NÚM. 29 30-10-2012 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 4539 Decret. En ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 21 de la Llei reguladora de les bases del règim local, i l’article 13 de la Carta Municipal, disposo: Crear la Direcció de Coordinació de Contractació Administrativa, adscrita a la Direcció de Serveis Generals, amb un nivell de responsabilitat 2850E del vigent Catàleg de Llocs de Treball i les funcions que s’indiquen a l’annex. Fer efectius els canvis d’aquest decret amb data 15 de setembre de 2012. Barcelona, 19 d’octubre de 2012. L’alcalde, Xavier Trias i Vidal de Llobatera. (Ref. Exp. 12-OR000021) ANNEX1: DESCRIPCIÓ DE LES FUNCIONS DELS ÒRGANS AFECTATS Direcció de Coordinació de Contractació Administrativa Òrgan superior immediat: Direcció de Serveis Generals Missió: Homogeneïtzació dels criteris en matèria de contractació municipal. Funcions: • Definir i unificar els criteris en matèria de contractació administrativa municipal. • Dirigir la tramitació i controlar la realització dels expedients de contractació. • Impulsar criteris dins l’organització municipal per millorar els processos administratius dels expedients de contractació. • Subministrar informació a la direcció i als òrgans gestors, sobre la situació de la contractació administrativa municipal. • Vetllar pel seguiment de la contractació administrativa municipal. • Proposar a la Gerència del Sector l’adopció d’acords en les matèries pròpies de les seves competències. • Representar a la Gerència del Sector, per delegació d’aquest, en les actuacions pròpies de les seves competències. * * * Decret. En ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 21 de la Llei reguladora de les bases del règim local, i l’article 13 de la Carta Municipal, disposo: Adscriure la Secretaria del Comitè Executiu, de la Gerència de Recursos a la Secretaria General, i assignar-li les funcions que s’indiquen a l’annex, amb data d’efectes d’1 d’octubre de 2012. Barcelona, 24 d’octubre de 2012. L’alcalde, Xavier Trias i Vidal de Llobatera. (Ref. 12-OR000023) ANNEX: DESCRIPCIÓ DE LES FUNCIONS DEL LLOC DE TREBALL DE LA SECRETARIA DEL COMITÈ EXECUTIU Secretaria del Comitè Executiu Òrgan superior immediat:Secretaria General Nivell associat: 2850E Missió: Coordinar, dirigir i impulsar el desenvolupament funcional del Comitè Executiu així com de les tasques que se li requereixin des de la Direcció. Funcions: • Exercir les funcions de coordinació i de la Secretaria del Comitè Executiu, donant-li suport tècnic i jurídic. • Custòdia i manteniment dels llibres d’actes del Comitè Executiu.