NÚM. 29 30-10-2015 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 5231 Decrets de l’Alcaldia Decret. Mitjançant acord del Plenari del Consell Municipal adoptat en la seva sessió extraordinària del 14 de juliol de 2015, es van aprovar les quanties de les assistències a percebre pels consellers i conselleres de Districte sense dedicació especial per la concurrència efectiva a les sessions dels òrgans col·legiats de què formin part, restant fixat el seu import en el de 500 per sessió, amb un límit anual del conjunt d’assistències per conseller/a de 10.000 . Les sessions constitutives dels Consells de Districte van tenir lloc el dia 29 de juliol de 2015 (llevat de la del Districte de Sarrià-Sant Gervasi que es va fer el dia següent), estant prevista la celebració de les següents sessions plenàries durant aquest mes d’octubre, de conformitat amb allò establert a l’acord de la Comissió de Govern del 16 de setembre de 2015 que fixa el calendari de sessions ordinàries corresponent al quart trimestre de 2015 dels òrgans dels Districtes, en atenció al qual se celebraran Consells Plenaris els mesos d’octubre i desembre i Audiències Públiques el mes de novembre. Atès el calendari de sessions aprovat i vist que el límit establert a l’acord plenari de referència es refereix a la totalitat de l’any, a fi d’establir un criteri comú al conjunt dels Districtes i orientar l’actuació dels corresponents òrgans gestors, disposo: Primer. Determinar, per a la correcta aplicació de l’acord del Plenari del Consell Municipal del 14 de juliol de 2015, que l’import màxim en concepte d’assistències a percebre pels consellers i conselleres de Districte sense dedicació especial, per la concurrència efectiva a les sessions dels òrgans col·legiats de què formin part, serà el de 4.000 per conseller/a pel conjunt de sessions a les que assisteixin entre els dies 29 de juliol i 31 de desembre de 2015. Segon. Donar-ne compte al Plenari del Consell Municipal en la primera sessió que celebri. Barcelona, 5 d’octubre de 2015. L'alcaldessa, Ada Colau Ballano. (Ref. 3119/2015) * * * Decret. En ús de les facultats atribuïdes per l’article 13 de la Carta Municipal de Barcelona i l’article 23 del Reglament Orgànic Municipal, disposo: Primer. Modificar l’apartat quart i l’annex del Decret de l’Alcaldia de 13 de juny de 2015 (S1/D/2015-1969), de delegació de competències en matèria de contractació, que passa a tenir la redacció següent: “Quart. Delegar la presidència de les meses de contractació en: 1. Els regidors i les regidores, la d’aquells contractes que recaiguin en l’àmbit material de la seva Àrea, aprovats pel Plenari del Consell Municipal, les seves Comissions o la Comissió de Govern, sempre que, en aquest darrer cas, la Comissió de Govern actuï en exercici de la competència originària per contractar que li atribueix l’article 16.f) de la Carta Municipal de Barcelona i l’article 49 Primer, apartats 9, 10 i 11 del Reglament Orgànic Municipal. 2. L’estructura executiva i directiva que s’annexa a aquest decret, o en el gerent municipal, independentment de quin sigui l’àmbit material, la de la resta dels contractes, inclosos els delegats per l’Alcaldia en la Comissió de Govern.“ 5232 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 29 30-10-2015 Segon. Modificar els annexos del Decret de l’Alcaldia de 13 de juny de 2015 (S1/D/2015-1969) de delegació de competències en matèria de contractació, del Decret de l’Alcaldia de 13 de juny de 2015 (S1/D/2015-1968) de competències en matèria de gestió econòmica i del Decret de l’Alcaldia de 25 de juny de 2015 (S1/D/2015-2015) en matèria de subvencions, que passa a tenir la redacció següent: “ANNEX ESTRUCTURA EXECUTIVA Gerent de Recursos Gerent de Presidència i Economia Gerent de Seguretat i Prevenció Gerent de Drets Socials Gerent d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat Gerent adjunt d’Urbanisme Gerent adjunt de Medi Ambient i Serveis Urbans Gerent adjunt de Mobilitat i Infraestructures Gerent de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència Gerents de Recursos Humans i Organització Gerent d’Ocupació, Empresa i Turisme Gerent d’Habitatge Gerents de Districte” Tercer. Mantenir la resta de pronunciaments dels decrets de l’Alcaldia esmentats. Quart. Determinar que les delegacions d’atribucions conferides en aquesta resolució seran efectives a partir del dia de la seva signatura, sens perjudici de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província, en la Gaseta Municipal i en el web municipal. Cinquè. Donar compte d’aquesta resolució al Plenari del Consell Municipal en la primera sessió que celebri. Barcelona, 13 d’octubre de 2015. L’alcaldessa, Ada Colau Ballano. (Ref. 3129/2015) * * * Decret. En ús de les facultats atribuïdes a aquesta Alcaldia per l’article 13 de la Carta Municipal de Barcelona i l’article 22 del Reglament Orgànic Municipal, disposo: Primer. Delegar en l’estructura executiva que s’annexa la competència per resoldre les sol·licituds de dret d’accés a la informació pública previst a l’article 18 i següents de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en els termes previstos per aquesta norma. Segon. Establir que en les resolucions adoptades en exercici de les facultats delegades en aquest decret es farà constar expressament que s’actua per delegació de l’Alcaldessa. Aquestes resolucions exhauriran la via administrativa, d’acord amb l’article 52 de la llei 7/1985, de 2 d’abril i 109 de la llei 30/1992, de 26 de novembre. Tercer. Determinar que les delegacions d’atribucions conferides en aquesta resolució seran efectives a partir del dia següent al de la seva signatura, sens perjudici de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província, en la Gaseta Municipal i en el web municipal.