NÚM. 17 30-5-2013 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 2569 ANNEX1: DESCRIPCIÓ DE LES FUNCIONS DEL DEPARTAMENT DE COORDINACIÓ D’ACTUACIONS SOBRE LA FRANJA DEL BESÒS Departament de Coordinació d’Actuacions sobre la Franja del Besòs Òrgan superior immediat: Direcció de Serveis de Territori del Districte de Sant Martí Finalitat: Impulsa, coordina i executa segons la planificació del Districte, els projectes aprovats per als barris que conformen la Franja Besòs (Verneda – La Pau, amb especial atenció a Via Trajana, i Besòs – Maresme), tan en aspectes de la seva implementació com en la relació amb el teixit social, al temps que aporta elements d’anàlisi i seguiment dels barris. Funcions: Planificar les accions que se’n derivin dels projectes, vetllant per a que aquestes s’integrin a les línies estratègiques del PAM i PAD a desenvolupar als barris. − Dirigir i coordinar les actuacions dels tècnics adscrits a aquests projectes i que intervenen en la seva execució. − Coordinar amb les gerències sectorials de referència les accions a desenvolupar en els projectes. − Presentar informes d’avaluació a les Direccions del Districte, tot proposant els canvis o revisions escaients de les intervencions. − Definir el contingut tècnic dels expedients administratius que se’n derivin. − Coordinar les relacions a nivell tècnic, amb veïns, serveis i institucions del seu àmbit d’actuació. − Donar suport i impulsar actuacions relacionades amb el teixit associatiu en el seu àmbit d’actuació. − Donar suport a les accions dels diferents operadors municipals en el seu àmbit territorial, en especial les de promoció de l’ocupació. − Representar a les Direccions del Districte per delegació, en les matèries de les seves competències. − Proposar a les Direccions del Districte l’adopció d’acords en el seu àmbit d’actuació. * * * Decret. En ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 21 de la Llei reguladora de les bases del règim local, i l’article 13 de la Carta Municipal de Barcelona, disposo: Modificar la denominació de la Direcció de Projecte de Manteniment d’Edificis, adscrit al Departament de Logística i Manteniment de la Direcció de Serveis Generals, per la de Departament de Manteniment d’Edificis, amb les funcions que consten als annexos. Modificar la denominació de la Direcció de Projecte de Subministrament i Estalvi d’Energia, adscrit al Departament de Logística i Manteniment de la Direcció de Serveis Generals, per la de Departament de Subministrament i Estalvi d’Energia, amb les funcions que consten als annexos. Fer efectius els canvis d’aquest decret amb data d’efectes 1 de maig de 2013 Barcelona, 24 de maig de 2013. L’alcalde, Xavier Trias i Vidal de Llobatera. (Ref. Exp. 13-OR000008) 2570 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 17 30-5-2013 ANNEX1: DESCRIPCIÓ DE LES FUNCIONS Denominació: Departament de Manteniment d’Edificis Òrgan superior immediat: Departament de Logística i Manteniment Nivell Associat: 26 Missió: Gestió i control del manteniment i la neteja dels edificis, instal·lacions o equipaments dependents del serveis centrals de l'Ajuntament i elaboració de models de contractes transversals. Funcions: − Gestionar els diferents contractes de manteniment i de neteja dels edificis, instal·lacions o equipaments depenents dels serveis centrals de l'Ajuntament. − Coordinar la contractació transversal de tasques mantenidores i neteja dels edificis, instal·lacions o equipaments depenents dels serveis de l’Ajuntament. − Controlar i seguir els serveis i obres. − Controlar i aplicar els programes d’eficiència energètica. − Supervisar la producció dels tallers municipals, mudances i actes. ANNEX1: DESCRIPCIÓ DE LES FUNCIONS Denominació: Departament de Subministrament i Estalvi d’Energia. Òrgan superior immediat: Departament de Logística i Manteniment Nivell Associat: 26 Missió: Gestió i optimització dels subministraments dels edificis i instal·lacions o equipaments depenents dels serveis de l'Ajuntament. Funcions: − Gestionar, contractar i facturar els subministraments energètics i d'aigua per a tots els edificis municipals i les seves instal·lacions. − Gestionar, contractar i facturar el servei de telecomunicacions municipals. − Controlar i seguir les empreses subministradores per les altes i baixes de subministrament. Així com controlar i seguir les peticions i modificacions dels sistemes de telefonia. − Optimitzar els subministraments per l'estalvi energètic. − Coordinar els contractes transversals del Departament amb els diferents àmbits municipals. * * * Decret. En ús de les atribucions que em confereix l'article 13 de la Carta Municipal de Barcelona, disposo: Primer. Cessar la senyora Cristina Iniesta Blasco en la seva condició de membre no electa de la Comissió de Govern, per a la qual fou nomenada per Decret de l’Alcaldia d’1 de juliol de 2011, amb motiu de la declaració d’inconstitucionalitat i nul·litat establerta pel Tribunal Constitucional en la seva sentència núm. 103/2013, de 25 d’abril de 2013, de l’incís contingut a l’article 126.2 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases del Règim Local –en la redacció que li va donar la Llei 57/2003, de 16 de desembre, de Mesures per a la Modernització del Govern