Dijous, 26 de novembre de 2015 ADMINISTRACIÓ LOCAL Ajuntament de Barcelona ANUNCI Convocatòria del Concurs per a l'Ornamentació Nadalenca d'aparadors dels comerços de diferents barris de la ciutat de Barcelona (Bon Pastor, Baró de Viver, Trinitat Vella, Zona Nord, Roquetes i Besòs-Maresme). En compliment de l'Acord de la Comissió de Govern de data 19 de novembre de 2015, en el que s'aproven les Bases reguladores del Concurs per a l'Ornamentació Nadalenca d'aparadors dels comerços de diferents barris de la ciutat de Barcelona (Bon Pastor, Baró de Viver, Trinitat Vella, Zona Nord, Roquetes i Besòs-Maresme), que s'especifiquen a continuació: 1. Objecte. Es tracta d'involucrar els comerciants de barris destinataris del pla de xoc (Bon Pastor, Baró de Viver, Trinitat Vella, Zona Nord, Roquetes i Besòs-Maresme) en la decoració de Nadal de les botigues per tractar de mantenir i incrementar el seu nombre de clients. Per aconseguir-ho, tots els comerciants participants en el concurs realitzaran una formació d'aparadorisme d'hivern que s'emmarca dins del programa formatiu pel comerç de proximitat de la ciutat de Barcelona "Obert al futur". Es tracta, en definitiva, de contribuir a la dinamització i promoció de l'activitat comercial en aquests barris, així com de millorar el coneixement del món del comerç dels territoris, fent més atractiva l'oferta existent. 2. Participants. Poden participar persones físiques i persones jurídiques legalment constituïdes que siguin propietàries, arrendatàries, posseïdores d'algun títol jurídic sobre el local i/o exerceixen la seva activitat comercial en el local. Poden també participar persones empleades en l'establiment comercial que ocupi el local sempre i quan comptin amb l'autorització per escrit de la persona física o jurídica titular de l'establiment. Una mateixa persona física i/o jurídica o establiment no pot participar amb més d'una proposta. 3. Requisits. • Només poden participar establiments comercials del barri on presentin la sol·licitud. (Bon Pastor, Baró de Viver, Trinitat Vella, Zona Nord, Roquetes i Besòs-Maresme). • A la sol·licitud s'han d'adjuntar dues fotografies a color de l'aparador: una d'abans i una altra de després de guarnir-lo, en suport digital. • Com a mínim, un representant del comerç haurà de realitzar abans una formació d'aparadorisme d'hivern dins del programa formatiu pel comerç de proximitat de la ciutat de Barcelona "Obert al futur". En cas de no haver-lo fet encara, la formació es programarà als diferents barris durant la segona quinzena de novembre i s'haurà d'assistir per poder participar al concurs. 4. Sol·licituds i termini de presentació. Els participants hauran d'inscriure's mitjançant un formulari que hauran d'emplenar degudament i presentar, juntament amb dues fotografies en color, una d'abans i una altra de després de guarnir l'aparador, en suport digital (llapis de memòria, cd, etc.) i arxiu jpg. a través de qualsevol oficina de registre de l'Ajuntament de Barcelona. La data límit de presentació de les propostes és el dia 15 de desembre del 2015. 5. Dotació del Premi. La dotació econòmica total és de 12.600 EUR, que es distribuirà en tres premis per a cadascun dels barris: El Concurs d'Aparadors consta de tres premis per cada barri: 1.1 Primer premi: 900 EUR. 1.2 Segon premi: 600 EUR. 1.3 Tercer premi: 600 EUR. (Firma válida) Firmado por Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Hora: 2015.11.25 13:27:05 +01'00' 1 CVE-Núm. de registre: 022015025738 Dijous, 26 de novembre de 2015 Sobre les esmentades quantitats s'aplicaran les retencions escaients d'acord amb la normativa legal vigent. 6. Jurat. Per a cada barri (Bon Pastor, Baró de Viver, Trinitat Vella, Zona Nord, Roquetes i Besòs-Maresme) hi haurà un jurat designat pel Comissionat de Comerç, Consum i Turisme, constituït per: • Un representant del Comissionat de Comerç, Consum i Mercats, que actuarà com a President. • El Conseller de Comerç del Districte on estigui ubicat el barri. • Un representant del Pla Comunitari i/o Associació de veïns del barri. • Un expert coneixedor del món de l'apadorisme. Actuarà com a Secretari del Jurat, amb veu i sense vot, el Secretari Delegat de la Gerència d'Ocupació, Empresa o Turisme o persona en qui delegui. El jurat podrà resoldre aquelles situacions no contemplades a les bases així com els dubtes que es puguin plantejar sobre la seva interpretació. La condició de membre del jurat es delegable en altra persona de la mateixa organització o àmbit. Per decisió del jurat, si les ornamentacions presentades no assoleixen un determinat nivell de qualitat i/o originalitat, els tres premis o alguns d'ells podran declarar-se deserts. A criteri del jurat es podrà atorgar accèssit sense dotació econòmica a aquells projectes que sense haver obtingut cap premi es considerin mereixedors d'aquesta menció. El veredicte del Jurat, que serà inapel·lable, es donarà a conèixer en un acte públic, la data, hora i lloc del qual es donaran a conèixer oportunament. 7. Criteris de valoració. Es valoraran especialment les següents característiques dels projectes presentats: -Sostenibilitat. -Disseny. -Originalitat. -Efecte estètic. -Atractiu cap al ciutadà. 8. Procediment. Un cop finalitzat el termini de presentació de propostes, els membres del Jurat faran una passejada pels comerços participants i, avaluaran, en base als criteris indicats, cadascun dels projectes presentats admesos. La Presidència del Jurat tindrà vot de qualitat en cas d'empat en les votacions. La decisió del Jurat es donarà a conèixer a les persones físiques o jurídiques titulars dels projectes guanyadors en un acte que es celebrarà durant el primer trimestre de l'any 2016 i que es comunicarà oportunament (lloc, data i hora). Les persones físiques o jurídiques proposades com a guanyadores d'algun dels premis hauran d'acreditar: -que són propietàries, arrendatàries o posseïdores d'algun títol jurídic sobre el local: mitjançant escriptura pública, contracte d'arrendament o altre títol jurídic. -En el cas de persones empleades en l'establiment, l'autorització de la persona física o jurídica titular de l'establiment. Addicionalment, es comprovarà d'ofici que les persones proposades com a premiades no tenen cap deute amb l'Ajuntament de Barcelona. En cas de no acreditar-se el compliment dels requisits i/o de les condicions generals s'atorgarà el premi al projecte classificat a continuació del proposat, que haurà d'acreditar el compliment dels esmentats requisits i condicions generals i així successivament. En tot allò no previst a aquestes bases, serà d'aplicació la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Plenari del Consell Municipal de data 17 de desembre del 2010. 9. Entitat col·laboradora. La gestió del procediment i el pagament dels premis s'encarrega a la Societat Municipal Barcelona Activa SAU com a ens executor de les polítiques d'empresa i ocupació de la Regidoria d'Ocupació, Empresa i Turisme de l'Ajuntament de Barcelona. Als efectes de la tramitació BARCELONA ACTIVA SAU SPM tindrà la consideració d'entitat col·laboradora CVE-Núm. de registre: 022015025738 2 Dijous, 26 de novembre de 2015 prevista en l'article 12 i següents de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i l'article 18 i següents del RD 887/2006, de 21 de juliol, que aprova el Reglament de la Llei. En conseqüència, BARCELONA ACTIVA SAU SPM actuarà en nom i per compte de l'Ajuntament de Barcelona a tots els efectes relacionats amb els premis, lliurarà i distribuirà els fons públics als beneficiaris, col·laborarà en la seva gestió i farà les anotacions pertinents d'entrada com a ingrés i sortida com a despesa en el seu compte d'explotació. 10. Condicions generals. L'ornamentació haurà d'estar exposada a l'aparador durant tot el període comprés entre els dies 15 de desembre de 2015 i 6 de gener de 2016. En cas d'existir ornamentació exterior, haurà d'estar perfectament fixada per tal d'evitar que es pugui precipitar a causa del vent o altra causa o crear perill pels ciutadans. Els participants autoritzen la difusió de les fotografies presentades a través del web www.bcn.cat/comerc i altres webs municipals. Les fotografies presentades, premiades o seleccionades seran cedides a l'Ajuntament de Barcelona per al seu ús, exhibició, reproducció, difusió i comunicació pública i transformació en qualsevol suport, indicant sempre el nom de l'autor/a del projecte i de l'autor/a de la fotografia, en el cas que sigui de persona diferent a la del projecte. Els participants que no compleixin o no acceptin aquestes condicions generals podran ser desqualificats. La presentació del projecte implica l'acceptació d'aquestes bases i del premi si li fos atorgat. Barcelona, 20 de novembre de 2015 El secretari delegat, Angel Pascual i Oliva https: //bop.diba.cat . bop@ diba.cat . DL: B-41698-2002 3 CVE-Núm. de registre: 022015025738