Dijous, 16 de juliol de 2015 ADMINISTRACIÓ LOCAL Ajuntament de Barcelona ANUNCI Conforme a allò que disposa l’article 13.3 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre (Règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú) i a fi d’agilitar el procediment administratiu i el funcionament d’aquest Ajuntament es fa pública la resolució següent dictada per la senyora Alcaldessa en data 25 de juny de 2015. PRIMER.- DELEGAR en el Gerent Adjunt d’Urbanisme les atribucions següents: En matèria d’urbanisme i activitats: a) Atorgament, denegació o altres situacions administratives de llicències urbanístiques de parcel·lació i de constitució d’un règim de propietat horitzontal i altres supòsits previstos a l’article 187.2.a) i r) del Text refós de la Llei d’urbanisme, aprovat pel Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost. b) Atorgament de llicències i autoritzacions, denegació o altres situacions administratives previstes a la Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats i l'Ordenança municipal d'activitats i d'intervenció integral de l'Administració ambiental de Barcelona (OMAIA) corresponents a matèries no descentralitzades en els Districtes. c) Resolució de les sol·licituds d’Informe de compatibilitat urbanística previst als articles 17.1.d, 39.1 i 60 de la Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats, en relació a les activitats sotmeses al règim d’autorització ambiental i llicència ambiental. d) Emissió de l'informe previ i vinculant en les matèries relatives a les activitats sotmeses al règim d'autorització ambiental previst a l‘article 22 de la Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats. f) Atorgament, denegació o altres situacions administratives de llicències previstes en la Llei 11/2009, de 6 de juliol, d'espectacles públics i de les activitats recreatives de Catalunya i el seu reglament i a l'Ordenança municipal d'activitats i d'establiments de concurrència pública, corresponents a matèries no descentralitzades. g) Atorgament, denegació o altres situacions administratives de llicències i autoritzacions relatives a instal·lacions de radiocomunicació, centrals i centres nodals de telecomunicacions, d’acord amb l’Ordenança d’Intervenció Municipal en les Instal·lacions de Radiocomunicació de 29 de novembre de 2013. h) Adopció de mesures de protecció de la legalitat i imposició de sancions per les infraccions en matèria d'instal·lacions de radiocomunicació, centrals i centres nodals de telecomunicacions. i) Cancel·lació, retorn i execució, quan escaigui, dels dipòsits i garanties constituïdes pels adjudicataris de parcel·les declarades sobreres de la via pública. j) Cancel·lació, retorn i execució dels dipòsits i garanties constituïdes per a garantir les obres d'urbanització en els expedients corresponents a matèries no transferides als Districtes. k) Controls i revisions per a l’adaptació dels locals existents de prestació de serveis sexuals (epígrafs 2.2.7.1 i 2.2.7.2 de l’Ordenança municipal d’activitats i establiments de concurrència pública), segons la disposició transitòria segona de l’Ordenança esmentada, previ informe preceptiu del Districte. l) Resolucions sobre inscripció d’actes de naturalesa urbanística en el Registre de la Propietat, en les matèries no transferides als Districtes i no atribuïdes a altre òrgan. m) Atorgament, denegació o altres situacions administratives de llicències comercials entre 2.500m2 i 5.000 m2, d’acord amb Decret Llei 1/2009, del 22 de desembre, d’ordenació dels equipaments comercials n) En matèria d’infraccions de competència municipal sobre legislació de disciplina del mercat, de protecció dels consumidors i usuaris, i de turisme, que estiguin relacionades amb habitatges d’ús turístic o altres activitats d’allotjament, en aquells casos en què la seva incidència territorial afecti a més de un Districte: • Incoar, nomenar l’instructor/secretari i resoldre tots els expedients sancionadors de competència municipal. 1 CVE-Núm. de registre: 022015018075 Dijous, 16 de juliol de 2015 • Iniciar la tramitació d’expedients i adoptar, respecte de les matèries esmentades, totes les mesures de protecció de la legalitat i altres resolucions administratives no sancionadores, com, entre altres: requeriments de cessament, retirada, legalització i d’ajust, la imposició de mesures correctives, d’execució forçosa, multes coercitives i l’adopció de mesures provisionals. SEGON.- ESTABLIR que en les resolucions adoptades en exercici de les facultats delegades en aquest decret es farà constar expressament que s’actua per delegació de l'Alcaldessa. Aquestes resolucions exhauriran la via administrativa, d'acord amb l'article 52 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril i 109 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre. TERCER.- DETERMINAR que les delegacions d’atribucions conferides en aquesta resolució seran efectives des del moment de la seva signatura, sens perjudici de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província, en la Gaseta Municipal i en el web municipal. QUART.- DONAR COMPTE d’aquesta resolució al Plenari del Consell Municipal en la primera sessió que celebri Barcelona, 2 de juliol de 2015 El secretari general, Jordi Cases i Pallarés https: //bop.diba.cat ● bop@ diba.cat ● DL: B-41698-2002 2 CVE-Núm. de registre: 022015018075