Dijous, 13 de febrer de 2014 ADMINISTRACIÓ LOCAL Ajuntament de Barcelona ANUNCI Conforme a allò que disposa l’article 13.3 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre (Règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú) i a fi d’agilitar el procediment administratiu i el funcionament d’aquest Ajuntament es fa pública la resolució següent dictada pel senyor Alcalde en data 28 de gener de 2014: PRIMER.- DELEGAR en el Tinent d’Alcalde de Seguretat i Règim Interior les atribucions següents: 1. L’autorització d’instal·lació dels dispositius de videovigilància destinats a la disciplina i regulació del trànsit i seguretat viària. 2. La sol·licitud per a la instal·lació de videocàmeres fixes en matèria de seguretat, l’autorització de l’ús de sistemes de videovigilància amb equips mòbils, dels edificis afectes a la seguretat de l’Àrea, i l’afectació excepcional de les instal·lacions existents de videovigilància a la prevenció de la seguretat i la convivència davant situacions de perill concret i desordres. SEGON.- DELEGAR en el Regidor de Mobilitat les atribucions següents: 1. Les autoritzacions a què l’Ordenança de Circulació de Vianants i Vehicles sotmet la circulació, ordenació i ús de les vies urbanes als vehicles a motor i els ginys mecànics amb motor o sense, d’acord amb els articles 7, 10 i 11.6 de l’Ordenança. 2. Les autoritzacions de transports de viatgers que la normativa en matèria de mobilitat i transport atribueix als municipis, llevat de l’atribució a altres òrgans de govern. 3. L’atorgament de les autoritzacions de transport escolar que tinguin itineraris que afectin més d’un districte. 4. Les reserves d’estacionament per a taxis. TERCER.- DELEGAR en el Gerent de Prevenció, Seguretat i Mobilitat les atribucions següents: 1. La declaració dels béns mobles afectes a les funcions de la Gerència de Prevenció, Seguretat i Mobilitat com a béns no utilitzables d’acord amb l’article 13 del RPEL, i la seva cessió si s’escau. 2. Les atribucions que en matèria d’armament de les policies locals la normativa vigent atribueix a l’alcalde (adjudicació d’arma, suspensió, baixa i retirada de l’arma de foc i la guia, autorització de la segona arma i armament especial als membres del cos de la Guàrdia Urbana, serveis sense arma) i la prestació de serveis per raó de la seva especialitat sense uniforme. 3. La retirada de dispositius no autoritzats de videovigilància instal·lats en espais públics del domini públic municipal. 4. Les autoritzacions de parada i estacionament dels vehicles de transport de mercaderies per a càrrega i descàrrega entre les 21 i les 7 hores a la xarxa bàsica o centralitzada, i les que comportin un règim excepcional d’estacionament dels vehicles a les zones reservades i de càrrega i descàrrega de la ciutat per raó de l’activitat. 5. La cessió de dades en els supòsits i termes autoritzats per la normativa en matèria de protecció de dades, i les estadístiques d’activitat i indicadors de ciutat en l’àmbit material de la Gerència a fi de facilitar el compliment de les funcions d’altres ens del sector públic, o el desenvolupament de finalitats d’interès públic general per entitats privades. 6. L’autorització d’ús temporal de les instal·lacions i material adscrit al desenvolupament de les funcions de l’àmbit de la Gerència amb finalitats d’interès públic, formatives, culturals i filmo gràfiques. 7. Resoldre els procediments de reclamació de responsabilitat patrimonial per danys a tercers, d’acord amb els criteris establerts al Procediment per a la tramitació de reclamacions patrimonials per danys a tercers, aprovat per Decret d’Alcaldia de 9 de desembre de 1999, i en els termes previstos en els articles 139 a 144 de la Llei de règim jurídic de les Administracions Públiques i del procediment administratiu comú, i del Reial Decret 429/93, de 26 de març, de quantia inferior a 18.000,00 EUR derivats de: 1 CVE-Núm. de registre: 022014002771 Dijous, 13 de febrer de 2014 - Les actuacions dels serveis de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament i de Guàrdia Urbana. - La utilització dels servei de transport “Bicing”. - La retirada, custòdia i desballestament dels vehicles ingressats als dipòsits municipals. QUART.- MODIFICAR el decret de delegació a favor del Primer Tinent d’Alcalde d’1 de juliol de 2011 (S1/D/2011/3210) en el sentit que la delegació en matèria de responsabilitat patrimonial és per als procediments que tinguin una quantia superior a 18.000,00 EUR, restant inalterades la resta d’atribucions. CINQUÈ.- ESTABLIR que en les resolucions adoptades en exercici de les facultats delegades en aquest decret es farà constar expressament que s’actua per delegació de l’Alcalde. Aquestes resolucions exhauriran la via administrativa, d’acord amb l’article 52 de la llei 7/1985, de 2 d’abril i 109 de la llei 30/1992, de 26 de novembre. SISÈ.- DETERMINAR que les delegacions d’atribucions conferides en aquesta resolució seran efectives a partir del dia següent al de la seva signatura, sens perjudici de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província i en la Gaseta Municipal. SETÈ.- DONAR COMPTE d’aquesta resolució al Plenari del Consell Municipal en la primera sessió que celebri. Barcelona, 31 de gener de 2014 El secretari general, Jordi Cases i Pallarès https: //bop.diba.cat ● bop@ diba.cat ● DL: B-41698-2002 2 CVE-Núm. de registre: 022014002771