4112 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 33 30-11-2010 Instruccions INSTRUCCIÓ PER A LA CONSULTA DE L’ARXIU MUNICIPAL CONTEMPORANI Amb la finalitat d’equilibrar l’actual demanda de consultes a l’Arxiu Municipal Contemporani amb l’organització del servei, i optimitzar i millorar els serveis d’atenció als usuaris, s’implementa el sistema la concertació de cita prèvia, com a forma de sol·licitud d’accés a l’Arxiu i als fons documentals que gestiona i custodia, segons els criteris s’estableixen a continuació: Per consultar la documentació s’ha de sol·licitar per escrit cita prèvia, mitjançant: • Instància registrada en qualsevol oficina d’atenció al ciutadà o registre general • Cita Prèvia IRIS. Web de l’AMCB correu corporatiu) • Fax (93 295 68 09) • Correu ordinari (c/ Bisbe Caçador, 4 / 08002-Barcelona) La instància o escrit ha d’explicitar: • Les dades del sol·licitant • Número de telèfon de contacte per rebre comunicació immediata de l’Arxiu • Les dades sobre la consulta que precisa efectuar i motiu o interès. • Concretar les dades de la consulta i dels documents que permeti la seva localització: − Si es tracta d’una investigació. Dades bàsiques o sumari. Universitat o institució cultural o científica que l’avala... − Si es tracta d’una consulta administrativa: o tipus de document, llicència o tràmit (exemple llicència urbanística): . adreça de la finca i número . any de construcció . primer titular o propietari − Si es tracta de Registre Civil (només registres de Barcelona ciutat, no de la província amb el mateix nom): o tipus de registre: naixement, defunció, matrimoni o noms i cognoms de la persona o any L’Arxiu concertarà amb l’usuari el dia i hora de la consulta, que tindrà lloc de dilluns a divendres de 9 a 13,30 hores. Barcelona, 18 de novembre de 2010. El Gerent de Serveis Generals i Coordinació Territorial, Eduard Vicente i Gómez