27 / 3 / 2009 BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA Núm. 74 / Pàg. 21 Administració Local públic que en el mes de desembre el Gerent A LA GENT GRAN d'aquest règim intern s'identifiquen com Municipal ha adjudicat el següent contracte: "habitatges amb serveis per a la gent gran" Núm. Exp. 559/08; núm. contracte ÍNDEX Es tracta d'un equipament composat per 08003828; import d'adjudicació: 120.000,00 Exposició de motius habitatges d'un dormitori adreçats a la gent Euros; descripció: Servei de taxi per al trasllat Article 1. Objecte i característiques de l'e- gran, els quals són cedits en règim d'ús i de personal municipal en funcions de repre- quipament. habitació. sentació de l'Ajuntament de Barcelona"; Article 2. Sistema d'admissió. Ofereixen un servei d'acolliment alternatiu adjudicatari: Radio Taxi Verd, S.L., amb NIF Article 3. Serveis de què disposa. a persones grans autònomes, que per cir- B-61439592; data d'adjudicació: 31 de Article 4. Sistema de cobrament de serveis. cumstàncies sòciofamiliars han deixat la seva desembre de 2008. Article 5. Activitats complementàries. llar o no poden continuar vivint en l'habitat- Barcelona,13 de març de 2009. Article 6. Horaris. ge habitual. El Secretari delegat, Antoni Galiano i Bara- Article 7. Funcionament. L'equipament permet a les persones grans jas. Article 8. Normes de convivència i de res- de la ciutat gaudir d'un habitatge adaptat, pecte mutu. segur, confortable i integrat en la comunitat, 022009010210 Article 9. Drets dels usuaris. on troben el suport necessari per mantenir la A Article 10. Deures dels usuaris. seva autonomia personal el màxim de temps Article 11. Òrgans de participació. possible. Article 12. Motius de baixa. Disposa de les següents zones: Barcelona Disposició final * Zona d'entrada-vestíbul, despatx de E direcció i serveis de suportXPOSICIÓ DE MOTIUS ANUNCI * Zona de serveis comuns (autobugaderia) La prestació dels serveis socials és un ser- * Zona d'espais comuns i espais d'activi- En compliment del que s'estableix en l'ar- vei mínim obligatori pels ajuntaments de més tats i convivència ticle 138.2 de la Llei 30/2007, de 30 d'octu- de 20.000 habitants, tal com estableixen la * Zona d'habitatges bre, de Contractes del Sector Públic, es fa legislació local i la sectorial de serveis Article 2. Sistema d'admissió públic que en el mes de desembre de 2008 el socials, les quals especifiquen el règim com- Gerent del Sector de Serveis Generals i Coor- petencial general. El Patronat Municipal de l'Habitatge de dinació Territorial ha adjudicat els següents No obstant això, la llei 22/1998, de 30 de Barcelona, mitjançant convocatòria pública, contractes: desembre, de la Carta Municipal de Barcelo- adjudicarà els habitatges de les diferents pro- Núm. Exp. 608/08; núm. contracte na conté algunes especialitats a aquest règim, mocions destinades a habitatges amb serveis 08003718; import d'adjudicació: com és la programació, prestació i gestió dels per a la gent gran. 155.000,00 EUR; descripció: Campanya serveis socials de segon nivell (serveis socials Una Comissió constituïda per membres "Barcelona, ciutat de comerç"; adjudicata- d'atenció especialitzada de caràcter indivi- del Patronat Municipal de l'Habitatge de Bar- ri: Tiempo BBDO S.A. de publicidad, amb dual), per la qual cosa la competència relati- celona, de l'Àrea d'Acció Social i Ciutadania, NIF A-78640471; data d'adjudicació: 10 va a la programació, prestació i gestió dels dels Districtes municipals, del Consell Asses- de desembre de 2008. serveis socials dels habitatges amb serveis per sor de la Gent Gran de Barcelona i del grup Núm. Exp. 411/08; núm. contracte a la gent gran correspon a l'Ajuntament de de gent gran del Consell Municipal de Benes- 08003399; import d'adjudicació: Barcelona. tar Social serà l'encarregada de fer les valora- 72.333,05 EUR; descripció: Instal·lació de Els habitatges amb serveis per a la gent cions de les sol·licituds i les admissions, megafonia a l'edifici novíssim de l'Ajunta- gran són equipaments que consten d'un con- tenint en compte la necessitat d'habitatge, les ment de Barcelona"; adjudicatari: Electro- junt d'habitatges amb estances d'ús comú. dificultats d'accessibilitat, les circumstàncies acústica Condal, S.A. amb NIF A- Pertanyen per cessió de dret de superfície al personals i familiars i els ingressos econò- 08866592; data d'adjudicació: 31 de Patronat Municipal de l'Habitatge de Barce- mics. desembre de 2008. lona i són gestionats conjuntament amb la Article 3. Serveis de què disposa Barcelona, 13 de març de 2009. Direcció de Serveis d'Acció Social de l'Àrea Tenint en compte que, no totes les perso- El Secretari delegat, Antoni Galiano i Bara- d'Acció Social i Ciutadania de l'Ajuntament nes usuàries precisen els mateixos serveis ni jas. de Barcelona. amb la mateixa intensitat, podem distingir Constitueixen el domicili habitual d'aque- dos tipus de serveis: els serveis generals i els 022009010212 lles persones grans amb un bon estat físic i serveis de suport. A psíquic per a poder realitzar les activitats de 1. Serveis Generals la vida diària de forma independent, que per circumstàncies sòciofamiliars s'han vist obli- Van adreçats a tots els usuaris. D'aquests gades a deixar la seva llar o no poden conti- serveis es fan càrrec el Patronat Municipal deBarcelona nuar vivint en l'habitatge habitual. l'Habitatge de Barcelona i la Direcció de Ser- ANUNCI Els habitatges són la llar habitual i perma- veis d'Acció Social de l'Àrea d'Acció Social i nent de les persones a les quals se'ls adjudi- Ciutadania de l'Ajuntament de Barcelona. La Comissió de Govern, en sessió d'11 de ca, tenint per tant dret a un ambient d'intimi- a) A càrrec del Patronat Municipal de març de 2009, va acordar aprovar el règim tat adequat a les seves característiques perso- l'Habitatge de Barcelona: intern dels habitatges amb serveis per a la nals. Compten amb el suport d'un equip de * Autoservei de bugaderia (mitjançant el gent gran, la qual cosa es fa pública junta- professionals per atendre les seves necessi- preu que estableix el Patronat Municipal de ment amb el seu articulat que s'insereix a tats. La funció d'aquest equip és, entre d'al- l'Habitatge). continuació, en compliment d'allò que esta- tres, la de col·laborar en aconseguir un nivell * Manteniment i reparació de l'equipa- bleix l'article 196 del Reial Decret òptim de qualitat de vida. ment. 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'a- Aquest document estableix el funciona- * Administració de la finca. prova el Reglament d'organització, funciona- ment intern dels habitatges amb serveis per a b) A càrrec de la Direcció de Serveis d'Ac- ment i règim jurídic dels Ens Locals, el qual la gent gran. ció Social: entrarà en vigor a l'endemà de la publicació * Altes de subministraments (aigua, llum iArticle 1. Objecte i característiques de del seu text íntegre al BUTLLETÍ OFICIAL DE LA telèfon per teleassistència) a nom de l'Ajunta-l'equipament PROVÍNCIA de Barcelona. ment de Barcelona. Els equipaments per a la gent gran objecte * Consergeria RÈGIM INTERN DELS HABITATGES AMB SERVEIS PER Núm. 74 / Pàg. 22 BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA 27 / 3 / 2009 Administració Local * Neteja d'espais comuns. a) Tasques de direcció de l'equipament. un lloc visible de l'edifici on estaran expo- * Servei de Teleassistència les 24 hores del b) Atenció de totes les demandes, les quei- sats: dia. xes i els suggeriments que presentin els usua- * L'autorització de funcionament de l'e- 2. Serveis de Suport ris. quipament. Són els serveis que poden precisar els c) Coordinació i derivació amb altres ser- * El present règim intern. usuaris en funció de la seva situació perso- veis de la comunitat (serveis socials, serveis * L'horari d'atenció dels professionals. nal. Son de caire preceptiu, la intensitat dels de salut, etc.), quan sigui necessari. * El llistat de telèfons d'emergències de la quals estarà en correspondència amb el grau d) Planificació i supervisió de les actua- ciutat. d'autonomia personal. cions dutes a terme pels professionals de l'e- * Altres informacions d'interès pels veïns. A càrrec de la Direcció de Serveis d'Acció quipament, establint les intervencions i les b) Tots els equipaments disposen d'una Social de l'Àrea d'Acció Social i Ciutadania actuacions dels mateixos. bústia de suggeriments en lloc visible per tal de l'Ajuntament de Barcelona, aquests ser- e) Informació als efectes que correspon- que els veïns dipositin les seves opinions i veis seran els següents: guin, dels incidents i/o les situacions signifi- suggeriments. a) Serveis de suport social: catives al Patronat Municipal de l'Habitatge c) Existeixen a disposició dels usuaris fulls * Acolliment i seguiment social dels usua- de Barcelona i la Direcció de Serveis d'Acció de reclamació per a reflectir les seves queixes ris. Social de l'Àrea d'Acció Social i Ciutadania i reclamacions. * Manteniment actualitzat de les dades de l'Ajuntament de Barcelona. d) Els veïns hauran de comunicar al con- socials de les persones usuàries, de conformi- 2. Treballador/a familiar i/o auxiliar de serge de l'equipament les possibles anoma- tat amb el que disposa la normativa sobre gerontologia lies de les instal·lacions. protecció de dades de caràcter personal Les seves tasques són les de donar suport e) Els veïns podran sortir i fer ús del pis * Coordinació amb el Centre de Serveis als usuaris dels habitatges amb serveis en les sense cap restricció d'horari, encara que es Socials de la zona, si s'escau. seves necessitats per realitzar les activitats de demanarà que es comuniquin a la Direcció * Coordinació amb l'Àrea Bàsica de Salut i la vida diària, quan així ho valori l'equip pro- de l'equipament les absències perllongades altres serveis de caire social o sanitari, si s'es- fessional. Entre d'altres: per evitar alarmes injustificades. cau. a) Realitzar l'higiene i cura personal. f) Els veïns podran absentar-se per motius b) Serveis de suport personal: b) Manteniment i higiene de llar. de vacances, de visites a familiars, viatges, * Control d'alarmes internes. c) Tenir cura i control de l'alimentació. etc., sense perdre el dret sobre l'habitatge. * Servei d'ajuda a domicili. d) Realitzar petites compres. Durant les absències forçoses (hospitalitza- * Servei mensual de neteja a fons de e) Gestions administratives. cions) es mantindran tots els drets i obliga- cadascun dels habitatges. f) Acompanyament fora de la llar cions sobre l'habitatge. Serà necessari avisar * Servei del petit manteniment dels habi- a la Direcció de l'equipament d'aquestes3. Auxiliar de neteja tatges i espais comuns. absències amb antelació, donant si és possi-La seva funció és dur a terme: ble un telèfon o adreça de contacte durant Article 4. Sistema de cobrament dels serveis a) La neteja dels espais comuns de l'edifi- l'absència. El sistema de cobrament dels serveis, serà ci. g) Les absències perllongades injustifica- l'establert al contracte d'ús i habitació que b) La neteja mensual dels habitatges (dues des es comunicaran des de la Direcció de l'e- signen en el seu dia l'usuari/a i el Patronat hores al mes) amb la finalitat de donar suport quipament al Patronat Municipal de l'Habi- Municipal de l'Habitatge de Barcelona. als usuaris per a la neteja de zones de difícil tatge de Barcelona i a la Direcció de Serveis El servei d'autobugaderia s'abonarà en el accés (alt dels armaris, vidres, cambra de d'Acció Social de l'Àrea d'Acció Social i Ciu- moment de la seva utilització, d'acord amb bany, etc.). tadania de l'Ajuntament de Barcelona. l'import que estableix el Patronat Municipal La programació mensual de la neteja dels 2. En relació a l'habitatge de l'Habitatge de Barcelona. habitatges la realitzarà la Direcció de l'equi- Article 5. Activitats complementàries pament, notificant-la, als veïns, amb la sufi- a) L'habitacionista pot rebre les visites dels cient antelació. familiars i dels amics, però no es permet laEs proposen activitats complementàries a convivència amb ell. les que s'hi podrà accedir lliurement, amb 4. Conserge b) Es prohibeix expressament tenir en l'ha- l'objectiu de compartir i fomentar la partici- Les funcions principals del conserge són: bitatge matèries inflamables, explosives o pació activa en l'equipament, tot facilitant la a) Atenció a les alarmes internes. antihigièniques i caldrà observar en tot integració en la comunitat. b) Vigilància dels punts d'accés i tasques moment la normativa vigent. Article 6. Horaris de porteria. c) L'usuari es compromet a fer un bon ús L'horari d'accés a l'equipament és lliure c) Fer-se'n càrrec dels comunicats d'ava- dels mobles, dels aparells i de les donat que es considera l'habitatge habitual ries de l'equipament i lliurar-los a la Direc- instal·lacions que són lliurades amb l'habitat- dels usuaris. ció. ge. L'horari dels professionals estarà exposat d) Atendre el petit manteniment de l'edifici d) L'usuari és el responsable de mantenir en un lloc visible del tauler d'anuncis. (canvis de bombetes, etc.) i dels habitatges el pis en un estat d'higiene, ordre i conserva- L'horari d'obertura i tancament dels espais dels usuaris, sempre i quan no sigui necessari ció correctes, en cas contrari la Direcció de comunitaris, estarà indicat de forma visible i la intervenció d'un industrial (electricista, fus- l'equipament ho notificarà al Patronat Muni- clara. ter, etc.), i seguint les directrius de la Direc- cipal de l'Habitatge de Barcelona i a la L'horari del servei autobugaderia estarà ció de l'equipament. Direcció de Serveis d'Acció Social de l'Àrea indicat a la porta de l'espai corresponent. e) Realitzar el control i el registre de la lec- d'Acció Social i Ciutadania de l'Ajuntamenttura dels comptadors dels subministres dels de Barcelona. Article 7. Funcionament habitatges. e) Anirà a càrrec dels usuaris, el cost de la Les funcions bàsiques dels professionals Article 8. Normes de convivència i de reposició i/o reparació del mobiliari, dels d'aquest equipament són: respecte mutu aparells i de les instal·lacions malmeses, ja 1. Director/a Totes les normes són d'obligat compliment sigui per l'ús habitual, ja sigui pel seu mal ús. És la persona responsable del funciona- per part de tots els veïns. f) Els usuaris hauran d'obtenir el permís ment, la planificació, la direcció i la supervi- del Patronat Municipal de l'Habitatge per la1. En relació a l'equipament sió de tots els serveis i les activitats de l'equi- realització de petites obres, transformacions, pament. a) Els habitatges amb serveis per a gent instal·lacions o canvis en l'interior dels habi- Les seves principals funcions són: gran disposen d'un tauler d'anuncis situat en tatges. 27 / 3 / 2009 BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA Núm. 74 / Pàg. 23 Administració Local g) Els diners i els objectes de valor de l'in- ment. 3. Respectar i tenir cura de les terior dels habitatges són responsabilitat dels g) L'autoservei de bugaderia restarà obert instal·lacions fent un bon ús de totes elles. propis usuaris, prenent per això les mesures durant tot l'any en l'horari establert i especifi- 4. Acomplir el règim intern i totes aquelles necessàries per evitar furts i robatoris. En cap cat al tauler d'anuncis o a la porta de la normes o decisions preses de forma comu- cas el Patronat Municipal de l'Habitatge de bugaderia. nitària en les reunions de veïns. Barcelona, la Direcció de Serveis d'Acció h) La roba s'ha d'estendre exclusivament 5. Facilitar la documentació i la informa- Social de l'Àrea d'Acció Social i Ciutadania en el lloc destinat a l'efecte, de manera que ció personal que li sigui demanada per l'ade- de l'Ajuntament de Barcelona ni l'empresa no produeixi molèsties als habitatges infe- quada prestació del servei. adjudicatària es faran responsables d'aquests riors. 6. Col·laborar amb els diferents professio- fets. i) Les sales comuns estaran obertes en nals, facilitant el desenvolupament de la seva 3. En relació a la convivència l'horari establert i especificat en el tauler d'a- tasca (seguiment de tractaments, puntualitat a) L'usuari haurà de comunicar a la Direc- nuncis. amb els horaris de possibles acompanya- ció de l'equipament aquells problemes que j) Els usuaris podran fer ús de les ments...) aconseguint d'aquesta forma un puguin alterar la convivència amb altres instal·lacions i dels espais comuns, respectant millor servei. veïns. l'horari estipulat i tenint cura dels objectes i 7. Guardar la correcció en la higiene per- b) S'han d'evitar totes les activitats que dels aparells que s'hi troben. El cost dels des- sonal, bon tracte, i el respecte amb els veïns i puguin ocasionar molèsties als altres usuaris. perfectes que ocasioni el mal ús, anirà a professionals. Es guardarà el màxim silenci per tal de res- càrrec de la persona o persones responsables. Article 11. Òrgans de participació pectar el descans dels veïns, especialment k) En els espais comunitaris, la temperatu- L'habitacionista/es s'obliga/n a constituir- des de les 22 hores fins a les 8 hores. ra de l'aire condicionat a l'estiu es mantindrà se conjuntament amb la resta de veïns de la c) Els aparells de ràdio, televisió i música a 25º i la bomba de calor a l'hivern estarà a promoció, en Junta de veïns/es Entre tots ells, es faran servir amb un volum que no pugui 22º, amb la finalitat de conjugar salut, benes- designaran un president i dos vocals que molestar el descans i la intimitat de la resta tar i estalvi energètic. faran les funcions d'interlocutors i portaveus de veïns, especialment des de les 22 hores l) Tenen dret a l'ús de les sales comuns amb la Propietat. Cada any s'hauran de reno- fins a les 8 hores. tots els usuari/as dels habitatges, però quan var els càrrecs i notificar per escrit els nous d) Els usuaris podran tenir animals domès- es vulgui realitzar alguna celebració particu- representants al Patronat i a la Direcció de tics en l'edifici sempre que compleixin les lar, caldrà sol·licitar-ho a la Direcció de l'e- Serveis d'Acció Social de l'Àrea d'Acció normatives vigents, tinguin una higiene quipament. Social i Ciutadania de l'Ajuntament de Barce- correcta de l'animal i no posin en perill la m) Resta prohibit utilitzar els serveis i els lona. Les persones elegides per als llocs de convivència amb els veïns. elements comuns de manera contrària a la representació esmentats hauran de dur a e) Els propietaris que tinguin gossos hau- seva destinació. El cost dels desperfectes que terme la seva funció llevat de justa causa ran de tenir en compte el següent: ocasioni el mal ús, anirà a càrrec de la perso- degudament acreditada. * Els gossos hauran d'anar sempre lligats i na responsable. 1. Elecció dels càrrecs amb morrió pel recinte de l'edifici. Article 9. Drets dels usuaris El president i els vocals s'elegiran entre * S'evitarà que els gossos facin les seves El Patronat Municipal de l'Habitatge de tots els habitacionistes mitjançant votació, funcions fisiològiques dins l'equipament. Barcelona com a propietari de la finca cons- torn rotatori o sorteig. * Hauran de tenir en regla la documenta- truïda a la qual pertany l'habitatge i la Direc- El nombre de representants serà de com a ció sanitària i administrativa. ció de Serveis d'Acció Social de l'Àrea d'Ac- mínim un president i dos vocals. El total de * El propietari vetllarà perquè no es pro- ció Social i Ciutadania de l'Ajuntament de membres serà proporcional al nombre de dueixin lladrucs durant les hores de descans. Barcelona i en el seu nom l'entitat que ges- titulars i a les característiques de la promo- f) En cas d'absència perllongada, els pro- tiona l'equipament, estan obligats a respectar ció. pietaris dels animals, s'hauran de preocupar i vetllar per tots els drets reconeguts per les de la cura d'aquests. En cas contrari la Direc- lleis i les normatives vigents en el nostre 2. Durada dels càrrecs ció de l'equipament haurà de prendre les ordenament jurídic i en el present règim El mandat té una durada d'un any i els ele- mesures pertinents. intern. gits no podran tornar a presentar-se fins trans- 4. En relació a la zona d'espais comuns Especialment aquells drets que poden ser correguts 5 anys des del dia següent al de la d'activitats i convivència considerats com a fonamentals per a les per- finalització del seu mandat. sones: Una vegada elegits, la Direcció de l'equi-a) Cada edifici disposa d'ascensors que a) Dret a la intimitat, la no divulgació de pament ho ha de notificar per escrit al Patro-hauran de reunir en cada moment els requi- les dades personals sense causa justificada i nat Municipal de l'Habitatge i a la Direcciósits que estableixen les normes legals corres- sense el permís del propi usuari. de Serveis d'Acció Social de l'Àrea d'Accióponents. Social i Ciutadania de l'Ajuntament de Barce- b) En cap cas, no es podrà sobrepassar la b) Dret a considerar l'habitatge assignatcom el domicili propi i permanent. lona, indicant el nom i cognoms dels nouscapacitat indicada en cada ascensor, ni en representants. pes total, ni en nombre de persones, exigint c) Dret a no ser discriminat en el tracta- les responsabilitats a qui hagi fet mal ús del ment per raó de naixença, ètnia, religió, o 3. Convocatòria de reunions mateix. qualsevol altra condició o circumstància per- Convocarà, la primera reunió de veïns per c) Es prohibeix transportar objectes i sonal o social. constituir de la Junta de Veïns, el Patronat paquets en pes superior al límit de capacitat d) Dret a la informació i a la participació Municipal de l'Habitatge conjuntament amb o que pel seu tamany i característiques pugin en les activitats i als serveis de l'equipament. la Direcció Serveis d'Acció Social de l'Àrea espatllar o deteriorar l'ascensor. Article 10. Deures dels usuaris d'Acció Social i Ciutadania de l'Ajuntament d) No podran utilitzar l'ascensor els Els usuaris estan obligats a: de Barcelona, a través de la Direcció de l'e- menors de 14 anys sense anar acompanyats 1. Destinar l'habitatge a residència habi- quipament. d'un adult. tual i permanent de l'habitacionista, tal i com Aquesta convocatòria es farà amb l'antela- e) De la cura i la vigilància dels ascensors estableix la normativa sobre habitatges amb ció necessària mitjançant un avis al tauler s'encarregarà la persona que designi la protecció oficial. d'anuncis indicant el dia i l'hora. Direcció de l'equipament, a l'efecte d'avisar 2. Respectar i facilitar el bon funciona- Les següents reunions les convocarà la a l'empresa de manteniment en cas d'avaria. ment de l'equipament, col·laborant a crear Direcció de l'equipament a través del mateix f) Ningú no podrà manipular el mecanis- un bon clima de convivència entre tots els sistema. me de l'ascensor en cas de mal funciona- veïns i professionals. En totes les reunions, el director/a actuarà Núm. 74 / Pàg. 24 BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA 27 / 3 / 2009 Administració Local com a secretari/a i aixecarà l'acta del contin- Barcelona, 20 de març de 2009. 1. Entitat adjudicadora gut, així com de les decisions preses. L'acta El Secretari general, Jordi Cases i Pallarès. a) Organisme: Ajuntament de Barcelona. serà signada per tots els membres de la Junta b) Dependència que tramita l'expedient: de Veïns i s'exposarà en el tauler d'anuncis. 022009010254 Serveis tècnics de manteniment. 4. Funcions A c) Número de Contracte: 09000776. La Junta de Veïns és l'òrgan representant d) Expedient: 20093005. de la comunitat de veïns davant el Patronat Barcelona 2. Objecte del contracte Municipal de l'Habitatge de Barcelona, la a) Descripció de l'objecte: Execució de les Direcció de Serveis d'Acció Social de l'Àrea EDICTE TRÀMIT CONFERIMENT obres de rehabilitació de la ludoteca Olzine- d'Acció Social i Ciutadania de l'Ajuntament VISTA EXPEDIENT lles. de Barcelona i la Direcció de l'equipament. b) Termini d'execució: nou mesos. Les seves funcions són: Des de l'òrgan gestor referenciat a l'en- a) Recollir les queixes i/o suggeriments capçalament se segueix expedient de disci- 3. Tramitació, procediment i forma que afectin a la comunitat de veïns. plina urbanística núm. 01-08-00325/2 amb d'adjudicació b) Participar en les reunions amb el Patro- objecte de conferir tràmit d'audiència prèvia a) Tramitació: Ordinària. nat Municipal de l'Habitatge de Barcelona, a l'interessat en l'expedient sobre requeri- b) Procediment: Obert. els responsables de la Direcció de Serveis ment de legalització d'obres de la finca del C c) Forma: Criteris Obj. més 50%. d'Acció Social de l'Àrea d'Acció Social i Ciu- Milans 4 PR 3, titularitat de Couse*Duque, 4. Pressupost base de licitació tadania de l'Ajuntament de Barcelona. José Javier. a) Import total: 1.594.319,11 EUR. c) Participar en les reunions periòdiques Intentada la notificació al seu domicili, 5. Garantia definitiva amb la Direcció de l'equipament. aquesta no s'ha pogut practicar; és per això 5% de l'import de l'adjudicació. d) Transmetre a tots els veïns la informació que, de conformitat amb allò establert a l'art. 6. Obtenció de documentació i informació que així es consideri des de la Direcció de 59.4 de la Ley de Régimen Jurídico y Proce- l'equipament. dimiento Administrativo Común es practica a) En l'apartat "perfil del Contractant" de la e) Participar en la preparació de les activi- la present notificació, indicant a l'interessat pàgina web de l'Ajuntament de Barcelona tats de caire lúdico-culturals, si s'escau. que en data 02 de febrer de 2009, el Depar- (www.bcn.cat) La Junta de Veïns no recollirà les queixes tament de Llicències i Inspecció del Districte b) Fotocopisteria Reprosants, c/ Sants Crist, i/o demandes individuals, que només afectin de Ciutat Vella: 59, tf. 93 431 66 21. a un veí. Aquestes seran sempre adreçades a «Confereix vista de l'expedient núm. 01- 7. Requisits específics del contractista la Direcció de l'equipament, que serà qui 08-00325/2 a Couse*Duque, José Javier, per S'estableixen els següents criteris per pro- donarà resposta. un termini de deu dies hàbils, comptats a cedir a la selecció de les empreses: Article 12. Motius de baixa partir de l'endemà de la recepció d'aquesta - Classificació: Grup J, Subgrup 2, Catego- Seran considerats motius de baixa: notificació, d'acord amb el que preveu l'art. ria C; Grup C, subgrup 4, categoria C; Grup a) La mort de l'usuari/a. 84 de la Llei 30/1992, RJPAC, com a tràmit C, subgrup 1, categoria A; Grup C, subgrup b) La renúncia de l'usuari/a. previ a l'adopció de la resolució de ordre de 7, categoria C. c) La pèrdua, destrucció o ruïna de la legalització d'obres, durant el qual pot 8. Presentació de les ofertes o de les finca. al·legar el que cregui oportú i presentar els sol·licituds de participació d) La no destinació de l'habitatge a domi- documents i justificacions que estimi perti-nents. a) Lloc de presentació: Oficina del Registrecili habitual i permanent de l'usuari/a, llevat Segons informe d'inspecció de General Districte de Sants-Montjuïc situada aque concorri causa de força major. 02/02/2009: S'estan fent obres de reforma a Creu Coberta, 104 planta baixa o en qualse-e) Cedir, arrendar, traspassar o transmetre l'habitatge. la finca del carrer Milans 4 PR 3, no constant vol registre desconcentrat. ni concedida ni demanada cap llicència que b) Data límit de presentació: El termini perf) Pèrdua de la capacitat física o psíquica. empari les obres. a la presentació de les proposicions serà deg) Extinció del dret de superfície constituït Com que la concessió d'audiència a l'inte- 35 dies naturals a partir del dia següent de laa favor del Patronat Municipal de l'Habitatge. h) Per l'incompliment greu o reiterat del ressat és un acte de tràmit, no és procedent la publicació d'aquest anunci. règim intern de l'equipament quan aquest interposició de recurs, tan sols es poden for- 9. Despeses d'anuncis incompliment impliqui un risc per a la salut o mular al·legacions i presentar documents i L'import d'aquest anunci anirà a càrrec de la integritat física de l'usuari/a o de la resta justificacions que s'estimin pertinents dins l'adjudicatari del contracte. de veïns i personal de l'equipament. del termini dels deu dies abans esmentats.» Barcelona, 12 de març de 2009. i) Per incompliment de qualsevol de les Barcelona,19 de març de 2009. La Cap de la Secretaria Tècnico-Jurídica, condicions estipulades en el contracte d'ús i El Secretari General, Jordi Cases i Pallarés. Lourdes Zorraquino Rico. habitació. 022009010256 022009010261 En cas d'extinció, el lliurament de les claus s'ha de formalitzar davant el Departa- A A ment de Contractes i d'Escriptures del Patro- nat Municipal de l'Habitatge, per el propi titular, persona autoritzada per ell o familiar. Barcelona Barcelona DISPOSICIÓ FINAL ANUNCI ANUNCI D'INFORMACIÓ PÚBLICA Aquest règim intern podrà ser objecte de Aprovat inicialment en data 25 de febrer L'Alcaldia, en data 23 de març de 2009, revisió i/o modificació quan es donin les cir- de 2009 el projecte de rehabilitació de la ha resolt aprovar definitivament les Bases cumstàncies sobrevingudes que ho aconsellin Ludoteca Olzinelles, s'exposa al públic d'a- reguladores per a l'atorgament de subven- i entrarà en vigor a partir del dia següent al cord amb l'art. 37.2 del ROAS, per un termi- cions a Federacions i Associacions d'Educa- de la publicació de l'anunci de la seva apro- ni de 30 dies hàbils a partir de l'endemà de ció en el lleure d'infants, adolescents i joves vació en el BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA la publicació en el BUTLLETÍ OFICIAL DE LA per a la realització d'obres a l'interior dels de Barcelona. PROVÍNCIA, als efectes de possibles al·lega- locals de la ciutat de Barcelona destinats a cions, anunciant-se simultàniament procedi- aquesta activitat, i convocar concurs públic ment obert. per a la presentació de sol·licituds de subven-