Dimarts, 13 d'octubre de 2015 ADMINISTRACIÓ LOCAL Ajuntament de Barcelona ANUNCI Conforme a allò que disposa l'article 13 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre (Règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú) es fa pública la resolució següent dictada per la senyora Alcaldessa en data 15 de setembre de 2015. DECRET En ús de les atribucions que em confereix l'article 13 de la Carta Municipal de Barcelona, DISPOSO PRIMER.-DELEGAR la presidència de les meses de contractació dels expedients que es relacionen a continuació, en el Director de Serveis Generals de la Gerència de Recursos: Expedient 1020/15 per a la contractació del servei de lloguer de material d'infraestructures, el seu muntatge, desmuntatge i transport per a actes culturals i populars del Districte de Ciutat Vella, Districte de l'Eixample, Districte de Sants-Montjuïc, Districte de Les Corts, Districte de Sarrià-Sant Gervasi, Districte de Gràcia, Districte d'Horta-Guinardó, Districte de Nou Barris, Districte de Sant Andreu i Districte de Sant Martí 2016-2017. Expedient 0951/15 per a la contractació de la gestió integral de l'edifici de l'ajuntament de Barcelona ubicat al carrer Calàbria, 66-78, que acull diverses dependències municipals i altres entitats i organismes del sector públic de l'Ajuntament de Barcelona, amb el foment de l'ocupació de persones amb dificultat particulars d'inserció al mercat laboral. Expedient 1068/15 per a la contractació de l'assistència tècnica i el suport per a la gestió dels subministraments i l'estalvi energètic/econòmic dels edificis municipals. Expedient 0120/15 de l'Acord Marc d'adopció de tipus dels serveis d'enquestes de l'opinió pública i altres serveis anàlegs d'utilització comuna pels òrgans de l'Ajuntament de Barcelona i els seus organismes associats i de designació d'empreses. Expedient 1153/15 de l'Acord Marc de fixació de condicions per a la contractació dels serveis en assessorament estratègic, planificació, mediació en les negociacions, gestió de la contractació d'espais en tots els mitjans convencionals i no convencionals, i secundàriament, la ideació i/o la creativitat i/o el disseny i/o la producció i/o la implementació d'accions de comunicació. Expedient 1268/15 de contractació del servei de suport a l'Ajuntament de Barcelona per a la implantació de la Llei de Transparència i dret d'accés a la informació. SEGON.-DETERMINAR que les delegacions d'atribucions conferides en aquesta resolució seran efectives a partir del dia de la seva signatura, sens perjudici de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província, en la Gaseta Municipal i en el web municipal. TERCER.- DONAR COMPTE d'aquesta resolució al Plenari del Consell Municipal en la primera sessió que celebri. Barcelona, 28 de setembre de 2015 El secretari general, Jordi Cases i Pallarés CVE-Núm. de registre: 022015022596 https: //bop.diba.cat . bop@ diba.cat . DL: B-41698-2002 (Identidad del firmante desconocida) Firmado por Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Hora: 2015.10.09 13:44:02 +02'00'