... \ L L. \~1 .. \,... 1 ... PLATGES DE BARCELONA CARTA DE SERVEIS TEMPORADA DE BANYS . ~ A¡untament ~ de Barcelona PLATGES DE BARCELONA CARTA DE SERVEIS TEMPORADA DE BANYS Ran de mar, Barcelona es transforma : hi neix la platja. Un espai de sorra i mar tan a tocar de la ciutat que és també ciutat. Les de Barcelona són platges urbanes, a peu d'asfalt, i aixo planteja un seguit d'exigencies. Són platges preparades per a un ús massiu, amb un nivell d'equipament similar al de qualsevol altre espai públic de la ciutat, pero on la natura --el mar, el sol, l'espai obert-- hité tot el protagonisme. No és estrany que en pocs anys les platges hagin assolit un paper determinant en la qualitat de vida deis barcelonins i deis nostres ve'lns metropolitans. Pares i Jardins és l'encarregat de gestionar les platges de Barcelona, tot coordinant els serveis i els equipaments que s'hi ofereixen, i assegurant la higiene, la seguretat i la dinamització de l'espai. La millora constant de la qualitat de les platges de Barcelona és un compromís real i concret amb els ciutadans. La relació de la ciutat amb la platja s'emmarca en aquests punts: 1. Les platges de Barcelona són un espai públic i un equipament per a tots els ciutadans. 2. Els ciutadans tenen el dret de gaudir de les platges i el deure de ser respectuosos amb el medi i amb la resta d'usuaris. 3. A les institucions els pertoca garantir les condicions optimes d'utilització pel que fa a la higiene, seguretat i instal.lacions. El nivel! de qualitat s'ha de mantenir tot l'any. 4. Les platges són un espai lliure i obert, de contacte amb la natura. A més, durant la temporada baixa, tenen l'atractiu de ser un lloc tranquii.Aquest valor s'ha de preservar. 5. Les platges han de ser un espai per l'esport, pero també per la relació, la creativitat, el lleure i la cultura. Un lloc per aprendre a coneixer i respectar el medí. Un marc per al civisme. 6. Cal un estor<; especial per potenciar l'ús de les platges tora de temporada i en les hores de menor utilització. Per tant, es prioritzaran les propostes dirigides a les escales i gent gran. 7. Es donara el maxim suport a les propostes que facin entitats associacions per promoure nous usos de les platges fora de temporada. 8. Les activitats hauran, pero, de potenciar una actitud cívica de participació, respecte al mediambient i adquisició d'habits de salut. ~ Ajuntament ~ de Barcelona 1 9. A les platges s'evitaran els actes agressius, les conductes incíviques i les activitats que provoquin sorolls o molesties. Barcelona té 4,2 km de litoral marítim, amb una superfície de 30 ha repartides en 6 platges: - Sant Sebastia - Barceloneta -Nova Icaria - Bogatell -Mar Bella - Nova Mar Bella La temporada alta, s'enmarca en el període que va del 22 de Juny a 1'1 de Setembre. Durant aquesta, les platges gaudeixen de les següents instal.lacions i equipaments: - Móduls de serveis (Pares i Jardins, Guardia Urbana, Vigilancia i Salvament) - Equips de megafonía -Torres i cadires de vigilancia - Lavabos públics - Dutxes - Passeres d'accés per a disminu'its - Palmerals - Papereres - Senyalització - Arees de jocs infantils - Zones esportives (gimnastica, futbol, volei, frontó) 1 ofereixen, en regim de concessió, els següents serveis: - Lloguer de gandules - Quioscos de begudes, gelats i premsa - Patins aquatics - Lloguer de bicicletes - Expenedors de begudes no alcohóliques L'Ajuntament, mitjan9ant Pares i Jardins, coordina els organismes i serveis que intervenen en les platges: Guardia Urbana, Direcció de Serveis de Neteja Urbana, Unitat Operativa d'Aigües Potables i Sanejament, Unitat Operativa d'Analisi i Control Ambiental, Creu Roja, Bombers, Transport Metropolitans Barcelona, Port Olímpic, i Protecció Civil. També s'encarrega de regular la implantació de serveis en regim de concessió, del manteniment i millora deis equipaments i instal.lacions existents i de la promoció i dinamització de les platges tora de la temporada estival. Des d'aquesta responsabilitat, compartida pels diferents serve1s organismes, s'estableixen els següents compromisos: Ajuntament-¡- de Barcelona 2 Compromís amb la neteja i el mediambient Un cop a l'any, es tara un llaurat per facilitar la desinfecció de la sorra (neteja ecológica) - Ourant la temporada alta, cada dia es netejara la sorra, per tal que estigui neta a les 1O del matí del di a següent. Es netejara la superfície de les aigües amb el baixell-pelícan i l'embarcació auxiliar, en els punts no accessibles per aquest. - Tetes les platges disposaran de papereres suficients i es buidaran dos cops al dia. - Cada setmana, es realitzaran controls sistematics de les condicions sanitaries de l'aigua i de la sorra. Compromís amb la seguretat - En temporada alta, els serveis de seguretat, vigilancia i salvament funcionaran de 1 O a 19 hores, en els 4 móduls de les platges. - Els usuaris seran informats regularment de l'estat de la mar, mitjangant les banderes i la megafonía, i sempre que hi hagi un canvi de bandera. - De 1 O a 19 hs hi haura una ambulancia amb permanencia per eventuals evacuacions. La Guardia Urbana, mantindra els accessos lliures per als vehicles d'emergencia. - Cada platja tindra un nombre suficient de torres i cadires de vigilancia. Aquestes es taran ocupad es permanentment pels vigilants, de 1O a 19 hs. - Durant la temporada alta, els espigons i la bocana del Port Olímpic estaran sempre balisats. Compromís amb la millora de les instal.lacions, equipaments i serveis - Es mirara que !'oferta de dutxes, jocs infantils, zones esportives, senyalitzacions, quioscos de begudes i gelats i, en general, tots els serveis i equipaments de lleure siguin suficients en cada platja. Es posara una cura especial a detectar i reparar qualsevol desperfecte en els elements que configuren les instal.lacions, equipaments i serveis. - Les línees d'autobussos que conecten amb les platges, es veuran refor~ades amb noves unitats, durant els caps de setmana de la temporada de banys. Ajuntament U de Barcelona 3 Compromís amb la dinamització de les platges tora de temporada - Per tal de fomentar l'ús de les platges es potenciaran les iniciatives integrades en la campanya Viu la platja tot l'any': tallers, itineraris medioambientals i activitats esportives. - S'habilitara una sala polivalent en el local de Pares i Jardins de I'Espigó de Bogatell per tal de fer-hi activitats culturals i per establir un servei d'informació al públic i de préstec de materials. - Durant el curs escolar, s'oferira a tates les escales de Catalunya el programa 'Una platja per aprendre', basat en l'educació per al civisme, el respecte del mediambient i el foment del lleure actiu, que poden seguir grups escolars i famílies en horari de caps de setmana. Compromís amb la informació i l'atenció al ciutada - Tot el personal que manté un contacte directe amb els usuaris de les platges sera identificable per !'uniforme corresponent: Guardia Urbana, Creu Roja, Conservadors i personal de manteniment de Pares i Jardins, etc. En tots els casos, atendran de forma ímmedíata, amable i respectuosa els usuaris que se'ls adrecin. Compromís per atendre i contestar queixes i suggeriments - Els ciutadans poden presentar les seves queixes o formular suggeriments sobre aspectes relacionats amb les platges : . Telefónicament: Al Telefon del carrer 900 30 20 30 Directament: al 424 70 00 de Pares i Jardins . Per escrit: Omplint els fulls de suggeriments que es troben als móduls de Pares i Jardins i de la Guardia Urbana. Per carta adregada al Director-Gerent de Pares i Jardins: Avda. Marqués de Comillas, 16-36 08038 BCN. - Les queixes formulades per escrit es contestaran en un termini maxim de 15 dies a partir de la data de rebuda. ~ Ajuntament ~ de Barcelona 4 - Si la queixa fa referencia a aspectes que representen un perill , es posara en marxa de forma immediata el servei tecnic de guardia. - Els ciutadans poden rebre intormació sobre l'estat de les platges: . Teletónicament: Al 481 00 45 i al 481 00 53 d'lntormació de les platges Al 01 O deis Serveis d'intormació municipal Com ens poden ajudar els ciutadans? Les platges són per detinició un espai on conviuen moltes activitats diverses. És imprescindible mantenir una conducta cívica, basada en el respecte als altres usuaris i al seu dret de gaudir de la calma i el relax própies del temps de lleure. Els ciutadans poden contribuir a ter les platges més agradables seguint les següents indicacions: - S'han de llenc;ar tates les deixalles a la paperera. Els tumadors no llenc;aran les buril! es a la sorra. - Es tara un ús adequat de les instal.lacions, equipaments i serveis. - Les diterents activitats s'han de practicar en les zones habilitades especíticament i, en tot cas, es tindra cura de no causar molesties als altres usuaris. - Es respectaran les indicacions, especialment en materia de seguretat. Ajuntament '¡ de Barcelona 5 QUADRE D'INDICADORS COMPROMISOS INDJCADORS NETEJA 1 MEDIAMBIENT Anualment, es fara un llaurat per a facilitar la desinfecció de la sorra (neteja ecológica). Ourant la temporada alta, cada dia es netejara la . Freqüencia. sorra, per tal que estigui neta a les 1O del matí del . Brossa retirada. dia següent. Es netejara la superficie de les aigües . Oueixes. amb el baixell-pelícan i l'embarcació auxiliar, en els punts no accessibles per aquest. Totes les platges disposaran de les papereres . Freqüencia. suficients i es buidaran dos cops al dia. . Brossa retirada. . Queixes . Setmanalment, es realitzaran controls sistematics . Resultats deis analisis. de les condicions sanitaries de l'aigua i la sorra. . Queixes. SEGURETAT, VIGILANCIA 1 SALVAMENT En temporada alta, els serveis de seguretat, . Nº de serveis prestats: Guardia Urbana vigilancia i salvament funcionaran de 1O a 19 hs, Creu Roja en els 4 móduls de les platges. Bombers Protecció Civil . Queixes . Els usuaris seran informats de l'estat de la mar . Nº dies amb banderes verda, groga i mitjangant les banderes i la megafonia, i sempre vermella. que hi hagi un canvi de bandera. . Queixes. De 1o a 19 hores hi haura una ambulancia amb . Nº de serveis prestats. permanencia per eventuals evacuacions. La . Queixes. Guardia Urbana mantindra els accessos lliures per als vehícles d'emergencia. Cada platja tindra un nombre suficient de torres i . Nº de torres i cadires de vigilancia. cadires de vigilancia. Aquestes estaran ocupades . Queixes. permanentment pels vigilants, de 1O a 19 hores. Durant la temporada alta, els espigons i la bocana . m linials de balisa. del Port Olímpic estaran sempre balisats. . Queixes. Ajuntament -¡- de Barcelona 6 COMPROMISOS INDICADORS INSTAL.LACIONS, EOUIPAMENTS 1S ERVEIS Es mirara que l'oferta de zones esportives, jocs . N° Equipaments, instal.lacions i serveis infantils, senyalitzacions, quioscos de begudes i . Queixes. gelats, dutxes i, en general, tots els equipaments i serveis de lleure, siguin suficients en cada platja. Es posara una cura especial a detectar i reparar . N° de reparacions. els desperfectes en els elements que configuren . Queixes. les instal.lacions, equipaments i serveis Les línees d'autobussos que conecten amb les . Freqüemcies horaries. platges, es reforgaran amb noves unitats durant . Queixes els caps de setmana de la temporada de banys. DINAMITZACIÓ FORA DE TEMPORADA Per tal de fomentar l'ús de les platges, es . N° d'itínerarís medioambientals, tallers i potenciaran les iniciatives integrades en la activitats esportives. campanya 'Viu la platja tot l'any': itineraris . N° de participants. medioambientals, tallers i activitats esportives. . Queixes. S'habilitara una sala polivalent, en el local de . N° d'activitats cu lturals. Pares i Jardins de I'Espigó del Bogatell, per tal . N° de participants . de fer-hi activitats culturals i per establir un servei . N° de prestecs realitzats. d'informació al públic i de prestec de materials. . Queixes. Durant els curs , s'oferira a tates les e seo les de . N° d'activitats. Catalunya el programa d'activitats 'Una platja per . N° de particípants. aprendre', basat en l'educació peral civisme el . Queixes. respecte al medí ambient i el foment dellleure actiu, que poden seguir grups escolars i famílies en horari de caps de setmana. INFORMACIÓ 1A TENCIÓ AL CIUTADÁ Tot el personal que manté contacte di recte amb . Queixes sobre el personal. els usuaris de les platges, sera identificable per !'uniforme corresponent: Guardia Urbana, Creu Roja, Conservadors i personal de manteniment de Pares i Jardins, etc. En tots els casos. atendran de forma inmediata, amable í respectuosa els usuaris que se'ls adrecin. Els ciutadans poden presentar queixes o formular . N° de queixes i suggeriments suggeriments sobre aspectes relacionats ambles . N2 de queixes i suggeriments contestats les platges. abans de 15 dies. ~ Ajuntament WW de Barcelona 7 PLATGES DE BARCELONA Desenvolupament de la CARTA DE SERVEIS TEMPORADA DE BANYS A¡untamcnt U de Barcelona 1. ORGANIGRAMA 2. DIVULGACIÓ DE LA CARTA DE SERVEIS. 3. COMITE GUIA 4. GRUP DE CONTROL 5. OPERADORS 6. COMUNICACIÓ 7. DIAGRAMA DE FLUXES B. INDICADORS DE LA CARTA DE SERVEIS . ~ A¡untament ~ de Barcelona 1 1. ORGANIGRAMA COMITE GUIA GRUP DE CONTROL 1 1 1 1 1 1 OPERA\D ORS OPERADORS OPERADORS OPERADORS OPERADORS OPERADORS NETE JA CONTROL AMBIENTAL SEGURETAT, VIGILÁNCIA INSTALLACIONS, DINAMITZACIÓ ATENCIÓI D.SERV.NETE JA URBANA U.O.ANÁUSI I CONTROL I SALVAMENT EOUIPAMENTS 1 SERVEIS PARCS 1J ARDINS INFORMACIÓ U.O. D'A~I GÜES CREU ROJA PARCS 1J ARDINS PARCS 1J ARDINS GUÁRDIA URBANA T.M.B. SERVEIS NETEJA URBANA BOMBEAS U.O.AIGÜES 1S ANEJAMENT PARCS 1J ARDINS U.O.A.I CONTROL AMBIENTAL PROTECCIÓ CIVIL GUÁRDIA URBANA PORT OLÍMPIC BOMBEAS CREU ROJA PROTECCIÓ CIVIL T.M.B. 2 2. DIVULGACIÓ DE LA CARTA DE SERVEIS . Circulars generals internes . . Cartes personalitzades a tots els treballadors i col.laboradors deis organismes implicats . . Revistes i altres publicacions deis organismes implicats. 3. COMITE GUIA Composició: Sr. Antoni Fernández - Director de Serveis d'Orientació al ciutada i Oualitat. Sr. Antoni Falcón - Director Gerent de Pares i Jardins. Sra. Rosa Forcada - Directora de Serveis de Neteja Urbana. Sra. Blanca Jiménez de Anta- Cap de I'U.O.d'Aigües i Sanejament. Sr. Pau Rodríguez - Director de Serveis d'lniciatives i Vigilancia Ambiental. Sr. Caries Reyner- lntendent de la Guardia Urbana. Sr. Manuel Carracedo - Cap deis Serveis de Guardia de Bombers. Sra. Núria Carrera - Directora de !'Área d'Activitats i Serveis de la Creu Roja. Sr. Carlos Amieiro - Director de Serveis de Protecció Civil. Sr. Josep Mª Torres- Gerent de Qualitat deis T .M.B. Sra. Mercé Navarro - Responsable de Comunicació i Qualitat de Serveis del Districte de Ciutat V ella. Sr. Joan Conde - Gerent del Districte de Sant Martí. La seva funció sera la direcció executiva del desenvolupament de la Carta de Serveis, valorant les possibles desviacions en el seu acompliment i modificant, si és necessari, les actuacions deis organismes implicats per tal d'acomplir l'esperit de la Carta. Rebra la informació relativa a l'acompliment deis compromisos i les propostes de mi llora o modificació, a través del Grup de Control. ~ Ajuntament ~ de Barcelona 2 Es reunira a l'inici i al final de la temporada, per tal de valorar les propostes de la Carta i fer balanc; de la seva aplicació, respectivament. 4. GRUP DE CONTROL Estara configura! per representants deis organismes i serveis responsables de l'acompliment deis compromisos de la Carta de Serveis, actuant com a coordinador el Subdirector Tecnic de Pares i Jardins. La seva funció consistira en analitzar quinzenalment, els indicadors obtinguts sobre l'acompliment deis compromisos, així com les queixes i suggeriments emesos pels usuaris de les platges. Alhora, podran formular al Comite Guia propostes de modificació en l'aplicació de la Carta. Es reunira els dimecres, amb periodicitat quinzenal, a les 13 hores al Departament de Platges de !'espigó del Bogatel!. Compromisos: NETEJA 1 MEDIAMBIENT - Un cop a l'any, es tara un l!aurat per facilitar la desinfecció de la sorra (neteja ecológica) - Durant la temporada alta, cada dia es netejara la sorra, per tal que estigui neta a les 1O del matí del di a següent. Es netejara la superfície de les aigües amb el baixel!-pelícan i l'embarcació auxiliar, en els punts no accessibles per aquest. - Tates les platges disposaran de papereres suficients i es buidaran dos cops al di a. - Cada setmana es realitzaran controls sistematics de les condicions sanitaries de l'aigua i de la sorra. Ajuntament ~ de Barcelona 3 SEGURETAT, VIGILANCIA 1 SALVAMENT - En temporada alta, els serveis de seguretat, vigilancia i salvament funcionaran de 1o a 19 hores, en els 4 moduls de les platges. - Els usuaris seran informats regularment de l'estat de la mar, mitjan~ant les banderes i la megafonía, i sempre que hi hagi un canvi de bandera. - De 1O a 19 hs hi haura una ambulancia amb permanencia per eventuals evacuacions. La Guardia Urbana, mantindra els accessos lliures per als vehícles d'emergencia. - Cada platja tindra un nombre suficient de torres i cadires de vigilancia. Aquestes estaran ocupad es permanentment pels vigilants, de 1 O a 19 hs. - Durant la temporada alta, els espigons i la bocana del Port Olímpic estaran sempre balísats. INSTAL.LACIONS, EQUIPAMENTS 1 SERVEIS - Es mirara que !'oferta de dutxes, jocs infantíls, zones esportives, senyalitzacions, quioscos de begudes i gelats i, en general, tots els serveis i equipaments de lleure siguin suficients en cada platja. - Es posara una cura especial a detectar i reparar qualsevol desperfecte en els elements que configuren les instal.lacions, equipaments i serveis. - Les línees d'autobussos que conecten ambles platges, es veuran refor~ades amb noves unitats, durant els caps de setmana de la temporada de banys. DINAMITZACIÓ - Per tal de fomentar l'ús de les platges es potenciaran les iniciatives integrad es en la campanya 'Vi u la platja tot l'any': tallers, itineraris medioambientals i activitats esportives. - S'habilitara una sala polivalent en el local de Pares i Jardins de !'Espigó de Bogatell per tal de fer-hi activitats culturals i per establir un servei d'informació al públic i de préstec de materials. Ajuntament "i de Barcelona 4 - Durant el curs escolar, s'oferira a tetes les escales de Catalunya el programa 'Una platja per aprendre', basat en l'educació peral civisme, el respecte del mediambient i el foment dellleure actiu , que poden seguir grups escolars i famílies en horari de caps de setmana. ATENCIÓ 1 INFORMACIÓ - Tot el personal que manté un contacte directe amb els usuaris de les platges sera identificable per !'uniforme corresponent: Guardia Urbana, Creu Roja, Conservadors i personal de manteniment de Pares i Jardins, etc. En tots els casos, atendran de forma immediata, amable i respectuosa els usuaris que se'ls adrecin. - Els ciutadans poden presentar les seves queixes o formular suggeriments sobr sobre aspectes relacionats amb les platges : . Telefónicament: Al Teléfon del carrer 900 30 20 30 Directament: al 424 70 00 de Pares i Jardins . Per escrit: Omplint els fulls de suggeriments que es troben als móduls de Pares i Jardins i de la Guardia Urbana. Per carta adre<;:ada al Director-Gerent de Pares i Jardins: Avda. Marqués de Comillas, 16-36 08038 BCN. - Les queixes formulades per escrit es contestaran en un termini maxim de 15 die s a partir de la data de rebuda. - Si la queixa fa referencia a aspectes que representen un perill, es posara en marxa de forma immediata el servei tecnic de guardia. - Els ciutadans poden rebre informació sobre l'estat de les platges: . Telefónicament: Al 481 00 45 i al 481 00 53 d'lnformació de les platges Al 01 O deis Serveis d'informació municipal Ajuntament 'i' de Barcelona 5 5. OPERADORS Són tots els organismes implicats en la present Carta de Serveis. Lliuraran les dades, sobre els indicadors deis compromisos que tenen assignats, al Coordinador del Grup de Control. 6. COMUNJCACJÓ Tots els dilluns, i fins les 14 hores, els operadors lliuraran les dades al Coordinador del Grup de Control, mitjanc;ant CCMAIL o FAX. Els dimarts, entre les 8 i les 12 hores, el Coordinador lliurara als membres del Comite Guia les dades consolidades de tots els operadors, mitjanc;ant CCMAIL o FAX. El Comite Guia propasara, si ho considera oportú, modificacions en les actuacions deis operadors, a través del Grup de Control. Ajuntament -¡- de Barcelona 6 7. DIAGRAMA DE FLUXES COMITE GUIA GRUP DE CONTROL OPERADORS +- 8. INDICADORS DE LA CARTA DE SERVEIS Seran l'e·lna a través de la qual es fara el seguiment deis comprom1sos cotinguts en la Carta de Serveis Els operadors seran els responsables de la seva complimentació. ·~· AJUnldment 1¡~ dt- Bart("lona 7 QUADRE D'INDICADORS COMPROMISOS INDICADORS NETEJA 1 MEDIAMBIENT Anualment, es tara un llaurat pera facilitar la desinfecció de la sorra (neteja ecológica). Durant la temporada alta, cada dia es netejara la . Freqüencia. sorra, per tal que estigui neta a les 1O del m a tí del . Brossa retirada. dia següent. Es netejara la superfície de les aigües . Oueixes. amb el baixell-pelícan i l'embarcació auxiliar, en els punts no accessibles per aquest. Totes les platges disposaran de les papereres . Freqüencia. suficients i es buidaran dos cops al dia. . Brossa retirada. . Queixes . Setmanalment, es realitzaran controls sistematics . Resultats deis analisis. de les condicions sanitaries de l'aigua i la sorra. . Queixes. SEGURETAT, VIGILÁNCIA 1S ALVAMENT En temporada alta, els serveis de seguretat, . N2 de serveis prestats: Guardia Urbana vigilancia i salvament funcionaran de 1O a 19 hs, Creu Roja en els 4 móduls de les platges. Bombers Protecció Civil . Oueixes. Els usuaris seran informats de l'estat de la mar . N2 dies amb banderes verda, groga i mitjanc;ant les banderes i la megafonia, i sempre vermella. que hi hagi un canvi de bandera. . Oueixes. De 10 a 19 hores hi haura una ambulancia amb . N2 de serveis prestats. permanencia per eventuals evacuacions. La . Oueixes. Guardia Urbana mantindra els accessos lliures per als vehícles d'emergencia. Cada platja tindra un nombre suficient de torres i . N2 de torres i cadires de vigilancia. cadires de vigilancia. Aquestes estaran ocupades . Queixes. permanentment pels vigilants, de 1O a 19 hores. Durant la temporada alta, els espigons i la bocana . m linials de balisa. del Port Olímpic estaran sempre balisats. . Queixes. Ajuntament-¡- de Barcelona 8 COMPROMISOS INDICADORS INSTAL.LACIONS, EQUIPAMENTS 1S ERVEIS Es mirara que !'oferta de zones esportives, jocs . N2 Equipaments, instal.lacions i serveis infantils, senyalitzacions, quioscos de begudes i . Queixes. gelats, dutxes i, en general, tots els equipaments i serveis de lleure, siguin suficients en cada platja. Es posara una cura especial a detectar i reparar . N2 de reparacions. els desperfectes en els elements que configuren . Queixes. les instal.lacions, equipaments i serveis Les linees d'autobussos que conecten amb les . Freqüencies horaries. platges, es reforc;aran amb noves unitats durant . Queixes els caps de setmana de la temporada de banys. DINAMITZACIO FORA DE TEMPORADA Per tal de fomentar l'ús de les platges, es . N2 d'itineraris medioambientals, tallers i potenciaran les iniciatives integrades en la activitats esportives. campanya 'Viu la platja tot l'any': itineraris . N2 de participants. medioambientals, tallers i activitats esportives. . Queixes. S'habilitara una sala polivalent, en el local de . N2 d'activitats culturals. Pares i Jardins de !'Espigó del Bogatell, per tal . N2 de participants . de fer-hi activitats culturals i per establir un servei . N2 de prestecs realitzats. d'informació al públic i de prestec de materials. . Queixes. Durant els curs, s'oferira a totes les escoles de . N2 d'activitats. Catalunya el programa d'activitats 'Una platja per . N2 de participants. aprendre', basat en l'educació peral civisme el . Queixes. respecte al medí ambient i el foment dellleure actiu, que poden seguir grups escolars i famílies en horari de caps de setmana. INFORMACIO 1A TENCIO AL CIUTADA Tot el personal que manté contacte directe amb . Queixes sobre el personal. els usuaris de les platges, sera identificable per !'uniforme corresponent: Guardia Urbana, Creu Roja, Conservadors i personal de manteniment de Pares i Jardins, etc. En tots els casos. atendran de forma inmediata, amable i respectuosa els usuaris que se'ls adrecin. Els ciutadans poden presentar queixes o formular . N2 de queixes i suggeriments suggeriments sobre aspectes relacionats amb les . N2 de queixes i suggeriments contestats les platges. abans de 15 dies. Aíuntamcnt ~ de Barcelona 9 . Qüestions a destacar durant la setmana avaluada: . Previsions setmana propera: Ajuntament ";" de Barcelona 10 INDICADORS DE LA CARTA DE SERVEIS DE LES PLATGES DE BARCELONA. Setmana del al de TEMPORADA ALTA SANT SEBASTIA Í BARCELONETA i NOVA ICARIA i BOGATELL MAR BELLA i N.MA R BELLA TOTAL Ouei•es Suggerirnents TEMPORADA ALTA SANT SEBASTIA i BARCELONETA i NOVA ICARIA BOGATELL MAR BELLA N.MAR BELLA TOTAL Horarl: De 10 1 19 Hores ~~~ ~ ¡ ~ ·······································r····················· ·-····-·f. ...•••.••.••••••..' :!~. ....- .........J .. .................~ : ................ ., .................. !:'.~. ¡;~;:;o;;.~rlci~e;;;·················· f . ·····J········ ··········~············ · · ····f· · ········ ·······~~············-~ Personnl festiu: Vehicles: M...u...l.t..e.•s•.. .. ···-·················-········· n• ~ . ~ ¡ ~ ~ ·················-·········,.-···· ·-··················--·-r···············-···----····r······-··------·· .. ·······-:··-······················ ··-.. ····1··························-·······-·r·····-·----·n··'· ··--···-- De CJrctllaaó· i O'ap;~rc:;vnent: Serveis prestats n• n' n' n• n' n• n• Serveis prestats: Afluencia Persones Persones Persones Persones Persones Persones Persones Oillvns - O¡jovs: Oivendres - Oiumenge: ~~~.c.~.~-~.~ -~~!:!'········-· .......7 !.9..c.~.e~~. ..... i .......~ .9..C.!!.~~-~<>.. ..... L.. ... ~.5?.~!!.~~!.~. .... j. ..- .. ~. .9 .!:.!!~.~!~.J-.. ~-2~.~~.~!~. ..... L. ...! ~.9..!:~~.c.!~.-...l . ......~ .9..~!!.~~;~_ ..._ Apllrcaments superficie: i ! i i i i Apllrcamems disminvlts: Apllrcamcnts SMASSA: Oueixes Suggeriments TEMPORADA ALTA SANT SEBASTIÁ i BARCELONETA i NOVA ICARIA BOGATELL MAR BELLA N.MAR BELLA TOTAL Linees reforc;ades Freqüéncia +... ..F. re qüéncía ; Freqüencía Freqüencia ~ Freqüencia . Freqüéncia ¡ Freqüéncia ~!.~.!:.~P.~. .~ ~-~-~~-~~!:!~. ........ ......... J?.a.r.~.~-~S.. ... ... P.~r.a..~.~S.. ......... .J. .. .......P .~r.~.~~-~. .......... ¡.. ..........~ r.~~~.~. ......... ~ ........... ~.~-~~.~-~. ......... ; ......... ~.~-~d..~.~. ..........+ .. .........~ .~~-~.e.~. ......... . Linea 41: ¡ ¡ Linea45: Linea 57: Linea 59. Linea 64: Linea 403: Oueixes Suggeriments TEMPORADA ALTA SANTSEBASTIA ! BARCELONETA ! NOVAICARIA BOGATELL MAR BELLA N.MAR BELLA TOTAL Horari: De 10 a 19 Hores ~!.~~!.g. ................................... ..................1 1~ ....................................1 1~. ........ ...... ~ ................. '.'!~ .. . ......... ~ ..................~ ~- - - ··· · ··· ········!· ............... !':'.~. ............ ·· ~············ ······~-~. ................ f····· ...........~ ~. ................. ~ Personnl: ! ~ Vehicles: g Servels prestats nt n' n• n• n• n• n• Serveis presmts: Oueixes Suggeriments TEMPORADA ALTA SANT SEBASTIA ¡ BARCELONETA ! NOVA ICARIA BOGATELL MAR BELLA N.MAR BELLA TOTAL ~r.Y..~!~--~~-~~l~. .Y .~.~!!~..... .. ................~ :. ................ i. ..................: !:.. _ . . _.. .......l . ................ !.'~. ...............J .. ................ !!:. .........._ ,,.J ................... !:'.~. ..... + . . ........l . .................~ ~-···. .· ·····. .· ··1... ................~ ~. .............. _ ldenlific.1ció· ¡ ! ¡ ¡ ¡ ¡ Uniformilat: .P...a..r..e..s... .1..J ...a..r..d...i.n...s.. .................... n~. ................ f. ..................r :-! ~ ................. t.. ............... r.!~. .. ............. i_, ..................! :!' ................., . .................~ ~.~. ........ ······~ ................ ~.~. ................. ..................! '!.~. ....... .. ldentific.ació: ! ; . Atenció al ciutada: Uniformitat: ~ Gld;u;;a;;friCdi.:a:, CU;órb:·a--n.a.. .....- .......... ... ...............n...t. _. . _. ......r i .. ................n..•.. ..._ .. _ __ ¡¡ .. ............ _..n.. .•. ...- -..r i .. ..- ..- ...- n..•.. .....- ........ i. ... .............n...'. ............._ .1¡_ ~ ~ _ ...............n...'. - -.--..- r¡ . .................n- •- ---·· ... . c.. ¡;::¡ Atenció lli ciutadá: Uniforrnitfl t: ~ ru;.:·...o::c.c ~Dc'.cA.;.;.i"g:l:u.:e· :.:s:...._ _- -1 ..................~ ~. ................ ~'.· ..................~ ~. ............ ·· ~.-................. !:!:. .. ............t . ................ ~~. ................ l ..................~ .~. ... ..........~ ................~ .~. ........ ......¡ .. ................~ .~. ... . ~ ldentificació: · i i s~ Atenció lli Cltlt'ldá: o Uniformimt r~;.:.~.:.:U::..iI~:ca:.;;;Oj:J.I:;·.Ó:.-.- ---J. .................I 1~. ................ t.. ............... n' ···.r ..................n..•.. .................ri .. ................n. '. . .. .......; . .................! :'.~. ........ ....... ; n' ............ t ............. ...n...'. ................ . Atenció Rl ciutadA: Uniformimr Bombers ..... -.']~.-....... _.. .. _. ...........! .'!:.. .............- - .... . n' n• n' n' n' INDICADORS DE LA CARTA DE SERVEIS DE LES PLATGES DE BARCELONA. Setmana del al de ldcnrifíwció: 1 1 Arenció al civrada: 1 1 Uniformilal: 1 1 13