20 / 3 / 2008 BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA Núm. 69 / Pàg. 23 AJUNTAMENTS Avinyó EDICTE El Sr. Alcalde en data 18 de març de 2008, ha adoptat la següent resolució: «Atès que aquesta alcaldia romandrà absent del municipi del 21 al 25 de març ambdós inclosos. Atès el que disposa l.art.23,2 de la Llei 7/1985 de 2 d.abril reguladora de les Bases de Règim Local. Atesa la resolució de l.Alcaldia en data 22 de juny de 2007, He resolt: Primer. - Designar al primer Tinent d.Al- calde Sr. Pere Pla i Sociats per tal que substi- tueixi a aquesta Alcaldia en el seu càrrec durant el període d.absència, del 21 al 25 de març d.enguany, ambdós inclosos, d.acord amb les atribucions i competències que reco- neix la legislació vigent. Segon. - Notificar el present acord a l.inte- ressat i a la resta de membres de la Corpora- ció i fixar l.anunci en el tauler d.anuncis de l.Ajuntament i en el BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA per a general coneixement.» Avinyó,18 de març de 2008. L.Alcalde, Josep Balasch i Tordera. 022008007718 · Badalona ANUNCI D.ADJUDICACIÓ 1. Entitat adjudicadora. a) Organisme: Ajuntament de Badalona b) Departament gestor: Departament Cen- tral de Contractació c) Número d.expedient: 160/CONC-25/07 2. Objecte del contracte. a) Tipus de contracte: Subministrament b) Descripció de l.objecte: Subministra- ment de 65.000 mocadors solidaris de les Festes de Maig de 2008. c)) Divisió per lots i número: No d) Data de publicació de l.anunci de licita- ció al BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA: 12/01/2008. 3. Tramitació, procediment i forma d.adjudicació. a) Tramitació: Ordinària b) Procediment: Obert c) Forma: Concurs 4. Pressupost base de licitació: 87.750,00 euros 5. Adjudicació a) Data: 28/02/2008 b) Contractista: Fundación Intermon Oxfam c) Nacionalitat: Espanyola. d) Import d.adjudicació: 87.727,90 euros Badalona, 13 de març de 2008. Administració Local Per delegació de signatura del secretari general, el secretari delegat de la CIAMBGRI, Josep A. Faiges Morales. 022008007415 · Barcelona ANUNCI Exp. 07GU05 De conformitat amb el que disposa l.art. 59.4 de la Llei 30/92, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, es notifica, per haver resultat infructuosos els intents de notifica- cions personals als senyors Vicente Luís Pla- nella Riera, Just i Ma Teresa Gatius Sala, Miriam, Marta, Ramon Gatius Vila, i Montse- rrat Vila Canet, Miguel i Ma Rosa Gombau Llongueras i Dolores Llongueras Juan, Pedro Urpi Vandellos, José Casaban Brisa, Ma Tere- sa Serre Pie, Herminia Angela Serre Granel, Palmira Terre Conill, Rosa Pilar Bonet Medall, Joan Llagostera Pavia i Juan Isidre Llagostera Fraguas, José Miguel Llagostera Pastor, Inés Mascaró Martí i Cristina Almenar Mascaro, Roser Torrents Font i Roser Carda Torrents, Mercedes Ortiz Martin, Antonio González Díaz, Martí Masjuan Gibert, Akiko Okabe, Yoko Sasaki, Manuel i Ma Josefa de Delás y de Jaumar, Andrés Quirós Ollé, Pepi- ta Felico Boned, Antonio Herrero Grangel, Concepció Calanda Balagaró i Iolanda Abe- llana Calanda, Antonio Carmona Amador, Juan Ramon i Ma Inmaculada Carmona Ama- dor, Antonia Garcia Echepare, Antonia i José Garcia Carmona, Josefa Barba Joaquin, Raquel Valdivia Gabarre, Mercedes Cortés Fernández, Antonio Campos Lara, Daniel Campos Marmaneu, Mercedesi Miguel Mar- maneu Diago, Jezabel Montagut Luque, Mau- ricio J. Salinas Hidalgo, Pol Salinas Montagut, Agustí Duran Frago, Carmen Brisa Lujan, L. Jacobo Jaume Saura, Valero Sans Expósito, Roger Illa Ibañez i Joan Illa Elias, Mohammad Usman, Fatima Kaneez, Saira Bibi, Muham- mad Tayyab, Hafiz Muhammad Subhan, Muhammad Suleman, Zulekha Bibi, Muham- mad Asif Awan, Juan Terre Conill, Juan Pedro Maria Martin, Cristobal Martínez Carbonell, Alberto Danes Bernades, Ramon Losada Mas, Sr. Fuentes (c/ Parcerisa, 42), Jaime i Montse- rrat Roca (c/ Parcerisa, 42), Jose Ma Gabarró Vall, Enrique Fernández Pereira, A. Antonio Astudillo Anchudia, Agnieszka Kozielska, Genesis L. Astudillo Soledispa, Patricia R. Soledispa Galarza, Pablo Sagrista Piera, Vicente Cuyàs i Janeri les entitats mercantils .Promotora Inmobiliaria Tardor, SL.., .Manau Obras y Construcciones, SL., .Mop- Net Bordeta SL., .Estructuras Textiles, SA., .Serveis Integrals i Dimensió, SL., .Jitensha, SL., Comercial Metalurgica, SA., .Obras y Servicios Anvimar, SL., .Matrices y Moldes JFM. SA., .Prensas y Manipulados Marc., .Decoració Textil a 100, SL., .Pons Ibañez, SL., .Vixtertron, SL., .Sociedad de Preven- ción Asepeyo, SL., que el Quart Tinent d.Al- calde, per delegació efectuada per Decret d.Alcaldia de 20 de juny de 2007, el dia 10 de gener de 2008, ha resolt: 1r. Aprovar inicialment, a l.empara de l.ar- ticle 113 del Decret Legislatiu 1/2005, de 26 de juliol, pel qual s.aprova el text refós de la Llei d.urbanisme, el Projecte de reparcel·lació del PAU 1 del sector 1 de la MPPGM en l.àmbit discontinu Batllò-Magò- ria i les parcel·les situades a la Via Laietana núm. 2 i 8-10, Pau Claris núm. 158-160, Girona núm. 20 i Carrera núm. 12, presentat pel secretari de la Junta de Compensació, amb les prescripcions contingudes en l.infor- me de data 21 de desembre de 2007, que consta a l.expedient i que es dóna per repro- duït; 2n assenyalar que les esmentades pres- cripcions s.hauran d.introduir en forma de Text refós, als efectes d.aprovació definitiva; 3r sotmetre.l a informació pública durant el termini d.un mes, mitjançant publicació al BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA, a un diari dels de més circulació de la província i al tauler d.edictes de la Corporació, i a audièn- cia a les persones interessades pel mateix ter- mini amb citació personal. L.expedient administratiu restarà exposat al públic, al Departament d.Informació i Documentació del Sector d.Urbanisme i Infraestructures (avinguda Diagonal, 230, 2a planta), per a la seva consulta, durant el ter- mini d.un mes, de dilluns a dijous, de 9 a 13.30 i de 16 a 17.30h, i divendres de 9 a 13.30h hores. Dins el termini esmentat, que començarà a comptar a partir de l.última de les publicacions (en el BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA i un dels diaris de mes divulgació o notificació personal posterior de ser-ne el cas), els interessats podran examinar-lo i pre- sentar les al·legacions que considerin perti- nents. Us ho comunico als efectes oportuns. Barcelona, 4 de març de 2008. El Secretari general, Jordi Cases i Pallarès. 022008006710 · Barcelona ANUNCI El Ple del Consell Municipal, en sessió de 29 de febrer de 2008, va aprovar definitiva- ment el Reglament de funcionament intern del Consell Assessor de la Gent Gran de Bar- celona, la qual cosa es fa pública juntament amb l.articulat del Reglament que s.insereix a continuació, en compliment d.allò que esta- bleix l.article 196 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s.a- prova el Reglament d.organització, funciona- ment i règim jurídic dels Ens Locals, el qual entrarà en vigor a l.endemà de la publicació del seu text íntegre al BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA de Barcelona. (Comentario Resaltado Biblioteca General 20/03/2008 09:22:15 en blanco) REGLAMENT DE FUNCIONAMENT INTERN DEL CONSELL ASSESSOR DE LA GENT Núm. 69 / Pàg. 24 BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA 20 / 3 / 2008 (Comentario Resaltado Biblioteca General 20/03/2008 09:22:35 en blanco) GRAN DE BARCELONA ÍNDEX Exposició de motius Capítol I. Disposicions generals Article 1. Naturalesa i objecte Article 2. Objectius i funcions Article 3. Camps d.actuació Capítol II. Òrgans de funcionament Article 4. Estructura del Consell Article 5. La Presidència Article 6. La Vice-presidència associativa Article 7. El Plenari Article 8. La Comissió Permanent Article 9. La Comissió Territorial Article 10. Els Grups de treball Article 11. El/La Secretari/a Disposició addicional Disposició transitòria primera Disposició transitòria segona Disposició derogatòria Disposició final EXPOSICIÓ DE MOTIUS El Consell Assessor de la Gent Gran, òrgan consultiu i de participació de l.Ajuntament de Barcelona, regit segons allò previst a les normes reguladores de la participació ciuta- dana, per aquelles qüestions referides a l.àm- bit de la gent gran i, en concret per aquelles competències i funcions que suposin una millora del benestar i la qualitat de vida de les persones gran, va ser aprovat per Decret d.Alcaldia de l.1 de juny de 1990. A partir de la revisió, l.adequació i l.aprovació final de les Normes Reguladores de la Participació Ciutadana (NRPC) al Consell Plenari del 22 de novembre del 2002, així com dels acords presos en els diferents Congressos de Gent Gran, i especialment a la darrera Convenció de la Gent Gran de Barcelona, s.ha elaborat una proposta de millora, adequació i amplia- ció del Consell de la Gent Gran de Barcelona que correspongui de manera més acurada a la realitat del moviment associatiu de les per- sones de la gent gran. Aquesta proposta d.ampliació ha de permetre poder comptar amb la participació de noves entitats i grups de gent gran que desenvolupen la seva activi- tat a la ciutat, així com la de persones indivi- duals que hi estan directament implicades, i també millorar la representativitat dels Con- sells de Gent Gran dels districtes. La proposta de modificació de les normes de participació del Consell Assessor de la Gent Gran de Barcelona implica una adequa- ció i millora en la participació de la gent gran de la ciutat. CAPÍTOL I DISPOSICIONS GENERALS Article 1 Naturalesa i objecte 1. El Consell Assessor és l.òrgan consultiu i de participació de l.Ajuntament de Barcelona en aquelles qüestions referents a la gent gran de Barcelona i, en concret, per aquelles com- Administració Local petències i funcions que suposin una millora del benestar i la qualitat de vida d.aquest sec- tor de la població. 2. El Consell Assessor és també un òrgan de participació i consulta en l.àmbit ciutadà i per tant valora i assessora en aquelles políti- ques urbanes generals des de la perspectiva de la ciutadania gran. Article 2 Objectius i funcions. Són objectius del Consell Assessor de la Gent Gran de Barcelona: -Estimular la participació i fomentar la participació del col·lectiu de persones grans de la ciutat. -Promoure accions de solidaritat per al benestar de la gent gran de Barcelona en el marc de la necessària convivència ciutadana. -Estudiar i emetre informes i dictàmens sobre la situació de la gent gran a la ciutat i sobre les actuacions municipals correspo- nents al sector de la gent gran, com també sobre altres programes o iniciatives que puguin ser del seu interès. -Promoure la concertació d.actuacions amb les entitats que treballen en aquest sec- tor de la població i la coordinació entre el teixit associatiu. -Potenciar la participació en el Consell de persones a títol individual. -Afavorir la dinamització dels Consells de Gent Gran dels districtes. -Afavorir la paritat de sexes en els seus òrgans -Generar difusió de les qüestions per al col·lectiu de la gent gran. Article 3 Camps d.actuació Els camp on el Consell Assessor de la Gent Gran actuarà seran aquells relacionats amb la qualitat de vida i el benestar de les persones grans de la ciutat. L.actuació del Consell serà, doncs, integral i assumirà tots aquells aspectes relacionats amb el benestar de les persones grans des d.un punt de vista econòmic, social i cultu- ral. CAPÍTOL II ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT Article 4 Estructura del Consell. El Consell Assessor de la Gent Gran es regeix pels òrgans següents: a) La presidència. b) La vicepresidència associativa. c) El Plenari. d) La Comissió Permanent. e) La Comissió Territorial. Article 5 La presidència 1. La Presidència correspon a l.alcalde o a l.alcaldessa que pot delegar en el regidor o regidora responsable de l.àrea temàtica. 2. Correspon al/la president/a: a) Definir la política general a seguir pel Consell. b) Exercir la representació i la direcció superiors del Consell. c) Presidir la Comissió Permanent i la Comissió Territorial, convocar-ne les reu- nions, dirigir-ne les sessions i vetllar pel com- pliment dels seus acords. d) Establir l.ordre del dia de les reunions dels diferents òrgans del Consell. e) Atorgar el vist i plau a les actes i a les certificacions d.acords. f) Donar trasllat dels diversos informes, propostes i iniciatives als òrgans de govern o gestors que corresponguin. g) Impulsar, coordinar i supervisar les acti- vitats del Consell. h) Exercir qualsevol altra funció, facultat o prerrogativa que li atribueixin les disposi- cions legals vigents i les que no estiguin assignades a altres òrgans del Consell. Article 6 La vicepresidència associativa La vicepresidència associativa serà escolli- da entre tots els membres del sector associa- tiu del Consell i es renovarà cada 4 anys, coincidint amb l.inici del mandat. Correspon la Vicepresidència Associativa copresidir la Comissió Permanent, Comissió Territorial substituir-la en supòsit d.absència i dur a terme les funcions de col·laboració i assistència a la Presidència. Article 7 El Plenari 1. El Plenari és el màxim òrgan de repre- sentació del Consell Assessor de la Gent Gran. 2. Els membres del Plenari seran nomenats per l.Alcaldia. 3. Seran membres del Plenari del Consell Assessor de la Gent Gran: * El/La president/a i el/la vicepresident/a associatiu * 2 representants associatius de cada Comissió/Consell de Gent Gran de Districte. * Les entitats i federacions d.entitats de gent gran d.àmbit ciutat que ho sol·licitin (i compleixin les Normes Reguladores de la Participació Ciutadana). * Les entitats no específiques de gent gran però que tenen grups de persones grans orga- nitzades o estables que ho demanin (i com- pleixin les Normes Reguladores de la Partici- pació Ciutadana). * Fins a 1/3 del Consell de persones grans a títol individual, amb trajectòria de partici- pació i implicació a la ciutat en temes de gent gran encara que no formin part d.entitats de gent gran. * Un/a regidor/a de cada grup municipal (amb veu però sense vot) * El/la conseller/a de gent gran de cada districte (amb veu però sense vot) * Tècnic/ques de gent gran de l.Ajunta- ment de Barcelona (amb veu però sense vot). * Les entitats interessades en formar part del al Consell Assessor de Gent Gran hauran de presentar la seva candidatura per escrit a 20 / 3 / 2008 BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA Núm. 69 / Pàg. 25 Administració Local la Secretaria del Consell, a través del registre municipal manifestant que compleixen els requisits estipulats per a ser membres del Consell amb la corresponent documentació que ho confirmi. * Les entitats candidates admeses seran refrendades pel Plenari del Consell i passaran a ser membres de ple dret del Consell. * Les persones interessades en formar part del al Consell Assessor de Gent Gran hauran de presentar la seva candidatura per carta a la Secretaria del Consell, a través del registre municipal explicitant la seva trajectòria per- sonal de participació a la ciutat i/o en l.àmbit de gent gran, En el cas de que hi hagi més candidats/es que places individuals disponibles, es realit- zarà un sorteig públic. Els membres individuals es renovaran cada 4 anys i podran optar a un segon període de permanència. Les persones candidates admeses seran refrendades pel Plenari del Consell i passaran a ser membres de ple dret del Consell. * Les sol·licituds d.entrada al Consell és podran cursar al llarg de tot el mandat, essent valorades periòdicament per a la seva admis- sió segons s.estipuli en els acords interns del Consell. * El Consell Assessor de la Gent Gran de Barcelona es dotarà d.un document d.acords de funcionament intern on s.especifiquin els processos reglamentaris de caire pràctic per a la marxa del Consell. 4. Seran funcions del Plenari: a) aprovar el reglament intern i els progra- mes de treball del Consell Assessor, b) aprovar l.Informe anual pel Consell de Ciutat, c) emetre dictàmens sobre l.àmbit de gent gran, d) conèixer, debatre i fer propostes i reco- manacions sobre els projectes de construcció de la ciutat des del punt de vista de la gent gran i exercir-ne el seguiment, e) conèixer els pressupostos municipals de l.àmbit de gent gran, f) impulsar la coordinació, la col·laboració i la cooperació entre les associacions, les entitats i les institucions per a la promoció de la gent gran, g) proposar la realització de debats i cam- panyes innovadores que facin visibles les idees, la manera de fer i la veu de la gent gran, h) reconèixer i impulsar les aportacions de les persones grans a la societat, i) escollir i referendar els representants del Consell Assessor en altres consells sectorials i òrgans de participació, j) referendar la incorporació de noves enti- tats al Consell Assessor, k) nomenar el representant al Consell de Ciutat, que serà un membre del sector asso- ciatiu i l) donar compte de l.activitat del consell a totes les entitats del sector, mitjançant l.ela- boració d.un informe participatiu anual i escoltant les propostes d.accions prioritàries de futur. 5. El Plenari es reunirà en sessió ordinària, com a mínim, dues vegades a l.any, i en ses- sió extraordinària a iniciativa del President o a petició de les dues cinquenes parts dels membres del Consell. 6. El quòrum necessari per constituir vàli- dament el Plenari ha de ser d.un terç del nombre legal dels seus membres. Aquest quòrum s.ha de mantenir al llarg de tota la sessió. 7. La convocatòria de les sessions ordinà- ries es farà amb una antelació mínima de set dies hàbils i anirà acompanyada de l.ordre del dia i, si s.escau, de la documentació per- tinent. La convocatòria de les sessions extraor- dinàries es farà amb una antelació mínima de dos dies hàbils i anirà acompanya de l.ordre del dia. 8. Els acords s.adoptaran per majoria sim- ple dels assistents. Article 8 La comissió permanent 1. La Comissió Permanent és l.òrgan de continuïtat del Consell Assessor de la Gent Gran. 2. Estarà integrada per el/la President/a del Consell que la presideix i el/la Vice-presidèn- cia associativa i els representants del Plenari en la següent proporció: * Fins a 5 representants associatius dels consells de gent gran de districte. * Fins a 6 representants de: les centrals sin- dicals majoritàries, la Federació d.Associa- cions de Veïns de Barcelona i les d.entitats de gent gran de segon nivell. * Fins a 4 representants de les entitats de primer nivell. * Fins a 2 representants de les persones que participen a títol individual. * Fins a 4 tècnics/ques municipals (amb veu però sense vot). 3. La Comissió Permanent es renovarà cada 4 anys, coincidint amb l.inici del man- dat. 4. Les funcions de la Comissió Permanent seran: a) debatre, informar i estudiar els assump- tes de es debatran al Plenari, b) fer el seguiment projectes i programes del Consell Assessor que estiguin en procés, c) articular els mecanismes que possibilitin les funcions que té encomanades el Consell Assessor de la Gent Gran, d) proposar la constitució de grups de tre- ball temàtics i altres metodologies participati- ves. 5. El Comissió Permanent es reunirà en sessió ordinària, com a mínim, tres vegades a l.any, i en sessió extraordinària a iniciativa del President o a petició de la meitat dels membres de la Comissió. 6. El quòrum necessari per constituir vàli- dament la Comissió ha de ser de la meitat del nombre legal dels seus membres. Aquest quòrum s.haurà de mantenir per a l.adopció dels acords. 7. La convocatòria de les sessions ordinà- ries es farà amb una antelació mínima de set dies hàbils i anirà acompanyada de l.ordre del dia i, si s.escau, de la documentació per- tinent. La convocatòria de les sessions extraor- dinàries es farà amb una antelació mínima de dos dies hàbils i anirà acompanya de l.ordre del dia. 8. Els acords s.adoptaran per majoria sim- ple dels assistents. Article 9 La comissió territorial La Comissió Territorial és l.instrument de representació territorial del Consell Assessor de la Gent Gran. La presidència d.aquesta Comissió recaurà en el regidor/a correspo- nent o comissionat/da de Gent Gran. La Comissió Territorial estarà formada pels 2 representants de cada Comissió/Consell de gent gran dels districtes al plenari del Consell Assessor de la Gent Gran i, puntualment en funció de la temàtica abordada, hi podrà assistir el personal municipal que es conside- ri oportú: Les seves funcions seran: a) informar i recollir les aportacions de les Comissions/Consells de districte respecte els assumptes tractats a la Comissió Permanent, b) impulsar els mecanismes operatius per desenvolupar els projectes del Consell Asses- sor que tinguin implicació territorial. Article 10 Grups de treball temàtics i altres metodologies participatives El Consell Assessor es dotarà de grups de treball temàtics i altres metodologies partici- patives per impulsar els projectes acordats. En els grups de treball temàtics i les meto- dologies participatives que s.iniciïn podran participar: * com a mínim, un representant de la Comissió Permanent, * els membres del plenari que estiguin interessats, * membres de les Comissions/Consells de gent gran de districte, * experts externs i entitats que treballen en l.àmbit de la gent gran. Els grups de treball temàtics i els processos participatius engegats presentaran el resultat del seu estudi i informes a la Comissió Per- manent la qual informarà oportunament al Plenari del Consell. Article 11 El/La Secretari/a El/La Secretaria del Consell Assessor de Gent gran estarà adscrit a la Direcció de Ser- veis de Participació Social i serà nomenat per l.Alcaldia. Aixecarà acta de cada sessió del Plenari i de la Comissió Permanent, i assumirà les fun- cions pròpies d.un òrgan de suport tècnic i administratiu. Assistirà a les sessions amb veu però sense vot. Disposició addicional En tot allò no previst per aquestes Normes Núm. 69 / Pàg. 26 BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA 20 / 3 / 2008 Administració Local són d.aplicació les Normes Reguladores de Participació Ciutadana, el Reglament Orgà- nic Municipal i la Carta Municipal. Disposició transitòria primera La renovació dels membres del consell es farà a proposta del president o de les corres- ponents entitats. Disposició transitòria segona Aquest reglament entrarà a vigor a partir Barcelona Institut Municipal d.Hisenda ANUNCI DE CITACIÓ PER COMPARÈIXER En compliment del que disposa l.article 112 de la Llei general tributària núm. 58/2003 de 17 de desembre, el gerent de ANNEX del dia següent al de la publicació de l.anun- ci de la seva aprovació definitiva en el BUT- LLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA de Barcelona. Disposició derogatòria Queden derogades les Normes Regulado- res del Consell Assessor de la Gent Gran, aprovades per Decret d.Alcaldia de l.1 de juny de 1990. Disposició final l.Institut Municipal d.Hisenda de Barcelona, Fa saber: Que havent-se intentat dues vegades la notificació als interessats contri- buents, o als seus representants o altres inte- ressats, inclosos en la relació annexa, sense haver estat possible per causes no imputables a l.Administració Municipal, se.ls cita perquè en el termini de quinze dies hàbils, comptats a partir del següent de la publicació d.aquest El/la president/a podrà desenvolupar el present reglament dictant les disposicions oportunes per facilitar el bon funcionament del Consell. Barcelona, 10 de març de 2008. El Secretari general, Jordi Cases i Pallarès. 022008007467 · anunci, compareguin davant l.Institut Muni- cipal d.Hisenda, Avinguda del Litoral, 30, als efectes d.ésser notificats reglamentàriament. Cas de no comparèixer en el termini i lloc assenyalats, la notificació es considerarà pro- duïda a tots els efectes legals a partir del dia següent al venciment del termini esmentat. INTERESSAT NIF ALTRES INTERESSATS PROCEDIMENT EXPEDIENT 1 EXPEDIENT 2 BLANCH LLONCH, ESTEBAN DERAT SL 36495993F B59119941 MORATÓ BLANCH, NÚRIA BLANCH LLONCH, MONTSERRAT LLONCH VIVES, FRANCISCO DE ASIS DILIGÈNCIA D.EMBARGAMENT DE BÉNS IMMOBLES DILIGÈNCIA D.EMBARGAMENT DE BÉNS IMMOBLES DILIGÈNCIA D.EMBARGAMENT DE BÉNS IMMOBLES DILIGÈNCIA D.EMBARGAMENT DE BÉNS IMMOBLES EX200860222827569 EX200860222827569 EX200860222827569 EX200860322924302 FERNÁNDEZ FERNÁNDEZ, ANUNCIACIÓN GIL IRIZAR, JAVIER H.L. 52 DE EXPANSIÓN S.L. 50005791L B61749560 RODRÍGUEZ LÓPEZ, VICTORIANO VALLS BORRUEL, MONTSERRAT DILIGÈNCIA D.EMBARGAMENT DE BÉNS IMMOBLES DILIGÈNCIA D.EMBARGAMENT DE BÉNS IMMOBLES DILIGÈNCIA D.EMBARGAMENT DE BÉNS IMMOBLES EX200860122796943 EX200762322647934 EX200860222846092 MARTHE RENEE, EVELYNE TAMASHIRO ISHIMOTO, ROGER TROPEA, FABIO CLAUDIO DE ROBLES MIRALBELL, MARCOS EDUARDO 46744612X X1043885F 46211462T GEORGES OERTLI, JACQUES POMPEU BELO, TELMA DILIGÈNCIA D.EMBARGAMENT DE BÉNS IMMOBLES DILIGÈNCIA D.EMBARGAMENT DE BÉNS IMMOBLES DILIGÈNCIA D.EMBARGAMENT DE BÉNS IMMOBLES PROVISIÓ D.ACUMULACIÓ DEUTE EXPEDIENT EMBARGAMENT DE BÉNS IMMOBLES EX200762322662081 EX200860222832432 EX200860122818036 EX200661920643824 EX200860422937124 Barcelona, 5 de març de 2008. La Secretària delegada, Paloma González i Sanz. 022008006486 · Barcelona Institut Municipal d.Hisenda ANUNCI DE CITACIÓ PER COMPARÈIXER D.acord amb el que estableix l.article 112.1 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària, el Director Gerent de l.Institut Municipal d.Hisenda de Barcelona. Fa saber: Que havent-se intentat dues vegades la notificació dels actes en els proce- diments, que s.indiquen en la relació annexa, als interessats, o als seus representants, sense haver estat possible per causes no imputables a l.Administració municipal, se.ls cita per a que en el termini de quinze dies naturals, comptats a partir de l.endemà de la publica- ció d.aquest anunci, compareguin davant l.Institut Municipal d.Hisenda, Divisio d.Ins- pecció, a l.Avinguda del Litoral núm. 30, de Barcelona, als efectes d.esser notificats regla- mentariament. En cas de no comparèixer en el termini i lloc assenyalats, la notificació es considerarà produïda a tots els efectes legals a partir del dia següent al venciment del termini esmen- tat. COGNOMS I NOM O RAO SOCIAL NIF ACTE EXPEDIENT COGNOMS I NOM O RAO SOCIAL NIF ACTE EXPEDIENT C MIRO 46220257D ACTA DISCOFORMITAT 07009204 L NAVARRO 37807354T PROPOSTA REGULARITZACIO 07008573 J M PEREZ 46013654S PROPOSTA REGULARITZACIO 07004514 TIXOTROPIC SL B61918108 PROPOSTA REGULARITZACIO 07009995