ajuntament de Barcelona en la posició de l'Institut Municipal d'Habitatge i Rehabilitació de Barcelona (IMHAB), com a òrgan de contractació del contracte núm. 22/047 de "Serveis de consultoria i suport en la gestió d'atenció als usuaris i de desenvolupament en les aplicacions de gestió d'habitatge de l'IMHAB, amb mesures de contractació pública sostenible", adjudicat per resolució del gerent de l'IMHAB a l'empresa CONSULTORES DE ORGANIZACION Y SISTEMAS, SA amb NIF núm. A61024139, assumint l'Ajuntament a partir de l'aprovació d'aquest acord tots els drets i obligacions inherents a l'òrgan de contractació. Establir que la subrogació tindrà efectes a partir de la seva aprovació per un import de 177.041,11 euros i una durada de fins al 9 de novembre de 2025, s'han descomptat els imports i terminis que s'han consumit durant el temps en que l'Institut Municipal d'Habitatge i Rehabilitació de Barcelona ha actuat com a òrgan de contractació. Dipositar la garantia, constituïda mitjançant aval bancari núm. 10001244555 del Banc de Sabadell d'import 8.439,83 euros a la Tresoreria Municipal. Ratificar la designació de la persona responsable del contracte designada per la resolució d'adjudicació. Notificar el present acord a l'interessat. Donar compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme, Mobilitat i Habitatge. 52. (DP-2025-29979) Aprovar, amb efectes 1 de juny de 2025, el contracte d'arrendament de l'immoble situat al carrer de València núm. 344-346, amb la societat JOSEL, SLU (NIF B- 08236127), per un termini de 4 anys, des de l'1 de juny de 2025 fins al 31 de maig de 2029, per a destinar-lo a dependències municipals, amb subjecció a les normes de la Llei 29/1994, de 24 de novembre, d'Arrendaments Urbans i les modificacions introduïdes per la Llei 4/2013, de mesures de flexibilització i foment del mercat de lloguer, tot entenent que l'Ajuntament està exempt de l'obligació de constituir fiança d'acord amb el que disposa l'article 36.6 de la Llei 29/1994, de 24 de novembre, d'Arrendaments Urbans; autoritzar i disposar la despesa per import de 6.333.473,18 euros, IVA inclòs, de la partida pressupostària 0300 20200 93311 amb el següent desglossament: per l'exercici 2025, 872.189,27 euros, IVA inclòs, per l'exercici 2026, 1.540.037,06 euros, IVA inclòs, per l'exercici 2027, 1.586.238,17 euros, IVA inclòs, per l'exercici 2028, 1.633.825,31 euros, IVA inclòs, per l'exercici 2029, 701.183,36 euros, IVA inclòs, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els exercicis corresponents; abonar trimestralment la renda acordada mitjançant la presentació de la factura electrònica corresponent d'acord amb el que preveu la Llei 25/2013, de 27 de desembre; formalitzar el contracte d'arrendament, segons el redactat que consta a l'expedient, que s'aprova. 53. (3-078/2025) Aprovar l'expedient núm. 3-078/2025 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2024 per a l'exercici 2025, d'import 567.984,90 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostàries que consta a l'expedient referència comptable núm. 25051291; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. 54. (3-079/2025) Aprovar l'expedient núm. 3-079/2025 de modificacions de crèdit, consistent en l'anul·lació parcial de l'expedient 3-061/2025 de transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2024 per a l'exercici 2025, aprovat per la Comissió de Govern de data 30/04/2025, d'import 13.000,00 euros, per atendre despeses d'activitats de dinamització territorial que organitzen les biblioteques públiques, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostàries que consta 18 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007 GASETA MUNICIPAL 6 de juny del 2025 CSV: 0061360d62f6e8a3 a l'expedient, referència comptable núm. 25051391; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. 55. (3-080/2025) Aprovar l'expedient núm. 3-080/2025 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l'Ajuntament de Barcelona de l'exercici 2024 per a l'exercici 2025, d'import 290.000,00 euros, per finançar projectes municipals en matèria de turisme, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostàries que consta a l'expedient, referència comptable núm. 25051491; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. 56. (3-081/2025) Aprovar l'expedient núm. 3-081/2025 de modificacions de crèdit, consistent en modificacions de la incorporació de Romanents de Crèdit del Pressupost 2024 al pressupost per a l'exercici 2025, relatives al Projecte de Finançament afectat del Fons Foment del Turisme S.24000.019 "Pla d'acció La Sagrada Família i el seu entorn. Espai de Gran Afluència", per un import total de 34.685,83 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d'aplicacions pressupostàries que consta a l'expedient, referència comptable 25051595; i publicar aquest acord a la Gaseta Municipal. Donar compte d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. ÀREA DE DRETS SOCIALS, PROMOCIÓ ECONÒMICA, TREBALL, FEMINISMES I MEMÒRIA DEMOCRÀTICA 57. (001_25001192) Iniciar l'expedient que té per objecte la contractació dels serveis de conceptualització, programació, coordinació, producció, execució, difusió i avaluació d'activitats en suport al comerç de proximitat durant la campanya de Nadal, amb núm. de contracte 001_25001192, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, amb un pressupost base de licitació de 253.132,00 euros, IVA inclòs i amb un valor estimat del contracte de 836.800,00 euros. Aprovar les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte. Autoritzar l'esmentada quantitat, amb un pressupost net de 209.200,00 euros i un import de l'IVA de 43.932,00 euros, i fer-ho amb càrrec a les aplicacions pressupostàries i als pressupostos amb el desglossament següent: un import (IVA inclòs) de 190.212,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2025 i a l'aplicació pressupostària 0706 D/22610/43141 i un import (IVA inclòs) de 62.920,00 euros a l'exercici pressupostari de l'any 2026 i a l'aplicació pressupostària 0706 D/22610/43141, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost posterior a l'actual. Convocar la licitació per a la seva adjudicació. Donar compte d'aquest acord a la Comissió d'Economia i Hisenda. 19 gaseta@bcn.cat barcelona.cat/gasetamunicipal DLB-5.656-2007