Dilluns, 25 de juliol de 2011 ADMINISTRACIÓ LOCAL Ajuntament de Barcelona Secretaria General ANUNCI Conforme allò que disposa l’article 196.1 del Reial Decret 2568/1986 de 28 de novembre i a fi d’agilitar el procediment administratiu i el funcionament d’aquest Ajuntament es fa pública la resolució següent dictada pel senyor Alcalde. En data 4 de juliol de 2011. Primer.- DELEGAR en el/la Gerent Municipal l’adopció dels actes per a la preparació, adjudicació, formalització, i aquells derivats dels efectes, compliment i extinció dels contractes de caràcter plurianual, el pressupost net de licitació o valor estimat dels quals sigui inferior a 2.000.000 euros, sempre que la seva durada, pròrrogues incloses, no superi els quatre anys. Segon.- DELEGAR en l’estructura executiva que s’annexa a aquest decret, les atribucions següents: a) Adopció dels actes per a l’adjudicació dels contractes que es considerin o tramitin com a menors de conformitat amb la normativa aplicable de contractació, encara que la despesa s’imputi a dos exercicis pressupostaris. b) Adopció dels actes per a la preparació, adjudicació, formalització, i aquells derivats dels efectes, compliment i extinció dels contractes, el pressupost net de licitació o valor estimat dels quals sigui inferior a 2.000.000 euros, sempre que la seva durada no sigui superior a un any, pròrrogues incloses, i que la despesa no tingui caràcter plurianual. c) Resolució de la cancel·lació i/o devolució de les garanties constituïdes en els contractes en els que ostentin la condició d’òrgan de contractació i també en aquells aprovats pel/per la gerent municipal. Tercer.- FACULTAR l’estructura executiva que s’annexa a aquest decret i en l’àmbit de la competència de la Comissió de Govern com a òrgan de contractació per delegació de l’Alcaldia de data 1 de juliol de 2011, l’adopció dels actes següents: - El reajustament d’anualitats i redistribució de les autoritzacions i/o disposicions aprovades. - La designació del responsable del contracte, la del coordinador en matèria de seguretat i salut en l’execució de l’obra. - L’aprovació del pla de seguretat i salut en el treball. - L’aprovació del programa de treball. - La cancel·lació i/o devolució de les garanties constituïdes. - L’aprovació de la certificació final en els contractes d’obres. - La liquidació del contracte sense saldo o amb saldo resultant a favor de l’Ajuntament. Quart.- DELEGAR la presidència de les meses de contractació en: 1. Els/les regidors/res i delegats/des sectorials, indistintament, dels contractes inclosos en l’àmbit material de la seva àrea i aprovats pel Plenari del Consell Municipal, les seves Comissions o la Comissió de Govern. 2. L’estructura executiva que s’annexa a aquest decret, o en el/la gerent municipal, independentment de quin sigui l’àmbit material, la de la resta dels contractes. Cinquè.- ESTABLIR que en les resolucions adoptades en exercici de les facultats delegades en aquest decret es farà constar expressament que s'actua per delegació de l'Alcalde. Sisè.- DETERMINAR que les delegacions d’atribucions conferides en aquesta resolució seran efectives a partir del dia de la seva signatura, sens perjudici de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província i en la Gaseta Municipal. Setè.- DONAR COMPTE d’aquesta resolució al Plenari del Consell Municipal en la primera sessió que celebri. 1 CVE-Núm. de registre: 022011018255 Dilluns, 25 de juliol de 2011 ANNEX ESTRUCTURA EXECUTIVA Gerent de Recursos Gerent d’Economia i Promoció Econòmica Gerent de Prevenció, Seguretat i Mobilitat Gerent de Qualitat de Vida, Igualtat i Esports Gerent d’Hàbitat Urbà Gerent de Cultura, Coneixement i Innovació Gerent de Medi Ambient i Serveis Urbans Gerent de Recursos Humans i Organització Gerent de Districte Barcelona, 8 de juliol de 2011 El secretari general, Jordi Cases i Pallarès https: //bop.diba.cat ● bop@ diba.cat ● DL: B-41698-2002 2 CVE-Núm. de registre: 022011018255