NÚM. 22 20-7-2013 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 3443 • Explotar i analitzar les dades de mobilitat de la ciutat per a la interpretació i millora dels serveis. • Planificar el pressupost de mobilitat i gestionar la seva execució, així com el seguiment i control dels proveïdors de serveis. • Actuar com a referent de les necessitats de la direcció en l’àmbit dels sistemes d’informació. • Gestionar els serveis de suport de la direcció: resposta a incidències i reclamacions, necessitats de comunicació i garantia de la qualitat de la informació web. * * * Decret. En ús de les atribucions que em confereix l’article 13 de la Carta Municipal de Barcelona, disposo: Primer. Delegar en la Comissió de Govern, l’atorgament del títols habilitants per a l’ocupació i ús temporal dels terrenys adjudicats a les entitats que figuren en la resolució del tercer tinent d’alcalde, núm. S5D20130168 i de data 25 d ‘abril de 2013, en virtut del concurs per a la utilització temporal de terrenys incorporats al Pla Buits-Buits urbans amb implicació territorial i social, i en els termes i condicions regulats en les seves bases aprovades definitivament per la Comissió de Govern el 24 d’octubre de 2012. Segon. Establir que en els acords que la Comissió de Govern adopti en exercici de les facultats delegades en aquest decret es farà constar expressament que actua per delegació expressa de l’Alcalde. Aquests acords exhauriran la via administrativa, de conformitat amb l’article 52 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril i 109 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre. Tercer. Determinar que la delegació d’atribucions conferida en aquesta resolució serà efectiva a partir del dia de la seva signatura, sens perjudici de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província i en la Gaseta Municipal. Quart. Donar compte d’aquesta resolució al Plenari del Consell Municipal en la primera sessió que celebri. Barcelona, 8 de juliol de 2013. L’alcalde, Xavier Trias i Vidal de Llobatera. (Ref. 2179/13) * * * Decret. En ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 21 de la Llei Reguladora de les Bases del Règim Local, i l’article 13 de la Carta Municipal, disposo: Integrar la Direcció de Serveis de Territori i la Direcció de Serveis a les Persones de cadascuna de les Gerències territorials amb la denominació de Direcció de Serveis a les Persones i al Territori (modificant el Decret d’Alcaldia de 19 de març de 2009 que aprovava la pauta de districtes), i assignar-li les funcions que es detallen als annexos. Mantenir els llocs de treball dependents de les unitats afectades, adscrits a la nova Direcció de Serveis a les Persones i al Territori, tot mantenint la forma d’ocupació als respectius llocs de treball dels seus ocupants. Fer efectius els canvis d’aquest decret amb data d’efectes 01 de juliol de 2013. Disposició transitòria La Direcció de Serveis a les Persones i al Territori, definida en aquest Decret, podrà estructurar-se temporalment com a Departament, amb un nivell equivalent 26 del vigent Catàleg de llocs de treball, tal i com es detalla als annexos. Barcelona, 17 de juliol de 2013. L’alcalde, Xavier Trias i Vidal de Llobatera. (Ref. Exp. OR000015)