PPT BLANC inicial.jpg W:\CARPETA CRISTIAN\CRISTIAN\CREATIVE\2012\PAPERERIA BSM\Logotips\Logo_BSM_AB_72px.png tibi.png Pla estratègic 2015-2020 Novembre 2014 Parc d’atraccions Tibidabo Fondo2.png Visió, Missió i Valors 01 2 W:\CARPETA CRISTIAN\CRISTIAN\CREATIVE\2012\PAPERERIA BSM\Logotips\Logo_BSM_AB_72px.png tibi.png Pla Estratègic 2015 - 2020 Ser el Parc de la Felicitat 3 W:\CARPETA CRISTIAN\CRISTIAN\CREATIVE\2012\PAPERERIA BSM\Logotips\Logo_BSM_AB_72px.png Visió i missió Fer que tothom que es relacioni amb Tibidabo se senti feliç visió.png missió.png Pla Estratègic 2015 - 2020 4 W:\CARPETA CRISTIAN\CRISTIAN\CREATIVE\2012\PAPERERIA BSM\Logotips\Logo_BSM_AB_72px.png Valors Solidaritat Tenim un sentiment d’unitat i cohesió basat en objectius comuns. Mostrem sensibilitat envers el Medi Ambient, la societat, els companys. Desenvolupem projectes i iniciatives socials, recolzem i duem a terme actes solidaris, donem suport als col·lectius menys afavorits. Seguretat Garantim i prioritzem la seguretat de tothom Som rigorosos i complim estrictament el que marquen les instruccions de treball Passió per les persones Ens posem en el lloc del client, ens mostrem servicials, flexibles i respectuosos amb els clients i els companys. Establim relacions sòlides de companyerisme i col·laboració. Som un equip que ens fa respectar, reconèixer i valorar-nos mútuament. Compromís Tenim la voluntat d’alinear els nostres objectius amb els de l’Empresa i expressem orgull de formar part de PATSA. Demostrem dedicació i ens esforcem al màxim. Il·lusió Ens entusiasma la nostra feina: compartim i contagiem el nostre entusiasme amb una actitut positiva, de diàleg i optimista. Tenim la llibertat i el compromís actiu de millorar amb opinions, idees, reflexions i crítiques constructives. L’exercim de forma honesta i responsable. Pla Estratègic 2015 - 2020 Línies Estratègiques 02 5 Tibidabo_negre.png W:\CARPETA CRISTIAN\CRISTIAN\CREATIVE\2012\PAPERERIA BSM\Logotips\Logo_BSM_AB_72px.png Pla Estratègic 2015 - 2020 6 W:\CARPETA CRISTIAN\CRISTIAN\CREATIVE\2012\PAPERERIA BSM\Logotips\Logo_BSM_AB_72px.png El Tibidabo del futur: Eixos estratègics .Solidaritat .Educació .Sostenibilitat i autosuficiència .Experiències Pla Estratègic 2015 - 2030 7 W:\CARPETA CRISTIAN\CRISTIAN\CREATIVE\2012\PAPERERIA BSM\Logotips\Logo_BSM_AB_72px.png El Parc d’atraccions Tibidabo és un Parc compromès socialment, s’esforça en desenvolupar projectes, i iniciatives socials i en recolzar i dur a terme actes culturals i educatius. Principals accions: .El Parc dels nens. Tibidabo ha d’esdevenir el Parc de la infància, desenvolupant una tasca de suport i conscienciació en col·laboració Fundacions i ONGs. .Desenvolupament d’accions solidaries amb convenis amb ONGs i entitats sense ànim de lucre i festes solidaries com l’Estiu sense barreres o la Festa del Cor. . Acció social: Preus familiars, com el passi Tibiclub, i avantatges pels col·lectius més desfavorits. Contractació centres de Reserva Social. Solidaritat titelles.jpg 6 febrer.jpg 18 abril.jpg capgrossos.jpg castellers.jpg cor.jpg Mirador.JPG dorly.jpg Avió.jpg Pla Estratègic 2015 - 2020 8 W:\CARPETA CRISTIAN\CRISTIAN\CREATIVE\2012\PAPERERIA BSM\Logotips\Logo_BSM_AB_72px.png El Tibidabo, Parc educador, esdevindrà partícip en l’educació: activitats didàctiques on desenvolupar i ampliar coneixements a diferents nivells i obert a tothom. Principals accions: .El Tibidabo com a espai d’activitats educatives i d’oci permanent, dirigit a nens. Aquests espais permetrà potenciar l’oferta educativa amb noves activitats didàctiques, jornades formatives, així com la realització d’espectacles a cobert i exposicions dirigides als nens .Noves activitats i espais lúdics/didàctics com l’espai LEGO Educations. .Oferta gastronòmica: desenvolupar el concepte de d’alimentació saludable. Educació Carrousel.JPG carrousel1.JPG Diavolo.jpg rodeo.jpg globus.jpg hurakan.jpg 1966. Montaña Rusa. Atrac V 001.jpg Foto Guzzini.jpg primària.jpg Pla Estratègic 2015 - 2020 9 W:\CARPETA CRISTIAN\CRISTIAN\CREATIVE\2012\PAPERERIA BSM\Logotips\Logo_BSM_AB_72px.png Implantar mesures adreçades a aconseguir un Parc resilient i mediambientalment sostenible per, d’aquesta manera contribuir a la resiliència i sostenibilitat globals de l’ecosistema on estem integrats (Parc de Collserola). Principals accions: .Augmentar la capacitat d’autosuficiència energética del Parc: •Ús d’energies renovables: Mini eólica, geotérmica, solar. •Minimització i racionalització de consums. .Maximització de la recollida selectiva i minimització dels residus generats. .No incrementar l’accés de vehicles privats al Parc. Sostenibilitat i Autosuficiència funicular.jpg arbre.jpg flors.jpg PARC TIBIDABO 05.jpg Muntanya Russa 3.jpg bus.jpg collserola3.jpg collserola2.jpg collserola4.jpg Pla Estratègic 2015 - 2030 10 W:\CARPETA CRISTIAN\CRISTIAN\CREATIVE\2012\PAPERERIA BSM\Logotips\Logo_BSM_AB_72px.png El Parc es converteix en generador d’experiències, treballant en la millora continua dels seus serveis als clients, integrant a tots els agents implicats en la gestió i assegurant la qualitat i excel·lència en tots els procediments. Principals accions: Renovació i noves atraccions: .Renovació i noves atraccions .Intervencions i reforma d’atraccions existents. Oferta Gastronòmica: .Millora de la oferta gastronòmica per tal de fer-lo referent del menjar saludable. Excel·lència en la gestió: .Treballar segons el model EFQM de l’Excel·lència en la gestió empresarial. Experiències excelència.jpg bústia.jpg empleats2.jpg treballador3.jpg Tren rio grande.jpg cursa_de_cavalls.jpg Mirador.JPG Hurakan.jpg piratta.jpg Pla Estratègic 2015 - 2020 11 W:\CARPETA CRISTIAN\CRISTIAN\CREATIVE\2012\PAPERERIA BSM\Logotips\Logo_BSM_AB_72px.png El Tibidabo s’organitza amb una gestió basada en les persones i per fer-ho aplica els criteris del model de gestió empresarial EFQM , del qual el Parc n’està certificat en el seu nivell +400. Aquest model implica en la gestió els diferents agents que intervenen com: .Lideratge .Estratègia .Personal .Col·laboradors i recursos .Processos De tots ells se’n fa un anàlisi exhaustiu, per tal de incloure’ls activament, mitjançant l’escolta, a la gestió. Gestió basada en les persones Pla Estratègic 2015 - 2020 excelència.jpg empleats2.jpg treballador3.jpg